-
Αντιγραφή από www.zougla.gr 17.11.2010
Εκατοντάδες χτυπημένα από χαλάζι αυτοκίνητα πωλούνται ως καινούργιαΠρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου 2010, 15:01
Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Περισσότερα από 300 αυτοκίνητα χτυπήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες από χαλάζι και, σύμφωνα με τις πληροφορίες της zougla.gr, αναμένεται να κυκλοφορήσουν και φυσικά να πωληθούν τις επόμενες ημέρες σαν καινούργια – αγρατζούνιστα, στην ελληνική αγορά.
Αυτό σημαίνει πως όσοι είναι να παραλάβουν τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες καινούργιο αυτοκίνητο θα πρέπει να έχουν τα μάτια τους… 14 και εάν υπάρχει η δυνατότητα να το ελέγξουν με κάποιον φανοποιό και να διαπιστώσουν εάν είναι άθικτο. Αξίζει να αναφέρουμε πως τα βαθουλώματα που προκαλεί το χαλάζι σε οροφή, καπό κ.λπ. επιδιορθώνονται και είναι δύσκολο να τα εντοπίσει κανείς. Ωστόσο, τα χτυπήματα, όπως για παράδειγμα σε «κολόνες», είναι πιο δύσκολο να επισκευαστούν και αρκετά αυτοκίνητα περνούν φανοποιεία (εάν έχουν πάθει μεγάλη ζημιά), άρα είναι και πιο εύκολο να το ανακαλύψουμε.
Για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο, μπορείτε να ζητήσετε ένα χαρτί από τον αντιπρόσωπο, που να αναφέρει πως το αυτοκίνητό σας δεν έχει υποστεί καμία ζημιά από χαλαζόπτωση. Αν ο ντίλερ είναι σίγουρος για το αυτοκίνητο που σας πουλάει, τότε δεν θα έχει πρόβλημα να σας δώσει και ένα τέτοιο χαρτί. Εάν δεν σας το υπογράφει, τότε μάλλον θα πρέπει να προβληματιστείτε…
**
Ξέρει κανείς περισσότερα;** -
Αντιγραφή από www.zougla.gr 17.11.2010
Εκατοντάδες χτυπημένα από χαλάζι αυτοκίνητα πωλούνται ως καινούργιαΠρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου 2010, 15:01
Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Περισσότερα από 300 αυτοκίνητα χτυπήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες από χαλάζι και, σύμφωνα με τις πληροφορίες της zougla.gr, αναμένεται να κυκλοφορήσουν και φυσικά να πωληθούν τις επόμενες ημέρες σαν καινούργια – αγρατζούνιστα, στην ελληνική αγορά.
Αυτό σημαίνει πως όσοι είναι να παραλάβουν τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες καινούργιο αυτοκίνητο θα πρέπει να έχουν τα μάτια τους… 14 και εάν υπάρχει η δυνατότητα να το ελέγξουν με κάποιον φανοποιό και να διαπιστώσουν εάν είναι άθικτο. Αξίζει να αναφέρουμε πως τα βαθουλώματα που προκαλεί το χαλάζι σε οροφή, καπό κ.λπ. επιδιορθώνονται και είναι δύσκολο να τα εντοπίσει κανείς. Ωστόσο, τα χτυπήματα, όπως για παράδειγμα σε «κολόνες», είναι πιο δύσκολο να επισκευαστούν και αρκετά αυτοκίνητα περνούν φανοποιεία (εάν έχουν πάθει μεγάλη ζημιά), άρα είναι και πιο εύκολο να το ανακαλύψουμε.
Για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο, μπορείτε να ζητήσετε ένα χαρτί από τον αντιπρόσωπο, που να αναφέρει πως το αυτοκίνητό σας δεν έχει υποστεί καμία ζημιά από χαλαζόπτωση. Αν ο ντίλερ είναι σίγουρος για το αυτοκίνητο που σας πουλάει, τότε δεν θα έχει πρόβλημα να σας δώσει και ένα τέτοιο χαρτί. Εάν δεν σας το υπογράφει, τότε μάλλον θα πρέπει να προβληματιστείτε…
**
Ξέρει κανείς περισσότερα;** -
Αντιγραφή από www.zougla.gr 17.11.2010
Εκατοντάδες χτυπημένα από χαλάζι αυτοκίνητα πωλούνται ως καινούργιαΠρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου 2010, 15:01
Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Περισσότερα από 300 αυτοκίνητα χτυπήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες από χαλάζι και, σύμφωνα με τις πληροφορίες της zougla.gr, αναμένεται να κυκλοφορήσουν και φυσικά να πωληθούν τις επόμενες ημέρες σαν καινούργια – αγρατζούνιστα, στην ελληνική αγορά.
Αυτό σημαίνει πως όσοι είναι να παραλάβουν τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες καινούργιο αυτοκίνητο θα πρέπει να έχουν τα μάτια τους… 14 και εάν υπάρχει η δυνατότητα να το ελέγξουν με κάποιον φανοποιό και να διαπιστώσουν εάν είναι άθικτο. Αξίζει να αναφέρουμε πως τα βαθουλώματα που προκαλεί το χαλάζι σε οροφή, καπό κ.λπ. επιδιορθώνονται και είναι δύσκολο να τα εντοπίσει κανείς. Ωστόσο, τα χτυπήματα, όπως για παράδειγμα σε «κολόνες», είναι πιο δύσκολο να επισκευαστούν και αρκετά αυτοκίνητα περνούν φανοποιεία (εάν έχουν πάθει μεγάλη ζημιά), άρα είναι και πιο εύκολο να το ανακαλύψουμε.
Για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο, μπορείτε να ζητήσετε ένα χαρτί από τον αντιπρόσωπο, που να αναφέρει πως το αυτοκίνητό σας δεν έχει υποστεί καμία ζημιά από χαλαζόπτωση. Αν ο ντίλερ είναι σίγουρος για το αυτοκίνητο που σας πουλάει, τότε δεν θα έχει πρόβλημα να σας δώσει και ένα τέτοιο χαρτί. Εάν δεν σας το υπογράφει, τότε μάλλον θα πρέπει να προβληματιστείτε…
**
Ξέρει κανείς περισσότερα;** -
Απο την στιγμη που δεν επηρεαζεται τιποτα δεν τρεχει κατι Δλδ αν χτυπα ξυλο χτυπηθε το αυτοκινητο σου θα το αφησεις ετσι με τις λακουβιτσες??
-
χαλαζι επανω στην κολωνα ε?
δηλαδη το ζουγκλα μας λεει οτι το χαλαζι με καποιο τροπο που η σημερινη γνωση της φυσικης δεν μας λεει να χτυπανε οριζοντια!
οκ -
Εμένα με θυμώνουν τέτοια δημοσιεύματα.
Απλή και γενική αναφόρα, που μπορεί να είναι και ανεπιβεβαίωτη ή ράδιο αρβύλλα από τον κουμπάρο του συμπέθερου που δουλεύει σε αντιπροσωπία, χωρίς στοιχεία και λεπτομέρειες. Που είναι η έρευνα, το ρεπορτάζ και η αποκάλυψη και που είναι τα χ, ψ συγκεκριμένα στοιχεία? Σε πια αλάνα/λιμάνι/αποθήκη έπεσε το χαλάζι και πόσα αυτοκίνητα που είναι απούλητα χτυπήθηκαν?
Στην 'μπακαλική' λύση της υ/δ θα έλεγα να προστεθεί και το ότι δεν κατέβηκε το αμάξι απο την αυτοκινητάμαξα με άτσαλες κινήσεις, δεν κινήθηκε στους διάφορους χώρους της αντιπροσωπίας μέχρι την παραδοση με τελικές/σπινιαρίσματα κλπ και ίσως ότι πλύθηκε στο χέρι και όχι σε βούρτσες. -
εχει ξαναγινει παντως αυτο πριν αρκετα χρονια , να πουληθουν αυτοκινητα που εχουν υποστει ζημιες απο χαλαζι
και μαλιστα οι περισσοτεροι δεν ειχαν καταλαβει τιποτα
και μη μου πειτε για θειους , συμπεθερους και μπατζανακηδες
οποιος θελει με πιστευει βεβαια -
επειδη το ξερω απο πρωτο χερι δεν εγινε σε 300 αυτοκινητα μονο αλλα στα χιλιαδες που ηταν στο τελωνειο στην ελευσινα πριν 2-3 βδομαδες. γνωριζω ηδη 2 συνεργεια που ανελαβαν την επιδιορθωση στα group vag και η toyota θα τα φτιαξει με συνεργειο απο ιταλια το οποιο φημολογειτε οτι κανει μαπα δουλεια (στοκαρει αβερτα). κοστος καπου στα 190 ευρω ανα αμαξι οι ιταλοι και τα υπολοιπα συνεργεια καπου στα 800 ευρω. Επισης θα προσλαβουν και ελβετους-γερμανους οι υπολοιπες εταιριες.
παντως απο την toyota τουλαχιστον εμαθα οτι τα αυτοκινητα αυτα θα αποζημιωθουν απο τις ασφαλιστικες και θα πουληθουν φτηνοτερα και οχι ως καινουργια.
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
επειδη το ξερω απο πρωτο χερι δεν εγινε σε 300 αυτοκινητα μονο αλλα στα χιλιαδες που ηταν στο τελωνειο στην ελευσινα πριν 2-3 βδομαδες. γνωριζω ηδη 2 συνεργεια που ανελαβαν την επιδιορθωση στα group vag και η toyota θα τα φτιαξει με συνεργειο απο ιταλια το οποιο φημολογειτε οτι κανει μαπα δουλεια (στοκαρει αβερτα). κοστος καπου στα 190 ευρω ανα αμαξι οι ιταλοι και τα υπολοιπα συνεργεια καπου στα 800 ευρω. Επισης θα προσλαβουν και ελβετους-γερμανους οι υπολοιπες εταιριες.
παντως απο την toyota τουλαχιστον εμαθα οτι τα αυτοκινητα αυτα θα αποζημιωθουν απο τις ασφαλιστικες και θα πουληθουν φτηνοτερα και οχι ως καινουργια.Αυτό ακριβώς εννοούσα παραπάνω. Τόσο δύσκολο ήταν να υπάρχει πιο συγκεκριμένη ενημέρωση?
Να' σαι καλά! -
Τα κόστη που αναφέρθηκαν είναι σχετικά...
To κόστος από επισκευή χαλαζιου μέσης ζημιάς σε όλο το αμάξι (εκτός σπασιμο μπαμπρίζ) ξεκινά από 800 ευρώ,και αφορά μόνο στοκάρισμα.Εδω θελει να πάρουμε οπωσδήποτε εγγύηση ότι δεν θα σκασει με την πρώτη ζέστη....
Αν χρειάζεται 'ρουφηγμα' να επανέρθει το βαθούλωμα μπορεί να θέλει και βαψιμο, και το κόστος αυξάνεται σημαντικά και ανάλογα και την αξία του αμαξιού.Η σωστή επισκευη μπορεί να κρατήσει από 4 εργασιμες μέρες έως 1 μήνα, και όσο περισσότερο τόσο περισσότερα πληρώνεις σε εργατικά.
Ενδεικτικά σε Passat και Ford Μondeo γνωστών με παρόμοιες μεσες ζημιές προσφατα, η ζημιά πήγε 4 και 3 χιλιάδες ευρώ αντίστοιχα, σε εξουσιοδοτημένα service με 2ετή εγγύηση ,αλλά ευτυχώς καλύφτηκαν από την ασφαλεια με κάλυψη 'φυσικά φαινόμενα' (αλλά ζητάνε δελτιο καιρού κλπ και έχει γραφειοκρατία και ταλαιπωρία να πάρεις τα χρήματα).
-
Να προσεχετε γιατι καποιες ασφαλιστικες στα 'καιρικα φαινομενα' δεν περιλαμβανουν το χαλαζι που πρεπει να το πληρωσεις εξτρα!!
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
χαλαζι επανω στην κολωνα ε?
δηλαδη το ζουγκλα μας λεει οτι το χαλαζι με καποιο τροπο που η σημερινη γνωση της φυσικης δεν μας λεει να χτυπανε οριζοντια!
οκΔύο παρατηρήσεις:
-
Συνήθως τα ΙΧ έχουν 1-3 κολώνες σε κάθε πλευρά (ανάλογα το είδος του οχήματος) που δεν είναι τελείως κάθετες, αλλά έχουν μια κλίση, αρκετή για να πέσει πάνω τους το χαλάζει και να προκαλέσει ζημιά.
-
Πέραν της βαρύτητας, υπάρχει και ο άνεμος που μπορεί να φέρει το χαλάζι αρκετά πλάγια ώστε να χτυπήσει μία κολώνα με κλίση ακόμα και κάθετα.
Και στο 1 και στο 2 είμαι θύμα. Έχω χτύπημα που μόνο με συγκεκριμένο φωτισμό φαίνεται, στην πίσω αριστερή κολώνα του Astra και ΔΥΟ (2) χτυπήματα στις 2 πίσω κολώνες του Corsa που είναι και πιο κάθετες και μικρές. Το Astra είχα προλάβει να το ανεβάσω σε ένα πεζοδρόμιο αλλά εξείχε λίγο, οπότε την έφαγε κάθετα. Το Corsa που το έβαλα αργότερα έφαγε την 1η καλή πριν προλάβω να το ανεβάσω στο πεζοδρόμιο και αν και τελικά είχε χωρέσει σχεδόν όλο, το χαλάζι ήρθε με κλίση και έγινε και η 2η λακκουβίτσα.
Ευχαριστώ.
- Για τους ψυχασθενείς που θα αρχίσουν να λένε διάφορα: ανέβασα τα αυτοκίνητα στο πεζοδρόμιο για να γλυτώσουν το χαλάζι και μετά τα κατέβασα. Αν ήταν έξω από το σπίτι, θα προλάβαινα με 2 παλιές κουβέρτες να τα σώσω χωρίς να τα μετακινήσω, αλλά δυστυχώς ήταν παρκαρισμένα στο δίπλα στενό. Έφαγα κι εγώ μερικές στο κεφάλι βέβαια, αλλά δεν ήταν σοβαρές, λόγω μικρού μεγέθους. Γι' αυτό άλλωστε δεν έγιναν και ζημιές στα αυτοκίνητα μέχρι να τα προστατεύσω.
** Είναι περίεργο, αλλά από Αμφιάλη και προς Ελευσίνα ρίχνει πολύ συχνότερα χαλάζι από ότι προς Νίκαια. Κάτι έχει να κάνει με το μικροκλίμα της περιοχής, αλλά δεν το έχω ψάξει περισσότερο.
-
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Απο την στιγμη που δεν επηρεαζεται τιποτα δεν τρεχει κατι Δλδ αν χτυπα ξυλο χτυπηθε το αυτοκινητο σου θα το αφησεις ετσι με τις λακουβιτσες??Δηλαδη εσυ εισαι ανετος με το να σου πουλησουν επισκευασμενο αυτοκινητο ως καινουριο, κ μαλιστα στην ιδια τιμη με ενα καινουριο?
-
πιστεύω ότι είναι αδύνατο σε ποστ του πιπινου να μην γίνει αναφορά σε παρκάρισμα σε πεζοδρόμιο, πρέπει να υπάρχει κάποιου είδους σχέση μίσους και πάθους
-
Το θεμα μοιαζει σοβαροτατο και οποιος ξερει κατι απο πρωτο χερι να μας πει εστω και λιγα..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το θεμα μοιαζει σοβαροτατο και οποιος ξερει κατι απο πρωτο χερι να μας πει εστω και λιγα..δεν προκειτε να μαθουμε τιποτα περισσοτερο, απλως καλο θα ειναι οποιος παει να αγορασει αμαξι να παρει εναν μετρητη χρωματος μαζι του.
για οσους δεν ξερουν τι ειναι αυτο, ειναι ενα μικρο εργαλειο οπου με laser διαβαζει ή το παχος του βερνικου ή του χρωματος (δεν θυμαμε) εαν δει οτι το μισο αμαξι ειναι π.χ. 1 χιλιοστο και το υπολοιπο 1.5 τοτε σημαινει οτι εχει υποστει βαφη.
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Τα κόστη που αναφέρθηκαν είναι σχετικά...To κόστος από επισκευή χαλαζιου μέσης ζημιάς σε όλο το αμάξι (εκτός σπασιμο μπαμπρίζ) ξεκινά από 800 ευρώ,και αφορά μόνο στοκάρισμα.Εδω θελει να πάρουμε οπωσδήποτε εγγύηση ότι δεν θα σκασει με την πρώτη ζέστη....
Αν χρειάζεται 'ρουφηγμα' να επανέρθει το βαθούλωμα μπορεί να θέλει και βαψιμο, και το κόστος αυξάνεται σημαντικά και ανάλογα και την αξία του αμαξιού.Η σωστή επισκευη μπορεί να κρατήσει από 4 εργασιμες μέρες έως 1 μήνα, και όσο περισσότερο τόσο περισσότερα πληρώνεις σε εργατικά.
Στο στοκαρισμα δεν θελει βαψιμο;Μονο στο 'ρουφηγμα';
-
Είναι πολλά τα αυτοκίνητα συνάδελφοι, σχεδόν όλων των εταιριών που αντιπροσωπεύονται. Έτσι θα παρατηρηθούν τις επόμενες εβδομάδες σοβαρές ελλείψεις στην αγορά μόλις εξαντληθούν τα στοκαρισμένα σε μαγαζιά των dealer. Εννοείται ότι θα επισκευαστούν και δεν θα λένε τίποτε στους πελάτες.
Βέβαια στη νομική γλώσσα αυτό λέγεται απάτη γιατί στο προκείμενο αποκρύπτεται ουσιώδες ελάττωμα το οποίο αν γνώριζε ο αντισυμβαλλόμενος (πελάτης) δεν θα προχωρουσε στην κατάρτιση της σύμβασης. Επίσης επί ουσιώδους ελαττώματος ο αντισυμβαλλόμενος (πελάτης) έχει δικαίωμα για μείωση του τιμήματος ή αναστροφή πωλήσεως (αν το πάρει είδηση). Άυτά με τα λιγοστά μου νομικά από την εποχή που πήγαινα Παν/μιο (*δεν έγινα δικηγόρος)
Τι λένε επ αυτών, οι δικηγόροι μέλη του forum;
Tι λέει το -σοσιαλιστικό- Υπουργείο Εμπορίου (πώς το λένε τώρα;;)
Τι λέει η Γραμματεία Καταναλωτή;
Και κυρίως, τί μέτρα παίρνει η πολιτεία για τέτοια φαινόμενα μαζικής εξαπάτησης; Να μην πω γιατί θα πέσει λογοκρισία. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Απο την στιγμη που δεν επηρεαζεται τιποτα δεν τρεχει κατι Δλδ αν χτυπα ξυλο χτυπηθε το αυτοκινητο σου θα το αφησεις ετσι με τις λακουβιτσες??
Δηλαδη εσυ εισαι ανετος με το να σου πουλησουν επισκευασμενο αυτοκινητο ως καινουριο, κ μαλιστα στην ιδια τιμη με ενα καινουριο?
Οχι, αλλα αν τυχαινε και το μαθαινα (θεωρητικα μιλαω ) θα ζηταγα μια εκπτωση λογω ελλατωματικου προιοντως.
ΣΤο πρωτο γυρο των εκλογων που ημουν στο χωριο εριχνε για μιαμιση ωρα χαλαζι σε σχημα καρυδιου και το αμαξι απλα δεν ενοιωθε.Ασε που εφυγε και μια κουτσουλιτσα -
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
χαλαζι επανω στην κολωνα ε?
δηλαδη το ζουγκλα μας λεει οτι το χαλαζι με καποιο τροπο που η σημερινη γνωση της φυσικης δεν μας λεει να χτυπανε οριζοντια!
οκΔύο παρατηρήσεις:
-
Συνήθως τα ΙΧ έχουν 1-3 κολώνες σε κάθε πλευρά (ανάλογα το είδος του οχήματος) που δεν είναι τελείως κάθετες, αλλά έχουν μια κλίση, αρκετή για να πέσει πάνω τους το χαλάζει και να προκαλέσει ζημιά.
-
Πέραν της βαρύτητας, υπάρχει και ο άνεμος που μπορεί να φέρει το χαλάζι αρκετά πλάγια ώστε να χτυπήσει μία κολώνα με κλίση ακόμα και κάθετα.
Και στο 1 και στο 2 είμαι θύμα. Έχω χτύπημα που μόνο με συγκεκριμένο φωτισμό φαίνεται, στην πίσω αριστερή κολώνα του Astra και ΔΥΟ (2) χτυπήματα στις 2 πίσω κολώνες του Corsa που είναι και πιο κάθετες και μικρές. Το Astra είχα προλάβει να το ανεβάσω σε ένα πεζοδρόμιο αλλά εξείχε λίγο, οπότε την έφαγε κάθετα. Το Corsa που το έβαλα αργότερα έφαγε την 1η καλή πριν προλάβω να το ανεβάσω στο πεζοδρόμιο και αν και τελικά είχε χωρέσει σχεδόν όλο, το χαλάζι ήρθε με κλίση και έγινε και η 2η λακκουβίτσα.
Ευχαριστώ.
- Για τους ψυχασθενείς που θα αρχίσουν να λένε διάφορα: ανέβασα τα αυτοκίνητα στο πεζοδρόμιο για να γλυτώσουν το χαλάζι και μετά τα κατέβασα. Αν ήταν έξω από το σπίτι, θα προλάβαινα με 2 παλιές κουβέρτες να τα σώσω χωρίς να τα μετακινήσω, αλλά δυστυχώς ήταν παρκαρισμένα στο δίπλα στενό. Έφαγα κι εγώ μερικές στο κεφάλι βέβαια, αλλά δεν ήταν σοβαρές, λόγω μικρού μεγέθους. Γι' αυτό άλλωστε δεν έγιναν και ζημιές στα αυτοκίνητα μέχρι να τα προστατεύσω.
** Είναι περίεργο, αλλά από Αμφιάλη και προς Ελευσίνα ρίχνει πολύ συχνότερα χαλάζι από ότι προς Νίκαια. Κάτι έχει να κάνει με το μικροκλίμα της περιοχής, αλλά δεν το έχω ψάξει περισσότερο.
Ως γνήσιος ψυχασθενής δεν κρατήθηκα : Έχεις μικρό κεφάλι ????
-
Καινούργια αυτοκίνητα με ζημίες από χαλάζι