-
Δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα
Το εσωτερικό των πρώτων μουλαριών:
Το εσωτερικό των μεταγενέστερων μουλαριών:
Το εμπρός μέρος ελαφρά καμουφλαρισμένο:
-
Δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα
Το εσωτερικό των πρώτων μουλαριών:
Το εσωτερικό των μεταγενέστερων μουλαριών:
Το εμπρός μέρος ελαφρά καμουφλαρισμένο:
-
Δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα
Το εσωτερικό των πρώτων μουλαριών:
Το εσωτερικό των μεταγενέστερων μουλαριών:
Το εμπρός μέρος ελαφρά καμουφλαρισμένο:
-
η Μercedes έχει πάρει το κατηφορικό δρόμο της TOYOTA.
-
http://www.worldcarfans.com/11107113482 ... -announced
Στοιχεία, ανάμεσα σε άλλα, και για τις εκδόσεις κινητήρων:
B180, 1.6, 122PS, 200Nm, προφανώς light turbo αλλιώς 200 Nm από 1600 κυβικά δε βγαίνουν...
Β200, 1.6, 156PS, 250NmB180 CDI, 1.8, 109PS, 250Nm
Β200 CDI, 1.8, 136PS, 300NmMercedes και BMW τα έχουν κάνει σκ@τ@ με την ονοματολογία. Σημαντική λεπτομέρεια ότι οι νέοι κινητήρες μπορούν
να τοποθετηθούν και κατά το διαμήκη άξονα, άρα μπορεί να τους δούμε σε πισωκίνητα μοντέλα, προφανώς στην
επόμενη C, γιατί όχι και στην τωρινή πριν αλλάξει το μοντέλο, σε βασικές βέβαια εκδόσεις...Κατά τα άλλα η BMW 1 θα τα βρει σκούρα και μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε την προσθιοκίνητη 'FAST' για να δούμε
αντίπαλο από πλευράς BMW για τη νέα Β. Και πιθανότατα θα την έχει προλάβει και η Audi με το επόμενο 5θυρο Α3.
Ως τότε η νέα Β θα αλωνίζει ως μοναδικό πρίμιουμ μοντέλο σε ενα segment που έχει πολύ μέλλον. -
Βασικά Μερσεντές και Μπεμβέ έχουν πέσει στο λάκκο του ουμπεραλισμού τους με τους νέους κωδικούς των μοντέλων τους.
Επί σειρά δεκαετιών ονομάτιζαν τα μοντέλα με την κλάση και τον κυβισμό τους, π.χ. το 320 ανέκαθεν ήταν σειρά 3 και 2.000 κυβικά, αντίστοιχα το C280 κ.ο.κ., τα τελευταία χρόνια όμως που πολλά κυβικά είναι υπετροφό (ή και υβρίδια αύριο), και άρα μειώνονται, τα παραλλάσουν για λόγους τουπέ και άκυρης μούρης.
Αν μια Μπεμβέ βγάλει ένα τούρμπο 1.200 κυβικών μια μέρα, δεν θα πει το μοντέλο 312 για να μην της πέσει το πρόσωπο , αλλά θα βρει κάτι ευφάνταστο ( ) σε στυλ π.χ. 318, θεωρώντας ότι το μοτέρ αυτό έχει απόδοση όση περίπου ένα 1.800άρι άτμο παλαιάς κοπής, άρα έτσι πρέπει να το ονομάσει.
Αλλά αφού τα χάφτουν με ευχαρίστηση οι πελάτες τους και ζητάνε από πάνω και διπλή μερίδα, καλά κάνουν.Μπάι δε γουέι, η Μπεμβέ δεν φαίνεται να ανησυχεί και πολύ για τις δάφνες της Μερκ στα πολυμορφικά. Τόσα χρόνια η τελευταία ενώ έχει την Α και τη Β, η Μπεμβέ αλλά και η Άαουντι δεν έχουν βγάλει κάτι για αντίπαλο. Και απ' ότι φαίνεται η Μερκ μάλλον έχει χάσει μέχρι στιγμής με αυτές, εξ' ου και η λήθη στο παρελθόν και η αντεπίθεση με ένα καθαρά χατσς μοντελάκι για να αντιπαρατεθεί αυτή με τη σειρά της στην σειρά 1 και στο Α3, μήπως και στο Μίνι(?), που πάνε καλά εδώ και χρόνια.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Βασικά Μερσεντές και Μπεμβέ έχουν πέσει στο λάκκο του ουμπεραλισμού τους με τους νέους κωδικούς των μοντέλων τους.
Επί σειρά δεκαετιών ονομάτιζαν τα μοντέλα με την κλάση και τον κυβισμό τους, π.χ. το 320 ανέκαθεν ήταν σειρά 3 και 2.000 κυβικά, αντίστοιχα το C280 κ.ο.κ.
.Για τα ΜΒ δεν ισχύει αυτό.
Να σου πω μερικά από το παρελθόν:
W191 170S (1.8 )
W108 280SE 3.5
W109 300SEL 3.5 ή 4.5
W114 250 2.8
W107 450SLC 5.0
W116 450SEL 6.9
W201 190 (1.8, 2.0, 2.3, 2.6, 2.3-16, 2.5-16)
κ.α. -
Πράγματι για τα προαναφερθέντα, αλλά ισχύει σε πλήθος άλλων τωρινών μοντέλων. Π.χ. C200, Ε200 και γενικά /200 = 1.800 κυβικά υπερτροφό, ή S400 Hybrid = 3.500 κυβικά + ηλεκτρικό μοτέρ, ή S320/350 CDI = 3.000 κυβικά, ή S420/450 CDI = 4.000 κυβικά, και γενικά άλλα CDI.
Μούρη ουμπεράλλες , δια ένα πρόσωπο (ή και προσωπείο...) ζούμε. Και η φίρμα και ο πελάτης.
-
Υπάρχουν και χειρότερα, πχ Honda S2000 δηλαδή 1800 περισσότερο από μία C200 , τώρα μένει να βγεί πχ ένα Toyota 4.000.000.000.000.000 ΤΡΕΛΗ ΜΟΥΡΗ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πράγματι για τα προαναφερθέντα, αλλά ισχύει σε πλήθος άλλων τωρινών μοντέλων. Π.χ. C200, Ε200 και γενικά /200 = 1.800 κυβικά υπερτροφό, ή S400 Hybrid = 3.500 κυβικά + ηλεκτρικό μοτέρ, ή S320/350 CDI = 3.000 κυβικά, ή S420/450 CDI = 4.000 κυβικά, και γενικά άλλα CDI.Μούρη ουμπεράλλες , δια ένα πρόσωπο (ή και προσωπείο...) ζούμε. Και η φίρμα και ο πελάτης.
Να σε ρωτήσω κάτι;
Ποσοι πιστεύεις ότι ξέρουν ότι η 316 έχει 1600κ.εκ.; Και απο αυτούς που ξέρουν ότι είναι 1600, πόσοι ξέρουν τι ακριβώς σημαίνει αυτό;
(αν και στο πρόσφατο παρελθόν υπάρχουν και ανάποδα παραδείγματα, πχ w203 C230 - 2.5 V6, νομίζω και ένα πενβέ που το έλεγαν 318 είχε 2000κ.εκ μοτέρ μέχρι πρόσφατα ).
Επί της ουσίας, ούτε την Α, τη Β αλλά ούτε και τη C θα αγόραζα ποτέ μου, αλλά αν με ρωτούσες θα έλεγα ότι Α και Β είναι περισσότερης ουσίας...
χώρια σειρές 3 και άλλα λιμουζινάκια που δεν μπορείς να κάτσεις στο πίσω κάθισμα γιατί τα πόδια σου βρίσκουνε (υπάρχουν πολύ καλύτερα μοντέλα του ανταγωνισμού στα μισά λεφτά). Τέλος, το γεγονός ότι στην Πατρίδα μας οτιδήποτε φέρει το άστρο είναι 'κυριλέ' δεν αρκεί για να σκιάσει την πραγματικότητα στη Γερμανία, όπου πέρα από τα αναρίθμητα εταιρικά, η Β είναι η μεγάλη αγάπη των Γερμανίδων, οι οποίες κοστολογούν με μεγαλύτερη αξία τους τεράστιους χώρους, το αυτόματο κιβώτιο (που ακόμα γαλλοι και ιταλοί το συζητούν και το σκέφτονται ενώ πάει αδιάβαστη η κατηγορία για αυτούς) την καταπληκτική ορατότητα και την όρθια θέση οδήγησης. + το ότι είναι πολύ ασφαλές αμάξι για έναν νορμάλ οδηγό...
Εκεί δε, η ΜΒ θεωρείται γερό και ασφαλές αυτοκίνητο, όχι σώνει και καλά πολυτελές...βλέπεις όταν έπαιρναν την 115 ή την 123 με diesel 200ρι και 55 ίππους, με πλαστικά καθίσματα, μαύρο ταμπλώ πλαστικό χωρίς ίχνος επιπλέον εξοπλισμού δε νομίζω ότι είχαν την πολυτέλεια στο νου τους (τα οποία υπαρχουν ακόμα όμως)... ο Ελληνας τότε δεν είχε μια... τώρα πρόσφατα τα'πιασε και θέλει δέρμα και τούρμπο... -
Και σε Μπεμβέ ισχύει αυτό που περιγράφεις με την 230. Π.χ. η 316d είναι 2.000 ολόκληρα κυβικά, παρά το γεγονός ότι η ονομασία σε προδιαθέτει για 1.600.
Για τα υπόλοιπα, βασικά συμφωνώ.
Πέρασαν σχετικά πρόσφατα δύο Μερσεντικά από τα χέρια μου, και τα δύο τύπου C. Η ετυμηγορία μου? Έβρισκα με χαρακτηριστική ευκολία αυτά που μου έδιναν, ή και περισσότερα ενίοτε, και σε άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Οι διαφορές με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα?, οι εξής δύο. Τα άλλα δεν είχαν την μούρη της Μερσεντές, μιλάω για Ελλάδα φυσικά, και κόστιζαν 20-30% λιγότερα.
Αυτό βέβαια δεν ισχύει ατόφιο και σε μεγαλύτερα μοντέλα, νταξ τα των κοστολογίων συνήθως διατηρούνται και εκεί.Πράγματι τώρα τα μοντέλα Α και Β έχουν αρκετή ουσία, αλλά πως να το κάνουμε βαράνε άσχημα στην τσέπη. Π.χ. ένα Σενίκ, μια Γκόλφω πλας, ακόμη και ένας Πικάσο είναι πολύ πιο οικονομικά, χωρίς ίσως να ωχριούν πουθενά, και σε μερικά θεματάκια παίζει και να είναι πιο ψαγμένα.
Γενικά και ΙΜΟ, από τότε που η Μερσεντές κατέβηκε κυβικά και κατηγορίες, δεν μπόρεσε να κρατήσει σε αυτές τις κλάσεις και στα απλούστερα μοντέλα, την τεχνολογική διαφορά και ποιότητα που έχαιρε και συντηρούσε από τους υπόλοιπους στις μεγαλύτερες. Αν ένα πράγμα όμως κράτησε αναλλοίωτο είναι η διαφορά στην τιμούλα και το υφάκι. -
ώς κάτοχος πολυμορφικού γαλλικού και παλιότερα πεντάπορτου πάλι γαλλικού, θα ήθελα να επισημάνω ότι:
- η Αclass θεωρώ ότι έχει τους καλύτερους χώρους κάτω από τα 4 μέτρα. Είναι υπόδειγμα εκμετάλευσης χώρων.
- Το αντίστοιχο ισχύει και για την τωρινή B-class. Έχει μήκος 4,25 μέτρα με χώρους εφάμιλους αυτοκινήτων (ακόμη και πολυμορφικών) που έχουν 30 εκατοστά μεγαλύτερες διαστάσεις.
- Από τις C και πάνω το πράγμα χαλάει. Θεωρώ ότι η ουσία τελειώνει και κοστίζει πολύ περισσότερο η μούρη
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν βάζει τον κινητήρα της Renault (το 1,4 TCE)
-
Αν δεις πως είναι τοποθετημένος ο κινητήρας στις σημερινές (και τις πρώτες) A/B-class θα καταλάβεις. Μόνο ειδικά σχεδιασμένοι κινητήρες μπορούν να τοποθετηθούν εκεί.
-
- η Αclass θεωρώ ότι έχει τους καλύτερους χώρους κάτω από τα 4 μέτρα. Είναι υπόδειγμα εκμετάλευσης χώρων.
Το Τζαζ το έχεις δει?
-
http://carscoop.blogspot.com/2011/07/me ... i-mpv.html
-
Επίσημο: Mercedes B-Class 2012
http://www.autoblog.gr/2011/08/25/offic ... lass-2012/
Εσωτερικα το βρισκω πολυ καλο,αλλα εξωτερικα ετσι και ετσι,ψιλοαδιαφορο,ψιλομετριο.
-
Συμπαθητικό και μέσα και έξω και μάλλον ομορφότερο απο το προηγούμενο.
Πόσο ... Renault είναι μηχανικά άραγε?
-
0,24 αεροδυναμικός συντελεστής (εντάξει, αλλού διάβασα 0,26) ;;!!
Τρελλό νούμερο για τέτοιο αμάξωμα... -
-
Μαλλον πρεπει να φυγει απο το θεμα 'μελλοντικα' που βρισκεται μιας και το μοντελο πωλειται κανονικα. Ειχα παει να δω την νεα Β και ομολογω πως ειναι ποιο ομορφη απο την προκατοχο. Επισης εχει ενα ποιο μοντερνο ταμπλο σε σχεση με τα υπολοιπα μοντελα της Μερκ και εχει εναν κινητηρα πετρελαιου που βαζει σε σκεψεις
-
Γεια σας και ευχαριστώ για τα πιθανά σχόλια.
Πρόσφατα , και σε αναζήτησή αφενός οικογενειακού αυτοκινήτου αφετέρου προσπαθώντας να αποφυγώ την vw για λόγους αξιοπιστίας και μόνο ( ειμαι κάτοχος polo 1.4) , βρέθηκα σε αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης για να δω την B180CDI facelift .
Απο το 30 λεπτό που είχα την ευκαιρία να δω το αυτοκίνητο έβγαλα τα εξής συμπεράσματα τα οποία όμως δεν ξέρω αν είναι και επιπόλαια.- Δεν υπάρχει περίπτωση να χωρέσουν 3 ενήλικες στο πίσω κάθισμα άνετα.
- Τα πίσω καθίσματα δεν ήταν άνετα και ειδικά το μεσαίο είναι σκληρό σαν ξύλο.
- Μάλλον το να τοποθετήσω 2 παιδικα καθίσματα και να πιστέψω ότι μπορεί κάποιος ανάμεσα τους να κάθεται και να ταξιδεύει άνετα δεν είναι λογικό.
Χρείαζομαι ένα εξιόπιστο diesel αυτοκίνητο με χώρους και δεν θέλω την ταλαιπωρία που πέρασα με το polo. Τo Passat υποθέτω ότι θα έιναι μεγαλύτερο αλλά ανέφερα ήδη τους προβληματισμούς μου . Το 1.6 crv Honda φαίνεται και αυτό πιθανό αλλά ακούω χειρότερα για τα θέματα συνεργείου ακόμα και απο την vw και πάλι προβληματίζομαι.
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη επί των προαναφερθεντων.
Ευχαριστώ πολυ
Mercedes B-class (2012)