-
Καλησπέρα!
Βρίσκομαι σε έρευνα αγοράς για καινούριο αμάξι και πληροφορήθηκα οτι εδώ θα μπορούσα να πάρω χρήσιμες συμβουλές και γνώμες! Αν μπορείτε να με βοηθήσετε θα το εκτιμούσα πολύ!
Ψάχνω λοιπόν μικρό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη (αθήνα συγκεκριμένα!), κατηγορίας mini ή city car όπως έχω δει ονομασίες. Τα μοντέλα που έχω λάβει υπόψιν μέχρι τώρα είναι τα εξής:
- Citroen C1
- Peugeot 107
- Toyota Aygo
- Kia Picanto
- Suzuki Alto
- Renault Twingo
- Daihatsu Cuore
Σαφώς και έχω τα βασικά χαρακτηριστικά τους, αλλά θα ήθελα να μάθω απόψεις περι αξιοπιστίας, απόδοσης κλπ, που δεν φαίνονται άμεσα από τις λίστες χαρακτηριστικών στα φυλλάδια.
Μπορείτε να μου δώσετε μια γνώμη για τα προαναφερόμενα μοντέλα, ή και για άλλα μοντέλα που δεν έχω λάβει υπόψιν?
Ευχαριστώ πολύ!
-
Καλησπέρα!
Βρίσκομαι σε έρευνα αγοράς για καινούριο αμάξι και πληροφορήθηκα οτι εδώ θα μπορούσα να πάρω χρήσιμες συμβουλές και γνώμες! Αν μπορείτε να με βοηθήσετε θα το εκτιμούσα πολύ!
Ψάχνω λοιπόν μικρό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη (αθήνα συγκεκριμένα!), κατηγορίας mini ή city car όπως έχω δει ονομασίες. Τα μοντέλα που έχω λάβει υπόψιν μέχρι τώρα είναι τα εξής:
- Citroen C1
- Peugeot 107
- Toyota Aygo
- Kia Picanto
- Suzuki Alto
- Renault Twingo
- Daihatsu Cuore
Σαφώς και έχω τα βασικά χαρακτηριστικά τους, αλλά θα ήθελα να μάθω απόψεις περι αξιοπιστίας, απόδοσης κλπ, που δεν φαίνονται άμεσα από τις λίστες χαρακτηριστικών στα φυλλάδια.
Μπορείτε να μου δώσετε μια γνώμη για τα προαναφερόμενα μοντέλα, ή και για άλλα μοντέλα που δεν έχω λάβει υπόψιν?
Ευχαριστώ πολύ!
-
Καλησπέρα!
Βρίσκομαι σε έρευνα αγοράς για καινούριο αμάξι και πληροφορήθηκα οτι εδώ θα μπορούσα να πάρω χρήσιμες συμβουλές και γνώμες! Αν μπορείτε να με βοηθήσετε θα το εκτιμούσα πολύ!
Ψάχνω λοιπόν μικρό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη (αθήνα συγκεκριμένα!), κατηγορίας mini ή city car όπως έχω δει ονομασίες. Τα μοντέλα που έχω λάβει υπόψιν μέχρι τώρα είναι τα εξής:
- Citroen C1
- Peugeot 107
- Toyota Aygo
- Kia Picanto
- Suzuki Alto
- Renault Twingo
- Daihatsu Cuore
Σαφώς και έχω τα βασικά χαρακτηριστικά τους, αλλά θα ήθελα να μάθω απόψεις περι αξιοπιστίας, απόδοσης κλπ, που δεν φαίνονται άμεσα από τις λίστες χαρακτηριστικών στα φυλλάδια.
Μπορείτε να μου δώσετε μια γνώμη για τα προαναφερόμενα μοντέλα, ή και για άλλα μοντέλα που δεν έχω λάβει υπόψιν?
Ευχαριστώ πολύ!
-
Α, ξέχασα να αναφέρω οτι ψάχνω για αυτόματο κιβώτιο! Το λέω σε περίπτωση που απο μόνο του αυτο φέρει διαφορές στην απόδοση των μοντέλων.. ευχαριστώ και πάλι!
-
Εκει που ήμουν έτοιμος να σου προτείνω το picanto που είναι πολυ όμορφο και value for money διαβάζοντας για αυτόματο κιβώτιο απο αυτα που προτείνεις θα προτείνω το aygo καθαρά και μόνο λόγω Toyota που έχει καλύτερη ιστορία στα αυτόματα κιβώτια.
-
Eχω οδγηγησει το αυτοματο C1 και οδηγικα μου αρεσε παρα πολυ..
Το αυτοματο κιβωτιο βεβαια δε μου αρεσε καθολου, αλλα μαλλον φταιει οτι δε μου αρεσουν γενικα τα αυτοματα.. -
Γενικά απέφυγε αν μπορείς τα αυτόματα σε αυτήν την κατηγορία καθώς το μόνο που κάνουν είναι να καίνε 2 λίτρα παραπάνω,να πληρώνουν παραπάνω τέλη λόγω ρύπων και να χειροτερεύουν τις επιδόσεις(τα περισσότερα είναι 4 σχέσεων και είναι αργοκάραβα και τραντάζουν στις αλλαγές,χώρια που πάντα εγκυμονεί ο κίνδυνος προβλήματος εκτός εγγύησης με πολλά έξοδα ).Τέσπα οι καλύτερες προτάσεις στα μίνι είναι το νέο picanto 1.2 spice με 7 χρόνια εγγύηση,και το ford ka 1.2 titanium(5 χρόνια εγγύηση,σούπερ εκπτώσεις) Ίσως και τα twingo 1.2 16v dynamic,i10 1.2,spark 1.2 esc(και τα 3 όμως έχουν μικρότερη εγγύηση).Με τα c1-aygo-107,pixo-alto μην ασχοληθείς καν
-
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Δυστυχώς το αυτόματο είναι από ανάγκη, καθώς το αμάξι θα είναι οικογενειακό και ένα μέλος έχει μάθει μόνο με αυτόματο :S Οπότε δεν υπάρχει επιλογή σε αυτό το κομμάτι...
Φίλε fiestaros, τα c1-aygo-107-alto τα απορρίπτεις λόγω απόδοσης/αξιοπιστίας?
Πληροφοριακά να σας πω οτι μεταξυ των c1-107-picanto-aygo, τα πρώτα 3 είναι στα ίδια χρήματα με τις εκπτώσεις, ενώ το aygo είναι πιο ακριβό. (Για τα άλλα δεν έχω μαζέψει πληροφορίες ακόμα.)
-
Επίσης, από τα 4 παραπάνω που ανέφερα, είναι όλα στα 1000 κυβικά, εκτός απο το picanto που είναι στα 1200. Ο αντιπρόσωπος ισχυρίστικε οτι στα 1000 το αυτόματο παιδεύεται σε μια ανηφόρα ας πούμε. Σε τι βαθμό ισχύει αυτό?
-
Μηπως να μαθαινατε καλυτερα εκεινο το μελος της οικογενειας να μαθει με ταχυτητες?
-
Γιατί να μάθει κάτι άχρηστο;;;
Από αυτά που αναφέρθηκαν μόνο για τα τρίδυμα έχω άποψη (107, C1, Aygo δηλαδή) και είναι η χειρότερη δυνατή... Προσωπικά δεν θα τα αγόραζα με τίποτα!
-
Αν μπορώ και 'γω να εκφέρω γνώμη, πρόσφατα είχα την εμπειρία να μπω σε αυτόματο Nissan Micra και πραγματικά σε κάποιες φάσεις νόμιζα ότι δε θα τη βγάλει την ανηφόρα. Η κοπέλα βέβαια που το οδηγούσε ήταν αρκετά άνετη και μάλιστα ικανοποιημένη γιατί δυσκολέυτηκε πάρα πολύ να μάθει με ταχύτητες κι έτσι πήγε και αγόρασε κατευθείαν αυτόματο. Το καλό με το αυτόματο είναι ότι αν όντως δε μπορείς να οδηγήσεις με ταχύτητες σε βοηθάει στις ανηφόρες επειδή δεν τσουλάει και δε φοβάσαι να μη σου φύγει. Πάντως η αλήθεια είναι ότι ο κινητήρας ξελιγώνεται και το αυτοκίνητο κινείται πολύ νωχελικά, το ακους δηλαδή ακόμη και άσχετος να είσαι. Αν όντως όμως δεν υπάρχει επιλογή θα σου πρότεινα να δεις και το Alto που δεν αναφέρθηκε κανείς. Το έχει γνωστή μου σε χειροκίνητο και είναι πολύ σβέλτο και άνετο για την πόλη (για αυτόματο βέβαια δεν ξέρω...)
-
απο εμενα...
1η επιλογη ford ka
2η επιλογη renault twingo -
Ο χρήστης Stefakos έγραψε:
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Δυστυχώς το αυτόματο είναι από ανάγκη, καθώς το αμάξι θα είναι οικογενειακό και ένα μέλος έχει μάθει μόνο με αυτόματο :S Οπότε δεν υπάρχει επιλογή σε αυτό το κομμάτι...Φίλε fiestaros, τα c1-aygo-107-alto τα απορρίπτεις λόγω απόδοσης/αξιοπιστίας?
Πληροφοριακά να σας πω οτι μεταξυ των c1-107-picanto-aygo, τα πρώτα 3 είναι στα ίδια χρήματα με τις εκπτώσεις, ενώ το aygo είναι πιο ακριβό. (Για τα άλλα δεν έχω μαζέψει πληροφορίες ακόμα.)
το c1 το aygo και το 107 κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο. οποτε το να πληρωσεις παραπανω λεφτα για το ιδιο αυτοκινητο το βρισκω λαθος κινηση. στη θεση σου θα επαιρνα το πιο φτηνο απο τα τρια.
ιδιαιτερα το 107 το εχει φιλος σε αυτοματο για την γυναικα του εδω και χρονια και ειναι ευχαριστημενος και το αυτοκινητο εντελως απροβληματιστο. -
Είμαι στη ίδια φάση επιλογής δεύτερου μικρού αυτοκινήτου πόλης, όχι ομως αυτόματο. Αφού τα είδα ολα αυτά που αναφέρεις, κατέληξα στο picanto 1.0. Πιστεύω ότι είναι το μόνο που μοιάζει με αυτοκίνητο της επόμενης κατηγορίας και συνεπώς απαιτεί τις μικρότερες παραχωρήσεις. Στα συν, ο πλούσιος εξοπλισμός, τα μηδενικά τέλη, η χαμηλώτερη κατανάλωση απ' όλα και τα 7 χρόνια εγγύησης. Τέλος, συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για τα μειονεκτήματα του αυτόματου κιβωτίου στα χιλιαράκια.
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
απο εμενα...
1η επιλογη ford ka
2η επιλογη renault twingoΕιδικα αυτο το ΚΑ.
-
Το Fiat Panda και το Hyundai i10 εχουν απορριφθει για κάποιους λόγους. Το Fiat Panda νομίζω οτι έχει σιγουρα αυτοματο. Για το Hyundai i10 δεν γνωρίζω.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Δυστυχώς το αυτόματο είναι από ανάγκη, καθώς το αμάξι θα είναι οικογενειακό και ένα μέλος έχει μάθει μόνο με αυτόματο :S Οπότε δεν υπάρχει επιλογή σε αυτό το κομμάτι...
Φίλε fiestaros, τα c1-aygo-107-alto τα απορρίπτεις λόγω απόδοσης/αξιοπιστίας?
Πληροφοριακά να σας πω οτι μεταξυ των c1-107-picanto-aygo, τα πρώτα 3 είναι στα ίδια χρήματα με τις εκπτώσεις, ενώ το aygo είναι πιο ακριβό. (Για τα άλλα δεν έχω μαζέψει πληροφορίες ακόμα.)
το c1 το aygo και το 107 κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο. οποτε το να πληρωσεις παραπανω λεφτα για το ιδιο αυτοκινητο το βρισκω λαθος κινηση. στη θεση σου θα επαιρνα το πιο φτηνο απο τα τρια.
ιδιαιτερα το 107 το εχει φιλος σε αυτοματο για την γυναικα του εδω και χρονια και ειναι ευχαριστημενος και το αυτοκινητο εντελως απροβληματιστο.Τα c1-107-aygo είναι σκέτοι τενεκέδες.ποιότητα της πλάκας,όλα ψεύτικα .Αν κάνανε 6000€ οκ Αφού σώνει και καλά αυτόματα νούμερο 1 επιλογή το εξαιρετικό και φρέσκο νέο picanto 1.2 auto,μετά τα ακριβότερα κατα 700-1000€ twingo 1.2 dynamic auto,opel agila 1.2 auto enjoy.Δυστυχώς από ότι είδα δεν υφίστανται αυτόματα τα ka,spark,i10.
-
Όπως είπα, το αυτόματο δυστυχώς είναι αναγκαίο. Άλλωστε αμα υπήρχε δυνατότητα να το αποφύγουμε, χαζοί είμαστε να δώσουμε 1-2 χιλιάρικα παραπάνω και να έχουμε και μειωμένη απόδοση?!
Μπορεί να κάνω λάθος αλλά για τα Fiat έχω αρνητική εντύπωση και δε τα εμπιστεύομαι ιδιαίτερα.
Οσον αφορά την παραπάνω τετράδα, βλέπω μια γενική απόρριψη προς Peugeot, Citroen, Toyota. Εντάξει, λίγο ως πολύ το aygo έχει απορριφθεί καθώς είναι ίδιο με τα άλλα 2 και πιο ακριβό. Αλλά θέλω να ξέρω για ποιο λόγο οι περισσότεροι έχετε αρνητικές απόψεις γι αυτά!
Το picanto έχει τα θετικά οτι στην ίδια τιμή με τα άλλα έρχεται στα 1.2 και με 7 χρόνια εγγύηση. Από την άλλη... δε μου πολυ-αρέσει
Βλέπω μια ιδιαίτερη συμπάθεια προς την Ford πάντως..! Η αλήθεια είναι πως κι αυτό συμπεριλαμβάνεται στις επιλογές, απλά μου ξέφυγε απο την λίστα που ανέφερα αρχικά. Λογικά σήμερα θα μάθω περισσότερα απο Ford, Renault και ίσως κανα ακόμα.
-
Τα panda,ka,i10,spark δεν βγαίνουν σε αυτόματο.Το picanto το καινούριο είναι 3 αιώνες(το είδες το καινούριο ή μιλάς για το παλιό,το νέο είναι πανέμορφο από κοντά) μπροστά από τα c1-aygo-107.Μπες μέσα και θα καταλάβεις.Χάλια ποιότητα τα τρίδυμα,πιο στενά,πιο αδύναμα εκτός πόλης σαν 1000άρια,με χειρότερο εξοπλισμό,χάλια ηχομόνωση,σκληρή ανάρτηση,μικρότερη εγγύηση και παλία πλέον.Το picanto υπερτερεί παντου
Σύγκριση σε μικρή κατηγορία (αυτ/το πόλης)