-
πιστευετε οτι τα σημερινα αυτοκινητα ειναι καπως πισω σε αυτον το τομεα και αν ναι ποσο επιρρεαζει την οδηγηση σας;;
δοκιμασα ενα Astra φιλου και μου φανηκε οτι δεν ειχα τον ελεγχο αριστερα και δεξια μου...
ψαχνωντας το νετ βρηκα οτι στο θεμα αυτο υπαρχει ανοιχτη συζητηση, και ειπα να την κανουμε και λιγο εδω.
http://wardsauto.com/ar/roof_standards_expansive_110713
http://www.racv.com.au/wps/wcm/connect/ ... ty+ratings
http://www.which.co.uk/cars/choosing-a- ... isibility/
-
πιστευετε οτι τα σημερινα αυτοκινητα ειναι καπως πισω σε αυτον το τομεα και αν ναι ποσο επιρρεαζει την οδηγηση σας;;
δοκιμασα ενα Astra φιλου και μου φανηκε οτι δεν ειχα τον ελεγχο αριστερα και δεξια μου...
ψαχνωντας το νετ βρηκα οτι στο θεμα αυτο υπαρχει ανοιχτη συζητηση, και ειπα να την κανουμε και λιγο εδω.
http://wardsauto.com/ar/roof_standards_expansive_110713
http://www.racv.com.au/wps/wcm/connect/ ... ty+ratings
http://www.which.co.uk/cars/choosing-a- ... isibility/
-
πιστευετε οτι τα σημερινα αυτοκινητα ειναι καπως πισω σε αυτον το τομεα και αν ναι ποσο επιρρεαζει την οδηγηση σας;;
δοκιμασα ενα Astra φιλου και μου φανηκε οτι δεν ειχα τον ελεγχο αριστερα και δεξια μου...
ψαχνωντας το νετ βρηκα οτι στο θεμα αυτο υπαρχει ανοιχτη συζητηση, και ειπα να την κανουμε και λιγο εδω.
http://wardsauto.com/ar/roof_standards_expansive_110713
http://www.racv.com.au/wps/wcm/connect/ ... ty+ratings
http://www.which.co.uk/cars/choosing-a- ... isibility/
-
Η αληθεια ειναι πως και στο sx4 αυτο το μικρο πλευρικο παραθυρο,αντι να βελτιωνει την ορατοτητα μπροστα,τη δυσκολευει πολυ.Μαλλον ο Τζιουτζαρο το σχεδιο το εκανε στην τουαλετα.
-
δυστυχώς το προχωρημένο design συνεπάγεται πολλές φορές παραχωρήσεις σε θέματα ορατότητας. Το σιβικ 8ης γενιάς, το κουπε c4 είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο νου, όμως είναι πολλά ακόμα που έχουν γίνει ανάλογες παραχωρήσεις!
-
Η ορατότητα πίσω ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που δε προτίμησα το astra και πήρα corsa. Νομίζω ότι είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα να δεις σε ένα αμάξι πριν το πάρεις, να νιώθεις ότι έχεις καλή ορατότητα σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου και μετά έρχονται όλα τα άλλα.
-
Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
Η αληθεια ειναι πως και στο sx4 αυτο το μικρο πλευρικο παραθυρο,αντι να βελτιωνει την ορατοτητα μπροστα,τη δυσκολευει πολυ.Μαλλον ο Τζιουτζαρο το σχεδιο το εκανε στην τουαλετα.Και στο jazz η ίδια μαλακία.
-
Προσωπικά πιο πολυ προβλημα εχω με την μπροστινή κολόνα στις αριστερες στροφές επαρχιακών δρομων παρα με τις πισω.
Εκει μια χαρα δουλεια κανουν οι καθρευτες...
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Προσωπικά πιο πολυ προβλημα εχω με την μπροστινή κολόνα στις αριστερες στροφές επαρχιακών δρομων παρα με τις πισω.Εκει μια χαρα δουλεια κανουν οι καθρευτες...
