-
Λοιπον παιδια φοιτητης και κατοχος διπλωματος εδω και μερικους μηνες, ψαχνω να αγορασω ενα αυτοκινητο. Θελω να συνδυαζει, οικονομια, σπορ οδηγηση και ομορφια. Επισης το θελω 5πορτο. Το budget μου ειναι 11-15 χιλιαρικα max. Απ οσο εχω ψαξει εχω καταληξει στις εξης επιλογες:
-
Seat ibiza fr. Στο ibiza εχω δει 2 εκδοσεις, την μια με τον 1.2 tsi 105 αλογα, και η αλλη 1.6 95 αλογα diesel
-
Ford fiesta. το καινουριο δεν μου αρεσει που βγηκε τωρα, αν παω θα παω για το προηγουμενο, εδω κοιτουσα για diesel, αλλα το 1.6 ειναι ακριβο και το 1.4 εχει λιγη ιπποδυναμη
3.Opel corsa επισης diesel αλλα ειναι στα ιδια λεφτα με το φιεστα.
4.VW Polo 1.2 tsi 105hp αν και ουτε το εσωτερικο με τρελαινει και ειναι ουσιαστικα κ ενα μικροτερο golf.
Η πρωταρχικη μου επιλογη ειναι το ibiza. Παρολαυτα εχω ακουσει καποιες κακες κριτικες οσον αφορα το στησιμο του αυτοκινητου, και με απασχολει καπως και η καταναλωση στον tsi, αν και ξερω οτι ειναι μικρη, γιατι ασ πουμε οτι δεν το παω και πολυ μαζεμενα το αμαξι..Επισης σε οποιο και να επιλεξω, δε θελω την βασικη εκδοση αλλα με ολα τα φουλ εχτρα. κ αυτος ειναι και ενας λογος που με ελκυει και το ιμπιζακι με τον 1.2. Τελος, με νοιαζει να εχει το αμαξι καλα κρατηματα, διοτι με το πεζο 207 του κολλητου μου μολις περασει τα 100 στην κηφισιας σε καθε υποψια λακουβας νομιζω οτι βρισκομαι σε βαρκα και οχι σε αυτοκινητο..αυτα πανω κατω, οποια αλλη προταση δεκτη. Να σημειωσω οτι μιλαω παντα για κατι καινουριο και οχι μεταχειρισμενο
-
-
Λοιπον παιδια φοιτητης και κατοχος διπλωματος εδω και μερικους μηνες, ψαχνω να αγορασω ενα αυτοκινητο. Θελω να συνδυαζει, οικονομια, σπορ οδηγηση και ομορφια. Επισης το θελω 5πορτο. Το budget μου ειναι 11-15 χιλιαρικα max. Απ οσο εχω ψαξει εχω καταληξει στις εξης επιλογες:
-
Seat ibiza fr. Στο ibiza εχω δει 2 εκδοσεις, την μια με τον 1.2 tsi 105 αλογα, και η αλλη 1.6 95 αλογα diesel
-
Ford fiesta. το καινουριο δεν μου αρεσει που βγηκε τωρα, αν παω θα παω για το προηγουμενο, εδω κοιτουσα για diesel, αλλα το 1.6 ειναι ακριβο και το 1.4 εχει λιγη ιπποδυναμη
3.Opel corsa επισης diesel αλλα ειναι στα ιδια λεφτα με το φιεστα.
4.VW Polo 1.2 tsi 105hp αν και ουτε το εσωτερικο με τρελαινει και ειναι ουσιαστικα κ ενα μικροτερο golf.
Η πρωταρχικη μου επιλογη ειναι το ibiza. Παρολαυτα εχω ακουσει καποιες κακες κριτικες οσον αφορα το στησιμο του αυτοκινητου, και με απασχολει καπως και η καταναλωση στον tsi, αν και ξερω οτι ειναι μικρη, γιατι ασ πουμε οτι δεν το παω και πολυ μαζεμενα το αμαξι..Επισης σε οποιο και να επιλεξω, δε θελω την βασικη εκδοση αλλα με ολα τα φουλ εχτρα. κ αυτος ειναι και ενας λογος που με ελκυει και το ιμπιζακι με τον 1.2. Τελος, με νοιαζει να εχει το αμαξι καλα κρατηματα, διοτι με το πεζο 207 του κολλητου μου μολις περασει τα 100 στην κηφισιας σε καθε υποψια λακουβας νομιζω οτι βρισκομαι σε βαρκα και οχι σε αυτοκινητο..αυτα πανω κατω, οποια αλλη προταση δεκτη. Να σημειωσω οτι μιλαω παντα για κατι καινουριο και οχι μεταχειρισμενο
-
-
Λοιπον παιδια φοιτητης και κατοχος διπλωματος εδω και μερικους μηνες, ψαχνω να αγορασω ενα αυτοκινητο. Θελω να συνδυαζει, οικονομια, σπορ οδηγηση και ομορφια. Επισης το θελω 5πορτο. Το budget μου ειναι 11-15 χιλιαρικα max. Απ οσο εχω ψαξει εχω καταληξει στις εξης επιλογες:
-
Seat ibiza fr. Στο ibiza εχω δει 2 εκδοσεις, την μια με τον 1.2 tsi 105 αλογα, και η αλλη 1.6 95 αλογα diesel
-
Ford fiesta. το καινουριο δεν μου αρεσει που βγηκε τωρα, αν παω θα παω για το προηγουμενο, εδω κοιτουσα για diesel, αλλα το 1.6 ειναι ακριβο και το 1.4 εχει λιγη ιπποδυναμη
3.Opel corsa επισης diesel αλλα ειναι στα ιδια λεφτα με το φιεστα.
4.VW Polo 1.2 tsi 105hp αν και ουτε το εσωτερικο με τρελαινει και ειναι ουσιαστικα κ ενα μικροτερο golf.
Η πρωταρχικη μου επιλογη ειναι το ibiza. Παρολαυτα εχω ακουσει καποιες κακες κριτικες οσον αφορα το στησιμο του αυτοκινητου, και με απασχολει καπως και η καταναλωση στον tsi, αν και ξερω οτι ειναι μικρη, γιατι ασ πουμε οτι δεν το παω και πολυ μαζεμενα το αμαξι..Επισης σε οποιο και να επιλεξω, δε θελω την βασικη εκδοση αλλα με ολα τα φουλ εχτρα. κ αυτος ειναι και ενας λογος που με ελκυει και το ιμπιζακι με τον 1.2. Τελος, με νοιαζει να εχει το αμαξι καλα κρατηματα, διοτι με το πεζο 207 του κολλητου μου μολις περασει τα 100 στην κηφισιας σε καθε υποψια λακουβας νομιζω οτι βρισκομαι σε βαρκα και οχι σε αυτοκινητο..αυτα πανω κατω, οποια αλλη προταση δεκτη. Να σημειωσω οτι μιλαω παντα για κατι καινουριο και οχι μεταχειρισμενο
-
-
Clio IV 1.5 dci ή 0.9 TCe
Fiesta 1.0 Ecoboost (ξαναδες το από κοντά, imo είναι πιο όμορφο από το παλιό)Από αυτά που έβαλες θα επέλεγα το Fiesta αλλά το καινούριο.
-
Επειδή αναφέρεις fr (μάλλον απο λάθος;) ως πρώην κάτοχος θα σου πω ότι αν ψάχνεις οικονομία ψάχνεις λάθος αμάξι.
Όσο αναφορά το στήσιμο λάθος σε πληροφορήσανε διότι είναι ένα από τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου.
Αλλά επειδή μάλλον έκανες λάθος απο τα υπόλοιπα που αναφέρεις προσωπικά θα πήγαινα στο fiesta (γιατί μου αρέσει εμφανισιακά και δεν χάνει οδηγικά) η στο corsa (γιατί με έχει εντυπωσιάσει η κατανάλωση του).
Αν πάλι σου αρέσει εμφανισιακά το ibiza και δεν σε ενοχλεί η συντηρητική σχεδίαση, τότε να μην σε απασχολεί το στήσιμο γιατί δεν αποτελεί πρόβλημα για το αμάξι. -
Δηλαδη τι διαφορα εχει το ιμπιζα το fr απ το κανονικο αφου τον ιδιο κινητηρα φορανε, εγω σκεφτομουν το fr οχι απο λαθος, αλλα λογω της sport αναρτησης για να μην αλλαζω μετα αφου οπως ειπα μ αρεσει η σπορ οδηγηση...εμφανισιακα το ιμπιζα μ αρεσει περισσοτερο απ ολα εξωτερικα, εσωτερικα δεν μου λεει και πολλα αλλα δεν με χαλαει, απλα εχει την χαμηλοτερη τιμη απ ολα τα υπολοιπα, οποτε ειναι προσεγγισιμη η fr εκδοση, το μονο που με ανησυχει ειναι η καταναλωση με τον 1.2 tsi, με οχι κ τοσο συντηρητικη οδηγηση..
-
Το fr είναι 1.4 150 ίπποι με κατανάλωση 10 (+ αν είσαι αρκετά στην πόλη) και λάδακι μπόλικο. Μάλλον έχεις μπερδευτεί, μήπως εννοείς το sc;
-
http://www.seat.gr/ibiza.php?act=fr
Αν δεις εδω δε βγαινει μονο στα 150..εγω κοιταζα η τη βενζινη με τα 105 αλογα χωρις DSG η το πετρελαιο στα 90 αλογα στην εκδοση style ομως (επισης ενα αλλο πραγμα που κοιταζα ειναι οτι με τοσα ηλεκτρονικα συστηματα, esp abs xds κτλ κτλ δεν χανει καπως ο οδηγος τον ελεγχο του αυτοκινητου, ενοω απ τη στιγμη που επεμβαινουν ολα αυτα τα μαραφετια?)
-
Έλα τι λες τώρα, δεν το χα πάρει χαμπάρι το δώσανε ονομασία fr στο 1.2
Βασικά ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει όλα αυτά τα συστήματα βοηθάνε τον χρήστη (ειδικά τους πιο άπειρους) να μην χάνουν όσο είναι δυνατό τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Ειδικά το σύστημα hill assist που το είχα ( το έχω ακόμα στο 1) σε 2 αμάξια είναι εξαιρετική βοήθεια στο να παρκάρεις σε ανηφόρα.
Χθες πάρκαρα το 508 σε ανηφόρα στο Κολωνάκι με μεγάλη κλίση ενώ έβρεχε και σε χώρο που ίσα ίσα έμπαινα , χωρίς να μου φύγει στο ελάχιστο.
Το esp για τους δρόμους της Ελλάδας είναι ότι πρέπει από την στιγμή ειδικά που δεν σε ενδιαφέρει το αμάξι να είναι παιχνιδιάρικο.
Όσο για το xds ουσιαστικά αυτό που κάνει είναι όταν μπαίνεις ή βγαίνεις σε/από μια στροφή, να δίνει στον τροχό που έχει μεγαλύτερη επαφή με το δρόμο, περισσότερη δύναμη , ώστε να βγεις από την στροφή χωρίς να σου γλιστρήσει το αμάξι.
Γενικά τα ηλεκτρονικά πολλές φορές μπορεί να είναι πονοκέφαλος σε βλάβες αλλά είναι σίγουρα βοήθεια στην κίνηση στο δρόμο. -
Δεν ξερω να σου πω την αληθεια τι διαφορα θα εχουν σε ελεγχο...το κορσα που εχω τωρα ειναι παλιο του 95 δεν εχει ιχνος ηλεκτρονικου συστηματος απανω, ουτε καν υδραυλικο τιμονι, αλλα την παλευω κι ετσι :Ρ Ο 1.2 tsi απο καταναλωση πως παει? Ουσιαστικα εγω το ιμπιζα θα επελεγα αν δεν ειχα τους προβληματισμους καταναλωσης/στησιματος-κρατηματος*. Και σε ασπρο χρωματακι με την πανοραμικι ηλιοροφη απο πανω ειναι κουκλι!
*ποιο συγκεκριμενα, δυο γνωστοι μου μου ειπαν ο ενας που το οδηγησε νοικιασμενο οτι γκαζωνεις και νομιζεις οτι θα σου φυγουν οι ροδες κατι τετοιο, και ο αλλος οτι δεν εχει καλο στησιμο η καροτσα και οτι γενικως τα ιμπιζα δεν τα φτιαχνουν για αγωνες γι αυτο το λογο.
-
Οι δικές μου εμπειρίες που μπορώ να σου πω είναι από το 1.4 με τους 150.
Η κατανάλωση που έδινε η Σεατ στο δικό μου ήταν 6,4 η πραγματική είναι 10 στο d πάντα. Στο s...
Για το 1.2 δεν έχω γνώμη , όσο για αυτά που σου είπαν οι φίλοι σου προσωπικά με το 1.4 το δανείζομαι να τους πάω στροφυλίκια όπου θέλουν
Η σκληρή ανάρτηση που έχει δεν είναι ότι καλύτερο για λακκούβες αλλά σε αποζημιώνει σε κάθε στροφή , ειδικά το xds και το esp δεν αφήνουν με τίποτα το αμάξι εκτός δρόμου συν ότι με το dsg έβγαινες από τις στροφές αέρας.
Επίσης σε ταξίδι εθνική δεν είναι ότι πιο ξεκούραστο υπάρχει. Φαντάζομαι όμως πως το απλό θα είναι και πιο άνετο διότι το 150αρι ήταν και περισσότερο δυναμικά στημένο.
Με λίγα λόγια αν το 1.2 έχει παρόμοιο στήσιμο με το 1.4 ναι μεν δεν είναι πολύ βολικό αλλά έχει πάρα πολύ καλό πάτημα στο δρόμο και ισχύουν ακριβώς τα αντίθετα απ'οτι σου είπαν οι φίλοι σου.
Εγώ το έχω ξαναπεί ότι το αμάξι το έδωσα γιατί δεν ήθελα πλέον να δίνω τόσα λεφτά σε βενζίνες και λάδια.
Αλλά επειδή μιλάμε για το 1.2 νομίζω πως δεν θα αντιμετωπίσεις τέτοια προβλήματα οπότε αν ανέχεσαι την εσωτερική σχεδίαση δεν έχεις να ανησυχείς για τα υπόλοιπα. -
Κοιτα, οσον αφορα τις αναρτησεις, μεχρι πριν μια βδομαδα οδηγουσα το αμαηι μου με ελατηρια χαμηλωματος και σπασμενα αμορτισερ..και που τα αλλαξα δηλαδη παλι κοπαναει αλλα δε με απασχολει τοσο αυτο..τωρα για την καταναλωση σκεψου οτι τωρα καιω 10-12/100, και λογικα το 1.2 δε θα καει 10 οπως το 1.4 οποτε και απο αυτη την αποψη μαλλον καλα με βλεπω..
-
Βλέπω πως υπάρχει ibiza fr με μοτέρ 1.6 tdi 105 ίππως, με αρχική τιμή 16150€. Ίσως με τίποτα αποσύρσεις και προσφορές να φτάνει στο budget σου. Και σίγουρα θα είναι πιο οικονομικό από το 1.2 tsi, ενώ δεν αποκλείεται να έχει και καλύτερες ρεπρίζ.
-
Το θεμα μου ειναι οτι με το budget των 15000 δε θελω οποιο αμαξι και να επιλεξω να το παρω στην βασικη εκδοση, και αν το 1.6 tdi εχει 16000+ αρχικη και με τα εχτρα θα ξεφυγει..οσο για την ανεση που ειπε ο φιλος απο πανω, το μεγαλυτερο ταξιδι που κανω ειναι αθηνα ωρωπο, σπανια μεγαλυτερη αποσταση οποτε δεν νομιζω να με κουραζει τοσο..
-
το φρ εχει πολύ καλό εξοπλισμό
-
ωχ εχεις δικιο γραψε λαθος, δεν ειδα οτι ειχες γραψει το fr
-
Ο χρήστης corsagls έγραψε:
Το θεμα μου ειναι οτι με το budget των 15000 δε θελω οποιο αμαξι και να επιλεξω να το παρω στην βασικη εκδοση, και αν το 1.6 tdi εχει 16000+ αρχικη και με τα εχτρα θα ξεφυγει..οσο για την ανεση που ειπε ο φιλος απο πανω, το μεγαλυτερο ταξιδι που κανω ειναι αθηνα ωρωπο, σπανια μεγαλυτερη αποσταση οποτε δεν νομιζω να με κουραζει τοσο..πριν 4 μηνες ειχα ρωτήσει σε αντιπροσωπία για τα tdi ibiza και leon με τα 105ps, τα έδινε λοιπόν με 3ο και 4ο εξοπλισμο, δλδ με τον full τον τέταρτο και με τον αμέσως κατώτερο τον τριτο.Δεν βγαινει δλδ ibiza tdi με ζαντα σιδερένια και άλλα πολλά .
-
Ο χρήστης giannis39 έγραψε:
Το θεμα μου ειναι οτι με το budget των 15000 δε θελω οποιο αμαξι και να επιλεξω να το παρω στην βασικη εκδοση, και αν το 1.6 tdi εχει 16000+ αρχικη και με τα εχτρα θα ξεφυγει..οσο για την ανεση που ειπε ο φιλος απο πανω, το μεγαλυτερο ταξιδι που κανω ειναι αθηνα ωρωπο, σπανια μεγαλυτερη αποσταση οποτε δεν νομιζω να με κουραζει τοσο..
πριν 4 μηνες ειχα ρωτήσει σε αντιπροσωπία για τα tdi ibiza και leon με τα 105ps, τα έδινε λοιπόν με 3ο και 4ο εξοπλισμο, δλδ με τον full τον τέταρτο και με τον αμέσως κατώτερο τον τριτο.Δεν βγαινει δλδ ibiza tdi με ζαντα σιδερένια και άλλα πολλά .
τι τιμες σου ειχαν πει?
-
Λοιπον πηγα σημερα απ την αντιπροσωπεια φορντ και σεατ. Ειδα το ιμπιζα και το φιεστα. το μεν φιεστα μου φανηκε πολυ μακρυ, αν και ειναι λιγο κοντυτερο απ το ιμπιζα, εσωτερικα, επειδη μιλαω για την τιτανιουμ εκδοση, δε μου αρεσε το γυαλιστερο πλαστικο πλαισιο στους διακοπτες του ταμπλω, καθως και επισης το οτι εχει πολυ μεγαλο χωρο πισω απ το τιμονι, και δηλαδη μεγαλο παρμπριζ, μου αρεσε πολυ το ταμπλω πισω απ το τιμονι με το χιλιομετρητη κτλ. Επιπλεον δεν μπορω να χωνεψω αυτη την απαισια μουρη που απεκτησε. Το εχει σε προσφορα diesel 90hp στη εκδοση trend 14400 και στην τιτανιουμ καπου στα 16. Τωρα για το ιμπιζα...εμφανισιακα..το λατρεψα, και μεσα μου αρεσε, λιγο με ξενισε το μικρο παρμπριζ, αλλα το μεγαλυτερο προβλημα ηρθε αλλου..πηγα να μπω πισω...εκτος του οτι δεν εχει πολυ χωρο για τα ποδια, εβρισκε το κεφαλι μου στον ουρανο...και δεν ειμαι και ψηλος 1.75..δεν ακουμπουσε απλα, πιεζοταν αρκετα το κεφαλι μου..δε γινεται να ειναι τοσο χαμηλο ρε παιδια..για το ιμπιζα, το 105ηπ 1.2 τσι FR με χρωμα και προσθετους προβολεις xenon 14960 και το διεσελ 105hp fr 16800.. αυτο που σκεφτομουν ειναι οτι εγω απ το fr αυτο που με απασχολει ουσιαστικα ειναι η σπορ αναρτηση...και η εκδοση αυτη εχει 1500 περισοτερα απ την style, οποτε γιατι να μην παρω την style και να αλλαξω τις αναρτησεις μετα? επισης για τους προβολεις χενον, μου λενε 800 ευρω, υπαρχει περιπτωση να βαλω μετα και να μου βγουν φθηνοτερα? Τελος, αν εχει καποιος το 105 tsi 1.2 να μου πει για την καταναλωση θα το εκτιμουσα.
-
Λοιπόν, κάτοχος του 1.2 TSI Ibiza Sport (δεν ξέρω αν υπάρχει αυτή η έκδοση ακόμα στο f/l) εδώ και ενάμιση χρόνο. To συγκεκριμένο ερχόταν χωρίς ESP/TCS/XDS και προσωπικά δεν μου έχει λείψει τίποτα από όλα αυτά.
Περί του αυτοκινήτου... Το στήσιμο του μην το φοβάσαι για κανέναν λόγο. Βρες το να το οδηγήσεις σε ΚΑΛΟ αντιπρόσωπο και θα καταλάβεις. Από εκεί και πέρα, επειδή βλέπω ότι η κατανάλωση σε ενδιαφέρει. Το μοτεράκι του είναι οικονομικό, αλλά υπό προϋποθέσεις.
Τι εννοώ?
Μην περιμένεις ότι θα το πλακώνεις όλην την ώρα και ΔΕΝ θα κάψει. Σε γρήγορη οδήγηση το 8αράκι (8Lt/100km) το βλέπεις άνετα. Σε ρυθμό αεροπορίας έχω γράψει 11.2lt/100km αλλά καλύψαμε 45km φουρκέτες σε 32 λεπτά, οπότε μπορείς να φανταστείς πως πηγαίναμε. Σε ρεαλιστικές συνθήκες από την άλλη, το 7.5 είναι ένα καλό νούμερο για μέσα στην πόλη και κολλημένο στην κίνηση. Στις βραδινές χαλαρές βόλτες βλέπω από 5.5lt/100km έως 6.2~6.3.Αυτά για την κατανάλωση. Ο,τι άλλο θες ρώτα!
Αγορα αυτοκινητου