-
Πρίν παραγγείλω το Hornet σκεφτόμουν μήπως αγόραζα ένα scooter. Όμως διαπίστωσα οτι οι τιμές τους είναι λίγο εξωφρενικές. Πχ ένα σκούτερ 300 κυβικών με ABS φτάνει τα 5000 ευρώ. Τα μεγάλα σκούτερ 400-500 κυβικών μπορεί να ξεπεράσουν και τα 10 χιλιάρικα.
Ποιός ο λόγος λοιπόν να πάρεις σκούτερ όταν στα ίδια χρήματα βρίσκεις κανονική μοτοσυκλέτα με παραπάνω κυβικά (και άλογα)?
-
Πρίν παραγγείλω το Hornet σκεφτόμουν μήπως αγόραζα ένα scooter. Όμως διαπίστωσα οτι οι τιμές τους είναι λίγο εξωφρενικές. Πχ ένα σκούτερ 300 κυβικών με ABS φτάνει τα 5000 ευρώ. Τα μεγάλα σκούτερ 400-500 κυβικών μπορεί να ξεπεράσουν και τα 10 χιλιάρικα.
Ποιός ο λόγος λοιπόν να πάρεις σκούτερ όταν στα ίδια χρήματα βρίσκεις κανονική μοτοσυκλέτα με παραπάνω κυβικά (και άλογα)?
-
Πρίν παραγγείλω το Hornet σκεφτόμουν μήπως αγόραζα ένα scooter. Όμως διαπίστωσα οτι οι τιμές τους είναι λίγο εξωφρενικές. Πχ ένα σκούτερ 300 κυβικών με ABS φτάνει τα 5000 ευρώ. Τα μεγάλα σκούτερ 400-500 κυβικών μπορεί να ξεπεράσουν και τα 10 χιλιάρικα.
Ποιός ο λόγος λοιπόν να πάρεις σκούτερ όταν στα ίδια χρήματα βρίσκεις κανονική μοτοσυκλέτα με παραπάνω κυβικά (και άλογα)?
-
Μην ξεχνάς, πως τα σκούτερ στις μέρες μας απευθύνονται σε ανθρώπους που έχουν βαρεθεί το γιωταχί τους και το κόστος του ή σε κάποιους που θέλουν απλά να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τον κόσμο των 2 τροχών. Από αυτήν την άποψη τα σκούτερ (και οι τιμές τους) ΕΧΟΥΝ νόημα, απλά δεν υπάρχει λόγος (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη) να ξοδέψει κάποιος πάνω από 3000 € ή να πάρει πάνω από 150-200 κυβικά, για ένα σκούτερ που θα χρησιμοποιείται κατά 99% σε αστικό περιβάλλον ...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ποιός ο λόγος λοιπόν να πάρεις σκούτερ όταν στα ίδια χρήματα βρίσκεις κανονική μοτοσυκλέτα με παραπάνω κυβικά (και άλογα)?Περισσότερη άνεση και πρακτικότητα. Τίποτε άλλο.
-
και δεν μπλεκεις με συμπλεκτες, γκαζι - φρενο. Δε χρειαζεται κατι παραπανω για την πολη.
-
Οσον αφορα την τιμη, εγω το εχω πει σε αλλο τοπικ οπου μερικοι μου την ειπαν. Χρεωνεις (για τα παντα) οσο περισσοτερο μπορεις να χρεωσεις. Αφου πουλανε σαν ζεστα ψωμακια με τετοιες τιμες, γιατι να μην τα εχουν τοσο?
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
, απλά δεν υπάρχει λόγος (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη) να ξοδέψει κάποιος πάνω από 3000 € ή να πάρει πάνω από 150-200 κυβικά, για ένα σκούτερ που θα χρησιμοποιείται κατά 99% σε αστικό περιβάλλον ...+1000
Kαι μετά κρατάς το σκούτερ για το καθημερινό πάνε έλα και παίρνεις και ένα ducati για να ηρεμείς
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
, απλά δεν υπάρχει λόγος (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη) να ξοδέψει κάποιος πάνω από 3000 € ή να πάρει πάνω από 150-200 κυβικά, για ένα σκούτερ που θα χρησιμοποιείται κατά 99% σε αστικό περιβάλλον ...
+1000
Kαι μετά κρατάς το σκούτερ για το καθημερινό πάνε έλα και παίρνεις και ένα ducati μετα απο καμια 50αρια χρονια για να το κοιτας να κάθεται και να ηρεμείς
Fixed
-
-
Πράγματι τα scooter συγκριτικά με τις μηχανές είναι αρκετά ακριβότερα. Οι λόγοι είναι κυρίως αυτοί που αναφέρθηκαν, δλδ ότι είναι το νέο trend και πουλάνε πολύ αφού προσφέρουν άνεση και ευκολία, άρα χτυπάνε και την τιμή. Επιπλέον, το κόστος της μετάδοσης CVT είναι σημαντικά μεγαλύτερο από αυτό ενός απλού χειροκίνητου κιβωτίου και όσο ανεβαίνει η ιπποδύναμη και τα κυβικά τόσο πιο ακριβή γίνεται η κατασκευή κιβωτίου CVT που να ανταπεξέρχεται. Τέλος, ανεβάζει το κόστος η συνολική κατασκευή των μεγάλων scooter που έχουν πολλά πλαστικά πάνελς, πρίζες, θήκες κλπ.
-
Ακομα και τα μικρα σκουτερακια.Δειτε.Ενα gillera runner 50cc sport κανει 2.100.Ενα honda hornet 125cc κανει 2.200.Η με ενα innova.Το innova ειναι ποιο φτηνο απο το σκουτερ. Τα σκουτερακια παντος δεν πανε βημα σε σχεση με ενα 125cc.Το μονο καλο(μιλοντας για το συγκεκριμενο) ειναι οτι ειναι υγροψυκτο και οτι εχει upside down μπουκαλες μπροστα και η καταναλωση φυσικα...Οχι οτι καιει κατι λιγοτερο απο innova injection και απο cbf αλλα λεμε τωρα...
-
Εχοντας και σκουτερ και μικρη μηχανη και κανοντας πολλα χιλιομετρα εντος πολης εχω να πω οτι το σκουτερ ειναι μονοδρομος. Δεν ασχολουμαι συνεχεια να ανεβοκατεβαζω ταχυτητες και να με πονανε τα χερια και τα ποδια μου. Επισης δεν λερωνονται τα ποδια μου απο νερα, φοβερη ανεση, χωροι ευκολιες και παντα πρωτος (αν θελεις) στην κινηση η εκκινηση στην πολη, αν εχεις ενα απο τα μικρα 300αρια (π.χ. Aprilia sportcity).
Ειναι πιο ακριβα, αλλα το αξιζουν πλην καποιων υπερτιμημενων και σημαντικο ειναι οτι τα σκουτερ εχουν φερει πολλους καινουργιους ανθρωπους στον κοσμο των δυο τροχων η και τριων τροχων (Piaggio MP3 - Gilera Fuoco)! -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Οσον αφορα την τιμη, εγω το εχω πει σε αλλο τοπικ οπου μερικοι μου την ειπαν. Χρεωνεις (για τα παντα) οσο περισσοτερο μπορεις να χρεωσεις. Αφου πουλανε σαν ζεστα ψωμακια με τετοιες τιμες, γιατι να μην τα εχουν τοσο?Σωστός! Γενικά πάντως οι μοτοσυκλέτες όλων των ειδών είναι υπερτιμημένες. Πχ με τα 7,500 που έδωσα για το Hornet θα μπορούσα να πάρω ένα αξιοπρεπέστατο μικρό αυτοκίνητο.
Φαντάζομαι ο λόγος είναι οτι το κοινό που αγοράζει μοτοσυκλέτες είναι αφενός μικρότερο, αφετέρου πιό 'εξειδικευμένο', οπότε οι εταιρείες μπορούν να βάζουν μεγάλα περιθώρια κέρδους.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Οσον αφορα την τιμη, εγω το εχω πει σε αλλο τοπικ οπου μερικοι μου την ειπαν. Χρεωνεις (για τα παντα) οσο περισσοτερο μπορεις να χρεωσεις. Αφου πουλανε σαν ζεστα ψωμακια με τετοιες τιμες, γιατι να μην τα εχουν τοσο?
Σωστός! Γενικά πάντως οι μοτοσυκλέτες όλων των ειδών είναι υπερτιμημένες. Πχ με τα 7,500 που έδωσα για το Hornet θα μπορούσα να πάρω ένα αξιοπρεπέστατο μικρό αυτοκίνητο.
Φαντάζομαι ο λόγος είναι οτι το κοινό που αγοράζει μοτοσυκλέτες είναι αφενός μικρότερο, αφετέρου πιό 'εξειδικευμένο', οπότε οι εταιρείες μπορούν να βάζουν μεγάλα περιθώρια κέρδους.
Ισχύει, γενικώς τα δίκυκλα είναι πολύ πιο ακριβά από τα αυτοκίνητα αν το δεις αναλογικά.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πρίν παραγγείλω το Hornet σκεφτόμουν μήπως αγόραζα ένα scooter. Όμως διαπίστωσα οτι οι τιμές τους είναι λίγο εξωφρενικές. Πχ ένα σκούτερ 300 κυβικών με ABS φτάνει τα 5000 ευρώ. Τα μεγάλα σκούτερ 400-500 κυβικών μπορεί να ξεπεράσουν και τα 10 χιλιάρικα.Ποιός ο λόγος λοιπόν να πάρεις σκούτερ όταν στα ίδια χρήματα βρίσκεις κανονική μοτοσυκλέτα με παραπάνω κυβικά (και άλογα)?
Κανένα νόημα δεν έχουν. Κι εγώ Hornet πήρα και δεν έχω καμμιά τεράστια πείρα καθώς οδηγώ μόλις 5 χρόνια αλλά κανένα πρόβλημα Είναι καθαρά ψυχολογικό: κάποιοι απλά φοβούνται τις μηχανές και θεωρούν ότι με σκούτερ 'δεν θα σκοτωθούν' και άλλα τέτοια
(μιλάμε πάντα για τα πανάκριβα των 7000+++ ευρώ)
-
Όταν μετά από την Ducati αποφάσισα να πάρω ξανά δίτροχο, επέλεξα scooter (γιατί το ήθελα για την πόλη). Όμως πήγα σε ένα Piaggio 125 (κάπου στα 2.800 εάν θυμάμαι καλά) γιατί μεγαλύτερο για μένα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Άντε ένα 200άρι να ήταν λίγο πιο άνετο όταν είχα και συνεπιβάη, αλλά επειδή 90% των περιπτώσεων ήμουν μόνος μου, το 125 ήταν μια χαρά...
Οπότε θεωρώ ότι πάνω απο 3.000 ευρώ (άντε 3.500) δεν λέει καθόλου για scooter....
-
Αυτόματα μηχανάκια ,αυτόματα αυτοκίνητα ... Μην βραχουν τα πόδια , μην πιαστεί το χέρι Απο τον συμπλεκτη μη μη μη...
Ντιντιδες...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αυτόματα μηχανάκια ,αυτόματα αυτοκίνητα ... Μην βραχουν τα πόδια , μην πιαστεί το χέρι Απο τον συμπλεκτη μη μη μη...Ντιντιδες...
Ασε σε αυτο το φορουμ εχει παραγινει πια...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Αυτόματα μηχανάκια ,αυτόματα αυτοκίνητα ... Μην βραχουν τα πόδια , μην πιαστεί το χέρι Απο τον συμπλεκτη μη μη μη...
Ντιντιδες...
Ασε σε αυτο το φορουμ εχει παραγινει πια...
τα δικα σου ποδια/χερια ειναι ξεκουραστα
Τιμές scooter vs. τιμες μηχανής