Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δοκιμή συστημάτων 4κίνησης σε rollers
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Δοκιμή συστημάτων 4κίνησης σε rollers
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Εκτός Δρόμου
    12
    46
    206
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      crektis last edited by

      Έμεινα άναυδος..! Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους. Δείτε το ολόκληρο. Θα δείτε Volvo να ξεπερνούν εμπόδιο με ρολερσ και στους 3 τροχούς!!! Και θα δείτε Landcruiser και άλλα αμάξια με κλείδωμα πίσω να μη τα καταφέρνουν..! Όσο για την 'μαγική' 4κινηση της Subaru... Μάλλον μύθος. Δείτε το εδώ http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... p5tW71qYI#!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        crektis last edited by

        Έμεινα άναυδος..! Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους. Δείτε το ολόκληρο. Θα δείτε Volvo να ξεπερνούν εμπόδιο με ρολερσ και στους 3 τροχούς!!! Και θα δείτε Landcruiser και άλλα αμάξια με κλείδωμα πίσω να μη τα καταφέρνουν..! Όσο για την 'μαγική' 4κινηση της Subaru... Μάλλον μύθος. Δείτε το εδώ http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... p5tW71qYI#!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          crektis last edited by

          Έμεινα άναυδος..! Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους. Δείτε το ολόκληρο. Θα δείτε Volvo να ξεπερνούν εμπόδιο με ρολερσ και στους 3 τροχούς!!! Και θα δείτε Landcruiser και άλλα αμάξια με κλείδωμα πίσω να μη τα καταφέρνουν..! Όσο για την 'μαγική' 4κινηση της Subaru... Μάλλον μύθος. Δείτε το εδώ http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... p5tW71qYI#!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            steliosss94 last edited by

            http://www.youtube.com/watch?v=HmKG6raANdg
            Το isuzu dmax μια χαρά τα καταφέρνει

            Υ.Γ.Το βιντεο είναι πολύ μεγάλο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Απο αυτό το βίντεο μπορείς να βγάλεις το συμπέρασμα ότι ένα MX-5 είναι καλύτερο εκτός δρόμου από ένα wrangler.

              Δεν υπάρχει κανένας μύθος απλά πρέπει να ξέρει κανείς πως δουλεύει το κάθε σύστημα και πως χρησιμοποιείται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                crektis last edited by

                Σε ποιο σημείο μπορείς να βγάλεις το συμπέρασμα που λες; Η δοκιμή είναι καθαρά πάνω στον έλεγχο ροπής. Δοκιμάζονται πολλά αυτοκίνητα και ελάχιστα είναι αυτά που τα καταφέρνουν (αλήθεια δεν πρόσεξα το D max). Ένα αμάξι με κίνηση στον ένα άξονα είναι εντελώς αδύναμο, οπότε δεν τίθεται καν θέμα πάνω σε αυτό που λες, γιατί αν βάλεις 2 rollers στον κινητήριο άξονα του πισωκίνητου που θα πάει. Θα μείνει ακίνητο. Δες στο 9:00 και στο 27:00 το Volvo. Η 4κινηση του είναι αιώνες μπροστά. Το τζιπ ίσως βέβαια να έχει έλεγχο ροπής στα διαφορικά (όπως τα Cayenne, Range Rover κλπ) και γι αυτό περνάει τόσο εύκολα (έμεινα όταν το είδα να περνάει με τους τροχούς σε 3 roller!) και υπερτερεί φανερά έναντι των άλλων (πράγμα που καταλαβαίνεις και από τα σχόλια στο βίντεο). Όμως όταν πρόκειται για το Station Wagon, που θεωρείς ότι μπορεί να οφείλεται το γεγονός ότι περνάει το εμπόδιο αν όχι στον καλύτερο έλεγχο της ροπής και κατ επέκταση σε ένα καλύτερο σύστημα 4κίνησης; Και ναι, ομολογώ ότι με εξέπληξε το γεγονός αυτό.

                Εντελώς άκυρο το σχόλιο για το Dmax. Πρόκειται για διαφήμιση και είναι καθαρά υποκειμενικό. Πρώτα από όλα παρατήρησε τα rollers στον πίσω άξονα ότι είναι πολλαπλά και όχι 2. Έτσι υπάρχει αρκετή τριβή όταν μεταπηδάει από το 1 στο άλλο... Άλλωστε το βίντεο είναι από το κανάλι 'Isuzu Official'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pointer last edited by

                  To ISUZU το κάνανε πολύ αμαξάρα!Είναι στα ίδια πρότυπα με το AMAROK!Το τελευταίο μοντέλο απέχει πολύ από τα προηγούμενα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • rocsta
                    rocsta last edited by

                    Το τεστ είναι αστείο φυσικά,

                    Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                    Δες στο 9:00 και στο 27:00 το Volvo. Η 4κινηση του είναι αιώνες μπροστά.

                    Είχαμε πάει πριν 6-7 χρόνια με ένα τέτοιο στην ορεινή Χαλκιδική. Κατεβήκαμε μια κατηφόρα με κλασσική ελληνική φυτευτή πέτρα και όταν πήγαμε να την ανεβούμε με ψιλόβροχο απλά τον ήπιαμε. Micra νοικιάρικο με Γερμανούς συμπέθερο και συμπεθέρα μέσα, ανέβαινε για πλάκα και γελούσε μαζί μας. Μετά από 2 ώρες και σπρώξιμο ανέβηκε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      crektis last edited by

                      Αυτά που γράφεις είναι εντελώς άσχετα. Εγώ γράφω για σύγκριση 4κίνητων και όχι δικίνητων, που δεν θα μπορούν ούτε καν να προσεγγίσουν ανηφόρα. Μου έκανε εντύπωση το βίντεο που είδα γιατί μόνο το Volvo τα κατάφερε. Δεν μιλάω για το Station Wagon, αλλά και αυτό στην κατηγορία του τα ξεφτίλησε όλα γιατί ήταν το μόνο που πέρασε. Μιλώντας όμως για τζιπ και για 4κινητα που προορίζονται για εκτός δρόμου χρήση, μου έκανε εντύπωση το Volvo (δεν ξέρω ποιο μοντέλο είναι και -δυστυχώς- δεν έχω Volvo για να κάνω διαφήμιση) γιατί έχω δει αρκετά 4κίνητα εν δράσει. Πρέπει λοιπόν, να συμπεράνουμε ότι όλα είναι θέμα συστημάτων (έχει μπλοκέ; αν ναι πόσα και τι είδους;) και να πούμε ότι ΔΕΝ γίνεται ένα αυτοκίνητο με ελεύθερα διαφορικά να είναι δυνατότερο με κάποιο που έχει έστω ένα μπλοκέ. Και σας παραθέτω τους λόγους http://www.tetrakinisimag.gr/texnikot27.htm
                      Πράγματα εμπεριστατωμένα και όχι συγκρίσεις 4κινητων με micra και λοιπά του είδους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        danaos_master last edited by

                        Ειδικά για το Subaru πολλά διπλανά βίντεο μπορούν να σε βεβαιώσουν ότι δεν είναι έτσι.

                        Τώρα τι είχε το συγκεκριμένο και δε μπορούσε ούτε τα 2 ρολλερς .. δεν ξέρω. Χαλασμένα τα 2 διαφορικά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • rocsta
                          rocsta last edited by

                          Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                          μου έκανε εντύπωση το Volvo (δεν ξέρω ποιο μοντέλο είναι και -δυστυχώς- δεν έχω Volvo για να κάνω διαφήμιση) γιατί έχω δει αρκετά 4κίνητα εν δράσει.

                          Δεν χρειάζεται να κάνεις διαφήμιση, οι ψαγμένοι τζιπάδες οφρόουντερς έχουν ήδη ένα xc90 στο γκαράζ τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            stolis last edited by

                            Η subaru πλέον έχει εξοπλίσει όλα τα μοντέλα της με εξελιγμένα συστήματα που φρενάρουν ακόμα και τους 3 τροχούς ώστε να κινηθούν με έναν.
                            Τέτοια συστήματα έχουν εδώ και χρόνια μοντέλα όπως το forester και το outback, απλά όχι όλες οι εκδόσεις, μόνο οι αυτόματες με το vdc και vtd, γι'αυτό δεν τα κατάφεραν τα subaru στο τεστ να κινηθούν, αφού είχαν ελεύθερα διαφορικά και χωρίς vdc-vtd. Ένα forester που μάλλον ήταν αυτόματο τα κατάφερνε όπως είδαμε.
                            Άλλα subaru έχουν lsd διαφορικά, από viscous, μέχρι τύπου torsen και δισκάτα.
                            Εδώ μερικά βίντεο με προηγούμενα μοντέλα:
                            http://www.youtube.com/watch?v=ktoGVBR4op4
                            http://www.youtube.com/watch?v=mryGnENTsoI
                            Και εδώ το νέο forester το οποίο διαθέτει ένα εκπληκτικό σύστημα το οποίο το ονομάζουν x-mode και απογειώνει τις ικανότητές του εκτός συναγωνισμού στην κατηγορία του, καθώς κινείται ακόμα και με έναν τροχό με πρόσφυση, ενώ το σύστημα επεμβαίνει πάρα πολύ γρήγορα, σφίγγοντας ακόμα και το κεντρικό διαφορικό περισσότερο.
                            Εδώ τι ακριβώς είναι αυτό το x-mode:
                            http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Gk-R77DWeM
                            Εδώ ένα βιντεάκι:
                            http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... AI-uiWe7E#!
                            Και εδώ το άλλο σύστημα που διαθέτουν τα sti, το dccd εξοπλισμένο και αυτό με συστήματα που στέλνουν ροπή ακόμα και σε έναν τροχό. Το dccd έχει και κλείδωμα του κεντρικού 50-50.
                            http://www.youtube.com/watch?v=MCqiawRJIa8
                            Youtube Video

                            Όλα τα subaru της δοκιμής των Λιθουανών, είχαν ανοιχτά διαφορικά, ή μικρής εμπλοκής σιλικονούχα lsd πίσω κάποια impreza.
                            Ένα sti θα περνούσε άνετα από εκεί αφού έχει και κλείδωμα κεντρικού και lsd εμπρός-πίσω, όπως και το νέο forester που είναι μακράν ότι πιο ικανό έχει βγει σε αυτή την κατηγορία των suv.
                            Η subaru έχει αποδείξει εδώ και χρόνια την αξία της 4κίνησής της, όποιος νομίζει ότι είναι μύθος, ας δοκιμάσει να ακολουθήσει subaru σε μια χιονισμένη διαδρομή.
                            Απλά έχει μοντέλα με ελεύθερα διαφορικά, έχει μοντέλα και με μπλοκέ διαφορικά και άλλα με προηγμένα ηλεκτρονικά που τέτοιες δοκιμασίες τις περνάνε άνετα.

                            Για την 4κίνηση του volvo με το haldex και το πόσο μπροστά είναι, απλά εδώ γελάνε. Τα ηλεκτρονικά του μπορεί στα ρόλερς να τα έβγαλαν πέρα, στην πράξη όμως είναι διαφορετικά τα πράγματα....
                            Εδώ λίγη πράξη και με τη φοβερή 4κίνηση του volvo απέναντι στον ''μύθο'' της subaru:
                            http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0
                            Και λίγο ''μύθο'' ακόμα:
                            http://www.youtube.com/watch?v=agqlexTdgQA
                            http://www.youtube.com/watch?v=BCNiQskj8rU
                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Aν μπορει καποιος να μου απαντησει ,πώς γινετε να μη φρεναρουν εστω στο ελαχιστο ,οι ροδες που ειναι στα rollers απο το ESP, sτα Subaru μπορει να το παρω και λιγο στα σοβαρα αυτο το τεστ..
                              Καλα για τη 'φοβερη τετρακινηση του Volvo'ας μη το σχολιασω ....Μεγαλη πρωτοτυπια το Haldex.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stolis last edited by

                                Δεν είχαν όλα τα subaru vdc και vtd. Μόνο το ένα forester 09 που προχώρησε είχε μάλλον.
                                Με τα ηλεκτρονικά δεν υπάρχει περίπτωση να μην κινηθούν οι τροχοί που πατάνε, γιατί έχω κάνει τέτοιες δοκιμές με γρύλους σε συνεργείο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Organizavo - SCC klubas =Oργανωμένο απο http://www.scc.lt/ ?
                                  Kαι καλύτερα βγαίνουν τα βολβο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Ο χρήστης stolis έγραψε:
                                    Δεν είχαν όλα τα subaru vdc και vtd. Μόνο το ένα forester 09 που προχώρησε είχε μάλλον.
                                    Με τα ηλεκτρονικά δεν υπάρχει περίπτωση να μην κινηθούν οι τροχοί που πατάνε, γιατί έχω κάνει τέτοιες δοκιμές με γρύλους σε συνεργείο.

                                    Στο 08:10 to forester δεν εχει VDC?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stolis last edited by

                                      Όχι, ή το είχε εκτός.
                                      Μόνο το forester μετά το 50:00 το είχε ενεργοποιημένο μάλλον, αλλιώς δεν εξηγείτε αυτό να προχωράει και άλλα όχι.
                                      Με αυτόματο turbo πάντως που έχω δοκιμάσει προχωράει άνετα έτσι.
                                      Τα forester μετά το 07 δεν έχουν lds, αλλά ελεύθερα διαφορικά με ηλεκτρονικά, τα οποία δουλεύουν πολύ καλά στα αυτόματα τα οποία έχουν 2 συστήματα.
                                      Το νέο forester βέβαια, είναι από άλλο ανέκδοτο. Μπλοκάρει τον τροχό άμεσα και προχωράει ακόμα και με ένα τροχό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stolis last edited by

                                        Εδώ είναι δική μας δοκιμή με αυτόματο turbo, το οποίο το δοκιμάσαμε και με γρύλους στο συνεργείο και προχωρούσε άνετα και με 3 τροχούς στον αέρα.
                                        Τώρα τι έκαναν οι Λιθουανοί και αν είχαν ενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά ή όχι δεν ξέρω.
                                        Το αμάξι πάντως προχωράει άνετα με τροχούς στον αέρα και με διαγώνιους, ενώ το νέο μοντέλο κάνει τα ίδια στο μισό χρόνο αντίδρασης.
                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Μα αυτο λεω και εγω.Κανονικα επρεπε να δουλεψει το VDC.To οτι δε δουλευει ειναι περιεργο!
                                          Εξαλλου νομιζω οτι στο Forester κανονικα μπορεις να απενεργοποιησεις μονο το 'κοψιμο'του κινητηρα με το κουμπι VDC off.Η δραση των φρενων δεν απενεργοποιείται ετσι απλα.Αυτοι οι τυποι εχουν πειραξει κατι στα ηλεκτρονικα των subaru.
                                          Μπορει να εχουν απενεργοποιηση και την τετρακινηση.Σε μερικα απο αυτα που εχουν πολυδισκο συμπλεκτη στο κεντρικο διαφορικο γινεται με μια ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη.
                                          Ακομα και τα rollers μπορει να ειναι πειραγμενα.Αφου ειναι απο club Σκανδιναβικών αυτοκινητων

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • S
                                            stolis last edited by

                                            Δεν είναι Σκανδιναβοί, είναι Λιθουανοί και ξέρω μερικούς από αυτούς γιατί τα λέμε στα φόρουμ.
                                            Στα αυτόματα forester αυτής της γενιάς όπως σε αυτό που δοκιμάσαμε, τα ηλεκτρονικά στα διαφορικά δουλεύουν πάντα, ενώ έχει και άλλο σύστημα που κόβει και τον κινητήρα για να μην σπινιάρει.
                                            Στα χειροκίνητα όμως, τα ηλεκτρονικά βγαίνουν εκτός κατά μεγάλο ποσοστό και πρέπει να τα ενεργοποιήσεις σε τέτοιες περιπτώσεις.
                                            Τα έχουμε δοκιμάσει και τα 2.
                                            Μάλλον αυτά που δεν προχωρούσαν ήταν χειροκίνητα και το είχαν εκτός και αυτό που προχωρούσε ήταν αυτόματο.
                                            Το νέο μοντέλο πάντως είναι από άλλο ανέκδοτο, σε άλλο επίπεδο καθώς το σύστημα που έχει είναι απίστευτα προηγμένο και γρήγορο στην εμπλοκή του.
                                            http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Gk-R77DWeM

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr