Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 88
    • Best 0
    • Groups 0

    typea

    @typea

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    88
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    typea Unfollow Follow

    Latest posts made by typea

    • RE: RENAULT FORUM

      Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

      Πρεπει να υπηρχε ομως...Δεν ηταν καποια ιδιαιτερη μετατροπη, απλα το 25 με σημαιακια! So French...

      Ένα λαθάκι κάνεις.Τα Renault που βλέπεις παραπάνω έχουν μεγαλύτερο μεταξόνιο από τα παραγωγής και είναι θωρακισμένα.Κάτι τέτοιο γίνεται με όλα τα προεδρικά.κατά τα λοιπά είναι ίδια.Πάντως δεν νομίζω να υπήρχε προεδρικό 25 ελέω Xm

      H Renault το 1985 παρουσίασε την έκδοση 25 Limousine πάντα με V6 κινητήρες που ανεπίσημα έφερε το όνομα R35. Είχε μεγαλύτερο μεταξόνιο και παραμένει μέχρι σήμερα ίσως το πιο πολυτελές Ρεζί. Αντίθετα με αυτό που πολλοί πιστεύουν, δεν ήταν η απάντηση της Renault στην -επιμηκυμένη- Citroen CX Prestige, αλλά μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής για κυβερνητικά στελέχη και μεγαλοπροέδρους εταιριών.
      Όλα τα τεχνολογικά καλούδια του 25 (+ 25 TXI Carminat proto) όπως και η διαρύθμιση του εσωτερικού μεταφέρθηκαν αυτούσια στο Safrane.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      typea
    • RE: Classic Renault

      Ο χρήστης Ernani έγραψε:
      Επίσης παίζει και στην αρχική σελίδα της http://www.renault.com.gr/.

      Όπως και να την δει κανείς, το σίγουρο είναι πως το μάρκετιγκ μας έκανε καταναλωτές χωρίς την ελάχιστη ανιδιοτέλεια, οπότε τι είναι θεμιτό στις διαφημίσεις ακόμα ψάχνεται... Ντροπή τους πάντως
      (Αυτό το 17 ) Αυτό το άριστο 4 αξίζει περισσότερο από το twingo, γιατί να το αποσύρει κανείς??

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      typea
    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης koloko έγραψε:
      μου ειπαν οτι το καινουργιο δεν θα εχει καμια σχεση με αυτο θα ειναι πολυ καλυτερο και με μπριζωσαν.εδω μου ειπε το παιδι οτι δεν θα εχει καμια διαφορα με το γκολφ και οτι πηγαν στην γαλλια και το δοκιμασανε και παθανε πλακα και το ωραιο ειναι οτι τον πιστευω...

      Έπρεπε να τους πεις το autobilt έχει διαφορετική άποψη για το ΄καλύτερο μαθητή της κατηγορίας' Golf
      Αν 'πάθανε πλάκα' με την νέα C4 τότε τι πρέπει να πάθουν με την DS4 για να πείσουν ώστε να την πουλήσουν??
      Ότι διαφορά έχει το 307 με το 308 από άποψη μηχανολογικής και ποιοτικής προόδου, τέτοια χοντρικά διαφορά θα υπάρχει και στην νέα με την παλιά C4. Πέρα από τον ...βασιλιά της κατηγορίας, έπρεπε να τους πεις υπάρχει και ο αστερισμός της gulietta

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      typea
    • RE: Renault ZOE

      Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
      Renault Zoe Gordini?
      Η γαλλική εταιρεία Renault, η οποία αρχίζει το επόμενο έτος της πωλήσεις αρκετών νέων ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου του σεντάν Fluence ZE, πρόκειται να προσθέσει ένα μοντέλο με μηδενικές εκπομπές CO2 συμπαγούς hatchback, το οποίο θα να γίνει το πρώτο γαλλικό σπορ αυτοκίνητο με έναν ηλεκτροκινητήρα.
      http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/11/renault-zoe-gordini.html

      Μια λεπτομέρια...το πρώτο σπορ ηλεκτρικό είναι αυτό:
      http://www.youtube.com/watch?v=VBvksMQNTWk
      Η Venturi μάλιστα αγόρασε πρόσφατα την πολλάκις χρεοκοπημένη Γαλλική Voxan (κατασκευάζει μοτ-τες με κορυφαίο το VX 10) με στόχο την κατασκευή ηλεκτρικών μοτ-των

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      typea
    • RE: Το καλύτερο μικρομεσαίο των 90's

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Δε αστο...δεν..ουτε τα βασικα δεν.....

      +1
      Αν έβαζα -αριθμημένες- 10 συγκριτικές δοκιμές πανευρωπαικών περιοδικών με αυτοκίνητα της κατηγορίας του, που είχαν νικητή την ΖΧ θα είχε νόημα?
      Το ξαναγράφω λοιπόν, η ΖΧ το πλέον σίγουρο είναι ότι προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό Άνεσης-κρατήματος.
      Αν κάποιος άπιστος θέλει να βάλει το χέρι του επί τον τύπον των ήλων, πάντα θα υπάρχει μια ΖΧ να τον δροσίσει σε μια στροφοδιαδρομή... , ...δεν χρειάζεται να κοπιάσει τόσες κυκλοφορούν ακόμη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      typea
    • RE: FIAT FORUM

      Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω σε τι χρησιμεύουν καμια 10αριά ποστ πιο πάνω, όποιος μπορεί-επιθυμεί ας κρίνει την ουσία των γραφομένων της Alba, ή έστω ας περιγράψει-αποκαλύψει επ΄ακριβώς την σχέση της με την 'νομενκλατούρα' της Fiat ή την προέλευση των πηγών της, για να τον λάβει κάποιος στα σοβαρά, ειδάλλως το μόνο που πετυχαίνει είναι να θεωρήται συκοφάντης...μίζερος.
      Ουδόλως απασχολεί αν λέγεται Alba ή aretino ή ... αλλά κρίνεται από τα κείμενά της που έχουν ουσία, σε αντίθεση με πολλών εδώ μέσα. Αλήθεια, άραγε γιατί τόση αήθης επίθεση χωρίς επιχειρήματα και αποδείξεις...
      (Τέλος το οφ-τόπικ)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      typea
    • RE: Το καλύτερο μικρομεσαίο των 90's

      Ο χρήστης jimhs έγραψε:
      πολυ σωστος! μου διεφυγε τελειος
      .... θα πουν τις κλασσικες ατακες πλεον(οτι δεν στριβει ,δεν φρεναρει)

      Υπάρχει κάποιος που πιστεύει το αντίθετο??? (κανείς δεν τα λέει επικίνδυνα να εξηγούμαστε).
      Για μοτέρ μάλιστα, και ακόμα περισσότερο για την Ελλάδα που τα κυβικά (βλ. φορολογικό σύστημα) παίζουν ρόλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      typea
    • RE: Το καλύτερο μικρομεσαίο των 90's

      Η ΖΧ διαθέτει το καλύτερο συνδυασμό κρατήματος-άνεσης στην κατηγορία όχι μόνο συγκρινόμενη με τους ανταγωνιστές της την δεκαετία του 90' αλλά και αργότερα. Όπως λέει και ο 106 'όποιος ξέρει ξέρει'. Διέθετε επίσεις και μια από τις καλύτερες σχέσεις τιμής-εξοπλισμού. Για ποιότητα, ασφάλεια, ντιζάιν ψηφίζω Α3, Megane, Delta αντίστοιχα.

      Uploaded with ImageShack.us

      http://img191.imageshack.us/f/e5lg5v1.jpg/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      typea
    • RE: Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s

      Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
      Κοντολογίς βγάζετε ως βλάκες και άσχετους όσους αγόρασαν άλλο αυτοκίνητο. Μήπως το παρατραβάτε; ...
      ..... Και όλα αυτά δίχως υδροπνευματική ανάρτηση που τόσο καραμέλα την έχετε κάνει.

      Για να μην υπερθεματίζουμε το θέμα, συνοπτικά τα εξής
      Ο καθένας επιλέγει το αυτοκίνητο που του ταιριάζει, και είναι προσωπική του επιλογή.
      Από την άλλη πλευρά στην αξιολόγιση ενός αυτοκινήτου, πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί και όχι κατά το δοκούν...
      Σαφώς και η activa δεν είναι αυτοκίνητο χωρίς ελλατώματα... (το αναιμικό μοτέρ -150έως 194hp-,και το μη πληροφοριακό τιμόνι που τα βρήκες??)
      Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης όλα τα παραπάνω,
      Ερώτηση: γιατί κανένα περιοδικό 'ειδικού τύπου' στην Ελλάδα δεν θα έκανε την παρακάτω δοκιμή?
      http://www.citroen.mb.ca/Documents/Car/1.html
      Υπάρχει σε Ελληνικό περιοδικό έστω μια συγκριτική δοκιμή της Activa (που υπήρχε στην Ελληνική αγορά για σχεδόν 7έτη) με αυτοκίνητα της κατηγορίας της?
      Ο καθένας μας μπορεί να νομίζει ότι θέλει, δεν θα είναι απαραίτητα και σωστός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      typea
    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

      Α καλα!
      Clio RS & Megane RS μονο!, κατα τα αλλα η ντροπη της γαλλιας!

      Κι εκείνα εκεί δουλεύουν.Ο δείκτης της θερμοκρασίας είναι μεταξύ της μεσαίας(γραμμή 90 βαθμών) και της επόμενης γραμμής στην ένδειξη.Όχι ακριβώς στην μέση αλλά προς την επόμενη γραμμή.

      Αφού το όργανο θερμοκρασίας δεν έχει αριθμοσειρά πως ξέρεις ότι είναι 90 βαθμοί?
      Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στα καινούργια αυτοκίνητα ο δείκτης θερμοκρασίας δεν μετακινήται καθόλου...
      Κάποια xu, tu μοτέρ δουλεύουν με μεγάλες θερμοκρασίες γιατί έχει αποδειχτεί ότι βελτιώνει την θερμοδυναμική απόδοση του μοτέρ. Το γεγονός ότι με πολύ σκίσημο τα μοτέρ αυτά λόγω της υψηλής θερμοκρασίας που αναπτύσουν διαστέλλονται και 'υπεκυβίζονται' με αποτέλεσμα την άυξηση της απόδοσης δεν ξέρω αν ισχύει...
      Στο xu10j4 μοτέρ η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ ανοίξει στους 89ο και η δεύτερη -όταν χρειαστεί- στους 103ο! Το αντιψυκτικό πρέπει να είναι λοιπόν καλής ποιότητας, ίσως εδώ να οφείλονται και μερικές περιπτώσεις φλατζών που ακούμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      typea
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr