-
Λωριδα επιταχυνσης και λωριδα επιβραδυνσης.
Μπορουμε να σταθμευουμε;;;;
Ποια ειναι η γνωμη σας;;;;
Ειναι η απολυτη εγκληματικη γαιδουρια ή οχι;;;;(προσωπικα πιστευω οτι δεν υπαρχει χειροτερο μερος για να κανει καποιος σταση!!! Για σταθμευση δεν το συζηταω!!!)
δειτε και αυτο>>>
-
Λωριδα επιταχυνσης και λωριδα επιβραδυνσης.
Μπορουμε να σταθμευουμε;;;;
Ποια ειναι η γνωμη σας;;;;
Ειναι η απολυτη εγκληματικη γαιδουρια ή οχι;;;;(προσωπικα πιστευω οτι δεν υπαρχει χειροτερο μερος για να κανει καποιος σταση!!! Για σταθμευση δεν το συζηταω!!!)
δειτε και αυτο>>>
-
Λωριδα επιταχυνσης και λωριδα επιβραδυνσης.
Μπορουμε να σταθμευουμε;;;;
Ποια ειναι η γνωμη σας;;;;
Ειναι η απολυτη εγκληματικη γαιδουρια ή οχι;;;;(προσωπικα πιστευω οτι δεν υπαρχει χειροτερο μερος για να κανει καποιος σταση!!! Για σταθμευση δεν το συζηταω!!!)
δειτε και αυτο>>>
-
Φυσικά και μπορούμε. Έχει πουθενά εμπόδια που να μας ενοχλούν;
Η σωστή ερώτηση είναι: Είναι ορθό να σταθμεύουμε; Προκαλεί κινδύνους;
Η απάντηση είναι ναι και όχι. Υπάρχουν λωρίδες επιβραδύνσεως και επιταχύνσεων στις Ε.Ο. που άνετα μπορείς να αφήσεις το αυτοκίνητο 10 χρόνια και εκτός της βρωμίας, να μην πάθει τίποτε άλλο. Υπάρχουν λωρίδες όπως αυτή που έδειξες στο βίντεο που είναι και ενοχλητικό και επικίνδυνο.
Στην προκειμένη περίπτωση, ο οδηγός του κόκκινου ΙΧ ενοχλεί περισσότερο από όλους γιατί είναι ΠΑΝΩ στη στροφή και σε αναγκάζει να ανοίξεις την τροχιά σου μπαίνοντας με τη μούρη στην κανονική λωρίδα. Αν δεν ήταν αυτός και αν μπεις στη λωρίδα όπως η 520 και το ΤΑΧΙ πριν το φορτηγό (1:55), ακόμα και σε αυτή την κατάσταση, έχεις ασφάλεια.
Επιπροσθέτως, η λωρίδα, ακόμα και να υπήρχε, ημέρες και ώρες με κίνηση δε θα εξυπηρετούσε καθώς δε θα προλάβαινε κανείς να ενταχθεί στην κυκλοφορία βρίσκοντας αρκετό χώρο για να τρυπώσει, έστω και αν είχε την ίδια ταχύτητα με την κανονική λωρίδα στο τέλος της λωρίδας επιταχύνσεως.
Ναι, λοιπόν, είναι ενοχλητικό, παράνομο, επικίνδυνο, αλλά όχι πάντα και δεν είναι και σίγουρο ότι η τήρηση του νόμου θα εξυπηρετούσε τις πραγματικές συνθήκες.
Ευχαριστώ.
-
Σε άλλες χώρες, κανονικά αυτός που κινειται σε δεξιά λωρίδα, οφείλει να παρακολουθεί τις λωρίδες επιτάχυνσης και εάν εντοπίσει όχημα να εισέρχεται η να κινείται σε αυτήν, να μετακινείται μία λωρίδα αριστερότερα γιά να διευκολύνει την είσοδο του άλλου αυτοκινήτου από την λωρίδα επιτάχυνσης στην δεξιά λωρίδα.
Ταυτόχρονα και αυτός που κινείται στην μεσαία πρέπει να κάνει μία λωρίδα αριστερά για να διευκολύνει αυτόν από την δεξιά να μπεί στην μεσαία.
Δυστυχώς αυτή η προσοχή και συμπεριφορά, ούτε διδάσκεται ούτε επισημαίνεται από τους δασκάλους οδήγησης με αποτέλεσμα στην χώρα μας, η πλειοψηφία των οδηγών να μην δίνουν κάν σημασία για το άν εισέρχεται κάποιος ή όχι στην λωρίδα επιταχύνσεως, ο δε κινούμενος σε αυτήν να διακινδυνεύει κάθε φορά που φτάνει στο τέλος της και πρέπει να εισέλθει στην κανονική δεξιά λωρίδα του αυτοκινητοδρόμου.
Γενικά στην Ελλάδα οι λωρίδες επιταχύνσεως μόνο κατ όνομα είναι τέτοιες. -
-
στην ελλάδα θεωρούν μαγκιά να μη σε αφήσουν να μπεις στον αυτοκινητόδρομο απ την λωρίδα επιτάχυνσης
Σπάνια έχω δεί άνθρωπο να αλλάζει λωρίδα για να επιτρέψει σε αυτούς που εισέρχονται να μπουν ομαλά, κι όπως πολύ σωστά λες, αυτό είναι κανόνας έξω. -
Τα μπλόκα της τροχαίας στις εθνικές οδούς, συνήθως πάνω στη λωρίδα επιτάχυνσης τα στήνουν.
-
Απαραδεκτη πρακτικη...... απλα δεν εχουν που να στηθουν.....
-
Θεωρώ και ηλίθιο και εγκληματικό κάθε στάση ή ακόμα και δισταγμό ή πολύ αργή επιτάχυνση σε ΛΕ. Για αυτό το τελευταίο αφήνω εγκαίρως και απόσταση από τον προηγούμενο ώστε να μπορέσω να επιταχύνω και να ενσωματωθώ στην κυκλοφορία προτού να πέσω επάνω του.
Σχετικά με τη διευκόλυνση γενικά έχω το νού μου και αφήνω χώρο για όσους μπαίνουν (ή όσους πρόκειται να προσπεράσουν) αλλά λίγοι το κάνουν αυτό, μερικές φορές το αντίθετο... τις προάλλες έμπαινα στον Κηφισσό και ενώ επιτάχυνα στην ΛΕ ενοχλήθηκε το λεωφορείο στη δεξιά που σκόπευε να πάει ακόμα πιο δεξιά σε σημείο που πολλοί αρέσκονται να κυκλοφορούν στη ΛΕΑ!.... φαίνεται σκόπευε να μπει μπροστά μου και εγώ επιταχύνοντας πιο έντονα από όσο περίμενε και περνώντας τον του χάλασα το σχέδιο... Γενικά είναι από τα σημεία που εξαντλώ τις δυνατότητες επιτάχυνσης του οχήματος και όπου η ικανότητα αυτή αποτελεί σημαντικό παράγοντα ασφάλειας. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
στην ελλάδα θεωρούν μαγκιά να μη σε αφήσουν να μπεις στον αυτοκινητόδρομο απ την λωρίδα επιτάχυνσης
Σπάνια έχω δεί άνθρωπο να αλλάζει λωρίδα για να επιτρέψει σε αυτούς που εισέρχονται να μπουν ομαλά, κι όπως πολύ σωστά λες, αυτό είναι κανόνας έξω.Μια φορά μόνο μου έχει τύχει εκτός Ελλάδος. Την ώρα που έμπαινα σε αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων βλέπω αυτοκίνητο να έρχεται στη δεξιά. Bγάζω φλας και περιμένω να μπει στην αριστερή όπου δεν υπήρχε ψυχή, όπως συνηθίζεται/επιβάλλεται σ' αυτές τις περιπτώσεις. Αμ δε. Διατήρησε την πορεία του σα να μη συμβαίνει τίποτα. Τελικά υπάρχουν και αλλού ζώα, σκέφτηκα, μέχρι που είδα το GR στην πινακίδα. Έμπαινα στο τελευταίο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου πριν την έξοδο για Ancona....
-
Aν παίζει ο Ολυμπιακός στο Καραϊσκακη παρκαρεις όπου γουσταρεις!
Αν δουλεύεις στην coca cola στο Καλυφτακη παρκαρεις στη ΛΕ!
Στον περιφερειακό του Καρεα η ΛΕ είναι για προσπεράσεις απο δεξιά!
Το δαχτυλίδι στην ΑΟ έχει ανακηρυχθεί σε πιάτσα taxi!
Αν έχει συναυλία στην Μαλακασα και ΛΕ και ΛΕΚαι αλλά τόσα που δεν παει ο νους μου.
Ζούγκλα φίλε. -
Προφανώς οι πλειονότητα των ελλήνων οδηγών αγνοεί τη χρήση και την ύπαρξη των ΛΕ.
Οι περισσότεροι δεν βγαίνουν εγκαίρως για επιβράδυνση πριν την έξοδο, αλλά από τη μεσαία περνούν ξαφνικά στην έξοδο.
Το ακριβώς αντίστροφο στην επιτάχυνση/ είσοδο στην εθνική. Συνήθως κινούμαι στη δεξιά λωρίδα στην Εθνική οδό και παρατηρώ ότι οι εισερχόμενοι μπαίνουν κατευθείαν στη ΜΕΣΑΙΑ χωρίς να διατρέξουν καθόλου τη ΛΕ ούτε βέβαια τη δεξιά λωρίδα
Επίσης πολλοί (ειδικά ηλικιωμένοι) αγνοούν στην εθνική τη ΛΕ και κοκκαλώνουν πριν την είσοδό της και αφού δουν ότι δεν έρχεται κανείς μπαίνουν κατευθείαν στην εθνική -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
...Επίσης πολλοί (ειδικά ηλικιωμένοι) αγνοούν στην εθνική τη ΛΕ και κοκκαλώνουν πριν την είσοδό της και αφού δουν ότι δεν έρχεται κανείς μπαίνουν κατευθείαν στην εθνικήΑυτό το φαινόμενο είναι εξαιρετικά συχνό στο σημείο εισόδου στην Κηφισίας στο ύψος του ΚΑΤ (εκεί που έχει το ωραίο παλιό κτίριο, απέναντι από τις στρογγυλές πολυκατοικίες). Αν και η διασταύρωση γενικά έχει φανάρι η συγκεκριμένη ροή δεν έχει επειδή διαθέτει λωρίδα επιτάχυνσης. Κι όμως πολλοί σταματάνε και περιμένουνε να αδειάσουν οι άλλες λωρίδες για να μπούνε!
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
στην ελλάδα θεωρούν μαγκιά να μη σε αφήσουν να μπεις στον αυτοκινητόδρομο απ την λωρίδα επιτάχυνσης
Σπάνια έχω δεί άνθρωπο να αλλάζει λωρίδα για να επιτρέψει σε αυτούς που εισέρχονται να μπουν ομαλά, κι όπως πολύ σωστά λες, αυτό είναι κανόνας έξω.Μια φορά μόνο μου έχει τύχει εκτός Ελλάδος. Την ώρα που έμπαινα σε αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων βλέπω αυτοκίνητο να έρχεται στη δεξιά. Bγάζω φλας και περιμένω να μπει στην αριστερή όπου δεν υπήρχε ψυχή, όπως συνηθίζεται/επιβάλλεται σ' αυτές τις περιπτώσεις. Αμ δε. Διατήρησε την πορεία του σα να μη συμβαίνει τίποτα. Τελικά υπάρχουν και αλλού ζώα, σκέφτηκα, μέχρι που είδα το GR στην πινακίδα. Έμπαινα στο τελευταίο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου πριν την έξοδο για Ancona....
Μην τα μπερδεύεις, είναι άλλο πράμα το επιβάλλεται (από τον ΚΟΚ π.χ.) και άλλο το συνηθίζεται/είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθενώς...
Όταν λοιπόν εισέρχεσαι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας συνήθως έχεις είτε Stop, είτε το σήμα υποχρεωτικής παραχώρησης της προτεραιότητας χωρίς να ακινητοποιήσεις το όχημα σου.
Το αν ο άλλος λοιπόν θέλει να αλλάξει λωρίδα δεν είναι υποχρεωτικό από κανέναν νόμο και θα το κάνει αν προλάβει να ελέγξει, αν προλάβει να σε αντιληφθεί, αν έχει ξυπνήσιε καλά το πρωί, αν του κάνει κέφι, αν, αν.Μπορεί λοιπόν σε κάποιες χώρες να έχει επικρατήσει από ευγένεια να αλλάζουν λωρίδα οι οδηγοί για να διευκολύνουν την είσοδο αλλά δεν είναι και ΖΩΑ αν δεν το κάνουν.
Επειδή και εγώ έχω οδηγήσει αρκετά εκτός Ελλάδας, αυτό που περιγράφεται είναι κάτι που το κατάλαβα από την συμπεριφορά των άλλων οδηγών γύρω μου και το έκανα και εγώ όταν μπορούσα. -
Δεν νομίζω ότι αυτό είναι μόνο θέμα ευγένειας και δεν προβλέπεται από τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας των άλλων χωρών.
Εαν δεν το κάνεις πληρώνεις πρόστιμο. Οταν κάποιος εισέρχεται σε λωρίδα επιταχύνσεως, ακόμα και αν κινήσαι στη μεσαία και δεν μετακινηθείς αριστερότερα για να βοηθήσεις αυτόν από την δεξιά να μπει στην μεσαία πάλι θα πληρώσεις.
Στην Ελλάδα βέβαια δεν προβλέπεται από τον κώδικα και γι αυτό πολλοί που πιθανόν να το έπρατταν δεν το γνωρίζουν καν.
Αλλά και να θελήσεις να το κάνεις από ευγένεια όταν είσαι δεξιά, εάν δεν βοηθήσει και αυτός που είναι αριστερά σου...
Πρέπει να αλλάξει ο κώδικας για τις λωρίδες επιταχύνσεως. -
Πριν μπεις στη λωρίδα επιτάχυνσης υπάρχει συνήθως ένα βλακώδες STOP. Απ' ότι έχω δει, όποιος κοκκαλώνει στο STOP αυτό, πάντα δεν χρησιμοποιεί τη λωρίδα επιτάχυνσης αλλά μπαίνει κατευθείαν στην κανονική λωρίδα κυκλοφορίας. Γιατί άραγε;
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
στην ελλάδα θεωρούν μαγκιά να μη σε αφήσουν να μπεις στον αυτοκινητόδρομο απ την λωρίδα επιτάχυνσης
Σπάνια έχω δεί άνθρωπο να αλλάζει λωρίδα για να επιτρέψει σε αυτούς που εισέρχονται να μπουν ομαλά, κι όπως πολύ σωστά λες, αυτό είναι κανόνας έξω.Μια φορά μόνο μου έχει τύχει εκτός Ελλάδος. Την ώρα που έμπαινα σε αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων βλέπω αυτοκίνητο να έρχεται στη δεξιά. Bγάζω φλας και περιμένω να μπει στην αριστερή όπου δεν υπήρχε ψυχή, όπως συνηθίζεται/επιβάλλεται σ' αυτές τις περιπτώσεις. Αμ δε. Διατήρησε την πορεία του σα να μη συμβαίνει τίποτα. Τελικά υπάρχουν και αλλού ζώα, σκέφτηκα, μέχρι που είδα το GR στην πινακίδα. Έμπαινα στο τελευταίο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου πριν την έξοδο για Ancona....
Μην τα μπερδεύεις, είναι άλλο πράμα το επιβάλλεται (από τον ΚΟΚ π.χ.) και άλλο το συνηθίζεται/είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθενώς...
Δεν τα μπερδεύω. Παρέλειψα τα εισαγωγικά στο 'επιβάλλεται'.
Όταν όλοι (μα όλοι) σε αντίστοιχη περίπτωση (δηλαδή να είναι παντελώς άδειος ο δρόμος) βγαίνουν αριστερά για να σε διευκολύνουν, και ο ένας και μοναδικός δεν το κάνει, είναι είτε οδηγός κάποιας τριτοκοσμικής χώρας είτε ζώο (είτε και τα δύο). Καθ' όλα νόμιμος ωστόσο.
Όταν είχα πρωτοανέβει Σκωτία, ένας ντόπιος με είχε σκυλοχέσει (πράγμα σπάνιο) επειδή δεν τον διευκόλυνα να εισέλθει στον αυτοκινητόδρομο παρόλο που στα δεξιά μου υπήρχε αυτοκίνητο και παρόλο που σε 500 μέτρα εγκατέλειπα τον αυτοκινητόδρομο και έπρεπε να μη χάσω την έξοδο. Φαντάσου να ήταν άδειος ο δρόμος... μπορεί και να με είχε δείρει. -
η πιθανότητα ο εν λόγω σκωτσέζος να ήταν απλώς μαλάκας δεν παίζει δλδ;
-
Ήταν λίγο υπερβολικός οφείλω να ομολογήσω μιας και τέτοια συμπεριφορά δε συνηθίζεται. Γενικά όμως, αν κάποιος δεν κάνει δεξιά για να διευκολύνει, ενώ έχει τη δυνατότητα, θεωρείται ΠΟΛΥ μεγάλος μ@λ@κας. Και στην πράξη όλα κινούνται πολύ πιο γρήγορα και ομαλά.
ΛΕ και ΛΕ