Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αρα θα πρεπει να παει κανεις ψαχνοντας.....και δοκιμαζοντας ειτε πλατο με μαλακα χτενια ειτε επεκτεινοντας το πενταλ
Για την ιστορία, η διαφορά μαλακών και σκληρών χτενιών είναι ελαχίστη. Το υπομόχλιο του μοχλού, διότι αυτό κάνουν τα χτένια, καθορίζει τα kg που πιέζει το πλατό τον δίσκο επάνω στο σφόνδυλο.
Λιγότερα κιλά, πιο μαλακό πεντάλ, μα με φόβο το πατινάρισμα, που ορθώς εγγράφει.
Μεγαλύτερος σφόνδυλος με μεγαλύτερο πλατό και δίσκο, μα συνήθως δεν χωράει.
Ντίζα που ‘κολάει’ όταν έχουν σπάσει σύρματα, μα είναι εμφανέστατο το πρόβλημα στο πόδι.
Το μόνο που μένει είναι η προέκταση που έγραψα.
Μα έχω μια απορία. Όταν αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο, δεν το δοκιμάζουμε οδηγώντας ένα test drive της αντιπροσωπίας?. Εγώ και με την πήρα που έχω, πάντα το κάνω. Μάλιστα όταν πάμε για να αγοράσουμε με της κόρες μου, αφού τα δοκιμάσω εγώ, της βάζω στο τιμόνι ροτόντας, διάφορα πράγματα. Όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι για όλους.
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι, όταν πρέπει να ‘φτιάξω’ ένα αυτοκίνητο για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα, που αγόρασαν το αυτοκίνητο χωρίς να με ρωτήσουν. Άντε να οπλιστείς με όση ψυχραιμία μπορείς, με όση γλύκα διαθέτεις, και να της πεις τράβα μου το χέρι, στην κοπελίτσα…. (για το γκάζι), σπρώξε μου το χέρι (για το φρένο), για να προσδιορίσεις το ποσοστό της ικανότητας τους. Άντε να απαντήσεις όταν σε ερωτάνε «…μα κύριε Αντώνη, γιατρός είστε?...», θα ήθελα να ανοίξει τρύπα στα πόδια μου και να χαθώ….
Συγγνώμη mod για το of topic.
Φιλικά
Α.
Όταν δουλέυεις όμως για έναν τέτοιο άνθρωπο με πρόβλημα και ξέρεις ότι θα σε εκτιμήσει πρώτα σαν άνθρωπο και μετά σαν μηχανικό είναι το σημαντικότερο πιστεύω. Άσχετα με το γεγονός ότι σου πιάνεται η καρδιά.