-
Καλησπέρα παιδια.
Λοιπόν,ένα μικρο ιστορικό μου,είχα m3 e46 μέχρι και πέρυσι ώσπου την έδωσα καθώς δε μπορούσα αλλο τα διάφορα προβλήματα,είχε αρχίσει να ζητάει το αμάξι,απο μονάδα smg μέχρι κι αναλώσιμα,λογικό βέβαια,2003 μοντελο,τι να περιμένω πλέον.
Επισης έχω στην κατοχή μου κι ένα mini cooper s r56.το ΧΑ πάρει καινούριο.
Σκεφτόμουν λοιπόν την αγορα αυτοκινήτου μέχρι 3000 κυβικά και απο 08 κι έπειτα,καθώς παλιατζουρα δεν ξαναμαζευω για κανένα λόγο.
Υποψήφιο αυτοκίνητο μέχρι πριν λίγες μέρες ήταν η BMW 335 manual,καθώς πλέον οι τιμές που παίζουν είναι άκρως δελεαστικές.σιγουρα βέβαια στα αναλώσιμα της θα είναι φωτιά,κλασσικά.
Χτες λοιπόν μπήκα σε ένα αλλο δίλημμα.
Φίλος έχει ένα focus rs που πραγματικα δεν έχει δει νερό της βροχής ακόμα,1,5 χρόνο το χέι κι έχει 5230 χιλιόμετρα.ειναι στο πράσινο χρωματακι.
Απο ford δεν ξέρω τίποτα,ούτε και χώρα προέλευσης και το εννοω.οπως επισης δεν ξέρω και τίποτα απο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο,πέρα του οτι έχω διαβάσει τα καλυτερα σε καποια τεστ.
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικα με το αυτοκίνητο αυτο.
Στα αναλώσιμα είναι φωτιά?
Απο θέμα καυσίμου,ξέρω οτι πίνει κάπως,λογικό.
Απο θέμα αντιπροσωπείας τι λεει?
Σαν αμάξι ζητάει?εχει προβλήματα?
Ευχαριστω προκαταβολικά και συγνώμη για το πρηξιμο όμως επειδή οτι πάρω θα το κρατησω για λίγα χρονια καθώς τα περιθώρια έχουν πλέον στενεψει,δε θέλω να φάω τα μούτρα μου.Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk
-
Καλησπέρα παιδια.
Λοιπόν,ένα μικρο ιστορικό μου,είχα m3 e46 μέχρι και πέρυσι ώσπου την έδωσα καθώς δε μπορούσα αλλο τα διάφορα προβλήματα,είχε αρχίσει να ζητάει το αμάξι,απο μονάδα smg μέχρι κι αναλώσιμα,λογικό βέβαια,2003 μοντελο,τι να περιμένω πλέον.
Επισης έχω στην κατοχή μου κι ένα mini cooper s r56.το ΧΑ πάρει καινούριο.
Σκεφτόμουν λοιπόν την αγορα αυτοκινήτου μέχρι 3000 κυβικά και απο 08 κι έπειτα,καθώς παλιατζουρα δεν ξαναμαζευω για κανένα λόγο.
Υποψήφιο αυτοκίνητο μέχρι πριν λίγες μέρες ήταν η BMW 335 manual,καθώς πλέον οι τιμές που παίζουν είναι άκρως δελεαστικές.σιγουρα βέβαια στα αναλώσιμα της θα είναι φωτιά,κλασσικά.
Χτες λοιπόν μπήκα σε ένα αλλο δίλημμα.
Φίλος έχει ένα focus rs που πραγματικα δεν έχει δει νερό της βροχής ακόμα,1,5 χρόνο το χέι κι έχει 5230 χιλιόμετρα.ειναι στο πράσινο χρωματακι.
Απο ford δεν ξέρω τίποτα,ούτε και χώρα προέλευσης και το εννοω.οπως επισης δεν ξέρω και τίποτα απο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο,πέρα του οτι έχω διαβάσει τα καλυτερα σε καποια τεστ.
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικα με το αυτοκίνητο αυτο.
Στα αναλώσιμα είναι φωτιά?
Απο θέμα καυσίμου,ξέρω οτι πίνει κάπως,λογικό.
Απο θέμα αντιπροσωπείας τι λεει?
Σαν αμάξι ζητάει?εχει προβλήματα?
Ευχαριστω προκαταβολικά και συγνώμη για το πρηξιμο όμως επειδή οτι πάρω θα το κρατησω για λίγα χρονια καθώς τα περιθώρια έχουν πλέον στενεψει,δε θέλω να φάω τα μούτρα μου.Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk
-
Καλησπέρα παιδια.
Λοιπόν,ένα μικρο ιστορικό μου,είχα m3 e46 μέχρι και πέρυσι ώσπου την έδωσα καθώς δε μπορούσα αλλο τα διάφορα προβλήματα,είχε αρχίσει να ζητάει το αμάξι,απο μονάδα smg μέχρι κι αναλώσιμα,λογικό βέβαια,2003 μοντελο,τι να περιμένω πλέον.
Επισης έχω στην κατοχή μου κι ένα mini cooper s r56.το ΧΑ πάρει καινούριο.
Σκεφτόμουν λοιπόν την αγορα αυτοκινήτου μέχρι 3000 κυβικά και απο 08 κι έπειτα,καθώς παλιατζουρα δεν ξαναμαζευω για κανένα λόγο.
Υποψήφιο αυτοκίνητο μέχρι πριν λίγες μέρες ήταν η BMW 335 manual,καθώς πλέον οι τιμές που παίζουν είναι άκρως δελεαστικές.σιγουρα βέβαια στα αναλώσιμα της θα είναι φωτιά,κλασσικά.
Χτες λοιπόν μπήκα σε ένα αλλο δίλημμα.
Φίλος έχει ένα focus rs που πραγματικα δεν έχει δει νερό της βροχής ακόμα,1,5 χρόνο το χέι κι έχει 5230 χιλιόμετρα.ειναι στο πράσινο χρωματακι.
Απο ford δεν ξέρω τίποτα,ούτε και χώρα προέλευσης και το εννοω.οπως επισης δεν ξέρω και τίποτα απο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο,πέρα του οτι έχω διαβάσει τα καλυτερα σε καποια τεστ.
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικα με το αυτοκίνητο αυτο.
Στα αναλώσιμα είναι φωτιά?
Απο θέμα καυσίμου,ξέρω οτι πίνει κάπως,λογικό.
Απο θέμα αντιπροσωπείας τι λεει?
Σαν αμάξι ζητάει?εχει προβλήματα?
Ευχαριστω προκαταβολικά και συγνώμη για το πρηξιμο όμως επειδή οτι πάρω θα το κρατησω για λίγα χρονια καθώς τα περιθώρια έχουν πλέον στενεψει,δε θέλω να φάω τα μούτρα μου.Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk
-
Καλησπερα.
Καταρχας, χωρις να εχω ψαξει τα δυο αυτοκινητα ως μτχ, στην αγορα, εχω δει μια φαινομενικα καλη περιπτωση μιας 335 manual στα 21κ, αν τυχον σε ενδιαφερει: edit τωρα μολις ειδα οτι πουληθηκε...
Γενικα νομιζω παντως οτι με 25κ περιπου κατα μεσο ορο, μπορεις να βρεις μια καλη 335i coupe,
σιγουρα με περισσοτερα χλμ απο τα αντιστοιχα ενος RS το οποιο με την σειρα του σε τιμη, ειχα δει να παιζει
στα σχεδον 30κ με πολυ λιγα χλμ.
Με λιγα λογια, ειναι αρκετα κοντα τιμολογιακα, και υπο αυτη την εννοια, θεωρω οτι η 335i coupe ειναι ενα ανωτερο
αυτοκινητο συνολικα σαν κατασκευη. (οχι καθαρα σαν 'στησιμο' καθοτι το RS σε αυτο τον τομεα μαλλον υπερεχει...)
Επισης ειναι -συμφωνα με τις διαπιστωσεις ξενων-εγχωριων δοκιμαστων- αρκετα ευχαριστη, περα απο γρηγορη, ως πισωκινητη σπορτιφ GT κατασκευη.
Το RS σιγουρα ειναι πιθανοτατα πιο αποτελεσματικο, σε οποιαδηποτε διαδρομη, οχι μονο επειδη ειναι προσθιοκινητο, με την εννοια της φιλικοτητας, αλλα και με το γενικοτερο στησιμο του, το οποιο χωρις να ειναι ξεκαθαρα αγωνιστικο, πλησιαζει πολυ τον ορο, χωρις παραλληλα να ειναι κουραστικο-ξερο, και θορυβωδες.
Επιπλεον η γεωμετρια της αναρτησης του μαζι με την λειτουργια του μηχανικου μπλοκε, του επιτρεπει με τους αναλογους χειρισμους να τοποθετειται ως πισωκινητο ( lift off oversteer) συνηθως με λιγο αφημα γκαζιου.
Σιγουρα ενα Ford, ακομα και το ισχυροτερο της αγορας, εχει χαμηλοτερο κοστος συντηρησης απο μια προσφατη εξακυλινδρη
και διτουρμπινη για την περισταση Bmw. Mε μια προσεχτικη ερευνα ομως ή συμβουλη απο καποιο χρηστη forum ή φιλο/γνωστο, μπορει ενα σοβαρο συνεργειο, να την συντηρει αξιοπιστα χωρις τα τσουχτερα συνηθως κοστη πασιγνωστων εξουσιοδοτημενων συνεργειων.
Οπως καταλαβαινεις, προσωπικα σου προτεινω την 335i ως καλυτερη αγορα overall, αρκετα διασκεδαστικη, αν και μαλλον οχι τοσο οσο το RS, αλλα παραλληλα πιο διαχρονικη κατα την αποψη μου, ως ενα αυτοκινητο με σχεδιαση που κραταει στο περασμα του χρονου, και ενα αμαξωμα με ποιοτητα κατασκευης μεσα-εξω σαφως ανωτερη, ακομα και αν ο κωδικος RS ακουγεται -και σε καποιους τομεις οπως η αισθηση κατα την γρηγορη οδηγηση ειναι- σχεδον εξωτικος. Το συγκεκριμενο αμαξωμα της Ford παραμενει αυτο ενος μικρομεσαιου αυτοκινητου της σειρας, και μαλιστα ΗΔΗ προηγουμενης γενιας.
Παρολα αυτα, οποιο και να επιλεξεις απο τα δυο, η οδηγικη ευχαριστηση ειναι εξασφαλισμενη πιστευω.
Η διαφορα σε κοστος αγορας συντηρησης μεταξυ των δυο, θεωρω οτι δεν ειναι αξια αναφορας, απο την στιγμη που ΚΑΙ οι δυο προτασεις ετσι κι αλλως δεν προοριζονται ως οικονομικες, και απλα μεταφορικα μεσα, αλλα αντιθετα ειναι δυο ακριβα παιχνιδια. -
Πρεπει να είσαι πολύ θαρραλέος για να θες 2.5λιτρα και 3λιτρα .Τι να σου πω και τα 2 αυτοκίνητα όνειρο είναι για διαφορετικό λόγο το καθένα.Για το rs ξέρώ ότι έχει το γνωστό μοτέρ της ford-volvo το 5κύλινδρο αλλά βελτιωμένο και φυσικά εμπρός ανάρτηση θαύμα,ίσως το καλύτερο προσθιοκίνητο.Το πρασινάκι θα κάνει πάντως μπάμ να ξες ,στην αρχή αυτό αρέσει αλλά μετά κουράζει μάλλον.Η 335 ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ και ολοκληρωμένο αμάξι αλλά πάντα θα θελε να είναι Μ3 .Αλήθεια να προτείνω κάτι άλλο.Πως θα σου φαινόταν το peugeot rcz 1.6 thp 200ps ή ένα megane coupe rs cup ή μια giulietta qv 235ps ?Ξέρω πιο γήινα και της σειράς αλλά λέω εγώ τώρα..Σε καινούρια πάνε 32-33000€.
-
Ο χρήστης vendetta έγραψε:
είχα m3 e46 μέχρι και πέρυσι ώσπου την έδωσα καθώς δε μπορούσα αλλο τα διάφορα προβλήματα,είχε αρχίσει να ζητάει το αμάξι,απο μονάδα smg μέχρι κι αναλώσιμα,λογικό βέβαια,2003 μοντελο,τι να περιμένω πλέον.χου κέιμ;;
αντικειμενικά τώρα, τι παραμύθι τρώει ο κοσμάκης (παγκοσμίως)
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Πρεπει να είσαι πολύ θαρραλέος για να θες 2.5λιτρα και 3λιτρα .Τι να σου πω και τα 2 αυτοκίνητα όνειρο είναι για διαφορετικό λόγο το καθένα.Για το rs ξέρώ ότι έχει το γνωστό μοτέρ της ford-volvo το 5κύλινδρο αλλά βελτιωμένο και φυσικά εμπρός ανάρτηση θαύμα,ίσως το καλύτερο προσθιοκίνητο.Το πρασινάκι θα κάνει πάντως μπάμ να ξες ,στην αρχή αυτό αρέσει αλλά μετά κουράζει μάλλον.Η 335 ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ και ολοκληρωμένο αμάξι αλλά πάντα θα θελε να είναι Μ3 .Αλήθεια να προτείνω κάτι άλλο.Πως θα σου φαινόταν το peugeot rcz 1.6 thp 200ps ή ένα megane coupe rs cup ή μια giulietta qv 235ps ?Ξέρω πιο γήινα και της σειράς αλλά λέω εγώ τώρα..Σε καινούρια πάνε 32-33000€.Όχι δα. Σεργιανάνε και κάτι Megane RS. Προσωπικά θα πήγαινα για το Renault. Αν όμως ο OP επιμένει για το Ford, νομίζω ότι ο Βροχίδης-Χατζής εδώ στη Θεσσαλονίκη έχει ακόμα μερικά καινούρια απούλητα. Λογικά θα μπορείς να τα πάρεις σε καλή τιμή.
-
Αν παρεις την 335 χλωμο το βλεπω να γλιτωνεις και τοσα πολλα στη συντήρηση on the long run. Σίγουρα ομως θα είναι πιο οικονομική απο την M3 smg. Η 335 είναι GT - πιο grown up επιλογη - αρα για να τη φέρεις κοντά στο επίπεδο της Μ3 θα πρέπει να βάλεις και μια μπλοκαδουρα πισω, αναρτηση, και μαλλον και φρενα. Και παλι όμως δε θα αγγίζει το στήσιμο-χαρακτήρα Μ3.
Το προσθιοκινητο Φοκους που κολλαει; Αν περιμενεις να ικανοποιηθείς οδηγικά το ίδιο κάνεις λάθος Εκτος αν θες να ηρεμήσεις
Μετα απο πισωκίνητο πάμε είτε πάλι σε πισωκίνητο είτε σε τετρακίνητο. Εφοσον το προβλημα σου δεν ειναι τα τελη ή οι βενζίνες παρα μονο οι αναγκες συντήρησης θα σου πρότεινα περαν της 335 να κοιταξεις κ αλλες πισωκίνητες-αξιόπιστες επιλογες οπως Cayman S, 370Ζ, Exige (και σε πιο φτηνα παιζουν τα S2K, 350Ζ, ΜΧ5 2lt) και να αποφύγεις ακριβες στη συντήρηση επιλογές όπως EVO, STi, Ζ4Μ, Μ5 507hp, RS4, TT RS.
Οι τιμες των ακριβών μτχ εχουν κανει ελευθερη πτωση και με το μπογιοκο στο χερι παιζεις μπαλίτσα σε δικο σου γηπεδο με δικους σου οπαδους και διαιτητη.
-
-
φιεσταρε τα σπας ακομη μια φορα!!το φοκους ρς το καλυτερο προσθιοκινητο!!λογικα θα εννοεις ολων των εποχων,μιας κ δεν κυκλοφορει πλεον καινουργιο(εξαιρουμενων των στοκ).ειπαμε,να παινεψουμε το σπιτι μας(η εργοδοτη μας?) αλλιως θα πεσει να μας πλακωσει..
ομως ξεχνας κατι ιντεγκρα-σιβικ ταπερ,κατι γουορξ,κατι μεγκαν ρς κ φυσικα κατι φιατ κουπε με βισκοντραηβ κ γιατι οχι κ μια 147-156 γτα..
απο την αλλη,απο ποτε η 335 θα ηθελε να ειναι μ3?απο ποτε ενα ταχυτατο τουρερ θα ηθελε να γινει σπορ(του βορρα)?
αρα κ το δικο μου θα ηθελε να γινει ροκκο ρ..οκ.. -
ποτέ δεν κατάλαβα την λογική της αγοράς μποστιοκίνητης ευρωπαικής φτερούγας ...
αν θες να είσαι ινδιάνος κάνε το σωστά... -
Typical 4TF.....
-
Μέχρι τι ποσό μπορείς να δαπανήσεις; Και σε τι τιμή σου δίνει το Focus RS;
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
φιεσταρε τα σπας ακομη μια φορα!!το φοκους ρς το καλυτερο προσθιοκινητο!!λογικα θα εννοεις ολων των εποχων,μιας κ δεν κυκλοφορει πλεον καινουργιο(εξαιρουμενων των στοκ).ειπαμε,να παινεψουμε το σπιτι μας(η εργοδοτη μας?) αλλιως θα πεσει να μας πλακωσει..
ομως ξεχνας κατι ιντεγκρα-σιβικ ταπερ,κατι γουορξ,κατι μεγκαν ρς κ φυσικα κατι φιατ κουπε με βισκοντραηβ κ γιατι οχι κ μια 147-156 γτα..
απο την αλλη,απο ποτε η 335 θα ηθελε να ειναι μ3?απο ποτε ενα ταχυτατο τουρερ θα ηθελε να γινει σπορ(του βορρα)?
αρα κ το δικο μου θα ηθελε να γινει ροκκο ρ..οκ..Την παλεύεις καθόλου ?Για χαλάρωσε λίγο,με τον εργοδότη και τις πίπες.Εγώ δεν πρότεινα κανένα rs ίσα ίσα .Αλλά και τα άλλα προσθιοκίνητα που λές δεν τα χω για καλύτερα από αυτό στο θέμα στησίματος αλλά και μοτέρ αν θες.Eπίσης από πισωκίνητο όπως σωστά ειπώθηκε δύσκολα πας σε προσθιοκίνητο.Και αυτό για μένα έχει λογική μόνο αν θες κάτι σε πολύ καλό προσθιοκίνητο,γρήγορο φυσικά αλλά και κάτω ή μέχρι 2λιτρο.Αν διαβάσεις προσεκτικά θα δεις ποια προτεινα στο τέλος.Αλήθεια πως και δεν πήρες ακόμη κανένα yaris ts αντί του ρόκο .Βρες μπας και πήρανε εσένα τελικά σε καμιά αντιπροσωπεία της toyota και δε μας το λες Γιατί από όσους το είπα αυτό με το ρόκο και το γιάρις ακόμα γελάνε.
-
χαιρομαι για τις παρεες σου αγοραρε!θα προοδευσετε!συναντιεστε για φρεντο εσπρεσσο μετριο,με γυαλακι ηλιου κ συζητατε για σουπερκαρς κ το φορουμ των 4τ?σας ζηλευω..
επισης,το ροκκο δεν θα το ανταλλαζα με γιαρις τς..αλλα με γιαρις πετρελαιο.. ισως στο μελλον κ εσυ να σκεφτεις το downsizing στις επιδοσεις με upsizing σε αλλους τομεις..αναλογως τις προτεραιοτητες
τεσπα,αρκετα οφφ τοπικ βγηκαμε..εξηγησε μου λοιπον σε παρακαλω γιατι μια 335 θα ηθελε να γινει μ3?εντιτ,ποτε ειπα οτι προτεινες το φοκους??
επισης,μια σημαντικη διαφορα..εχω βαγκ κ δεν προτεινω συνεχως βαγκ,αλλα τα βλεπω πιο αντικειμενικα..εσυ απο την αλλη?ε φανταστικε μου φιεσταρε?
τελειωνοντας,μακαρι να με προλαμβαναν στην τογιοτα η οποιαδηποτε αλλη εταιρια..λιγο εξτρα εισοδημα δεν θα εβλαπτε,μιας κ τα φαρμακεια δεν εχουν πλεον τοσα κερδη! -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
χαιρομαι για τις παρεες σου αγοραρε!θα προοδευσετε!συναντιεστε για φρεντο εσπρεσσο μετριο,με γυαλακι ηλιου κ συζητατε για σουπερκαρς κ το φορουμ των 4τ?σας ζηλευω..
επισης,το ροκκο δεν θα το ανταλλαζα με γιαρις τς..αλλα με γιαρις πετρελαιο.. ισως στο μελλον κ εσυ να σκεφτεις το downsizing στις επιδοσεις με upsizing σε αλλους τομεις..αναλογως τις προτεραιοτητες
τεσπα,αρκετα οφφ τοπικ βγηκαμε..εξηγησε μου λοιπον σε παρακαλω γιατι μια 335 θα ηθελε να γινει μ3?Στην ελλάδα ζω και εγώ,μέχρι τώρα τουλάχιστον,δεν είμαι και κανα ψώνιο οικονομικά σπουδάζω.Αλλά είμαι της άποψης η μετάβαση να είναι πάντα ομαλή.Εχεις ένα πολύ καλό αμάξι πάντως που θα ήθελαν πολύ εδώ μέσα.Τεσπα,αν δεις παρότρυνα τον φίλο να πέσει σε κυβικά και να πάει σε κάτι πιο γήινο και καλό πάντα.Αν και στο πορτοφόλι του ο αυτός ξέρει και κάνει κουμάντο.Απλά αν πας σε 3λιτρο σαν την 335 και δώσεις ούτως ή άλλως πολλά λεφτά και για κόστος χρήσης,πάντα θα στριφωγυρνάει μέσα σου το κάτι πιο πάνω,το κορυφαίο.
Υ.γ θα σου πρότεινα να παρακολουθείς πιο καλά το τι γράφω και τι προτείνω.Δηλαδή όταν προτείνω αυτοκίνητα σαν το clio tce,astra-corsa ecoflex,qashqai dci,golf,leon tsi,kia rio,giulietta και άλλα τόσα δε νομίζω να ισχυει κάτι τέτοιο
-
ρε παλικαρε,αλλος πρεπει να χαλαρωσει,οχι εγω..αν προσεχες λιγο πιο ηρεμα,θα εβλεπες οτι γελουσα κ εκανα πλακα στην παραθεση μου προς το προσωπο σου..2ον,δεν ειπα οτι προτεινες να παρει το φοκους,αλλα οτι το θεωρεις το καλυτερο προσθιοκινητο.δικαιωμα σου,αλλα επετρεψε μου να εχω αλλη αποψη!
καταληγωντας,αν μου το επετρεπαν τα οικονομικα μου κ ηθελα 3αρα μπεμπα,θα προτιμουσα την 335 απο την μ3,9 φορες στις 10.εκτος δλδ απο οταν θα εμπαινα στην πιστα.για ολα τα υπολοιπα,κατα την δικη μου αποψη,καλυπτομαι απολυτως κ απο μια ταπεινη 335..βασικα,δυσκολα θα αμφιταλαντευομουν αναμεσα σε 335 κ μ3.ειναι αυτοκινητα διαφορετικου χαρακτηρα..υ.γ.
δεν ειπα οτι το αυτοκινητο μου δεν ειναι καλο η οτι δεν θα το ηθελαν πολλοι εδω μεσα κ περισσοτεροι εκει εξω.ειπα οτι οι αναγκες ενος ανθρωπου,οι προτεραιοτητες του,δεν ειναι παντοτε οι ιδιες.αλλαζουν.οποτε αν γελας εσυ κ η παρεα σου με το οτι θα προτιμουσα στην παρουσα φαση ενα οικονομικοτερο,5θυρο,αξιοπιστο κ με χωρους για 5 αυτοκινητο,ουτε που με ενδιαφερει..υπαρχουν κ αλλα πραγματα στην ζωη γενικοτερα κ στην αυτοκινηση ειδικοτερα,απο τα γκαζια κ τα στριψιματα κ το πουλ μουρ..κ συγνωμη προς ολους για την εκτος θεματος παραθεση μου..
-
Η Ford της Κηφισίας στο Μαρούσι (δίπλα στη Saab και τις κρέπες ) μοστράρει απ' έξω ένα RS που δείχνει να είναι RS500. Θα πέρναγα μια βόλτα να δω τι παίζει με το συγκεκριμένο. Τουλάχιστον αν είναι να πάρει κανείς Focus RS ας είναι κάτι σπέσιαλ...
-
εχει κ στην θεσσαλονικη ενα μαυρο(ματ αν θυμαμαι ορθως) που παιζει να ειναι το 500.αλλα επειδη εχει αυτοκολλητα του καρσοπ,πρεπει να ειναι βαλετιωμενο-βαμμενο-κατι τετοιο τεσπα..
-
Εχει ένα rs500 μαύρο ματ με 350 άλογα στο βροχίδη στο καλοχώρι.Καινούριο το δίνανε 57000€ ,τώρα δεν ξέρω.Στην ελλάδα ζήτημα να ήρθαν 5 rs500.
Ford Focus RS βοήθεια για αγορα