-
Ο χρήστης Donald έγραψε:
Μαζί σου. Απλά στα ίδια χρήματα σχεδόν βρίσκει Tbi με πολύ ανώτερες επιδόσεις, ελαφρωμένες και χωρίς το χαράτσι των Τελών. Η συγκεκριμένη που έχεις βάλει είναι απαράδεκτη. Ούτε δέρματα, ούτε χειριστήρια τιμόνι, ούτε cruise control, ούτε ένα sport pack, ούτε MY2008...τίποτα. Ο τύπος είναι εκτός τόπου και χρόνου που ζητάει 25χιλιάρικα για αυτό το αμάξι!
2.2: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1600516/
Tbi: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1527199/Εννοείται ότι η Spider είναι έργο τέχνης. Δεν το συζητώ. Και σίγουρα η ΤΒi πολύ φευγάτη και πολύ οδηγοκεντρική...
Είναι όμως καλή από αξιοπιστία;
Οι Alfa προ 10ετίας ήταν οι καλύτεροι πελάτες των συνεργείων..
Αν και πιστεύω ότι έχει βελτιωθεί πολύ η εταιρία στον τομέα αυτό, ειδικά από την 159 και μετά..Ειναι το ιδιο αξιοπιστη Out of the box με καθε αλλο αυτοκινητο.Στην αναζητηση του μεταχειρισμενου δε σε νοιαζει το αν οι αλφα ειναι αξιοπιστες ή αν το eos π.χ λενε οτι καιει λαδι,σε νοιαζει τι χρηση εγινε στο αυτοκινητο απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.Αν το εσκιζε πιθανον να σου βγαλει χαζες βλαβες και μην ειναι αξιοπιστη.Αντιθετα,αν το φροντιζε υπο λογικες συνθηκες δε θα σου ζητησει πολλα εκτος των προγραμματισμενων.Συνεπως μη κολλας σε κλισε που ακουγονται,γιατι οτι και να παρεις αν ειναι κακα συντηρημενο,προβληματα θα σου βγαλει και ψαξε να παρεις οτι καλυτερο στα λεφτα που διαθετεις
-
Η Αλφα είναι σαν μια κούκλα γυναίκα που θέλει φροντίδα και χρημα για να την κυκλοφορήσεις.Σου δίνει την αγάπη της(αξιοπιστία) εφόσον της δοθείς και εσύ.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Η Αλφα είναι σαν μια κούκλα γυναίκα που θέλει φροντίδα και χρημα για να την κυκλοφορήσεις.Σου δίνει την αγάπη της(αξιοπιστία) εφόσον της δοθείς και εσύ.Aλλα μια spider δεν ειναι λιγοτερο αξιοπιστη απο το 307 π.χ.ειναι ομως περισσοτερο κουκλα αλλα πραγματι θελει να ξερεις τι αγοραζεις (και εν μερει τι να περιμενεις)
-
Ο φίλος μας δεν ειναι διατεθημενος να κανει παραχωρήσεις τυπου Αλφα νομίζω.(ας μας πει)......Το 308 που έβαλα παραπάνω ειναι ενα καινούριο ,ποιοτικό, άνετο κάμπριο,που δεν βαζει φωτιά στην άσφαλτο αλλα είναι αξιοπρεπές στο δρόμο.
Τουλάχιστον θα εχει να πάρει κατι όταν θα θελήσει να πουλήσει κάποια στιγμή.Το Αλφα spider όπως είπα ειναι αλλού και ποιό ειδικό συγκριτικά μαζί του. -
αν ήθελες οδηγοκενρικό και ειδικό θα το ήξερες από την αρχή και δεν θα ρώταγες...
ΤΤ 1,8 γιατί απλά το ανέφερες πρώτο και μάλλον το γουστάρεις περισσότερο
slk γιατί είναι hardtop , αστεράτη και τα κάνει όλα ανετα και ξεκούραστα -
Ολα εκτός να μεταφερει !
-
Σε τι κυβικά θέλεις να παίξεις;;;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1412243/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1585405/ -
To tvr
-
Πως εγινε να ανεβηκε το τοπικ σε κυβικα?? Ο ανθρωπος ανεφερε καποια αυτοκινητα που εχουν οριο τα 1800 κυβικα, αυτο καταλαβα τουλαχιστον απο τα αυτοκινητα που προτεινε στο πρωτο ποστ. Οποτε να επιλεξει κανα ΤΤ που το εχει αδυναμια ή καμια SLK
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Πως εγινε να ανεβηκε το τοπικ σε κυβικα?? Ο ανθρωπος ανεφερε καποια αυτοκινητα που εχουν οριο τα 1800 κυβικα, αυτο καταλαβα τουλαχιστον απο τα αυτοκινητα που προτεινε στο πρωτο ποστ. Οποτε να επιλεξει κανα ΤΤ που το εχει αδυναμια ή καμια SLKTo όριο στα 1.800 το έβαλες μόνος σου;;
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Πως εγινε να ανεβηκε το τοπικ σε κυβικα?? Ο ανθρωπος ανεφερε καποια αυτοκινητα που εχουν οριο τα 1800 κυβικα, αυτο καταλαβα τουλαχιστον απο τα αυτοκινητα που προτεινε στο πρωτο ποστ. Οποτε να επιλεξει κανα ΤΤ που το εχει αδυναμια ή καμια SLK
To όριο στα 1.800 το έβαλες μόνος σου;;
Για να πληρωνει το κρατος??
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Πως εγινε να ανεβηκε το τοπικ σε κυβικα?? Ο ανθρωπος ανεφερε καποια αυτοκινητα που εχουν οριο τα 1800 κυβικα, αυτο καταλαβα τουλαχιστον απο τα αυτοκινητα που προτεινε στο πρωτο ποστ. Οποτε να επιλεξει κανα ΤΤ που το εχει αδυναμια ή καμια SLK
To όριο στα 1.800 το έβαλες μόνος σου;;
Για να πληρωνει το κρατος??
Σωστό και αυτό, αλλά μπορεί να θέλει να πάρει το κάτι παραπάνω;;
Γι'αυτό ρώτησα, μιάς και δεν το διευκρίνησε
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Πως εγινε να ανεβηκε το τοπικ σε κυβικα?? Ο ανθρωπος ανεφερε καποια αυτοκινητα που εχουν οριο τα 1800 κυβικα, αυτο καταλαβα τουλαχιστον απο τα αυτοκινητα που προτεινε στο πρωτο ποστ. Οποτε να επιλεξει κανα ΤΤ που το εχει αδυναμια ή καμια SLK
To όριο στα 1.800 το έβαλες μόνος σου;;
Για να πληρωνει το κρατος??
Σωστό και αυτό, αλλά μπορεί να θέλει να πάρει το κάτι παραπάνω;;
Γι'αυτό ρώτησα, μιάς και δεν το διευκρίνησε
Σωστα .
-
Όλα τα μοντέλα που μου αναφέρετε είναι όμορφα. Το TT και η Alfa Spider είναι τα πιο εντυπωσιακά roadster προσωπική μου άποψη. Διαχρονικά σχήματα που δε θα δείξουν ποτέ ξεπερασμένα..
Αλλά το 308 cc είναι πολύ ωραίο 4θέσιο κάμπριο και με επιθετικό look. Μακράν ωραιότερο από το megane cc..
To MX5 της mazda, αν και έχει πολλούς οπαδούς, με χαλάει η μούρη του...
Σχετικά με κυβικά, εντάξει δε θα επέλεγα και focus cabrio με 100 ίππους να σέρνεται.
Απλά να είναι σβέλτο για λόγυς ενεργητικής ασφάλειας. Μια επιτάχυνση 0-100 γύρω στα 9s με καλύπτει για τις επιδόσεις που ζητάω.
Απλά αν μπορώ να πάρω τις ίδιες επιδόσεις από 1800άρη ή 1600ρη τούρμπο, γιατί να πληρώσω παραπάνω κυβικά; -
Εφόσον στα 1.8 υπάρχουν αυτοκίνητα με παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις και σου αρέσουν τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να δώσεις ούτε ένα € παραπάνω στο Ελληνικό κράτος. Σε ΤΤ θα έχεις άφθονες επιλογές και λογικά λίγο πιο υψηλές τιμές, ενώ σε Spider οι επιλογές δεν πρέπει να είναι πάνω από 10 αυτοκίνητα εντός Αθηνών, αλλά παίρνεις κάτι πιο exclusive (και πιο όμορφο στα μάτια μου) που όμως ότι κερδίσεις από τη χαμηλή τιμή κτήσης θα τα χάσεις σε περίπτωση που θες να το πουλήσεις. Σε θέματα αξιοπιστίας είναι αφελές να νομίζει κανείς ότι μπορεί να υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε και για μεταχειρισμένα.
-
Ο χρήστης Donald έγραψε:
Αλλά το 308 cc είναι πολύ ωραίο 4θέσιο κάμπριο και με επιθετικό look.Κατα τον Σεπτέμβρη/Οκτώβρη έρχεται το 308 f/l με αρκετά καλύτερη πρόσοψη. Αν δεν βιάζεσαι και μόνο για τις αισθητικές του αλλαγές θα άξιζε να περιμένεις.
-
Εκπληκτικό είναι από εμφάνιση το peugeot και 2 γενιές μπροστά σε σχέση με eos και megane cc αλλά αυτό το αυτοκίνητο έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα για cabrio: υπερβολικά κεκλιμένο παρμπρίζ, υπερβολικά όμως...σε σημείο που αν είσαι πάνω από 1.85 κάνεις καρούμπαλα στα φρεναρίσματα. Xάνεται σημαντικά το cabrio feeling! Στο eos που το έχει ο κουμπάρος μου είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα σε αυτό τον τομέα, ενώ καλύτερα τα πάει και το 207cc που έχω σε σχέση με το 308cc. Σαν οδηγός cabrio σχεδόν 15 χρόνια πιστεύω έχει σημασία to feeling.
Επίσης επειδή πέρασα από την πάνινη οροφή στην μεταλλική έχοντας τώρα το 207cc 1,6 t εδώ και 3 χρόνια, συνιστώ ανεπιφύλακτα τη μεταλλική. Θόρυβος, κλοπές, φθορές και δε συμαζεύεται...μεγάλη υπόθεση το μέταλλο. Αυτά για την ακαμψία κτλ τα ακούω βερεσέ, εκτός αν θες να τρέχεις τα σαββατοκύριακα στην πίστα Μεγάρων ανοιχτός. Αν δεν έχεις φάει κόλημα με το audi TT άσε το πανί για την ιστιοπλοϊα.
-
Νομιζω τα εξης:
Πρεπει να αποφασισεις αν θες cabrio or raodster
Ιδανικη λυση ενα TT Roadster 8J 1,8 160hp αλλα πολυ δυσκολο να το βρεις mtx
Εναλακτικα δες SLK R171 facelift 1,8 184hp,το ετος 2011 1,929cc+ ειναι ρισκο
Αν δε σε ενοχλουν τα εκτακτα αγγουρια φοροι παρε 2λιτρο ΤΤ
το TVR ειναι αριστεροτιμονο και δεν εχει ελληνικες πιναδκιδεσ
-
Για να σου προτείνω εγώ ο κολλημένος ιταλόφιλος το συγκεκριμένο πεζό καταλαβαίνεις ότι αξίζει νομίζω! ..Κοίτα το απο κοντά να μας πεις.
Cabrio - Roadster