-
Γεια χαρα παιδια,
εχω ενα 147 1.6 120hp με αρκετα χιλιομετρα πανω (130.000) και μετα απο δικο μου λαθος προκαλεσα σοβαρη ζημια στο κινητηρα, στραβωσε 1 μπιελα και χρειαζεται αλλαγη ο στροφαλος. Ο μηχανικος μου προτεινε 2 λυσεις, να βαλω αλλο μεταχειρισμενο στροφαλο και μπιελα ή να βρω μεταχειρισμενο μοτερ 1.8 με λιγοτερα χιλιομετρα απο το δικο μου, ετσι θα εχω 140 αλογα με λιγοτερη καταναλωση. Την περιπτωση για 2λιτρο δεν την συζητησε, λογικα λογω κοστους. Και οι 2 λυσεις φυσικα εχουν αρκετα υψηλο κοστος και ψαχνω μια δευτερη γνωμη. Οποιος μπορει ας με βοηθησει...Ευχαριστω.
-
Γεια χαρα παιδια,
εχω ενα 147 1.6 120hp με αρκετα χιλιομετρα πανω (130.000) και μετα απο δικο μου λαθος προκαλεσα σοβαρη ζημια στο κινητηρα, στραβωσε 1 μπιελα και χρειαζεται αλλαγη ο στροφαλος. Ο μηχανικος μου προτεινε 2 λυσεις, να βαλω αλλο μεταχειρισμενο στροφαλο και μπιελα ή να βρω μεταχειρισμενο μοτερ 1.8 με λιγοτερα χιλιομετρα απο το δικο μου, ετσι θα εχω 140 αλογα με λιγοτερη καταναλωση. Την περιπτωση για 2λιτρο δεν την συζητησε, λογικα λογω κοστους. Και οι 2 λυσεις φυσικα εχουν αρκετα υψηλο κοστος και ψαχνω μια δευτερη γνωμη. Οποιος μπορει ας με βοηθησει...Ευχαριστω.
-
Γεια χαρα παιδια,
εχω ενα 147 1.6 120hp με αρκετα χιλιομετρα πανω (130.000) και μετα απο δικο μου λαθος προκαλεσα σοβαρη ζημια στο κινητηρα, στραβωσε 1 μπιελα και χρειαζεται αλλαγη ο στροφαλος. Ο μηχανικος μου προτεινε 2 λυσεις, να βαλω αλλο μεταχειρισμενο στροφαλο και μπιελα ή να βρω μεταχειρισμενο μοτερ 1.8 με λιγοτερα χιλιομετρα απο το δικο μου, ετσι θα εχω 140 αλογα με λιγοτερη καταναλωση. Την περιπτωση για 2λιτρο δεν την συζητησε, λογικα λογω κοστους. Και οι 2 λυσεις φυσικα εχουν αρκετα υψηλο κοστος και ψαχνω μια δευτερη γνωμη. Οποιος μπορει ας με βοηθησει...Ευχαριστω.
-
Πόσο είναι το κάθε κόστος? (επισκευή - αλλαγή)
Σου δίνει εγγύση για καθένα? -
1800 για επισκευη με μεταχειρισμενο στροφαλο και 2500 για καινουργιο μοτερ 1.8
και στις 2 περιπτωσεις η μηχανη θα κατεβει και θα ανοιχτει και θ' αλλαχτουν λουρια εκκεντροφορου, ρουλεμαν, οδηγοι βαλβιδων και οτι αλλο χρειαστει.
Ο ιδιος εγγυαται οτι σε καθε περιπτωση το μοτερ θα γινει σαν καινουργιο.
Δεν ξερω αν υπαρχει αλλη λυση περα αυτων των δυο... -
εγω θα εβαζα τον 1,8 καθως η διαφορα ειναι σχετικα μικρη για την λυση της επισκευης του 1,6 και επιπλεον δεν θα εχεις αμφιβολιες για την αξιοπιστια του μοτερ σου
-
Με τον 1800 έχεις τρία πελονεκτήματα:
- Περισσότερη δύναμη!
- Δεν ανοίγεις μοτέρ (κεφαλάρι μόνο στον 1800)...
- Θα έχεις την μοναδική 1800άρα 147 στην Ελλάδα.
Βέβαια κανονικά την αλλαγή μοτέρ πρέπει να την δηλώσεις στο Συγκοινωνιών για να βγει νέα άδεια κυκλοφορίας και ίσως έχεις πρόβλημα με ΚΤΕΟ κλπ...
-
Πολλα δεν ειναι τα 2500€ για τον 1,8 ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πολλα δεν ειναι τα 2500€ για τον 1,8 ;μοτέρ+ιμάντες+γερό σέρβις?
-
Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
Γεια χαρα παιδια,
εχω ενα 147 1.6 120hp με αρκετα χιλιομετρα πανω (130.000) και μετα απο δικο μου λαθος προκαλεσα σοβαρη ζημια στο κινητηρα, στραβωσε 1 μπιελα και χρειαζεται αλλαγη ο στροφαλος. Ο μηχανικος μου προτεινε 2 λυσεις, να βαλω αλλο μεταχειρισμενο στροφαλο και μπιελα ή να βρω μεταχειρισμενο μοτερ 1.8 με λιγοτερα χιλιομετρα απο το δικο μου, ετσι θα εχω 140 αλογα με λιγοτερη καταναλωση. Την περιπτωση για 2λιτρο δεν την συζητησε, λογικα λογω κοστους. Και οι 2 λυσεις φυσικα εχουν αρκετα υψηλο κοστος και ψαχνω μια δευτερη γνωμη. Οποιος μπορει ας με βοηθησει...Ευχαριστω.
Με κάθε επιφύλαξη ψάξε να βρεις άλλον μηχανικό.
Με προτρέπει το να σου πω το παραπάνω το γεγονός ότι σου πρότεινε την μετατροπή με έναν κινητήρα που ουδέποτε κυκλοφόρησε η 147. Τον είχε η 156 και η GTV/Spider916. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό? Ότι λόγω ασυμβατότητας πολλών πραγμάτων πάνω στο αυτοκίνητο πχ από ηλεκτρικά παράθυρα μέχρι και ABS ή το Antispin(ASR) που είχαν όλες οι 147 εκτός από τις 105ίππων, το καντράν σου θα θυμίζει πολύ γιορτινή ατμόσφαιρα και με τόσα λαμπάκια αναμένα θα μπορούσε να είναι ένα ωραιότατο χριστουγεννιάτικο δέντρο....
Σε κάθε περίπτωση μην τοποθετήσεις κινητήρα πέρα από 1.6-2.0 και 3.2 λίτρα και αυτό υπό προυποθέσεις....Πχ όλες οι 147 ήταν ηλεκτρόγκαζες και στις προδιαγραφές ρύπων ήταν Euro 3 & 4(οι τελευταίες facelift) ενώ τα μηχανόγκαζα Euro 2....δηλαδή δίχως προκαταλύτες στο δίχαλο του 4-2-1 χταποδιού....Τώρα ξέρω από φίλους και γνωστούς πως ένα 500ρικο κοστίζει το ανέβα-κατέβα του μοτέρ. Και 1000-1500 ευρώ για μοτέρ TS εώς 2000cc....Ψάξε σε τροπετατζήδες στην Αθήνα(Λιοσίων-Φραντζή) αν θες να βάλεις μοτέρ.
Η δική μου γνώμη είναι να βρεις ένα πιο αξιόπιστο συνεργείο και να επισκευάσεις τον κινητήρα σου. Αφενός δεν θα έχει το ρίσκο που έχει ένα τροπέτο(με άγνωστο σωθικά, δεν μπορείς να το δεις στον πάγκο αν καίει λάδια πχ ή συντήρηση όπως ιμάντες-μεταβλητό), και αφετέρου αν γίνει σωστή δουλειά θα γίνει σαν καινούριο-ανακατασκευασμένο(θα θες στρώσιμο όπως όταν το πήρες δηλαδή). Σημαντικό επίσης ότι δεν θα μπλέξεις με δηλώσεις κινητήρα, ή τον φόβο ενός αδήλωτου κινητήρα που σε περίπτωση ου μη γέννητο τρακάρεις χοντρά, θα έχεις πρόβλημα με ασφαλιστικές κλπ....
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η δική μου γνώμη είναι να βρεις ένα πιο αξιόπιστο συνεργείο και να επισκευάσεις τον κινητήρα σου. Αφενός δεν θα έχει το ρίσκο που έχει ένα τροπέτο(με άγνωστο σωθικά, δεν μπορείς να το δεις στον πάγκο αν καίει λάδια πχ ή συντήρηση όπως ιμάντες-μεταβλητό), και αφετέρου αν γίνει σωστή δουλειά θα γίνει σαν καινούριο-ανακατασκευασμένο(θα θες στρώσιμο όπως όταν το πήρες δηλαδή). Σημαντικό επίσης ότι δεν θα μπλέξεις με δηλώσεις κινητήρα, ή τον φόβο ενός αδήλωτου κινητήρα που σε περίπτωση ου μη γέννητο τρακάρεις χοντρά, θα έχεις πρόβλημα με ασφαλιστικές κλπ....
- 10000000000000000000
Αυτό που σου λέει ο Busso, είναι η ιδανικότερη λύση...
Είναι η μόνη λύση που θα είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα και θα αρχίσεις να στρώνεις τον καινούργιο σου κινητήρα...Θα μπορείς με την άδεια του αυτοκινήτου, να βρίσκεις ανταλλακτικά και οι μηχανικοί, που πιθανόν να χρειαστείς μετά, να ξέρουν με τι έχουν να κάνουν...Μπορείς ακόμα να μηδενίσεις και το κοντέρ και να ξεκινήσεις απο την αρχή τα θέματα συντήρησης... -
Υπάρχει δίπλα στον Γέρακα Αττικής ένας ειδικευμένος στις Alfa έντιμος μηχανικός, Γρηγόρης Λαδογιάννης λέγεται.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Υπάρχει δίπλα στον Γέρακα Αττικής ένας ειδικευμένος στις Alfa έντιμος μηχανικός, Γρηγόρης Λαδογιάννης λέγεται.Γρηγόρης ο γρήγορος.
Καλός είναι.
Πάντως και η λύση ενός δίλιτρου με νέα ελατήρια μέταλλα δεν είναι κακή και το αμάξι μεταμορφώνεται.
Ο 1,6 πάντως μπορεί να δοθεί για ανταλλακτικά. -
Γιατί όποιος αλλάζει μοτέρ πρέπει να πάει σε μεγαλύτερο. Το ίδιο δεν κάνει?
Κι αν έχει αλλάξει χρήση το όχημα, π.χ. κινείται μόνο σε πόλη λόγω αγοράς άλλου δεν θα πάει τζάμπα ο μεγάλος? -
Να συμφωνήσω και εγώ: Επισκευή ή αντικατάσταση με ίδιου τύπου κινητήρα σε μηχανικό που κάποιοι ειδικοί του forum μπορεί να συστήσουν.
Μετατροπές σε αυτοκίνητα με αλλαγές κινητήρων σε μεγαλύτερου κυβισμού και ιπποδύναμης, που θα κυκλοφορούν στους δρόμους για καθημερινή χρήση, ενω εργοστασιακά ειχαν παραχθεί με συγκεκριμένες προδιαγραφές, τις θεωρώ απο άσκοπες έως επικίνδυνες.
Και ειδικά αναρωτιέμαι: Αν τα εργοστασιακά αυτοκίνητα βγάζουν βλάβες-βλαβίτσες, αυτά που εχουν στη συνέχεια υποστεί σοβαρές μετατροπές-παρεμβάσεις ειναι δυνατόν να λειτουργούν καλύτερα και κυρίως απροβλημάτιστα?
Βέβαια γούστα ειναι αυτά και ως 'αρρώστιες' δύσκολα θεραπεύονται .... -
Παιδια καταρχην ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο κινειται μονο με γερανο που σημαινει 80-100ε ανα μεταφορα, οποτε το ν'αλλαξω συνεργειο ειναι λιγο δυσκολο εως αδυνατο, επισης εχω καει απο τις αντιπροσωπειες και συνεργεια της αλφα γενικα.
Ο μηχανικος μου ειπε οτι και στις 2 περιπτωσεις το μοτερ θα ξεκινησει με μηδεν χιλιομετρα. Ειτε επισκευασω το δικο μου ειτε βαλω αλλο μοτερ. Τωρα σκεφτομαι να το συζητησω για το 2λιτρο που φοραει στανταρ η 147 αλλα δεν ξερω τι διαφορα θα εχει στο κοστος απο το 1.8 και τι αλλα πρεπει ν'αλλαχτουν, λογικα δεν θα χρειαζεται αλλο σασμαν, προκαταλύτη, φρενα κτλ? -
Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
Παιδια καταρχην ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο κινειται μονο με γερανο που σημαινει 80-100ε ανα μεταφορα, οποτε το ν'αλλαξω συνεργειο ειναι λιγο δυσκολο εως αδυνατο, επισης εχω καει απο τις αντιπροσωπειες και συνεργεια της αλφα γενικα.
Ο μηχανικος μου ειπε οτι και στις 2 περιπτωσεις το μοτερ θα ξεκινησει με μηδεν χιλιομετρα. Ειτε επισκευασω το δικο μου ειτε βαλω αλλο μοτερ. Τωρα σκεφτομαι να το συζητησω για το 2λιτρο που φοραει στανταρ η 147 αλλα δεν ξερω τι διαφορα θα εχει στο κοστος απο το 1.8 και τι αλλα πρεπει ν'αλλαχτουν, λογικα δεν θα χρειαζεται αλλο σασμαν, προκαταλύτη, φρενα κτλ?ECU, ίσως δεν κάνει η πλεξούδα, μάλλον θα πάει μακρυά η βαλίτσα για τον 2λιτρο.
-
Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
Τωρα σκεφτομαι να το συζητησω για το 2λιτρο που φοραει στανταρ η 147 αλλα δεν ξερω τι διαφορα θα εχει στο κοστος απο το 1.8 και τι αλλα πρεπει ν'αλλαχτουν, λογικα δεν θα χρειαζεται αλλο σασμαν, προκαταλύτη, φρενα κτλ?Η δίλιτρη 147 έχει άλλη κλιμάκωση στο σασμάν, τα ίδια φρένα και το ίδιο σύστημα εξαγωγής (εκτός χταπόδι αλλά και πάλι μας κάνει) με την 1600 των 120ίππων(όχι και με τον 105 ίππων όμως).
Το θέμα είναι ο δίλιτρος TS που θα βρει ο μηχανικός σου από που θα είναι και τι θα είναι? Για το θέμα πλεξούδας κυρίως.
Σου είπα όμως κάποια πράγματα στο πμ... -
Ακου και μενα .Σωστά μίλησαν οι προηγούμενοι και εγώ θα σου προτείνω μια αύξηση κυβικών που θα σου πεί ο ειδικός στον 1,6 αφου θα αλλάξεις μπιέλες έτσι ωστε να πάρεις και ροπή και δύναμη.
Ενα ρεκτιφιέ δηλ παραπάνω αφου με σπασμενη μπιέλα ισως πάς στο ρεκτιφιέ .Αν πληγώθηκε ο κύλινδρος σίγουρα.
Ρώτησέ το! -
Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
Παιδια καταρχην ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο κινειται μονο με γερανο που σημαινει 80-100ε ανα μεταφορα, οποτε το ν'αλλαξω συνεργειο ειναι λιγο δυσκολο εως αδυνατο, επισης εχω καει απο τις αντιπροσωπειες και συνεργεια της αλφα γενικα.Πίστεψέ με ότι τα 80-100 € δεν είναι τόσο μεγάλο ποσοστό, αν το βάλεις στο συνολικό κόστος (μόλις 3-4%)...Αρκεί να πάει σε καλό μάστορα και κυρίως γνώστη. Εδώ τα παιδιά μπορούν να σου δώσουν πληροφορίες...αλλά και εγώ, αν μου ζητηθεί...
Τώρα αν μου πεις ότι τον ξέρεις καιρό και ντρέπεσαι...είναι ένα θέμα...αλλά πάλι, δική σου είναι η περιουσία, εσύ θα επωμισθείς το κόστος...άρα εσύ έχεις τον τελευταίο λόγο...Ο μηχανικος μου ειπε οτι και στις 2 περιπτωσεις το μοτερ θα ξεκινησει με μηδεν χιλιομετρα. Ειτε επισκευασω το δικο μου ειτε βαλω αλλο μοτερ. Τωρα σκεφτομαι να το συζητησω για το 2λιτρο που φοραει στανταρ η 147 αλλα δεν ξερω τι διαφορα θα εχει στο κοστος απο το 1.8 και τι αλλα πρεπει ν'αλλαχτουν, λογικα δεν θα χρειαζεται αλλο σασμαν, προκαταλύτη, φρενα κτλ?
Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω!!!
Δηλαδή, πως και στις 2 περιπτώσεις θα ξεκινήσει με 0 χλμ???
Αφού στην μία περίπτωση θα έχεις καινούργια εντόσθια...δικής σου επιλογής, όσον αφορά στην ποιότητα τους...και στην άλλη θα έχεις 'πατέντα' που δεν ξέρεις τι κουβαλάει στην πλάτη του? ...άρα μεγάλο ποσοστό ρίσκου...Επειδή το αυτοκίνητο αυτό, έχει απαξιωθεί αρκετά, σαν μετ/νο., προσπάθησε να το φτιάξεις με σίγουρο τρόπο, ώστε να το δουλέψεις 1-2 χρόνια, χωρίς προβλήματα για να βγάλει τα λεφτά της η επισκευή...Σε περίπτωση πατέντας υπάρχει η πιθανότητα (αρκετά σοβαρή) να γίνει κουμπαράς χωρίς πάτο...ρίχνω - ρίχνω και στο τέλος δεν βρίσκω τίποτα...
Η γνώμη μου εξακολουθεί να είναι, να φτιάξεις τον δικό σου κινητήρα και να μαζέψεις χρήματα, για την αντικατάστασή του με κάτι καλύτερο σε 1-2 χρόνια...έτσι θα ξέρεις τι ξοδεύεις και γιατί, χωρίς να σου έρχονται απρόβλεπτα έξοδα, τα οποία θα πηγαίνουν στον βρόντο.
ALFA ROMEO 147 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