-
Γεια σας..
Θα ηθελα να παρουσιασω το προβλημα που έχω μαλλον με την μιζα..
Εχω ενα vito 108 του '96..
Δουλευε κανονικα, ώσπου σε μια σταση μου όταν προσπαθησα να το βαλω μπροστα, με το γυρισμα του διακοπτη, ακουστηκε ενα 'κλακ' και επεσε ολο το ρευμα..Οταν εβγαζα το κλειδι το ρευμα ξαναρχοταν σιγα-σιγα, και αν μετα ξαναεβαζα και γυρνουσα το κλειδι να παρει μπροστα, παθαινε το ιδιο. Ενα 'κλακ'και πεσιμο του ρευματος(ουτε καν το καντραν ειχε φωτισμο)..|Οταν το σμπρωξαμε το αμαξι τοτε πηρε μπροστα. Οταν το παρκαρα στο μερος του,ξανα αρχισε τα ιδια. Φορτισα την μπαταρια, αλλα και παλι τα ιδια. Το μονο που αλλαζει καμμια φορα ειναι οτι ο θορυβος του 'κλακ' ακουγεται επαναλαμβανομενος.
Η μιζα σε ολες τις περιπτωσεις μενει ακινητη, σαν να μην υπαρχει.
Θα ηθελα καποια γνωμη παραπανω, και αν μπορω να κανω κατι μονος πριν μου τα παρουν τα συνεργεια..Ευχαριστω για την προσοχη σας..
-
Γεια σας..
Θα ηθελα να παρουσιασω το προβλημα που έχω μαλλον με την μιζα..
Εχω ενα vito 108 του '96..
Δουλευε κανονικα, ώσπου σε μια σταση μου όταν προσπαθησα να το βαλω μπροστα, με το γυρισμα του διακοπτη, ακουστηκε ενα 'κλακ' και επεσε ολο το ρευμα..Οταν εβγαζα το κλειδι το ρευμα ξαναρχοταν σιγα-σιγα, και αν μετα ξαναεβαζα και γυρνουσα το κλειδι να παρει μπροστα, παθαινε το ιδιο. Ενα 'κλακ'και πεσιμο του ρευματος(ουτε καν το καντραν ειχε φωτισμο)..|Οταν το σμπρωξαμε το αμαξι τοτε πηρε μπροστα. Οταν το παρκαρα στο μερος του,ξανα αρχισε τα ιδια. Φορτισα την μπαταρια, αλλα και παλι τα ιδια. Το μονο που αλλαζει καμμια φορα ειναι οτι ο θορυβος του 'κλακ' ακουγεται επαναλαμβανομενος.
Η μιζα σε ολες τις περιπτωσεις μενει ακινητη, σαν να μην υπαρχει.
Θα ηθελα καποια γνωμη παραπανω, και αν μπορω να κανω κατι μονος πριν μου τα παρουν τα συνεργεια..Ευχαριστω για την προσοχη σας..
-
Γεια σας..
Θα ηθελα να παρουσιασω το προβλημα που έχω μαλλον με την μιζα..
Εχω ενα vito 108 του '96..
Δουλευε κανονικα, ώσπου σε μια σταση μου όταν προσπαθησα να το βαλω μπροστα, με το γυρισμα του διακοπτη, ακουστηκε ενα 'κλακ' και επεσε ολο το ρευμα..Οταν εβγαζα το κλειδι το ρευμα ξαναρχοταν σιγα-σιγα, και αν μετα ξαναεβαζα και γυρνουσα το κλειδι να παρει μπροστα, παθαινε το ιδιο. Ενα 'κλακ'και πεσιμο του ρευματος(ουτε καν το καντραν ειχε φωτισμο)..|Οταν το σμπρωξαμε το αμαξι τοτε πηρε μπροστα. Οταν το παρκαρα στο μερος του,ξανα αρχισε τα ιδια. Φορτισα την μπαταρια, αλλα και παλι τα ιδια. Το μονο που αλλαζει καμμια φορα ειναι οτι ο θορυβος του 'κλακ' ακουγεται επαναλαμβανομενος.
Η μιζα σε ολες τις περιπτωσεις μενει ακινητη, σαν να μην υπαρχει.
Θα ηθελα καποια γνωμη παραπανω, και αν μπορω να κανω κατι μονος πριν μου τα παρουν τα συνεργεια..Ευχαριστω για την προσοχη σας..
-
Μπαταρια
-
Η μπαταρια νομιζω οτι δουλευει ενταξει..
Την εχω φορτισει...
Η μιζα (αν δεν κανω λαθος), γυριζει εστω και λιγο αν η μπαταρια αρχιζει να πεφτει.
Οταν η μιζα δούλεψε για τελευταια φορα, γύρισε κανονικα. Και ενω εκανα σταση για 5 λεπτα, εκει δεν ξαναλειτουργησε, ουτε χιλιοστο.Υπήρχαν μονο τα συμπτωματα που έχω παραθεσει πιο πανω.Μεχρι και τώρα.
Θα προσπαθήσω να βαλω καλώδια απο μπαραρια άλλου αμαξιου την ώρα που θα λειτουργεί η μηχανη του.
Αν γνωριζει κανεις σε ποιο σημειο βρισκεται η μιζα του VITO για να μην τραβιέμαι στο ψαξιμο, ευπρόσδεκτη η βοήθειά του..Ευχαριστω και παλι.
-
Απο τα συμπτώματα αυτά, νομίζω το πρόβλημα βρίσκεται στα καρβουνάκια της μίζας.
-
Οι μίζες όταν δουλεύουν χρόνια συνεχώς, γίνονται έτσι και θέλουν το γιατρό τους.
-
Ευχαριστω για την βοηθεια..Θα παω σημερα που εχει και καλο καιρο, να δω τι θα κανω..
-
Κάτι γίνεται με το μπουτόν της μίζας και δεν παίρνει σωστά ρεύμα (είχα τα ίδια συμπτώματα και ήταν μια επαφή που δεν καθόταν καλά με αποτέλεσμα να κάνει σπινθήρα και να έχει μαυρίσει - την καθαρίσαμε και τέλος) ή θέλεις καρβουνάκια.
Το ότι το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά είναι καθαρά θέμα τύχης (μία παίρνει, μία δεν παίρνει, μία παίρνει με τσούλημα στον κατήφορο κλπ). -
ρε παιδιά τι μίζα; Εδώ λέει ότι σβήνουν τα λαμπάκια όλα = ΜΠΑΤΑΡΙΑ το ότι δείχνει να φορτίζει δεν λέει τίποτα. Όταν πάει να γυρίσει την μίζα πεθαίνει γιατί δεν μπορεί να δώσει τα Α που χρειάζεται.
-
Μπορει ομως να μη γυρναει η μιζα καθολου και να γινεται αυτο.Οποτε καλυτερα ας παει να βαλει μια φρεσκια μπαταρια πρωτα και μετα να παει για επισκευη μιζας αν χρειαστει.
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Μπαταρια+1
-
Ολες οι αποψεις θα ελεγχθουν παιδια..
Ειμαι ηλεκτρονικος(οχι για αυτοκινητα), και θα ελεγξω οσο μπορω τα ηλεκτρικα..
Θα πω για αποτελεσματα αργοτερα..Ευχαριστω...
-
Ο χρήστης Γιώργος Νίκου έγραψε:
...Φορτισα την μπαταρια, αλλα και παλι τα ιδια....Αν γνωριζει κανεις σε ποιο σημειο βρισκεται η μιζα του VITO για να μην τραβιέμαι στο ψαξιμο, ευπρόσδεκτη η βοήθειά του...
Πως φόρτισες τη μπαταρία;
...Ειμαι ηλεκτρονικος(οχι για αυτοκινητα), και θα ελεγξω οσο μπορω τα ηλεκτρικα..
Πολύμετρο έχεις, πόσα βολτ έχει η μπαταρία όταν τα αμάξι κάθεται για μερικές ώρες;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
...Φορτισα την μπαταρια, αλλα και παλι τα ιδια....
