-
Ανοίγω ένα poll προτίμησης ανάμεσα σε sedan και hatchback καλούπι!
Η σύγκριση μπορεί να αφορά:
-οδηγικά χαρακτηριστικά
-αεροδυναμική
-ομορφιά
-χώρους
-οτιδήποτε άλλοΕίμαι υπέρμαχος των hatchback, γιατί έχω μεγαλώσει σχεδόν σε passat variant του '91 και κάθε άλλο σχήμα μου φαίνεται πολύ χαζό.
-
Ανοίγω ένα poll προτίμησης ανάμεσα σε sedan και hatchback καλούπι!
Η σύγκριση μπορεί να αφορά:
-οδηγικά χαρακτηριστικά
-αεροδυναμική
-ομορφιά
-χώρους
-οτιδήποτε άλλοΕίμαι υπέρμαχος των hatchback, γιατί έχω μεγαλώσει σχεδόν σε passat variant του '91 και κάθε άλλο σχήμα μου φαίνεται πολύ χαζό.
-
Ανοίγω ένα poll προτίμησης ανάμεσα σε sedan και hatchback καλούπι!
Η σύγκριση μπορεί να αφορά:
-οδηγικά χαρακτηριστικά
-αεροδυναμική
-ομορφιά
-χώρους
-οτιδήποτε άλλοΕίμαι υπέρμαχος των hatchback, γιατί έχω μεγαλώσει σχεδόν σε passat variant του '91 και κάθε άλλο σχήμα μου φαίνεται πολύ χαζό.
-
Βαζεις δυσκολα..δυσκολα να επιλεξεις ξεκαθαρα..υπαρχουν παραδειγματα sedan που μονο κουτια δεν ειναι αλλα και απαραδεκτα hatchback..
Σημαντικο επισης ειναι να εχει δημιουργηθει ενα αυτοκινητο απο την αρχη για hatchback ή sedan αντιστοιχα..
Ας πουμε τα sedan του seg c ειναι ολα τους σχεδον ασχημα εννοω τα bora,c4 sedan,astra sedan κτλπ..και πιστευω οτι φορτωμενα ειναι χειροτερα σε σχεση με τα αντιστοιχα hatchback σε οτι αφορα την οδικη τους συμπεριφορα.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σημαντικο επισης ειναι να εχει δημιουργηθει ενα αυτοκινητο απο την αρχη για hatchback ή sedan αντιστοιχα..
Ας πουμε τα sedan του seg c ειναι ολα τους σχεδον ασχημα εννοω τα bora,c4 sedan,astra sedan κτλπ..+1
Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω από τις φωτογραφίες του Suzuki Swift sedan... -
Hatch ξεκάθαρα από εμένα, για όποιον θέλει να έχει έστω και την παραμικρή έννοια πρακτικότητας.
Τα σεντάν έχουν συνήθως μικρά ανοίγματα στον χώρο αποσκευών και είναι σχετικά ρηχοί... Άρα παρόλο που πολλές φορές η ονομαστική χωρητικότητα είναι μεγάλη (και μεγαλύτερη από ένα hatch) συχνά καταλήγει να μην χωράνε περισσότερα πράγματα... Για εμένα οικογενειακό = hatch. Δεν μιλάω για επιπλέον δυνατότητες (ρίχνω καθίσματα και το κάνω βανάκι...).
Χώρια που τα σεντάν έχουν και άλλα δύο μειονεκτήματα: Ένα πράγμα εξέχει από πίσω και δεν βλέπεις που τελειώνει (στο 5θ είναι συνήθως έστω και κατά τι πιο εύκολα τα πράγματα), ενώ ΔΕΝ έχουν πίσω υαλοκαθαριστήρα, που για εμένα είναι μεγάλη υπόθεση...
Να μην αρχίσω με την εμφάνιση πολλών σεντάν, που προκαλούν εμετούς, διάρροιες και λοιπές παρενέργειες...
Κάπου δεν έχει ξανασυζητηθεί αυτό όμως;;;;
-
Προσπαθώ να φανταστώ έναν υπέρμαχο των hatch να επιχειρεί να δικαιολογήσει την BMW 5 GT έναντι της κανονικής έκδοσης, και έναν λάτρη των sedan να υπεραμύνεται του Νισάν Tiida 4Θ.
Μην μπαίνετε τόσο εύκολα σε καλούπια και αδιέξοδα. -
Mπορεί να μεγάλωσα και να οδηγούσα για χρόνια μόνο hatch, αλλά εένα τα σεντάν μου αρέσουν. Εκτός εξαιρέσεων βέβαια.
Άσε που το IMPREZA μου άρεσε πιο πολύ παλιά. Τώρα μου θυμίζει σαξόραλο...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Προσπαθώ να φανταστώ έναν υπέρμαχο των hatch να επιχειρεί να δικαιολογήσει την BMW 5 GT έναντι της κανονικής έκδοσης,Αυτο το έγκλημα κατά της ανθρωπότητας (5GT) το είχα ξεχάσει... Η μνήμη μου το είχε απωθήσει εκεί που πάνε οι άσχημες εικόνες που έχω δει (πχ μαζί με Thalia, Liana Sendan, κτλ... ).
Αναρρωτιέμαι ποιος Ρώσος θα πάρει την 5Gt αντί μίας 5touring...
Εντάξει, πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις...
Πχ το Tiida sedan είναι ο ορισμός του καλαίσθητου αυτοκινήτου για τον συνειδητοποιημένο (τυφλό και ανίκανο να οδηγήσει) καταναλωτή.
-
Βρίσκω τα σεντάν ομορφότερα, αλλά μόνο όσα εξ'αρχής σχεδιάστηκαν έτσι. Δηλαδή η 159 και το 6 είναι δύο πανέμορφα αυτοκίνητα που ως σεντάν αναδεικνυουν περισσότερο τις γραμμές τους. Από την άλλη κάτι εμμετικά Thalia κλπ δεν θέλω καν να τα σχολιάσω. Οπότε είναι θέμα καθαρά σχεδίου και μεγέθους. Στις μεγαλύτερες κατηγορίες σεντάν δαγκωτό πάντως.
-
Αν και μερικά σεντάν είναι πανέμορφα (πχ 159) για μένα είναι ακόμα καλύτερα (και αισθητικά) στις hatchback εκδόσεις τους που τις λένε στέισον! Το ίδιο και για τα Audi, τις BMW 3άρες (οι πεντάρες μάλλον όχι), τις Mercedes C-class, οι Ε-class (σε κάποιες γενιές), Honda Accord και άλλα. Αντίθετα οι Jaguar σε στέισον είναι χάλια.
Ο χρήστης Αλλά όπως ο dstou σοφά έγραψε:
Μην μπαίνετε τόσο εύκολα σε καλούπια και αδιέξοδα. -
Αναλογα τις αναγκες σου και τις ικανοτητες σου σαν οδηγος.Αν αγορασεις σενταν θα ειναι δυσκολο να το κουμανταρεις αν εισαι πρωταρης οδηγος ενω εχοντας hatchback μπορεις να το κουμανταρεις ποιο ευκολα και ειναι και πολυ βολισκο στο παρκαρισμα.Εγω hatchback ψηφισα αλλα μου αρεσουν πολυ και τα sedan.
-
Οπτικά πάντα μου άρεσαν τα sedan περισσότερο. Μιλάω βέβαια για sedan με ωραίες καμπύλες και όχι για 'κουτιά'. Πάντως νομίζω ότι είναι αυτοκίνητα ελαφρώς πιο 'παππουδίστικα' if you get what I mean
Τα τελευταία χρόνια όμως έχω εκτιμήσει αφάνταστα και τα hatchback, ενώ μου τη δίνει απίστευτα που τα sedan δεν έχουν υαλοκαθαριστήρα πίσω. Εντάξει, όταν τρέχεις το τζάμι καθαρίζει από την ροή του αέρα, αλλά όταν είσαι στην πόλη, δε βλέπεις τίποτα.
Οπότε....ψηφίζω την τρίτη, ανύπαρκτη επιλογή, 'ανάλογα το αυτοκίνητο'
-
hatchback δαγκωτό. Αρκετά πιο πρακτικό.
-
Ασφαλώς sedan.
Πιο 'δεμμένο' δομικά και ,όταν είναι επιτυχώς σχεδιασμένο, αρκετά πιο καλλίγραμμο από το αντίστοιχο Hatch. Αχ αυτό το Mazda 3 sedan (πρώην & νυν)...
Οκ υστερεί σε πρακτικότητα και άνοιγμα port-baggage, όμως αυτά εύκολα τα παρακάμπτω (προσωπικά).
-
Μη μου πειράζετε το θαύμα της αυτοκίνησης (Tiida) Είναι αυτό που όλοι θα θέλατε να είχατε κατά βάθος και γι'αυτό το ζηλεύετε
Σοβαρά τώρα, μέχρι την κατηγορία C τα hatch κυριαρχούν, και όχι άδικα. Παραπάνω, το αυξημένο μέγεθος βοηθά πολύ την σχεδίαση του sedan, χωρίς να λείπουν ούτε εκεί οι εξαιρέσεις (π.χ. 156 Sportwagon)
Ψήφος κι εμένα στο ανύπαρκτο 'αναλόγως του αυτοκινήτου'
-
ψηφίζω hatchback-station, κυρίως από πλευρά πρακτικότητας. Από πλευράς σχεδίασης νομίζω ότι έχει σχέση με το τι είχαν αρχικά στο μυαλό τους οι σχεδιαστές. Αν αρχικά σχεδίασαν ένα sedan, τότε το hatchback-station θα δίχνει άσχημο, και αντίστροφα. Να δώσω ένα παράδειγμα, οι προηγούμενες 3άρες BMW touring δίχνουν πιο άσχημες από την sedan, αλλά η καινούργια touring (Ε91) είναι σαφώς πιο ωραία.
-
Στα μικρομεσαία προτιμώ τα πιο λειτουργικά και μοντέρνα 5θυρα από μια ... 'κουρσα'. Από sedan θα επέλεγα ίσως μόνο τα Lancer, Cruze και Octavia5.
Στα μεσαία όμως μονόδρομος για μένα τα sedan ή εναλλακτικά SW και ίσως επιλεκτικά μόνο κάποια συγκεκριμένα 5θυρα! -
Ο καθένας μας επιλέγει πιστεύω έχοντας στο μυαλό του ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο...ή τα αγαπημένα του αυτοκίνητα... έτσι δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι... υπάρχουν και αυτοκίνητα που εμφανισιακά το hatch από το sedan δεν διαφέρουν παρά ελλάχιστα... όπως και με το δικό μου! Εγώ πήρα το 5d για καθαρά πρακτικούς λόγους...και δεν έχει και μεγάλες διαφορές εξωτερικά από το 4d
-
Είναι καθαρά θέμα αναγκών. Το θέμα ομορφιά πάει στον πάτο των κριτηρίων - για να μην πώ ότι ούτε που με απασχολεί. Αξιοζήλευτες επιδόσεις βρίσκεις απλόχερα και στα 2. Υπάρχουν στην αγορά πολλές επιλογές. Προσωρινά μπαίνω σε Hatch και με πιάνουν τα νεύρα μου. Λατρεύω τα Sedan. Νομίζω συνδιάζουν όλα όσα μπορεί να ψάχνεις ένας αγοραστής. Πρακτικότητα, επιδόσεις κλπ
Sedan Vs Hatchback