Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    οικογενειακο diesel?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. οικογενειακο diesel?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 1 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    40
    299
    752
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis39 last edited by

      καλησπερα παιδια, σας χαιρετω απ το πρωτο μου post.Eδω κ 3 εβδομαδες ψαχνομαι για μικρο οικογενειακο diesel.Πηγα παντου εκτος απο honda, mazda,KIA και mitsubishi.Δεν ξερω αν honda, mazda κ mitsubishi εχουν diesel μοντελα.
      ΘΑ ΑΠΛΏΣΩ ΣΕΝΤΟΝΙ..SORY εκ των πρωτερων
      1)To polo 1.2 μ αρεσε η ποιοτητα κατασκευης του η τιμη του αλλα ξενερωσα με τον εξοπλισμο του... δεν ειχε ουτε υπολογιστη ταξιδιου στην φθηνη εκδοση εν ετη 2012..αν ειναι δυνατoν...μεσα πολυ λιτό θύμιζε αυτοκινητο των 90ς με καλα πλαστικα, κ επειτα σε αναγκαζαν να πας στην φουλ εκδoση +1700e για να εχεις υπολογιστη ταξιδιου, συνολο 14500e και με κινητηρα 75hp δλδ ψοφιο.. ! (to ekana test drive)
      2)Το seat ibiza στα ιδια λεφτα με το polo, το ιδιο ψοφιο... λιγο ποιο μεγαλο σε χωρους... με χειροτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο άλλα λιγο ποιο μοντερνο σχεδιασμο... κανα 700e ποιο φθηνο... .
      3) corsa... επαθα πλακα, δεν περιμενα με τιποτα τοσο χαλια ταπετσαριες, ακομα κ το 106 το δικο μου καλύτερες εχει αγορασμενο πριν 10χρονια... τα πλαστικα κ τα κουμπια του ειναι πολυ χαλια για opel... πολυ κακη ποιοτητα στο εσωτερικο, το απεριψα αμέσως παρ οτι εχει καλο κινητηρα... παω παρακατω.
      4) chevrolet aveo... χαλια ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο... μετριες ταπετσαριες καλυτερες απ του corsa παντως
      πλαστικα εφαμιλα με του corsa, δλδ χαλια.Θεση οδηγου κ καθισματα χαλια...
      5) cintroen c3 καλο το ειδα εξω στον δρομο... στην αντιπρωσοπια ειχε το c4 αυτο δεν το ειχε... το απεριψα επειδη ακουσα κουλα για προβληματα στα ηλ/κα κ αλλα για τα cintroen
      6) peugeot 208... μετρια πλαστικα μεσα... καλα καθισματα εργονομικα κ ταπετσαριες καλες... το βγαζουν 70hp νομιζω κ μου λενε να σκασω αλλα 350 ευρω αφου το παρω για να το κανουν 85hp... αυτο θα γινει με την προσθεση ενος ΚΙΤ ,σε μεγεθος μικρο σε σχεση με corsa klp...ειναι ποιο μικρο απο το peugeot 207
      7)ford fiesta... εμφανίσιμο μεσα κ εξω.. καλο σε ολα άλλα αδυνατο κινητηρα 70hp κ ακριβο...αρα

      8 ) renault clio, μικρο για οικογενειακό... κ το γρηγορο με τα 105αλογα ειναι ακριβο... άρα
      9)ΝΙSSAN... στα μικρα αυτοκινητα δεν εχει εκδόσεις diesel... κ σε αυτα που εχει πανε πολυ ακριβα.Ενα απο αυτα το juke το οποιο ανεβαινει σε κυβικα κ τιμη αρα
      κ τωρα εκει που κατέληξα

      1. yaris.. καλο κινητηρα απ τα χαρακτηριστικά που ειδα (1360cc-90hp-200n/m-1800-6ταχυτητες, καδενα), δεν το εκανα test drive...
        Μεσα μετρια πλαστικα, εξυπνη εργονομια... ειδικά πισω δεν εχει διαχωριστικο στην μεση για τα ποδια...εχει πολλά ντουλαπακια... μετρια εργονομια οργανων...καλη θεση οδηγου, εξωτερικα μετρια εμφανιση... εχει αυτο το αυγοειδές του yaris αλλα πολύ καλύτερο απο προηγουμενα μοντελα yaris..14300e τιμη.
        2)hyandai i30... πολυ καλο, μωλις προχθες το εφερε στην αντιπροσωπία άλλα ερχετε λιγο ακριβο...15000e η αξιοπρεπης έκδοση... άρα παω μάλλον στο i20, το οποιο θα ειναι απ οτι ειδα ίδιο με το i30σε εμφανιση μπροστα....δλδ πολυ ωραιο με led φωτα... άλλα μικροτερο σε μεγεθος.Τιμη πολυ καλή 11800e με 6ταχυτο κιβωτιο 1400cc 90hp μεγαλυτερη ροπη απ ολα τα αλλα 220n/m..και καδενα.Μεσα το i20 εχει μετρια πλαστικα, πληρη εξοπλισμο στην τιμη που ειπα, δλδ στην standar εκδοση, ακομη εχει καλη εργονομία οργάνων αλλα λαθος τοποθέτηση του λεβιε ταχυτήτων, οσο για την ταπετσαρια του ειναι μετρια.Εχει καλους χώρους αποσκευων, οχι τοσο καλα λαστιχα.Δεν το εκανα test drive
        3)fiat punto 1400cc-85hp-200n/m/1750- 5 ταχύτητές , στα συν...καλη εξωτερικη εμφανιση, ανετο μεσα, πολυ καλα καθισματα εργονομικα-ανετα-ξεκουραστα κ με πολυ καλη ταπετσαρια, ακομη εχει καλα πλαστικα, ομορφη σχεδιαση ταμπλο.Ακόμη εχει πλουσιο standar εξοπλισμο κ πολλά ντουλαπακια...η τιμη γυρω στα 14000e λογικη.Επειδη εχω γνωστο τον αντιπρόσωπο στην πολη μου κ ειναι ο μόνος που μου παιρνει το 106 2πορτο 1150cc 65hp 145000χλμ αγορασμενο 8/2002 στα 2000e... θα ηθελα να καταληξω στο punto, αλλα με ξενερωνει τo 5αρι sasman του punto.
        Tι λετε να προτιμησω punto ή καποιο αλλο... στο punto θα γλυτωσω 2000e απο την αγορα του πεζω 106... αρα θα παω στα 12000e, στο hyndai θα γλυτωσω το πουλημα του 106 το οποιο θα μεινει για την γυναίκα μου... άλλα θα πάρω το i20 το οποιο ειναι κατωτερο σε εσωτερικο dizain εξωτερικη εμφανιση κατ εμε απ το punto, αλλα αντιθετα στο ι20 θα κερδισω το 6αρι σασμαν.Για το yaris δεν μπορω να εκφερω γνωμη, βοηθηστε με...
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis39 last edited by

        καλησπερα παιδια, σας χαιρετω απ το πρωτο μου post.Eδω κ 3 εβδομαδες ψαχνομαι για μικρο οικογενειακο diesel.Πηγα παντου εκτος απο honda, mazda,KIA και mitsubishi.Δεν ξερω αν honda, mazda κ mitsubishi εχουν diesel μοντελα.
        ΘΑ ΑΠΛΏΣΩ ΣΕΝΤΟΝΙ..SORY εκ των πρωτερων
        1)To polo 1.2 μ αρεσε η ποιοτητα κατασκευης του η τιμη του αλλα ξενερωσα με τον εξοπλισμο του... δεν ειχε ουτε υπολογιστη ταξιδιου στην φθηνη εκδοση εν ετη 2012..αν ειναι δυνατoν...μεσα πολυ λιτό θύμιζε αυτοκινητο των 90ς με καλα πλαστικα, κ επειτα σε αναγκαζαν να πας στην φουλ εκδoση +1700e για να εχεις υπολογιστη ταξιδιου, συνολο 14500e και με κινητηρα 75hp δλδ ψοφιο.. ! (to ekana test drive)
        2)Το seat ibiza στα ιδια λεφτα με το polo, το ιδιο ψοφιο... λιγο ποιο μεγαλο σε χωρους... με χειροτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο άλλα λιγο ποιο μοντερνο σχεδιασμο... κανα 700e ποιο φθηνο... .
        3) corsa... επαθα πλακα, δεν περιμενα με τιποτα τοσο χαλια ταπετσαριες, ακομα κ το 106 το δικο μου καλύτερες εχει αγορασμενο πριν 10χρονια... τα πλαστικα κ τα κουμπια του ειναι πολυ χαλια για opel... πολυ κακη ποιοτητα στο εσωτερικο, το απεριψα αμέσως παρ οτι εχει καλο κινητηρα... παω παρακατω.
        4) chevrolet aveo... χαλια ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο... μετριες ταπετσαριες καλυτερες απ του corsa παντως
        πλαστικα εφαμιλα με του corsa, δλδ χαλια.Θεση οδηγου κ καθισματα χαλια...
        5) cintroen c3 καλο το ειδα εξω στον δρομο... στην αντιπρωσοπια ειχε το c4 αυτο δεν το ειχε... το απεριψα επειδη ακουσα κουλα για προβληματα στα ηλ/κα κ αλλα για τα cintroen
        6) peugeot 208... μετρια πλαστικα μεσα... καλα καθισματα εργονομικα κ ταπετσαριες καλες... το βγαζουν 70hp νομιζω κ μου λενε να σκασω αλλα 350 ευρω αφου το παρω για να το κανουν 85hp... αυτο θα γινει με την προσθεση ενος ΚΙΤ ,σε μεγεθος μικρο σε σχεση με corsa klp...ειναι ποιο μικρο απο το peugeot 207
        7)ford fiesta... εμφανίσιμο μεσα κ εξω.. καλο σε ολα άλλα αδυνατο κινητηρα 70hp κ ακριβο...αρα

        8 ) renault clio, μικρο για οικογενειακό... κ το γρηγορο με τα 105αλογα ειναι ακριβο... άρα
        9)ΝΙSSAN... στα μικρα αυτοκινητα δεν εχει εκδόσεις diesel... κ σε αυτα που εχει πανε πολυ ακριβα.Ενα απο αυτα το juke το οποιο ανεβαινει σε κυβικα κ τιμη αρα
        κ τωρα εκει που κατέληξα

        1. yaris.. καλο κινητηρα απ τα χαρακτηριστικά που ειδα (1360cc-90hp-200n/m-1800-6ταχυτητες, καδενα), δεν το εκανα test drive...
          Μεσα μετρια πλαστικα, εξυπνη εργονομια... ειδικά πισω δεν εχει διαχωριστικο στην μεση για τα ποδια...εχει πολλά ντουλαπακια... μετρια εργονομια οργανων...καλη θεση οδηγου, εξωτερικα μετρια εμφανιση... εχει αυτο το αυγοειδές του yaris αλλα πολύ καλύτερο απο προηγουμενα μοντελα yaris..14300e τιμη.
          2)hyandai i30... πολυ καλο, μωλις προχθες το εφερε στην αντιπροσωπία άλλα ερχετε λιγο ακριβο...15000e η αξιοπρεπης έκδοση... άρα παω μάλλον στο i20, το οποιο θα ειναι απ οτι ειδα ίδιο με το i30σε εμφανιση μπροστα....δλδ πολυ ωραιο με led φωτα... άλλα μικροτερο σε μεγεθος.Τιμη πολυ καλή 11800e με 6ταχυτο κιβωτιο 1400cc 90hp μεγαλυτερη ροπη απ ολα τα αλλα 220n/m..και καδενα.Μεσα το i20 εχει μετρια πλαστικα, πληρη εξοπλισμο στην τιμη που ειπα, δλδ στην standar εκδοση, ακομη εχει καλη εργονομία οργάνων αλλα λαθος τοποθέτηση του λεβιε ταχυτήτων, οσο για την ταπετσαρια του ειναι μετρια.Εχει καλους χώρους αποσκευων, οχι τοσο καλα λαστιχα.Δεν το εκανα test drive
          3)fiat punto 1400cc-85hp-200n/m/1750- 5 ταχύτητές , στα συν...καλη εξωτερικη εμφανιση, ανετο μεσα, πολυ καλα καθισματα εργονομικα-ανετα-ξεκουραστα κ με πολυ καλη ταπετσαρια, ακομη εχει καλα πλαστικα, ομορφη σχεδιαση ταμπλο.Ακόμη εχει πλουσιο standar εξοπλισμο κ πολλά ντουλαπακια...η τιμη γυρω στα 14000e λογικη.Επειδη εχω γνωστο τον αντιπρόσωπο στην πολη μου κ ειναι ο μόνος που μου παιρνει το 106 2πορτο 1150cc 65hp 145000χλμ αγορασμενο 8/2002 στα 2000e... θα ηθελα να καταληξω στο punto, αλλα με ξενερωνει τo 5αρι sasman του punto.
          Tι λετε να προτιμησω punto ή καποιο αλλο... στο punto θα γλυτωσω 2000e απο την αγορα του πεζω 106... αρα θα παω στα 12000e, στο hyndai θα γλυτωσω το πουλημα του 106 το οποιο θα μεινει για την γυναίκα μου... άλλα θα πάρω το i20 το οποιο ειναι κατωτερο σε εσωτερικο dizain εξωτερικη εμφανιση κατ εμε απ το punto, αλλα αντιθετα στο ι20 θα κερδισω το 6αρι σασμαν.Για το yaris δεν μπορω να εκφερω γνωμη, βοηθηστε με...
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis39 last edited by

          καλησπερα παιδια, σας χαιρετω απ το πρωτο μου post.Eδω κ 3 εβδομαδες ψαχνομαι για μικρο οικογενειακο diesel.Πηγα παντου εκτος απο honda, mazda,KIA και mitsubishi.Δεν ξερω αν honda, mazda κ mitsubishi εχουν diesel μοντελα.
          ΘΑ ΑΠΛΏΣΩ ΣΕΝΤΟΝΙ..SORY εκ των πρωτερων
          1)To polo 1.2 μ αρεσε η ποιοτητα κατασκευης του η τιμη του αλλα ξενερωσα με τον εξοπλισμο του... δεν ειχε ουτε υπολογιστη ταξιδιου στην φθηνη εκδοση εν ετη 2012..αν ειναι δυνατoν...μεσα πολυ λιτό θύμιζε αυτοκινητο των 90ς με καλα πλαστικα, κ επειτα σε αναγκαζαν να πας στην φουλ εκδoση +1700e για να εχεις υπολογιστη ταξιδιου, συνολο 14500e και με κινητηρα 75hp δλδ ψοφιο.. ! (to ekana test drive)
          2)Το seat ibiza στα ιδια λεφτα με το polo, το ιδιο ψοφιο... λιγο ποιο μεγαλο σε χωρους... με χειροτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο άλλα λιγο ποιο μοντερνο σχεδιασμο... κανα 700e ποιο φθηνο... .
          3) corsa... επαθα πλακα, δεν περιμενα με τιποτα τοσο χαλια ταπετσαριες, ακομα κ το 106 το δικο μου καλύτερες εχει αγορασμενο πριν 10χρονια... τα πλαστικα κ τα κουμπια του ειναι πολυ χαλια για opel... πολυ κακη ποιοτητα στο εσωτερικο, το απεριψα αμέσως παρ οτι εχει καλο κινητηρα... παω παρακατω.
          4) chevrolet aveo... χαλια ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο... μετριες ταπετσαριες καλυτερες απ του corsa παντως
          πλαστικα εφαμιλα με του corsa, δλδ χαλια.Θεση οδηγου κ καθισματα χαλια...
          5) cintroen c3 καλο το ειδα εξω στον δρομο... στην αντιπρωσοπια ειχε το c4 αυτο δεν το ειχε... το απεριψα επειδη ακουσα κουλα για προβληματα στα ηλ/κα κ αλλα για τα cintroen
          6) peugeot 208... μετρια πλαστικα μεσα... καλα καθισματα εργονομικα κ ταπετσαριες καλες... το βγαζουν 70hp νομιζω κ μου λενε να σκασω αλλα 350 ευρω αφου το παρω για να το κανουν 85hp... αυτο θα γινει με την προσθεση ενος ΚΙΤ ,σε μεγεθος μικρο σε σχεση με corsa klp...ειναι ποιο μικρο απο το peugeot 207
          7)ford fiesta... εμφανίσιμο μεσα κ εξω.. καλο σε ολα άλλα αδυνατο κινητηρα 70hp κ ακριβο...αρα

          8 ) renault clio, μικρο για οικογενειακό... κ το γρηγορο με τα 105αλογα ειναι ακριβο... άρα
          9)ΝΙSSAN... στα μικρα αυτοκινητα δεν εχει εκδόσεις diesel... κ σε αυτα που εχει πανε πολυ ακριβα.Ενα απο αυτα το juke το οποιο ανεβαινει σε κυβικα κ τιμη αρα
          κ τωρα εκει που κατέληξα

          1. yaris.. καλο κινητηρα απ τα χαρακτηριστικά που ειδα (1360cc-90hp-200n/m-1800-6ταχυτητες, καδενα), δεν το εκανα test drive...
            Μεσα μετρια πλαστικα, εξυπνη εργονομια... ειδικά πισω δεν εχει διαχωριστικο στην μεση για τα ποδια...εχει πολλά ντουλαπακια... μετρια εργονομια οργανων...καλη θεση οδηγου, εξωτερικα μετρια εμφανιση... εχει αυτο το αυγοειδές του yaris αλλα πολύ καλύτερο απο προηγουμενα μοντελα yaris..14300e τιμη.
            2)hyandai i30... πολυ καλο, μωλις προχθες το εφερε στην αντιπροσωπία άλλα ερχετε λιγο ακριβο...15000e η αξιοπρεπης έκδοση... άρα παω μάλλον στο i20, το οποιο θα ειναι απ οτι ειδα ίδιο με το i30σε εμφανιση μπροστα....δλδ πολυ ωραιο με led φωτα... άλλα μικροτερο σε μεγεθος.Τιμη πολυ καλή 11800e με 6ταχυτο κιβωτιο 1400cc 90hp μεγαλυτερη ροπη απ ολα τα αλλα 220n/m..και καδενα.Μεσα το i20 εχει μετρια πλαστικα, πληρη εξοπλισμο στην τιμη που ειπα, δλδ στην standar εκδοση, ακομη εχει καλη εργονομία οργάνων αλλα λαθος τοποθέτηση του λεβιε ταχυτήτων, οσο για την ταπετσαρια του ειναι μετρια.Εχει καλους χώρους αποσκευων, οχι τοσο καλα λαστιχα.Δεν το εκανα test drive
            3)fiat punto 1400cc-85hp-200n/m/1750- 5 ταχύτητές , στα συν...καλη εξωτερικη εμφανιση, ανετο μεσα, πολυ καλα καθισματα εργονομικα-ανετα-ξεκουραστα κ με πολυ καλη ταπετσαρια, ακομη εχει καλα πλαστικα, ομορφη σχεδιαση ταμπλο.Ακόμη εχει πλουσιο standar εξοπλισμο κ πολλά ντουλαπακια...η τιμη γυρω στα 14000e λογικη.Επειδη εχω γνωστο τον αντιπρόσωπο στην πολη μου κ ειναι ο μόνος που μου παιρνει το 106 2πορτο 1150cc 65hp 145000χλμ αγορασμενο 8/2002 στα 2000e... θα ηθελα να καταληξω στο punto, αλλα με ξενερωνει τo 5αρι sasman του punto.
            Tι λετε να προτιμησω punto ή καποιο αλλο... στο punto θα γλυτωσω 2000e απο την αγορα του πεζω 106... αρα θα παω στα 12000e, στο hyndai θα γλυτωσω το πουλημα του 106 το οποιο θα μεινει για την γυναίκα μου... άλλα θα πάρω το i20 το οποιο ειναι κατωτερο σε εσωτερικο dizain εξωτερικη εμφανιση κατ εμε απ το punto, αλλα αντιθετα στο ι20 θα κερδισω το 6αρι σασμαν.Για το yaris δεν μπορω να εκφερω γνωμη, βοηθηστε με...
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            maniatis87 last edited by

            An πας για huyndai i20 βγανεις εκτος πορειας καθως στο post σου γραφεις οτι θελεις ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ DIESEL...οποτε εγω στη θεση σου θα ημουν αναμεσα σε huyndai i30 και citroen c4 καθως ειναι τα μονα απ οσα ανεφερες που θεωρουνται οικογενειακα diesel..πρωσοπικα προτιμω το c4 και για λογους εμφανισης..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              1o clio 1.5dci
              2o Yaris 1.4d

              κάτι πιο μεγάλο C4

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis39 last edited by

                σε αυτα βγαίνω εκτος προϋπολογισμού φιλε, εξάλλου με μερικες παραχωρήσεις όλα αυτά που ανέφερα ποιο πάνω θεωρούνται οικογενειακά.Αυτα που λες εσυ πανε +2000-3000e με αξιοπρεπή εξοπλισμο.Δεν θελω 5μετρο σε μηκος, και τα 4μετρα με καλυπτουν... μίλα για αυτην την κατηγορια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis39 last edited by

                  Ο χρήστης maniatis87 έγραψε:
                  An πας για huyndai i20 βγανεις εκτος πορειας καθως στο post σου γραφεις οτι θελεις ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ DIESEL...οποτε εγω στη θεση σου θα ημουν αναμεσα σε huyndai i30 και citroen c4 καθως ειναι τα μονα απ οσα ανεφερες που θεωρουνται οικογενειακα diesel..πρωσοπικα προτιμω το c4 και για λογους εμφανισης..

                  σε αυτα βγαίνω εκτος προϋπολογισμού φιλε, εξάλλου με μερικες παραχωρήσεις όλα αυτά που ανέφερα ποιο πάνω θεωρούνται οικογενειακά.Αυτα που λες εσυ πανε +2000-3000e με αξιοπρεπή εξοπλισμο.Δεν θελω 5μετρο σε μηκος, και τα 4μετρα με καλυπτουν... μίλα για αυτην την κατηγορια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis39 last edited by

                    Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                    1o clio 1.5dci
                    2o Yaris 1.4d

                    κάτι πιο μεγάλο C4

                    αιτιολόγησε αυτα που προτείνεις φιλε.. το λεω αυτο γιατι αν μπήκες στο κοπο να διαβασεις το 1ο post μου... λεω οτι το clio ειναι πολυ μικρο μεσα για 4 ατομα,δλδ βρισκει το κεφαλι σου αν εισαι ψηλος πισω... και επισης το 105hp ειναι πολυ ακριβο.Αρα δεν μου κανει
                    Μετα λες yaris... γιατι yaris και οχι punto ή hyndai?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Το Punto (άρα και το Corsa) έχουν πιθανόν το καλύτερο μοτέρ. Αν ταξιδεύεις συχνά τότε να προτιμήσεις το Yaris με τις 6 ταχύτητες. Διαφορετικά νομίζω το Punto είναι αξιόλογη επιλογή αφού μάλιστα λες ότι σου αρέσει. Οδηγικά, δε, το Punto παραδοσιακά είναι ανώτερο από τα Yaris της ίδιας εποχής.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        clio, γιατί έχει μάλλον το καλύτερο μοτέρ, το καλύτερο πάτημα στο δρόμο (βέβαια αλλάζει σύντομα, πράγμα που μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να έχει προσφορές, τώρα-σε λίγο). Εγώ 1.85 σε clio, μια χαρά έχω χωρέσει πίσω)
                        yaris, γιατί όσοι το έχουν οδηγήσει έχουν αναφέρει τα καλύτερα για το μοτέρ του, aftersales toyota, γιατί πρέπει να αξιοποιεί αρκετά καλά τους διαθέσιμους χώρους.

                        C4, αν θες να πας σε κάτι πιο μεγάλο, αλλά δεν σου βγαίνουν τα κουκιά για κάτι άλλο ....

                        ένα μτχ prius ίσως ???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannis39 last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                          Το Punto (άρα και το Corsa) έχουν πιθανόν το καλύτερο μοτέρ. Αν ταξιδεύεις συχνά τότε να προτιμήσεις το Yaris με τις 6 ταχύτητες. Διαφορετικά νομίζω το Punto είναι αξιόλογη επιλογή αφού μάλιστα λες ότι σου αρέσει. Οδηγικά, δε, το Punto παραδοσιακά είναι ανώτερο από τα Yaris της ίδιας εποχής.

                          Το corsa φοραει ίδιο μοτερ με το punto?
                          To punto σε θεμα ταχητυτας θα τα παει καλα, δεν θελω να κανω ραλι..αλλα θελω να πεταω καμια προσπεραση απο 100-150χλμ/ωρα, εχει κασωμα 1200κιλα το punto, θα το τραβαει ο 85hp κινητηρας?
                          Για το hundai τι λες...220n/m ροπη?
                          kai to clio παει 15000+ευρω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            giorgos-lancia last edited by

                            Ο χρήστης giannis39 έγραψε:

                            Το Punto (άρα και το Corsa) έχουν πιθανόν το καλύτερο μοτέρ. Αν ταξιδεύεις συχνά τότε να προτιμήσεις το Yaris με τις 6 ταχύτητες. Διαφορετικά νομίζω το Punto είναι αξιόλογη επιλογή αφού μάλιστα λες ότι σου αρέσει. Οδηγικά, δε, το Punto παραδοσιακά είναι ανώτερο από τα Yaris της ίδιας εποχής.

                            Το corsa φοραει ίδιο μοτερ με το punto?
                            To punto σε θεμα ταχητυτας θα τα παει καλα, δεν θελω να κανω ραλι..αλλα θελω να πεταω καμια προσπεραση απο 100-150χλμ/ωρα, εχει κασωμα 1200κιλα το punto, θα το τραβαει ο 85hp κινητηρας?
                            Για το hundai τι λες...220n/m ροπη?

                            ναι, punto-corsa εχουν το ιδιο μοτερ (fiat)!
                            οι ιταλοι και οι γαλλοι ειναι καρυφη σε diesel κινητηρες...

                            απο εμενα, λογω σχεδιασης σε σχεση με corsa και αφου οπως λες σε συμφερει να δωσεις το παλιο σου στην fiat, παρε το punto... δεν θα το μετανιωσεις!

                            ο 85αρις τραβαει πολυ καλα και εχει στα υπερ του τα μηδενικα τελη!
                            οι multijet ειναι απο τους πιο καλους για να μην πω ο καλυτερος) κινητηρας στις κατηγοριες αυτες!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              samatistas last edited by

                              Το Clio μικρό? Εμείς στην οικογένεια 4 άτομα με ύψη 2.02,1.88,1.80 και 1.72 μετακινούμαστε άνετα, χωρίς πολλές παραχωρήσεις. Και θεωρώ ότι είναι από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας με πολύ καλό πορτ μπαγκαζ.

                              Τι τιμή σου δώσανε? Πάντως αν το ψάξεις το βρίσκεις το 105 από 14.500-15.000. Αν είναι πάνω από το budget σου πάω πάσο.

                              Και από εμένα 1. Clio 2. Yaris και σαν 3ο το corsa ή punto Που έχουν τον ίδιο κινητήρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ο χρήστης giannis39 έγραψε:

                                Το corsa φοραει ίδιο μοτερ με το punto?
                                To punto σε θεμα ταχητυτας θα τα παει καλα, δεν θελω να κανω ραλι..αλλα θελω να πεταω καμια προσπεραση απο 100-150χλμ/ωρα, εχει κασωμα 1200κιλα το punto, θα το τραβαει ο 85hp κινητηρας?
                                Για το hundai τι λες...220n/m ροπη?
                                kai to clio παει 15000+ευρω

                                Ναι το Corsa και το Punto έχουν πολλά κοινά μέρη εκ των οποίων και το μοτέρ που είναι της Fiat. Άνετα 100--->150 δεν θα κάνεις με κανένα απ΄όσα αναφέρεις. Σε πιο χαμηλές ταχύτητες πάντως το Punto θα σε καλύψει και με το παραπάνω. Το μοτέρ το έχω οδηγήσει στο τελευταίο Panda και είναι πραγματικά εξαιρετικό. Για το Hyundai δεν έχω άποψη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mark last edited by

                                  Εγώ σαν κάτοχος Yaris πλέον, δε μπορώ να μην το προτείνω. Νομίζω πως το είχα ξαναγράψει, αλλά επειδή έχω και το Clio έχω να πω το εξής. Στο Clio με τέρμα τέρμα τραβηγμένο το κάθισμα του οδηγού, δεν κάθεται κανείς (ενήλικας) από πίσω του. Στο Yaris(και παρά του ότι είναι 12 πόντους πιο μικρό), πάλι με τέρμα τραβηγμένο το κάθισμα, κάθησα κανονικά (είμαι 1.85) και μπορώ να πω πως ήμουν και άνετα. Από εκεί και πέρα, ο άλλος σημαντικός λόγος που από όλα αυτά(clio-corsa-punto) θα προτιιμούσα το Yaris, είναι πως είναι το πιο φρέσκο μοντέλο, ενώ τα υπόλοιπα κυκλοφορούν περισσότερο από 5 χρόνια. Σύμφωνα με μετρήσεις, το Yaris έχει παρόμοιες ρεπρίζ με το 105 clio, και είναι μισό δευτερόλεπτο πιο αργό από στάση, με 15 άλογα και 3,5 κιλά λιγότερα. Επίσης, το 6τάχυτο κιβώτιο είναι must για ένα μικρό diesel κατά τη γνώμη μου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης Mark έγραψε:
                                    Clio με τέρμα τέρμα τραβηγμένο το κάθισμα του οδηγού, δεν κάθεται κανείς (ενήλικας) από πίσω του. Στο Yaris(και παρά του ότι είναι 12 πόντους πιο μικρό), πάλι με τέρμα τραβηγμένο το κάθισμα, κάθησα κανονικά (είμαι 1.85) και μπορώ να πω πως ήμουν και άνετα.

                                    Αυτό δεν λέει τίποτα απολύτως. Μπορεί το Clio να έχει πολύ μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης καθίσματος απλά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      mark last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Clio με τέρμα τέρμα τραβηγμένο το κάθισμα του οδηγού, δεν κάθεται κανείς (ενήλικας) από πίσω του. Στο Yaris(και παρά του ότι είναι 12 πόντους πιο μικρό), πάλι με τέρμα τραβηγμένο το κάθισμα, κάθησα κανονικά (είμαι 1.85) και μπορώ να πω πως ήμουν και άνετα.

                                      Αυτό δεν λέει τίποτα απολύτως. Μπορεί το Clio να έχει πολύ μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης καθίσματος απλά.

                                      Eπειδή είμαι στο εξοχικό και τα έχω και τα 2 παρκαρισμένα στην αυλή, μιας και θα έβγαινα να βάλω μια ηλιοπροστασία στο Yaris, πήρα και ένα μέτρο μαζί μου να δω. Μέτρησα λοιπόν την απόσταση από το κάθισμα μέχρι τα πεντάλ. Με τέρμα τραβηγμένο το κάθισμα μπροστά, είναι λίγο πιο κοντά (περίπου 2cm) το κάθισμα του yaris. Τραβόντας τα τέρμα πίσω και τα 2, είναι αμφότερα στην ίδια απόσταση(~55cm). Άρα μάλλον έχει πιο μεγάλο εύρος το κάθισμα του Yaris, καθώς πάει πιο κοντά, ενώ έρχεται στην ίδια απόσταση πίσω. Έπειτα με τέρμα τραβηγμένα τα καθίσματα πίσω, στο Clio έχουμε περίπου 11cm απόσταση από το πίσω κάθισμα. Πρακτικά δε χωράω να κάτσω κανονικά, παρά μόνο αν τα πόδια μου είναι πολύ ανοιχτά, ενώ είναι πολύ άβολα. Στην ίδια θέση, στο Yaris έχει επιπλέον 5,5cm περίπου, χάρη στα οποία μπορώ να έχω τα πόδια μου κανονικά, και είμαι και άνετα. Επίσης λόγω του επίπεδου πατώματος, στο Yaris κάθεται άνετα και 3ος στη μέση. Έπειτα ο χώρος αποσκευών είναι 288 λίτρα στο Clio και 286 στο Yaris. Αν υπολογίσουμε πως έχουν 12 πόντους διαφορά στο μήκος τα 2 αυτοκίνητα, μάλλον μου κάνει πως έχει καλύτερη εκμετάλευση χώρων το Yaris.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        καλώς ήρθες στο φόρουμ
                                        οικογενειακά ντίζελ δεν είναι τα σουπερμινι. εσύ μπορεί να μετακινείς την οικογένεια σου με βέσπα. αυτό δεν κάνει την βέσπα 'οικογενειακή'.
                                        για το αβεο: εχει πραγματικά πλούσιο εξοπλισμο που στο φιατ πχ αν τον βάλεις ξεφευγεις σε τιμή (πχ esp, δερμάτινο τιμόνι, κρουζ κοντρολ, παρκινγκ ασιστ, bluetooth, 17αρες ζάντες κτλ). Επίσης, η θέση οδήγησης του είναι τουλάχιστον καλή, αφού ρυθμίζεται κ το τιμόνι κ το ύψος του καθίσματος. Βγαίνει κ σε σεντάν στα ίδια λεφτά με αχανή χώρο αποσκευών
                                        για το 208: αν σου φάνηκε κ σε αυτό μέτριο το εσωτερικό ποιοτικά, δεν θα σου αρέσει κανένα. από χώρους είναι οριακά καλύτερο από το 207 αν κ πιο μικρό εξωτερικά. Επίσης, το κιτ μάλλον δουλεύει, δυναμομετρησε το drive ένα κ αναρωτιόταν γιατί έβγαλε 85 άλογα. Μάλον η lion δεν τους είπε πως είχαν βάλει το κιτ. Οι επιδόσεις του πάντως δεν είναι κάτι ιδιαίτερο παρολαυτά
                                        για το C3: Ράδιο αρβύλα έχεις ακούσει. Έχεις κ γαλλικό ήδη κ τα πιστεύεις Με 13 χιλιάρικα παίρνεις την έκδοση ατραξιον με τα 90 άλογα στα 1600 κυβικά που για μένα είναι η καλύτερη πρόταση της αγοράς.
                                        στη θέση σου, αφού υπάρχει οικονομική δυσκολία, θα έπαιρνα το χιουνται I20 με 12χλρ, αν όντως είναι φουλ εξοπλισμένο κ κάνει όσο λες κ θα πουλαγα μόνος μου το 106 μετά. Μικρό είναι, δεν θα δυσκολευτείς να το δώσεις
                                        Για οικογενειακό πάντως το C4 με 14χιλιάρικα κ πολύ καλό εξοπλισμό είναι η καλύτερη λύση μαζί με το καινούργιο χιουνται I30 στα 15χιλιάρικα (αν έχει κ αυτό τον ίδιο εξοπλισμό)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fiestaros last edited by

                                          Υπάρχει και το fiesta 1.6 tdci econetic 95ps με μηδέν τέλη και 3,6 κατανάλωση που είναι πολύ καλύτερο από το αργό 1.4 και το δίνουν 14490€ με όλες τις προσφορές .Oμορφο μέσα-έξω,το πιο καλοστημένο και ενδιαφέρον στην οδήγηση μικρό στα ντίζελ,ποιοτικό ταμπλό,καλές επιδόσεις,και καλό εξοπλισμό-τιμή,+ τα 0 τέλη.Επίσης καλό και το νέο ibiza f/l 1.6 tdi 90ps style,αυτό στα 14.750.Το polo 1.6 tdi 5d comfortline 15600€(με τις προσφορές που τρέχουν,με 0 τέλη και αυτό) και το skoda fabia 1.6 tdi style 105ps όμως 14650€.Η καλύτερη επιλογή για μένα είναι το clio 1.5 dci 105ps dynamic(14800€) .Γρήγορο με καλές επιδόσεις και ροπάκλα,6άρι σασμάν,φουλ φουλ εξοπλισμό,ευρύχωρο,ποιοτικότατο,καλοστημένο και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης σαν κλασικό γαλλάκι και 5 χρόνια εγγύηση .Σαν 2η & 3η επιλογή θα είχα τα fiesta 1.6 econetic & yaris 1.4 d4d active.Τώρα αν θες μικρομεσαίο οικογενειακό,γιατί τα άλλα είναι μικρά,πολύ καλές επιλογές είναι το νέο hyundai i30 1.4 crdi 90ps comfort(15490€ με όλες τις εκπτώσεις και 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση) & το citroen c4 1.6 hdi 90ps attraction(15430€).Ποιοτικά και ευρύχωρα αυτοκίνητα με τιμή σούπερ για το πακέτο που προσφέρουν .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giannis39 last edited by

                                            Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                                            Το Clio μικρό? Εμείς στην οικογένεια 4 άτομα με ύψη 2.02,1.88,1.80 και 1.72 μετακινούμαστε άνετα, χωρίς πολλές παραχωρήσεις. Και θεωρώ ότι είναι από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας με πολύ καλό πορτ μπαγκαζ.

                                            Τι τιμή σου δώσανε? Πάντως αν το ψάξεις το βρίσκεις το 105 από 14.500-15.000. Αν είναι πάνω από το budget σου πάω πάσο.

                                            Και από εμένα 1. Clio 2. Yaris και σαν 3ο το corsa ή punto Που έχουν τον ίδιο κινητήρα.

                                            πηρα τηλεφωνο σε γνωστο μου που εχει την renault, to clio με 105hp παει στα 15000 και βγαινει μονο στην φουλ έκδοση ειπε με δερματινα καθισματα κλπ... τωρα αν εννοούσε οτι δεν φέρνουν στην ελλαδα τις αλλες 2 ποιο απλες εκδώσεις, αυτο δε το γνωριζω.Μου πρότεινε να πάρω το clio το 90hp, μου ειπε οτι ειναι πολυ καλο σε τραβηγμα, εχει 14000e και εχει clima και δερματινο ταμπλο... ενω τα καθισματα ειναι μισο δερμα μισο υφασμα.
                                            Μια παρατηρηση για το yaris... ακουσα οτι το diesel εχει ποιο ενισχυμενη εσωτερικη επένδυση για ηχομόνωση, μιας κ τα diesel εχουν ποιο θορυβώδη κινητήρα..., ενώ για αλλες μάρκες δεν ακουσα κατι τετοιο.Δεν ξερω εχω βραχυκυκλωσει τελειως...δυσκολη υποθεση η αγορα αυτοκινητου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 1 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr