Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    vw golf v: 1.4 tsi ή 1.6 fsi;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. vw golf v: 1.4 tsi ή 1.6 fsi;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    56
    2125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dragonlord last edited by

      Σκέφτομαι για μεταχειρισμένο golf v και είχα καταλήξει στον 1400 tsi 122, αλλά επειδή βρήκα και μερικά 1.6 fsi 116 άρχισα να το σκέφτομαι... Πολλοί λένε ότι οι tsi έχουν βγάλει προβλήματα. Δεν το σκεφτόμουν ιδιαίτερα μέχρι τώρα, αλλά μιας και είναι και μεταχειρισμένο και δεν ξέρω τι χρήση ακριβώς θα έχει κάνει ο προηγούμενος, μήπως είναι ασφαλέστερη επιλογή ο 1.6 fsi; Λογικά έχει φήμη πιο αξιόπιστου κινητήρα, σωστά; Έχει λίγο χειρότερες επιδόσεις αλλά νομίζω όχι κάτι τραγικό. Στην κατανάλωση ποιος υπερτερεί;
      Ευχαριστώ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dragonlord last edited by

        Σκέφτομαι για μεταχειρισμένο golf v και είχα καταλήξει στον 1400 tsi 122, αλλά επειδή βρήκα και μερικά 1.6 fsi 116 άρχισα να το σκέφτομαι... Πολλοί λένε ότι οι tsi έχουν βγάλει προβλήματα. Δεν το σκεφτόμουν ιδιαίτερα μέχρι τώρα, αλλά μιας και είναι και μεταχειρισμένο και δεν ξέρω τι χρήση ακριβώς θα έχει κάνει ο προηγούμενος, μήπως είναι ασφαλέστερη επιλογή ο 1.6 fsi; Λογικά έχει φήμη πιο αξιόπιστου κινητήρα, σωστά; Έχει λίγο χειρότερες επιδόσεις αλλά νομίζω όχι κάτι τραγικό. Στην κατανάλωση ποιος υπερτερεί;
        Ευχαριστώ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dragonlord last edited by

          Σκέφτομαι για μεταχειρισμένο golf v και είχα καταλήξει στον 1400 tsi 122, αλλά επειδή βρήκα και μερικά 1.6 fsi 116 άρχισα να το σκέφτομαι... Πολλοί λένε ότι οι tsi έχουν βγάλει προβλήματα. Δεν το σκεφτόμουν ιδιαίτερα μέχρι τώρα, αλλά μιας και είναι και μεταχειρισμένο και δεν ξέρω τι χρήση ακριβώς θα έχει κάνει ο προηγούμενος, μήπως είναι ασφαλέστερη επιλογή ο 1.6 fsi; Λογικά έχει φήμη πιο αξιόπιστου κινητήρα, σωστά; Έχει λίγο χειρότερες επιδόσεις αλλά νομίζω όχι κάτι τραγικό. Στην κατανάλωση ποιος υπερτερεί;
          Ευχαριστώ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            cosygatos last edited by

            Αντιθέτως, ο fsi είχε βγάλει προβλήματα. Στην ουσία απαξιώθηκε πλήρως μόλις βγήκε ο tsi. Tsi δαγκωτό, οδήγησε και τα δύο και θα δεις τι άνεση προσφέρει το turbo.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              meco last edited by

              O μόνος λόγος για να επιλέξεις 1.6 fsi είναι η τιμή.
              Θα βρεις πιο φτηνά αλλά από την άλλη θα είναι και πιο παλιά. Στην ουσία τα 1.6fsi σταμάτησαν να πουλιούνται με την εμφάνιση των 1.4tsi 140 και 122 ίππων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                106_4_ever last edited by

                εδω που τα λεμε το ιδιο το συστημα ψεκασμου και τα κατάλοιπα στον fsi ηταν στην ουσια ΟΛΟ το προβλημα

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  coupeas last edited by

                  Ο χρήστης meco έγραψε:
                  O μόνος λόγος για να επιλέξεις 1.6 fsi είναι η τιμή.
                  Θα βρεις πιο φτηνά αλλά από την άλλη θα είναι και πιο παλιά. Στην ουσία τα 1.6fsi σταμάτησαν να πουλιούνται με την εμφάνιση των 1.4tsi 140 και 122 ίππων.

                  Εδω απλα θα συμπληρώσω οτι ενας λογος ακομα να παρεις τον 1,6 ειναι οτι ειναι πιο σιγουρος για περισσότερα χιλιομετρα στο κοντερ απ'οτι ο τσι.
                  Θεωρω οτι η τεχνολογια του δευτερου αν και αποδοτική δεν ειναι αξιόπιστη στην μακροχρονια ζωή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kapami last edited by

                    Ο μόνος λόγος να πάρεις 1.6 fsi είναι αν δε θες να φας μεγάλο μέρος απ το εφ'άπαξ σου
                    Αλλιώς, αν δεν είσαι συνταξιούχος δεν υπάρχει λογική εξήγηση να μη δώσεις τα 1000 ευρώ παραπάνω που θα κοστίζει ένα tsi.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης coupeas έγραψε:

                      Θεωρω οτι η τεχνολογια του δευτερου αν και αποδοτική δεν ειναι αξιόπιστη στην μακροχρονια ζωή.

                      δεν ειναι ολα τα τουρμπο σαν τα ιταλικα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Αν θυμάμαι καλά το Golf 1,6 Fsi πρέπει να είναι το μόνο VW στην ιστορία της και μάλιστα Golf που ούτε η ίδια η εταιρία δεν το ήθελε για μτχ.
                        Φυσικά 1,4 Tsi 122ΗΡ και αυτό βέβαια μετά απο έρευνα για το ερωτηματικό γιατί βρίσκεται προς πώληση.
                        Σε θέμα αξιοπιστίας θεωρώ πολύ καλύτερο τον 1,4 Tsi.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dragonlord last edited by

                          Ευχαριστώ πολύ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            toxotis last edited by

                            εχοντας οδηγησει και τα δυο, σαφως και 1.4 tsi και ΜΟΝΟ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Το TSI 122 είναι από τα πιο αξιόπιστα μοτέρ της VW. To FSI 116, από τα πιο αναξιόπιστα.

                              Απλοποίησα την επιλογή νομίζω!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                toxotis last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                Το TSI 122 είναι από τα πιο αξιόπιστα μοτέρ της VW. To FSI 116, από τα πιο αναξιόπιστα.

                                Απλοποίησα την επιλογή νομίζω!

                                +1
                                ισως γιαυτο και καταργηθηκε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  cabala10 last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                  Θεωρω οτι η τεχνολογια του δευτερου αν και αποδοτική δεν ειναι αξιόπιστη στην μακροχρονια ζωή.

                                  δεν ειναι ολα τα τουρμπο σαν τα ιταλικα

                                  ναι δεν ανακαλυψαν την αμερικη τα διπλα τουρμπο ομως

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sxinthecity last edited by

                                    Καπου ειχα διαβασει οτι ο fsi ηθελε σουπερ αμολυβδη για να λειτουργει σωστα.Στην ουσια τον κατηργησε η ιδια η vw.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      coupeas last edited by

                                      1,6fsi.....τς,τς,τς ..... πολύ ψοφιο για τους ιδιους τους γερμανούς.....σημερα που ειχα ενα ουνο 1,4 εριξα μερικες ΄ταπες ΄ σε κατι fsi σαν και αυτά....
                                      Αν εβγαλαν και βρωμα οι γερμανοι οτι σπανε κιόλας,τοτε..........

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kapami last edited by

                                        Είναι πολύ βαρύ, συγκρίνεις 850 κιλά με 1300+

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          georgep last edited by

                                          Απλά διέγραψε απο τις επιλογές σου τον 1.6 FSI. Δεν έχω εμπειρία απο TSI, αλλά οι FSI πίστεψέ με έχουν πολλααααα προβλήματα σαν κινητήρες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            shumakos last edited by

                                            Μόνο και μόνο το γεγονός ότι ο FSI θέλει Super Αμόλυβδη βάσει του manual για να αποδόσει τα αναμενόμενα ενώ ο ΤSI είναι ρυθμισμένος για 95άρα βενζίνη είναι καθοριστικό σημείο νομίζω... Για να μη μιλήσουμε έπειτα για τις θεματικές διαφορές σε κατανάλωση και επιδόσεις πάντα υπέρ του TSI

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr