Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τεχνολογια,Καινοτομιες & Κανονες F1
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Τεχνολογια,Καινοτομιες & Κανονες F1
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Formula 1
    19
    46
    69
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lee22leo last edited by

      Με αφορμη τα νεα μετρα σχετικα με τους 4-κυλινδρους turbo κινητηρες και το ground effect που θα εφαρμοστουν στα μονοθεσια της F1 απο το 2013 ειπα να φτιαξω ενα θεμα που θα ασχολειται με τις καινοτομιες και τα νεα μετρα που εχουν εφαρμοστει αλλα και που θα εφαρμοστουν στο μελλον γυρο απο τη F1 μιας και αποτι ειδα απο διαφορα blogs ειναι πααααρα πολλα και πιστευω θα υπαρξει ενδιαφερον γυρο απο το ολο θεμα.
      Οτι νεο εχετε λοιπον πειτε το εδω να ανταλλαξουμε αποψεις και να κουβεντιασουμε ρε αδερφε!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lee22leo last edited by

        Με αφορμη τα νεα μετρα σχετικα με τους 4-κυλινδρους turbo κινητηρες και το ground effect που θα εφαρμοστουν στα μονοθεσια της F1 απο το 2013 ειπα να φτιαξω ενα θεμα που θα ασχολειται με τις καινοτομιες και τα νεα μετρα που εχουν εφαρμοστει αλλα και που θα εφαρμοστουν στο μελλον γυρο απο τη F1 μιας και αποτι ειδα απο διαφορα blogs ειναι πααααρα πολλα και πιστευω θα υπαρξει ενδιαφερον γυρο απο το ολο θεμα.
        Οτι νεο εχετε λοιπον πειτε το εδω να ανταλλαξουμε αποψεις και να κουβεντιασουμε ρε αδερφε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lee22leo last edited by

          Με αφορμη τα νεα μετρα σχετικα με τους 4-κυλινδρους turbo κινητηρες και το ground effect που θα εφαρμοστουν στα μονοθεσια της F1 απο το 2013 ειπα να φτιαξω ενα θεμα που θα ασχολειται με τις καινοτομιες και τα νεα μετρα που εχουν εφαρμοστει αλλα και που θα εφαρμοστουν στο μελλον γυρο απο τη F1 μιας και αποτι ειδα απο διαφορα blogs ειναι πααααρα πολλα και πιστευω θα υπαρξει ενδιαφερον γυρο απο το ολο θεμα.
          Οτι νεο εχετε λοιπον πειτε το εδω να ανταλλαξουμε αποψεις και να κουβεντιασουμε ρε αδερφε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lee22leo last edited by

            Αυτα ειναι καποια απ'τα πολλα νεα μετρα που βρηκα που θα τεθουν σε ισχυ απο το 2013:

            Αρκετά μικρότερες εμπρός και πίσω πτέρυγες (αεροτομές).

            Πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της συνολικής κάθετης αεροδυναμικά παραγόμενης δύναμης (downforce) θα προέρχεται από το πάτωμα σε σχέση με τις αεροτομές.

            Σημαντική μείωση της συνολικής κάθετης αεροδυναμικά παραγόμενης δύναμης (downforce).

            Για πρώτη φορά μετά το 1982, το πάτωμα των μονοθεσίων δεν θα είναι ίσιο ούτως ώστε να παράγει downforce.

            Κατά μέσο όρο, το ποσοστό που θα μπορεί ο οδηγός να είναι full throttle σε έναν γύρο θα πέσει από το 70% που είναι τώρα στο 50%.

            Τα ελαστικά θα παραμείνουν περίπου ως έχουν για να εξασφαλίζουν μεγάλες ταχύτητες στις στροφές

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vassilisal last edited by

              Μ' αρέσει η ιδέα για το topic! Απ' ότι φαίνεται όμως δυστυχώς δεν θα δούμε την επιστροφή του ground effect και ίσως (αυτό είναι καλό) καθυστερήσει η εφαρμογή των 4κύλινδρων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ripper last edited by

                Και για να πάμε στα πιο πρόσφατα, από το Silverstone και μετά έχουμε την κατάργηση του περίφημου off throttle θέματος, όπου θα επιτρέπεται όταν δεν είναι ο οδηγός στο γκάζι να παράγεται το πολύ το 10% των καυσερίων. Ως αποτέλεσμα οι ομάδες αλλάζουν χαρτογραφήσεις και ρυθμίσεις στα μονοθέσια. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα διαμορφωθεί η δυναμικότητα των μονοθεσίων μετά από αυτό.
                Από του χρόνου έχουμε πλήρη κατάργηση του blown diffuser, καθώς οι εξατμίσεις θα βγαίνουν υποχρεωτικά πίσω από τον πίσω άξονα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vassilisal last edited by

                  Και να επισημάνουμε ότι άλλη μια καινοτομία καταργείται από τη FIA... Να δούμε τι έχει σειρά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Οι κανονισμοί είχαν σαφέστατα παραθυράκια* που όχι απλά άφηναν αλλά πρακτικά υπαγόρευαν τα blown diffuser. Τώρα καταργούνται πάλι με ένα εντελώς ασαφή τρόπο που αφήνει παραθυράκια από εδώ και από εκεί. Κατά τα άλλα έχουν παγώσει οι κινητήρες για περιορισμό του κόστους..

                    *θα μπορούσε πχ απλά να λέει ο κανονισμός πως οι εξατμίσεις θα έχουν άνοιγμα εφαπτόμενο σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, πχ κάθετο στον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου και πίσω από την πίσω αεροτομή με ελάχιστη απόσταση από το έδαφος Χcm. Ούτε παραθυράκια ούτε τίποτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lee22leo last edited by

                      Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                      Μ' αρέσει η ιδέα για το topic! Απ' ότι φαίνεται όμως δυστυχώς δεν θα δούμε την επιστροφή του ground effect και ίσως (αυτό είναι καλό) καθυστερήσει η εφαρμογή των 4κύλινδρων.

                      Προσωπικα δεν θελω να μπουν 4κυλινδροι στην F1.Δηλαδη χανει ολο το νοημα του supercar.απο v12 σε v10,μετα σε v8 και τωρα 4.Νταξει νε μεν προστατευουμε το περιβαλλον αλλα με αυτον το τροπο??τελος παντων...
                      Τωρα σχετικα με το ground effect πολυ θα'θελα να εφαρμοστει διοτι αποτι διαβασα (διοτι 25 χρονια πριν που ειχε εφαρμοστει ειμουν μην πω που ) θα βελτιωσει τις προσπερασεις και την αδρεναλινη κατα πολυ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης lee22leo έγραψε:
                        Προσωπικα δεν θελω να μπουν 4κυλινδροι στην F1.Δηλαδη χανει ολο το νοημα του supercar.απο v12 σε v10,μετα σε v8 και τωρα 4.Νταξει νε μεν προστατευουμε το περιβαλλον αλλα με αυτον το τροπο??τελος παντων...

                        Αυτό λέει και ο Βασίλης! Χαίρεται που θα καθυστερήσει η εφαρμογη τους. Εγώ θα χαρώ αν ματαιωθεί! Καταραμένο dowsnizing και turbos!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vassilisal last edited by

                          Ο χρήστης lee22leo έγραψε:

                          Μ' αρέσει η ιδέα για το topic! Απ' ότι φαίνεται όμως δυστυχώς δεν θα δούμε την επιστροφή του ground effect και ίσως (αυτό είναι καλό) καθυστερήσει η εφαρμογή των 4κύλινδρων.

                          Προσωπικα δεν θελω να μπουν 4κυλινδροι στην F1.Δηλαδη χανει ολο το νοημα του supercar.απο v12 σε v10,μετα σε v8 και τωρα 4.Νταξει νε μεν προστατευουμε το περιβαλλον αλλα με αυτον το τροπο??τελος παντων...
                          Τωρα σχετικα με το ground effect πολυ θα'θελα να εφαρμοστει διοτι αποτι διαβασα (διοτι 25 χρονια πριν που ειχε εφαρμοστει ειμουν μην πω που ) θα βελτιωσει τις προσπερασεις και την αδρεναλινη κατα πολυ!

                          Και εγώ θα ήθελα την επιστροφή του ground effect γιατί θεωρητικά θα είναι πολύ καλό αλλά επιβεβαίωσαν ότι δεν θα γίνει τουλάχιστον για το 2013 οπότε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lee22leo last edited by

                            Και λενε οτι ο ηχος δεν θα επηρεαστει!Ε αυτο δεν γινεται!Δεν μπορει να βγαζει ιδιο ηχο ο v8 με το τεσαρη!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lee22leo last edited by

                              Eγω παλι θελω κατι που να αλλαξει ριζικα την f1 για να αρχισουν ολες οι ομαδες απο το 0 και να υπαρχει περισσοτερος ανταγωνισμος.Αλλα να αλλαξει κατι προς το καλυτερο,οχι προς το χειροτερο σε θεματα ακροαματηκοτητας.
                              Αλλα τι να πεις..αντι να εφαρμοσουν το ground effect και να αφησουν τισ μαλακιουλες για μικροτερους κινητηρες..κανουν το αντιθετο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • Z
                                zorz last edited by

                                History: Periscope Exhausts

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lee22leo last edited by

                                  Ο χρήστης zorz έγραψε:
                                  History: Periscope Exhausts

                                  Πολυ ενδιαφερον το θεμα!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kantoniou last edited by

                                    http://www.autosport.com/news/report.php/id/92513

                                    Παμε φουλ για V6 1,6 lt turbo απο το 2014.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Καλύτερα V6, παρά Ι4... πάτησε πόδι ο Luca προφανώς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • U
                                        unicornf1 last edited by

                                        V6 turbo παλεύεται...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vassilisal last edited by

                                          Συμφωνώ. Είναι μια καλή μέση λύση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            aggelosf last edited by

                                            Πάλι καλά που πήγε V6 Turbo. Πάντως όπως και να έχει το στροφάρισμα κοντά στις 20.000 στροφές θα μας λείψει. Ιπποδύναμη που προβλέπεται; Νομίζω κάτω από την τωρινή έτσι δεν είναι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr