-
Έχω βάλει αγγελία το ττ και πρόσφατα, μετά από προτάσεις των 12.000-13.000, είχα μια καλή πρόταση, για τα δεδομένα της αγοράς, στα 15.000. Προβληματίζομαι όμως αν τελικά είναι σωστή η κίνηση να το δώσω. Η αλήθεια είναι ότι 3 αυτοκίνητα δεν είναι απαραίτητα. Το ττ το παίρνω για τα επαγγελματικά μου ταξίδια και το smart το έχω για μέσα στην πόλη. Η Β είναι για τη σύζυγο και το μωρό καθώς και για τις οικογενειακές μετακινήσεις. Βολευόμαστε φυσικά και με 2, και αυτό ήταν στο πρόγραμμα όταν πήρα τη Β, να δώσω το ττ. Δίνοντάς το όμως χάνω το μόνο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο από τα 3. Μήπως δεν αξίζει για 15.000 να το θυσιάσω, όταν χρειάζομαι 35+ για να πάρω κάτι αντίστοιχο; Πάλι, οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει (όχι ότι με 15.000 θα σωθούμε αν π.χ. μείνουμε χωρίς δουλειά). Συν το γεγονός ότι κάνω πια μόνο γύρω στα 3.000 κμ το χρόνο. Επίσης, αν πω ότι το πουλάω, πιθανώς θα πρέπει να αντικαταστήσω το σμαρτ με κάτι μεγαλύτερο για δεύτερο αυτοκίνητο. Και εκεί πιθανώς θα το μετανιώσω εκτός κι αν πάω για κάτι μεγέθους iq.
Το ξέρω πως μόνο εγώ μπορώ να ξέρω αν πρέπει ή όχι να το κρατήσω, απλά όποιος δε βαριέται, ας γράψει καμιά γνώμη μπας και πάρω καμιά απόφαση γιατί ο αγοραστής είναι ζεστός και περιμένει να του πω αν του το δίνω ή όχι .
p.s. ελπίζω να μην υπάρχει αντίστοιχο θέμα διλημμάτων (αν υπάρχει, ας μεταφερθεί )
-
Έχω βάλει αγγελία το ττ και πρόσφατα, μετά από προτάσεις των 12.000-13.000, είχα μια καλή πρόταση, για τα δεδομένα της αγοράς, στα 15.000. Προβληματίζομαι όμως αν τελικά είναι σωστή η κίνηση να το δώσω. Η αλήθεια είναι ότι 3 αυτοκίνητα δεν είναι απαραίτητα. Το ττ το παίρνω για τα επαγγελματικά μου ταξίδια και το smart το έχω για μέσα στην πόλη. Η Β είναι για τη σύζυγο και το μωρό καθώς και για τις οικογενειακές μετακινήσεις. Βολευόμαστε φυσικά και με 2, και αυτό ήταν στο πρόγραμμα όταν πήρα τη Β, να δώσω το ττ. Δίνοντάς το όμως χάνω το μόνο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο από τα 3. Μήπως δεν αξίζει για 15.000 να το θυσιάσω, όταν χρειάζομαι 35+ για να πάρω κάτι αντίστοιχο; Πάλι, οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει (όχι ότι με 15.000 θα σωθούμε αν π.χ. μείνουμε χωρίς δουλειά). Συν το γεγονός ότι κάνω πια μόνο γύρω στα 3.000 κμ το χρόνο. Επίσης, αν πω ότι το πουλάω, πιθανώς θα πρέπει να αντικαταστήσω το σμαρτ με κάτι μεγαλύτερο για δεύτερο αυτοκίνητο. Και εκεί πιθανώς θα το μετανιώσω εκτός κι αν πάω για κάτι μεγέθους iq.
Το ξέρω πως μόνο εγώ μπορώ να ξέρω αν πρέπει ή όχι να το κρατήσω, απλά όποιος δε βαριέται, ας γράψει καμιά γνώμη μπας και πάρω καμιά απόφαση γιατί ο αγοραστής είναι ζεστός και περιμένει να του πω αν του το δίνω ή όχι .
p.s. ελπίζω να μην υπάρχει αντίστοιχο θέμα διλημμάτων (αν υπάρχει, ας μεταφερθεί )
-
Έχω βάλει αγγελία το ττ και πρόσφατα, μετά από προτάσεις των 12.000-13.000, είχα μια καλή πρόταση, για τα δεδομένα της αγοράς, στα 15.000. Προβληματίζομαι όμως αν τελικά είναι σωστή η κίνηση να το δώσω. Η αλήθεια είναι ότι 3 αυτοκίνητα δεν είναι απαραίτητα. Το ττ το παίρνω για τα επαγγελματικά μου ταξίδια και το smart το έχω για μέσα στην πόλη. Η Β είναι για τη σύζυγο και το μωρό καθώς και για τις οικογενειακές μετακινήσεις. Βολευόμαστε φυσικά και με 2, και αυτό ήταν στο πρόγραμμα όταν πήρα τη Β, να δώσω το ττ. Δίνοντάς το όμως χάνω το μόνο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο από τα 3. Μήπως δεν αξίζει για 15.000 να το θυσιάσω, όταν χρειάζομαι 35+ για να πάρω κάτι αντίστοιχο; Πάλι, οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει (όχι ότι με 15.000 θα σωθούμε αν π.χ. μείνουμε χωρίς δουλειά). Συν το γεγονός ότι κάνω πια μόνο γύρω στα 3.000 κμ το χρόνο. Επίσης, αν πω ότι το πουλάω, πιθανώς θα πρέπει να αντικαταστήσω το σμαρτ με κάτι μεγαλύτερο για δεύτερο αυτοκίνητο. Και εκεί πιθανώς θα το μετανιώσω εκτός κι αν πάω για κάτι μεγέθους iq.
Το ξέρω πως μόνο εγώ μπορώ να ξέρω αν πρέπει ή όχι να το κρατήσω, απλά όποιος δε βαριέται, ας γράψει καμιά γνώμη μπας και πάρω καμιά απόφαση γιατί ο αγοραστής είναι ζεστός και περιμένει να του πω αν του το δίνω ή όχι .
p.s. ελπίζω να μην υπάρχει αντίστοιχο θέμα διλημμάτων (αν υπάρχει, ας μεταφερθεί )
-
Δύσκολη απόφαση αλλα αν τα χρήματα που σου προσφέρει είναι ικανοποιητικά μπορείς να σκεφτείς και την λύση πώλησης και του smart για αγορά ενός αυτοκινητου το οποίο μπορει να ικανοποιήσει την οδηγική σου απόλαυση και παράλληλα να είναι μεγέθους πόλης το οποίο φυσικά και ίσως σου αφήσει και ρέστα!
-
Δεν ξέρω πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι γενικά η μεταπώληση των ΤΤ αλλά θα έλεγα να φύγει καλύτερα τωρα παρα ... μετά, με το μετά να είναι άγνωστο. Αν δεν το 'σκοτώνεις' καλύτερα δώστο τωρα που υπάρχει και ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο.
Μετά βλέπεις ... -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Έχω βάλει αγγελία το ττ και πρόσφατα, μετά από προτάσεις των 12.000-13.000, είχα μια καλή πρόταση, για τα δεδομένα της αγοράς, στα 15.000. Προβληματίζομαι όμως αν τελικά είναι σωστή η κίνηση να το δώσω. Η αλήθεια είναι ότι 3 αυτοκίνητα δεν είναι απαραίτητα. Το ττ το παίρνω για τα επαγγελματικά μου ταξίδια και το smart το έχω για μέσα στην πόλη. Η Β είναι για τη σύζυγο και το μωρό καθώς και για τις οικογενειακές μετακινήσεις. Βολευόμαστε φυσικά και με 2, και αυτό ήταν στο πρόγραμμα όταν πήρα τη Β, να δώσω το ττ. Δίνοντάς το όμως χάνω το μόνο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο από τα 3. Μήπως δεν αξίζει για 15.000 να το θυσιάσω, όταν χρειάζομαι 35+ για να πάρω κάτι αντίστοιχο; Πάλι, οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει (όχι ότι με 15.000 θα σωθούμε αν π.χ. μείνουμε χωρίς δουλειά). Συν το γεγονός ότι κάνω πια μόνο γύρω στα 3.000 κμ το χρόνο. Επίσης, αν πω ότι το πουλάω, πιθανώς θα πρέπει να αντικαταστήσω το σμαρτ με κάτι μεγαλύτερο για δεύτερο αυτοκίνητο. Και εκεί πιθανώς θα το μετανιώσω εκτός κι αν πάω για κάτι μεγέθους iq.Το ξέρω πως μόνο εγώ μπορώ να ξέρω αν πρέπει ή όχι να το κρατήσω, απλά όποιος δε βαριέται, ας γράψει καμιά γνώμη μπας και πάρω καμιά απόφαση γιατί ο αγοραστής είναι ζεστός και περιμένει να του πω αν του το δίνω ή όχι .
p.s. ελπίζω να μην υπάρχει αντίστοιχο θέμα διλημμάτων (αν υπάρχει, ας μεταφερθεί )
Δεν ξέρω ποιο μοντέλο είναι το ττ, ποιας χρονολογίας κλπ αλλά εάν τα 15.000 είναι καλή πρόταση για τα δεδομένα της αγοράς τότε εγώ θα το πούλαγα.
Και θα το πούλαγα όχι για κάνα άλλο λόγο αλλά γιατί έτσι όπως είναι σήμερα η αγορά μπορεί να βρεις (κάποια στιγμή αφού δε θα καίγεσαι κι όλας) κάτι άλλο.
Είμαι κι εγώ στην ίδια φάση (ενα για τις καθημερινές μετακινήσεις εντάξει είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά από το smart, ένα της κυράς για τα μωρά) και το subaru το οποίο εάν είχα μια καλή πρόταση θα το έδινα.
Πχ τις προάλλες φίλος μου είπε για μια Μ3 Ε92 dkg του 08 με 40.000 ευρώ διαπραγματεύσιμα. Αν είχα δώσει το subaru σε μια τιμή γύρω στο εικοσάρικο θα μπορούσα να το σκεφτώ τουλάχιστον.
Κάποια στιγμή το είχα βάλει αγγελία, οι περισσότεροι πέρναν από περιέργεια ή νόμιζαν ότι θα το σκότωνα οπότε το έβγαλα. -
3 αμάξια και το έχεις για 3000χλμ το χρόνο? Δώστο καλύτερα τώρα....γλυτώνεις και τα πάγια έξοδα και ΄παίρνεις και 15000 στο χέρι....αυριο μεθαύριο θα το πάρει κανείς? Και πόσο? Δώστο μωρέ..........
-
Δε φαίνεται να έχει νόημα να το κρατάς.
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Δε φαίνεται να έχει νόημα να το κρατάς.Νόημα έχει αλλά δυστυχώς η πραγματικότητα μερικες φορές δεν κοιτά συναίσθημα!
Δίνοντάς το όμως χάνω το μόνο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο από τα 3.
-
Η λογική λέει να φύγει, το συναίσθημα να μείνει.
Μεταχειρισμένο δύσκολα παίρνω γιατί δύσκολα βρίσκω κάποιον να το προσέχει όσο εγώ (και δεν το λέω επειδή είμαι μπροστά ). Οπότε, δίνοντας το audi, που ξέρω σε τι κατάσταση είναι, χλωμό να πάρω άλλο μεταχειρισμένο εκτός κι αν προκύψει ανάλογη ευκαιρία (που το βλέπω απίθανο). Έτσι, για να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο που να με ικανοποιεί όσο το audi θα πρέπει να βάλω σχετικά βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Το άσχημο είναι ότι συνήθως πουλάς κάτι για να πάρεις κάτι άλλο και έτσι η χαρά του καινούργιου βοηθά να ξεχάσεις το παλιό. Ενώ εδώ, απλά δίνω το αυτοκίνητο που μου/μας αρέσει@ junior Μήπως να έδινα και τη Β και να έπαιρνα την Μ3 του φίλου σου;
-
Πούλα τώρα για να πληρωθείς σε ευρώ! Του χρόνου μπορεί να πληρωθείς σε δραχμές ή σε λεφτά της μονόπολης.
-
Πουλα το τωρα μαζι με το B και παρε ενα καλο μικρομεσαιο χαμηλου κυβισμου με turbo πχ με 122 αλογα.Και ποιο χαμηλες καταναλωσεις θα εχεις και ποιο σβελτα θα πηγαινε(Μπορει να μην ενδιαφερει τη γυναικα σου αλλα εσενα ναι ).
-
Απο ττ σε τσι 122 ειναι τρελο downgrade..
Ειμαι κι εγω υπερ του μικρομεσαιου , αλλα με 150-160 τουλαχιστον αλογαΑν ειναι κανα 1.4 τσι θα εχεις καλυτερη οικονομια σε σχεση με τον 20vt και οπως και να το κανουμε πιο καινουριο αυτοκινητο με εγγυηση που θα σου ζηταει λιγοτερα
Αν δεν υπαρχει αναγκη παντως κρατα το , ειναι κριμα να το σκοτωσεις γιατι και τα 15 σκοτωμα ειναι οπως και να το κανουμε
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Τωρα πια δε θεωρείται σκότωμα, δυστυχώς.
-
Το ξερω ρε ταυρε οτι δε θεωρειται , αλλα ειναι..
Δυστυχως οσο πιο ακριβο το αυτοκινητο τοσο πιο μεγαλη η απαξιωση, οποτε κρατα το μεχρι να σαπισει
Βεβαια στη περιπτωση που συζηταμε ενα σβελτο μικρομεσαιο για ολες τις δουλειες δεν ειναι κακη ιδεα, τουλαχιστον θα συνεχισουν να υπαρχουν τα γκαζια περα απο τη πρακτικοτητα , γιατι αμα καλομαθεις σε αυτα μετα ειναι δυσκολο να κανεις μεγαλους συμβιβασμους
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Αν αντεχεις τα 'χασουρα' απο την κατοχη κ μονο, (= απαξιωση, τελη, ασφαλειες, συντηρηση) κρατα το μεχρι να σαπισει οπως λεει κι ο qsis απο πανω.
Αν παλι, αν τυχον καποια στιγμη, δε μπορεις να αντεξεις πια αυτο το κοστος (χτυπα ξυλο) και αναπολεις τα 15Κ σκοτωνοντας το -αντι να καταθεσεις πινακιδες μεχρι να μπορεσεις να το ξαναβγαλεις για παραδειγμα- τοτε ναι δωσ'το γιατι αυτα τα χρηματα δε νομιζω να τα ξαναβρεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Απο ττ σε τσι 122 ειναι τρελο downgrade..
Ειμαι κι εγω υπερ του μικρομεσαιου , αλλα με 150-160 τουλαχιστον αλογαΑν ειναι κανα 1.4 τσι θα εχεις καλυτερη οικονομια σε σχεση με τον 20vt και οπως και να το κανουμε πιο καινουριο αυτοκινητο με εγγυηση που θα σου ζηταει λιγοτερα
Αν δεν υπαρχει αναγκη παντως κρατα το , ειναι κριμα να το σκοτωσεις γιατι και τα 15 σκοτωμα ειναι οπως και να το κανουμε
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Ε καλα ρε Γιωργη εγω εδωσα ενα παραδειγμα με 122 αλογα να το οδηγει και η γυναικα του ανθρωπου αφου λεω να δωσει και το Β.Το Β ποσα πιανει?
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Η λογική λέει να φύγει, το συναίσθημα να μείνει.
Μεταχειρισμένο δύσκολα παίρνω γιατί δύσκολα βρίσκω κάποιον να το προσέχει όσο εγώ (και δεν το λέω επειδή είμαι μπροστά ). Οπότε, δίνοντας το audi, που ξέρω σε τι κατάσταση είναι, χλωμό να πάρω άλλο μεταχειρισμένο εκτός κι αν προκύψει ανάλογη ευκαιρία (που το βλέπω απίθανο). Έτσι, για να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο που να με ικανοποιεί όσο το audi θα πρέπει να βάλω σχετικά βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Το άσχημο είναι ότι συνήθως πουλάς κάτι για να πάρεις κάτι άλλο και έτσι η χαρά του καινούργιου βοηθά να ξεχάσεις το παλιό. Ενώ εδώ, απλά δίνω το αυτοκίνητο που μου/μας αρέσει@ junior Μήπως να έδινα και τη Β και να έπαιρνα την Μ3 του φίλου σου;
Sorry τώρα είδα το αμάξι σου στο link που δίνεις. Μοντ. 2004, 150 hp και 15000 στις μέρες μας?
Μου φαίνεται πάρα πολύ καλή τιμή.
Την Μ3 για την κυρά και το μικρό θα την ήθελες έτσι??? -
Ε ναι, να βολευτούμε βρε αδερφέ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Απο ττ σε τσι 122 ειναι τρελο downgrade..
Ειμαι κι εγω υπερ του μικρομεσαιου , αλλα με 150-160 τουλαχιστον αλογαΑν ειναι κανα 1.4 τσι θα εχεις καλυτερη οικονομια σε σχεση με τον 20vt και οπως και να το κανουμε πιο καινουριο αυτοκινητο με εγγυηση που θα σου ζηταει λιγοτερα
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
δεν ειναι και τοσο downgrade οσο φενετε!
Μήπως να μην το πουλήσω;