-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Bελτιωση 1ου σταδιου απο oettinger σε twincharger. Oμαλοτερες καμπυλες, χωρις 'κενα' , 'σκαλοπατια' της stock μορφης...
Κοστος 1200ευρωΔηλαδή μου λες ότι είναι ομαλότερες (αφού δεν έχει τα σκαλοπατάκια - τα οποία εγώ δεν έχω διαπιστώσει στον μαμά 160άρι κινητήρα τουλάχιστον που έχω οδηγήσει σε Golf 6) και το αμάξι δε χαζοσπινιάρει πλέον (λόγω υψηλής ροπής) και ότι δεν έχει θέμα στις στροφές (γιατί λόγω lag στα 'ψηλά' + πάτα-άσε-πάτα σε στροφή ξεμένεις από δύναμη για κάποιο μικρό διάστημα, που με το εργοστασιακό δεν 'ξεμένεις') ?
Επίσης τα φρένα του είναι (το ίδιο) επαρκή με την έξτρα ιπποδύναμη... (μην πάμε πιο μακρυά σε δίσκο-πλατό κτλ)
Και όλα αυτά με 1200€.
Μάλιστα.Επίσης εντελώς φιλικά και τελευταία φορά που στο γράφω: ξεκόλλα με τις εγγυήσεις.
Εγγύηση σου δίνει για το πρόγραμμα. Αυτό υποχρεώνεται να σου δώσει βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας και αυτό σου δίνει.-
Για turbo ή και compressor, μετάδοση (Σασμάν, δίσκος-πλατό κτλ), αν γίνει κάτι (που δύσκολο να γίνει σε Light tuning καταστάσεις αλλά μπορεί να είσαι ο άτυχος με το ελαφρώς προβληματικό εξάρτημα το οποίο έχει μικρότερες αντοχές), θα αλληλοκοιτιέστε.
Μπορείς να ρωτήσεις και στην oettinger αν θες (που την έφερες και ως παράδειγμα).
Μπορεί προφορικά να σου εγγυάται και το αμάξι του γείτονα. **Γραπτώς **τι σου δίνει. (αν έχεις και την γραπτή εγγύηση, θα ήθελα να τη δω-διαβάσω by-the way)
Αν όντως σου δίνει αυτή τη γραπτή εγγύηση (και την ποστάρεις εδώ μέσα ), πραγματικά θα είμαι ο πρώτος που θα γράψω ότι έλεγα μλκιες. (Αλλά μέχρι τότε... )και για να έχεις μία αίσθηση, κι εμένα μου λέγανε ότι δεν θα έχει διαφορά (θα είναι σα να πήρα το 2.0Τ) και ότι απλώς θα φουσκώσει η καμπύλη ροπής και δε θα 'κρεμάει' κοντά στον κόφτη και μπλα-μπλα-μπλα, αλλά στην πράξη και ζώντας το κάθε μέρα, ανακάλυψα ότι τελικά δεν είναι έτσι και δεν είναι όλα τόσο απλά όσο στα παρουσίαζαν. Άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη.
Δις ιζ δε λαστ ποστ αμπαουτ δατ, γιατί έχουμε ξεφύγει από το θέμα τελείως για ακόμα μία φορά σε ένα ακόμα topic μέσα σε λίγες μόλις μέρες.Καλή συνέχεια στην κουβέντα.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μορφέα σε ποιούς γίνεται ακριβώς αυτό τόσα χρόνια;
Πχ το Α4 120 με το 160 έχουν σημαντικές διαφορές πέρα από το πρόγραμμα στον κινητήρα. Το έψαχνε συνάδελφος για εταιρικό.
Τα δε προγράμματα στους λοιπούς TFSI πάντα έδιναν άλογα αλλά όχι με τη γραμμικότητα του μαμά μοτέρ. Απ' όσο έχω δει διαγράμματα δυναμομέτρησης.Έχει βγει ποτέ κατασκευαστής να πει ότι 'ορίστε ο τρόπος να πάρετε αυτό που πουλάω 5.000 παραπάνω, μόνο με 1.000 ευρώ';
Το νούμερο σαν ιπποδύναμη μπορεί να έρχεται αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το ακριβότερο εργοστασιακό, είτε μηχανολογικά είτε σε θέμα συμπεριφοράς κινητήρα.Μη μου πεις μόνο πάλι ότι όσοι έβαλαν πρόγραμμα είδαν το φως του Κυρίου γιατί δεν σχολιάζω αυτό.
Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο ένα 'χιλιαρικάκι' στον βελτιωτή μπορεί να εξισώσει δυο μοντέλα σε θέματα γραμμικότητας-κατανάλωσης για να μην μπούμε σε θέματα αξιοπιστίας.ΥΓ: Κάτι είχε πει ο Fanis για την 1 ότι ψάχνουν κάποιοι βελτιωτές-αντιπρόσωποι να 'σπάσουν' τον εγκέφαλο της 116 για να βάλουν το εργοστασιακό πρόγραμμα της 118 ή θυμάμαι λάθος;
Δεν υπάρχει γενικός κανόνας... διαφορετικοί κινητήρες, διαφορετικές περιπτώσεις.
Ναι υπάρχουν περιπτώσεις που σε φαινομενικά ίδιους κινητήρες οι διαφορές σε σωθικά και περιφεριακά είναι μεγάλες... όπως και άλλες που είναι μικρές εως ενύπαρκτες...
Ούτε δεν έχω σκοπό να παρουσιάσω το οποιοδήποτε πρόγραμμα σαν Άγιο Δισκοπότηρο...
Το αυτό και στο θέμα της απόδοσης... υπάρχουν περιπτώσεις που το αποτέλεσμα δεν είναι και ότι γραμμικοτερο... όπως υπάρχουν και άλλες που είναι, αν όχι καλύτερο, το ίδιο γραμμικό με πρίν.Bελτιωση 1ου σταδιου απο oettinger σε twincharger. Oμαλοτερες καμπυλες, χωρις 'κενα' , 'σκαλοπατια' της stock μορφης...
Δηλαδή μου λες ότι είναι ομαλότερες (αφού δεν έχει τα σκαλοπατάκια - τα οποία εγώ δεν έχω διαπιστώσει στον μαμά 160άρι κινητήρα τουλάχιστον που έχω οδηγήσει σε Golf 6) και το αμάξι δε χαζοσπινιάρει πλέον (λόγω υψηλής ροπής) και ότι δεν έχει θέμα στις στροφές (γιατί λόγω lag στα 'ψηλά' + πάτα-άσε-πάτα σε στροφή ξεμένεις από δύναμη για κάποιο μικρό διάστημα, που με το εργοστασιακό δεν 'ξεμένεις') ?
Το χαζοσπινάρισμα δεν έχει να κάνει με την καμπύλη αλλά με την παραπάνω δύναμη...
Επίσης το lag είναι συνήθως μικρότερο στο remap απο το μεγαλύτερο μοντέλο λόγω μικρότερης τουρμπίνας (αν μιλάμε για ίδιο κυβισμό)... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Το χαζοσπινάρισμα δεν έχει να κάνει με την καμπύλη αλλά με την παραπάνω δύναμη...
To χαζοσπινιάρισμα δεν υπάρχει τόσο έντονο στο μεγαλύτερο αδερφάκι (ή τουλάχιστον όχι σε τόσο έντονο βαθμό) και ο λόγος είναι η ομαλότερη καμπύλη ροπής.
Επίσης το lag είναι συνήθως μικρότερο στο remap απο το μεγαλύτερο μοντέλο λόγω μικρότερης τουρμπίνας (αν μιλάμε για ίδιο κυβισμό)...
βασικά το lag είναι μεγαλύτερο γιατί μέχρι να σηκώσεις την ζητούμενη πίεση (όπου στη μία περίπτωση -εργοστάσιο- είναι 0,3bar ενώ στην άλλη 0,8ar -βελτιωμένο-)...?
Τελοσπάντων. offtopic.ΥΓ: δε λέω ότι είναι κακό να βελτιώνουμε (με ή χωρίς '') το αμάξι μας αλλά το θέμα είναι να γίνεται συνειδητά και γνωρίζοντας τι θυσιάζεις όταν κάνεις αυτή την επιλογή.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
To χαζοσπινιάρισμα δεν υπάρχει τόσο έντονο στο μεγαλύτερο αδερφάκι (ή τουλάχιστον όχι σε τόσο έντονο βαθμό) και ο λόγος είναι η ομαλότερη καμπύλη ροπής.Το μεγαλύτερο αδερφάκι του έχει την ίδια ροπή με το remaped ή μικρότερη...? Για τι αυτοκίνητο μιλάμε και τι νούμερα...?
βασικά το lag είναι μεγαλύτερο γιατί μέχρι να σηκώσεις την ζητούμενη πίεση (όπου στη μία περίπτωση -εργοστάσιο- είναι 0,3bar ενώ στην άλλη 0,8ar -βελτιωμένο-).
Αυτό που λες είναι το spool της τουρμπίνας μέχρι να φτάσει την requested πίεση, δεν σε αφήνει ξεκρέμαστο εκείνη την ώρα, απλά συνεχίζει να ανεβάζει πέραν του εργοστασικού request...
Το lag είναι η καθυστέρηση στο να ξεκινήσει η παραπάνω διαδικασία απο idle κατάσταση και έχει να κάνει με το μέγεθος/αδράνεια της φτερωτής... -
-
πιο βαρετη πεθαινει..
-
Η λευκη κατι παει να πει.
Το estoril μπλε τα σπαει! Απλα!
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Η ανθρακί μου άρεσε, ειδικά με αυτόν τον συνδυασμό καθισμάτων, αλλά σα το μπλε δεν έχει.
-
Στο Αγγλικο Configuration εντωμεταξυ, εχει ενα απιστευτο μπλε, για εμενα πιο ωραιο και απο το Estoril...
Eιναι στα Individual χρωματα της Bmw και χρεωνεται με διπλασια τιμη απο τα απλα μεταλλικα, αλλα νομιζω οτι αξιζει.
Προκειται για το Tanzanite blue...H αποχρωση του ειναι αναμεσα στο πιο ανοιχτο Estoril Blue, και το πιο σκουροχρωμο και 'επισημο' Imperial Blue...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Η λευκη κατι παει να πει.Το estoril μπλε τα σπαει! Απλα!
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
+1000 Estoril blue II με M-Pack
-
Έχω μια bmw 320 coupe 2009 και παρατηρώ το εξής..
Κατά το παρκάρισμα όπου στρέφω το τιμόνι δεξιά ή αριστερά ανάλογα, 1,5 και 2 στροφές , ακούω ένα τρίξιμο μέσα στη καμπίνα από το τιμόνι. -
Σε λάθος θέμα είσαι.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ειδα για πρωτη φορα χθες σ ενα βενζιναδικο στο Πικερμι απο κοντα την F30 σε λευκο.. Τα χω ξαναγραψει αλλα το αμαξι ειναι και πολυ
-
Εχει ο Σφακιανακης 2 328i, η μια φτανει στα 65.000 ευρω. Εχει κανει καποιος test drive;
-
Ποιος Σφακιανάκης λες? Σήμερα που πέρασα από αυτόν στο Μαρούσι έχει μία καφετί 328. Αυτή η γαμψή μούρη δεν χωνεύεται με τίποτα. Συνολικά φαίνεται εξαιρετικό αυτοκίνητο πάντως.
-
Αυτος στην Κηφισιας. Αυτη η καφε εχει διαφορα εξτρας και παει στα 65. Πισω απο αυτη ειναι ενα αλλο πιο φθηνο αλλα οχι καλα εξοπλισμενο.
Ο πωλητης στην κοσμαρα του, ουτε εχει ακουσει για κριση...
-
Μέσα στα έξτρα της προφανώς δεν ήταν το Μ-πακ ε? Φαντάζομαι δεν έχει αυτόν τον προφυλακτήρα το Μ-πακ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μέσα στα έξτρα της προφανώς δεν ήταν το Μ-πακ ε? Φαντάζομαι δεν έχει αυτόν τον προφυλακτήρα το Μ-πακ.Οχι, αυτοματο και σπορ καθισματα. Το modern ειναι.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ο πωλητης στην κοσμαρα του, ουτε εχει ακουσει για κριση...Ναι, είναι όλοι τους καλά εκπαιδευμένοι. Δεν το βγάζουν προς το πελάτη. Εμένα μου λέει...(και με σοβαρό ύφος) 'τσάμπα βγήκε...45 με τις εκπτώσεις'!
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ο πωλητης στην κοσμαρα του, ουτε εχει ακουσει για κριση...
Ναι, είναι όλοι τους καλά εκπαιδευμένοι. Δεν το βγάζουν προς το πελάτη. Εμένα μου λέει...(και με σοβαρό ύφος) 'τσάμπα βγήκε...45 με τις εκπτώσεις'!
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
45€υρω?? επρεπε να ρωτησεις
BMW 3-Series 2012 - F30/F32