-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Παντως για ολα υπαρχει λυση.Βγαζει το κρατος ενα προγραμμα που να λεει οποιος ευσυνηδητος πολιτης θελει ας αγορασει απο ειδικες ψηφιακες μηχανες που θα παραχωρησει η τροχαια (εστω με κοστος αγορας) και να φωτογραφιζει βεβαιωμενες παραβασεις μικρου επιπεδου, οπως παρκαρισμα σε ραμπες αναπηρων σε πλατειες και σε πεζοδρομια. Μονο αυτα, στα αλλα ειναι η τροχαια.
Η μηχανη να εχει ενα λογισμικο που να αναγραφει χωρις την ικανοτητα παρεμβασης τον χρονο και τον τοπο μεσω gps.
Θα βεβαιωνεται ηλεκτρονικα η παραβαση οταν ο παραβατης παρκαρει για ενα ευλογο διαστημα, δεν χρειαζεται μεγαλη αυστηροτητα.
Συνεπως, αν θα βλεπεις ενα ζωακι να μη σεβεται τους συμπολιτες του, το φωτογραφιζεις και το στελνεις, βγαζοντας φωτο οπου να εμφανιζεται η πινακιδα με καθαρο τροπο και η παραβαση του,οπως γινεται εδω στο φορουμ.
Αν καποιος αλλος κατα την διαρκεια της ημερας, φωτογραφισει το ιδιο αυτοκινητο στην ιδια τοποθεσια αλλα σε αλλη χρονικη περιοδο, σημαινει οτι ο οδηγος του το εχει παρατησει εκει και δεν τον ενδιαφερει για μεγαλο χρονικο διαστημα, συνεπως το συστημα κανει αυτοματα μονο του τη διασταυρωση και βεβαιωνει παραβαση, μετα μια επιτροπη θα κοιτα φωτογραφιες και καποια στιγμη θα βεβαιωνεται η παραβαση. Οπως και στις καμερες για υψηλη ταχυτητα.Οποιος ειναι καθυστερημενος και φωταγραφιζει παραβασεις που δεν ειναι παραβασεις ευγενικα η τροχαια θα του παιρνει πισω τη καμερα, και θα κλεινει τη συνδρομη του.
Κανεις δεν θα ξαναπαρκαρει μπροστα σε ραμπες αναπηρων η σε πεζοδρομιο. Ενταξει δεν χρειαζεται αυστηροτητα απλα στις κραυγαλεες περιπτωσεις, να αποδιδεται το προστιμο ακομα και οταν δεν δυναται η τροχαια να βεβαιωσει παραβαση..
Σαν μετρο ισως ειναι ψηλοβαρβαρο και δεν αξιζει σε μια ευρυθμη κοινωνια, αλλα οταν καλεις τροχαια και δεν ερχεται, και οταν μαλωνεις για το αυτονοητο ποια αλλη λυση μπορει να υπαρξει; Φυσικα ποτε η βια.
Η παιδεια ειναι η λυση, φυσικα και συμφωνω, αλλα ουτε σε αυτο δεν γινεται προσπαθεια.
Φίλε μου, εύγε!!! Αυτό σκεφτόμουν & εγώ τις προάλλες, που ένα μεσήλικο ζώο με ένα ερείπιο Αξεντ έκανε αντικανονικες προσπερασεις στα Καλυβια & στο τέλος έσφαξε χαλαρά & κόκκινο. Ναι, κάμερα που καταγράφει παραβάσεις & απευθείας e-mail στην Τροχαία (με συνεπακόλουθο το ερώτημα: μετά ποιος θα ασχοληθεί;;;).
Όνειρα, πουλιά μου ταξιδιάρικα...
Πλέον δε με απασχολεί να με πουν ρουφιάνο, ότι υπάρχουν προσωπικά δεδομένα κτλ, όταν καθημερινά γίνονται αμέτρητες παραβάσεις του ΚΟΚ, μερικές από τις οποίες ισοδυναμούν με απόπειρα ανθρωποκτονίας (παραβίαση στοπ, κοκκινου, αντικανονική προσπέραση, κτλ...). Έλεος πια με την ατιμωρησία & την ψευτομαγκια.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεν ξερω, αν η καμερα με βιντεο πανω στο ταμπλο θα βοηθουσε την κοινωνια ή αν θα της εβγαζε αλλα ενστικτα, θελει ερευνα πρωτα, ιδιαιτερα για την ιδιοσυγκρασια των ελληνων.
Η παραβιαση στοπ και κοκκινου ειναι σημαντικοτατη παραβαση και αλλαζει ολα τα δεδομενα, συμφωνω πως καπως πρεπει επιτελους να τερματιστει ή τουλαχισυον να το σκεφτονται διπλα και τριπλα οι οδηγοι.Αλλωστε και το νεο σιτροεν σ3 εχει ως εξτρα εξοπλισμο καμερα οπου αν συμβει ατυχημα καταγραφει με αρχειο βιντεο 20 δευτερα πριν το ατυχημα και 90 δευτερα (νομιζω) μετα το ατυχημα, προκειμενου να υπαρχουν αποδειξεις.
Η φωτογραφικη που αναφερω, θα ηταν κατι αντιστοιχο του τηλεφωνου στην τροχαια οταν καποιος διπλοπαρκαρει και κλεινει τον δρομο ή οταν παρκαρει μπροστα απο ραμπα αναπηρων και πεζων κτλ. Ως εκει. Για περεταιρω ισως θελει συζητηση.
Ασε που θα γεμιζε η τροχαια με υλικο για εκατομμυρια παραβασεις καθε εβδομαδα.
Αν και για να πω του στραβου το δικιο, ζωο με μηχανη μεγαλου κυβισμου καθοταν στο κοκκινο φαναρι και ξαφνικα βαρεθηκε, βαζει πρωτη και παει να φυγει διασχιζοντας τη λεωφορο. Παταω κορνα και γυριζει και με βριζει και να φωναζει πως αν θες ελα να με σταματησεις, και τοτε πως μου ηρθε; του εκανα σημα πως σε κατεγραψα με την καμερα (εδειχνα τον αισθητηρα αυτοματων φωτων και αισθητηρα βροχης) που μοιαζει με καμερα, μουφα δηλαδη.
Τοτε εβριζε ξανα αλλα περιμενε το πρασινο, μετα εφυγε σηκωνοντας το μπροστινο τροχο με τερμα γκαζι.
Ισως, εκεινη τη στιγμη με την απειλη της καμερας απετραπει ενα εν δυναμει ατυχημα. Κανεις δεν θα μαθει ποτε. -
Ρε παιδιά, τι κάμερες και ιστορίες λέτε; σε 10 κομβικά φανάρια να βάλεις 10 της τροχαίας να γράφουν αυτούς που περνάνε με κόκκινο, γέμισαν 1000 μπλοκάκια σε μια ημέρα!
Δεν θέλουν, όχι δεν μπορούν! Και γι αυτό υπεύθυνοι είμαστε εμείς όλοι που ψηφίζουμε. Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγουμε κάθε φορά. Αλλά η πλειοψηφία γουστάρει μπάχαλο και μπουρδέλο...
-
Συμφωνώ με τα περισσότερα παραπάνω.Απλα η έλλειψη παιδείας και η μεγαλύτερη δικαιολογία της οικονομικής κρίσης (τι σχέση εχει ο κοκ δεν μπορω να καταλάβω) εχουν κάνει τους περισσότερους γαμάω της ασφάλτου και οποιον πάρει ο χάρος...Αν αύριο έφερναν τροχαία αλλης Ευρωπαϊκή χωρας σε ενα μηνα θα είχαν γεμίσει τα ταμία θα ειχαν τελειώσει τα μπλοκακια και θα ειχε ξεβρομισει ο τόπος....
-
Τα τεράστια προβλήματα που προκαλούνται από την οδική συμπεριφορά των Ελλήνων στην Ελλάδα έχουν ένα και μόνο αίτιο, την ελλιπή ή ανύπαρκτη εφαρμογή του νόμου από μια τροχαία που δεν μπορεί και δεν θέλει να κάνει την δουλειά της.
Οι Έλληνες που οδηγούν σαν κύριες στο εξωτερικό δεν απέκτησαν ξαφνικα παιδεία, ούτε έχασαν την παιδεία τους οι τουρίστες που οδηγούν όπως να ναι στην Ελλάδα. Αυτό που αλλάζει είναι η γνώση ότι υπάρχουν ρεαλιστικές πιθανότητες για τιμωρία αν κάνεις παράβαση. Δεν χρειάζονται εξοντωτικές ποινές. Χρειαζεται να αισθανθεί ο οδηγός ότι αν κάνει την κουτσουκέλα, μπορεί να τον γράψουν, έστω και για €30.
-
Απο την αλλη βλεπουμε ποσα αμαξια να κυκλοφορουν χωρις πινακιδες στο δρομο, δλδ εχουν ηδη κανει μια ταλακια, εξακολουθουν να κυκλοφορουν και μαλιστα πολλα απ αυτα συνεχιζουν μαλιστα να κανουν μ@λ@κιες. Ξερω ατομο (μεγαλο ζωο) που του πηραν τις πινακιδες και συνεχισε να οδηγει κανονικα ολη την εβδομαδα απινακιδωτος με μηδεν επιπτωσεις.
-
Καποιες ποινες δεν εχουν πολυ νοημα,πχ εμενα αν μου παρουν το διπλωμα για 6 μηνες,δεν υπαρχει καμια περιπτωση να σταματησω να οδηγω,πιο πιθανο να κερδισει η AEK το CL παρα να πεσω πανω σε ελεγχο μεσα στους 6 μηνες.
-
Ναι , αλλά αν χτυπα ξυλο, συμβεί καποιο ατυχημα , η ασφαλεια δεν σε καλυπτει
Θεωρείται οτι οδηγουσε καποιος, χωρις να εχει διπλωμα οδηγησης -
Τι ασφάλεια ρε γατακια,? Θα κολωσει να μην έχει ασφάλεια,αφού δεν έχει ούτε δίπλωμα
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καποιες ποινες δεν εχουν πολυ νοημα,πχ εμενα αν μου παρουν το διπλωμα για 6 μηνες,δεν υπαρχει καμια περιπτωση να σταματησω να οδηγω,πιο πιθανο να κερδισει η AEK το CL παρα να πεσω πανω σε ελεγχο μεσα στους 6 μηνες.Μακριά από εσένα και όλους αν ήταν δυνατόν, αν έχεις κάποιον μέσα και πάθει σωματικές βλάβες, θα τον πληρώνεις από λίγα € μέχρι μια ζωή. Μπορεί να τύχει μία κακή στιγμή και να φύγει το αμάξι από τον δρόμο (όπως μου έχει τύχει χωρίς ευτυχώς να έχω άτομα και να πάθω τίποτα), χωρίς να χτυπήσει άλλο αυτοκίνητο. Οι επιβαίνοντες σε εσένα θα στραφούν, εναντίον σου για τις σωματικές βλάβες τους, χώρια το πρόστιμο για οδήγηση χωρίς πινακίδες και ασφάλεια. Ποτέ δεν ξέρεις στο δρόμο τι μπορεί να σου τύχει φίλε μου....Το μπλόκο της τροχαίας είναι το λιγότερο.
-
Ζώο με ποδήλατο κόντεψε να πέσει επάνω μου στην Β. Σοφίας σήμερα, καθώς κινούταν ανάμεσα στα αυτοκίνητα ...ανάποδα!
Σίγουρα, σε κάποια αντίστοιχη ενότητα ενός άλλου ιστότοπου, θα δηλώνει αγανακτισμένος που κανείς δεν σέβεται τους ποδηλάτες... -
Εχω αναφερει και εγω τη συμπεριφορα τους σε προηγουμενες σελιδες. Γενικα οι ελληνες ποδηλατες, οπως και σε αλλους τομεις, δεν ακολουθουν τους κανονες και ειναι θρασεις.
Η συμπεριφορα τους θα πρεπει να οδηγησει εν τελη σε αυστηρους κανονισμους για την κινηση τους σε δημοσιους δρομους.
Μετα θα διαμαρτυρονται για τα αυστηρα μετρα και τα οποια προστιμα, λεμε τωρα. -
Κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχουν ποδηλατα εφοσον δεν υπαρχουν αντιστοιχες λωριδες
Και ναι καποιοι απο αυτους ειναι καφροι,μια την ειχα βρει αναποδα σε μονοδρομο και μου λεει 'δεν με βλεπεις;'
Της λεω καταρχην εισαι αναποδα,γι αυτο δεν κοιταζα ιδιαιτερα απο αυτη την γωνια κατα τριτον δεν εισαι νταλικα, εισαι ποδηλατο και μπορει να μην σε δω ποτε πριν να ειναι πολυ αργα,το περιεργο ειναι οτι φανηκε να καταλαβαινει! -
Με δωρεαν μυνημα στο 100 οπου να αναφερει οδο αριθμο κ παραβαση για παρκαρισμα σε αμεα πχ, ενημερωνετε η αστυνομια κ κοβει κληση,ισχυει απο αρχες αυγουστου.
Σε αλλη σελιδα διαβασα για ρουφιανους κτλ,δηλαδη υπαρχουν καποιοι πολιτες που θεωρουν αυτον που θα ενημερωσει για την παραβαση οτι δεν κανει καλα κτλ,τα συμπερασματα δικα σας. -
Κάποιος με τη νοοτροπία του Tiger πήγε να με σκοτώσει σήμερα το πρωί.
Στενό στη Βουλιαγμένη, παρκαρισμένα αυτοκίνητα στο άλλο ρεύμα, δηλαδή αυτός που έρχεται απέναντι μου οφείλει να περιμένει να περάσω.
Πηγαίνω κανονικά στην πορεία μου, έρχεται ασημί Civic 15ετίας από απέναντι. Με βλέπει (δεν μπορούσε κι αλλιώς, αφού φοράω high visibility μπλούζα και παλλόμενο μπροστινό φως 700 lumens), κοντοστέκεται για μια στιγμή, λέω να κι ένας σωστός οδηγός. Στο επόμενο δευτερόλεπτο έχει συλλογιστεί ότι είναι δικό μου πρόβλημα που βρίσκομαι εκεί, ότι δε θα χαλαλίσει 3-4' από τη ζωή του για χάρη μου και ρισκάρει τη σωματική μου ακεραιότητα, ερχόμενος κατά πάνω μου. Με εγκλωβίζει σε ελάχιστο χώρο ανάμεσα στον καθρέπτη του και στο πεζοδρόμιο. Μιλάμε για στενό περιορισμένου πλάτους.
Όταν έφτασε δίπλα μου, φώναξα ένα αυθόρμητο αγανακτισμένο 'κοίτα ρε, κοίτα ρε'. Δεν τον έβρισα. Σταμάτησε παρακάτω και κάτι ούρλιαζε από το ανοιχτό παράθυρο, δεν μπόρεσα να καταλάβω.Λοιπόν, αφήστε στην άκρη του τσουβαλιάσματα και τις προσωπικές γνώμες. Κοιτάξτε να είστε όσο ασφαλέστεροι οδηγοί μπορείτε για τον εαυτό σας και για τους γύρω σας. Η οδήγηση ΔΕΝ είναι παιχνίδι, ούτε πεδίο αντιπαράθεσης εγωισμών.
Οι ποδηλάτες κάνουν πολλά λάθη και πολλοί είναι κάφροι. Λογικό, αφού έχουν την ίδια παιδεία με όλους τους υπόλοιπους πολίτες αυτής της έρμης χώρας. Επίσης, το 99% αυτών οδηγούν κι αυτοκίνητο.
Όμως, τα λάθη τους δε σας δίνουν το δικαίωμα να τους αντιμετωπίζετε σαν κατσαρίδες. Δε θα ρισκάρετε τη ζωή τους και τη σωματική τους ακεραιότητα. Όσο σκέφτομαι ότι θα μπορούσα ΑΝΕΤΑ να μείνω ανάπηρος για μια ζωή γιατί ο άλλος δε δέχτηκε να περιμένει 3-4' ως όφειλε, με τρελαίνει. Μετά βέβαια διαβάζω ότι κακώς ήμουν εκεί, γιατί έτσι πιστεύει ένα σεβαστό μέλος σε φόρουμ, αδιαφορώντας για το τι ορίζει ο ΚΟΚ, οπότε μάλλον δικό μου είναι το λάθος.
Συνέλθετε, η ανθρώπινη ζωή είναι εξαιρετικά πολύτιμη, το μεγαλύτερο δώρο του Θεού. Το τιμόνι δεν είναι για να εκτονώνετε τα κόμπλεξ σας. -
Αυτό που μερικοί δεν μπορείτε να αντιληφθείτε, είναι ότι ο κάφρος οδηγός θα είναι κάφρος σε οποιοδήποτε όχημα οδηγήσει. Είτε αμάξι, είτε μηχανή, είτε ποδήλατο. Το ποδήλατο είναι ΟΧΗΜΑ σύμφωνα με τον ΚΟΚ, και του οφείλεται η ίδια προτεραιότητα όπως σε οποιοδήποτε άλλο όχημα στη θέση του, στην περίπτωση που τη δικαιούται.
Το ότι πολλοί κάφροι βγαίνουν με τα ποδήλατά τους, δε σημαίνει ότι όλα τα ποδήλατα κάνουν καφρίλες. Για πιο λιανή αναλογία, το ότι πολλοί κάφροι βγαίνουν με τα αυτοκίνητά τους, δε σημαίνει ότι όλα τα αυτοκίνητα κάνουν καφρίλες.
-
Συμφωνω εν μερη. Στο αυτοκινητο οσο καφρος και αν εισαι εχεις δωσει εξετασεις στον κ.ο.κ.
Στο ποδηλατο πας παιρνεις ενα με 100€ και βγαινεις σε δημοσιους δρομους με αλλα οχηματα, ετσι απλα.Το 90% των ποδηλατων οδηγουν χωρις ασφαλεια οπως κρανος κτλ,
Μπαινουν με ταχυτητα αναποδα στα στενα, τρεχουν σε πεζοδρομια, παρκαρουν εξω απο την εισοδο του μαγαζιου το ποδηλατο ακομα και αν ενοχλει τη διελευση των πεζων, παιρνουν τα στοπ για πλακα, παιρνουν τα κοκκινα απο τα πεζοδρομια διοτι βαριουνται να παριμεμουν, πιανουν μεγαλο μερος της λωριδας και δεν χωρουν τα αυτοκινητα αναγκαζοντας τα να συνωστιζοται απο πισω.Κατι που εντοπιζω εγω αλλα δεν το αναφερει ο κωδικας, δεν εχουν διακριτικα. Δηλαδη τον ποδηλατη που παιρνα με κοκκινο απο το πεζοδρομιο και συνεχιζει ξανα στον δρομο ή αυτον που κανει ποδηλάτο πανω σε πεζοδρομιο διπλα σε πεζους, πως να τον καταγγειλω στην τροχαια; αφου δεν εχει διακριτικα.
Γενικα οπως σε ολα τα θεματα λειπει η λογικη απο τους ελληνες ποδηλατες και δημιουργουνται προβληματα.
Φυσικα και οι οδηγοι φταινε ως ενα σημειο, απλα τωρα μιλω για τους ποδηλατες. Η ασυδοσια τους και η συνεχης καταπατηση των κανονισμων οδηγει τους οδηγους των αλλων οχηματων να τους συμπεριφερονται πλεον με απαξιωση, και διστυχως παιρνει και η μπαλα το 10% που ειναι σωστοι.
Στο περιστατικο του ζηκου, ο ζηκος ειχε δικιο, και ο οδηγος του σιβικ ηταν ζωον.
Γενικα ειναι αστειο οταν ενα ποδηλατο εχοντας καταπατησει τον μισο κ.ο.κ που αντιστοιχει για τα ποδηλατα, ερθει αντιμετωπο με αυτοκινητο σε μονοδρομο να του ζητα τα δικαιωματα του να περασει. Το ιδιο και τα μηχανακια.
Κανονικα θα επρεπε να σταματησει το ποδηλατο, να κανει αναστροφη και να ξαναβγει απο το στενο, αν υποθεσουμε οτι μπερδευτηκε, που δεν μπερδευτηκε. -
Συμφωνώ κι εγώ, εν μέρει.
Περιγράφεις έναν κάφρο οδηγό ποδηλάτου. Αν το αυτοκίνητο χωρούσε να περάσει από όπου περνάει το ποδήλατο, τα ίδια θα έκανε και με το αμάξι. Επίσης, αν το αμάξι δεν υποχρεούταν να έχει πινακίδες, πάλι θα έσφαζε φανάρια, στοπ και μονοδρόμους με αυτό.Είναι θέμα παιδείας οδηγού, ανεξαρτήτως οχήματος.
-
Κάποιος με τη νοοτροπία του Tiger πήγε να με σκοτώσει σήμερα το πρωί.
Αααα σε παρακαλω,αν ημουν εγω θα ησουνα ηδη κατω απο τις ροδες μου και εγω θα γελαγα χαιρεκακα ενω θα εκανα οπισθεν για να βεβαιωθω οτι θα σε αποτελειωσω
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Κάποιος με τη νοοτροπία του Tiger πήγε να με σκοτώσει σήμερα το πρωί.
Αααα σε παρακαλω,αν ημουν εγω θα ησουνα ηδη κατω απο τις ροδες μου και εγω θα γελαγα χαιρεκακα ενω θα εκανα οπισθεν για να βεβαιωθω οτι θα σε αποτελειωσω
χαλάρωσε λεμεεεεεδε!!!!!
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]