-
'Όπως αποκαλύπτουν οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείες στο βρετανικό ηλεκτρονικό τύπο, η Citroen ετοιμάζει τη δική της αντεπίθεση στην κατηγορία των πολυτελών μοντέλων. Το όνομα της, DS9.
Όπως αποκάλυψε ο υπεύθυνος του σχεδιαστικού τμήματος του γκρουπ PSA, Jean-Pierre Ploue, «η Citroen δεν είναι πλέον διατεθειμένη να επιτρέψει σε κατασκευαστές, όπως η BMW, η Audi και η Mercedes να μπουν στα χωράφια της στις μικρές κατηγορίες οχημάτων, χωρίς αυτή να δώσει τη δική της απάντηση στις μεγαλύτερες»! Υπό το πρίσμα αυτό λοιπόν και με σημείο αναφοράς το πρωτότυπο Metropolis, που είδαμε για πρώτη φορά πριν λίγους μόλις στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου, ετοιμάζει τη δική της αντεπίθεση. Σημείο αναφοράς αναμένεται να είναι ο εξωτερικός σχεδιασμός, ο οποίος δεν πρόκειται να παραπέμπει σε αυτόν του όχι και τόσο επιτυχημένου C6. Οι Γάλλοι, πάντως, με δεδομένες της δηλώσεις του μεγάλου αφεντικού του σχεδιαστικού τμήματος της PSA, φαίνεται να γνωρίζουν πολύ καλά τις δυσκολίες ενός τέτοιου εγχειρήματος, που αναμένεται να φέρει την ονομασία DS9 εκμεταλλευόμενη τη θετική αύρα της νεοσυσταθείσας οικογένειας «DS», μιας και η καθεστηκυία τάξη των Γερμανών χρόνια τώρα έχει εδραιώσει τη θέση της στη συνείδηση των αγοραστών.
Κατά πάσα πιθανότητα, αυτό δεν αναμένεται να είναι και το μοναδικό νέο… χτύπημα των Γάλλων. Σύμφωνα με τις ίδιες πάντα πηγές πληροφόρισης, στο εγγύς μέλλον η Citroen αναμένεται να προσθέσει στη γκάμα της ένας super sport μοντέλο, κατά πάσα πιθανότητα ηλεκτρικό(!), που θα βασίζεται στο πρωτότυπο Survolt. Έως τότε, όμως, σειρά έχουν τα νέα DS4 και DS5, με το πρώτο να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι! _Χ.Α.'
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=11647
Και μια ακομα αναφορα..
http://www.eurocarblog.com/post/3347/citroen-metropolis-to-become-ds9-citroen-ds2-also-in-the-worksΠαντως οτι στοχευουν και στην κινα ειναι φανερο...Εγω απλα να εχει υδροπνευματικη θελω και εξαιρετικη σχεδιαση..
-
'Όπως αποκαλύπτουν οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείες στο βρετανικό ηλεκτρονικό τύπο, η Citroen ετοιμάζει τη δική της αντεπίθεση στην κατηγορία των πολυτελών μοντέλων. Το όνομα της, DS9.
Όπως αποκάλυψε ο υπεύθυνος του σχεδιαστικού τμήματος του γκρουπ PSA, Jean-Pierre Ploue, «η Citroen δεν είναι πλέον διατεθειμένη να επιτρέψει σε κατασκευαστές, όπως η BMW, η Audi και η Mercedes να μπουν στα χωράφια της στις μικρές κατηγορίες οχημάτων, χωρίς αυτή να δώσει τη δική της απάντηση στις μεγαλύτερες»! Υπό το πρίσμα αυτό λοιπόν και με σημείο αναφοράς το πρωτότυπο Metropolis, που είδαμε για πρώτη φορά πριν λίγους μόλις στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου, ετοιμάζει τη δική της αντεπίθεση. Σημείο αναφοράς αναμένεται να είναι ο εξωτερικός σχεδιασμός, ο οποίος δεν πρόκειται να παραπέμπει σε αυτόν του όχι και τόσο επιτυχημένου C6. Οι Γάλλοι, πάντως, με δεδομένες της δηλώσεις του μεγάλου αφεντικού του σχεδιαστικού τμήματος της PSA, φαίνεται να γνωρίζουν πολύ καλά τις δυσκολίες ενός τέτοιου εγχειρήματος, που αναμένεται να φέρει την ονομασία DS9 εκμεταλλευόμενη τη θετική αύρα της νεοσυσταθείσας οικογένειας «DS», μιας και η καθεστηκυία τάξη των Γερμανών χρόνια τώρα έχει εδραιώσει τη θέση της στη συνείδηση των αγοραστών.
