-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι έξτρα και χρεώνεται 392 ευρώ.Προφανώς γι΄αυτό κάναν έτσι τον αναλογικό για να αναγκαστείς να πάρεις τον ψηφιακό.που μπορούμε να βρούμε τα extra καθώς και τις τιμές τους;
όσο και αν έχω ψάξει δεν μπορώ να βρω κάτι.... -
Κατι ενδιαφερον σχετικα με τα μοτερ...
Η Volvo κατασκευαζει στο Skovde τα diesel της Ford Europe, καποια απο τα οποια (1.6D) χρησιμοποιει και η ιδια. Τελευταια η Ford εκανε μια δελεαστικοτατη προσφορα στη Volvo για να συνεχισει να κατασκευαζει εκει τον 2.0 TDCI, τον οποιο πουλαει κατα χιλιαδες, μεχρι το τελος του Euro5 (2015). Αυτο και το γεγονος οτι μερος του εργοστασιου ειναι ακομα ετσι...
...σημαινει οτι η ελευση των πολυαναμενομενων VEA κινητηρων, οι οποιοι μαλιστα λεγεται οτι θα ειναι πανακριβοι και ισως τελικα δεν τοποθετηθουν στις Volvo/Ford πλατφορμες, θα καθυστερησει. Τα καλα νεα ειναι οτι τα 5κυλινδρα μοτερ θα μεινουν στην αγορα, βελτιωμενα μαλιστα με κοινα μερη/δομη με το SI6, ισως συντομα και με DI.
Ετσι αναμενοντε οι παρακατω εκδοσεις ανα μοντελο:
180hp / 1984cc S80, S60, V60, V40
210hp / 2497cc XC90
213hp / 1984cc V70, S80, S60, V60, V40
230hp / 2521cc C70, C30 (phased out)
254hp / 2497cc S60, V60, V40Για τα αυτοματα κιβωτια των 5/6κυλινδρων μοτερ (το βασικο προβλημα της Volvo σε σχεση με τον ανταγωνισμο), ακομα δεν υπαρχει κατι...
-
Εγώ πάντως το είδα πριν λιγο το V40
Είναι εξαιρετικο το αυτοκινητο τουλαχιστον όσο καταφερα να το ψάξω
Στο δρόμο δεν ξερω τι λεει αλλα εγώ τουλαχιστον εντυπωσιάστηκα στην έκθεση
Αν ήθελα κατι σ' αυτο το στυλ θα το αγόραζα σχεδόν με κλειστα τα μάτια με σκουρόχρωμο σαλόνι όμως -
19 χρονών θες ξύλα και μπεζ καθισματα?
Είσαι σοβαρός?
Νταξ με sedan κυκλοφορώ αλλα αυτο το πράγμα ήταν κατι που δεν συζητουσα καν όταν το πήρα -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εγώ πάντως το είδα πριν λιγο το V40
Είναι εξαιρετικο το αυτοκινητο τουλαχιστον όσο καταφερα να το ψάξω
Στο δρόμο δεν ξερω τι λεει αλλα εγώ τουλαχιστον εντυπωσιάστηκα στην έκθεση
Αν ήθελα κατι σ' αυτο το στυλ θα το αγόραζα σχεδόν με κλειστα τα μάτια με σκουρόχρωμο σαλόνι όμωςΤο χουν φερει στις αντιπροσωπειες??
-
Εγώ πάντως το είδα σε αντιπροσωπία στη Μαραθώνος
Μάλλον το πρωί το έβαλαν μέσα γιατι ήταν ζεστό ακόμα όταν το είδα. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εγώ πάντως το είδα σε αντιπροσωπία στη Μαραθώνος
Μάλλον το πρωί το έβαλαν μέσα γιατι ήταν ζεστό ακόμα όταν το είδα.Πσσσσ!! Μολις γυρισω τη Δευτερα θα παω να το δω!!
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εγώ πάντως το είδα σε αντιπροσωπία στη Μαραθώνος
Μάλλον το πρωί το έβαλαν μέσα γιατι ήταν ζεστό ακόμα όταν το είδα.Velmar ?
-
Λογικα θα εχουν ολες οι εκθεσεις απο ενα πια. Αυτο που ειδα στο Σαρακακη στη Βουλιαγμενης τη Δευτερα ειναι με full extra πλην ηλιοροφης. Οσοι πατε να το δειτε να επιμεινετε να σας ανοιξουν ρευμα να δειτε το νεο καντραν...παιζει πολυς κοσμος να το αγορασει μονο γι αυτο. 410ευρω κοστιζει και τουλαχιστον στο στοκ του Σαρακακη θα το εχουν ολα.
Απο ποιοτητα/συναρμογη, δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο στην κατηγορια. Ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων ειναι μαλλον ακυρος αφου τρωει χωρο. Απο εξοπλισμο η εκδοση Summum αναλογικα με αντιστοιχες παλαιοτερες δεν προσφερει περαν του δερματος και των xenon σχεδον τιποτα..ουτε θερμαινομενα, ουτε ηλεκτρικα καθισματα κτλ. Γενικα εχουν κοψει πολλες απο τις παλαιοτερες πολυτελειες για να κρατησουν το κοστος σε ανταγωνιστικα επιπεδα. TD απο Σεπτεμβρη (ο Σ θα φερει μονο Τ3) εκτος απο μερικες εξαιρεσεις.. -
Προχτές φέραν ένα D4 στον Σφακιανάκη στο Μαρούσι στο γνωστό γκριζομπλέ χρώμα των φωτογραφιών που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο. Πραγματικά πολύ όμορφο απ' έξω, μέσα πολύ προσεγμένο και ποιοτικό.
VolvoZeus θα το έβαζα στη δεύτερη θέση πίσω από Ct200 όσο αφορά το εσωτερικό. Μεσοτοιχία είναι και ο Σπανός της BMW και εμφανισιακά η σειρά 1 που είδα στο καπάκι είναι ένα κακόγουστο ανέκδοτο σε σχέση με το v40, αν και η τιμή της 1.16 diesel είναι ανταγωνιστική.Η ορατότητα πίσω δεν με προβλημάτισε ιδιαίτερα (αν και αυτοκίνητο για test drive θα έχουν τον Αύγουστο) αντίθετα ο χώρος αποσκευών είναι μικρός και όντως συμφωνώ ότι ο διπλός πάτος είναι άκυρος, σαν έξτρα δεν συνιστάται.
Επιλέγοντας το d2 και από τις 4 εκδόσεις την έκδοση kinetic (δηλαδή όχι την πιο φτωχή αλλά την αμέσως ακριβότερη) που έχει ζάντες αλουμινίου, βάζοντας σαν έξρα μόνο μεταλλικό χρώμα και ζητώντας τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, με όλα τα έξοδα βγήκε ένα κουστουμάκι 24500 με μετρητά. 900 ευρώ μόνο η έκπτωση, νέο μοντέλο γαρ.
Με ξενέρωσε η τιμή για το μεταλλικό χρώμα, 731 ευρώ!Άλλα έξτρα που με δελεάζουν είναι τα led φώτα και το alarm για διερχόμενο αυτοκίνητο όταν πας να βγεις με όπισθεν. Κατά τα άλλα δε λείπει κάτι.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η A class είναι πολύ πάνω από τις 24000-25000 max που διαθέτω, ότι το νεό Α3 μου φαίνεται άχρωμο, το ct200 πολύ ιδιαίτερο και ακριβό, και η bmw 1 να μη βλεπεται το v40 είναι βασικό υποψήφιο. ΜΕ βλέπω να παραγγέλνω αυτό ή το citroen ds4, δύσκολα να προκύψει κάποιο τρίτο υποψήγιο. Έχω 2-3 μήνες να το σκεφτώ.
-
Και το XC συντομα κοντα μας....
-
πιο πολύ σαν καγκουρεμένο V40 μοιάζει παρά σαν XC.
-
Σε ποιο πάτωμα του Focus βασίζεται ? mk2 ή mk3?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Εγώ πάντως το είδα σε αντιπροσωπία στη Μαραθώνος
Μάλλον το πρωί το έβαλαν μέσα γιατι ήταν ζεστό ακόμα όταν το είδα.Velmar ?
Μάλιστα
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Σε ποιο πάτωμα του Focus βασίζεται ? mk2 ή mk3? -
Ψιλοαπογοητευτικό το πρώτο review: http://www.autocar.co.uk/car-review/vol ... -d4-se-nav
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ψιλοαπογοητευτικό το πρώτο review: http://www.autocar.co.uk/car-review/vol ... -d4-se-navΈλα μωρε με το Dieselακι
Τα μικρα τουρμπο να δουμε τι κανουν -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ψιλοαπογοητευτικό το πρώτο review: http://www.autocar.co.uk/car-review/vol ... -d4-se-navSorry ρε Αλεξ αλλα κανεις σαν να ανακαλυψες την Αμερικη....Τι περιμενες, ειδικα απο το autocar?
Απο τα σχολια πιο κατω....
Predictable review from Autocar towards this manufacturer. **It is also interesting to see how quickly they change their tone, as only recently Steve Cropley gave the D2 model four and a half stars (more than any A3 or 1 Series has achieved). **I don't know whether this is a case of Vicky Parrott being biased (which is quite possible, as she has never given a Volvo product a reasonable review before) or the publication having changed their mind as a whole about this car's potential to be 'class leading'.
It is frustrating to see that no matter how hard Volvo try, they don't upset the German arsenal in the eyes of the reviewers. I think the best thing for people to do in general is to take whatever these road testers say with a pinch of salt.
Σε ποιο πάτωμα του Focus βασίζεται ? mk2 ή mk3?
Ειναι πολυ πιο μπερδεμενα τα πραγματα...Το mk3 ειναι στην εξελιγμενη mk2...Το V40 ειναι πιο κοντα στην εξελιγμενη απο τους ιδιους EUCD παρα στην mk3 του Ford. Με λιγα λογια το startng point ειναι το ιδιο.
-
Αλλα ντάλα το κείμενο . Απο την μία λέει τα μέτρια χάλια ενώ απο την άλλη τα καλύτερα για το ίδιο θέμα :
Mind you, the steering is not the stand-out element. It’s a little numb and has an odd rubbery resistance around the dead-ahead that only serves to emphasise the artificial feel. But it responds well and weights up nicely, and most importantly it allows you to make the most of the neutral, grippy dynamics. It’s easy to place the nose precisely and the V40 is impressively resistant to both understeer and torque-steer, making this a gratifyingly smooth and rapid steer even on the most challenging of B-roads.
Θέλω όταν το πιάσω στα χέρια μου να καταλάβω τι είναι το μουδιασμένο παράξενα ελαστικό στο κέντρο τιμόνι που προσφέρει τεχνικό συναίσθημα ... Και πώς μπορείς να τοποθετήσεις την μούρη τόσο καλά με το πλαίσιο να ακολουθεί τις γραμμές On the most challenging of B-roads με αυτό το τιμόνι
Και αφού έχει πει διάφορα για την βρατανική άσφαλτο και το V40 γράφει ...
The motor itself is also a little frustrating if you want to use it to make progress along more challenging roads. ** It’s perfect for cruising, when the V40 also makes for refined and soothing transport.**Μα καλά θα πάρεις το D4 για να κάνεις χρόνους στα λιμανάκια ? και αν Ναι ... πως στο διάτανο έγραψε το 1ο σχόλιο με αυτόν τον κινητήρα που κρεμάει μετά τα 2500
Και το καλύτερο είναι στη σούμα ... Ένα αυτοκίνητο , ποιοτικό , καλοφτιαγμένο , ασφαλές , καλά τιμολογημένο , με εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και πλούσιο εξοπλισμό και δεν είναι class leading ? ... Έσκισες μεγάλε ...
-
Εναντιον του Autocar εχω κι εγω διαφορα και ειδικα για τις μετρησεις του και τον απαραδεκτο Chris Harris που εχει παει στο Evo πλεον. Ομως πιστευω οτι οδηγικα το V40 δε θα ειναι ιδιαιτερα αξιολογο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Volvo V40