-
@ΓΚ: Κι επειδη edit mod και δεν ξερω αν το κανεις κι επιτηδες:
viewtopic.php?f=15&t=31557&start=4590#p2597735
Υποδειγματικη η αντιδραση του Focus, που οπως συμφωνεις εσυ κι ο εγκριτος ξενος τυπος ζωγραφιζει στον τομεα της αναρτησης.
Για τον dieselοηχο, οταν ξαναδιαβασεις την προταση μου και θεωρησεις σωστο να καταλαβεις τι λεω κι οχι να καταλαβεις ο,τι θες, ξανασυζηταμε.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@ΓΚ: edit mod το 156αρι, 175αρι ή οπως θες μοτερ του PSA κανει σαν diesel στο ρελαντι, οταν ειναι κρυο κυριως. Ελα μια μερα ομως να μου πεις οτι ακους ντιζελ οταν ειναι ζεστο ομως. Φερε κι ενα τριλατρευτο απο εσενα 1.4 TSI να μου αποδειξεις οτι δεν κανει σαν ντιζελ επισης.
Α, τωρα το παραδεχεσαι, παλι καλα, γιατι παλαιοτερα δεν σηκωνες κουβεντα, ή εμπαινε σε αυτοματο πιλοτο το ειρωνικο Mode...Δεν ειπα εγω καπου για ζεστο-κρυο, ειπα απλα οτι στο ρελαντι θυμιζει diesel ο ηχος, και εσυ κοροιδευες και γελαγες... Τουλαχιστον κατοπιν εορτης το παραδεχεσαι, κατι ειναι και αυτο...
Κοιτα Γρηγόρη τωρα να τσακωνεστε αν κανει σαν dieselακι την στιγμη που κατοχοι TSI και παραπανω λενε ότι ζεστο κρυο κανει το θεωρω αστειότητα
Επισης του ddl που έχω ακουσει κι ειναι 1.4tsi κι αυτο ζεστο κρυο σαν ντιζελακι κανει και το δικο μας 1.4 που δεν ειναι αμεσου ψεκασμου έτσι κανει και ζεστο και κρυο και το Renault μου κρυο κρακαλαει σαν παλαβο
Τεσπα ειναι γνωρισμα τα αμεσου ψεκασμου να έχουν εναν μικρο ντιζελόηχο αλλα σιγα το θεμα.Μήπως μεσα τον ακους??Μια ερωτηση επισης... Να υποθεσω οτι στο NCAP στο test του V40 εκλεψαν για να βγει καλο και στο τεστ του Focus εκαναν τσατσια για να χοροπηδαει ακομα σαν κατσικι ε; Γιατι νομιζα οτι ελεγες οτι μαμει το πισω μερος του.
Δεν ξερω καν τι αποτελεσματα εφερε στο NCAP το V40. Υποθετω οτι θα αριστευσε, παραδοσιακα η volvo 'το εχει' στην παθητικη ασφαλεια, αυτο δεν το αμφισβητησα ποτε...Τωρα αυτο με το Focus αν θες ανελυσε το λιγο, στο αναλογο τοπικο, γιατι δεν καταλαβαινω ακριβως που υπαρχει η διαφωνια/ενσταση απο μερος σου...
Αναφερεται στα αποτελεσματα του τεστ για το Esp που αν τα δεις θα καταλαβεις τι ακριβως εννοεί
Το Focus στην αποτομη αλλαγη πορείας παρόμοια μ' αυτη που εκτελεσαμε στη στροφή που έγραψα ότι χοροπηδησε στο οδηγησα και έγινε γιατι έτσι είναι η συγκεκριμενη στροφη όχι γιατι εγω το ματσακουλιασα, απλα δηλαδή πρέπει να κοψεις γιατι κοβει αποτομα ο δρομος και να σημαδέψεις μεσα.Σ' αυτο το Focus δεν έκανε τίποτα απο τα δύο καθως και έφυγε με τα μουτρα αλλα κι όταν μπηκε το ηλεκτρομπλοκε για να μαζεψει τα μουτρα του το πισω μερος που τοτε πιεστηκε να ακολουθησει άρχισε να χοροπηδαει στις αναρτησεις του όπως στο video του test ESP στο euroncap
Στο αντιστοιχο τεστ το Volvo περναει άκοπα και στρωτα.Βεβαια τωρα τι σου λεω εγω που δεν έχω οδηγησει και 10 αμαξια και τολμω κι έχω κι άποψη (αυτο εσύ το έγραψες για να μην παρεξηγηθουμε )
Κατα τα λοιπα για τα ποδια οκ καταλαβα τι λες απο το video αλλα εισαι υπερβολικος.
Αυτο το πραγμα δεν ενοχλει και σου ξαναλεω οτι μπηκα κι εγω μεσα κι ουτε ποδια σφηνωσαν και μια χαρα χώραγα και για το ύψος μου το καθισμα το βαζω αρκετα πίσω
Αυτα κι αν θες δίνεις σημασία σε μας που δεν μπορουμε να βγαζουμε συμπερασματα.Ειδαλως μια χαρα τα πας συνεχισε έτσι -
@οrestisren
Απαντησα με π.μ για να μην κουραζουμε εδω... -
Θα κοιτάξω να πάω στον Σφακιανάκη να μπω μέσα, 1,90 και 47 νούμερο παπούτσι.
