-
Με αφορμη τα νεα μετρα σχετικα με τους 4-κυλινδρους turbo κινητηρες και το ground effect που θα εφαρμοστουν στα μονοθεσια της F1 απο το 2013 ειπα να φτιαξω ενα θεμα που θα ασχολειται με τις καινοτομιες και τα νεα μετρα που εχουν εφαρμοστει αλλα και που θα εφαρμοστουν στο μελλον γυρο απο τη F1 μιας και αποτι ειδα απο διαφορα blogs ειναι πααααρα πολλα και πιστευω θα υπαρξει ενδιαφερον γυρο απο το ολο θεμα.
Οτι νεο εχετε λοιπον πειτε το εδω να ανταλλαξουμε αποψεις και να κουβεντιασουμε ρε αδερφε! -
Με αφορμη τα νεα μετρα σχετικα με τους 4-κυλινδρους turbo κινητηρες και το ground effect που θα εφαρμοστουν στα μονοθεσια της F1 απο το 2013 ειπα να φτιαξω ενα θεμα που θα ασχολειται με τις καινοτομιες και τα νεα μετρα που εχουν εφαρμοστει αλλα και που θα εφαρμοστουν στο μελλον γυρο απο τη F1 μιας και αποτι ειδα απο διαφορα blogs ειναι πααααρα πολλα και πιστευω θα υπαρξει ενδιαφερον γυρο απο το ολο θεμα.
Οτι νεο εχετε λοιπον πειτε το εδω να ανταλλαξουμε αποψεις και να κουβεντιασουμε ρε αδερφε! -
Με αφορμη τα νεα μετρα σχετικα με τους 4-κυλινδρους turbo κινητηρες και το ground effect που θα εφαρμοστουν στα μονοθεσια της F1 απο το 2013 ειπα να φτιαξω ενα θεμα που θα ασχολειται με τις καινοτομιες και τα νεα μετρα που εχουν εφαρμοστει αλλα και που θα εφαρμοστουν στο μελλον γυρο απο τη F1 μιας και αποτι ειδα απο διαφορα blogs ειναι πααααρα πολλα και πιστευω θα υπαρξει ενδιαφερον γυρο απο το ολο θεμα.
Οτι νεο εχετε λοιπον πειτε το εδω να ανταλλαξουμε αποψεις και να κουβεντιασουμε ρε αδερφε! -
Αυτα ειναι καποια απ'τα πολλα νεα μετρα που βρηκα που θα τεθουν σε ισχυ απο το 2013:
Αρκετά μικρότερες εμπρός και πίσω πτέρυγες (αεροτομές).
Πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της συνολικής κάθετης αεροδυναμικά παραγόμενης δύναμης (downforce) θα προέρχεται από το πάτωμα σε σχέση με τις αεροτομές.
Σημαντική μείωση της συνολικής κάθετης αεροδυναμικά παραγόμενης δύναμης (downforce).
Για πρώτη φορά μετά το 1982, το πάτωμα των μονοθεσίων δεν θα είναι ίσιο ούτως ώστε να παράγει downforce.
Κατά μέσο όρο, το ποσοστό που θα μπορεί ο οδηγός να είναι full throttle σε έναν γύρο θα πέσει από το 70% που είναι τώρα στο 50%.
Τα ελαστικά θα παραμείνουν περίπου ως έχουν για να εξασφαλίζουν μεγάλες ταχύτητες στις στροφές
-
Μ' αρέσει η ιδέα για το topic! Απ' ότι φαίνεται όμως δυστυχώς δεν θα δούμε την επιστροφή του ground effect και ίσως (αυτό είναι καλό) καθυστερήσει η εφαρμογή των 4κύλινδρων.
-
Και για να πάμε στα πιο πρόσφατα, από το Silverstone και μετά έχουμε την κατάργηση του περίφημου off throttle θέματος, όπου θα επιτρέπεται όταν δεν είναι ο οδηγός στο γκάζι να παράγεται το πολύ το 10% των καυσερίων. Ως αποτέλεσμα οι ομάδες αλλάζουν χαρτογραφήσεις και ρυθμίσεις στα μονοθέσια. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα διαμορφωθεί η δυναμικότητα των μονοθεσίων μετά από αυτό.
Από του χρόνου έχουμε πλήρη κατάργηση του blown diffuser, καθώς οι εξατμίσεις θα βγαίνουν υποχρεωτικά πίσω από τον πίσω άξονα. -
Και να επισημάνουμε ότι άλλη μια καινοτομία καταργείται από τη FIA... Να δούμε τι έχει σειρά...
-
Οι κανονισμοί είχαν σαφέστατα παραθυράκια* που όχι απλά άφηναν αλλά πρακτικά υπαγόρευαν τα blown diffuser. Τώρα καταργούνται πάλι με ένα εντελώς ασαφή τρόπο που αφήνει παραθυράκια από εδώ και από εκεί. Κατά τα άλλα έχουν παγώσει οι κινητήρες για περιορισμό του κόστους..
*θα μπορούσε πχ απλά να λέει ο κανονισμός πως οι εξατμίσεις θα έχουν άνοιγμα εφαπτόμενο σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, πχ κάθετο στον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου και πίσω από την πίσω αεροτομή με ελάχιστη απόσταση από το έδαφος Χcm. Ούτε παραθυράκια ούτε τίποτα.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Μ' αρέσει η ιδέα για το topic! Απ' ότι φαίνεται όμως δυστυχώς δεν θα δούμε την επιστροφή του ground effect και ίσως (αυτό είναι καλό) καθυστερήσει η εφαρμογή των 4κύλινδρων.Προσωπικα δεν θελω να μπουν 4κυλινδροι στην F1.Δηλαδη χανει ολο το νοημα του supercar.απο v12 σε v10,μετα σε v8 και τωρα 4.Νταξει νε μεν προστατευουμε το περιβαλλον αλλα με αυτον το τροπο??τελος παντων...
Τωρα σχετικα με το ground effect πολυ θα'θελα να εφαρμοστει διοτι αποτι διαβασα (διοτι 25 χρονια πριν που ειχε εφαρμοστει ειμουν μην πω που ) θα βελτιωσει τις προσπερασεις και την αδρεναλινη κατα πολυ! -
Ο χρήστης lee22leo έγραψε:
Προσωπικα δεν θελω να μπουν 4κυλινδροι στην F1.Δηλαδη χανει ολο το νοημα του supercar.απο v12 σε v10,μετα σε v8 και τωρα 4.Νταξει νε μεν προστατευουμε το περιβαλλον αλλα με αυτον το τροπο??τελος παντων...Αυτό λέει και ο Βασίλης! Χαίρεται που θα καθυστερήσει η εφαρμογη τους. Εγώ θα χαρώ αν ματαιωθεί! Καταραμένο dowsnizing και turbos!!!
-
Ο χρήστης lee22leo έγραψε:
Μ' αρέσει η ιδέα για το topic! Απ' ότι φαίνεται όμως δυστυχώς δεν θα δούμε την επιστροφή του ground effect και ίσως (αυτό είναι καλό) καθυστερήσει η εφαρμογή των 4κύλινδρων.
Προσωπικα δεν θελω να μπουν 4κυλινδροι στην F1.Δηλαδη χανει ολο το νοημα του supercar.απο v12 σε v10,μετα σε v8 και τωρα 4.Νταξει νε μεν προστατευουμε το περιβαλλον αλλα με αυτον το τροπο??τελος παντων...
Τωρα σχετικα με το ground effect πολυ θα'θελα να εφαρμοστει διοτι αποτι διαβασα (διοτι 25 χρονια πριν που ειχε εφαρμοστει ειμουν μην πω που ) θα βελτιωσει τις προσπερασεις και την αδρεναλινη κατα πολυ!Και εγώ θα ήθελα την επιστροφή του ground effect γιατί θεωρητικά θα είναι πολύ καλό αλλά επιβεβαίωσαν ότι δεν θα γίνει τουλάχιστον για το 2013 οπότε...
-
Και λενε οτι ο ηχος δεν θα επηρεαστει!Ε αυτο δεν γινεται!Δεν μπορει να βγαζει ιδιο ηχο ο v8 με το τεσαρη!
-
Eγω παλι θελω κατι που να αλλαξει ριζικα την f1 για να αρχισουν ολες οι ομαδες απο το 0 και να υπαρχει περισσοτερος ανταγωνισμος.Αλλα να αλλαξει κατι προς το καλυτερο,οχι προς το χειροτερο σε θεματα ακροαματηκοτητας.
Αλλα τι να πεις..αντι να εφαρμοσουν το ground effect και να αφησουν τισ μαλακιουλες για μικροτερους κινητηρες..κανουν το αντιθετο... -
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
History: Periscope ExhaustsΠολυ ενδιαφερον το θεμα!!
-
http://www.autosport.com/news/report.php/id/92513
Παμε φουλ για V6 1,6 lt turbo απο το 2014.
-
Καλύτερα V6, παρά Ι4... πάτησε πόδι ο Luca προφανώς.
-
V6 turbo παλεύεται...
-
Συμφωνώ. Είναι μια καλή μέση λύση.
-
Πάλι καλά που πήγε V6 Turbo. Πάντως όπως και να έχει το στροφάρισμα κοντά στις 20.000 στροφές θα μας λείψει. Ιπποδύναμη που προβλέπεται; Νομίζω κάτω από την τωρινή έτσι δεν είναι;
Τεχνολογια,Καινοτομιες & Κανονες F1