Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
L
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 123
  • Best 0
  • Groups 0

lee22leo

@lee22leo

0
Reputation
1
Profile views
123
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Jun 6, 2011, 10:35 AM Last Online Jun 6, 2011, 10:35 AM

lee22leo Unfollow Follow

Latest posts made by lee22leo

  • Αγορά Αυτοκινήτου με Δωρεα Γονιου - Τεκμήριο - Φοροι

    Καλησπερα,

    Ανοιγω αυτο το θεμα διοτι δεν βρισκω κατι παρομοιο (αν υπαρχει και μου ξεφυγε συγνωμη )

    Θελω να παρω αυτοκινητο 2000cc μοντελο 2004 ή 1600cc του '97.

    Λογω του οτι δεν εχω καθολου εσοδα δηλωμενα στην εφορια (δεν εχω κανει ακομα φορολογικη δηλωση) για να δικαιολογησω την αγορα βρηκα οτι και καλα τα χρηματα μπορουν να γινουν δωρεα απ'τους γονεις.

    Για να γινει αυτο ομως πληρωνουν καποιο φορο και καλα οι γονεις μου για την δωρεα ή καποιο τεκμηριο λογω του οτι εχω μηδενικη φορολογικη δηλωση ή δηλωνω καποιο ελαχιστο ποσο στην εφορια στο τελος του χρονου ή τι γινεται τελος παντων?

    Υ.Γ Εσοδα δηλωμενα δεν μπορω να εχω διοτι δουλευω part-time δουλειες και λιγες μερες λογω σχολης ή αν μπορεσω και δηλωσω φετος θαναι λιγα.

    Ευχαριστω!

    posted in Περί αυτοκίνησης
    L
    lee22leo
    Mar 2, 2014, 6:30 PM
  • RE: Αγορά Αυτοκινήτου με Δωρεα Γονιου - Τεκμήριο - Φοροι

    Καλησπερα,

    Ανοιγω αυτο το θεμα διοτι δεν βρισκω κατι παρομοιο (αν υπαρχει και μου ξεφυγε συγνωμη )

    Θελω να παρω αυτοκινητο 2000cc μοντελο 2004 ή 1600cc του '97.

    Λογω του οτι δεν εχω καθολου εσοδα δηλωμενα στην εφορια (δεν εχω κανει ακομα φορολογικη δηλωση) για να δικαιολογησω την αγορα βρηκα οτι και καλα τα χρηματα μπορουν να γινουν δωρεα απ'τους γονεις.

    Για να γινει αυτο ομως πληρωνουν καποιο φορο και καλα οι γονεις μου για την δωρεα ή καποιο τεκμηριο λογω του οτι εχω μηδενικη φορολογικη δηλωση ή δηλωνω καποιο ελαχιστο ποσο στην εφορια στο τελος του χρονου ή τι γινεται τελος παντων?

    Υ.Γ Εσοδα δηλωμενα δεν μπορω να εχω διοτι δουλευω part-time δουλειες και λιγες μερες λογω σχολης ή αν μπορεσω και δηλωσω φετος θαναι λιγα.

    Ευχαριστω!

    posted in Περί αυτοκίνησης
    L
    lee22leo
    Mar 2, 2014, 6:30 PM
  • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:

    πολυς 'νομος'