-
Σώβρακο τι μέγεθος φοράτε?
-
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧL . Βρισκει λιγο ο...διαμαντης στην πλατη του μπροστινου καθισματος, αλλα νταξ, μονο σε πληρη 'αναπτυξη'...
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
@ΓΚ: Κι επειδη edit mod και δεν ξερω αν το κανεις κι επιτηδες:viewtopic.php?f=15&t=31557&start=4590#p2597735
Υποδειγματικη η αντιδραση του Focus, που οπως συμφωνεις εσυ κι ο εγκριτος ξενος τυπος ζωγραφιζει στον τομεα της αναρτησης.
H αντιδραση του συνολικα ηταν σωστη. Η επιθυμητη πορεια διατηρηθηκε. Αν οχι, δεν θα περνουσε το τεστ του NCAP στο ESC test και δεν θα επαιρνε 3 βαθμους, σε αυτο το δοκιμαστικο, οπως αντιστοιχα και το V40.
Η πιο μαλακη αναρτηση πισω του focus (να υπενθυμισω εδω οτι το euro ncap δοκιμαζει τις πλεον entry level εκδοσεις, καποιες απο τις οποιες δεν εισαγονται καν στην χωρα μας...Στην τερμα απλη εκδοση, το focus συγκεκριμενα φοραει 15αρες ατσαλινες ζαντες με τα πλεον φθηνα ελαστικα που υπαρχουν) με τους 15αρηδες τροχους, παρολα αυτα, σε συνδυασμο με τα σωστα ρυθμισμενα ηλεκτρονικα, εκαναν την δουλεια τους. Μπορει πιο ακομψα μεν με τις αναπηδησεις, -σε αυτο δεν χωραει αμφιβολια- αλλα την εκαναν.Για τον dieselοηχο, οταν ξαναδιαβασεις την προταση μου και θεωρησεις σωστο να καταλαβεις τι λεω κι οχι να καταλαβεις ο,τι θες, ξανασυζηταμε.
Δεν χρειαζεται, πολυ απλα απο την στιγμη που οταν ειπωθηκε το σχολιο μου περι ηχου που θυμιζει diesel, εσυ τοτε ειρωνευοσουν, (ακομα και οταν και αλλοι χρηστες το ελεγαν και εβαζαν και video με ηχο) ενω τωρα, τουλαχιστον το παραδεχεσαι, εστω υπο προυποθεσεις -μονο σε κρυο κινητηρα-...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Σώβρακο τι μέγεθος φοράτε?Δε φοράμε, commando.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
H αντιδραση του συνολικα ηταν σωστη. Η επιθυμητη πορεια διατηρηθηκε. Αν οχι, δεν θα περνουσε το τεστ του NCAP στο ESC test και δεν θα επαιρνε 3 βαθμους, σε αυτο το δοκιμαστικο, οπως αντιστοιχα και το V40.
Η πιο μαλακη αναρτηση πισω του focus (να υπενθυμισω εδω οτι το euro ncap δοκιμαζει τις πλεον entry level εκδοσεις, καποιες απο τις οποιες δεν εισαγονται καν στην χωρα μας...Στην τερμα απλη εκδοση, το focus συγκεκριμενα φοραει 15αρες ατσαλινες ζαντες με τα πλεον φθηνα ελαστικα που υπαρχουν) με τους 15αρηδες τροχους, παρολα αυτα, σε συνδυασμο με τα σωστα ρυθμισμενα ηλεκτρονικα, εκαναν την δουλεια τους. Μπορει πιο ακομψα μεν με τις αναπηδησεις, -σε αυτο δεν χωραει αμφιβολια- αλλα την εκαναν.Εχεις μια μαγικη ικανοτητα να κανεις το ασπρο μαυρο, και φυσικα να επιμενεις γι αυτο...
Στην τερμα απλη εκδοση, το Focus δεν διατιθεται με 15αρες...δεν υπαρχουν καν σαν επιλογη! Οπως βλεπουμε στο site του ncap το υπο δοκιμη αυτοκινητο ηταν ενα Ford Focus 1.6 TDCI 'Trend', LHD. Στον Γερμανικο καταλογο (σελ.10) βλεπουμε οτι στην Trend φοραει ζαντες 6.5χ16 με ελαστικα 205/55, οι οποιες μαλιστα ειναι ιδιες και για το entry ambiente...
Το δε V40 θα ηθελες να ειναι R-Design με 18αρες αλλα ατυχησες...Το ncap μας λεει οτι το υπο δοκιμη μοντελο ηταν 1.6 diesel 'Kinetic', το οποιο επισης στην Γερμανια* στην υπο δοκιμη εκδοση ερχεται με 7χ16 και 205/55, ενω υπαρχει και μια πιο entry εκδοση (οπως η δικη μας Optimum) με 6.5χ16 και επισης 205/55...Ανελυσε μας τωρα τεχνικα οπως μονο εσυ ξερεις πως 0.5' στο πλατος της ζαντας ομαλοποιει τις αναπηδησεις του αμαξωματος πανω στην αναρτηση απο τη μεταφορα φορτιου σε τετοιο βαθμο στο volvo εναντι του ford...Γιατι το θεμα δεν ειναι αν κανει τη δουλεια του, αλλα πως την κανει, ενα σπορ μοντελο κατα τους εγκριτους σου, σε σχεση με το V40 για το οποιο προσφατα στο Αγγλικο Car ή Evo -δεν θυμαμαι- εγραψε οτι δεν αξιζει η αγορα του, αφου ειναι ενα Focus με αλλο καπακι, επιλεγοντας σαν καλυτερο στην κατηγορια το A3 το οποιο δεν ειναι ενα Golf/Leon/Octavia με αλλο καπακιΣτα περι χωρων, εχουμε για αλλη μια φορα τα γνωστα σου...Ασκεις κριτικη στο V40 λεγοντας πως δεν θα χωρεσει μια οικογενεια, οταν στο προσφατο παρελθον, για το μεγαλυτερο και με αναλογικα με την κατηγορια του μικροτερο χωρο αποσκευων S60, επεμενες οτι ειναι υπεραρκετος για μια οικογενεια και δεν αποτελει σοβαρο μειονεκτημα....παρεπιπτοντως χωρις να εχεις εσυ οικογενεια, ωστε να χρειαστει να βαλεις παρκοκρεβατα καροτσια κτλ και να μπορεις να κρινεις!
Με λιγα λογια καθε φορα εχεις εναν νικητη (!?), οπως τον αποκαλεις, στο κεφαλι σου, και αναλογα αλλαζεις τα χαρακτηριστικα που εσυ θεωρεις σημαντικα για να το υποστηριξεις. Και φυσικα πρεπει να συμφωνει με οτι λεει ο εγκριτος τυπος, τον οποιο ευαγγελιζεσαι. Στην ουσια βεβαια δεν ειναι ετσι θα πραγματα γιατι απλουστατα θα επρεπε ή ολοι να βγαζουν ιδια αυτοκινητα, ή να υπαρχουν μονο οι 'νικητες' και οι αλλοι να βγαζουν πλεον καρφιτσες...Δεν ξερω λοιπον αν φορας doc martens ή κατι αλλο με τακουνακι μπρος-πισω, ζητημα οπως το παρουσιαζεις δεν υπαρχει. Απο την αλλη θα περιμενα να αναφερεις οτι ενω πχ εχει μικροτερους χωρους απο ενα Golf, εχει μακραν τα καλυτερα καθισματα απο αποψη ανεσης και στηριξης της πλατης στην κατηγορια (οπως σε καθε Volvo ειναι ανατομικα, οταν η Merc πχ που απο οσο γνωριζω ειναι και η μονη αλλη εταιρεια που επισης προσφερει ανατομικα καθισματα αλλα τα χρεωνει εξτρα-σιγουρα στη C), με σωστη κλιση της πλατης και για τους πισω, με sculpted καθισματα οπως τα μπροστινα, πρακτικοτητα (ανακλινομενο καθισμα συνοδηγου για μακρυα αντικειμενα) κτλ...Αλλα αυτα δεν μετρανε στην Κικιζοκλιμακα...
Και για να το κλεισω, σε μια νεα οικογενεια ή με μικρα παιδια, οι χωροι για τους πισω δεν ειναι τοσο σημαντικοι οσο η ανεση εμπρος, αφου για παραδειγμα η κορη μου που ειναι τωρα 17μηνων για τα επομενα 10 χρονια θα παιζει μπαλα πισω απο μενα σε οποιοδηποτε αυτοκινητο, οποτε θεμα με ποδια/αερα για το κεφαλι δεν υπαρχει, οταν εγω καθομαι ανετα (πλην του αερα για το κεφαλι), και ακομα πιο σημαντικος ειναι ο χωρος αποσκευων. Αν λοιπον καποιος δεν γουσταρει, οπως εγω, για τις 10μερες του χρονου που θα χρειαστει να βαζει μπαγκαζιερες οροφης, απλα δεν θα επιλεξει το V40 γιατι εχει τον μικροτερο απο την τετραδα. Βεβαια εσυ θα μας πεις οτι ο φανταστικος Διαμαντης θα βγαλει κανενα μωρο 1.90 οποτε τα παραπανω αναιρουνται Σε καμια περιπτωση λοιπον οι χωροι του V40 δεν ειναι: >ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
οπως τους χαρακτηρισες..Απο την αλλη μιας και το συγκρινεις για τις 'οικογενειακες' του δυνατοτητες, σημαντικοτερο ολων ειναι οτι ειναι το πιο ασφαλες στην κατηγορια του...αλλα wait η Κικιζοκλιμακα δεν δινει ποντους σε αυτο
*Στις περισσοτερες αν οχι ολες τις χωρες, πλην της Βρετανιας που εχει κι αλλες ονομασιες, οι εκδοσεις ειναι ιδιες γι αυτο αλλωστε και το ncap μας αναφερει ποιο μοντελο ακριβως δοκιμασε..
-
-
Από πότε εδώ μέσα θεωρούμε μια χαρά ένα αμάξι που ταλαντώνεται στις αναρτήσεις του, αλλά με τη βοήθεια του esp κρατάει την πορεία του;
-
Απο τοτε που το λεει ο εγκριτος τυπος, αν αυριο πει κατι αλλο το ξανασυζηταμε.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Βεβαια εσυ θα μας πεις οτι ο φανταστικος Διαμαντης θα βγαλει κανενα μωρο 1.90 οποτε τα παραπανω αναιρουνται -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Εχεις μια μαγικη ικανοτητα να κανεις το ασπρο μαυρο, και φυσικα να επιμενεις γι αυτο...
Λες, ε ? Για κατσε να τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη, ενα-ενα με την σειρα, και μετα ο καθενας θα βγαλει τα συμπερασματα του.
Καταρχας απο την προσφατη και πρωταρχικη τοποθετηση μου για το V40, αναφερθηκα στους ΧΩΡΟΥΣ, και συγκεκριμενα
σε αυτους για τους πισω επιβατες. Μιλησα για μετριους πισω χωρους, με περιορισμενη διαθεσιμοτητα για τα γονατα και τα κεφαλια των πισω, οχι ως το πρωταρχικο μεγαλο θεμα, αλλα υπαρκτο, και εστιασα στον ελαχιστο διαθεσιμο χωρο για τα ποδια κυριως ως προς την δυνατοτητα να κινηθουν εμπρος-πισω λογω της βασης των πισω καθισματων που προεξεχει ελαφρως, αλλα και της πλατης των εμπρος καθισματων που κατεβαινει πολυ χαμηλα, με αποτελεσμα σχεδον να βρισκει ηδη
το κουντεπιέ πριν καν ακουμπησει το καλαμι του ποδιου στην πλατη...Εκανες λογο για ΣΑΦΩΣ καλυτερους χωρους απο την νεα σειρα 1 (η οποια και παροτι 'μεγαλωμενη' στην νεα γενια, δεν διεκδικει και τιποτε δαφνες σε εκμεταλλευση χωρων, το αντιθετο, εχει μετριους χωρους στην κατηγορια τουλαχιστον)
και ευθυς αμεσως παρεθεσα τα ακριβη στοιχεια που δημοσιευει η Volvo για τους εσωτερικους χωρους, και αντιστοιχα
απο τον καταλογο της Bmw...Δεν ειδα καποια απαντηση σε αυτο...Την καναμε γαργαρα Κωνσταντινε?
Επισημως πλεον και με μετρημενους τους εσωτερικους χωρους, το V40 ΥΣΤΕΡΕΙ, ακομα και σε σχεση με την ΝΕΑ σειρα 1.
Οσο για το θεμα των ποδιων, σε προκαλω-προσκαλω οποτεδηποτε θελεις και για συναντηση παραλληλα και με αλλους φιλους-χρηστες, να περασουμε απο εκθεση της Volvo, να κατσουμε στην θεση του οδηγου, και επειτα ακριβως απο πισω, να δουμε
τελικα τι ισχυει.
Αναφερω παντως (γιατι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια) οτι το αυτοκινητο που μπηκα ηταν ενα μπλε-γαλαζιο V40 εκδοσης
summum στον Σφακιανακη, στην Κηφησιας, Μαρουσι...Στην τερμα απλη εκδοση, το Focus δεν διατιθεται με 15αρες...δεν υπαρχουν καν σαν επιλογη! Οπως βλεπουμε στο site του ncap το υπο δοκιμη αυτοκινητο ηταν ενα Ford Focus 1.6 TDCI 'Trend', LHD. Στον Γερμανικο καταλογο (σελ.10) βλεπουμε οτι στην Trend φοραει ζαντες 6.5χ16 με ελαστικα 205/55, οι οποιες μαλιστα ειναι ιδιες και για το entry ambiente...
Οκ , εκανα λαθος, στην διασταση, ειχα μπερδευτει απο καποιον αλλο καταλογο πιθανοτατα του fiesta...
Επι της ουσιας, η αναφορα μου στις τερμα entry level εκδοσεις εχει να κανει με τον συνδυασμο και των μικρων (πλεον 16'' σημερα θεωρειται βασικη διασταση, ουτε καν 'μεγαλη' για αυτη την κατηγορια) τροχων αλλα και σιγουρα των πιο φθηνων επιλογων και σε ελαστικα. Αυτο ισχυει φυσικα συνηθως -αλλα οχι παντα, αφου παιζει ρολο και τι καλουδια βαζει ο εκαστοτε κατασκευαστης ακομα και στην πιο φτηνη εκδοση- για ΟΛΑ τα οχηματα που δοκιμαζει το NCAP...Το δε V40 θα ηθελες να ειναι R-Design με 18αρες αλλα ατυχησες...Το ncap μας λεει οτι το υπο δοκιμη μοντελο ηταν 1.6 diesel 'Kinetic', το οποιο επισης στην Γερμανια* στην υπο δοκιμη εκδοση ερχεται με 7χ16 και 205/55, ενω υπαρχει και μια πιο entry εκδοση (οπως η δικη μας Optimum) με 6.5χ16 και επισης 205/55...Ανελυσε μας τωρα τεχνικα οπως μονο εσυ ξερεις πως 0.5' στο πλατος της ζαντας ομαλοποιει τις αναπηδησεις του αμαξωματος πανω στην αναρτηση απο τη μεταφορα φορτιου σε τετοιο βαθμο στο volvo εναντι του ford...Γιατι το θεμα δεν ειναι αν κανει τη δουλεια του, αλλα πως την κανει, ενα σπορ μοντελο κατα τους εγκριτους σου, σε σχεση με το V40 για το οποιο προσφατα στο Αγγλικο Car ή Evo -δεν θυμαμαι- εγραψε οτι δεν αξιζει η αγορα του, αφου ειναι ενα Focus με αλλο καπακι, επιλεγοντας σαν καλυτερο στην κατηγορια το A3 το οποιο δεν ειναι ενα Golf/Leon/Octavia με αλλο καπακι
Δεν ατυχησα καθολου, διοτι ουτε φανατικος πολεμιος της Volvo ειμαι, αλλα απο την αλλη ουτε και τυφλος οπαδος, γιατι εαν ημουν θα στενοχωριομουν, που το V40 ενω εμφανισιακα και ποιοτικα γ@μει, σε θεματα ουσιαστικα οπως της αναμενομενης εστω πρακτικοτητας των 5θεσεων που προσφερει ολοκληρος ο ανταγωνισμος, απλα αδυνατει να βρεθει εστω οριακα στον μεσο ορο. Εχει με διαφορα, τους χειροτερους χωρους, για τους πισω επιβατες.
Για το 0.5'' δεν μπορω να πω με σιγουρια κατι, με τον συνδυασμο ομως ενος διαφορετικου μοντελου/μαρκας ελαστικου,
καποιες μικροδιαφοροποιησεις στην συμπεριφορα, δικαιολογουνται καλλιστα.
Ομως ΟΥΤΕ εδω ειναι η ουσια. Το θεμα Κωνσταντινε ειναι ΝΑ ΚΑΝΕΙ την δουλεια του. Το ΠΩΣ την κανει ειναι αλλο ζητημα.
Κατα τους εγκριτους (οι οποιοι και ειναι οντως εγκριτοι, ασχετως τι πιστευεις εσυ και αλλοι 10-20-200 στο forum, που ολοι σας ξερετε καλυτερα, 'γιατι ετσι'...) καταρχας, επειδη δεν προσεχεις τι διαβαζεις προφανως το ΑΠΛΟ , entry level focus, ΔΕΝ ειναι ουτε σπορ ουτε σπορτιφ , ουτε τιποτε. Ενα απλο μικρομεσαιο οικογενειακο ειναι.
Για τα υπολοιπα εαν ισχυουν αυτα που λες οτι γραφουν, ΔΕΝ συμφωνω, τουλαχιστον ΟΧΙ προτου οδηγησω σε παρομοιες συνθηκες ΚΑΙ το V40 για να εχω μια πιο ολοκληρωμενη αποψη.Κλεινωντας για το θεμα του 'να κανει την δουλεια του', και οχι για το 'πως' οπως λες εσυ οτι θα επρεπε να ειναι.
Μετραει το αποτελεσμα εδω, και χαρις τα σωστα καλορυθμισμενα ηλεκτρονικα, το focus διατηρει την επιθυμητη τροχια, και ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ του ESC οπως και το volvo V40 φυσικα, λαμβανοντας 3 βαθμους.Στα περι χωρων, εχουμε για αλλη μια φορα τα γνωστα σου...Ασκεις κριτικη στο V40 λεγοντας πως δεν θα χωρεσει μια οικογενεια, οταν στο προσφατο παρελθον, για το μεγαλυτερο και με αναλογικα με την κατηγορια του μικροτερο χωρο αποσκευων S60, επεμενες οτι ειναι υπεραρκετος για μια οικογενεια και δεν αποτελει σοβαρο μειονεκτημα....παρεπιπτοντως χωρις να εχεις εσυ οικογενεια, ωστε να χρειαστει να βαλεις παρκοκρεβατα καροτσια κτλ και να μπορεις να κρινεις!
Με λιγα λογια καθε φορα εχεις εναν νικητη (!?), οπως τον αποκαλεις, στο κεφαλι σου, και αναλογα αλλαζεις τα χαρακτηριστικα που εσυ θεωρεις σημαντικα για να το υποστηριξεις. Και φυσικα πρεπει να συμφωνει με οτι λεει ο εγκριτος τυπος, τον οποιο ευαγγελιζεσαι. Στην ουσια βεβαια δεν ειναι ετσι θα πραγματα γιατι απλουστατα θα επρεπε ή ολοι να βγαζουν ιδια αυτοκινητα, ή να υπαρχουν μονο οι 'νικητες' και οι αλλοι να βγαζουν πλεον καρφιτσες...Στα περι χωρων δεν εχουμε τιποτε 'γνωστα μου...' Εχουμε διαθεσιμα νουμερα τα οποια και δημοσιευσα καποια ποστ πριν, που δειχνουν ΞΕΚΑΘΑΡΑ ποσο μετριους (sic) xωρους γι ατους πισω, εχει το V40, χειροτερους και απο αυτους της νεας 1 που εσπευσες βιαστηκα να πεις οτι το V40 υπερτερει...
Για τον χωρο αποσκλευων απο την αλλη, σου ειχα ξαναπει, οταν ειχε γινει κουβεντα, οτι εχω και συγγενεις-φιλους, και εχω δει-διαπιστωσει καποια πραγματα, δεν ειναι και αναγκαστικο να εχεις ο ιδιος μικρο παιδι για να κρινεις καλυτερα.
Και εμεις εχουμε (ειχαμε, τελοσπαντων) γιαγιαδες, αλλα και θειες θειους, και ανηψακια μικρα, και τα φορτωναμε, σε ενα αμαξι, δεν αποτελει αποκλειστικο προνομιο νεων οικογενειαρχων, η μετακινηση με πολλα ατομα και καροτσακια λοιπον...
Επι του πρακτεου, τα 335λιτρα παροτι οριακα για την κατηγορια, αυτα-καθευατα δεν ειναι ΕΠΟΥΔΕΝΙ, απαγορευτικα για τριμελη οικογενεια με ενα μικρο παιδι. Ειδικα απο την στιγμη που υπαρχοει η βολικοτατη αναδιπλουμενη 60/40 πισω πλατη καθισματων. Τωρα βεβαια εαν για εκδρομες-ταξιδια ο αλλος θελει να παρει μαζι το μισο του σπιτι, τοτε κοιταει σε λαθος κατηγορια. Να παρει MPV...
Νικητη ετσι αφοριστικα δεν βγαζω ουτε εγω ουτε κανενας. Ενημερωνομαι ομως, απ' οτι φαινεται περισσοτερο, και εγκυροτερα, απο πολλους, που απλως εμπιστευονται μονο το ενστικτο τους, και τις δικες τους αναγκες/θελω...
Ο πραγματικος εγκριτος τυπος, για οσους τον παρακολουθουν καμμια 20αρια χρονια αδειαλλειπτα και οχι που και που, και μεταξυ κουβεντας-τηλεορασης και φυσικης αναγκης, σε ενα υψηλο ποσοστο, χοντρικα γυρω στο 85% στο συνολο του, βγαζει με σωστα κριτηρια, παρμενα απο την καθημερινη ζωη των πολιτων των Ευρωπαικων χωρων, τον οποιοδηποτε νικητη, ή τελοσπαντων το καλυτερο στην κατηγορια.
Αυτο δεν σημαινει οτι οι αλλοι βγαζουν 'καρφιτσες' ουτε τα πραγματα ειναι απλουστατα. ΚΑθε αλλο, πολλες φορες, οι δυνατοτητες ανταγωνιστικων μοντελων ειναι τοσο κοντα, που το παιχνιδι μπορει να κριθει σε ασημαντες λεπτομερειες για καποιους, καθοριστικες ομως και αναγνωρισιμες απο καποιους αλλους. Εκει ειναι και η ουσια.
Τωρα εαν το παραδεχονται αυτο καποιοι ή οχι ειναι δικο τους θεμα...Δεν ξερω λοιπον αν φορας doc martens ή κατι αλλο με τακουνακι μπρος-πισω, ζητημα οπως το παρουσιαζεις δεν υπαρχει. Απο την αλλη θα περιμενα να αναφερεις οτι ενω πχ εχει μικροτερους χωρους απο ενα Golf, εχει μακραν τα καλυτερα καθισματα απο αποψη ανεσης και στηριξης της πλατης στην κατηγορια (οπως σε καθε Volvo ειναι ανατομικα, οταν η Merc πχ που απο οσο γνωριζω ειναι και η μονη αλλη εταιρεια που επισης προσφερει ανατομικα καθισματα αλλα τα χρεωνει εξτρα-σιγουρα στη C), με σωστη κλιση της πλατης και για τους πισω, με sculpted καθισματα οπως τα μπροστινα, πρακτικοτητα (ανακλινομενο καθισμα συνοδηγου για μακρυα αντικειμενα) κτλ...Αλλα αυτα δεν μετρανε στην Κικιζοκλιμακα...
44 νουμερο φοραω, και συγκεκριμενα φορουσα αθλητικα τυπου running. Το ζητημα ΥΠΑΡΧΕΙ, και οπως προειπα, ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ, παμε μετα απο κανενα καφε και με αλλους χρηστες παρεα, εαν θελεις σε εκθεση volvo, ή και στην επικειμενη εκθεση αυτοκινητου που θα γινει σε ενα μηνα (εφοσον τελικα γινει), να το δουμε στην πραξη, και οχι να αναλωνομαστε με 'εκθεσεις' εδω στο forum...
Τελος θα σε παρακαλεσω τουλαχιστον να μην παραποιεις την επωνυμια μου με οποιοδηποτε τροπο. Αν θες εμενα να με ειρωνευτεις, βρισεις, κοροιδεψεις, καντο, μην παραποιεις ομως το επωνυμο μου. Δεν το εχω κανει ποτε και σε κανεναν παροτι γνωριζω τις επωνυμιες αρκετων χρηστων στο τοπικο.Και για να το κλεισω, σε μια νεα οικογενεια ή με μικρα παιδια, οι χωροι για τους πισω δεν ειναι τοσο σημαντικοι οσο η ανεση εμπρος, αφου για παραδειγμα η κορη μου που ειναι τωρα 17μηνων για τα επομενα 10 χρονια θα παιζει μπαλα πισω απο μενα σε οποιοδηποτε αυτοκινητο, οποτε θεμα με ποδια/αερα για το κεφαλι δεν υπαρχει, οταν εγω καθομαι ανετα (πλην του αερα για το κεφαλι), και ακομα πιο σημαντικος ειναι ο χωρος αποσκευων. Αν λοιπον καποιος δεν γουσταρει, οπως εγω, για τις 10μερες του χρονου που θα χρειαστει να βαζει μπαγκαζιερες οροφης, απλα δεν θα επιλεξει το V40 γιατι εχει τον μικροτερο απο την τετραδα. Βεβαια εσυ θα μας πεις οτι ο φανταστικος Διαμαντης θα βγαλει κανενα μωρο 1.90 οποτε τα παραπανω αναιρουνται Σε καμια περιπτωση λοιπον οι χωροι του V40 δεν ειναι: >ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
οπως τους χαρακτηρισες..Απο την αλλη μιας και το συγκρινεις για τις 'οικογενειακες' του δυνατοτητες, σημαντικοτερο ολων ειναι οτι ειναι το πιο ασφαλες στην κατηγορια του...αλλα wait η Κικιζοκλιμακα δεν δινει ποντους σε αυτο
*Στις περισσοτερες αν οχι ολες τις χωρες, πλην της Βρετανιας που εχει κι αλλες ονομασιες, οι εκδοσεις ειναι ιδιες γι αυτο αλλωστε και το ncap μας αναφερει ποιο μοντελο ακριβως δοκιμασε..
Κατα αυτη την εννοια οπως το αναλυεις, τοτε δεν εχει λογο υπαρξης η κατηγορια, παιρνεις ενα supermini mpv τυπου Honda jazz και τελειωνει το θεμα. Μηπως και στην τελικη βρισκονται ολοι στην δικη σου οικογενειακη κατασταση?
Ο αλλος εχει μια γιαγια πχ και μια μανα, περα απο την γυναικα του, πως θα χωρεσουν αξιοπρεπως πισω?
Ο φανταστικος διαμαντης μπορει να μην βγαλει μωρο 1,90, και δεν χρειαζεται κιολας...Ηδη πισω απο εναν οδηγο υψους 1,90
η θεση...σχεδον καταργειται για οσους εχουν ενα κανονικο υψος, και θελουν να κανουν ενα ταξιδι της προκοπης.
Εκτος εαν δεν εχουν προβλημα να εχουν 'καρφωμενα' τα ποδια τους καθ' ολη την διαρκεια του ταξιδιου...Τελος, το πιο ασφαλες στην κατηγορια του, γενικα και αοριστα, δεν λεει κατι, ουτε προσφερει κατι σημαντικα καλυτερο σε επιπεδο πρακτικοτητας, ειδικα οταν ειναι απλως οριακα καλυτερο...Ουτε η σειρα 1, ουτε η A-class ουτε το Α3, ειναι, οχι μονο επικινδυνα, αλλα ουτε καν απλως ικανοποιητικα σε επιπεδο ασφαλειας. Ειναι ΟΛΑ, ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ, απο τον μεσο ορο, ειναι ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΑ σε ΟΛΑ τα επιπεδα, και απο καταστασεις που κανεις δεν θελει, και που εαν συμβουν θα ειναι για μια φορα στην ζωη τους με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Μην δημιουργουμε δηλαδη εντυπωσεις απο του πουθενα...Καλη η εξελιξη της τεχνολογιας, πρωτοπορος η Volvo σε παθητικη ασφαλεια, και επιθυμητοι οι αεροσακοι για τους πεζους, καποια στιγμη ισως σε ολα τα αυτοκινητα, αλλα δεν θα ψωνισουμε και αυτοκινητο ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ, επειδη ΑΝ καποιος χτυπησει πεζο, με το V40 εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες να τον σωσει... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Από πότε εδώ μέσα θεωρούμε μια χαρά ένα αμάξι που ταλαντώνεται στις αναρτήσεις του, αλλά με τη βοήθεια του esp κρατάει την πορεία του;Απο τοτε που τα ηλεκτρονικα, χαρις τις σωστες ρυθμισεις και λειτουργια τους, καταφερνουν να διατηρησουν το αυτοκινητο σε επιθυμητη πορεια, και αυτο με την σειρα του να περναει ΕΠΙΣΗΜΩΣ, ΕΠΙΤΥΧΩΣ την αντιστοιχη δοκιμασια ενεργητικης ασφαλειας...
Απαντω επιπλεον με ερωτηση και εγω. Απο ποτε η μεμονωμενη θεαση ενος Video, ως πως το ΠΩΣ συμπεριφερεται ο πισω αξονας υπο πιεση, αποτελει ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ συμπερασμα για την συνολικα καλη/κακη οδικη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου, και μαλιστα στην πιο απλη εκδοση του?
Επιπλεον γιατι τοσο αφοριστικα και με βιασυνη σπευδουν καποιοι να κατηγορησουν αυτοκινητα και χρηστη (εμενα στην προκειμενη) χωρις να εχουν πρωτυτερα οδηγησει υπο συνθηκες πιεσης το συγκεκριμενο για το οποιο μιλαμε?
Με την ιδια λογικη, που παλαιοτερα καποιοι με κατηγορουσαν που 'τολμουσα' να γραψω αρνητικα για το τιμονι της Mito, πριν καν την οδηγησω, οι ιδιοι (οχι εσυ συγκεκριμενα, αλλα το αναφερω με την ευκαιρια...) δεν θα επρεπε να τολμουν καν -χωρις εισαγωγικα- να επιμενουν με την αντιθετη αποψη τους...Τελος για οσους νομιζουν οτι ταυτιζομαι με το εγκριτο τυπο, στην προκειμενη περιπτωση εχω παραθεσει αναλυτικα τις εντυπωσεις μου στο 'οδηγησα', για το νεο focus, και τοποθετηθηκα ξεκαθαρα και συγκεκριμενα ως προς την οδικη συμπεριφορα του, αλλα και την επιλογη που θα εκανα προσωπικα σε επιπεδο εκδοσης-αναρτησης.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Απαντω επιπλεον με ερωτηση και εγω. Απο ποτε η μεμονωμενη θεαση ενος Video, ως πως το ΠΩΣ συμπεριφερεται ο πισω αξονας υπο πιεση, αποτελει ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ συμπερασμα για την συνολικα καλη/κακη οδικη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου, και μαλιστα στην πιο απλη εκδοση του?
α τσα τρολλλιά ο Κίκιζας
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Απο ποτε η μεμονωμενη θεαση ενος Video, ως πως το ΠΩΣ συμπεριφερεται ο πισω αξονας υπο πιεση, αποτελει ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ συμπερασμα για την συνολικα καλη/κακη οδικη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου, και μαλιστα στην πιο απλη εκδοση του?Αν θυμαμαι καλά, εσυ το ειχες αναδειξει ως καθοριστικο συμπέρασμα την θέαση βίντεο.... Στο Μιτο τοπικ νομιζω.... η μηπως κανω λάθος?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ο φανταστικος διαμαντης μπορει να μην βγαλει μωρο 1,90...Τύφλα να'χει ο Διαμαντής μετά από τέτοιο ποστ-παπλοματοθήκη
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Απαντω επιπλεον με ερωτηση και εγω. Απο ποτε η μεμονωμενη θεαση ενος Video, ως πως το ΠΩΣ συμπεριφερεται ο πισω αξονας υπο πιεση, αποτελει ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ συμπερασμα για την συνολικα καλη/κακη οδικη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου, και μαλιστα στην πιο απλη εκδοση του?
α τσα τρολλλιά ο Κίκιζας
Ε ναι, αφού τρολλάρει τον εαυτό του
Το ότι περνάει ασφαλώς το τεστ δεν μου λέει και πολλά, προσωπικά απεχθάνομαι τα αμάξια που καλύπτουν αδυναμίες με τα ηλεκτρονικα. Νόμιζα και εσύ το ίδιο, οκ, λάθος μου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το ότι περνάει ασφαλώς το τεστ δεν μου λέει και πολλά, προσωπικά απεχθάνομαι τα αμάξια που καλύπτουν αδυναμίες με τα ηλεκτρονικα. Νόμιζα και εσύ το ίδιο, οκ, λάθος μου.
Και τώρα στα πλαίσια του ριζο ριζο και ολα τα γυριζω... θα σου πει, πως δεν ειναι ζητουμενο σε ενα καθημερινο αμαξι η ψαγμενη συμπεριφορα, αλλα η ασφαλής συμπεριφορα και δεν εχει σημασια για τον μεσο οδηγο πως επιτυγχάνεται κλπ κλπ... το βλέπω να ρχεται
Volvo V40