Συμφωνώ απόλυτα. Κι εμένα με το leon μου σπάνε τα νεύρα στις αριστερές στροφές. Δε βλέπεις τίποτα.
-
Η ορατοτητα ειναι ενας τομεας των καινουργιων αυτοκινητων που καθε χρονο χειροτερευει.
Καλυτερα να βλεπεις που πας, παρα να εισαι ασφαλεις αφου τρακαρεις κατι που δεν εχεις δει.
Η κατασταση ειναι σχεδον επικυνδυνη.
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Προσωπικά πιο πολυ προβλημα εχω με την μπροστινή κολόνα στις αριστερες στροφές επαρχιακών δρομων παρα με τις πισω.
Εκει μια χαρα δουλεια κανουν οι καθρευτες...
Συμφωνώ απόλυτα. Κι εμένα με το leon μου σπάνε τα νεύρα στις αριστερές στροφές. Δε βλέπεις τίποτα.
+1
επισης οπελ κορσα,αυτα τα τριγωνικα φινιστρινια στις εμπρος πορτες κρυβουν ευκολα μηχανακια υπο ''σωστη'' γωνια
-
Το 2001 ειχε παρουσιασει ενα concept η Volvo (Safety Concept Car) το οποιο μεταξυ αλλων εδινε λυσεις στα θεματα που αναφερετε με τους παρακατω τροπους:
• Διαφανα A-Pillars με plexiglass
• Tα B-Pillars ειχανε κλιση προς τα μεσα, ωστε να εχεις καλυτερη ορατοτητα προς τα πισω απο τον εξωτερικο καθρεπτη
• Αισθητηρες στους καθρεπτες για τα αυτοκινητα που πλησιαζουν στο νεκρο σημειο
Απο τα παραπανω το μονο που βγηκε στην παραγωγη ειναι το τελευταιο (απο το 2004 ως BLIS), προφανως γιατι τα αλλα δυο δεν πληρουν τις προυποθεσεις (αντοχη/κοστος) για να μπουν σε ευρειας παραγωγης οχηματα. Σημερα ομως με τους αισθητηρες και τις καμερες (360 μοιρες πλεον σε πολλα οχηματα) δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα ορατοτητας σε μανουβρες. Εν κινησει, επισης εχει λυθει το θεμα με τα ηλεκτρονικα.
-
Πρεπει να ταιριαξουν 2 ασυμβιβαστα.
Την αντοχη της οροφής σε τουμπα πχ που απαιτει μεγαλα κολονακια ( ή πανακριβα υλικά για την ιδια αντοχή )
και την ορατοτητα που απαιτει να.... μην υπαρχει κανενα.Πρωσωπικά τεινω προς την αποψη 'καλυτερα να δω κατι ωστε να το αφυγω' παρα 'ας μην καταλαβω απο που μου ηρθε ακρει να αντεξει...'
-
Και στο Ford Fiesta στα μοντέλα από το 2008 και μετα τα ίδια...Δεν βλέπεις καλά πίσω, θέλει αρκετή προσοχή.
-
Τα ιδια και χειροτερα στο mondeo...
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Πρεπει να ταιριαξουν 2 ασυμβιβαστα.Την αντοχη της οροφής σε τουμπα πχ που απαιτει μεγαλα κολονακια ( ή πανακριβα υλικά για την ιδια αντοχή )
και την ορατοτητα που απαιτει να.... μην υπαρχει κανενα.Πρωσωπικά τεινω προς την αποψη 'καλυτερα να δω κατι ωστε να το αφυγω' παρα 'ας μην καταλαβω απο που μου ηρθε ακρει να αντεξει...'
Νομίζω ότι όσο τουλάχιστον αφορά στα εμπρός κολωνάκια, δεν είναι τόσο θέμα παθητικής ασφάλειας όσο η τάση που έχουν στα hatchbacks να τραβάνε όσο πιο μπροστά γίνεται ΄το παρρμπρίζ ώστε να σου δημιουργείται μια αίσθηση μεγάλης και ευήλιας καμπίνας σε συνδιασμό με την ανάγκη για μικρή κλίση του παρμπρίζ για αεροδυναμικούς λόγους οπότε οι κολώνες αναγκαστικά τραβιούνται μπροστά και σου κόβουν την ορατότητα.
Πχ στο σουμπαρού που έχει χαρακτηριστικά παλαιότερης σχεδίασης δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Πρεπει να ταιριαξουν 2 ασυμβιβαστα.Τα 2 ασυμβίβαστα είναι η ορατότητα και το 'design', δεν είναι -τόσο- θέμα αντοχής.
-
Νομίζω ο κυριότερος λόγος για το τερατώδες των μπροστινών κολονών είναι οι μετωπικές συγκρούσεις. Με τα όλο και αυστηρότερα τεστ, κάπως πρέπει να κρατήσεις το θάλαμο όσο γίνεται ανέπαφο. Αν θυμάστε τεστ παλαιότερων αυτοκινήτων, η μπροστινή κολόνα 'τσάκιζε' και έφτανε το ταμπλό πάνω σου (και το τιμόνι στην πλάτη σου). Θεωρώ ότι τα δύο βασικά στοιχεία για να το αποτρέψεις αυτό είναι ενισχυμένες μπροστινές κολόνες και μαρσπιέ (ίσως συνολικά η ενίσχυση του πλαισίου της μπροστινής πόρτας).
Σαν ενίσχυση πρέπει να δούμε και την 'οριζοντιοποίηση' της μπροστινής κολόνας, μιας και έτσι μπορεί να αντέχει περισσότερο στις διαμήκεις φορτίσεις. Και κάπως έτσι φτάσαμε οι κολόνες να είναι σχεδόν στα τοπ μάουντς, το μισό μοτέρ κάτω από το παρμπρίζ και το ταμπλό να έχει τόσο βάθος που να μη μπορείς να φτάσεις τη βάση του παρμπρίζ!
Ε, η ορατότητα είναι το μοιραίο θύμα! Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να κουνάς το κεφάλι για να δεις, ανάλογα την στροφή. Στις κλειστές κοιτάς πίσω από την κολόνα, στις ανοιχτές μπροστά...
-
Αυτό 'μοιάζει' να είναι η εξήγηση, αν δείς έστω και επιφανιακά το πως οδεύονται τα φορτία στις κολόνες Α θα καταλάβεις πως είναι απλά για να μοιάζει πιο ΜΟΝΤΕΡΝΟ το σχέδιο και τίποτα περισσότερο. Νομίζεις ότι ένα Tiguan έχει χειρότερη αντοχή σε σύγκριση με ένα Seat Altea? Τροφή για σκέψη..
-
Αλήθεια, πώς διοχετεύονται τα φορτία σε μια τυπική κολόνα Α, έχεις κάποια εικόνα να δείξεις;
Θεωρώ ότι μια δοκός, όπως η κολόνα Α, αντέχει σαφώς περισσότερο στα διαμήκη φορτία, απ ότι στα εγκάρσια. Άρα, όσο πιο οριζόντια και με λιγότερη καμπυλότητα την κάνεις, τόσο περισσότερο θα αντέχει στα μετωπικά φορτία. Αυτό είναι, για εμένα, η εξήγηση αυτής της τάσης. Τώρα τα περί σχεδίου, μοντερνισμών κλπ, νομίζω ότι αν ίσχυαν, θα οδηγούσαν σε μεγαλύτερη ποικιλία. Δεν θα βλέπαμε την καθολική κυριαρχία των κολονών Α που σου κρύβουν τον δρόμο.
Όσο για τη σύγκριση μεταξύ Tiguan και Altea, θα έλεγα ότι η αποτελεσματικότητα δεν χρειάζεται να συνάδει με οπτική ομοιότητα ή διαφορά. Το Altea κρύβει τους καθαριστήρες μέσα στις κολόνες, ενώ το Tiguan όχι. Αυτό μπορεί να κάνει τις κολόνες του πρώτου να φαίνονται γομάρια, σίγουρα δεν τις κάνει να συμπεριφέρονται σαν γομάρια.
κολωνες αυτοκινητου και ορατοτητα...