-
Γεία σας παιδιά είμαι νέος στο forum. (Αν δεν είναι το σωστό μέρος εδώ παρακαλώ οι admin να μεταφέρoυν το thread)
Ψάχνω να αγοράσω ενα diesel μικρομεσαίο με αυτόματο κιβώτιο και θέλω απόψεις γιατί έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα
Το νεό C4 e-Hdi 110 MCP SST (attraction) βγαίνει στα 16.700€ + 320€ ζάντες αλουμινίου περίπου με την προσφορά της Citroen Diesel Now
To Golf 5d DSG βγαίνει γύρω στα 24.500€Διαφορά τιμής γύρω στα 7.000€
Σίγουρα το Golf υπερτερεί σε κιβώτιο λόγω DSG - 7 ταχύτητες και 2πλος συμπλέκτης, σε αξία μεταπώλησης και ίσως σε στιβαρότητα ή ποιότητα κατασκευής (ΙΣΩΣ δεν ξέρω!)
Το C4 έχει λίγο παραπάνω ροπή και πολλά έξτρα απ'την άλλη - εκτός απ'τις ζάντες (σιδερένιες) και δεν έχει parking assist (έκδοση attraction)
Τέλη κυκλοφορίας γύρω στα 110€ έχουν και τα δύο
Σε ξένα test διάβασα πως το αυτόματο κιβώτιο του C4 λογω μονού συμπλέκτη έιναι κάπως απότομο και απρόβλεπτο στις αλλαγές ενώ η οδηγική συμπεριφορά του C4 είναι 'αδιάφορη'. Απο προβλήματα-τριξίματα δεν έχω ιδέα τι βγάζει (αν και έχει 5 χρόνια εγγύηση ενώ το Golf μόνο 2)
Εσείς τι θα διαλέγατε ?? Προτείνεται και άλλες μάρκες μοντέλων αν θέλετε (diesel-αυτόματο-5θυρο)
Οποιαδήποτε άποψη δεκτή!
Ευχαριστώ!
-
Γεία σας παιδιά είμαι νέος στο forum. (Αν δεν είναι το σωστό μέρος εδώ παρακαλώ οι admin να μεταφέρoυν το thread)
Ψάχνω να αγοράσω ενα diesel μικρομεσαίο με αυτόματο κιβώτιο και θέλω απόψεις γιατί έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα
Το νεό C4 e-Hdi 110 MCP SST (attraction) βγαίνει στα 16.700€ + 320€ ζάντες αλουμινίου περίπου με την προσφορά της Citroen Diesel Now
To Golf 5d DSG βγαίνει γύρω στα 24.500€Διαφορά τιμής γύρω στα 7.000€
Σίγουρα το Golf υπερτερεί σε κιβώτιο λόγω DSG - 7 ταχύτητες και 2πλος συμπλέκτης, σε αξία μεταπώλησης και ίσως σε στιβαρότητα ή ποιότητα κατασκευής (ΙΣΩΣ δεν ξέρω!)
Το C4 έχει λίγο παραπάνω ροπή και πολλά έξτρα απ'την άλλη - εκτός απ'τις ζάντες (σιδερένιες) και δεν έχει parking assist (έκδοση attraction)
Τέλη κυκλοφορίας γύρω στα 110€ έχουν και τα δύο
Σε ξένα test διάβασα πως το αυτόματο κιβώτιο του C4 λογω μονού συμπλέκτη έιναι κάπως απότομο και απρόβλεπτο στις αλλαγές ενώ η οδηγική συμπεριφορά του C4 είναι 'αδιάφορη'. Απο προβλήματα-τριξίματα δεν έχω ιδέα τι βγάζει (αν και έχει 5 χρόνια εγγύηση ενώ το Golf μόνο 2)
Εσείς τι θα διαλέγατε ?? Προτείνεται και άλλες μάρκες μοντέλων αν θέλετε (diesel-αυτόματο-5θυρο)
Οποιαδήποτε άποψη δεκτή!
Ευχαριστώ!
-
Γεία σας παιδιά είμαι νέος στο forum. (Αν δεν είναι το σωστό μέρος εδώ παρακαλώ οι admin να μεταφέρoυν το thread)
Ψάχνω να αγοράσω ενα diesel μικρομεσαίο με αυτόματο κιβώτιο και θέλω απόψεις γιατί έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα
Το νεό C4 e-Hdi 110 MCP SST (attraction) βγαίνει στα 16.700€ + 320€ ζάντες αλουμινίου περίπου με την προσφορά της Citroen Diesel Now
To Golf 5d DSG βγαίνει γύρω στα 24.500€Διαφορά τιμής γύρω στα 7.000€
Σίγουρα το Golf υπερτερεί σε κιβώτιο λόγω DSG - 7 ταχύτητες και 2πλος συμπλέκτης, σε αξία μεταπώλησης και ίσως σε στιβαρότητα ή ποιότητα κατασκευής (ΙΣΩΣ δεν ξέρω!)
Το C4 έχει λίγο παραπάνω ροπή και πολλά έξτρα απ'την άλλη - εκτός απ'τις ζάντες (σιδερένιες) και δεν έχει parking assist (έκδοση attraction)
Τέλη κυκλοφορίας γύρω στα 110€ έχουν και τα δύο
Σε ξένα test διάβασα πως το αυτόματο κιβώτιο του C4 λογω μονού συμπλέκτη έιναι κάπως απότομο και απρόβλεπτο στις αλλαγές ενώ η οδηγική συμπεριφορά του C4 είναι 'αδιάφορη'. Απο προβλήματα-τριξίματα δεν έχω ιδέα τι βγάζει (αν και έχει 5 χρόνια εγγύηση ενώ το Golf μόνο 2)
Εσείς τι θα διαλέγατε ?? Προτείνεται και άλλες μάρκες μοντέλων αν θέλετε (diesel-αυτόματο-5θυρο)
Οποιαδήποτε άποψη δεκτή!
Ευχαριστώ!
-
Με 7 χιλιάρικα αγοράζεις 2ο αυτοκίνητο. Η διαφορά στην τιμή είναι τεράστια. Πόσο χειρότερο να είναι το C4 (αν είναι)?
-
H διαφορά τιμής ειναι χαοτική και οπως και να έχει η C4 ειναι ενα καλό και ποιοτικό αμάξι. Τα αμάξια ΔΕΝ ειναι επένδυση, ειναι πλήρως αναλώσιμα... μην δωσεις 7κ στον αερα. Οι διαφορές δεν είναι τόσο/ούτε ουσιαστικές και καταλυτικές για να επιλέξεις το Golf.
C4 χωρίς σκέψη απο μένα...
-
θα πω γιαρις 1.4(με συγχωρεις φιεσταρε,αλλα θα ηταν η πρωτη μου επιλογη,μιας κ αυτη θα ηταν η επομενη κατηγορια στην οποια θα κοιτουσα αυτοκινητο.δλδ 5θυρο,πετρελαιο κ αυτοματο).αλλιως μπορεις να κοιταξεις κ φιατ πουντο 2012 1.3 αυτοματο η μπραβο 1.6 αυτοματο(πιθανως το πιο σποριτφ).η λαντσα ντελτα 1.6 αυτοματη(κατ εμε μια κουκλα).
προσωπικα το γκολφ δεν θα το κοιτουσα.αν ηταν να παρω σιτροεν θα κοιτουσα το δσ4,αποκλειστικα κ μονο λογω εμφανισης(υποκειμενικο,αλλα κατ εμε πανεμορφο). -
Πού είναι ο Billopoulos να πει για ποιό λόγο πρέπει να προτιμήσεις το Golf;
-
To Golf φυσικά και είναι καλύτερο αυτοκίνητο αλλά τα 7'000€ είναι πολλά λεφτά. Θα επέλεγα το C4.
-
C4 γιατί δεν αγοράζουμε γερμανικά!
-
Να πάρεις το Hdi με manual κιβώτιο .
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Πού είναι ο Billopoulos να πει για ποιό λόγο πρέπει να προτιμήσεις το Golf;Το golf φταιει για ολα και αυτο δεν το λεω μονο εγω...
-
Καλησπερα και απο εμενα.
Υπαρχει και αλλη, 'ενδιαμεση' λυση. Καταρχας χωρις την προσφορα diesel now, η κανονικη τιμη του συγκεκριμενου C4, απ' οτι βλεπω, ειναι στα 21,870ευρω.
Χωρις να απορριπτω απαραιτητα την C4 , θα εβαζα στην 'παρεα' και το 308 HDI Active pilotee', με αρχικη τιμη τα 22,900ευω, τα οποια πιστευω οτι πιθανοτατα, θα 'μεταφραζονται', ειτε υπαρχει επισημη εκπτωση απο την Peugeot, ειτε οχι, (νομιζω επισημως κανει λογο για 1,000ευρω...) σε κατι πολυ κοντα στα 20κ.
Αν δεν κανω λαθος φορουν τον ιδιο εξαιρετικο diesel κινητηρα, με το C4.
Παροτι δεν εχει ανεβει ηλεκτρονικα στο αρχειο των 4τροχων, η σχετικη δοκιμη του 308 ΗDI 1.6/110ps, παραθετω το ολοσελιδο αρθρο, οπου και αναφερονται ακρως θετικες εντυπωσεις για το εν λογω μοντελο.Βεβαια δεν ειναι αυτοματο, και δεν ξερω εαν διατιθεται ως τετοιο.
