-
«Οδηγούμε» χωρίς να έχουμε μπει καν στο αυτοκίνητο!
Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011, 11:55
Ο ειδικός Τύπος θεωρείται κάτι πολύ σημαντικό στον χώρο του αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα, αν και μικρή χώρα, κυκλοφορεί σημαντικά μεγάλος αριθμός εντύπων, που, ωστόσο, τα τελευταία χρόνια συρρικνώνεται, εξαιτίας της ύφεσης που βιώνουμε και ιδίως ο συγκεκριμένος κλάδος.
Ο «πόλεμος» των εντύπων είμαι αδυσώπητος, αφού ο καθένας προσπαθεί να αναδείξει το καλύτερο θέμα, να οδηγήσει πρώτος το νέο μοντέλο κ.ο.κ.. Όλοι μας λίγο πολύ έχουμε διαβάσει περιοδικά αυτοκινήτου και έχουμε αφιερώσει χιλιάδες ώρες μελετώντας ή απλώς θαυμάζοντας τα νέα αυτοκίνητα.
Συχνά – πυκνά, διαβάζουμε την έκφραση «οδηγούμε» ή ακόμα καλύτερα «οδηγούμε πρώτοι», που σκοπό έχει να δείξει πως το συγκεκριμένο Μέσο έχει την πρώτη και καλύτερη άποψη για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όμως, όπως φαίνεται και θα το αποδείξουμε παρακάτω, το μεγαλύτερο και το πιο έγκυρο περιοδικό του ειδικού Τύπου, οι «4 Τροχοί», έπεσε… έξω, θέλοντας απλώς να κερδίσει τις εντυπώσεις εις βάρος φυσικά εντύπων αλλά πάνω από όλα συναδέλφων.
Ας αναφερθούμε όμως στο περιστατικό που διαπιστώσαμε και σας μεταφέρουμε. Για τις 14-15 Δεκεμβρίου ήταν προγραμματισμένη η παγκόσμια παρουσίαση της νέας γενιάς του Fiat Panda, ενός πολύ σημαντικού μοντέλου όχι μόνο για την ιταλική φίρμα αλλά για ολόκληρο τον κόσμο. Λέμε παγκόσμια, διότι τη συγκεκριμένη παρακολούθησαν ταυτόχρονα περίπου 400 δημοσιογράφοι από όλο τον πλανήτη, μεταξύ αυτών περίπου και 15 Έλληνες. Στο συγκεκριμένο ταξίδι η οδήγηση του αυτοκινήτου ήταν προγραμματισμένη για την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου. Όπως όμως φάνηκε, κάποιο Μέσο και συγκεκριμένα το πιο ιστορικό στην Ελλάδα, οι «4 Τροχοί», έπραξε… πονηρά απλά και μόνο για να κερδίσει τις εντυπώσεις αναγνωστών.
Όπως θα δείτε και από τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιεύουμε παρακάτω, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν το είχαν οδηγήσει οι δημοσιογράφοι του εντύπου, βγήκαν στον «αέρα» και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας έδωσαν τον τίτλο: «Οδηγούμε το νέο Fiat Panda», ενώ χαρακτηριστικές ήταν και οι εκφράσεις του κειμένου: «Οδηγώντας το Panda γρήγορα αντιλαμβάνεται κανείς γιατί οι Ιταλοί επέλεξαν….». Σε κάθε περίπτωση, το κείμενο δεν συμβαδίζει με την πραγματικότητα πολύ απλά διότι την ημέρα εκείνη (14 Δεκεμβρίου) κανένας Έλληνας δημοσιογράφος δεν είχε οδηγήσει το αυτοκίνητο, άρα πολύ απλά δημοσιεύτηκε ένα παραπλανητικό για το αναγνωστικό κοινό κείμενο. Επιπλέον, μία τέτοια κίνηση προσέβαλε τους δημοσιογράφους που παρευρέθησαν εκεί, αφού, όπως αποδεικνύεται, κάποιος άλλος τους θεώρησε… κορόιδα.
Για να διαβάσετε όλο το άρθρο πατήστε εδώ http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13812
Τα υπόλοιπα συμπεράσματα τα αφήνουμε στην κρίση σας…
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης (saribal@otenet.gr)
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=442414&cid=12
Τι έχει να απαντήσει το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ σε όλα αυτά; Και βέβαια όλοι μας έχουμε παρατηρήσει πως αυτά δεν συμβαίνουν μόνο στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ αλλά και σε άλλα περιοδικά και δυστυχώς αποτελεί αυτό το γεγονός μία ασχήμια της Ελληνικής δημοσιογραφίας στο χώρο της αυτοκίνησης που τη συναντάμε δυστυχώς συχνά πυκνά....
**ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4Τ.
http://www.autoblogger.gr/blog/?p=655&cat=21Αηδία
Κακά τα ψέματα
κείμενο : Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011Σε σχέση με τη γνωριμία του Fiat Panda, λοιπόν, υπενθυμίζουμε ότι:
Όπως και σε άλλες σημαντικές περιπτώσεις αυτοκινήτων που αφορούν το COTY, δοκιμάσαμε το νέο Fiat Panda τρεις φορές πριν την επίσημη παρουσίασή του. Πρώτη φορά το Σεπτέμβριο στη Δανία, δεύτερη τον Οκτώβριο στο Μπαλόκο και τρίτη στις 5 Δεκεμβρίου στη Νάπολη. Σεβόμενοι (διαχρονικά άλλωστε) το εμπάργκο του εργοστασίου, δημοσιεύσαμε τις εντυπώσεις μας με την άρση της «απαγόρευσης» στις 14 Δεκεμβρίου, ημέρα και της επίσημης παρουσίασης στον ελληνικό Τύπο.
Από εκεί και πέρα η πρακτική «λασπώνω και κάτι θα μείνει» είναι γνωστή και εκφράζεται από συγκεκριμένο περιβάλλον και σε διάφορα επίπεδα, εδώ και αρκετά χρόνια. Η λάσπη σε πρώτο πρόσωπο μας αγγίζει μόνο αν προκύπτει από χώρους, από ανθρώπους που σεβόμαστε. Σε ό,τι όμως αφορά το περιοδικό μας , τους συνεργάτες μας και κυρίως τον εκδότη-ιδρυτή των 4ΤΡΟΧΩΝ που ουδέποτε τον έχει αγγίξει «σκόνη» στα 55 χρόνια της πορείας του, απλά –και όπως λέγεται- επιφυλασσόμαστε. _Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Αυτή είναι μία πειστική απάντηση πιστεύω η οποία και αποκαθιστά την τιμή και υπόληψη του περιοδικού 4Τ στα μάτια των αναγνωστών του. **
-
«Οδηγούμε» χωρίς να έχουμε μπει καν στο αυτοκίνητο!
Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011, 11:55
Ο ειδικός Τύπος θεωρείται κάτι πολύ σημαντικό στον χώρο του αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα, αν και μικρή χώρα, κυκλοφορεί σημαντικά μεγάλος αριθμός εντύπων, που, ωστόσο, τα τελευταία χρόνια συρρικνώνεται, εξαιτίας της ύφεσης που βιώνουμε και ιδίως ο συγκεκριμένος κλάδος.
Ο «πόλεμος» των εντύπων είμαι αδυσώπητος, αφού ο καθένας προσπαθεί να αναδείξει το καλύτερο θέμα, να οδηγήσει πρώτος το νέο μοντέλο κ.ο.κ.. Όλοι μας λίγο πολύ έχουμε διαβάσει περιοδικά αυτοκινήτου και έχουμε αφιερώσει χιλιάδες ώρες μελετώντας ή απλώς θαυμάζοντας τα νέα αυτοκίνητα.
Συχνά – πυκνά, διαβάζουμε την έκφραση «οδηγούμε» ή ακόμα καλύτερα «οδηγούμε πρώτοι», που σκοπό έχει να δείξει πως το συγκεκριμένο Μέσο έχει την πρώτη και καλύτερη άποψη για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όμως, όπως φαίνεται και θα το αποδείξουμε παρακάτω, το μεγαλύτερο και το πιο έγκυρο περιοδικό του ειδικού Τύπου, οι «4 Τροχοί», έπεσε… έξω, θέλοντας απλώς να κερδίσει τις εντυπώσεις εις βάρος φυσικά εντύπων αλλά πάνω από όλα συναδέλφων.
Ας αναφερθούμε όμως στο περιστατικό που διαπιστώσαμε και σας μεταφέρουμε. Για τις 14-15 Δεκεμβρίου ήταν προγραμματισμένη η παγκόσμια παρουσίαση της νέας γενιάς του Fiat Panda, ενός πολύ σημαντικού μοντέλου όχι μόνο για την ιταλική φίρμα αλλά για ολόκληρο τον κόσμο. Λέμε παγκόσμια, διότι τη συγκεκριμένη παρακολούθησαν ταυτόχρονα περίπου 400 δημοσιογράφοι από όλο τον πλανήτη, μεταξύ αυτών περίπου και 15 Έλληνες. Στο συγκεκριμένο ταξίδι η οδήγηση του αυτοκινήτου ήταν προγραμματισμένη για την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου. Όπως όμως φάνηκε, κάποιο Μέσο και συγκεκριμένα το πιο ιστορικό στην Ελλάδα, οι «4 Τροχοί», έπραξε… πονηρά απλά και μόνο για να κερδίσει τις εντυπώσεις αναγνωστών.
Όπως θα δείτε και από τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιεύουμε παρακάτω, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν το είχαν οδηγήσει οι δημοσιογράφοι του εντύπου, βγήκαν στον «αέρα» και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας έδωσαν τον τίτλο: «Οδηγούμε το νέο Fiat Panda», ενώ χαρακτηριστικές ήταν και οι εκφράσεις του κειμένου: «Οδηγώντας το Panda γρήγορα αντιλαμβάνεται κανείς γιατί οι Ιταλοί επέλεξαν….». Σε κάθε περίπτωση, το κείμενο δεν συμβαδίζει με την πραγματικότητα πολύ απλά διότι την ημέρα εκείνη (14 Δεκεμβρίου) κανένας Έλληνας δημοσιογράφος δεν είχε οδηγήσει το αυτοκίνητο, άρα πολύ απλά δημοσιεύτηκε ένα παραπλανητικό για το αναγνωστικό κοινό κείμενο. Επιπλέον, μία τέτοια κίνηση προσέβαλε τους δημοσιογράφους που παρευρέθησαν εκεί, αφού, όπως αποδεικνύεται, κάποιος άλλος τους θεώρησε… κορόιδα.
Για να διαβάσετε όλο το άρθρο πατήστε εδώ http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13812
Τα υπόλοιπα συμπεράσματα τα αφήνουμε στην κρίση σας…
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης (saribal@otenet.gr)
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=442414&cid=12
Τι έχει να απαντήσει το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ σε όλα αυτά; Και βέβαια όλοι μας έχουμε παρατηρήσει πως αυτά δεν συμβαίνουν μόνο στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ αλλά και σε άλλα περιοδικά και δυστυχώς αποτελεί αυτό το γεγονός μία ασχήμια της Ελληνικής δημοσιογραφίας στο χώρο της αυτοκίνησης που τη συναντάμε δυστυχώς συχνά πυκνά....
**ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4Τ.
http://www.autoblogger.gr/blog/?p=655&cat=21Αηδία
Κακά τα ψέματα
κείμενο : Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011Σε σχέση με τη γνωριμία του Fiat Panda, λοιπόν, υπενθυμίζουμε ότι:
Όπως και σε άλλες σημαντικές περιπτώσεις αυτοκινήτων που αφορούν το COTY, δοκιμάσαμε το νέο Fiat Panda τρεις φορές πριν την επίσημη παρουσίασή του. Πρώτη φορά το Σεπτέμβριο στη Δανία, δεύτερη τον Οκτώβριο στο Μπαλόκο και τρίτη στις 5 Δεκεμβρίου στη Νάπολη. Σεβόμενοι (διαχρονικά άλλωστε) το εμπάργκο του εργοστασίου, δημοσιεύσαμε τις εντυπώσεις μας με την άρση της «απαγόρευσης» στις 14 Δεκεμβρίου, ημέρα και της επίσημης παρουσίασης στον ελληνικό Τύπο.
Από εκεί και πέρα η πρακτική «λασπώνω και κάτι θα μείνει» είναι γνωστή και εκφράζεται από συγκεκριμένο περιβάλλον και σε διάφορα επίπεδα, εδώ και αρκετά χρόνια. Η λάσπη σε πρώτο πρόσωπο μας αγγίζει μόνο αν προκύπτει από χώρους, από ανθρώπους που σεβόμαστε. Σε ό,τι όμως αφορά το περιοδικό μας , τους συνεργάτες μας και κυρίως τον εκδότη-ιδρυτή των 4ΤΡΟΧΩΝ που ουδέποτε τον έχει αγγίξει «σκόνη» στα 55 χρόνια της πορείας του, απλά –και όπως λέγεται- επιφυλασσόμαστε. _Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Αυτή είναι μία πειστική απάντηση πιστεύω η οποία και αποκαθιστά την τιμή και υπόληψη του περιοδικού 4Τ στα μάτια των αναγνωστών του. **
-
«Οδηγούμε» χωρίς να έχουμε μπει καν στο αυτοκίνητο!
Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011, 11:55
Ο ειδικός Τύπος θεωρείται κάτι πολύ σημαντικό στον χώρο του αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα, αν και μικρή χώρα, κυκλοφορεί σημαντικά μεγάλος αριθμός εντύπων, που, ωστόσο, τα τελευταία χρόνια συρρικνώνεται, εξαιτίας της ύφεσης που βιώνουμε και ιδίως ο συγκεκριμένος κλάδος.
Ο «πόλεμος» των εντύπων είμαι αδυσώπητος, αφού ο καθένας προσπαθεί να αναδείξει το καλύτερο θέμα, να οδηγήσει πρώτος το νέο μοντέλο κ.ο.κ.. Όλοι μας λίγο πολύ έχουμε διαβάσει περιοδικά αυτοκινήτου και έχουμε αφιερώσει χιλιάδες ώρες μελετώντας ή απλώς θαυμάζοντας τα νέα αυτοκίνητα.
Συχνά – πυκνά, διαβάζουμε την έκφραση «οδηγούμε» ή ακόμα καλύτερα «οδηγούμε πρώτοι», που σκοπό έχει να δείξει πως το συγκεκριμένο Μέσο έχει την πρώτη και καλύτερη άποψη για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όμως, όπως φαίνεται και θα το αποδείξουμε παρακάτω, το μεγαλύτερο και το πιο έγκυρο περιοδικό του ειδικού Τύπου, οι «4 Τροχοί», έπεσε… έξω, θέλοντας απλώς να κερδίσει τις εντυπώσεις εις βάρος φυσικά εντύπων αλλά πάνω από όλα συναδέλφων.
Ας αναφερθούμε όμως στο περιστατικό που διαπιστώσαμε και σας μεταφέρουμε. Για τις 14-15 Δεκεμβρίου ήταν προγραμματισμένη η παγκόσμια παρουσίαση της νέας γενιάς του Fiat Panda, ενός πολύ σημαντικού μοντέλου όχι μόνο για την ιταλική φίρμα αλλά για ολόκληρο τον κόσμο. Λέμε παγκόσμια, διότι τη συγκεκριμένη παρακολούθησαν ταυτόχρονα περίπου 400 δημοσιογράφοι από όλο τον πλανήτη, μεταξύ αυτών περίπου και 15 Έλληνες. Στο συγκεκριμένο ταξίδι η οδήγηση του αυτοκινήτου ήταν προγραμματισμένη για την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου. Όπως όμως φάνηκε, κάποιο Μέσο και συγκεκριμένα το πιο ιστορικό στην Ελλάδα, οι «4 Τροχοί», έπραξε… πονηρά απλά και μόνο για να κερδίσει τις εντυπώσεις αναγνωστών.
Όπως θα δείτε και από τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιεύουμε παρακάτω, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν το είχαν οδηγήσει οι δημοσιογράφοι του εντύπου, βγήκαν στον «αέρα» και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας έδωσαν τον τίτλο: «Οδηγούμε το νέο Fiat Panda», ενώ χαρακτηριστικές ήταν και οι εκφράσεις του κειμένου: «Οδηγώντας το Panda γρήγορα αντιλαμβάνεται κανείς γιατί οι Ιταλοί επέλεξαν….». Σε κάθε περίπτωση, το κείμενο δεν συμβαδίζει με την πραγματικότητα πολύ απλά διότι την ημέρα εκείνη (14 Δεκεμβρίου) κανένας Έλληνας δημοσιογράφος δεν είχε οδηγήσει το αυτοκίνητο, άρα πολύ απλά δημοσιεύτηκε ένα παραπλανητικό για το αναγνωστικό κοινό κείμενο. Επιπλέον, μία τέτοια κίνηση προσέβαλε τους δημοσιογράφους που παρευρέθησαν εκεί, αφού, όπως αποδεικνύεται, κάποιος άλλος τους θεώρησε… κορόιδα.
Για να διαβάσετε όλο το άρθρο πατήστε εδώ http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13812
Τα υπόλοιπα συμπεράσματα τα αφήνουμε στην κρίση σας…
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης (saribal@otenet.gr)
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=442414&cid=12
Τι έχει να απαντήσει το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ σε όλα αυτά; Και βέβαια όλοι μας έχουμε παρατηρήσει πως αυτά δεν συμβαίνουν μόνο στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ αλλά και σε άλλα περιοδικά και δυστυχώς αποτελεί αυτό το γεγονός μία ασχήμια της Ελληνικής δημοσιογραφίας στο χώρο της αυτοκίνησης που τη συναντάμε δυστυχώς συχνά πυκνά....
**ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4Τ.
http://www.autoblogger.gr/blog/?p=655&cat=21Αηδία
Κακά τα ψέματα
κείμενο : Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011Σε σχέση με τη γνωριμία του Fiat Panda, λοιπόν, υπενθυμίζουμε ότι:
Όπως και σε άλλες σημαντικές περιπτώσεις αυτοκινήτων που αφορούν το COTY, δοκιμάσαμε το νέο Fiat Panda τρεις φορές πριν την επίσημη παρουσίασή του. Πρώτη φορά το Σεπτέμβριο στη Δανία, δεύτερη τον Οκτώβριο στο Μπαλόκο και τρίτη στις 5 Δεκεμβρίου στη Νάπολη. Σεβόμενοι (διαχρονικά άλλωστε) το εμπάργκο του εργοστασίου, δημοσιεύσαμε τις εντυπώσεις μας με την άρση της «απαγόρευσης» στις 14 Δεκεμβρίου, ημέρα και της επίσημης παρουσίασης στον ελληνικό Τύπο.
Από εκεί και πέρα η πρακτική «λασπώνω και κάτι θα μείνει» είναι γνωστή και εκφράζεται από συγκεκριμένο περιβάλλον και σε διάφορα επίπεδα, εδώ και αρκετά χρόνια. Η λάσπη σε πρώτο πρόσωπο μας αγγίζει μόνο αν προκύπτει από χώρους, από ανθρώπους που σεβόμαστε. Σε ό,τι όμως αφορά το περιοδικό μας , τους συνεργάτες μας και κυρίως τον εκδότη-ιδρυτή των 4ΤΡΟΧΩΝ που ουδέποτε τον έχει αγγίξει «σκόνη» στα 55 χρόνια της πορείας του, απλά –και όπως λέγεται- επιφυλασσόμαστε. _Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Αυτή είναι μία πειστική απάντηση πιστεύω η οποία και αποκαθιστά την τιμή και υπόληψη του περιοδικού 4Τ στα μάτια των αναγνωστών του. **
-
Αφού έχουν οδηγήσει το 500. Το ίδιο είναι.
-
Λες και αν το οδηγούσαν θα άλλαζε κάτι.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αφού έχουν οδηγήσει το 500. Το ίδιο είναι.Λες και αν το οδηγούσαν θα άλλαζε κάτι.
Φυσικά και δεν είναι το ίδιο όπως δεν είναι το ίδιο και το Lancia Ypsilon που επίσης έχουν οδηγήσει. Όταν γράφουμε τίτλο 'Οδηγούμε πρώτοι το νέο Panda' αναφερόμαστε στο Panda, όχι στο 500 ούτε στο Ypsilon. Ε και αν είναι να λέμε πως και αν το οδηγούσαν δεν θα άλλαζε κάτι, τότε να μη γράφουν πως οδήγησαν πρώτοι το νέο μοντέλο ούτε να στέλνουν δημοσιογράφους στις παρουσιάσεις των μοντέλων αφού δεν θα άλλαζε κάτι και είναι ίδια με άλλα μοντέλα. Και δυστυχώς ανάλογα δημοσιεύματα συναντάμε συχνά πυκνά και σε άλλα περιοδικά του χώρου και γίνονται άμεσα αντιληπτά αφού χρησιμοποιούνται φωτογραφίες εμπορικές και όχι από τη δοκιμή του μοντέλου... Προσωπικά όλα αυτά ως αναγνώστη του περιοδικού, τα εκλαμβάνω ως προσπάθεια κοροϊδίας μου γιατί δεν μου το δίνουν τσάμπα το περιοδικό, το πληρώνω και μάλιστα αρκετά ακριβά.
-
Αν το οδήγησαν στις 15, χέστηκε η Φατμέ.
-
Πάντως μεταξύ μας....
Καλύτερα να έχεις πρόγνωση στην οδήγηση αυτοκινήτου παρά να βγαίνεις και να προβλέπεις σεισμούς.
Και ενταξει το panta στην οδήγηση πάνω κάτω κάπως έτσι θα είναι αλλα να λες ότι θα γίνει σεισμός ρε παπαγάλε? ΕΛΕΟΣ -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πάντως μεταξύ μας....
Καλύτερα να έχεις πρόγνωση στην οδήγηση αυτοκινήτου παρά να βγαίνεις και να προβλέπεις σεισμούς.
Και ενταξει το panta στην οδήγηση πάνω κάτω κάπως έτσι θα είναι αλλα να λες ότι θα γίνει σεισμός ρε παπαγάλε? ΕΛΕΟΣΕάν τα τεστς και οι παρουσιάσεις νέων μοντέλων γίνονται σε επίπεδο πρόγνωσης, τότε δεν μιλάμε για δημοσιογραφικό επαγγελματισμό αλλά για αστρολογία και μέντιουμ. Εάν οι 4ΤΡΟΧΟΙ και οποιοσδήποτε άλλος με τις ίδιες πρακτικές, είναι ο Πητ Παπαδάκος και η Λίτσα Πατέρα της αυτοκίνησης, να μας το πούνε για να το ξέρουμε.
-
Φυσικά και εχει δίκιο η ζούγκλα και για αυτό δεν αγοράζω ποτέ 4 τροχούς και autobild.
-
ακομα ασχοληστε με περιοδικα αυτοκινητου?
-
απο την μία 'λυπαμαι' τους δημοσιογραφους του ΑΛΤΕΡ και των συναφων δημοσιογραφικων εντυπων που αντιμετωπιζουν προβλήματ στις δουλειες και τις μισθοδοσιες τους αλλά απο την άλλη βλέποντας και γνωρίζοντας τη γλοιώδη ( εκ των περισσοτέρων) 'δημοσιογραφια 'που κάνουν σκεφτομαι καλά να πάθουν. Αντιστοιχα και στον εντυπο καη ηλεκτρονικό τύπο όταν κάποιοι 'κανουν' ρεπορταζ googlαροντας τους αξιζει αντίστοιχα η ίδια αντιμετωπιση.
-
φαντάσου που φτάσαμε, να καταγγέλει ο Σαρημπαλίδης...
χωρίς πλάκα τώρα, έχει επιτεθεί κι άλλες φορές ο συγκεκριμένος στους 4τ (και τον σχ). Αυτή η συγκεκριμένη όμως είναι η πιο αστεία
-
Εγώ θα κράταγα και μία πισινή. Όχι ότι είναι ανίκανοι οι δημοσιογράφοι να γράψουν τέτοια ψέμματα, με χαρά γράφουν και μεγαλύτερα άλλωστε, αλλά θα ήθελα να ξέρω πως ο καταγγέλων εξασφάλισε ότι οι 4Τ ή κάποιος άλλος συνεργαζόμενος μαζί τους σίγουρα δεν οδήγησε το αυτοκίνητο όπως υποστηρίζει μια μέρα πριν το ιβέντ.
Οι χάρες λίγο πριν την πρεμιέρα σε μερικά έντυπα προς εξασφάλιση μιας πρόσκαιρης αποκλειστικότητας έστω και λίγων ωρών είναι κοινή πρακτική στο χώρο. Γιατί να μην συνέβη και με τους 4Τ αυτή τη φορά? Λίγες φορές μαθαίνουμε ότι κάποιοι ημέτεροι έχουν δει αλλά και δοκιμάσει ένα αυτοκίνητο πολύ πριν την επίσημη πρώτη του? -
Το αστείο είναι η κατάντια των 4 τροχών να μην το αγοράζει κανείς και να τους τη λέει αυτός που ασχολιόταν με την μετοχή των 600δισ. Αστείο και μεγάλη κατάντια. Τα περιοδικά σήμερα είναι πέταμα χρηματών και χρόνου. Όσο για τους εργαζόμενους του ALTER που αναφέρθηκε παραπάνω πες τε μου ένα λόγο να τους στηρίξει κάποιος ή να τους ληπηθεί; Ας ευχηθούμε ολόψηχα να κλείσει οριστικα το ALTER.
-
who gives a shit...
-
Χεσμένους του έχουμε τους '4 Τροχούς'...ποιός το αγοράζει πλέον....
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Χεσμένους του έχουμε τους '4 Τροχούς'...ποιός το αγοράζει πλέον....Το μισο φορουμ...
Sent from my NEO V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χεσμένους του έχουμε τους '4 Τροχούς'...ποιός το αγοράζει πλέον....
Το μισο φορουμ...
Sent from my NEO V using Tapatalk.
Και προφανώς μόνο αυτό
-
Λίγος περισσότερος σεβασμός στο δημιουργό και ιδιοκτήτη του χώρου που μας φιλοξενεί (και που επιτρέπει σε ορισμένους εξ ημών να κάνουν 4.18 δημοσιεύσεις την ημέρα για να μας κάνουν κοινωνούς του πλούσιου εσωτερικού τους κόσμου) αν μη τι άλλο δείχνει καλό γούστο, ευγένεια και ποιότητα.
Αλλά βέβαια, ποιός τα χέζει αυτά.
Οσο για το Σαρημπαλίδη :puke: Αν είναι να διαλέξω ανάμεσα στη δημοσιογραφία που εκπροσωπούν οι 4Τ και αυτή που εκπροσωπεί ο εν λόγω και ο χώρος που τον φιλοξενεί :pukeagain: είναι προφανές ότι διαλέγω το πρώτο, έστω και στη σημερινή ξεθωριασμένη μορφή του.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΥΓΚΛΑ.GR ΓΙΑ ΤΟΥΣ 4ΤΡΟΧΟΥΣ!!!