-
Το λοιπον, οπως βλεπεται ειμαι σε διλημμα. Δεν ξερω ποιο να επιλεξω, ποιο ειναι πιο αξιοπιστο αραγε; Μου αρεσει πολυ το polo με το μπεζ εσωτερικο, αλλα το punto εχει 6 ταχυτητες και δεν ξερω ποιο ειναι πιο στιβαρο, ποιο εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια: φρενα, αναρτησεις, τιμονι. Οποτε ζητω γνωμες για ενα αυτοκινητο χαμηλου μπατζετ καθως οι καιροι ειναι δυσκολοι, αλλα δε θελω και να μετανιωσω αργοτερα για την επιλογη που εκανα.
-
Το λοιπον, οπως βλεπεται ειμαι σε διλημμα. Δεν ξερω ποιο να επιλεξω, ποιο ειναι πιο αξιοπιστο αραγε; Μου αρεσει πολυ το polo με το μπεζ εσωτερικο, αλλα το punto εχει 6 ταχυτητες και δεν ξερω ποιο ειναι πιο στιβαρο, ποιο εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια: φρενα, αναρτησεις, τιμονι. Οποτε ζητω γνωμες για ενα αυτοκινητο χαμηλου μπατζετ καθως οι καιροι ειναι δυσκολοι, αλλα δε θελω και να μετανιωσω αργοτερα για την επιλογη που εκανα.
-
Το λοιπον, οπως βλεπεται ειμαι σε διλημμα. Δεν ξερω ποιο να επιλεξω, ποιο ειναι πιο αξιοπιστο αραγε; Μου αρεσει πολυ το polo με το μπεζ εσωτερικο, αλλα το punto εχει 6 ταχυτητες και δεν ξερω ποιο ειναι πιο στιβαρο, ποιο εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια: φρενα, αναρτησεις, τιμονι. Οποτε ζητω γνωμες για ενα αυτοκινητο χαμηλου μπατζετ καθως οι καιροι ειναι δυσκολοι, αλλα δε θελω και να μετανιωσω αργοτερα για την επιλογη που εκανα.
-
μεταξύ των 2 πούντο , γενικά κλιό
-
Ειναι πολο εναντιον πουντο και μιλαμε για ενα μπατζετ γυρω στα 3 χιλιαρικα το πολυ. Το κλιο που αναφερεις μου αρεσει μονο μετα το '06 οπου και διπλασιαζεται σχεδον το μπατζετ, το πιο φτηνο κανει 5 χιλιαρικα. Θα μου πεις τι ειναι 1-2 χιλιαρικα για ενα αυτοκινητο πιο νεο και καλο, αλλα αν ξεκινησουμε ετσι θα καταληξουμε να συζηταμε για την αγορα νεου αυτοκινητου. Εγω αυτη τη στιγμη βιαζομαι και θελω να παρω ενα φτηνο αυτοκινητο με 2.5-3 χιλιαρικα. Την επομενη διετια μπορει να παρω κατι καλυτερο, αλλα προς το παρον θα αρκεστω σε κατι πολυ φτηνο.
-
Αν είναι μόνο μεταξύ των 2 punto
-
Μεταξύ των δύο το Punto Sporting.
Πιο «ψυχωμένο», με 6 σχέσεις, μάλλον καλύτερες επιδόσεις, πιο «φρέσκο» σχήμα (για μένα τουλάχιστον), μάλλον καλύτερα εξοπλισμένο (λόγω έκδοσης), ένα σκαλί φθηνότερο στη συντήρηση.
Έχω την εντύπωση βέβαια ότι το 2003 έγινε facelift του Punto και εκτός από την αλλαγή σε φώτα και μάσκα μπήκε ο 1400άρης με τα 95 άλογα, ενώ πλέον θυμάμαι ότι είχε στάνταρντ και πλευρικούς αερόσακους. Εσύ κοιτάζεις αποκλειστικά για τον 1242 με τα 80; -
μεταξύ των δυο πολο.
αφού δεν σου αρέσει το κλιο που σου προτείναν γιατί δεν κοιτάς κ το φορντ φιεστα? (για εμένα αυτό είναι το καλύτερο μικρό της εποχής με δεύτερο το κλιο)
αντί του πολο δες κ το fabia αλλά κ το ίμπιζα 2003 -
Το μοτέρ το πολο ειναι το τρικυλινδρο με τα 64 άλογα. Το είχα στο ιμπιζα εκείνης της χρονιάς. Πραγματικά σέρνεται και το χειρότερο απ όλα είναι οτι καίει πολυ για αυτό που προσφέρει. Πρόσεχε πολυ την επιλογή σου. Γενικά είχε αποδειχθεί όμως πολυ αξιόπιστο χωρίς καθόλου κατανάλωση λαδιού μετά απο 120,000 χλμ που το πούλησα.
-
Ειχα μια υποψια οτι το πολο εχει 12 βαλβιδες, αλλα ελεγα μηπως... Ναι οντως θελω μονο 1.2 λογω νομοθεσιας και 16βαλβιδο λογω συγκεκριμενου εκνευριστικου ηχου στο 12βαλβιδο σουζουκι αλτο της μανας μου (το εχω σιχαθει). Αν πηγαινα σε περισσοτερα κυβικα θα προτιμουσα αλφα 147. Το πουντο σπορτινγκ φλ '04 δε βγαινει σε 1.2; Αν και με τα χρηματα που μπορω να διαθεσω η καλυτερη επιλογη ειναι το πουντο του '02.
-
Μεταξύ των 2, Punto. Το facelift sporting έβγαινε μόνο 1.4. Αλλά κυκλοφορούσαν και 1.2 παράλληλα σε πιο απλές εκδόσεις. Νομίζω πως έβγαινε και άλλη μία που την έλεγε trofeo, που ήταν πανομοιότυπο εξωτερικά με το sporting(προφυλακτήρες, ζάντες κλπ) αλλά για κινητήρα είχε τον 1.2 με τα 60 άλογα. Ψιλοάθλιος συνδυασμός(60 άλογα και 15άρα ζάντα π.χ.) , αλλά δεν πιστεύω να πουληθήκανε και πολλά. Αν σ'αρέσει το συγκεκριμένο μοντέλο(γιατί αρκετούς τους χάλασε το facelift με τα μεγαλύτερα φανάρια) ίσως ένα 3θυρο 1.2 80 ίππων είναι μια χαρά. Το sporting (για facelift μιλάω που έχω εμπειρία) είχε και πολύ σκληρές αναρτήσεις, και ήταν ψιλοάσχημο στις ανωμαλίες που έχουν οι δρόμοι μας.
-
Η αληθεια ειναι οτι και εμενα με ξενισε. Μου αρεσει περισσοτερο το παλιο. Αλλα καλυτερα για μενα που το φλ ειναι ετσι γιατι κανει πιο ευκολη την επιλογη μου.
-
punto sporting φιλε!! 6αρι, 16v και 85ps...
το polo ειναι 3κυλονδρο, 12v με 65 αλογα και δεν ειναι και οτι καλυτερο σε επιδοσεις! το ιδιο μοτερ ειχα στο fabia... εχω να σου πω οτι εκαιγε πολυ για 1200 αυτοκινητο... ισως λογω μικρου μοτερ να ζοριζοταν και να εκαιγε παραπανω?
παντως δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο απο επιδοσεις! ειχε και καποια θεματακια απο ζημιες! αυτο που με φοβιζε ηταν η καδενα! -
Δεν υπαρχει καν διλλημα, πανευκολα το punto.
-
Και εκεί κοντά στις 120.000 χλμ κάτι έβγαζαν στον μεσαίο κυλινδρο τα polo, της εποχής.και διάφορα αλλά φθηνά προβληματακια
Sent from my iPad using Tapatalk HD
-
Το punto MK2 f/l έβγαινε στα 1400 στην έκδιση sporting. Aλλά και το ΜΚ2 προ f/l είναι πολύ καλύτερη επιλογή του polo παντού.
polo 1.2 '03 vs pundo 1.2 sporting '03