-
Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 μοντελα.Ειμαι 25 χρονων, δεν με ενδιαφερουν οι ιπποι, με ενδιαφερει η ομορφια, η καταναλωση και δεν θελω ενα αυτοκινητο με πολλα εξοδα και προβληματα. Παρακαλω για αντικειμενικες αποψεις και εμπειριες και οχι μαχες αναμεσα σε υποστηρικτες εταιριων.
-
Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 μοντελα.Ειμαι 25 χρονων, δεν με ενδιαφερουν οι ιπποι, με ενδιαφερει η ομορφια, η καταναλωση και δεν θελω ενα αυτοκινητο με πολλα εξοδα και προβληματα. Παρακαλω για αντικειμενικες αποψεις και εμπειριες και οχι μαχες αναμεσα σε υποστηρικτες εταιριων.
-
Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 μοντελα.Ειμαι 25 χρονων, δεν με ενδιαφερουν οι ιπποι, με ενδιαφερει η ομορφια, η καταναλωση και δεν θελω ενα αυτοκινητο με πολλα εξοδα και προβληματα. Παρακαλω για αντικειμενικες αποψεις και εμπειριες και οχι μαχες αναμεσα σε υποστηρικτες εταιριων.
-
Μιτο, δεν την αγγιζει πουθενα το swift
(Και δεν ειμαι καθολου υποστηρικτης της α)Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Καμία σχέση το ένα αμάξι με το άλλο.
-
Ο χρήστης musuda έγραψε:
Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 μοντελα.Ειμαι 25 χρονων, δεν με ενδιαφερουν οι ιπποι, με ενδιαφερει η ομορφια, η καταναλωση και δεν θελω ενα αυτοκινητο με πολλα εξοδα και προβληματα. Παρακαλω για αντικειμενικες αποψεις και εμπειριες και οχι μαχες αναμεσα σε υποστηρικτες εταιριων.Δεν έγινε καλό το αρνί, έτσι?
-
Ο χρήστης musuda έγραψε:
Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 μοντελα.Ειμαι 25 χρονων, δεν με ενδιαφερουν οι ιπποι, με ενδιαφερει η ομορφια, η καταναλωση και δεν θελω ενα αυτοκινητο με πολλα εξοδα και προβληματα. Παρακαλω για αντικειμενικες αποψεις και εμπειριες και οχι μαχες αναμεσα σε υποστηρικτες εταιριων.κατ αρχην για ποσα λεφτα μιλας?
-
Γυρω στα 15-16000Ε. Επειδη η αγορα θα γινει τοις μετρητοις σιγουρα η τιμες θα ειναι αρκετα πιο χαμηλες γιαυτο σκεφτομαι και για το MITO (με τους 95 ιππους) και λιγα εξτρα. Επισης με ενδιαφερει η συντηρηση. Δεν θα ηθελα σε καμια περιπτωση να δουλευω για να συντηρω ενα αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης musuda έγραψε:
Επισης με ενδιαφερει η συντηρηση. Δεν θα ηθελα σε καμια περιπτωση να δουλευω για να συντηρω ενα αυτοκινητο.Το Swift είναι καινούριο όπως και κινητήρας του. Ετσι δείγματα γραφής δεν έχει δώσει ακόμα. Γενικά το aftersales της Suzuki στα μικρά της είναι κάπου στον μέσο όρο. Δεν είναι φτηνή αλλά δεν την λες και ακριβή. Αν κάνεις αρκετά ετήσια χιλιόμετρα στα μείον της οι έλεγχοι (λάδια ή σέρβις) κάθε 7500 χλμ. (Δεν νομίζω να άλλαξαν στο νέο Swift).
Η Μito υπερέχει -έτη φωτός- σε εμφάνιση. Γενικά προβλήματα δεν έχουν ακουστεί. Το aftersales της AlfaRomeo έχει ακουστεί όμως ότι είναι λίγο τσουχτερό. -
swift
-
Ρωτήστε βέβαια και τον Λεωνίδα (leonp) να σας πει την άποψή του για της Alfa Romeo...
-
με 16000 παιρνεις την μιτο με τα 105 αλογα με τον multiair (εχει και 800 ευρω εκπτωση στην τιμη μετρητοις).
εγω αυτη θα σου προτεινα γιατι το swift το βρισκω αδιαφορο και σχεδιαστικα και γενικοτερα σαν αυτοκινητο.
εχω οδηγησει μιτο και το βρηκα παρα πολυ καλο αυτοκινητο και απο οτι μου ειπε αυτος που το εχει, εχει μεινει παρα πολυ ευχαριστημενος. εχει κανει περιπου 40.000 χλμ σε 2 χρονια και δεν εχει κανενα παραπονο. -
το προηγούμενο πάντως 1300αρη ήταν πολύ ενδιαφέρον στον δρόμο...
πέρα από το αναιμικό μοτέρ είχε πολλά + και έχει σίγουρα πιο οικονομικό σέρβις από την ιταλίδα -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το προηγούμενο πάντως 1300αρη ήταν πολύ ενδιαφέρον στον δρόμο...
πέρα από το αναιμικό μοτέρ είχε πολλά + και έχει σίγουρα πιο οικονομικό σέρβις από την ιταλίδααν ομως το swift θελει λαδια καθε 7500 χλμ τοτε μαλλον δεν συμφερει αυτο..
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
το προηγούμενο πάντως 1300αρη ήταν πολύ ενδιαφέρον στον δρόμο...
πέρα από το αναιμικό μοτέρ είχε πολλά + και έχει σίγουρα πιο οικονομικό σέρβις από την ιταλίδααν ομως το swift θελει λαδια καθε 7500 χλμ τοτε μαλλον δεν συμφερει αυτο..
Ενώ η AR κάθε πότε θα θέλει λάδια; Όχι κάθε πότε λέει το βιβλίο, αλλά κάθε πότε θα θέλει.
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 μοντελα.Ειμαι 25 χρονων, δεν με ενδιαφερουν οι ιπποι, με ενδιαφερει η ομορφια, η καταναλωση και δεν θελω ενα αυτοκινητο με πολλα εξοδα και προβληματα. Παρακαλω για αντικειμενικες αποψεις και εμπειριες και οχι μαχες αναμεσα σε υποστηρικτες εταιριων.
Δεν έγινε καλό το αρνί, έτσι?
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Ενώ η AR κάθε πότε θα θέλει λάδια; Όχι κάθε πότε λέει το βιβλίο, αλλά κάθε πότε θα θέλει.
Κάθε 15.000χλμ θέλει η Mito λάδια.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Ενώ η AR κάθε πότε θα θέλει λάδια; Όχι κάθε πότε λέει το βιβλίο, αλλά κάθε πότε θα θέλει.Γενικά για όλα τα αυτοκίνητα ισχύει το ότι θέλουν λάδια κάθε όποτε λέει το βιβλίο και όχι κάθε όποτε λέει αυτός που πουλάει λάδια.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
το προηγούμενο πάντως 1300αρη ήταν πολύ ενδιαφέρον στον δρόμο...
πέρα από το αναιμικό μοτέρ είχε πολλά + και έχει σίγουρα πιο οικονομικό σέρβις από την ιταλίδααν ομως το swift θελει λαδια καθε 7500 χλμ τοτε μαλλον δεν συμφερει αυτο..
Ενώ η AR κάθε πότε θα θέλει λάδια; Όχι κάθε πότε λέει το βιβλίο, αλλά κάθε πότε θα θέλει.
τα μύρισες στα 15.000 και σου φάνηκαν χαλασμένα?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ενώ η AR κάθε πότε θα θέλει λάδια; Όχι κάθε πότε λέει το βιβλίο, αλλά κάθε πότε θα θέλει.
Γενικά για όλα τα αυτοκίνητα ισχύει το ότι θέλουν λάδια κάθε όποτε λέει το βιβλίο και όχι κάθε όποτε λέει αυτός που πουλάει λάδια.
ναι μονο που στα 15.000 χλμ εγω δε θα εχω λαδια και ηδη εχουν γινει λασπωτα
αρα δε θα περιμενω μεχρι τοτε
τα 30.000 χλμ που λεει η γερμανια ειναι απλα επιστημονικη φαντασια εκτος αν μιλανε για χαλαρα χλμ στην autobahn
απλα ακουγεται πιο 'ευκαιρια' να αλλαζεις λαδια σε πολλα χλμ , διαφημιστικο τρικ
βεβαια αναλογα και το μοτερ, πχ φιλος μου σε αρχαιο swift με 360.000 χλμ πλεον ειχε μια φορα αλλαξει τα λαδια του σε 30.000 χλμ (ουτε και γω ξερω ποσα χρονια) μου εδειχνε φωτο απο το συνεργειο οπου το λαδι ηταν κυριολεκτικα πηχτη παχυρευστη λασπη
παρολα αυτα το μοτερ δεν επαθε τιποτα και ακομα και σημερα δουλευει μια χαρα (εχει βεβαια τα θεματακια του λογω ηλικιας)
οποτε η ιαπωνικη αξιοπιστια ισως δεν ειναι και τοσο μυθος
MITO ή SWIFT ?