Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Sedan Vs Hatchback
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Sedan Vs Hatchback
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    38
    65
    185
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pico last edited by

      Ανοίγω ένα poll προτίμησης ανάμεσα σε sedan και hatchback καλούπι!
      Η σύγκριση μπορεί να αφορά:
      -οδηγικά χαρακτηριστικά
      -αεροδυναμική
      -ομορφιά
      -χώρους
      -οτιδήποτε άλλο

      Είμαι υπέρμαχος των hatchback, γιατί έχω μεγαλώσει σχεδόν σε passat variant του '91 και κάθε άλλο σχήμα μου φαίνεται πολύ χαζό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pico last edited by

        Ανοίγω ένα poll προτίμησης ανάμεσα σε sedan και hatchback καλούπι!
        Η σύγκριση μπορεί να αφορά:
        -οδηγικά χαρακτηριστικά
        -αεροδυναμική
        -ομορφιά
        -χώρους
        -οτιδήποτε άλλο

        Είμαι υπέρμαχος των hatchback, γιατί έχω μεγαλώσει σχεδόν σε passat variant του '91 και κάθε άλλο σχήμα μου φαίνεται πολύ χαζό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pico last edited by

          Ανοίγω ένα poll προτίμησης ανάμεσα σε sedan και hatchback καλούπι!
          Η σύγκριση μπορεί να αφορά:
          -οδηγικά χαρακτηριστικά
          -αεροδυναμική
          -ομορφιά
          -χώρους
          -οτιδήποτε άλλο

          Είμαι υπέρμαχος των hatchback, γιατί έχω μεγαλώσει σχεδόν σε passat variant του '91 και κάθε άλλο σχήμα μου φαίνεται πολύ χαζό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            nonos last edited by

            Βαζεις δυσκολα..δυσκολα να επιλεξεις ξεκαθαρα..υπαρχουν παραδειγματα sedan που μονο κουτια δεν ειναι αλλα και απαραδεκτα hatchback..
            Σημαντικο επισης ειναι να εχει δημιουργηθει ενα αυτοκινητο απο την αρχη για hatchback ή sedan αντιστοιχα..
            Ας πουμε τα sedan του seg c ειναι ολα τους σχεδον ασχημα εννοω τα bora,c4 sedan,astra sedan κτλπ..και πιστευω οτι φορτωμενα ειναι χειροτερα σε σχεση με τα αντιστοιχα hatchback σε οτι αφορα την οδικη τους συμπεριφορα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • D
              doule last edited by

              Ο χρήστης nonos έγραψε:

              Σημαντικο επισης ειναι να εχει δημιουργηθει ενα αυτοκινητο απο την αρχη για hatchback ή sedan αντιστοιχα..
              Ας πουμε τα sedan του seg c ειναι ολα τους σχεδον ασχημα εννοω τα bora,c4 sedan,astra sedan κτλπ..

              +1
              Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω από τις φωτογραφίες του Suzuki Swift sedan...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                markvag last edited by

                Hatch ξεκάθαρα από εμένα, για όποιον θέλει να έχει έστω και την παραμικρή έννοια πρακτικότητας.

                Τα σεντάν έχουν συνήθως μικρά ανοίγματα στον χώρο αποσκευών και είναι σχετικά ρηχοί... Άρα παρόλο που πολλές φορές η ονομαστική χωρητικότητα είναι μεγάλη (και μεγαλύτερη από ένα hatch) συχνά καταλήγει να μην χωράνε περισσότερα πράγματα... Για εμένα οικογενειακό = hatch. Δεν μιλάω για επιπλέον δυνατότητες (ρίχνω καθίσματα και το κάνω βανάκι...).

                Χώρια που τα σεντάν έχουν και άλλα δύο μειονεκτήματα: Ένα πράγμα εξέχει από πίσω και δεν βλέπεις που τελειώνει (στο 5θ είναι συνήθως έστω και κατά τι πιο εύκολα τα πράγματα), ενώ ΔΕΝ έχουν πίσω υαλοκαθαριστήρα, που για εμένα είναι μεγάλη υπόθεση...

                Να μην αρχίσω με την εμφάνιση πολλών σεντάν, που προκαλούν εμετούς, διάρροιες και λοιπές παρενέργειες...

                Κάπου δεν έχει ξανασυζητηθεί αυτό όμως;;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dstou last edited by

                  Προσπαθώ να φανταστώ έναν υπέρμαχο των hatch να επιχειρεί να δικαιολογήσει την BMW 5 GT έναντι της κανονικής έκδοσης, και έναν λάτρη των sedan να υπεραμύνεται του Νισάν Tiida 4Θ.
                  Μην μπαίνετε τόσο εύκολα σε καλούπια και αδιέξοδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    pro_crossaro last edited by

                    Mπορεί να μεγάλωσα και να οδηγούσα για χρόνια μόνο hatch, αλλά εένα τα σεντάν μου αρέσουν. Εκτός εξαιρέσεων βέβαια.

                    Άσε που το IMPREZA μου άρεσε πιο πολύ παλιά. Τώρα μου θυμίζει σαξόραλο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      markvag last edited by

                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                      Προσπαθώ να φανταστώ έναν υπέρμαχο των hatch να επιχειρεί να δικαιολογήσει την BMW 5 GT έναντι της κανονικής έκδοσης,

                      Αυτο το έγκλημα κατά της ανθρωπότητας (5GT) το είχα ξεχάσει... Η μνήμη μου το είχε απωθήσει εκεί που πάνε οι άσχημες εικόνες που έχω δει (πχ μαζί με Thalia, Liana Sendan, κτλ... ).

                      Αναρρωτιέμαι ποιος Ρώσος θα πάρει την 5Gt αντί μίας 5touring...

                      Εντάξει, πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις...

                      Πχ το Tiida sedan είναι ο ορισμός του καλαίσθητου αυτοκινήτου για τον συνειδητοποιημένο (τυφλό και ανίκανο να οδηγήσει) καταναλωτή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Βρίσκω τα σεντάν ομορφότερα, αλλά μόνο όσα εξ'αρχής σχεδιάστηκαν έτσι. Δηλαδή η 159 και το 6 είναι δύο πανέμορφα αυτοκίνητα που ως σεντάν αναδεικνυουν περισσότερο τις γραμμές τους. Από την άλλη κάτι εμμετικά Thalia κλπ δεν θέλω καν να τα σχολιάσω. Οπότε είναι θέμα καθαρά σχεδίου και μεγέθους. Στις μεγαλύτερες κατηγορίες σεντάν δαγκωτό πάντως.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Αν και μερικά σεντάν είναι πανέμορφα (πχ 159) για μένα είναι ακόμα καλύτερα (και αισθητικά) στις hatchback εκδόσεις τους που τις λένε στέισον! Το ίδιο και για τα Audi, τις BMW 3άρες (οι πεντάρες μάλλον όχι), τις Mercedes C-class, οι Ε-class (σε κάποιες γενιές), Honda Accord και άλλα. Αντίθετα οι Jaguar σε στέισον είναι χάλια.

                          Ο χρήστης Αλλά όπως ο dstou σοφά έγραψε:
                          Μην μπαίνετε τόσο εύκολα σε καλούπια και αδιέξοδα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Αναλογα τις αναγκες σου και τις ικανοτητες σου σαν οδηγος.Αν αγορασεις σενταν θα ειναι δυσκολο να το κουμανταρεις αν εισαι πρωταρης οδηγος ενω εχοντας hatchback μπορεις να το κουμανταρεις ποιο ευκολα και ειναι και πολυ βολισκο στο παρκαρισμα.Εγω hatchback ψηφισα αλλα μου αρεσουν πολυ και τα sedan.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • A
                              arrowsfa1 last edited by

                              Οπτικά πάντα μου άρεσαν τα sedan περισσότερο. Μιλάω βέβαια για sedan με ωραίες καμπύλες και όχι για 'κουτιά'. Πάντως νομίζω ότι είναι αυτοκίνητα ελαφρώς πιο 'παππουδίστικα' if you get what I mean

                              Τα τελευταία χρόνια όμως έχω εκτιμήσει αφάνταστα και τα hatchback, ενώ μου τη δίνει απίστευτα που τα sedan δεν έχουν υαλοκαθαριστήρα πίσω. Εντάξει, όταν τρέχεις το τζάμι καθαρίζει από την ροή του αέρα, αλλά όταν είσαι στην πόλη, δε βλέπεις τίποτα.

                              Οπότε....ψηφίζω την τρίτη, ανύπαρκτη επιλογή, 'ανάλογα το αυτοκίνητο'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • A
                                ambient last edited by

                                hatchback δαγκωτό. Αρκετά πιο πρακτικό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  swift-b-p-m last edited by

                                  Ασφαλώς sedan.

                                  Πιο 'δεμμένο' δομικά και ,όταν είναι επιτυχώς σχεδιασμένο, αρκετά πιο καλλίγραμμο από το αντίστοιχο Hatch. Αχ αυτό το Mazda 3 sedan (πρώην & νυν)...

                                  Οκ υστερεί σε πρακτικότητα και άνοιγμα port-baggage, όμως αυτά εύκολα τα παρακάμπτω (προσωπικά).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    stavrosg last edited by

                                    Μη μου πειράζετε το θαύμα της αυτοκίνησης (Tiida) Είναι αυτό που όλοι θα θέλατε να είχατε κατά βάθος και γι'αυτό το ζηλεύετε

                                    Σοβαρά τώρα, μέχρι την κατηγορία C τα hatch κυριαρχούν, και όχι άδικα. Παραπάνω, το αυξημένο μέγεθος βοηθά πολύ την σχεδίαση του sedan, χωρίς να λείπουν ούτε εκεί οι εξαιρέσεις (π.χ. 156 Sportwagon)

                                    Ψήφος κι εμένα στο ανύπαρκτο 'αναλόγως του αυτοκινήτου'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      filandos last edited by

                                      ψηφίζω hatchback-station, κυρίως από πλευρά πρακτικότητας. Από πλευράς σχεδίασης νομίζω ότι έχει σχέση με το τι είχαν αρχικά στο μυαλό τους οι σχεδιαστές. Αν αρχικά σχεδίασαν ένα sedan, τότε το hatchback-station θα δίχνει άσχημο, και αντίστροφα. Να δώσω ένα παράδειγμα, οι προηγούμενες 3άρες BMW touring δίχνουν πιο άσχημες από την sedan, αλλά η καινούργια touring (Ε91) είναι σαφώς πιο ωραία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Στα μικρομεσαία προτιμώ τα πιο λειτουργικά και μοντέρνα 5θυρα από μια ... 'κουρσα'. Από sedan θα επέλεγα ίσως μόνο τα Lancer, Cruze και Octavia5.
                                        Στα μεσαία όμως μονόδρομος για μένα τα sedan ή εναλλακτικά SW και ίσως επιλεκτικά μόνο κάποια συγκεκριμένα 5θυρα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • S
                                          stanfromgreece last edited by

                                          Ο καθένας μας επιλέγει πιστεύω έχοντας στο μυαλό του ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο...ή τα αγαπημένα του αυτοκίνητα... έτσι δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι... υπάρχουν και αυτοκίνητα που εμφανισιακά το hatch από το sedan δεν διαφέρουν παρά ελλάχιστα... όπως και με το δικό μου! Εγώ πήρα το 5d για καθαρά πρακτικούς λόγους...και δεν έχει και μεγάλες διαφορές εξωτερικά από το 4d

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            megane98hp last edited by

                                            Είναι καθαρά θέμα αναγκών. Το θέμα ομορφιά πάει στον πάτο των κριτηρίων - για να μην πώ ότι ούτε που με απασχολεί. Αξιοζήλευτες επιδόσεις βρίσκεις απλόχερα και στα 2. Υπάρχουν στην αγορά πολλές επιλογές. Προσωρινά μπαίνω σε Hatch και με πιάνουν τα νεύρα μου. Λατρεύω τα Sedan. Νομίζω συνδιάζουν όλα όσα μπορεί να ψάχνεις ένας αγοραστής. Πρακτικότητα, επιδόσεις κλπ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr