Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    33
    690
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimdrak last edited by

      Καλησπέρα σας
      Μόλις πήρα το hrv το οποίο έχει αυτόματη τετρακίνηση (ούτε μόνιμη, ούτε κατ' επιλογή), οπότε θα ήθελα να μάθω σε μία τέτοιου είδους τετρακίνηση κινούμενος σε μία ΚΑΤΗΦΟΡΑ με χιόνι η τετρακίνηση 'υπάρχει' και σε διασφαλίζει ...ή δεν υπάρχει !!! δηλ. συμπεριφέρεται ως ένα απλό αυτοκίνητο με κίνηση ΜΟΝΟ στους εμπρός τροχούς.....και 'αγοράζεις οικόπεδο'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimdrak last edited by

        Καλησπέρα σας
        Μόλις πήρα το hrv το οποίο έχει αυτόματη τετρακίνηση (ούτε μόνιμη, ούτε κατ' επιλογή), οπότε θα ήθελα να μάθω σε μία τέτοιου είδους τετρακίνηση κινούμενος σε μία ΚΑΤΗΦΟΡΑ με χιόνι η τετρακίνηση 'υπάρχει' και σε διασφαλίζει ...ή δεν υπάρχει !!! δηλ. συμπεριφέρεται ως ένα απλό αυτοκίνητο με κίνηση ΜΟΝΟ στους εμπρός τροχούς.....και 'αγοράζεις οικόπεδο'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimdrak last edited by

          Καλησπέρα σας
          Μόλις πήρα το hrv το οποίο έχει αυτόματη τετρακίνηση (ούτε μόνιμη, ούτε κατ' επιλογή), οπότε θα ήθελα να μάθω σε μία τέτοιου είδους τετρακίνηση κινούμενος σε μία ΚΑΤΗΦΟΡΑ με χιόνι η τετρακίνηση 'υπάρχει' και σε διασφαλίζει ...ή δεν υπάρχει !!! δηλ. συμπεριφέρεται ως ένα απλό αυτοκίνητο με κίνηση ΜΟΝΟ στους εμπρός τροχούς.....και 'αγοράζεις οικόπεδο'

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • limited_one
            limited_one moderator last edited by

            Όποτε χάνουν οι εμπρός τροχοι πρόσφυση στέλνει λίγη ροπή στους πίσω.μόνο εν κινήσει φυσικά!

            Sent from my iPhone using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης jimdrak έγραψε:
              Καλησπέρα σας
              Μόλις πήρα το hrv το οποίο έχει αυτόματη τετρακίνηση...

              Να αλλάζεις λάδια τετρακίνησης πολύ πιο συχνά από αυτά που γράφει το βιβλιαράκι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                fokion_sportage last edited by

                μην νομιζεις οτι εχεις τετρακινητο....
                με την σωστη ενοια του ορου τελοςπαντων..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης jimdrak έγραψε:
                  Καλησπέρα σας
                  Μόλις πήρα το hrv το οποίο έχει αυτόματη τετρακίνηση (ούτε μόνιμη, ούτε κατ' επιλογή), οπότε θα ήθελα να μάθω σε μία τέτοιου είδους τετρακίνηση κινούμενος σε μία ΚΑΤΗΦΟΡΑ με χιόνι η τετρακίνηση 'υπάρχει' και σε διασφαλίζει ...ή δεν υπάρχει !!! δηλ. συμπεριφέρεται ως ένα απλό αυτοκίνητο με κίνηση ΜΟΝΟ στους εμπρός τροχούς.....και 'αγοράζεις οικόπεδο'

                  Η τετρακίνησή του υπάρχει (χωρίς εισαγωγικά) και είναι μόνιμη ασχέτως ανηφόρας ή κατηφόρας. Στην κατηφόρα με χιόνι πάταγες γκάζι και μάλιστα τόσο ώστε να δημιουργήσεις υποστροφή ισχύος? (!).

                  Αν **δεν **πατούσες γκάζι (το πιθανότερο σε κατηφόρα με χιόνι..) οποιοδήποτε σύστημα τετρακίνησης ή εμπρός/πίσω κίνησης θα είχε το ίδιο αποτέλεσμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    jimdrak last edited by

                    Ευχαριστώ για τος απαντήσεις
                    Οπότε την πάτησα με την αυτή μου επιλογή αγοράς.
                    Θα ρωτήσω τώρα εάν υπάρχει δυνατότητα τεχνικά με κάποια επέμβαση να γίνει μόνιμη η τετρακίνηση στο Ηrv

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης jimdrak έγραψε:
                      Ευχαριστώ για τος απαντήσεις
                      Οπότε την πάτησα με την αυτή μου επιλογή αγοράς.
                      Θα ρωτήσω τώρα εάν υπάρχει δυνατότητα τεχνικά με κάποια επέμβαση να γίνει μόνιμη η τετρακίνηση στο Ηrv

                      Η τετρακίνηση γενικά είναι υπερεκτιμημένη. Στην πράξη το πλεονέκτημα που δίνει έναντι ενός δικίνητου είναι μικρό και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μόνο.

                      Στην περίπτωση κατάβασης χιονισμένης κατηφόρας όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, η τετρακίνηση δέν κάνει απολύτως τίποτα. Αν δέν έχεις κατάληλα λάστιχα ή/και αλυσίδες έχεις φύγει απ το δρόμο ότι αυτοκίνητο και να έχεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                        Στην περίπτωση κατάβασης χιονισμένης κατηφόρας όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, η τετρακίνηση δέν κάνει απολύτως τίποτα..

                        Να υποθεσω οτι εχεις οδηγησει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ τετρακινητο.....
                        σε καταβαση χιονιου λασπης κ.λ.π. για να το λες αυτο...

                        Η ΚΙΑ τοτε κακως εδωσε ανακληση για το TOD που ειχε θεμα στην συγκεκριμενη κατασταση οταν ειχες 4HI ( giati sto 4LOW μπλοκαρε το TOD ετσι κι αλλιως...)

                        Που θελω να καταληξω
                        Υπαρχει τετρακινηση και τετρακινηση ΑΝΑΛΟΓΩΣ της χρησης του αυτοκινητου. οποτε καλο ειναι να ΜΗΝ γενικευουμε

                        η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ τετρακινηση του αυτοκινητου οπως (δεν) λειτουργει ειναι προβλημα..
                        και ΓΙ ΑΥΤΟ ακομα και σε SUV εχουν εστω το κουμπακι του μπλοκαρισματος του κεντρικου

                        Απλά το HRV δεν ειναι ΚΑΝ suv σε δυνατοτητες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Βασικά δέν βλέπω στην κατηφόρα πώς βοηθά η τετρακίνηση. Αυτό που ξέρω είναι οτι σε γλιστερές επιφάνειες κατεβαίνουμε με μία ταχύτητα πάνω ή ακόμα και νεκρά και παίζουμε μόνο με τα φρένα γιατί η μετάδοση μπορεί να μπλοκάρει τους τροχούς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Φωκίων ο συγκεκριμένος έχει πρόβλημα υποστροφής σε κατηφόρα με χιόνι, πιστεύεις πως το θέμα είναι αν έχει το HRV καλή τετρακίνηση ή όχι? Έτσι όπως βλέπω τα πράγματα το ζήτημα νομίζω ανάγεται σε αυτό που είπε ο dog80, δηλαδή ο jimdrak πίστεψε πως επειδή το HRV (ή οποιοδήποτε αυτοκίνητο) είναι τετρακίνητο αυτό του δίνει μαγικές ιδιότητες όπως καλύτερη *πλευρική *πρόσφυση στο χιόνι.

                            Η τετρακίνηση βοηθάει μόνο στην ελκτική πρόσφυση και μόνο όταν πατάμε γκάζι (ή έστω και όταν φρενάρουμε με τον κινητήρα). Πουθενά αλλού.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Δεν ξερω αν προσεξες οτι αναφερωμαι συνεχως για το συγκεκριμενο αυτοκινητο το οποιο περαν απο το οδι δεν 'κλειδωνει' εχει και μια απο τις πιο αργες στην εμπλοκή τετρακινησεις. Δηλ. πιασε τ' αυγο και κουρευτο

                              Χρησιμοποιησα λαθος λεξη. Εχετε δικιο
                              Ισοροποια ειναι η λεξη

                              οταν εχεις τετρακινηση με μπλοκαρισμενο κεντρικο ( ή ανυπαρξια αυτου ξερεις τι εννοω) σαφως η προσφυση ή να το πω καλυτερα η ισοροποια του αυτοκινητου χανεται ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ πιο δυσκολα απο οτι προφανως σε ενα δικινιτο
                              Προσεξε ισοροποια κι αυτο γιατι ολοι οι τροχοι εχουν δυναμική συμπεριφορα

                              Φυσικά και τα λαστιχα παιζουν τον μεγαλο ρολο του και γυσικά και η εμπειρια του οδηγου. αλλα στην συγκριση μου αυτα τα θεωρω σταθερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • K
                                kospapad last edited by

                                H τετρακίνηση σου στην κατηφόρα δεν δουλεύει
                                Αυτό που κάνουν κάποιοι είναι ο εξής
                                Η τετρκίνηση σου βασίζεται σε ένα ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη που ανάλογα με όταν εφαρμόζεται τάση από τον εγκέφαλο, συμπλέκει και το πίσω διαφορικό
                                Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να στέλνεις με ένα διακόπτη απευθείας 12 v στον μαγνήτη παρακάμπτωντας τον εγκέφαλο με επιφυλάξεις για την αντοχή των μηχανικών μερών σε παρατεταμένη χρήση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  sxinthecity last edited by

                                  Η τετρακινηση του hrv δεν βασιζεται σε ηλεκτρομαγνητικο συμπλεκτη αλλα σε δυο αντλιες που οταν υπαρχει απωλεια προσφυσης στους εμπρος τροχους ενεργοποιουν το πισω διαφορικο.Με αλλα λογια η εμπλοκη της 4κινησης ειναι υδραυλικη και οχι ηλεκτρικη.Ειναι ενα συστημα με αρκετη υστερηση αποκρισης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    To HR-V δεν έχει ηλεκτρική εμπλοκή, είναι μηχανικό σύστημα με δύο αντλίες.

                                    Φωκίωνα δεν μιλάμε γενικά για την τετρακίνηση, τα είδη της και τα διάφορα οφέλη. Αυτά που λες ισχύουν κατά περίπτωση, πχ το κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό/συμπλέκτης παρεμποδίζει την λειτουργία του ABS και των φρένων, άρα σε φρενάρισμα έχεις χειρότερη πρόσφυση. Σε κάθε περίπτωση το κέρδος από την τετρακίνηση είναι σε ελκτική πρόσφυση, όχι σε πλευρική (ή για να είμαστε τυπικά σωστοί σε βάρος της πλευρικής). Σε κατηφόρα με χιόνι το αν είναι τετρακίνητο ή προσθιοκίνητο το HR-V ελάχιστη διαφορά θα έχει. Αν υποστρέψει στις συνθήκες αυτές το τελευταίο πράγμα που φταίει είναι η τετρακίνηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      fokion_sportage last edited by

                                      Ξαναδιαβασε τι εγραψα στο τελευταιο.
                                      Θα δεις οτι κατα βαση συμφωνουμε οταν αλλαξα το προσφυση με το ισοροποια...
                                      Ή αν θες προλαβαινεις την ολισθηση - εχεις καλυτερο ελεγχο σαφως ανωτερο.
                                      Γιατι συζηταμε τι γινεται ΑΜΑ συμβει ενω εγω ειμαι περισσότερο στο ΠΡΙΝ συμβει..
                                      ( ή την κανεις επιτηδες για χαβαλε )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • J
                                        jimdrak last edited by

                                        Έχω οδηγήσει αρκετά με κατ' επιλογή τετρακίνητα 4ΗΙ 4SLOW. Είχα επίσης για αρκετά χρόνια samurai (καταευχαριστημένος). Διαμένω πολλά χρόνια σε ορεινή περιοχή με χιονοδρομικό έχοντας πιστεύω μια σχετική οδηγική εμπειρία σε χιόνια και πάγους. Πότε δεν έχασα τον έλεγχο με προηγούμενα οχήματα και τον έχασα μόλις δοκίμασα το αποκτειθέν HRV (πρώτο μου όχημα με αυτόματη τετρακίνηση). Έκανα το ποστ θέλοντας να μάθω τις διαφορές των ειδών τετρακίνησης πριν ενοχοποιήσω την αυτόματη τετρακίνηση ή το HRV. Επίσης θα μου πείτε ότι και οι συνθήκες είναι τόσο σχετικές και διαφορετικές σε κάθε περίπτωση. Αναφέρω βέβαια ότι ήταν και τα ελαστικά λίγο χάλια (χιονιού με λίγο τακούνι αλλά σκλήρο από την αχρησία και αδράνεια) όπως πήρα το όχημα μεταχειρισμένο με τα αυτά ελαστικά. Κατευεθείαν πήγα και του φόρεσα καινούργια χιονιού - πάγου όπου άλλαξε η συμπεριφορά του. Τέλος πίστευω ότι κάτι λίγο προσφέρει η τετρακίνηση και στην κατηφόρα (μηχανικό κράτημα σταθερής ταχύτητας χωρίς χρήση γκαζιού και φρένων που σημαίνει ξαφνικές και απότομες αντιδράσεις)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • R
                                          rokko74 last edited by

                                          Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει σε μία απορία? Έχω βρει ένα hr-v 1.6 3d του 2004 για αγορά και είναι το 2WD μοντέλο αλλά κάνοντας μία έρευνα στο νετ βρήκα ότι υπάρχουν δύο μοντέλα
                                          1.6 i 16V 2WD (3 dr) (105 Hp) 3 105 Jeep 5 1998 2005
                                          1.6 i 16V 4WD (3 dr) (105 Hp) 3 105 Jeep 5 1998 2005

                                          Η απορία μου είναι ποια η διαφορά τους? Αυτό που έχω βρει εγώ (2wd) δεν έχει καθόλου τετρακίνηση, έστω αυτή που μπαίνει σε περίπτωση που αρχίσουν να σπινιάρουν οι εμπρός τροχοί?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fokion_sportage last edited by

                                            Ακριβως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr