Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 20
    • Best 0
    • Groups 0

    nikolas78

    @nikolas78

    ΙΔ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ - ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    20
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΜΑΡΟΥΣΙ

    nikolas78 Unfollow Follow

    Latest posts made by nikolas78

    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης XENO έγραψε:
      έχω τα GOODYEAR efficientgrip performance σε ΜΒ w211 και τα PREMIUM CONTACT 5 σε ΜΒ w201. Διαφορετικές διαστάσεις και αυτοκίνητα, αλλά προτιμώ τα goodyear.

      Eυχαριστω για την απαντηση. Βασικα τώρα προβληματιζομαι μεταξυ Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 vs. Conti SportContact 5. Πιστεύω οτι πάνε περισσοτερο με το χαρακτήρα της TI. Πολλα τα θετικα σχολια για τα goodyear στο διαδικτυο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikolas78
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Στα μέσα Νοεμβρη αποχαιρέτησα την 156 μου για μια 159 TBI TI. Μου πήρε πολύ καιρό η αναζήτηση και κόστισε στο τελος κατι τις παραπανω από μια «απλή» 159 TBI που ηταν ο αρχικος στοχος ωστόσο τα πρώτα 2000 χιλιομετρα ξεπερασαν τις προσδοκιες μου.
      Το αυτοκινητο με 58Κ χιλιόμετρα σήμερα θελει 1 βασικό πραγμα:
      Ειναι επειγων γιατί είναι ηλικίας 5 ετων ακριβώς (το αυτοκίνητο έχει 1η αδεια κυκλοφορίας Νοεμβριο του 2009) και τα περιπου ιδιας ηλικιας λαστιχα ενώ δεν φαινονται ιδιαιτερα καταπονημενα έχουν όμως «ξεραθεί». Φοράει CONTI SPORT contact3 αλλα μεχρι τωρα δεν εχω καποιο παραπονο από θεμα ανεσης
      Η διασταση είναι 245/40/18
      Το αυτοκινητο το χρησιμοποιω σχεδον καθημερινα για 75 χιλιομετρα από Μαρουσι προς νοτια προαστια και πισω μεσω Αττικης οδο και Βαρης κορωπιου. Αν εξαιρέσεις την αποσταση μεχρι να μπω αττικη οδο η ασφαλτος είναι καλη. Στην αττικη οδο δεν τρεχω ιδιαιτερα αλλα στις γρηγορες Bαρης κορωπιου το πατω αρκετα, οποτε καλο κρατημα είναι βασικο κριτηριο. Με 2 μικρα παιδια όμως και η ανεση εχει σημασια οποτε ψαχνω μια «χρυση τομη» μεταξυ των 2.

      Η πρωτη ερωτηση λοιπον εϊναι αν παραμεiνω σε CONTINENTAL, SPORT CONTACT 5 η τα πιο mainstream PREMIUM CONTACT 5? Σαν δευτερη ερωτηση, ο ανταγωνισμός τι λέει; Στο παρελθον εχω δοκιμασει PIRELLI P ZERO NERO αλλά παραηταν σκληρά οπότε από Pirelli μόνο τα P7 με απασχολουν. Τα MICHELIN PILOT SPORT 3 είναι μια επιλογη αλλά διαβαζω παντου για γρηγορη φθορα. Τελος αρχιζω και βλεπω με συμπαθεια και τα GOODYEAR efficientgrip performance.

      Κάποια γνωμη;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikolas78
    • RE: Volvo V40

      Προχτές φέραν ένα D4 στον Σφακιανάκη στο Μαρούσι στο γνωστό γκριζομπλέ χρώμα των φωτογραφιών που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο. Πραγματικά πολύ όμορφο απ' έξω, μέσα πολύ προσεγμένο και ποιοτικό.
      VolvoZeus θα το έβαζα στη δεύτερη θέση πίσω από Ct200 όσο αφορά το εσωτερικό. Μεσοτοιχία είναι και ο Σπανός της BMW και εμφανισιακά η σειρά 1 που είδα στο καπάκι είναι ένα κακόγουστο ανέκδοτο σε σχέση με το v40, αν και η τιμή της 1.16 diesel είναι ανταγωνιστική.

      Η ορατότητα πίσω δεν με προβλημάτισε ιδιαίτερα (αν και αυτοκίνητο για test drive θα έχουν τον Αύγουστο) αντίθετα ο χώρος αποσκευών είναι μικρός και όντως συμφωνώ ότι ο διπλός πάτος είναι άκυρος, σαν έξτρα δεν συνιστάται.

      Επιλέγοντας το d2 και από τις 4 εκδόσεις την έκδοση kinetic (δηλαδή όχι την πιο φτωχή αλλά την αμέσως ακριβότερη) που έχει ζάντες αλουμινίου, βάζοντας σαν έξρα μόνο μεταλλικό χρώμα και ζητώντας τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, με όλα τα έξοδα βγήκε ένα κουστουμάκι 24500 με μετρητά. 900 ευρώ μόνο η έκπτωση, νέο μοντέλο γαρ.
      Με ξενέρωσε η τιμή για το μεταλλικό χρώμα, 731 ευρώ!

      Άλλα έξτρα που με δελεάζουν είναι τα led φώτα και το alarm για διερχόμενο αυτοκίνητο όταν πας να βγεις με όπισθεν. Κατά τα άλλα δε λείπει κάτι.

      Λαμβάνοντας υπόψη ότι η A class είναι πολύ πάνω από τις 24000-25000 max που διαθέτω, ότι το νεό Α3 μου φαίνεται άχρωμο, το ct200 πολύ ιδιαίτερο και ακριβό, και η bmw 1 να μη βλεπεται το v40 είναι βασικό υποψήφιο. ΜΕ βλέπω να παραγγέλνω αυτό ή το citroen ds4, δύσκολα να προκύψει κάποιο τρίτο υποψήγιο. Έχω 2-3 μήνες να το σκεφτώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas78
    • RE: Cabrio - Roadster

      Εκπληκτικό είναι από εμφάνιση το peugeot και 2 γενιές μπροστά σε σχέση με eos και megane cc αλλά αυτό το αυτοκίνητο έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα για cabrio: υπερβολικά κεκλιμένο παρμπρίζ, υπερβολικά όμως...σε σημείο που αν είσαι πάνω από 1.85 κάνεις καρούμπαλα στα φρεναρίσματα. Xάνεται σημαντικά το cabrio feeling! Στο eos που το έχει ο κουμπάρος μου είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα σε αυτό τον τομέα, ενώ καλύτερα τα πάει και το 207cc που έχω σε σχέση με το 308cc. Σαν οδηγός cabrio σχεδόν 15 χρόνια πιστεύω έχει σημασία to feeling.

      Επίσης επειδή πέρασα από την πάνινη οροφή στην μεταλλική έχοντας τώρα το 207cc 1,6 t εδώ και 3 χρόνια, συνιστώ ανεπιφύλακτα τη μεταλλική. Θόρυβος, κλοπές, φθορές και δε συμαζεύεται...μεγάλη υπόθεση το μέταλλο. Αυτά για την ακαμψία κτλ τα ακούω βερεσέ, εκτός αν θες να τρέχεις τα σαββατοκύριακα στην πίστα Μεγάρων ανοιχτός. Αν δεν έχεις φάει κόλημα με το audi TT άσε το πανί για την ιστιοπλοϊα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas78
    • RE: BMW X1 2009-2015 (Ε84)

      wannabe στο προηγούμενο post το ανέφερα στο τέλος το minagi (cx-5). Ουσιαστικά εκεί έχω εναποθέσει τις περισσότερες ελπίδες μου για κάτι καλό. Μακάρι να κάτσει το ΣΚ 17-18 Σεπτέμβρη να βρίσκομαι στη Φρανφούρτη και να το δω από κοντά. To θέμα είναι ότι η mazda έχει βγάλει πολύ λίγες πληροφορίες προς τα έξω (κυρίως για τους κινητήρες) για μοντέλο που υποτίθεται βγαίνει Νοέμβρη/Δεκέμβρη. Έχει αναφερθεί στo ίντερνετ το skyactiv αλλά δεν υπάρχει επιβεβαίωση για τον 1.6 turbo της Ford.
      To ίδιο ισχύει και για τους μικρούς κινητήρες της νέας Μercredes Α-klasse. Λένε αόριστα για συνεργασία με renault αλλά τίποτα συγκεκριμένο.
      Για την αλφα το μόνο που έχω δει είναι μια φωτοσοπιά της giulietta σε SUV στο γερμανικό autobild

      http://www.autobild.de/artikel/alfa-rom ... 03927.html
      (είναι στα γερμανικά, 3η φωτογραφία)
      Την συμπαθώ την alfa romeo αλλά σίγουρα δεν είναι συνεπής στα χρονοδιαγράμματα αν κρίνω και από την giulia.

      Επιστρέφοντας στην x1, απλά μου έχει κάνει κλικ σαν τον GB. Από τα υπάρχοντα μοντέλα μου αρέσει περισσότερο. Μακάρι να μπει και ο νέος 1.6 turbo σύντομα. Το μόνο που μπορώ να κάνω μέχρι το φθνόπωρο είναι υπομονή...και ένα test drive στην ds4 που και αυτή τη βρίσκω συμπαθητική.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas78
    • RE: BMW X1 2009-2015 (Ε84)

      Το είδα στο HUB to q3...οδηγικά δεν ξέρω αν θα είναι αλλά συμφωνώ εμφανισιακά μέσα έξω ήταν και δεν έφταιγε μόνο το χρώμα. Δεν μου κόλλαγε με τίποτα ειδικά στο προφίλ που η μεγάλη ευθεία γραμμή από το τελείωμα της σκεπής μέχρι το πίσω μέρος κάνει τέτοια γωνία. Το θέμα είναι και η VW με τα νέα facelift (tiguan, eos) έχει κάνει τα μοντέλα της πιο άσχημα από τα προηγούμενα οπότε όλο το VAG πάει περίπατο.

      Σίγουρα το q3 έχει επιδόσεις και καλή τιμή και για κάποιον άλλον που δεν έχει θέμα την εμφάνισή του θα είναι καλή λύση.

      Παραδέχομαι ότι και η BMW έχει μέσα κάτι ψευτικούρες σε μερικά σημεία αλλά μπορώ να συμβιβαστώ. Ούτε το ότι είναι πιο χαμηλή και 'ασφάλτινη' με πειράζει.
      Αντιθέτως με πειράζει που στο χαμηλό εύρος παίζει μόνο ο παλιός ατμοσφαιρκός δίλιτρος, ούτε καν αυτός της 1.20 με τα 170 ps

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas78
    • RE: BMW X1 2009-2015 (Ε84)

      Συγγνώμη προκαταβολικά αν σας ζαλίσω λίγο με τα προσωπικά μου διλλήματα και βγω και λίγο off topic.
      Ενδιαφέρομαι για ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αυτοκίνητο, με τιμή αγοράς 28-31 άντε 33 χιλιάδες max το oποίο θα καλύψει ανάγκες μιας μικρής οικογένειας, καθώς σε 5 μήνες περιμένω παιδί.

      Η αγορά θα γίνει αρκετά αργότερα, σε 12-15 μήνες (φθινώπορο 12) για να μαζευτεί και το ποσό. Επειδή θέλω όποιο μοντέλο και να διαλέξω να κυκλοφορεί ένα εύλογο διάστημα στην αγορά, για να φύγουν οι πρώτες παρτίδες , δύσκολα θα διάλεγα κάτι που θα ρθει μετά από αυτόν τον χειμώνα (τέλη 11 αρχές 12)

      Έχω λοιπόν ξεκινήσει και ξεσκαρτάρω τα υπάρχοντα μοντέλα. Οι 2 κατηγορίες που κοιτώ είναι μεγαλοhatchback του στυλ giulietta/a3 και compact SUV. Eπαρκείς χώροί, ομορφιά μέσα-έξω και καλή οδική συμπεριφόρά (GT χαρακτήρας όμως και όχι κάτι σκληροπυρηνικό) είναι απαραίτητα. Βλέποντας την giulia να αργεί πολύ και το s60 να έχει πολύ μικρό χώρο αποσκευών έχω απορρίψει οτιδήποτε σεντάν καθώς και πολυμορφικά. Μπορώ να αντέξω κόστος χρήσης δίλιτρου αλλά αν μπορούσα να βρω κάτι με 1,4 ή 1,6 turbo ακόμα καλύτερα.

      Το πρώτο δίλλημα είναι λοιπόν πόσο κερδίζει κανείς σε πρακτικότητα -χώρους , λαμβάνοντας υπόψη και το μικρό παιδί, αν πάσει σε compact SUV και πόσο χάνει σε οδηγικά προτερήματα (χαμηλότερο κέντρο βάρους, πιο σπορτίβ προσανατολισμός) αν δεν πάει σε hatch; Μέχρι πρότεινος ήμουν πιο ζεστός για hatch αλλά βλέποντας ότι και τα crossover/SUV μια χαρά πάνε στο δρόμο και επιδόσεις έχουν με βλέπω για τη 2η κατηγορία.

      Συνολικά έχω δει και απορρίψει ως τώρα για διάφορους 14 μοντέλα που κυκλοφορούν ήδη ή μόλις έφασαν στην αγορά (μεταξύ αυτών ASX, Kuga, QQ,, Tiguan, audi q3, giulietta, bmw 1 κ.α.).

      Θέλω να δώσω μια ευκαιρία στο αυτοκίνητο που με έκανε να ξεχάσω την giulietta όταν την πρωτοείδα σε ένα αεροδρόμιο πριν γίνει το 15ο που θα κοπεί, και αυτό είναι η ds4 1,6 lt 200 ps. Δεν με πειράζει crossover-ίζει, εξωτερικά είναι έναν κλικ πάνω από την Ιταλίδα (και εσωτερικά τουλάχιστον 3 κλικ πάνω) ενώ λατρεύω και το μοτέρ BMW-PSA που έχω ήδη. Αλλά το γεγονός ότι δεν ανοίγουν πίσω παράθυρα, οι μικρές πίσω πόρτες, οι απλά επαρκείς χώροι και κυρίως κάποιες φτηνιάρικες λύσεις (όπως ο ημιάκαμπτος) για αυτά τα λεφτά με φοβίζουν μήπως είναι πολύ φρου φρου και αρώματα το όλο concept τελικά. Θα κάνω test drive πάντως.

      Έτσι από τα υπάρχοντα έχει μείνει μόνο η x1. Με καλύπτει σε όλα τα κριτήρια αλλά θα το θελα με καλύτερο μοτέρ σε αυτά τα
      λεφτά. Δεν την έχω απορρίψει ακόμα αλλά η τιμή με το νέο κινητήρα είναι απαγορευτική.

      Aν Γρηγόρη γίνει αυτό που λες μέσα σε 1 χρόνο (1,6 turbo 170 ps στα 33κ) η αναζήτηση μου τελείωνει και πάω για παραγγελία όταν θα είμαι έτοιμος.

      Από τα μοντέλα που έρχονται η νέα Α class είναι ερωτηματικό, το a3 (σεντάν) concept δύσκολο και η νέα σειρά BMW 1 πάλι με λίγους χώρους και τραγική εμφανισιακά. Τις περισσότερες ελπίδες μου τις έχω εναποθέσει στο minagi. Το Νοέμβρη βγαίνει αλλά η mazda δίνει πληροφορίες με το σταγονόμετρο (τι ακριβός είναι το skyactiv? Κινητήρες;) Ελπιζω να το δω από κοντά κατά τις 20 Σεπτέμβρη στη Φρανκφούρτη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas78
    • RE: BMW X1 2009-2015 (Ε84)

      Συνονόματε ήλπιζα σε κάτι καλύτερο βλέποντας την ατμοσφαιρική με τα 150 να ξεκινά από 30700 περίπου. Θα μου πεις twin turbo είναι αυτό. Θα προσανατοληστώ σε άλλες λύσεις (όχι q3). Τhanks πάντως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas78
    • RE: BMW X1 2009-2015 (Ε84)

      Γνωρίζει κανείς την τιμή για την Χ1 με το νέο κινητήρα 2.0 lt και 184 ps;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikolas78
    • RE: Concept Cars

      To mazda μικρογραφία του CX-7 πολύ ωραίο!
      Κανά νεό από το άλλο concept της mazda, to Shinari υπάρχει; Αυτό και αν ήταν εντυπωσιακό!

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      N
      nikolas78
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr