-
Έμεινα άναυδος..! Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους. Δείτε το ολόκληρο. Θα δείτε Volvo να ξεπερνούν εμπόδιο με ρολερσ και στους 3 τροχούς!!! Και θα δείτε Landcruiser και άλλα αμάξια με κλείδωμα πίσω να μη τα καταφέρνουν..! Όσο για την 'μαγική' 4κινηση της Subaru... Μάλλον μύθος. Δείτε το εδώ http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... p5tW71qYI#!
-
Έμεινα άναυδος..! Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους. Δείτε το ολόκληρο. Θα δείτε Volvo να ξεπερνούν εμπόδιο με ρολερσ και στους 3 τροχούς!!! Και θα δείτε Landcruiser και άλλα αμάξια με κλείδωμα πίσω να μη τα καταφέρνουν..! Όσο για την 'μαγική' 4κινηση της Subaru... Μάλλον μύθος. Δείτε το εδώ http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... p5tW71qYI#!
-
Έμεινα άναυδος..! Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους. Δείτε το ολόκληρο. Θα δείτε Volvo να ξεπερνούν εμπόδιο με ρολερσ και στους 3 τροχούς!!! Και θα δείτε Landcruiser και άλλα αμάξια με κλείδωμα πίσω να μη τα καταφέρνουν..! Όσο για την 'μαγική' 4κινηση της Subaru... Μάλλον μύθος. Δείτε το εδώ http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... p5tW71qYI#!
-
http://www.youtube.com/watch?v=HmKG6raANdg
Το isuzu dmax μια χαρά τα καταφέρνειΥ.Γ.Το βιντεο είναι πολύ μεγάλο...
-
Απο αυτό το βίντεο μπορείς να βγάλεις το συμπέρασμα ότι ένα MX-5 είναι καλύτερο εκτός δρόμου από ένα wrangler.
Δεν υπάρχει κανένας μύθος απλά πρέπει να ξέρει κανείς πως δουλεύει το κάθε σύστημα και πως χρησιμοποιείται.
-
Σε ποιο σημείο μπορείς να βγάλεις το συμπέρασμα που λες; Η δοκιμή είναι καθαρά πάνω στον έλεγχο ροπής. Δοκιμάζονται πολλά αυτοκίνητα και ελάχιστα είναι αυτά που τα καταφέρνουν (αλήθεια δεν πρόσεξα το D max). Ένα αμάξι με κίνηση στον ένα άξονα είναι εντελώς αδύναμο, οπότε δεν τίθεται καν θέμα πάνω σε αυτό που λες, γιατί αν βάλεις 2 rollers στον κινητήριο άξονα του πισωκίνητου που θα πάει. Θα μείνει ακίνητο. Δες στο 9:00 και στο 27:00 το Volvo. Η 4κινηση του είναι αιώνες μπροστά. Το τζιπ ίσως βέβαια να έχει έλεγχο ροπής στα διαφορικά (όπως τα Cayenne, Range Rover κλπ) και γι αυτό περνάει τόσο εύκολα (έμεινα όταν το είδα να περνάει με τους τροχούς σε 3 roller!) και υπερτερεί φανερά έναντι των άλλων (πράγμα που καταλαβαίνεις και από τα σχόλια στο βίντεο). Όμως όταν πρόκειται για το Station Wagon, που θεωρείς ότι μπορεί να οφείλεται το γεγονός ότι περνάει το εμπόδιο αν όχι στον καλύτερο έλεγχο της ροπής και κατ επέκταση σε ένα καλύτερο σύστημα 4κίνησης; Και ναι, ομολογώ ότι με εξέπληξε το γεγονός αυτό.
Εντελώς άκυρο το σχόλιο για το Dmax. Πρόκειται για διαφήμιση και είναι καθαρά υποκειμενικό. Πρώτα από όλα παρατήρησε τα rollers στον πίσω άξονα ότι είναι πολλαπλά και όχι 2. Έτσι υπάρχει αρκετή τριβή όταν μεταπηδάει από το 1 στο άλλο... Άλλωστε το βίντεο είναι από το κανάλι 'Isuzu Official'.
-
To ISUZU το κάνανε πολύ αμαξάρα!Είναι στα ίδια πρότυπα με το AMAROK!Το τελευταίο μοντέλο απέχει πολύ από τα προηγούμενα
-
Το τεστ είναι αστείο φυσικά,
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Δες στο 9:00 και στο 27:00 το Volvo. Η 4κινηση του είναι αιώνες μπροστά.Είχαμε πάει πριν 6-7 χρόνια με ένα τέτοιο στην ορεινή Χαλκιδική. Κατεβήκαμε μια κατηφόρα με κλασσική ελληνική φυτευτή πέτρα και όταν πήγαμε να την ανεβούμε με ψιλόβροχο απλά τον ήπιαμε. Micra νοικιάρικο με Γερμανούς συμπέθερο και συμπεθέρα μέσα, ανέβαινε για πλάκα και γελούσε μαζί μας. Μετά από 2 ώρες και σπρώξιμο ανέβηκε
-
Αυτά που γράφεις είναι εντελώς άσχετα. Εγώ γράφω για σύγκριση 4κίνητων και όχι δικίνητων, που δεν θα μπορούν ούτε καν να προσεγγίσουν ανηφόρα. Μου έκανε εντύπωση το βίντεο που είδα γιατί μόνο το Volvo τα κατάφερε. Δεν μιλάω για το Station Wagon, αλλά και αυτό στην κατηγορία του τα ξεφτίλησε όλα γιατί ήταν το μόνο που πέρασε. Μιλώντας όμως για τζιπ και για 4κινητα που προορίζονται για εκτός δρόμου χρήση, μου έκανε εντύπωση το Volvo (δεν ξέρω ποιο μοντέλο είναι και -δυστυχώς- δεν έχω Volvo για να κάνω διαφήμιση) γιατί έχω δει αρκετά 4κίνητα εν δράσει. Πρέπει λοιπόν, να συμπεράνουμε ότι όλα είναι θέμα συστημάτων (έχει μπλοκέ; αν ναι πόσα και τι είδους;) και να πούμε ότι ΔΕΝ γίνεται ένα αυτοκίνητο με ελεύθερα διαφορικά να είναι δυνατότερο με κάποιο που έχει έστω ένα μπλοκέ. Και σας παραθέτω τους λόγους http://www.tetrakinisimag.gr/texnikot27.htm
Πράγματα εμπεριστατωμένα και όχι συγκρίσεις 4κινητων με micra και λοιπά του είδους. -
Ειδικά για το Subaru πολλά διπλανά βίντεο μπορούν να σε βεβαιώσουν ότι δεν είναι έτσι.
Τώρα τι είχε το συγκεκριμένο και δε μπορούσε ούτε τα 2 ρολλερς .. δεν ξέρω. Χαλασμένα τα 2 διαφορικά;
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
μου έκανε εντύπωση το Volvo (δεν ξέρω ποιο μοντέλο είναι και -δυστυχώς- δεν έχω Volvo για να κάνω διαφήμιση) γιατί έχω δει αρκετά 4κίνητα εν δράσει.Δεν χρειάζεται να κάνεις διαφήμιση, οι ψαγμένοι τζιπάδες οφρόουντερς έχουν ήδη ένα xc90 στο γκαράζ τους.
-
Η subaru πλέον έχει εξοπλίσει όλα τα μοντέλα της με εξελιγμένα συστήματα που φρενάρουν ακόμα και τους 3 τροχούς ώστε να κινηθούν με έναν.
Τέτοια συστήματα έχουν εδώ και χρόνια μοντέλα όπως το forester και το outback, απλά όχι όλες οι εκδόσεις, μόνο οι αυτόματες με το vdc και vtd, γι'αυτό δεν τα κατάφεραν τα subaru στο τεστ να κινηθούν, αφού είχαν ελεύθερα διαφορικά και χωρίς vdc-vtd. Ένα forester που μάλλον ήταν αυτόματο τα κατάφερνε όπως είδαμε.
Άλλα subaru έχουν lsd διαφορικά, από viscous, μέχρι τύπου torsen και δισκάτα.
Εδώ μερικά βίντεο με προηγούμενα μοντέλα:
http://www.youtube.com/watch?v=ktoGVBR4op4
http://www.youtube.com/watch?v=mryGnENTsoI
Και εδώ το νέο forester το οποίο διαθέτει ένα εκπληκτικό σύστημα το οποίο το ονομάζουν x-mode και απογειώνει τις ικανότητές του εκτός συναγωνισμού στην κατηγορία του, καθώς κινείται ακόμα και με έναν τροχό με πρόσφυση, ενώ το σύστημα επεμβαίνει πάρα πολύ γρήγορα, σφίγγοντας ακόμα και το κεντρικό διαφορικό περισσότερο.
Εδώ τι ακριβώς είναι αυτό το x-mode:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Gk-R77DWeM
Εδώ ένα βιντεάκι:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... AI-uiWe7E#!
Και εδώ το άλλο σύστημα που διαθέτουν τα sti, το dccd εξοπλισμένο και αυτό με συστήματα που στέλνουν ροπή ακόμα και σε έναν τροχό. Το dccd έχει και κλείδωμα του κεντρικού 50-50.
http://www.youtube.com/watch?v=MCqiawRJIa8
Youtube VideoΌλα τα subaru της δοκιμής των Λιθουανών, είχαν ανοιχτά διαφορικά, ή μικρής εμπλοκής σιλικονούχα lsd πίσω κάποια impreza.
Ένα sti θα περνούσε άνετα από εκεί αφού έχει και κλείδωμα κεντρικού και lsd εμπρός-πίσω, όπως και το νέο forester που είναι μακράν ότι πιο ικανό έχει βγει σε αυτή την κατηγορία των suv.
Η subaru έχει αποδείξει εδώ και χρόνια την αξία της 4κίνησής της, όποιος νομίζει ότι είναι μύθος, ας δοκιμάσει να ακολουθήσει subaru σε μια χιονισμένη διαδρομή.
Απλά έχει μοντέλα με ελεύθερα διαφορικά, έχει μοντέλα και με μπλοκέ διαφορικά και άλλα με προηγμένα ηλεκτρονικά που τέτοιες δοκιμασίες τις περνάνε άνετα.Για την 4κίνηση του volvo με το haldex και το πόσο μπροστά είναι, απλά εδώ γελάνε. Τα ηλεκτρονικά του μπορεί στα ρόλερς να τα έβγαλαν πέρα, στην πράξη όμως είναι διαφορετικά τα πράγματα....
Εδώ λίγη πράξη και με τη φοβερή 4κίνηση του volvo απέναντι στον ''μύθο'' της subaru:
http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0
Και λίγο ''μύθο'' ακόμα:
http://www.youtube.com/watch?v=agqlexTdgQA
http://www.youtube.com/watch?v=BCNiQskj8rU
Youtube Video -
Aν μπορει καποιος να μου απαντησει ,πώς γινετε να μη φρεναρουν εστω στο ελαχιστο ,οι ροδες που ειναι στα rollers απο το ESP, sτα Subaru μπορει να το παρω και λιγο στα σοβαρα αυτο το τεστ..
Καλα για τη 'φοβερη τετρακινηση του Volvo'ας μη το σχολιασω ....Μεγαλη πρωτοτυπια το Haldex. -
Δεν είχαν όλα τα subaru vdc και vtd. Μόνο το ένα forester 09 που προχώρησε είχε μάλλον.
Με τα ηλεκτρονικά δεν υπάρχει περίπτωση να μην κινηθούν οι τροχοί που πατάνε, γιατί έχω κάνει τέτοιες δοκιμές με γρύλους σε συνεργείο. -
Organizavo - SCC klubas =Oργανωμένο απο http://www.scc.lt/ ?
Kαι καλύτερα βγαίνουν τα βολβο; -
Ο χρήστης stolis έγραψε:
Δεν είχαν όλα τα subaru vdc και vtd. Μόνο το ένα forester 09 που προχώρησε είχε μάλλον.
Με τα ηλεκτρονικά δεν υπάρχει περίπτωση να μην κινηθούν οι τροχοί που πατάνε, γιατί έχω κάνει τέτοιες δοκιμές με γρύλους σε συνεργείο.Στο 08:10 to forester δεν εχει VDC?
-
Όχι, ή το είχε εκτός.
Μόνο το forester μετά το 50:00 το είχε ενεργοποιημένο μάλλον, αλλιώς δεν εξηγείτε αυτό να προχωράει και άλλα όχι.
Με αυτόματο turbo πάντως που έχω δοκιμάσει προχωράει άνετα έτσι.
Τα forester μετά το 07 δεν έχουν lds, αλλά ελεύθερα διαφορικά με ηλεκτρονικά, τα οποία δουλεύουν πολύ καλά στα αυτόματα τα οποία έχουν 2 συστήματα.
Το νέο forester βέβαια, είναι από άλλο ανέκδοτο. Μπλοκάρει τον τροχό άμεσα και προχωράει ακόμα και με ένα τροχό. -
Εδώ είναι δική μας δοκιμή με αυτόματο turbo, το οποίο το δοκιμάσαμε και με γρύλους στο συνεργείο και προχωρούσε άνετα και με 3 τροχούς στον αέρα.
Τώρα τι έκαναν οι Λιθουανοί και αν είχαν ενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά ή όχι δεν ξέρω.
Το αμάξι πάντως προχωράει άνετα με τροχούς στον αέρα και με διαγώνιους, ενώ το νέο μοντέλο κάνει τα ίδια στο μισό χρόνο αντίδρασης.
Youtube Video -
Μα αυτο λεω και εγω.Κανονικα επρεπε να δουλεψει το VDC.To οτι δε δουλευει ειναι περιεργο!
Εξαλλου νομιζω οτι στο Forester κανονικα μπορεις να απενεργοποιησεις μονο το 'κοψιμο'του κινητηρα με το κουμπι VDC off.Η δραση των φρενων δεν απενεργοποιείται ετσι απλα.Αυτοι οι τυποι εχουν πειραξει κατι στα ηλεκτρονικα των subaru.
Μπορει να εχουν απενεργοποιηση και την τετρακινηση.Σε μερικα απο αυτα που εχουν πολυδισκο συμπλεκτη στο κεντρικο διαφορικο γινεται με μια ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη.
Ακομα και τα rollers μπορει να ειναι πειραγμενα.Αφου ειναι απο club Σκανδιναβικών αυτοκινητων -
Δεν είναι Σκανδιναβοί, είναι Λιθουανοί και ξέρω μερικούς από αυτούς γιατί τα λέμε στα φόρουμ.
Στα αυτόματα forester αυτής της γενιάς όπως σε αυτό που δοκιμάσαμε, τα ηλεκτρονικά στα διαφορικά δουλεύουν πάντα, ενώ έχει και άλλο σύστημα που κόβει και τον κινητήρα για να μην σπινιάρει.
Στα χειροκίνητα όμως, τα ηλεκτρονικά βγαίνουν εκτός κατά μεγάλο ποσοστό και πρέπει να τα ενεργοποιήσεις σε τέτοιες περιπτώσεις.
Τα έχουμε δοκιμάσει και τα 2.
Μάλλον αυτά που δεν προχωρούσαν ήταν χειροκίνητα και το είχαν εκτός και αυτό που προχωρούσε ήταν αυτόματο.
Το νέο μοντέλο πάντως είναι από άλλο ανέκδοτο, σε άλλο επίπεδο καθώς το σύστημα που έχει είναι απίστευτα προηγμένο και γρήγορο στην εμπλοκή του.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Gk-R77DWeM
Δοκιμή συστημάτων 4κίνησης σε rollers