    Αστα να πανε, οσο περναει ο καιρος τοσο περισσοτερο στενευουν τα περιθωρια και αυξανονται οι κανονισμοι.. Αν ειναι αργοτερα να μπλεξεις με αγωνες θα εχεις πολλους μπελαδες στο κεφαλι σου και αρκετα θεματα να διευθετησεις. Προς το παρων εχω το καρτακι μου, πηγαινω οποτε μπορω στην πιστα, το ψαχουλευω λιγακι, μπαινω και κανω. Εδω πανω δυστυχως δεν ειμαστε πολλα καρτ, οποτε ειναι δυσκολο να εχεις την ευκαιρεια να κυνηγησεις ενα πιο γρηγορο καρτ για να εχεις το κινητρο να πας πιο γρηγορα. Ευτυχως τις καθημερινες πολλες φορες επισκεπτεται την πιστα ο Ρομπερ - το αριστερο χαφ του Παοκ - και μπαινει μεσα με το εξαταχυτο birel/ tm k9c. Και εχω την ευκαιρεια να παιζω κυνηγητο μαζι του. Σαν ποδοσφαιριστης, εχει πολλη καλη φυσικη κατασταση και αυτο τον βοηθαει να χειριζεται με σχετικη ευκολια το 6ταχυτο κτηνος. Εμενα παλι με βοηθαει πολυ το ποδηλατο που κανω καθημερινα και ανελλιπως και τα ελαχιστα βαρη 2 φορες την εβδομαδα στους ωμους και στην πλατη. Αν ειναι ομως να προετοιμαστεις για αγωνες πρεπει και η προπονηση της φυσικης καταστασης να γινει πιο εντατικη. Γιατι αυτο δεν σε βοηθαει μονο να μπορεις απλος να κανεις παραπανω ωρα καρτ αλλα και στο 10λεπτο που θα μπεις να κανεις να γινεις πιο γρηγορος καθως θα συγκεντρωνεσαι απολυτα στην οδηγηση και στις γραμμες σου και δεν θα εχεις το νου σου στο πως να προστατευθεις απο τις πλευρικες καταπονησεις και τα χοροπηδητα. Εαν φτασεις στο σημειο να οδηγεις πραγματικα χαλαρα τοτε θα μπορεις να προσεγγισεις το οριο, να γινεις πραγματικα γρηγορος και να αποκτησεις την συνεκτικοτητα, στοιχεια τα οποια θα σε οδηγησουν στο βαθρο αργοτερα. Για να το πετυχεις ομως αυτο θα πρεπει να δωσεις μεγαλη βαση και στον τομεα της φυσικης καταστασης.

    Απο φυσικη κατασταση δεν εχω θεμα πιστευω εδω και 10 μηνες γυμναζομαι 5 φορες τη βδομαδα(γυμναστηριο).ας το παρω πρωτα και ολα τα αλλα τα βρισκω

    posted in Περί αυτοκίνησης
    L
    lee22leo
    Apr 2, 2013, 2:14 PM
  • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:

    Σ'ευχαριστω ολο μαθαινω!

    Αυτο με το homologation δεν τοπιασα.Ολα τα σασι δηλαδη ειναι στα 3 χρονια πχ 11-14 που ειπες ή αναλογα και με την εταιρια?

    ΚΑι κατι αλλο.Διαβασα οτι δεν υπαρχουν κατηγοριες για αγωνες για μη rotax μοτερ.Δηλαδη vortex και iame δεν τρεχουν?

    Ολα τα αγωνιστικα σασι απ' οσο γνωριζω απο την στιγμη που κατασκευαζονται και ειναι διαθεσιμα προς τους οδηγους μπαινει σε ισχυ η ομολογκασιον και κραταει για 3 χρονιες. Μεσα στο διαστημα αυτο εσυ μπορεις να τρεξεις σε αγωνες με το συγκεκριμενο σασι. Αλλα με το καιρο τα σασι εξελισσονται και αλλαζουν καποια απο τα περιφερειακα τους, πχ φρενα κτλ και η επομενη φουρνια που βγαζει η εταιρεια θεωρουνται λιγο πιο βελτιωμενα σασι απο τα προηγουμενα. Σε αυτα τα νεα σασι η ομολογκασιον ξεκιναει απο την στιγμη που ληγει απο τα προηγουμενα. Αν τωρα εσυ εχεις ενα παλιοτερο μοντελο σασι που εχει μολις ληξει η ομολογκασιον του τοτε μπορεις να την ανανεωσεις αλλαζοντας στην ουσια 1-2 περιφερειακα στο σασι. Ετσι μπορεις να αγωνιστεις και με ενα παλιοτερο σασι, αφου στην ουσια δεν διαφερει πια σε τιποτα απο τα καινουρια παρα μονο στο οτι εχει φαει περισσοτερα χιλιομετρα και εχει μια 'χ' καταπονηση. Αυτο με την ανανεωση της ομολογκασιον ξεχασα να το αναφερω στο προηγουμενο μου ποστ. Να φανταστεις ακομα και το κρανος που φορας πρεπει να εχει ομολογκασιον για να μπορεις να συμμετασχεις στους επισημους αγωνες. Οπου βλεπεις τους κωδικους CIK/FIA σημαινει οτι υπαρχει ομολογκασιον, μετα τα νουμερα απλα δειχνουν μεχρι ποτε ισχυει.

    πολυς 'νομος'

    posted in Περί αυτοκίνησης
    L
    lee22leo
    Apr 2, 2013, 1:02 PM
  • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:

    χαχαχα οποτε παμε rotax.Το 125 max και το senior ειναι το ιδιο ή διαφορετικα?
    Kαι για το θεμα σασι ξερω μονο τις 3 4 5 top εταιριες.Διαφορες πλεονεκτιματα μειονεκτιματα δεν εχω ιδεα.
    **Με μια προτιμηση στα Tony γιατι ειχα μια μινιατουρα μικρος.

    info Το rotax max fr 125 ειναι το μοτερ και επειδη η κατηγορια που μπορει να τρεξει λεγεται 'senior' (15 και ανω), εν συντομια το λεμε rotax senior

    Σχετικα με το σασι θα κοιταξεις τα παρακατω πραγματα..
    Πρωτα απ'ολα να ειναι αγωνιστικο σασι, δηλαδη να εχει αγωνιστικες προδιαγραφες. Αυτο μπορεις ευκολα να το καταλαβεις αν κοιταξεις πισω και κατω απο το καθισμα - προς τα αριστερα - εχει κατι κωδικους 'CIK -FIA' και κατι νουμερα απο διπλα που το ενα απο αυτα δειχνει απο ποια χρονια ισχυει η homologation (πχ 11, ισχυει απο το 2011 και ληγει 3 χρονια μετα, το 2014) και ενα αλλο νουμερο που δειχνει την διαμετρο του σωληνα του σασι. Πχ το δικο μου γραφει '30' γιατι εχει διαμετρο σωληνα 30 χιλιοστα. Αλλα σασι, βλεπε Μαρανελλο και CRG εχουν σε καποιους σωληνες 30 και σε αλλους 32 στο ιδιο σασι. Και αυτο εχει την σκοπιμοτητα του, καθως στην ουσια κανει το σασι πιο ευλυγιστο και πιο ακαμπτο σε συγκεκριμενα σημεια. Η homologation ειναι στην ουσια η περιοδος κατα την οποια το σασι σου θεωρειται οτι ειναι σε καλη κατασταση και ακομα φρεσκο και μπορει να τρεξει σε αγωνες. Αλλο αν στην Ελλαδα το κοιτανε η οχι, κανονικα ετσι ειναι. Αν σκεφτεσαι μελλοντικα να κατεβεις σε αγωνες τοτε καλο ειναι να παρεις ενα πιο φρεσκο σασι που να ληγει ας πουμε το 2014 η το 2015.

    Ενα φρεσκο σχετικα σασι θα ειναι λιγοτερο ταλαιπωρημενο απο ενα πιο παλιο. Αν παρεις ενα Tony Kart του 2007 για παραδειγμα τοτε το σασι αυτο ενδεχομενως να εχει φαει τα ψωμια του και σε πολλα σημεια να ειναι αρκετα ευαλωτο. Σε γενικες γραμμες τα Tony ειναι πολυ μαλακα σασι που δεν κρατανε πανω απο 2-3 χρονια. Οταν λεω δεν κρατανε δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να τα καβαλησεις. Απλα το σασι καθως περναει ο καιρος να φανταστεις χανει τις ελαστοακαμπτικες του ιδιοτητες και αρχιζει να συμπεριφερεται διαφορετικα στην πιστα. Ενας αρχαριος δεν μπορει να το καταλαβει, ενας εμπειρος αγωνιζομενος ομως μπορει και θα τον κανει πιο αργο κατα μερικα δεκατα. Παρε ματι να δεις τι κανουν οι οδηγοι στις κορυφαιες ομαδες των πρωταθληματων - τρεχουν 2-3 αγωνες το πολυ και μετα το σασι το πουλανε σε τιμη ευκαιρειας και στον τεταρτο αγωνα τρεχουν με ολοφρεσκο σασι βγαλμενο απο το εργοστασιο. Οποτε καλο ειναι να μην παρεις ενα πολυ παλιο σασι και για αυτον τον λογο.

    Ενα αλλο πραγμα που πρεπει να προσεξεις αφου θα πας σε μεταχειρισμενο ειναι να μην εχει σπασιματα στο σωληνα, δηλαδη στους σωληνες. Πριν το παρεις, βαλτο πανω σε ενα σταντ και ψαχουλεψε το πανω-κατω, δεξια-αριστερα και ψαξε για πιθανες μικρορωγμες. Μην περιμενεις να κανουν μπαμ απο μακρυα, μερικες κρυβονται αρκετα καλα. Αλλα να ξερεις γενικα οτι επειδη σχεδον ολες οι πιστες ειναι δεξιοστροφες ολες οι πιεσεις, λογω της φυγοκεντρου, ασκουνται προς την αριστερη μερια του σασι και αφου γενικα ολα τα σασι ειναι πιο ευλυγιστα στο εμπρος μερος και πιο ακαμπτα πισω, οι πιθανοτητες να υπαρξει ρωγμη ειναι πισω-αριστερα κοντα στο καθισμα του οδηγου.

    Ενα τελευταιο και λιγο πιο εξειδικευμενο θεμα ειναι αυτο της σκληροτητας, δηλαδη της γενικης ακαμψιας του σασι. Ολα τα αγωνιστικα σασι δεν ειναι τα ιδια. Καποια ειναι πιο μαλακα ενω καποια ειναι σκληροτερα. Ο βασικος σκοπος ειναι η τελεια προσαρμογη στις διαφορετικες πιστες, καθως αν εχεις να τρεξεις σε μια αρκετα κλειστη πιστα με πολλα σικειν και εναλλασομενες στροφες, ενα σκληροτερο σασι θα σε κανει πιο γρηγορο. Ενα σκληροτερο σασι επιπλεον θα ειναι και πιο προβλεψιμο, αρα πιο ευκολοδηγητο για τον αρχαριο. Αν δεις μονο πως ειναι κατασκευασμενα τα σασι απο τα νοικιαρικα θα καταλαβεις την σκοπιμοτητα.

    Βλεπεις δεν ανεφερα πουθενα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα, ουτε εκανα συγκρισεις απο σασι διαφορετικων εταιρειων η και ακομα της ιδιας εταιρειας γιατι ναι μεν δεν μπορω να πω κατι πρακτικα καθως δεν εχω δοκιμασει αρκετα σασι για να εχω μια αξιοπιστη γνωμη αλλα και επειδη πιστευω οτι δεν χρειαζεται ενας rookie να μπει στην διαδικασια απο την αρχη για να ψαχνει και το εκατοστο του δευτερολεπτου στον γυρο. Ο,τι σασι και να παρεις, μετα απο καποιο χρονικο διαστημα θα δεις τους χρονους σου να εχουν κατεβει αρκετα και να εχουν σταθεροποιηθει καπως. Εκεινο το σημειο θα ειναι που θα αρχισεις τωρα να ψαχνεσαι περισσοτερο στο στησιμο του σασι για να κλεψεις μερικα δεκατα ακομη. Ρωτα στον αντιπροσωπο το βαθμο δυσκολιας ενος σασι που εχει να σου πει. Αν ειναι ευκολοδηγητο, οι χρονοι σου θα πεσουν πολυ γρηγορα, θα σταθεροποιηθουν πολυ γρηγορα και θα το εξαντλησεις γρηγορα. Αυτο σημαινει οτι ενα τετοιο σασι θα σου δωσει αρχικα μια ικανοποιηση του οτι καταφερνεις να το οδηγεις πολυ κοντα στο οριο του αλλα ταυτοχρονα αυτο το οριο ειναι πιο χαμηλα απο το οριο που μπορεις να θεσεις με ενα πιο δυσκολοδηγητο σασι.

    Εννοειται οτι στο τελος θα παρεις κατι που να σου αρεσει κιολας εμφανισιακα για να το βλεπεις και να σου ανοιγει η ορεξη να κανεις καρτ

    Σ'ευχαριστω ολο μαθαινω!

    Αυτο με το homologation δεν τοπιασα.Ολα τα σασι δηλαδη ειναι στα 3 χρονια πχ 11-14 που ειπες ή αναλογα και με την εταιρια?

    ΚΑι κατι αλλο.Διαβασα οτι δεν υπαρχουν κατηγοριες για αγωνες για μη rotax μοτερ.Δηλαδη vortex και iame δεν τρεχουν?

    posted in Περί αυτοκίνησης
    L
    lee22leo
    Apr 2, 2013, 12:28 PM
  • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:

    thevoice και γω καιτ τετοιο σκεφτομαι καθως μαρεσει να ασχολουμαι και με τα μηχανικα μερη οχι μονο να το καβαλαω και να ταχω ολα ετοιμα.,K.Παπαμιχαλη ευχαριστω για την ενημερωση.

    Σχετικα με τα μοτερ.Διαβασα σε ενα αγλγικο φορουμ νομιζω ηταν οτι το rotax max τα παει καλυτερα στις υψηλες στροφες ενω το vortex rok στις χαμηλες.Σκεφτομουν για vortex μιας και ειναι πιο οικονομικος.
    Επισης οτι αγωνες για κατηγοριες με vortex δεν υπαρχουν.Τι ισχυει απ'ολα αυτα και τι προτεινετε?

    Φιλε, δωσε μου λιγο χρονο και θα σου απαντησω οσο πιο αναλυτικα μπορω για να σε κατατοπισω αυριο με την μερα. Κι εγω η αληθεια ειναι οτι κοιτουσα για τα vortex, κυριως λογω της σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης. Κι εγω εχω ακουσει οτι τα vortex σκοτωνουν χαμηλα. Τελικα πηρα rotax και να φανταστεις στην πιστα με τα 1300 μηκος και 8 πλατος ειμαι συνεχεια κολλημενος πισω απο τα 6ταχυτα με τους 42 ιππους.
    Αλλα θυμησου την μαγικη συνταγη και την αλληλουχια της = οδηγος - σασι - μοτερ

    Βλεπεις, το μοτερ ερχεται τελευταιο, που σημαινει οτι ειναι το τελευταιο απο τα τρια που θα σε κανει πραγματικα γρηγορο. Ολα ειναι στα χερια σου και μετα στο στησιμο του σασι. Τωρα στις μερες μας ολα τα μοτερ μιας κατηγοριας ειναι ιδια πανω-κατω. Η πιο σοφη επιλογη για εμενα επειδη τωρα ξεκινας και εσυ ειναι να παρεις το πιο αξιοπιστο καρτομοτερ που εχει βγει ποτε, δηλαδη το rotax

    Τα παραπανισια χρηματα που θα δωσεις ενδεχομενως για το rotax θα τα κανεις γρηγορα αποσβεση λογω των πιο αραιων σερβις που θα χρειαζεται το rotax. Ενδεικτικα αλλαγη πιστονι για το rotax ανα 40-50 ωρες, για το vortex καπου στις 25-30 το πολυ αν θυμαμαι καλα.. Σκεψου το αυτο παντως. Και σκεψου οτι το rotax εχει μια μαγικη επιστρωση στον κυλινδρο, nikasil που στην ουσια μειωνει αρκετα τον συντελεστη τριβης των επιφανειων εμβολου-κυλινδρου και πολυ απλα για να κολλησει ενα τετοιο μοτερ δεν ξερω κι εγω τι πρεπει να κανεις.. Να βαλεις λιγο πυριτιδα στο βενζινολαδο ισως..? Μπορει να κολλησει, δεν παιρνω και ορκο ομως, χεχε

    χαχαχα οποτε παμε rotax.Το 125 max και το senior ειναι το ιδιο ή διαφορετικα?
    Kαι για το θεμα σασι ξερω μονο τις 3 4 5 top εταιριες.Διαφορες πλεονεκτιματα μειονεκτιματα δεν εχω ιδεα.
    **Με μια προτιμηση στα Tony γιατι ειχα μια μινιατουρα μικρος.

    posted in Περί αυτοκίνησης
    L
    lee22leo
    Apr 1, 2013, 11:17 PM
  • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:

    thevoice και γω καιτ τετοιο σκεφτομαι καθως μαρεσει να ασχολουμαι και με τα μηχανικα μερη οχι μονο να το καβαλαω και να ταχω ολα ετοιμα.,K.Παπαμιχαλη ευχαριστω για την ενημερωση.

    Σχετικα με τα μοτερ.Διαβασα σε ενα αγλγικο φορουμ νομιζω ηταν οτι το rotax max τα παει καλυτερα στις υψηλες στροφες ενω το vortex rok στις χαμηλες.Σκεφτομουν για vortex μιας και ειναι πιο οικονομικος.
    Επισης οτι αγωνες για κατηγοριες με vortex δεν υπαρχουν.Τι ισχυει απ'ολα αυτα και τι προτεινετε?

    Φιλε, δωσε μου λιγο χρονο και θα σου απαντησω οσο πιο αναλυτικα μπορω για να σε κατατοπισω αυριο με την μερα. Κι εγω η αληθεια ειναι οτι κοιτουσα για τα vortex, κυριως λογω της σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης. Κι εγω εχω ακουσει οτι τα vortex σκοτωνουν χαμηλα. Τελικα πηρα rotax και να φανταστεις στην πιστα με τα 1300 μηκος και 8 πλατος ειμαι συνεχεια κολλημενος πισω απο τα 6ταχυτα με τους 42 ιππους.
    Αλλα θυμησου την μαγικη συνταγη και την αλληλουχια της = οδηγος - σασι - μοτερ

    Βλεπεις, το μοτερ ερχεται τελευταιο, που σημαινει οτι ειναι το τελευταιο απο τα τρια που θα σε κανει πραγματικα γρηγορο. Ολα ειναι στα χερια σου και μετα στο στησιμο του σασι. Τωρα στις μερες μας ολα τα μοτερ μιας κατηγοριας ειναι ιδια πανω-κατω. Η πιο σοφη επιλογη για εμενα επειδη τωρα ξεκινας και εσυ ειναι να παρεις το πιο αξιοπιστο καρτομοτερ που εχει βγει ποτε, δηλαδη το rotax

    HatmanMotorsport νασαι καλα για το απο πανω ποστ!δεν τοξερα αυτο με τα γραναζια!!
    Με την ησyχια σου εδω θαμαι!

    posted in Περί αυτοκίνησης
    L
    lee22leo
    Apr 1, 2013, 10:56 PM
  • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    thevoice και γω καιτ τετοιο σκεφτομαι καθως μαρεσει να ασχολουμαι και με τα μηχανικα μερη οχι μονο να το καβαλαω και να ταχω ολα ετοιμα.,K.Παπαμιχαλη ευχαριστω για την ενημερωση.

    Σχετικα με τα μοτερ.Διαβασα σε ενα αγλγικο φορουμ νομιζω ηταν οτι το rotax max τα παει καλυτερα στις υψηλες στροφες ενω το vortex rok στις χαμηλες.Σκεφτομουν για vortex μιας και ειναι πιο οικονομικος.
    Επισης οτι αγωνες για κατηγοριες με vortex δεν υπαρχουν.Τι ισχυει απ'ολα αυτα και τι προτεινετε?

    posted in Περί αυτοκίνησης
    L
    lee22leo
    Apr 1, 2013, 10:06 PM
  • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
    Φίλε lee22leo, το σίγουρο είναι ότι με την αγορά ενός δικού σου καρτ μπαίνουν στο κεφάλι σου 'μπελάδες' που δεν είχες πριν. Στα ενοικιαζόμενα εμφανίζεσαι, οδηγάς, πληρώνεις, χαιρετάς... Με το δικό σου καρτ ασχολείσαι ο ίδιος αρκετά. Για τους περισσότερους (και μένα, που μόλις πρόσφατα ξεκίνησα) αυτό είναι και ωραία διαδικασία. Όμως υπάρχουν πράγματι κάποια πιό δύσκολα μηχανολογικά που χρειάζονται εξειδίκευση και ή το παίρνεις απόφαση και μαθαίνεις πολύ καλά τί πρέπει να κάνεις για να τα πειράξεις, ή τα αφήνεις στους ειδικούς.

    Τα ενοικιαζομενα τα σιχαινομαι γιατι εινα πολυ πιο αργα.Πηγαινα μικρος Αγ.Κοσμα μιας και το εχω πιο κοντα απ'ολα αλλα πια εχω να παω αρκετα χρονια γιατι μεγαλωνοντας ηθελα κατι πιο γρηγορο και δν ευχαριστιομουν 100% οπως οταν ειμουν 15.Προθυμος να μαθω ειμαι και μαρεσει απλα ειναι μεχρι να μπω στο λουκι και να το παρω μετα τα υπολοιπα πιστευω θαρθουν

    posted in Περί αυτοκίνησης
    L
    lee22leo
    Apr 1, 2013, 9:25 PM
  • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
    το θέμα δεν είναι πόσα θα δώσεις αρχικά για να το αγοράσεις , αλλά πόσα είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις στη συνέχεια. Η αγορά ενός καρτ είναι πραγματικά ένα ελάχιστο αρχικό κεφάλαιο σε σχέση με τα έξοδα χρήσης ,ανταλλακτικών , επισκευών , αναλώσιμων κτλ. Δε θα σου πω πάρε καραμέλο , σιριτζι ή μπυρέλ αυτό πραγματικά καμία σημασία δεν έχει. Αν δεν είσαι έστω και κατ ελάχιστο τεχνικά ικανός να το υποστηρίξεις μην ασχοληθείς καν. Υπάρχουν πίστες που είναι μικρές σε μέγεθος και τα καρτ που νοικιάζουν δεν είναι άσχημα . Βλέπε τα παραπάνω που έγραψα εγώ για το Κορωπί και ένας φίλος για τη Παλλήνη. Εγώ θα ξόδευα τα χρήματά μου σε κάτι τέτοιο. Αν ξεκινήσεις με παλιό ταλαιπωρημένο καρτ πιο πιθανό είναι να σε κάνει να σιχτιριάσεις που το ξεκινησες παρά να το χαρείς ουσιαστικά.

    Φυσικά όλα αυτά που είπα αναιρούνται αν μπορείς να το υποστηρίξεις τεχνικά , είτε εσύ είτε κάποιος φίλος/ γνωστός. Αν περιμένεις όμως να το κάνει άλλος το κόστος θα εκτοξευτεί πραγματικά. πχ μια επισκευή μοτέρ παίζει να σου κοστίσει από 100 έως και 400+++ ευρώ ανάλογα τι θα χρειαστεί αλλαγή !

    Δεν μπορω να σου πω οτι ξερω να φτιαχνω μοτερ ή να αλλαξω πιστονια αλλα γενικα μαρεσει να ασχολουμαι ο ιδιος με κατι παρα να τα σκασω για το ετοιμο.Θελω να πω οτι θα κατσω να ψαχτω πως γινεται κατι και θα το κανω μονος μου οσο με παιρνει φυσικα δεν μπορω να αλλαξω και πιστονια

    posted in Περί αυτοκίνησης
    L
    lee22leo
    Apr 1, 2013, 7:39 PM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr