Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μιζα(?) του αυτοκινητου VITO 108.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μιζα(?) του αυτοκινητου VITO 108.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    18
    352
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos-nikoy last edited by

      Γεια σας..

      Θα ηθελα να παρουσιασω το προβλημα που έχω μαλλον με την μιζα..

      Εχω ενα vito 108 του '96..

      Δουλευε κανονικα, ώσπου σε μια σταση μου όταν προσπαθησα να το βαλω μπροστα, με το γυρισμα του διακοπτη, ακουστηκε ενα 'κλακ' και επεσε ολο το ρευμα..Οταν εβγαζα το κλειδι το ρευμα ξαναρχοταν σιγα-σιγα, και αν μετα ξαναεβαζα και γυρνουσα το κλειδι να παρει μπροστα, παθαινε το ιδιο. Ενα 'κλακ'και πεσιμο του ρευματος(ουτε καν το καντραν ειχε φωτισμο)..|Οταν το σμπρωξαμε το αμαξι τοτε πηρε μπροστα. Οταν το παρκαρα στο μερος του,ξανα αρχισε τα ιδια. Φορτισα την μπαταρια, αλλα και παλι τα ιδια. Το μονο που αλλαζει καμμια φορα ειναι οτι ο θορυβος του 'κλακ' ακουγεται επαναλαμβανομενος.
      Η μιζα σε ολες τις περιπτωσεις μενει ακινητη, σαν να μην υπαρχει.
      Θα ηθελα καποια γνωμη παραπανω, και αν μπορω να κανω κατι μονος πριν μου τα παρουν τα συνεργεια..

      Ευχαριστω για την προσοχη σας..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos-nikoy last edited by

        Γεια σας..

        Θα ηθελα να παρουσιασω το προβλημα που έχω μαλλον με την μιζα..

        Εχω ενα vito 108 του '96..

        Δουλευε κανονικα, ώσπου σε μια σταση μου όταν προσπαθησα να το βαλω μπροστα, με το γυρισμα του διακοπτη, ακουστηκε ενα 'κλακ' και επεσε ολο το ρευμα..Οταν εβγαζα το κλειδι το ρευμα ξαναρχοταν σιγα-σιγα, και αν μετα ξαναεβαζα και γυρνουσα το κλειδι να παρει μπροστα, παθαινε το ιδιο. Ενα 'κλακ'και πεσιμο του ρευματος(ουτε καν το καντραν ειχε φωτισμο)..|Οταν το σμπρωξαμε το αμαξι τοτε πηρε μπροστα. Οταν το παρκαρα στο μερος του,ξανα αρχισε τα ιδια. Φορτισα την μπαταρια, αλλα και παλι τα ιδια. Το μονο που αλλαζει καμμια φορα ειναι οτι ο θορυβος του 'κλακ' ακουγεται επαναλαμβανομενος.
        Η μιζα σε ολες τις περιπτωσεις μενει ακινητη, σαν να μην υπαρχει.
        Θα ηθελα καποια γνωμη παραπανω, και αν μπορω να κανω κατι μονος πριν μου τα παρουν τα συνεργεια..

        Ευχαριστω για την προσοχη σας..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos-nikoy last edited by

          Γεια σας..

          Θα ηθελα να παρουσιασω το προβλημα που έχω μαλλον με την μιζα..

          Εχω ενα vito 108 του '96..

          Δουλευε κανονικα, ώσπου σε μια σταση μου όταν προσπαθησα να το βαλω μπροστα, με το γυρισμα του διακοπτη, ακουστηκε ενα 'κλακ' και επεσε ολο το ρευμα..Οταν εβγαζα το κλειδι το ρευμα ξαναρχοταν σιγα-σιγα, και αν μετα ξαναεβαζα και γυρνουσα το κλειδι να παρει μπροστα, παθαινε το ιδιο. Ενα 'κλακ'και πεσιμο του ρευματος(ουτε καν το καντραν ειχε φωτισμο)..|Οταν το σμπρωξαμε το αμαξι τοτε πηρε μπροστα. Οταν το παρκαρα στο μερος του,ξανα αρχισε τα ιδια. Φορτισα την μπαταρια, αλλα και παλι τα ιδια. Το μονο που αλλαζει καμμια φορα ειναι οτι ο θορυβος του 'κλακ' ακουγεται επαναλαμβανομενος.
          Η μιζα σε ολες τις περιπτωσεις μενει ακινητη, σαν να μην υπαρχει.
          Θα ηθελα καποια γνωμη παραπανω, και αν μπορω να κανω κατι μονος πριν μου τα παρουν τα συνεργεια..