Κατά πάσα πιθανότητα, αυτό δεν αναμένεται να είναι και το μοναδικό νέο… χτύπημα των Γάλλων. Σύμφωνα με τις ίδιες πάντα πηγές πληροφόρισης, στο εγγύς μέλλον η Citroen αναμένεται να προσθέσει στη γκάμα της ένας super sport μοντέλο, κατά πάσα πιθανότητα ηλεκτρικό(!), που θα βασίζεται στο πρωτότυπο Survolt. Έως τότε, όμως, σειρά έχουν τα νέα DS4 και DS5, με το πρώτο να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι! _Χ.Α.'
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=11647
Και μια ακομα αναφορα..
http://www.eurocarblog.com/post/3347/citroen-metropolis-to-become-ds9-citroen-ds2-also-in-the-worksΠαντως οτι στοχευουν και στην κινα ειναι φανερο...Εγω απλα να εχει υδροπνευματικη θελω και εξαιρετικη σχεδιαση..
-
'Όπως αποκαλύπτουν οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείες στο βρετανικό ηλεκτρονικό τύπο, η Citroen ετοιμάζει τη δική της αντεπίθεση στην κατηγορία των πολυτελών μοντέλων. Το όνομα της, DS9.
Όπως αποκάλυψε ο υπεύθυνος του σχεδιαστικού τμήματος του γκρουπ PSA, Jean-Pierre Ploue, «η Citroen δεν είναι πλέον διατεθειμένη να επιτρέψει σε κατασκευαστές, όπως η BMW, η Audi και η Mercedes να μπουν στα χωράφια της στις μικρές κατηγορίες οχημάτων, χωρίς αυτή να δώσει τη δική της απάντηση στις μεγαλύτερες»! Υπό το πρίσμα αυτό λοιπόν και με σημείο αναφοράς το πρωτότυπο Metropolis, που είδαμε για πρώτη φορά πριν λίγους μόλις στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου, ετοιμάζει τη δική της αντεπίθεση. Σημείο αναφοράς αναμένεται να είναι ο εξωτερικός σχεδιασμός, ο οποίος δεν πρόκειται να παραπέμπει σε αυτόν του όχι και τόσο επιτυχημένου C6. Οι Γάλλοι, πάντως, με δεδομένες της δηλώσεις του μεγάλου αφεντικού του σχεδιαστικού τμήματος της PSA, φαίνεται να γνωρίζουν πολύ καλά τις δυσκολίες ενός τέτοιου εγχειρήματος, που αναμένεται να φέρει την ονομασία DS9 εκμεταλλευόμενη τη θετική αύρα της νεοσυσταθείσας οικογένειας «DS», μιας και η καθεστηκυία τάξη των Γερμανών χρόνια τώρα έχει εδραιώσει τη θέση της στη συνείδηση των αγοραστών.
Κατά πάσα πιθανότητα, αυτό δεν αναμένεται να είναι και το μοναδικό νέο… χτύπημα των Γάλλων. Σύμφωνα με τις ίδιες πάντα πηγές πληροφόρισης, στο εγγύς μέλλον η Citroen αναμένεται να προσθέσει στη γκάμα της ένας super sport μοντέλο, κατά πάσα πιθανότητα ηλεκτρικό(!), που θα βασίζεται στο πρωτότυπο Survolt. Έως τότε, όμως, σειρά έχουν τα νέα DS4 και DS5, με το πρώτο να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι! _Χ.Α.'
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=11647
Και μια ακομα αναφορα..
http://www.eurocarblog.com/post/3347/citroen-metropolis-to-become-ds9-citroen-ds2-also-in-the-worksΠαντως οτι στοχευουν και στην κινα ειναι φανερο...Εγω απλα να εχει υδροπνευματικη θελω και εξαιρετικη σχεδιαση..
-
Με το καλό να βγούνε λοιπόν και καλές πωλήσεις!!!
Με θυμώνει που βλέπω την Citroen να σχεδιάζει το μέλλον της με ... 'αντί'! Αντι-Mini, αντί-Α4, και αργότερα αντί-Sclass, αντί-supercar κλπ!
Που είναι η ριζοσπαστική Citroen! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Που είναι η ριζοσπαστική Citroen!
Που εΙναι?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Με το καλό να βγούνε λοιπόν και καλές πωλήσεις!!!Με θυμώνει που βλέπω την Citroen να σχεδιάζει το μέλλον της με ... 'αντί'! Αντι-Mini, αντί-Α4, και αργότερα αντί-Sclass, αντί-supercar κλπ!
Που είναι η ριζοσπαστική Citroen!Τι να βγάλει δλδ;
-
Να σας δώσω απαντήσεις?
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Που είναι η ριζοσπαστική Citroen!
Που εΙναι?
Χάθηκε μάλλον!
Με το καλό να βγούνε λοιπόν και καλές πωλήσεις!!!
Με θυμώνει που βλέπω την Citroen να σχεδιάζει το μέλλον της με ... 'αντί'! Αντι-Mini, αντί-Α4, και αργότερα αντί-Sclass, αντί-supercar κλπ!
Που είναι η ριζοσπαστική Citroen!Τι να βγάλει δλδ;
Ένα ξεχωριστό mini, ένα ξεχωριστό supermini, ένα ξεχωριστό μικρομεσαίο, ένα ξεχωριστό μεσαίο κλπ!
Ουραγός της Peugeot δείχνει να είναι! -
Επίσεις λέγεται DS9 για να παραπέμπει στην αρχέτυπη DS19 του 1955
-
Που είναι η ριζοσπαστική Citroen!
Την κατάπιανε τα χρέη.
Το πρώτο λόγο έχουν πλέον οι bean counters.Και αυτοί λιγουρεύονται την επιτυχία των 'κατάπτυστων' Μίνι, Μερσεντές, Μπεμβέ, Άουντι, Λέξους κ.α., και αποφάσισαν να τους ακολουθήσουν μπας και δουν θεού φώτιση στα ταμεία τους.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Που είναι η ριζοσπαστική Citroen!
Την κατάπιανε τα χρέη.
Το πρώτο λόγο έχουν πλέον οι bean counters.Και αυτοί λιγουρεύονται την επιτυχία των 'κατάπτυστων' Μίνι, Μερσεντές, Μπεμβέ, Άουντι, Λέξους κ.α., και αποφάσισαν να τους ακολουθήσουν μπας και δουν θεού φώτιση στα ταμεία τους.
Είναι χρεωμένη η Σιτροέν;
Νόμιζα ότι πάει καλά απο πλευράς πωλήσεων στην γκάμα της, ανεξαρτήτως το τι αυτοκίνητα φτιάχνει πλέον.
Πάντως πρίν απο 15 χρόνια και βάλε ούτε DS ούτε τίποτα. Στην μικρομεσαία κατηγορία η ΖΧ στην μεσαία η Ξανθούλα, στην μεσαία-μεγάλη η ΧΜ. Και ξεχωριστή σχεδίαση και χώροι και κράτημα και άνεση και απο κάποια στιγμή και μετά και καλή ποιότητα κατασκευής.
Τώρα όλη η γκάμα είναι στο 'ναί μεν, αλλά...'
-
Ήταν παλιά όταν ήταν ριζοσπάστρια. Γι αυτό η Πεζώ την άλλαξε σιγά σιγά, για να βγάλει κανά δίφραγκο.
-
Αν και δεν ειναι του θεματος, καθως το θεμα μας ειναι η DS9, να σχολιασω κατι στα παραπανω...μιας και βλεπω οτι καποιοι εχουν σοβαρο 'προβλημα' με τις ιδεες τους και τα ματια τους
Μερικοι ζητουν την παλια καλη Citroen, τη ριζοσπαστικη σε εμφανιση και σε μπιχλιμπιδια, με πολλα κουμπακια...καινοτομιες και διαφορα αλλα! Βρισκομαστε στο ετος 2010 και καποιες εταιριες με αυτη ακριβως την προσωπικοτητα (Citroen, Alfa...κτλ), εχουν χασει το φανατικο τους κοινο γιατι ποτε αυτο το 'φανατικο' κοινο, δεν ηταν φανατικο!
Δεν εκαανε προσπαθειες η Citroen να κρατησει αυτο το κατι διαφορετικο που το χε χασει στη δεκαετια του '90 στην πλειονοτητα της?
C2 & C3...δυο αυτοκινητα που σχεδον 'εμπαιναν' στην ιδια κατηγορια...σχημα? υπερβολικα διαφορετικο σε σχεση με τον ανταγωνισμο, ειδικα του C3 το σχημα αναποδη μπανιερα προκαλουσε (αυτο το κατι που εκανε και παλια) ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΟΜΩΣ
C3 Pluriel...τα ιδια...σχημα που προκαλουσε, μηχανισμος ιδιαιτερος για να απαλαχτεις απο την οροφη, ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
C4 - Coupe & H/B...τα ιδια ακριβως, σχεδιασμος που προκαλει και δε μοιαζει με κανεναν στην κατηγορια...ΔΕΝ ΑΡΕΣΕ ουτε αυτο! (ξαφνικα για μερικους εγινε πανεμορφο οταν ειδαν το 'συντηρητικο' που ερχεται τωρα)
C5 I-II & C6....ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια και εδω! Βαριεμαι να ξανα γραψω γιατι δεν πουλησε...(πανω απ ολα πρωτα το ερωτευεσαι με το ματι και μετα περνας και στα ενδοτερα, βλεπε γυναικες...δε βλεπεις στην αρχη τον χαρακτηρα της, αλλα ολα τα υπολοιπα)Που καταληγουμε?
Οτι καποιοι ζητουν το κατι διαφορετικο κτλ και μολις η εταιρια (εδω και 10 χρονια κανει την προσπαθεια της) τολμισει, δεν πουλα και μερικοι βγαινουν και λενε οτι η Citroen ασχημηνε επικυνδυνα! Αυτο ειναι ανθρωποι μου το διαφορετικο και το προκλητικο...σε καποιους θα αρεσει και σε καποιους αλλους οχι! Αν εφτιαχνε οτι θα αρχισει δλδ να φτιαχνει τωρα, κατι πιο συντηρητικο και ευρυτερα αποδεκτο, παλι θα την κατακεραυνωναμε οτι χανει τη φιλοσοφια της!
Ας αποφασισουμε λοιπον...
Η Citroen ποτε δεν εχασε την ταυτοτητα της και ποτε δε θα την χασει...παντα θα ειναι διαφορετικη απο την αιωνιος αδιαφορη Peugeot!
Δεχομαι οτι καποτε, το να αγοραζεις μια DS/ID ηταν σα να αγοραζεις σημερα S-class, οκ εχασε αυτη την τεραστια αιγλη της για πολλους και διαφορους λογους, οπως την εχασε και η Alfa...ξερετε μηπως τη σημαινε πριν κατι χρονια Τζουλιετα και τι θα σημαινει σημερα? Ρωτηστε μπαμπαδες και παππουδες, διαβαστε τι γινοταν τοτε και πως στο αισθημα του κοσμου Citroen & Alfa ηταν αυτοκινητα αιγλης κατι που δεν ειναι σημερα! (η Citroen για του στραβου το δικαιο δεν εχει πεσει οσο η Αλφα)Αυτα ηθελα να πω γενικα για τη Citroen,
ενας φανατικος φιλος της! -
Λόγοι που δεν πούλησαν μοντέλα της Σιτροέν υπάρχουν αρκετοί και δεν αφορούν το εξεζητημένο σχεδιασμό τους πολλές φορές, αλλά άλλους τομείς.
(Απλά μια επιπλέον άποψη λόγω το ότι πέρασαν απο την οικογενειά μου 5 Σιτροέν-Ξάντια 1.8/C3 1.4/2 C4 1.4 coupe/ C5 1.8.)
Πρίν απο 20-30 χρόνια η Σιτροέν το πρόβλημα στην αποδοχή της απο μεγάλη μερίδα των αγοραστών το είχε σε ζητήματα ποιότητας και αξιοπιστίας, ενώ τα αυτοκίνητα της είχαν προσωπικότητα αλλά και ένα εμφανή προσανατολισμό σε ότι αφορά τις αρετές τους.
Απο την εποχή των Ξάντια/ΖΧ/Σάξο η ποιότητα και η αξιοπιστία είχαν ήδη ανέβει σε αρκετά καλό επίπεδο, ενώ τα αυτοκίνητα διατηρούσαν πολλά απο τα παραδοσιακά χαρισμάτα των παλαιότερων μοντέλων της εταιρίας.
Όμως απο το 2000 και μετά το πρόβλημα έχει αντιστραφεί. Η ποιότητα και η αξιοπιστία βελτιώθηκαν ακόμα περισσότερο-με κάποιες εξαιρέσεις- αλλά τα αυτοκίνητα δεν αποτελούσαν σημεία αναφοράς σε κάποιο τομέα, δεν είχαν κάποιον εμφανη προσανατολισμό στο τι θα προέβαλαν ως πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό.
Απλά να δώσω ένα παράδειγμα:
Σάξο # C3/C2 1ης γενιάς: Το πρώτο σε θέματα κρατήματος/άνεσης ήταν σημείο αναφοράς μαζί με τα 106/Κλιό της Πεζό/Ρενό. Το δεύτερο δεν είχε κάτι να εμφανίσει ως πλεονέκτημα: Κράτημα και άνεση; Ούτε λόγος να συγκρίνεται με το Σάξο. Απο ποιότητα, το πανηγύρι τριξίματος και θορύβων άνευ προηγουμένου, τουλάχιστον το Σάξο σε ποιότητα κινούνταν σε ικανοποιητικά επίπεδα. Και από θέματα επιδόσεων επίσης πολύ ανώτερο το Σάξο.
Ας συγκρίνει κάποιος το Σάξο με τα Πόλο/Στάρλετ/Κόρσα/Μίκρα/Φιέστα/Πούντο εκείνης της εποχής και ας ξανακάνει το ίδιο πράγμα με το C3 απέναντι σε Πόλο/Κόρσα/Γιάρις/Πούντο/Φιέστα της επόμενης γενιάς και θα δεί αντιστροφά συμπεράσματα σε πολλούς τομείς.
-
Αμα ειναι βασισμενο στο Metropolis πρεπει να βγει ιδιαιτερα ομορφο.
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Λόγοι που δεν πούλησαν μοντέλα της Σιτροέν υπάρχουν αρκετοί και δεν αφορούν το εξεζητημένο σχεδιασμό τους πολλές φορές, αλλά άλλους τομείς.Απλά μια επιπλέον άποψη λόγω το ότι πέρασαν απο την οικογενειά μου 5 Σιτροέν-Ξάντια 1.8/C3 1.4/2 C4 1.4 coupe/ C5 1.8.
Πρίν απο 20-30 χρόνια η Σιτροέν το πρόβλημα στην αποδοχή ης απο μεγάλη μερίδα των αγοραστών το είχε σε ζητήματα ποιότητας και αξιοπιστίας, ενώ τα αυτοκίνητα της είχαν προσωπικότητα αλλά και ένα εμφανή προσανατολισμό σε ότι αφορά τις αρετές τους. Απο την εποχή των Ξάντια/ΖΧ/Σάξο η ποιότητα και η αξιοπιστία είχαν ήδη ανέβει σε αρκετά καλό επίπεδο.
Όμως απο το 2000 και μετά το πρόβλημα έχει αντιστραφεί. Η ποιότητα και η αξιοπιστία βελτιώθηκαν ακόμα περισσότερο-με κάποιες εξαιρέσεις- αλλά τα αυτοκίνητα δεν αποτελούσαν σημεία αναφοράς σε κάποιο τομέα, δεν είχαν κάποιον εμφανη προσανατολισμό στο τι θα προέβαλαν ως πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό.
Απλά να δώσω ένα παράδειγμα:
Σάξο # C3/C2 1ης γενιάς: Το πρώτο σε θέματα κρατήματος/άνεσης ήταν σημείο αναφοράς μαζί με τα 106/Κλιό της Πεζό/Ρενό. Το δεύτερο δεν είχε κάτι να εμφανίσει ως πλεονέκτημα: Κράτημα και άνεση; Ούτε λόγος να συγκρίνεται με το Σάξο. Απο ποιότητα, το πανηγύρι τριξίματος και θορύβων άνευ προηγουμένου, τουλάχιστον το Σάξο σε ποιότητα κινούνταν σε ικανοποιητικά επίπεδα. Και από θέματα επιδόσεων επίσης πολύ ανώτερο το Σάξο.
Ας συγκρίνει κάποιος το Σάξο με τα Πόλο/Στάρλετ/Κόρσα/Μίκρα/Φιέστα/Πούντο εκείνης της εποχής και ας ξανακάνει το ίδιο πράγμα με το C3 απέναντι σε Πόλο/Κόρσα/Γιάρις/Πούντο/Φιέστα της επόμενης γενιάς και θα δεί αντιστροφά συμπεράσματα σε πολλούς τομείς.
Το Σάξο ηταν αυτοκινητο πολυ καλα στημενο και πηγαινε και πολυ καλα.Γενικα σχεδον καμια εταιρια δεν ειχε κινητηρα 1,6 με 120 αλογα σε ενα τοσο μικρο αυτοκινητο οπως η Peugeot και η Citroen.Αλλα τα αυτοκινητα αυτα ναι μεν στριβανε αλλα θελανε χερια δεν ηταν παιξε γελασε.Συν οτι τα υπολοιπα μοντελα ειχαν αλλα ατου οπου τα saxo/ralla δεν ειχανε.
Τωρα για το C3 πρεπει να ειναι απο τα χειροτερα αυτοκινητα που εχουν βγει στην αγορα.Οι περισσοτεροι που τα αγορασαν τα πουλησαν μετα απο ενα μικρο χρονικο διαστημα.Και φυσικα δε συγκρινεται με τα μοντελα που προανεφερες.
-
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Λόγοι που δεν πούλησαν μοντέλα της Σιτροέν υπάρχουν αρκετοί και δεν αφορούν το εξεζητημένο σχεδιασμό τους πολλές φορές, αλλά άλλους τομείς.
Απλά μια επιπλέον άποψη λόγω το ότι πέρασαν απο την οικογενειά μου 5 Σιτροέν-Ξάντια 1.8/C3 1.4/2 C4 1.4 coupe/ C5 1.8.
Πρίν απο 20-30 χρόνια η Σιτροέν το πρόβλημα στην αποδοχή ης απο μεγάλη μερίδα των αγοραστών το είχε σε ζητήματα ποιότητας και αξιοπιστίας, ενώ τα αυτοκίνητα της είχαν προσωπικότητα αλλά και ένα εμφανή προσανατολισμό σε ότι αφορά τις αρετές τους. Απο την εποχή των Ξάντια/ΖΧ/Σάξο η ποιότητα και η αξιοπιστία είχαν ήδη ανέβει σε αρκετά καλό επίπεδο.
Όμως απο το 2000 και μετά το πρόβλημα έχει αντιστραφεί. Η ποιότητα και η αξιοπιστία βελτιώθηκαν ακόμα περισσότερο-με κάποιες εξαιρέσεις- αλλά τα αυτοκίνητα δεν αποτελούσαν σημεία αναφοράς σε κάποιο τομέα, δεν είχαν κάποιον εμφανη προσανατολισμό στο τι θα προέβαλαν ως πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό.
Απλά να δώσω ένα παράδειγμα:
Σάξο # C3/C2 1ης γενιάς: Το πρώτο σε θέματα κρατήματος/άνεσης ήταν σημείο αναφοράς μαζί με τα 106/Κλιό της Πεζό/Ρενό. Το δεύτερο δεν είχε κάτι να εμφανίσει ως πλεονέκτημα: Κράτημα και άνεση; Ούτε λόγος να συγκρίνεται με το Σάξο. Απο ποιότητα, το πανηγύρι τριξίματος και θορύβων άνευ προηγουμένου, τουλάχιστον το Σάξο σε ποιότητα κινούνταν σε ικανοποιητικά επίπεδα. Και από θέματα επιδόσεων επίσης πολύ ανώτερο το Σάξο.
Ας συγκρίνει κάποιος το Σάξο με τα Πόλο/Στάρλετ/Κόρσα/Μίκρα/Φιέστα/Πούντο εκείνης της εποχής και ας ξανακάνει το ίδιο πράγμα με το C3 απέναντι σε Πόλο/Κόρσα/Γιάρις/Πούντο/Φιέστα της επόμενης γενιάς και θα δεί αντιστροφά συμπεράσματα σε πολλούς τομείς.
Το Σάξο ηταν αυτοκινητο πολυ καλα στημενο και πηγαινε και πολυ καλα.Γενικα σχεδον καμια εταιρια δεν ειχε κινητηρα 1,6 με 120 αλογα σε ενα τοσο μικρο αυτοκινητο οπως η Peugeot και η Citroen.Αλλα τα αυτοκινητα αυτα ναι μεν στριβανε αλλα θελανε χερια δεν ηταν παιξε γελασε.Συν οτι τα υπολοιπα μοντελα ειχαν αλλα ατου οπου τα saxo/ralla δεν ειχανε.
Τωρα για το C3 πρεπει να ειναι απο τα χειροτερα αυτοκινητα που εχουν βγει στην αγορα.Οι περισσοτεροι που τα αγορασαν τα πουλησαν μετα απο ενα μικρο χρονικο διαστημα.Και φυσικα δε συγκρινεται με τα μοντελα που προανεφερες.
- άπειρο για το saxo
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Αν και δεν ειναι του θεματος, καθως το θεμα μας ειναι η DS9, να σχολιασω κατι στα παραπανω...μιας και βλεπω οτι καποιοι εχουν σοβαρο 'προβλημα' με τις ιδεες τους και τα ματια τους....ενας φανατικος φιλος της!
Βασίλη, ως κάτοχος ΖΧ δεν διαπιστώνεις και συ αλλοίωση του χαρακτήρα και της φιλοσοφίας της Citroen? (άπειρες κουβέντες στο gcc γύρω από το θέμα!)
Γενικά συμφωνώ με τον ΔΝΤΖ. -
-
Κάτι ετοιμάζουν...
Citroen ds9