-
Το Audi δυστυχώς μας....τελείωσε λίγο άδοξα οπότε πρέπει να αντικατασταθεί σχετικά γρήγορα.Το όριο χρημάτων είναι πιο μικρό (στα 24000 ευρώ)και θα είναι με leasing πάλι.
Ζητούμενα:
1)Να είναι καλό στο ταξίδι και στο δρόμο.
2)Να χωράει μια τετραμελή οικογένεια με σχετική άνεση.
3)Να έχει όσο πιο πλούσιο εξοπλισμό γίνεται(αν και πάλι θα προστεθούν έξτρα)
4)Να έχει καλές επιδόσεις και να είναι μέχρι 1.8 το πολύ.
5)Να καίει σε λογικά επίπεδα
Με λίγα λόγια θα πρέπει να ικανοποιεί όλη την οικογένεια όσο γίνεται παραπάνω.Προτεραιότητα έχουν τα μικρομεσαία και μετά τα υπόλοιπα.
Δεν κρύβω μια προτίμηση στα γερμανικά αλλά φυσικά και άλλες προτάσεις είναι δεκτές.Οπότε θα χρειαστώ τις γνώμες σας και τις προτάσεις σας. -
Το Audi δυστυχώς μας....τελείωσε λίγο άδοξα οπότε πρέπει να αντικατασταθεί σχετικά γρήγορα.Το όριο χρημάτων είναι πιο μικρό (στα 24000 ευρώ)και θα είναι με leasing πάλι.
Ζητούμενα:
1)Να είναι καλό στο ταξίδι και στο δρόμο.
2)Να χωράει μια τετραμελή οικογένεια με σχετική άνεση.
3)Να έχει όσο πιο πλούσιο εξοπλισμό γίνεται(αν και πάλι θα προστεθούν έξτρα)
4)Να έχει καλές επιδόσεις και να είναι μέχρι 1.8 το πολύ.
5)Να καίει σε λογικά επίπεδα
Με λίγα λόγια θα πρέπει να ικανοποιεί όλη την οικογένεια όσο γίνεται παραπάνω.Προτεραιότητα έχουν τα μικρομεσαία και μετά τα υπόλοιπα.
Δεν κρύβω μια προτίμηση στα γερμανικά αλλά φυσικά και άλλες προτάσεις είναι δεκτές.Οπότε θα χρειαστώ τις γνώμες σας και τις προτάσεις σας. -
Το Audi δυστυχώς μας....τελείωσε λίγο άδοξα οπότε πρέπει να αντικατασταθεί σχετικά γρήγορα.Το όριο χρημάτων είναι πιο μικρό (στα 24000 ευρώ)και θα είναι με leasing πάλι.
Ζητούμενα:
1)Να είναι καλό στο ταξίδι και στο δρόμο.
2)Να χωράει μια τετραμελή οικογένεια με σχετική άνεση.
3)Να έχει όσο πιο πλούσιο εξοπλισμό γίνεται(αν και πάλι θα προστεθούν έξτρα)
4)Να έχει καλές επιδόσεις και να είναι μέχρι 1.8 το πολύ.
5)Να καίει σε λογικά επίπεδα
Με λίγα λόγια θα πρέπει να ικανοποιεί όλη την οικογένεια όσο γίνεται παραπάνω.Προτεραιότητα έχουν τα μικρομεσαία και μετά τα υπόλοιπα.
Δεν κρύβω μια προτίμηση στα γερμανικά αλλά φυσικά και άλλες προτάσεις είναι δεκτές.Οπότε θα χρειαστώ τις γνώμες σας και τις προτάσεις σας. -
C5, Insignia, Passat, Jetta
-
Τρακάρισμα;
Όσο για το αυτοκίνητο... νομίζω ότι περιγράφεις την Citroen C5 1.6 THP. Καλύτεροι χώροι και πιο ταξιδιάρικη από τα μικρομεσαία που προτιμάς.
-
Τι επαθε το Α4?? (Αν θες, λες )
Μηπως να κοιταζες κανα Insignia 1.8??? Νομιζω οτι ειναι ενας πολυ καλος συνδυασμος ολων οσων ζητας
http://auto.in.gr/modelsearch/?tab=mode ... &model=488Edit: ,μολις ειδα και τις απαντησεις των αλλων. Και το C5 δεν ειναι ασχημο, μονο ομως το 1,6 THP
-
Λοιπον εχουμε και λεμε.
Octavia,Jetta,Passat,Superb,Insignia,C5,Mazda 6 και καμποσα αλλα που δεν μου ερχονται τωρα.
Εγω θα διαλεγα Superb και Insignia.
-
Όχι τίποτα δεν έπαθε απλά έπεσε θύμα...της κρίσης!!!
Το Insignia μου αρέσει πάρα πολύ αλλά είναι τεράστιο όμως όπως και το Superb.Το C5 όντως είναι ωραίο αν και έχω οδηγήσει μόνο το 1.8 οπότε πρέπει να περιμένω να οδηγήσω και την turbo έκδοση. -
Φτωχά εξοπλισμένη τζουλιετα...
-
κατι σε Volvo?κανα V50 λεω γω?με 24000 θαρρω πως ερχεται με ικανοποιητικοτατες αποδοσεις+ανεση+εξοπλισμο.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Φτωχά εξοπλισμένη τζουλιετα...Γιατι τοσο ακριβη ειναι?
-
Όχι δεν είναι τόσο ακριβή παίζει και αυτή.Το V50 βγαίνει μόνο σε 1.6 και 2.0 οπότε δεν κάνει καθόλου.
-
Αν πρεπει οπωσδηποτε να ειναι Γερμανικο, τοτε passat 122 για χωρους-ανεση-ταξιδι, ή
Golf 160, για περισσοτερο γκαζι, με καποιες μικρες παραχωρησεις σε χωρους.
Aλλιως το ταξιδιαρικο-ευρυχωρο-ανετο-δυνατο C5 1.6 THP, ή για την πλεον οδηγοκεντρικη προταση στα μικρομεσαια, αν μπορει να ειναι Ιταλικο, Gulietta 170. -
Citroen C5 1.6 Turbo. Αδικημενο αυτοκινητο, το θεωρω ψαγμενο, ιδιαιτερα ανετο και σε καλη τιμη.
-
Το 170άρι είναι λίγο ακριβούτσικο...όχι δεν πρέπει να είναι απαραίτητα γερμανικό.
-
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Όχι δεν είναι τόσο ακριβή παίζει και αυτή.Το V50 βγαίνει μόνο σε 1.6 και 2.0 οπότε δεν κάνει καθόλου.Βγαινει και 1.8.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/201069/
Εγω θα σου ελεγα καλυτερα να δεις το S40.
-
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Όχι δεν είναι τόσο ακριβή παίζει και αυτή.Το V50 βγαίνει μόνο σε 1.6 και 2.0 οπότε δεν κάνει καθόλου.δεν είναι και τσάμπα... Πόσο βγαίνει η 170αρα με μεσαίου επιπέδου εξοπλισμό;
-
Χαλαρα c5 thp..Πετα της πανω και υδροπνευματικη και γενικα με τις τιμες που παιζουν την κανεις full extra μεχρι τα 24..Το παιρνεις και με leasing βεβαια αλλα αν πληρωνες τρεχει φοβερη προσφορα και ξεκιναει απο τα 18 χιλιαρικα.. παιζει και σχετικη διαφημιση..
Εναλλακτικα θα κοιταζα το passat cc που μ αρεσει πολυ αισθητικα..Το insignia το θεωρω πιο μαουνα και απο c5 και πιο ασχημο ενω εχει και καποια μικροθεματακια απ οτι διαβαζα στο club..Για τη νεα c5 δεν εχουμε ουτε ενα προβλημα στο club..
Η giulietta ειναι αλλη κατηγορια απλα δε ξερω πως κολλαει εδω..Αντικαταστατη a4 ψαχνεις οχι a3..
Αν βεβαια θελεις να πας σε αυτη τη κατηγορια ειναι απο τις καλυτερες επιλογες..Παντως αναμεσα σε c5 και giulietta και με την προυποθεση οτι εγω πληρωνω και οχι κανα leasing στο γαλλο θα κατεληγα..Ειναι σα να κλεβεις εκκλησια κατ αρχας η τιμη της αυτη τη στιγμη.. -
πλέον δεν βγαίνει σε 1.8
1.6 , 2.0 2,5Τdiesel μπορεί να είναι ? αν ναι .... V50/S40 με τους νέους volvo όχι ford κινητήρες D3,D4
-
C5 1.6 THP ανώτερο απ οτιδήποτε άλλο σε αυτά τα λεφτά ως σύνολο imho
Passat 1.8TSI το καλύτερο μοτέρ αλλά σαν σύνολο χρυσή μετριότητα.
Πολύ καλό αμάξι το Mazda 6 1.8 αν χωνεύεις το ότι θα είναι σχετικά αργό.
Θα έλεγα και 159 1.75Τ αλλά μάλλον βγαίνει πάνω απ το budget.
Eπιλογή αυτοκινήτου μέχρι 24000 ευρώ