Επισης αλλη εναλλακτικη τυπου...crossover, ειναι το Nissan Quashqai 1.5 D Action στην ιδια ιππουναμη (110ps) , ή εαν οι χωροι δεν αποτελουν πρωτη προτεραιοτητα, στην ιδια 'οικογενεια' υπαρχει και το Juke 1.5 D με 2κ λιγοτερα ΑΡΧΙΚΗ τιμη (καθοτι ολο και καποια εκπτωση θα υπαρχει ή θα γινεται αντιστοιχα) στα (19,110ευρω).
Επισης ομως δεν ξερω εαν αυτα βγαινουν σε αυτοματα. Εαν οχι, και ο φιλος θελει αναγκαστικα ΚΑΙ αυτοματο, νομιζω οτι εκτος απο τα δυο που εχει ως υποψηφια, ισως καλυτερη επιλογη, -και παλι εαν προσφερονται και με τα διπλοσυμπλεκτα-
να ειναι το Leon 1.6 TDI, με 105ps και αρχικη τιμη τα 18,390ευρω. -
40 % διαφορά τιμής ανάμεσα σε c4 και golf είναι σαν να συγκρίνεις το golf με την c180 . Νομίζω ότι το golf είναι όπως πάντα εκτός τόπου και χρόνου σε σχέση με την κατηγορία του . Τώρα γιατί το αγοράζει ο Ελληνας ?
Γιά τον ίδιο λόγο που μέχρι πέρσι έβγαινε κάθε βράδυ και κέρναγε το μαγαζί και φέτος δεν βγαίνει καθόλου .
Αγοράζει πάντα γιά τους άλλους , ποτέ γιά τον εαυτό του . -
Σας ευχαριστώ όλους,
Το 308 ουσιαστικά είναι το ίδιο με το C4 κινητήρας-κιβώτιο (PSA) αλλά μεγαλύτερη τιμή
Το βγάζει και σε αυτόματο η Peugeuot αν θυμάμαι καλάΗ Nissan δεν βγάζει (ή δεν εισάγει Ελλάδα) αυτόματα diesel.
Το Leon (όπως και το Yeti) είναι παρόμοιες προτάσεις αλλά είναι πολύ άσχημα εμφανισιάκα κατά τη γνώμη μου
To C4 μου φαίνεται αρκετά τίμιο αυτή τη περίοδο για τα λεφτά του + ότι επενδύεις και σε οικονομία καυσίμου
-
Κανένα από τα δύο δεν αξίζει να πάρεις........
ΥΓ.Τί να το κάνεις το αυτοκίνητο;...Αφού....έχεις τα φτερά... -
Ο χρήστης aggelioforos έγραψε:
To C4 μου φαίνεται αρκετά τίμιο αυτή τη περίοδο για τα λεφτά του + ότι επενδύεις και σε οικονομία καυσίμου
το C4 ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και σου θυμιζω οτι το προσφατο facelift το αναβαθμισε πολυ και ποιοτικα.
τα 7000 ευρω διαφορα με το golf ειναι χασμα . θεμα αποσβεσης των 7000 δεν τιθεται καν οπως επισης και θεμα μεταπωλησης με διαφορα τοσο μεγαλη μεταξυ των 2. ισα ισα που δεν νομιζω οτι θα το αποχωριστεις ευκολα καθως ειναι πολυ οικονομικο.
απο μενα citroen με κλειστα ματια.. -
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
To C4 μου φαίνεται αρκετά τίμιο αυτή τη περίοδο για τα λεφτά του + ότι επενδύεις και σε οικονομία καυσίμου
το C4 ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και σου θυμιζω οτι το προσφατο facelift το αναβαθμισε πολυ και ποιοτικα.
τα 7000 ευρω διαφορα με το golf ειναι χασμα . θεμα αποσβεσης των 7000 δεν τιθεται καν οπως επισης και θεμα μεταπωλησης με διαφορα τοσο μεγαλη μεταξυ των 2. ισα ισα που δεν νομιζω οτι θα το αποχωριστεις ευκολα καθως ειναι πολυ οικονομικο.
απο μενα citroen με κλειστα ματια..Η τωρινή C4 είναι νέα γενιά και όχι απλό FL.
-
η τιμη του σιτροεν ειναι απιστευτα καλη οσο αδιαφορο και αν ειναι σαν σχεδιο και προσπαθω να καταλαβω τι μπορει να χει το κιβωτιο που να μη δικαιολογει την αγορα της
η σιτροεν γενικα εχει πολυ καλες τιμες για τη c4 με αυτα τα μπονους που αυτοματως τη καθιστουν αντιπαλο για πολλα μοντελα μικρα και μεγαλα -
Το c4 πάντως σε λευκό έχει 18450.
-
Το c4 πάντως σε λευκό έχει 18450.
Ποίο αξίζει να πάρω? C4 e-Hdi 110 MCP SST vs VW GOLF TDi DSG