Το σημειο που τραβιεται δεν ειναι σπασμενο.Οποτε παμε στο τερμα..
Ευχαριστω
Latest posts made by giorgos-nikoy
-
RE: Vito, Χειρο(ποδο)φρενο και μοχλος ανοιγματος ΚΑΠΩ
-
RE: Vito, Χειρο(ποδο)φρενο και μοχλος ανοιγματος ΚΑΠΩ
Οποτε αρχιζω να ψαχνω απο το κιβωτιο και παω προς τα πισω μεχρι να βρω την κοινη βαση(πιασιμο) και προσεχω αν εχει σπασει, και γενικα τι τρεχει σ' εκεινο το σημειο..
Ευχαριστω.. -
RE: Vito, Χειρο(ποδο)φρενο και μοχλος ανοιγματος ΚΑΠΩ
Συμφωνω με ολα οσα λετε με τις λασκες και τις ημιμαθειες..
Καλη και η καζουρα..
Αλλα για αυτο ρωταμε...
Σε κινηση δεν δοκιμασα τιποτα.. -
RE: Vito, Χειρο(ποδο)φρενο και μοχλος ανοιγματος ΚΑΠΩ
Εννοεις στο Καντραν με το 'P'?
Αν εννοεις αυτο ναι το εχει. Αναβει οταν παταω με το ποδι αναβει αλλα οταν αφηνω το πατημα και το 'πεταλι' επανερχεται στην θεση του αμεσως τοτε σβηνει.. -
Vito, Χειρο(ποδο)φρενο και μοχλος ανοιγματος ΚΑΠΩ
Γεια σας παλι..
Τα φωτα σας...
Ενω οδηγουσα,τραβηξα τον μοχλο του χειροφρενου να σιγουρευτω οτι δεν ειναι στην θεση λειτουργιας
(καμμια φορα τον ξεχναω, και η μυρωδια με 'ξυπναει'και τον επαναφερω), και τον καταλαβα για πολυ λασκαρισμενο..
Σταματω, παταω το χειροφρενο με το ποδι μου, και βλεπω οτι ειναι στον αερα.Γυριζει πισω οταν αφηνω το
ποδι και δεν 'καθεται' το χειροφρενο..
Επισης, διαπιστωνω οτι ΚΑΙ ο μοχλος του ανοιγματος του καπω (μηχανης), ειναι λασκα και δεν δουλευει
για να ανοιξει το καπω.Ερχομαι σπιτι.Βγαζω το 'κιβωτιακι'(αριστερα απο το τιμονι) που επανω του βρισκονται οι δυο μοχλοι(χειροφρενου,και ανοιγματος του καπω) και βλεπω (στο πισω-εσωτερικο μερος του κιβωτιου) οτι ειναι λασκα τα συρματοσχοινα. Τα συρματοσχοινα ειναι κανονικα συνδεμενα αλλα πολυ λασκα.Τραβαω το συρματοσχοινο του καπω σιγα-σιγα και δυνατα, και κανει τον χαρακτηριστικο θορυβο(ντοκ) του ανοιγματος του καπω. Παω μπροστα και βλεπω οτι εχει ανοιξει.Μου φανηκε παραξενο που και τα δυο συρματοσχοινα λασκαρισαν την ιδια ωρα(ισως εγω να το καταλαβα την ιδια ωρα,και π.χ το συρματοσχοινο του καπω να ηταν ηδη λασκα..)
Δεν θελω μεχρι στιγμης να προχωρησω πιο περα πριν παρω καποια γνωμη,γιατι πρωτη φορα θα το κανω.
Αν γνωριζει καποιος τι τρεχει και πως μπορω να διορθωσω, θα ηθελα την γνωμη του.
Ευχαριστω για την προσοχη σας.. -
RE: Vito, Χειρο(ποδο)φρενο και μοχλος ανοιγματος ΚΑΠΩ
Γεια σας παλι..
Τα φωτα σας...
Ενω οδηγουσα,τραβηξα τον μοχλο του χειροφρενου να σιγουρευτω οτι δεν ειναι στην θεση λειτουργιας
(καμμια φορα τον ξεχναω, και η μυρωδια με 'ξυπναει'και τον επαναφερω), και τον καταλαβα για πολυ λασκαρισμενο..
Σταματω, παταω το χειροφρενο με το ποδι μου, και βλεπω οτι ειναι στον αερα.Γυριζει πισω οταν αφηνω το
ποδι και δεν 'καθεται' το χειροφρενο..
Επισης, διαπιστωνω οτι ΚΑΙ ο μοχλος του ανοιγματος του καπω (μηχανης), ειναι λασκα και δεν δουλευει
για να ανοιξει το καπω.Ερχομαι σπιτι.Βγαζω το 'κιβωτιακι'(αριστερα απο το τιμονι) που επανω του βρισκονται οι δυο μοχλοι(χειροφρενου,και ανοιγματος του καπω) και βλεπω (στο πισω-εσωτερικο μερος του κιβωτιου) οτι ειναι λασκα τα συρματοσχοινα. Τα συρματοσχοινα ειναι κανονικα συνδεμενα αλλα πολυ λασκα.Τραβαω το συρματοσχοινο του καπω σιγα-σιγα και δυνατα, και κανει τον χαρακτηριστικο θορυβο(ντοκ) του ανοιγματος του καπω. Παω μπροστα και βλεπω οτι εχει ανοιξει.Μου φανηκε παραξενο που και τα δυο συρματοσχοινα λασκαρισαν την ιδια ωρα(ισως εγω να το καταλαβα την ιδια ωρα,και π.χ το συρματοσχοινο του καπω να ηταν ηδη λασκα..)
Δεν θελω μεχρι στιγμης να προχωρησω πιο περα πριν παρω καποια γνωμη,γιατι πρωτη φορα θα το κανω.
Αν γνωριζει καποιος τι τρεχει και πως μπορω να διορθωσω, θα ηθελα την γνωμη του.
Ευχαριστω για την προσοχη σας.. -
RE: Εξαέρωση σε Diesel
Εχει στο σχεδιαγραμμα την αντλια κενου(Unterdruckpumpe), αλλα πουθενα δεν αναφερει το πως δουλευει.
Επισης δεν δειχνει σε πραγματικη εικονα το πως ειναι η αντλια.Θελω να στειλω το σχεδιαγραμμα αλλα δεν γνωριζω πως απο το scanner θα μπορεσω..
Ηδη στο εχω βαλει στο laptop αλλα δεν μπορω να το βαλω στο μυνημα. -
RE: Εξαέρωση σε Diesel
Κατι λεει για εξαερωση(στα Γερμανικα) αλλα σου ζηταει πρωτα να ζεστανεις την μηχανη.
Αρα δεν ειναι ακριβως για την περιπτωση αυτη.
Κοιταω παρακατω -
RE: Εξαέρωση σε Diesel
Θα το κοιταξω και θα σου απαντησω σε λιγο.
Ευχαριστω για την απαντηση. -
Εξαέρωση σε Diesel
Γεια σας και παλι..
Εγινε η πατατα και αδειασε το ντεποζιτο του Diesel (ας οψεται ο μετρητης, και η αφελεια οτι θα προλαβει να γεμιστεί)..
Γεμιστηκε το ντεποζιτο αλλα ΔΕΝ....
Γυριζει μονο η μιζα και ξελιγωνεται η μπαταρια.Κατι ειπωθηκε για ραντισμα με σπρέυ (τι σπρέυ δεν ειναι γνωστο) σε σημειο κοντα στην μηχανη
με ταυτοχρονο γυρισμα του κλειδιου στην μιζα.Ειδαλως μαλλον θα κονομησει ο μαστορας για την εξαερωση.Αν γνωριζει κανεις θα ηθελα καποια αποψη.
Το αμαξι ειναι Opel zafeira του 2000.Ηταν σταματημενο για πολυ καιρο.Ευχαριστω για την προσοχη σας..