-
Καλημέρα παιδιά.
Είμαι σε δίλημμα για αγορά αυτοκινήτου!
Βασανίζομαι ανάμεσα σε δύο μοντέλα τζιποειδή- στο νισσαν quasquai 4x2 1.6 accenta
- στο tiguan vw 4x2 1.4 TSI
To δεύτερο είναι ακριβότερο αλλά με μικρή διάφορα.
Παρακαλώ σε όποιους τα έχουν οδηγήσει να με βοηθήσουν στην επιλογή μου. Από άποψη μηχανικών προβλημάτων,κατανάλωσης, ασφαλούς οδήγησης και άλλα γενικά χαρακτηριστικά.
Ευχαριστώ πολύ για κάθε άποψη!
-
Καλημέρα παιδιά.
Είμαι σε δίλημμα για αγορά αυτοκινήτου!
Βασανίζομαι ανάμεσα σε δύο μοντέλα τζιποειδή- στο νισσαν quasquai 4x2 1.6 accenta
- στο tiguan vw 4x2 1.4 TSI
To δεύτερο είναι ακριβότερο αλλά με μικρή διάφορα.
Παρακαλώ σε όποιους τα έχουν οδηγήσει να με βοηθήσουν στην επιλογή μου. Από άποψη μηχανικών προβλημάτων,κατανάλωσης, ασφαλούς οδήγησης και άλλα γενικά χαρακτηριστικά.
Ευχαριστώ πολύ για κάθε άποψη!
-
Καλημέρα παιδιά.
Είμαι σε δίλημμα για αγορά αυτοκινήτου!
Βασανίζομαι ανάμεσα σε δύο μοντέλα τζιποειδή- στο νισσαν quasquai 4x2 1.6 accenta
- στο tiguan vw 4x2 1.4 TSI
To δεύτερο είναι ακριβότερο αλλά με μικρή διάφορα.
Παρακαλώ σε όποιους τα έχουν οδηγήσει να με βοηθήσουν στην επιλογή μου. Από άποψη μηχανικών προβλημάτων,κατανάλωσης, ασφαλούς οδήγησης και άλλα γενικά χαρακτηριστικά.
Ευχαριστώ πολύ για κάθε άποψη!
-
Εγώ στη θέση σου θα έπαιρνα το tiguan γιατί και ποιο γρήγορο είναι και έχει 6αρι κιβώτιο και λιγότερα τέλη θα πληρώνεις και λιγότερη κατανάλωσει έχει και τέλος αν θες περισσότερους χώρους θα τους έχεις.. Αν θες ποιο πλούσιο εξοπλισμό τότε πήγαινε στο nissan..
(Και δεν έχω οδηγήσει κάποια από τα παραπάνω) -
Ο χρήστης evita έγραψε:
Καλημέρα παιδιά.
Είμαι σε δίλημμα για αγορά αυτοκινήτου!
Βασανίζομαι ανάμεσα σε δύο μοντέλα τζιποειδή- στο νισσαν quasquai 4x2 1.6 accenta
- στο tiguan vw 4x2 1.4 TSI
To δεύτερο είναι ακριβότερο αλλά με μικρή διάφορα.
Παρακαλώ σε όποιους τα έχουν οδηγήσει να με βοηθήσουν στην επιλογή μου. Από άποψη μηχανικών προβλημάτων,κατανάλωσης, ασφαλούς οδήγησης και άλλα γενικά χαρακτηριστικά.
Ευχαριστώ πολύ για κάθε άποψη!
2 αμάξια χωρίς κανένα νόημα. Εξαιρετικά κακές επιλογές εφόσον τα επιλέγεις σε 2 εκδόσεις για τις οποίες δεν σχεδιάστηκαν. Η θα τα πάρεις τετρακίνητα, η αλλιώς αν το ζητούμενο είναι οι χώροι και το ύψος οδήγησης θα πάρεις μια C4 Picasso που θα ταξιδεύει και ποιο αρχοντικά.
-
Ο χρήστης tallyho έγραψε:
Καλημέρα παιδιά.
Είμαι σε δίλημμα για αγορά αυτοκινήτου!
Βασανίζομαι ανάμεσα σε δύο μοντέλα τζιποειδή- στο νισσαν quasquai 4x2 1.6 accenta
- στο tiguan vw 4x2 1.4 TSI
To δεύτερο είναι ακριβότερο αλλά με μικρή διάφορα.
Παρακαλώ σε όποιους τα έχουν οδηγήσει να με βοηθήσουν στην επιλογή μου. Από άποψη μηχανικών προβλημάτων,κατανάλωσης, ασφαλούς οδήγησης και άλλα γενικά χαρακτηριστικά.
Ευχαριστώ πολύ για κάθε άποψη!
2 αμάξια χωρίς κανένα νόημα. Εξαιρετικά κακές επιλογές εφόσον τα επιλέγεις σε 2 εκδόσεις για τις οποίες δεν σχεδιάστηκαν. Η θα τα πάρεις τετρακίνητα, η αλλιώς αν το ζητούμενο είναι οι χώροι και το ύψος οδήγησης θα πάρεις μια C4 Picasso που θα ταξιδεύει και ποιο αρχοντικά.
+1
-
Το Tiguan έχει στα υπέρ του το start-stop που το κάνει πιο οικονομικό και με τα 130τόσα πραγματικά άλογα πρέπει να είναι και καλύτερο σε επιδόσεις. Σε στήσιμο είναι πιο μαλακό από το QQ. Σε λίγους μήνες φαντάζομαι θα έρθει και το f/l που παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες.
Στο QQ δεν έχω δει κάτι που να με ενόχλησε σαν επιλογή μου εδώ και λίγους μήνες. Εχει καλούς χώρους, καλό εξοπλισμό, ποιοτικό εσωτερικό, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, γκάζι,φρενα, τιμόνι, κιβώτιο ΄που αφήνουν καλές εντυπώσεις, πιο προσιτό aftersales και οι βελτιώσεις του 1,6 με τα 115 άλογα σ' αυτό που έχει τωρα με τα 117 (σαν του Juke) δείχνουν καλές αν και δεν έχω εικόνα.
Και δεν το λένε (κουασκουάι) Quasquai όπως γραφει ο τίτλος αλλά Qashqai!
-
Ο χρήστης tallyho έγραψε:
Καλημέρα παιδιά.
Είμαι σε δίλημμα για αγορά αυτοκινήτου!
Βασανίζομαι ανάμεσα σε δύο μοντέλα τζιποειδή- στο νισσαν quasquai 4x2 1.6 accenta
- στο tiguan vw 4x2 1.4 TSI
To δεύτερο είναι ακριβότερο αλλά με μικρή διάφορα.
Παρακαλώ σε όποιους τα έχουν οδηγήσει να με βοηθήσουν στην επιλογή μου. Από άποψη μηχανικών προβλημάτων,κατανάλωσης, ασφαλούς οδήγησης και άλλα γενικά χαρακτηριστικά.
Ευχαριστώ πολύ για κάθε άποψη!
2 αμάξια χωρίς κανένα νόημα. Εξαιρετικά κακές επιλογές εφόσον τα επιλέγεις σε 2 εκδόσεις για τις οποίες δεν σχεδιάστηκαν. Η θα τα πάρεις τετρακίνητα, η αλλιώς αν το ζητούμενο είναι οι χώροι και το ύψος οδήγησης θα πάρεις μια C4 Picasso που θα ταξιδεύει και ποιο αρχοντικά.
που είναι εκείνο to εικονίδιο με to άνθρωπακι που κάνει εμετό ?
-
Άκυρο δίλημμα στο παρόν φόρουμ, καθότι το Κασκάι είναι άτμο ενώ το Τιγκουάν τούρμπο, άρα πέρα από ιν είναι και πιο γρήγορο, άρα προτιμητέο από την συντριπτική πλειοψηφία των φορουμάδων εδωμέσα.
Μπορεί να έχουν και δίκαιο, δεν τα γνωρίζω τα αυτοκίνητα και δεν έχω καμμία άποψη. -
ανάμεσα σ αυτά τα δυο να προτιμήσεις to τιγκουαν . To έχω οδηγήσει πολύ λίγο αλλά to κασκαι to έχει ο πατέρας μου βέβαια σε 2000 και to έχω οδηγήσει λίγο . Έχει αυτή την πλασικουριαρικη και συναμα λαμαρινιαρικη αίσθηση των ιαπωνικών . Η πίσω ανάρτηση κοπαναει στις ανωμαλίες του δρόμου. To τιγκουαν είναι άλλο πράμα . . Συμπαγές και ποιοτικο πραγματικά θα to χαρεις. Οσον αφορα για to 4χ2 οταν ανέβεις και συνηθίσεις στο υψος ενός suv τότε δυσκολα κατεβαίνεις πιο κάτω . . . . Και σου μιλάω εγω που ήμουν υπέρμαχος των χαμηλών οικογενειακών .
-
Λάθος επιλογές, πάρε ένα καλό ποδήλατο ή ένα μτχ Unimog από ΟΔΔΥ ή ένα Yamaha RD350.
ΥΓ. Δύσκολο να πάρεις σοβαρέςε απαντήσεις, χωρίς πλάκα η συμβουλή μου είναι να πάρεις όποιο σου αρέσει. Πήγαινε δες τα από κοντά και διάλεξε.
ΥΓ2. Το tiguan θα έρθει πολύ σύντομα σε καινούρια έκδοση με μικρολλαγές. Καλό είναι ή να την περιμένεις ή να ζητήσεις έκπτωση. -
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Η πίσω ανάρτηση κοπαναει στις ανωμαλίες του δρόμου.Στο f/l ασχολήθηκαν με την πίσω αναρτηση (άλλαξαν ή έκαναν μάλλον κάτι) και δεν είναι τόσο άγαρμπο όπως το προηγούμενο.
-
Ο χρήστης tallyho έγραψε:
2 αμάξια χωρίς κανένα νόημα. Εξαιρετικά κακές επιλογές εφόσον τα επιλέγεις σε 2 εκδόσεις για τις οποίες δεν σχεδιάστηκαν. Η θα τα πάρεις τετρακίνητα, η αλλιώς αν το ζητούμενο είναι οι χώροι και το ύψος οδήγησης θα πάρεις μια C4 Picasso που θα ταξιδεύει και ποιο αρχοντικά.Εδώ νομίζω κάνεις λάθος. Ίσως όχι απόλυτα στο Tiguan που ξεκίνησε την καριέρα του ως SUV αλλά τα Qashqai, ASX, Yeti κλπ είναι crossover που δεν προυποθέτουν 4κίνηση παρόλο που ως 4κίνητα δείχνουν πιο ολοκληρωμένα καθώς έχουν ισχυρότερους κινητήρες και εκμεταλλεύονται την απόσταση από το έδαφος. Συνδυασμός πολλών κατηγοριών είναι από hatcback, SW, MPV, SUV κλπ με κάποια στοιχεία απ' όλα.
-
Συμφωνω απολυτα με τον Cosneo. Kαποιοι ισως να μπερδευουν δυο διαφορετικες κατηγοριες: αλλα τα SUV (=4χ4) και αλλα τα Crossover (=4χ2 και οχι αναγκαστικα 4χ4).
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Η πίσω ανάρτηση κοπαναει στις ανωμαλίες του δρόμου.
Στο f/l ασχολήθηκαν με την πίσω αναρτηση (άλλαξαν ή έκαναν μάλλον κάτι) και δεν είναι τόσο άγαρμπο όπως το προηγούμενο.
Το 'δεν είναι τόσο άγαρμπο όπως το προηγούμενο' σημαινει οτι εξακολουθει να ειναι 'λιγο αγαρμπο' φιλε Cosneo; Υποψηφιος αγοραστης QQ ειμαι και στο test drive που ειχα κανει στο προ f/l η συμπεριφορα της πισω αναρτησης δεν μου αρεσε καθολου...
Το f/l κοπαναει πισω, φερνει θορυβους στην καμπινα απ'την αναρτηση; -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
2 αμάξια χωρίς κανένα νόημα. Εξαιρετικά κακές επιλογές εφόσον τα επιλέγεις σε 2 εκδόσεις για τις οποίες δεν σχεδιάστηκαν. Η θα τα πάρεις τετρακίνητα, η αλλιώς αν το ζητούμενο είναι οι χώροι και το ύψος οδήγησης θα πάρεις μια C4 Picasso που θα ταξιδεύει και ποιο αρχοντικά.
Εδώ νομίζω κάνεις λάθος. Ίσως όχι απόλυτα στο Tiguan που ξεκίνησε την καριέρα του ως SUV αλλά τα Qashqai, ASX, Yeti κλπ είναι crossover που δεν προυποθέτουν 4κίνηση παρόλο που ως 4κίνητα δείχνουν πιο ολοκληρωμένα καθώς έχουν ισχυρότερους κινητήρες και εκμεταλλεύονται την απόσταση από το έδαφος. Συνδυασμός πολλών κατηγοριών είναι από hatcback, SW, MPV, SUV κλπ με κάποια στοιχεία απ' όλα.
Τα ASX, Qashqai, Yeti και λοιπά δεν τα θεωρώ ως crossover, άσχετα αν βγάλανε και δικινητες εκδόσεις για χαμήλοτερες τιμές και όγκο πωλήσεων. Προσωπικά δεν αντιλαμβάνομαι τα δικίνητα με offroad look. Υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη στον κόσμο για 'τζιπ' άσχετα αν δεν έχει πραγματική υπόσταση; Όλα για το φαίνεσθαι;
C4 Picasso, Zafira, Meriva, C-Max... τόσες επιλογές που θεωρώ πως είναι καλύτερες και φτηνότερες.
-
Δεν είναι μόνο το φαίνεσθαι που έχει και αυτό τη μεγάλη βαρύτητά του, το τζιποειδές λουκ έχει κάμποσα πλεονεκτήματα.
Π.χ.
-Ψηλή θέση οδήγησης που προσφέρει καλύτερη ορατότητα μπροστά και πλάγια απ΄ένα κοινό χατς.
-Συνήθως μεγαλύτερες πόρτες που προσφέρουν ανετότερο μπάσε βγάλε
-Συνήθως περισσότερο χώρο σε ύψος
-Αίσθηση καλύτερης παθητικής ασφάλειας, το μέγεθος μετράει υποσυνείδητα στον κοσμάκη
-Νεανικότερο και πιο μοδάτο λουκ από τα βανάκια ή τα στέισον (αυτό πάει στο φαίνεσθαι)Φυσικά υπάρχουν και μείον.
-
Ο χρήστης evita έγραψε:
Καλημέρα παιδιά.
Είμαι σε δίλημμα για αγορά αυτοκινήτου!
Βασανίζομαι ανάμεσα σε δύο μοντέλα τζιποειδή- στο νισσαν quasquai 4x2 1.6 accenta
- στο tiguan vw 4x2 1.4 TSI
To δεύτερο είναι ακριβότερο αλλά με μικρή διάφορα.
Παρακαλώ σε όποιους τα έχουν οδηγήσει να με βοηθήσουν στην επιλογή μου. Από άποψη μηχανικών προβλημάτων,κατανάλωσης, ασφαλούς οδήγησης και άλλα γενικά χαρακτηριστικά.
Ευχαριστώ πολύ για κάθε άποψη!
Να αγοράσεις όποιο σου αρέσει καλύτερα και όποιο σου κάνουν καλύτερη προσφορά. To tiguan μάλλον αλλάζει (face-lift), οπότε θα πρέπει σύντομα να βάλουν κάποια καλή έκπτωση στο υπάρχον.
Κατά τ' άλλα, πιστεύω πιό ξένοιαστη θα είσαι από προβλήματα αν πάρεις το Qasqhai (αυτό θα αγόραζα για γυναίκα στην οικογένεια). Δεν ξέρω πως τα καταφέρνει το γκρουπ VW αλλά το λιγώτερο που ακούς κάθε τόσο είναι για επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου, γιατι κάτι δεν λειτουργεί καλά (όχι απαραίτητα μηχανή)! Δεν καταλαβαίνω, δεν μπορούν να τα δούν αυτά από πριν ?
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Η πίσω ανάρτηση κοπαναει στις ανωμαλίες του δρόμου.
Στο f/l ασχολήθηκαν με την πίσω αναρτηση (άλλαξαν ή έκαναν μάλλον κάτι) και δεν είναι τόσο άγαρμπο όπως το προηγούμενο.
Το 'δεν είναι τόσο άγαρμπο όπως το προηγούμενο' σημαινει οτι εξακολουθει να ειναι 'λιγο αγαρμπο' φιλε Cosneo; Υποψηφιος αγοραστης QQ ειμαι και στο test drive που ειχα κανει στο προ f/l η συμπεριφορα της πισω αναρτησης δεν μου αρεσε καθολου...
Το f/l κοπαναει πισω, φερνει θορυβους στην καμπινα απ'την αναρτηση;Να το διορθώσω καλύτερα! Το 'δεν είναι τόσο άγαρμπο' εννοώ ότι παραμένει το QQ 'σκληρό' και 'σφιχτό' στην συμπεριφορά του αλλά όχι, δεν κοπανάει πίσω και δεν φέρνει θορύβους απο την αναρτηση.
Δεν έχει τόσο μαλακές αναρτήσεις όπως το ASX (όσοι το έχουν οδηγήσει και αυτό, μπορούν να καταλάβουν διαφορά). -
Σφικτη αναρτηση που δεν κοπαναει=ο,τι καλυτερο στην οδικη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου, αρα στο QQ facelift εκαναν σωστη δουλεια στο θεμα αναρτηση. Μου ερχονται στο μυαλο τα λογια ενος φιλου μηχανικου: 'ποτε μην αγοραζεις ενα αυτοκινητο οταν πρωτοκυκλοφορει, να περιμενεις παντα το πρωτο facelift για βελτιωσεις'. Αρα εσυ Cosneo και ο φιλος Costaslio ειστε απο τους τυχερους!!! Μεγαλος ερωτας παντως το QQ, το θεμα ειναι οτι η nissan δινει πολυ λιγα για το note που εχω τωρα (και ειναι του κουτιου με μολις 21000 χλμ). Ειπα και τον πονο μου...
ΔΙΛΗΜΜΑ QUASQUAI VS TIGUAN