          Ευχαριστω για την προσοχη σας..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            christoss8 last edited by

            Μπαταρια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos-nikoy last edited by

              Η μπαταρια νομιζω οτι δουλευει ενταξει..
              Την εχω φορτισει...
              Η μιζα (αν δεν κανω λαθος), γυριζει εστω και λιγο αν η μπαταρια αρχιζει να πεφτει.
              Οταν η μιζα δούλεψε για τελευταια φορα, γύρισε κανονικα. Και ενω εκανα σταση για 5 λεπτα, εκει δεν ξαναλειτουργησε, ουτε χιλιοστο.Υπήρχαν μονο τα συμπτωματα που έχω παραθεσει πιο πανω.Μεχρι και τώρα.
              Θα προσπαθήσω να βαλω καλώδια απο μπαραρια άλλου αμαξιου την ώρα που θα λειτουργεί η μηχανη του.
              Αν γνωριζει κανεις σε ποιο σημειο βρισκεται η μιζα του VITO για να μην τραβιέμαι στο ψαξιμο, ευπρόσδεκτη η βοήθειά του..

              Ευχαριστω και παλι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                plokami last edited by

                Απο τα συμπτώματα αυτά, νομίζω το πρόβλημα βρίσκεται στα καρβουνάκια της μίζας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Οι μίζες όταν δουλεύουν χρόνια συνεχώς, γίνονται έτσι και θέλουν το γιατρό τους.


                  upload foto


                  pic upload

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgos-nikoy last edited by

                    Ευχαριστω για την βοηθεια..Θα παω σημερα που εχει και καλο καιρο, να δω τι θα κανω..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kotetsi last edited by

                      Κάτι γίνεται με το μπουτόν της μίζας και δεν παίρνει σωστά ρεύμα (είχα τα ίδια συμπτώματα και ήταν μια επαφή που δεν καθόταν καλά με αποτέλεσμα να κάνει σπινθήρα και να έχει μαυρίσει - την καθαρίσαμε και τέλος) ή θέλεις καρβουνάκια.
                      Το ότι το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά είναι καθαρά θέμα τύχης (μία παίρνει, μία δεν παίρνει, μία παίρνει με τσούλημα στον κατήφορο κλπ).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gakost last edited by

                        ρε παιδιά τι μίζα; Εδώ λέει ότι σβήνουν τα λαμπάκια όλα = ΜΠΑΤΑΡΙΑ το ότι δείχνει να φορτίζει δεν λέει τίποτα. Όταν πάει να γυρίσει την μίζα πεθαίνει γιατί δεν μπορεί να δώσει τα Α που χρειάζεται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Μπορει ομως να μη γυρναει η μιζα καθολου και να γινεται αυτο.Οποτε καλυτερα ας παει να βαλει μια φρεσκια μπαταρια πρωτα και μετα να παει για επισκευη μιζας αν χρειαστει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
                            Μπαταρια

                            +1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giorgos-nikoy last edited by

                              Ολες οι αποψεις θα ελεγχθουν παιδια..
                              Ειμαι ηλεκτρονικος(οχι για αυτοκινητα), και θα ελεγξω οσο μπορω τα ηλεκτρικα..
                              Θα πω για αποτελεσματα αργοτερα..

                              Ευχαριστω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης Γιώργος Νίκου έγραψε:
                                ...Φορτισα την μπαταρια, αλλα και παλι τα ιδια....

                                Αν γνωριζει κανεις σε ποιο σημειο βρισκεται η μιζα του VITO για να μην τραβιέμαι στο ψαξιμο, ευπρόσδεκτη η βοήθειά του...

                                Πως φόρτισες τη μπαταρία;

                                ...Ειμαι ηλεκτρονικος(οχι για αυτοκινητα), και θα ελεγξω οσο μπορω τα ηλεκτρικα..

                                Πολύμετρο έχεις, πόσα βολτ έχει η μπαταρία όταν τα αμάξι κάθεται για μερικές ώρες;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                  ...Φορτισα την μπαταρια, αλλα και παλι τα ιδια....

                                  Αν γνωριζει κανεις σε ποιο σημειο βρισκεται η μιζα του VITO για να μην τραβιέμαι στο ψαξιμο, ευπρόσδεκτη η βοήθειά του...

                                  Πως φόρτισες τη μπαταρία;

                                  Το Vito (όπως και πολλά αυτοκίνητα που έχουν την μπαταρία σε περίεργα μέρη) έχει μές την ασφαλειοθήκη προέκταση του θετικού πόλου. Οπότε δέν χρειάζεται να ψάχνεις τη μπαταρία για να τη φορτίσεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    giorgos-nikoy last edited by

                                    Την μπαταρια την φορτισα με φορτιστη που αγορασα απο το εμποριο, και ειναι για αυτοκινητα..
                                    Τον ειχα 4 μερες στην μπαταρια..
                                    Εβαλα μπαταρια παραληλα απο αλλο αμαξι( με αναμενη μηχανη στις 4-5.000 στροφες) αλλα το ίδιο κανει..
                                    Ακουω το ρελλε που ειναι μπροστα πανω και δεξια απο τον ανεμιστηρα..Οταν βγαζω τις επαφες απο αυτο το ρελλε, τοτε σταματαει να ακουγεται το 'κλακ'..
                                    Η μπαταρια ειναι κατω απο το καθισμα του οδηγου..

                                    Ευχαριστω..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dj-mitsos last edited by

                                      Ασφάλειες τσέκαρες ?

                                      Η μπαταρία πόσο καιρό είναι μέσα στο αμάξι? γιατί αν είναι πάνω από 4.5 με 5 χρόνια δεν παν να την φορτίζεις όσο θες μονίμως τα ίδια θα κάνει

                                      1.λύση : αλλάζεις τα καρβουνάκια της μίζας και βλέπεις άμα ανταποκρίνεται καλύτερα
                                      2. λύση : αλλάζεις όλη τη μίζα

                                      πριν τα κανείς αυτά βεβαιώσου ότι δεν έχει καεί κανένα κύκλωμα στο αμάξι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Ο χρήστης Γιώργος Νίκου έγραψε:
                                        Την μπαταρια την φορτισα με φορτιστη που αγορασα απο το εμποριο, και ειναι για αυτοκινητα..
                                        Τον ειχα 4 μερες στην μπαταρια..
                                        Εβαλα μπαταρια παραληλα απο αλλο αμαξι( με αναμενη μηχανη στις 4-5.000 στροφες) αλλα το ίδιο κανει..
                                        Ακουω το ρελλε που ειναι μπροστα πανω και δεξια απο τον ανεμιστηρα..Οταν βγαζω τις επαφες απο αυτο το ρελλε, τοτε σταματαει να ακουγεται το 'κλακ'..
                                        Η μπαταρια ειναι κατω απο το καθισμα του οδηγου..

                                        Ευχαριστω..

                                        Αν η μπαταρία σου είναι βραχυκυκλωμένη τότε ακόμα και να βάλεις παράλληλα άλλη καλή μπαταρία δέν θα λύσει τα προβλήματα. Η καλή μπαταρία θα δίνει ρεύμα στην κακή και δέν θα μένει τίποτα για τη μίζα.

                                        Επειδή όλα τα συμπτώματα που περιγράφεις είναι αυτά της τελειωμένης μπαταρίας, πρίν αρχίσεις να λύνεις μίζες κτλ. αποσύνδεσε την παλιά μπαταρία και βάλε την καινούρια καλή μόνη της.

                                        Αν τα προβλήματα συνεχίζουν τότε προχώρα στα υπόλοιπα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          giorgos-nikoy last edited by

                                          Στο φιναλε ηταν η μπαταρια.

                                          Το αμαξι που εβαζα διπλα και μαρσαριζα, ηταν ενα opel corsa
                                          και δεν ειμαι σιγουρος για το αν ηταν και η δικη του μπαταρια ενταξι..
                                          Οταν ηρθε μια νταλικα και εκανα το ιδιο τοτε πηρε μπρος..Το γεμισα καργα
                                          καυσιμο και αφου αλλαξα την μπαταρια, παει μια χαρα.

                                          Ευχαριστω ολους σας για την εξυπηρετηση..

                                          Ευχαριστω για τις συμβουλες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr