-
Σε συζητησεις με οικογενειαρχες που εχουν μικρα παιδια, πολλοι συμφωνουσαν στην αγορα σενταν ή πολυμορφικου. Το s/w σε τι ξενιζει???
-
Σε συζητησεις με οικογενειαρχες που εχουν μικρα παιδια, πολλοι συμφωνουσαν στην αγορα σενταν ή πολυμορφικου. Το s/w σε τι ξενιζει???
-
Σε συζητησεις με οικογενειαρχες που εχουν μικρα παιδια, πολλοι συμφωνουσαν στην αγορα σενταν ή πολυμορφικου. Το s/w σε τι ξενιζει???
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Σε συζητησεις με οικογενειαρχες που εχουν μικρα παιδια, πολλοι συμφωνουσαν στην αγορα σενταν ή πολυμορφικου. Το s/w σε τι ξενιζει???Κυρίως ξενίζει σε εμφάνιση, προσωπικά μου φαίνονται σαν νεκροφόρες. Και ίσος αεροδυναμικά να μην είναι τόσο καλό, ένα Focus S/W που είχα νοικιάρικο στην Γερμανία δεν το ένοιωθα και πολύ καλά με τους πλευρικούς ανέμους.
-
Στην Ελλάδα είμαστε κομπλεξικοί και το έχουμε συνδυάσει με ένα όχημα που όταν το βλέπεις στο δρόμο κάνουν 'φτου φτου ε ρε γμτ σήμερα βρέθηκες μπροστά μου κι εσύ μακριά από μας Θεός φυλάξει να φτάσω γερός στη δουλειά μου να φέρω ψωμί για τα παιδάκια μου, ζωή να χουνε να μεγαλώσουνε να τα δω επιστήμονες και γιατρούς και δικηγόρους', και σταυροκοπιούνται βγάζουν εικόνες Παναγίτσας από το ντουλαπάκι, αρπάζονται από τα κομποσκίνια του λεβιέ ταχυτήτων ή τους σταυρούς και τα ματάκια στον καθρέφτη, ανάβουν λιβάνια και καντήλια μέσα στο αμάξι, ζητάνε συγγνώμη από το Θεό που έκλεψαν λεφτά από το λογιστήριο της εταιρείας, υπόσχονται να μην ξεφουσκώσουν ξανά τα λάστιχα του γείτονα και να μην ξαναπάρουν μάτι τη γυναίκα του από το μπαλκόνι να αλλάζει κομπινεζόν, παίρνουν τηλέφωνο τη μάνα τους για ξεμάτιασμα ή αναρωτιούνται αν τους κακομελετάει η πεθερά τους και μουτζώνουν κατά κει που είναι το σπίτι της κλπ
Γενικώς τα sw στην Ελλάδα μας προκαλούν μια θρησκευτική κατάνυξη. Το μόνο που δεν έχουν σκεφτεί ακόμα είναι να βάλουν στα sw να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και στην εκκλησία ως κινητοί σταθμοί υπενθύμισης της Καινής Διαθήκης.
Είμαστε κομπλεξάρες λέμε
-
Μη ξεχάσετε να αναφέρετε 'το σύνδρομο της κούρσας'
-
'το σύνδρομο της κούρσας'?? So 90's.
Δωσε λιγο υψος και ογκο στα SW και μια χαρα αρεσουν στους Ελληνες. Ναι, στα SUV αναφερομαι.
Προσωπικα τα SW μ'αρεσουν, φαινονται πιο αθλητικα και ταξιδιαρικα, και ειναι πιο χρηστικα απο τα αντιστοιχα σενταν. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Στην Ελλάδα είμαστε κομπλεξικοί και το έχουμε συνδυάσει με ένα όχημα που όταν το βλέπεις στο δρόμο κάνουν 'φτου φτου ε ρε γμτ σήμερα βρέθηκες μπροστά μου κι εσύ μακριά από μας Θεός φυλάξει να φτάσω γερός στη δουλειά μου να φέρω ψωμί για τα παιδάκια μου, ζωή να χουνε να μεγαλώσουνε να τα δω επιστήμονες και γιατρούς και δικηγόρους', και σταυροκοπιούνται βγάζουν εικόνες Παναγίτσας από το ντουλαπάκι, αρπάζονται από τα κομποσκίνια του λεβιέ ταχυτήτων ή τους σταυρούς και τα ματάκια στον καθρέφτη, ανάβουν λιβάνια και καντήλια μέσα στο αμάξι, ζητάνε συγγνώμη από το Θεό που έκλεψαν λεφτά από το λογιστήριο της εταιρείας, υπόσχονται να μην ξεφουσκώσουν ξανά τα λάστιχα του γείτονα και να μην ξαναπάρουν μάτι τη γυναίκα του από το μπαλκόνι να αλλάζει κομπινεζόν, παίρνουν τηλέφωνο τη μάνα τους για ξεμάτιασμα ή αναρωτιούνται αν τους κακομελετάει η πεθερά τους και μουτζώνουν κατά κει που είναι το σπίτι της κλπΓενικώς τα sw στην Ελλάδα μας προκαλούν μια θρησκευτική κατάνυξη. Το μόνο που δεν έχουν σκεφτεί ακόμα είναι να βάλουν στα sw να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και στην εκκλησία ως κινητοί σταθμοί υπενθύμισης της Καινής Διαθήκης.
Είμαστε κομπλεξάρες λέμε
Ωραιος!
Τα ιδια μου λεει και ο κουμπαρος μας ωπου ειχα ανοιξει ενα θεμα για το τι αμαξι θα διαλεξει. Του ειχα προτεινει s/w αλλα δεν τρελενοταν αντιθετως μου ελεγε πως προτιμαει το σενταν ή το πολυμορφικο. Πλακα πλακα και τα SUV s/w ειναι αλλα υπερυψωμενα.
-
Για τα SW η αρχική μου αποψη είναι ότι στη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία τα έως τώρα δείγματα ήταν ακόμα και αισθητικά ... αίσχος. Περισσότερο μου θύμιζαν αυτοκίνητα μπογιατζίδων και υδραυλικών που καθημερινές με ξαπλωμένα τα πίσω καθίσματα είχαν σκάλες, σωλήνες, βούρτσες, εργαλεία και τα Σαββατοκύριακα γινονταν επιβατικά για την φαμίλια. Τελευταία δείγματα το Fabia Combi και το Logan MCV.
Στη Κύπρο πρόσφατα είδα το νέο Ibiza ST και ομολογω πως μου άρεσε. Δεν θυμίζει κλασικό SW αλλά περισσότερο μια μακρυά βερσιον του 5θυρου. Το ίδιο και στα μικρομεσαία που δεν βλέπω καμία σχέση στο Megane SW σε προηγούμενες γενιές με το καινούριο. Στη μεσαία πάντως τα πράγματα είναι καλύτερα. Insignia, Mazda 6 και Laguna σε SW εκδόσεις δείχνουν πως μπορεί να υπάρχει καλαισθησία και έμπνευση σε ένα συμπληρωματικό του 4θυρου μοντέλο.
Στα MPV είμαι πιο ξεκάθαρος τι προτιμώ. Ή supermini MPV για πιο άνετους χώρους αλλά σε περιορισμένες διαστάσεις ή τα μεγάλα 8θέσια που προσφέρουν άνεση σε πολυάριθμους επιβάτες. Στις ενδιάμεσες κατηγορίες τα θεωρώ έως και περιττά. Ογκώδη 5θέσια με χειρότερη αεροδυναμική και μεγαλύτερη κατανάλωση απο τα αντίστοιχα συμβατικά.
Στα sedan από την άλλη εξαρτάται απο το μοντέλο. Σε εμφάνιση μ' αρέσει το Lancer, το Cruze, το 4θυρο Mazda 6 και άλλα. Σε θέμα χρηστικότητας έχοντας ζήσει αρκετά χρόνια με 4θυρα δεν ένιωσα να καταπιέζομαι χωροταξικά. Απαραίτητα κάποιες φορές τα πίσω καθίσματα που πέφτουν και το χαμηλό κατώφλι.
(Το μόνο που βίωνα ως σοβαρό μειονέκτημα στα 4θυρα ήταν το καθαρισμα του πίσω τζαμιού απο την μέσα πλευρά που αυχενικό και οσφυαλγία ή κάποιο πιάσιμο σε νεότερη ηλικία ... δεν δίνουν την ευελιξία στο σώμα και στα χέρια για καλό αποτέλεσμα. ) -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
....Προσωπικα τα SW μ'αρεσουν, φαινονται πιο αθλητικα και ταξιδιαρικα, και ειναι πιο χρηστικα απο τα αντιστοιχα σενταν.Μαζί σου κι εγώ!
Ναι δεν είναι όλα καλά, μερικά όντως μοιάζουν ολίγον επαγγελματικά αν και ποτέ δεν μου έμοιασαν με νεκροφόρα.
Σε μερικές περιπτώσεις τα βρίσκω από αντίστοιχα μέχρι καλύτερα αισθητικά από το σεντάν μοντέλο. Από τα πρώτα για μένα είναι Mazda, Honda, VW και από τα δεύτερα, για μένα πάντα, είναι Alfa Romeo, Audi, BMW, Mercedes και το Ford Focus. Πιο επαγγελματικής εμφάνισης τα Opel, Lada.
Σε σχέση με τα σεντάν πλεονεκτεί σε πρακτικότητα και ευκολία φόρτωσης και μάλλον χάνει ελάχιστα λόγω λίγων κιλών παραπάνω και ίσως αεροδυναμικής (και τιμής).
Σε σχέση με τα πολυμορφικά έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους για καλύτερη οδική συμπεριφορά ενώ δεν υστερεί σε χώρους αν και φτηνότερο. Στα μείον για εντός πόλης το συνήθως μεγαλύτερο μήκος (τα πολυμορφικά είναι πιο κοντά). -
Για οικογενεια το s/w ειναι πολυ καλυτερο εναντι του sedan μιας και μπορεις να φορτωσεις πολυ πραγμα στο πορτ-μπαγκαζ.Δεν ειναι τυχαιο οτι στην Ευρωπη τα προτειμουν.
Για πολυμορφικο μπορει να μας πει τη γνωμη του και ο kyr80. -
Διθέσιο κουπέ από μένα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Διθέσιο κουπέ από μένα...Ειδικα για σενα ντιζελ να γουσταρεις περισσοτερο
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Διθέσιο κουπέ από μένα...
Ειδικα για σενα ντιζελ να γουσταρεις περισσοτερο
Δεν σε έβρισα εγώ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Διθέσιο κουπέ από μένα...
Ειδικα για σενα ντιζελ να γουσταρεις περισσοτερο
Δεν σε έβρισα εγώ...
Καλα το παιρνω πισω τοτε.
-
Παλι καλα που δε του ειπες τιποτα για τουρμπο.
-
Παλιόπαιδα...
-
Θα του πω για Mazda 3 MPS
-
-
Station Wagon vs Πολυμορφικο vs Sedan