-
Ο χρήστης than00liz. έγραψε:
Ρώτησα το μηχανικό μου μάγκες. Ντίζα μου άλλαξε και μου είπε πως δεν θέλει καθόλου κόπο να την αντικαταστήσεις.Διάβαζα ολα τα πόστ και μολις αποφασισα να γραψω ,διαβασα το ποστ σου.Αυτό ακριβως έγινε!.....
Οσο για το Agila αν εχει υδραυλικό συμπλέκτη και ειναι τοσο σκληρό το πενταλ,για μενα υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα.
Ισως δηλ να κανει γωνία μεγαλη η ντιζα απο την τοποθέτησή της στο εργοστασιο (τεχνική ατελεια) και γίνεται αυτό.
Αν ειναι κατι τετοιο η τοποθετηση μεγαλύτερης ντιζας και απο άλλη διαδρομή ισως ηταν λύση.
Κοίταξέ το και αυτό .Δε χανεις τιποτα. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ρώτησα το μηχανικό μου μάγκες. Ντίζα μου άλλαξε και μου είπε πως δεν θέλει καθόλου κόπο να την αντικαταστήσεις.
Διάβαζα ολα τα πόστ και μολις αποφασισα να γραψω ,διαβασα το ποστ σου.Αυτό ακριβως έγινε!.....
Οσο για το Agila αν εχει υδραυλικό συμπλέκτη και ειναι τοσο σκληρό το πενταλ,για μενα υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα.
Ισως δηλ να κανει γωνία μεγαλη η ντιζα απο την τοποθέτησή της στο εργοστασιο (τεχνική ατελεια) και γίνεται αυτό.
Αν ειναι κατι τετοιο η τοποθετηση μεγαλύτερης ντιζας και απο άλλη διαδρομή ισως ηταν λύση.
Κοίταξέ το και αυτό .Δε χανεις τιποτα.Και υδραυλικος και ντιζα;
-
Ο χρήστης ae70gts έγραψε:
η τραμπαλα ειναι παραλληλη στο εδαφος και εσυ αντισταθμιζεις το βαρος.
πιεζεις την τραμπαλα κατω και για σηκωσεις το παιδι ασκεις μια δυναμη ιση με το βα ρος του παιδιου οκ; 20 κιλα
αν η τραμπαλα ειχε κλιση προς την μερια του παιδιου 45 μοιρες λεμε τωρα...να μην ζαλιστει και το παιδι....
η δυναμη που θα χρειαζοσουν θα ηταν 20 κιλα + την διαφορα των ποντων που θα ειχες χασει απο τον μοχλο σου..Κατάλαβα τι λες. Αλλά στην περίπτωση της τραμπάλας, δεν θα χρειαστείς περισσότερη δύναμη για να σηκώσεις το παιδί από γωνία 45 μοιρών γιατί κι αυτό έχει χάσει αντιστοίχως από το μοχλό του, οπότε είναι μία η άλλη!
Στην περίπτωση των χτενιών όμως που είναι ελατήρια είναι απολύτως λογικό να συμβαίνει αυτό που λες. Ευχαριστώ για την εξήγηση.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ρώτησα το μηχανικό μου μάγκες. Ντίζα μου άλλαξε και μου είπε πως δεν θέλει καθόλου κόπο να την αντικαταστήσεις.
Διάβαζα ολα τα πόστ και μολις αποφασισα να γραψω ,διαβασα το ποστ σου.Αυτό ακριβως έγινε!.....
Οσο για το Agila αν εχει υδραυλικό συμπλέκτη και ειναι τοσο σκληρό το πενταλ,για μενα υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα.
Ισως δηλ να κανει γωνία μεγαλη η ντιζα απο την τοποθέτησή της στο εργοστασιο (τεχνική ατελεια) και γίνεται αυτό.
Αν ειναι κατι τετοιο η τοποθετηση μεγαλύτερης ντιζας και απο άλλη διαδρομή ισως ηταν λύση.
Κοίταξέ το και αυτό .Δε χανεις τιποτα.Και υδραυλικος και ντιζα;
-
Το εν λογω Agila 1200 μοντ 2003 εχει ντιζα......
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ρώτησα το μηχανικό μου μάγκες. Ντίζα μου άλλαξε και μου είπε πως δεν θέλει καθόλου κόπο να την αντικαταστήσεις.
Διάβαζα ολα τα πόστ και μολις αποφασισα να γραψω ,διαβασα το ποστ σου.Αυτό ακριβως έγινε!.....
Οσο για το Agila αν εχει υδραυλικό συμπλέκτη και ειναι τοσο σκληρό το πενταλ,για μενα υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα.
Ισως δηλ να κανει γωνία μεγαλη η ντιζα απο την τοποθέτησή της στο εργοστασιο (τεχνική ατελεια) και γίνεται αυτό.
Αν ειναι κατι τετοιο η τοποθετηση μεγαλύτερης ντιζας και απο άλλη διαδρομή ισως ηταν λύση.
Κοίταξέ το και αυτό .Δε χανεις τιποτα.Και υδραυλικος και ντιζα;
Προφανώς και δεν γίνεται αυτό οπως προφανές ηταν αυτο που ηθελα να γραψω. ΄....Σορρυ Bill!
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Το εν λογω Agila 1200 μοντ 2003 εχει ντιζα......
Βαρείς και υδραυλικός δεν γίνετε από κατασκευής….
Μπορούν και παίζουν με δύναμη από 6/1 έως 8/1 που είναι ένα πεντάλ ‘βούτυρο’!.
Επειδή τα πεντάλ δεν μπορούν να τα κάνουν ½ μέτρα!, όταν είναι ντίζα παίζουν με 3/1 που πιθανόν να είναι βαριά.
Α. -
Προφανώς ο πολλαπλασιασμός της δύναμης του πεντάλ εξαρτάται από τον λόγο διαδρομής του πεντάλ σε σχέση με του πλατό (αν το λέω καλά). Τι είναι που εμποδίζει αυτό το λόγο να γίνει 8/1 όταν έχουμε ντίζα; Μ' έναν κατάλληλο μοχλό δεν μπορεί να επιτευχθεί;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Το εν λογω Agila 1200 μοντ 2003 εχει ντιζα......
Βαρείς και υδραυλικός δεν γίνετε από κατασκευής….
Μπορούν και παίζουν με δύναμη από 6/1 έως 8/1 που είναι ένα πεντάλ ‘βούτυρο’!.
Επειδή τα πεντάλ δεν μπορούν να τα κάνουν ½ μέτρα!, όταν είναι ντίζα παίζουν με 3/1 που πιθανόν να είναι βαριά.
Α.Έχω την εντύπωση οτι ένα υδραυλικό σύστημα λειτουργεί με την ίδια λογική με το μοχλικό, δηλαδή όταν αυξάνεις τη διαδρομή κατα χ φορές, μειώνεται η δύναμη κατα χ φορές. Δέν θα μπορούσε να είναι αλλιώς γιατι θα παραβιαζόταν η αρχή διατήρησης της ενέργειας.
Επομένως, κρατώντας όλες τις άλλες παραμέτρους ίδιες, ένας υδραυλικός συμπλέκτης δέν έχει πλεονέκτημα δύναμης σε σχέση με έναν ντιζάτο. Ο μόνος τρόπος να κάνεις έναν υδραυλικό συμπλέκτη μαλακότερο απο έναν ντιζάτο είναι να του βάλεις σέρβο όπως στα φρένα.
Κάνω κάπου λάθος?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το εν λογω Agila 1200 μοντ 2003 εχει ντιζα......
Βαρείς και υδραυλικός δεν γίνετε από κατασκευής….
Μπορούν και παίζουν με δύναμη από 6/1 έως 8/1 που είναι ένα πεντάλ ‘βούτυρο’!.
Επειδή τα πεντάλ δεν μπορούν να τα κάνουν ½ μέτρα!, όταν είναι ντίζα παίζουν με 3/1 που πιθανόν να είναι βαριά.
Α.Έχω την εντύπωση οτι ένα υδραυλικό σύστημα λειτουργεί με την ίδια λογική με το μοχλικό, δηλαδή όταν αυξάνεις τη διαδρομή κατα χ φορές, μειώνεται η δύναμη κατα χ φορές. Δέν θα μπορούσε να είναι αλλιώς γιατι θα παραβιαζόταν η αρχή διατήρησης της ενέργειας.
Επομένως, κρατώντας όλες τις άλλες παραμέτρους ίδιες, ένας υδραυλικός συμπλέκτης δέν έχει πλεονέκτημα δύναμης σε σχέση με έναν ντιζάτο. Ο μόνος τρόπος να κάνεις έναν υδραυλικό συμπλέκτη μαλακότερο απο έναν ντιζάτο είναι να του βάλεις σέρβο όπως στα φρένα.
Κάνω κάπου λάθος?
Έχουμε λιπών ένα δίχαλο και ένα πεντάλ, προκειμένου να απομπλέξουμε τον συμπλέκτη. Μα έχουμε και μια ντίζα, που υπό συνθήκες εργασίας της, χρειάζεται μια οποία δύναμη.
Το πεντάλ για λόγους κομψότητας στο αυτοκίνητο δεν ημπόρει να είναι μεγέθους φορτηγού. Αν και σε αυτά πλέον στην ουσία είναι διπλός αεροδιακόπτεις που ενεργοποιεί μια ‘μπουκάλα’ αέρα!.
Η διαδρομή στα χτένια, οριοθετούν το μήκος στον μοχλό του δίχαλου.
Έτσι τα περιθώρια παιχνιδιού είναι μικρά.
Στα υδραυλικά με υγρό φρένων, η επιλογή της τρόμπας που είναι στο άκρο του πεντάλ επάνω, καθώς και το κυλινδράκη που είναι επάνω στο σασμάν, έχουν ελεύθερη επιλογή. Σίγουρα λόγο του υγρού που περιέχει αντιτριβικά δεν έχουμε αντίσταση – έξτρα δύναμη στην διεργασία.
Άσε που σήμερα γλιτώνουν και την δύναμη που χρειάζεται το δίχαλο, τοποθετώντας το κάτω κυλινδράκη, στην θέση του δίχαλου, οπός πχ στα ford, και σε άλλα πολλά.
Κόψε από εδώ κόψε από εκεί…… δεν πρήζονται οι ελιές σου!, η τα γόνατα σου, όταν κυκλοφορείς μέσα στην πολύ…….
Ένας μηχανισμός servo θα ήταν μια δαπάνη, που θα ήταν όση η και μεγαλύτερη από το υπόλοιπο κόστος του συστήματος απεμπλοκής!!!!!......
Φιλικά
Α. -
εχω την εντυπωση μπορει ομως να ακνω και λαθο οτι:
τα κυλιδρακια (τρομπες) του συμπλεκτη ονομαζονται master του πεταλιου και slave του διχαλου
νομιζω οτι το master εχει μεγαλυτερη χωριτικοτητα σε υγρα με πιο φαρδυ εμβολο απο του διχαλου
ισχυει;
αυτο θα μπορουσε να αποτελεσει ενα ειδος ''μειωτηρα'' η μοχλου ;
ευχαριστω. -
Ναι, το υδραυλικό σύστημα αποτελεί ένα τρόπο πολλαπλασιασμού της δύναμης, όπως ο μοχλός. Όμως τα είπες ανάποδα - στο έμβολο με τη μικρή διάμετρο βάζεις τη λίγη δύναμη (και περισσότερη διαδρομή) και σε αυτό με τη μεγάλη διάμετρο παίρνεις πολλαπλασιασμένη τη δύναμη αλλά με μικρότερη διαδρομή.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Ναι, το υδραυλικό σύστημα αποτελεί ένα τρόπο πολλαπλασιασμού της δύναμης, όπως ο μοχλός. Όμως τα είπες ανάποδα - στο έμβολο με τη μικρή διάμετρο βάζεις τη λίγη δύναμη (και περισσότερη διαδρομή) και σε αυτό με τη μεγάλη διάμετρο παίρνεις πολλαπλασιασμένη τη δύναμη αλλά με μικρότερη διαδρομή.
A.
-
Επαναφέρω αυτό το θέμα με μια λίγο διαφορετική ερώτηση.
Έχω παρατηρήσει πως σε ίδια αυτοκίνητα, ίδιας περιόδου κατασκευής, μπορεί να υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ διαφορά στο πόσο σκληρός είναι ο συμπλέκτης. Τόσο σαν καινούργια όσο και με χιλιόμετρα πάνω τους. Μάλιστα φαίνεται πως η χρήση δεν κάνει μεγάλη διαφορά.
Γιατί να συμβαίνει αυτό? Μιλάμε για ίδια αυτοκίνητα, ίδιας χρονολογίας πχ. Astra με Astra, MR2 με MR2. -
Με το ίδιο κιτ συμπλέκτη;
-
ο τροπος χρησης, οταν θα παραζεσταθει αρκετες φορες ο συμπλεκτης τοτε σκληραινει κιολας σιγα-σιγα, αν εχει βουτηξει το αυτοκινητο σε νερα και εχει βραχει το πλατο τα ιδια, καποιες φορες ειναι και απο το διχαλο που πιανει σκονη στα σημεια εδρασης του, εννοειτε οτι οσα εχουν ντιζα συμπλεκτη αυτη δουλευει σωστα χωρις μαγκωματα.
-
Πολύ πιθανό το πρόβλημά να είναι στα χτένια τα οποία σε ορισμένα αυτοκίνητα φθείρονται πολύ γρήγορα. Αν είναι αυτό κάποια στιγμή θα σου μείνει το πεντάλ στο πάτωμα. Στα fiat panda πχ είναι κλασικό πρόβλημα. Αν ρωτήσεις σ΄ένα εξειδικευμένο opel θα ξέρουν να σου πούν αν πάσχει στο συγκεκριμένο σημείο.
-
Εγώ δε μιλάω για πρόβλημα, αλλά για χαρακτηριστικό του οχήματος. Από καινούργιο δηλαδή 0χλμ. είχε βαρύ ή ελαφρύ συμπλέκτη και έμεινε έτσι. Έχω παρατηρήσει ότι υπάρχουν τεράστιες διαφορές σε ίδιο μοντέλο/έκδοση/χρονιά παραγωγής. Δεν είναι δηλαδή ότι το Opel Astra έχει βαρύ συμπλέκτη, αλλά άλλες μονάδες 'τυχαίνει' να έχουν πετάλι βούτυρο και άλλες να θέλουν πολλαπλάσια δύναμη στο συμπλέκτη. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό? Μου φαίνεται περίεργο με την τυποποίηση υποτίθεται της παραγωγής.
ΠΟΛΥ Σκληρος συμπλεκτης...Διορθωνεται???