Αν γνωριζει κανεις σε ποιο σημειο βρισκεται η μιζα του VITO για να μην τραβιέμαι στο ψαξιμο, ευπρόσδεκτη η βοήθειά του...
Πως φόρτισες τη μπαταρία;
Το Vito (όπως και πολλά αυτοκίνητα που έχουν την μπαταρία σε περίεργα μέρη) έχει μές την ασφαλειοθήκη προέκταση του θετικού πόλου. Οπότε δέν χρειάζεται να ψάχνεις τη μπαταρία για να τη φορτίσεις
-
Την μπαταρια την φορτισα με φορτιστη που αγορασα απο το εμποριο, και ειναι για αυτοκινητα..
Τον ειχα 4 μερες στην μπαταρια..
Εβαλα μπαταρια παραληλα απο αλλο αμαξι( με αναμενη μηχανη στις 4-5.000 στροφες) αλλα το ίδιο κανει..
Ακουω το ρελλε που ειναι μπροστα πανω και δεξια απο τον ανεμιστηρα..Οταν βγαζω τις επαφες απο αυτο το ρελλε, τοτε σταματαει να ακουγεται το 'κλακ'..
Η μπαταρια ειναι κατω απο το καθισμα του οδηγου..Ευχαριστω..
-
Ασφάλειες τσέκαρες ?
Η μπαταρία πόσο καιρό είναι μέσα στο αμάξι? γιατί αν είναι πάνω από 4.5 με 5 χρόνια δεν παν να την φορτίζεις όσο θες μονίμως τα ίδια θα κάνει
1.λύση : αλλάζεις τα καρβουνάκια της μίζας και βλέπεις άμα ανταποκρίνεται καλύτερα
2. λύση : αλλάζεις όλη τη μίζαπριν τα κανείς αυτά βεβαιώσου ότι δεν έχει καεί κανένα κύκλωμα στο αμάξι
-
Ο χρήστης Γιώργος Νίκου έγραψε:
Την μπαταρια την φορτισα με φορτιστη που αγορασα απο το εμποριο, και ειναι για αυτοκινητα..
Τον ειχα 4 μερες στην μπαταρια..
Εβαλα μπαταρια παραληλα απο αλλο αμαξι( με αναμενη μηχανη στις 4-5.000 στροφες) αλλα το ίδιο κανει..
Ακουω το ρελλε που ειναι μπροστα πανω και δεξια απο τον ανεμιστηρα..Οταν βγαζω τις επαφες απο αυτο το ρελλε, τοτε σταματαει να ακουγεται το 'κλακ'..
Η μπαταρια ειναι κατω απο το καθισμα του οδηγου..Ευχαριστω..
Αν η μπαταρία σου είναι βραχυκυκλωμένη τότε ακόμα και να βάλεις παράλληλα άλλη καλή μπαταρία δέν θα λύσει τα προβλήματα. Η καλή μπαταρία θα δίνει ρεύμα στην κακή και δέν θα μένει τίποτα για τη μίζα.
Επειδή όλα τα συμπτώματα που περιγράφεις είναι αυτά της τελειωμένης μπαταρίας, πρίν αρχίσεις να λύνεις μίζες κτλ. αποσύνδεσε την παλιά μπαταρία και βάλε την καινούρια καλή μόνη της.
Αν τα προβλήματα συνεχίζουν τότε προχώρα στα υπόλοιπα.
-
Στο φιναλε ηταν η μπαταρια.
Το αμαξι που εβαζα διπλα και μαρσαριζα, ηταν ενα opel corsa
και δεν ειμαι σιγουρος για το αν ηταν και η δικη του μπαταρια ενταξι..
Οταν ηρθε μια νταλικα και εκανα το ιδιο τοτε πηρε μπρος..Το γεμισα καργα
καυσιμο και αφου αλλαξα την μπαταρια, παει μια χαρα.Ευχαριστω ολους σας για την εξυπηρετηση..
Ευχαριστω για τις συμβουλες...
Μιζα(?) του αυτοκινητου VITO 108.