-
ναι οντως εκει ολως τυχαιως πεταγονται γυφτακια απο το πουθενα..ειδικα στα λιοσια στις εργατικες..
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν το καημένο το κοριτσάκι το χτύπαγε κάποιος άλλος με το αυτοκίνητό του θα γινόταν αυτή η βαβούρα στο Μενίδι; Δεν νομίζω...
Οταν εμπλεκονται γυφτοι το ιδιο θα γινοταν.Δεν ειναι η πρωτη φορα που το κανουν.Τον αλλον στην Νεα Κιο του εσπασαν το κεφαλι αφου εκαψαν το αμαξι του οταν χτυπησε ενα παιδακι που παλι πεταχτηκε στον δρομο .
Εσείς εκεί στην Τρίπολη να προσέχετε (βλέπε Τζίβα και όπισθεν Σακελλαράκου)!!!!!
-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Αν το καημένο το κοριτσάκι το χτύπαγε κάποιος άλλος με το αυτοκίνητό του θα γινόταν αυτή η βαβούρα στο Μενίδι; Δεν νομίζω...
Οταν εμπλεκονται γυφτοι το ιδιο θα γινοταν.Δεν ειναι η πρωτη φορα που το κανουν.Τον αλλον στην Νεα Κιο του εσπασαν το κεφαλι αφου εκαψαν το αμαξι του οταν χτυπησε ενα παιδακι που παλι πεταχτηκε στον δρομο .
Εσείς εκεί στην Τρίπολη να προσέχετε (βλέπε Τζίβα και όπισθεν Σακελλαράκου)!!!!!
Τα ξερω ολα αυτα.
Ειδικα βραδυ που περπατανε στον δρομο και δεν τους βλεπεις με τιποτα . -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν υπαρχει νομοθεσια. Τις μεγαλυτερες παραβασεις τις κανουν τα μπατσικα και χωρις φαρο μαλιστα. Απλα τα τσουτσεκακια που εχουν τωρα στολη και το παιζουν μαγκες πριν μερικα χρονια ετρωγαν φαπες.
Ναι, ok.
Όλα αυτά όμως τι σχέση έχουν με την συγκεκριμένη περίπτωση; Ο άνθρωπος έκανε μια παράβαση (150 σε όριο 90) και το παραδέχτηκε. Το ότι κατά την γνώμη του δεν είναι σοβαρή, ή επικίνδυνη δεν έχει καμία απολύτως σημασία και αλίμονο αν οι αστυνομικοί ήταν υποχρεωμένοι να λαμβάνουν υπόψη τις δικές μας επιφυλάξεις για την χρησιμότητα ενός νόμου πριν εφαρμόσουν τον ΚΟΚ.
Θα σας πρότεινα να ρίξετε μία ματιά σε αυτό το άρθρο.
Δεν ξέρω κατά πόσο ο συγγραφέας του είναι προκατειλημμένος με κάποια πολιτική παράταξη και τί συμφέροντα έχει, αλλά προσφέρει τροφή για σκέψη.http://www.apogevmatini.gr/?p=53370
Ξαναλέω πως το σημείο του συμβάντος, ήταν κάτω από τη γέφυρα της Μεταμόρφωσης στην Εθνική Οδό..
Επίσης, επισημαίνω και πάλι πως το όριο στο σημείο εκείνο είναι 90χλμ/ώρα, τη στιγμή που υπάρχουν 3 λωρίδες+ΛΕΑ..
Μια σύγκριση, που ίσως να μην έχει και νόημα, είναι πως 90χλμ, είναι το όριο στο μεγαλύτερο μέρος της Αθηνών-Πατρών, δηλαδή σε δρόμο χωρίς ενδιάμεσο διάζωμα, με μια λωρίδα κυκλοφορίας και τη ΛΕΑ που χρησιμοποιείται ως λωρίδα κυκλοφορίας από τα αργά και μεγάλα οχήματα ..Το παράδοξο και το σημείο αντίρρησης μου, είναι ότι 100 μέτρα πριν με σταματήσει άλλαζε το όριο από 120 σε 90 και ο λόγος που δεν έκοψα (φυσικά και δε λέω ότι θα πήγαινα με 90, αλλά σίγουρα δε θα πήγαινα 150 αφού έπρεπε να είμαι έτοιμος για ενδεχόμενο εμπόδιο στην παρατεταμένη αριστερή, κάτω από την Αττική Οδό), ήταν το ίδιο το περιπολικό το οποίο αρχικά ούτε καν κατάλαβα, όταν αντιλήφθηκα την παρουσία του, ότι ερχόταν για εμένα γιατί πραγματικά δεν προκάλεσα με κανέναν τρόπο πέραν της 'τσιμπημένης' ταχύτητας, που ήταν κατά 20-30χλμ μεγαλύτερη από εκείνη των αυτοκινήτων της μεσαίας λωρίδας, μιας και έκανα αυτό που θεώρησα ασφαλέστερο προκειμένου να του ανοίξω δρόμο και να μη δημιουργήσω πρόβλημα στη μεσαία λωρίδα.. εκείνο που μου πέρασε από το μυαλό, ήταν ότι το είχαν καλέσει κάπου.
Ελπίζω να μην τύχει σε κανέναν σας, ενώ γίνονται όλα αυτά με τις απεργίες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και ενώ η δουλειά σας εξαρτάται από τη δυνατότητά σας να μετακινείστε με το αυτοκίνητο, να μείνετε χωρίς δίπλωμα για 2 μήνες γιατί σε Εθνική οδό με 3 λωρίδες+ΛΕΑ, χωρίς μπαλώματα και κακοτεχνίες, με ανύπαρκτη κίνηση και υγρασία, κινηθήκατε με 150 χλμ/ώρα..
Ίσως τελικά να σκέφτομαι πολύ λάθος..
-
Γνώμη μου: Το μεγαλύτερο λάθος στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι επιμένεις ότι κακώς σε έγραψαν. Από την στιγμή που είσαι παραβάτης (και είσαι παραβάτης για ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα, όχι για 20 και 30 πάνω από το όριο), γιατί το κουράζουμε; Πλην Γερμανίας δεν θα βρεις καμία χώρα του κόσμου που να ανέχεται πάνω από 130 χλμ την ώρα στους αυτοκινητόδρομους της και αυτό όχι παντού. Και λάβε υπόψη ότι στο εξωτερικό δεν χαρίζονται όσο εύκολα οι δικοί μας για 10 και 20 χλμ πάνω από το όριο.
Δεν είσαι ο πρώτος ή ο τελευταίος που δέχτηκε κλήση σε αυτοκινητόδρομο. Στο μέλλον θα πηγαίνεις πιο αργά.
-
ειναι απο τις κλησεις που δε προκειται να φαω ποτε,αυτη και η κληση για ζωνη:P
απο τοτε που ακριβηνε η βενζινη,παω αργα και σταθερα με ~90,5η και 2000-2500 στροφες -
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Συγγνώμη φίλε και αν μου επιτρέπεις, αλλά όλο αυτό το κατεβατό για ποιόν λόγο; Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του 'κρίνω εγώ' τί μπορεί να επιτραπεί και τί όχι. Η νομοθεσία είναι σαφέστατη. Το να παρανομήσεις είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου και φυσικά είναι υποχρέωση των κρατικών αρχών (εν προκειμένω του πληρώματος του περιπολικού) να σου βεβαιώσει την παράβαση. Ρίσκαρες και παρανόμησες και τώρα αντιμετωπίζεις τις συνέπειες της πράξης σου. Κι αντί να κάνεις (να κάνω-να κάνουμε) την αυτοκριτική σου, κλείνεις το κείμενό σου με κλασσικές νεοελληνικές ατάκες ('τώρα που δε θα έχω δίπλωμα, οι δρόμοι θα είναι πιο ασφαλείς..')...
το περιπολικο που πηγαινε μαλλιοκουβαρα τι λογο ειχε? αν ειχε να παει σε καποιο επειγον σιγουρα δε θα χε ασχοληθει μαζι του.. να τον ψαρωσουν ηθελαν, ή απλα μπορει να ακολουθουσαν τη συνηθη τακτικη τους να γραφουν τον κοκ στα @@ τους και ειπαν να κοψουν και μια κληση..
εσυ απο οτι καταλαβαινω συμφωνεις με το να πηγαινουν του σκοτωμου τα μπατσικα και να ενοχλουν τον υπολοιπο κοσμο?
εμενα προσωπικα εχουν παει να με προκαλεσουν αρκετες φορες οι μουσχαροι με τα octavia να τα ανοιξουμε για να με γραψουν λιγο παρακατω..
οσο για το σημερινο στο Μενιδι , ειδαμε ακομα μια φορα ποσο σεβονται τον κοκ μερικα οργανα..
και ακουσα και την απαραδεκτη πιπα στις ειδησεις, οτι αυτα συμβαινουν και μπορει να εχει ευθυνη και ο πεζος, ενα κοριτσακι 7 χρονων δηλαδη
Φιλαράκι κάπου τα έχεις μπερδέψει. Όσον αφορά το περιστατικό με τον φίλο και την κλήση, ο καθένας τα βλέπει τα πράγματα όπως αυτός νομίζει... Την κοινή λογική όμως καλό θα είναι να την αποδεχόμαστε όλοι...
Τώρα για το τροχαίο στο Μενίδι μάλλον απαντάς ως προκατειλημένος με τους μπάτσους. Έβγαλες και πόρισμα για το ποιός είναι ο υπαίτιος... Άραγε δεν έχει τύχει ποτέ σε εσένα ή σε κάποιον γνωστό σου να εμπλακείς σε τροχαίο; Δεν σου έχει πεταχτεί ποτέ πεζός; Δηλαδή στην συγκεκριμένη περίπτωση φταίει ο οδηγός της μηχανής. Γιατί όμως; Επειδή είναι αστυνομικός; Ήμαρτον!!! Αν το καημένο το κοριτσάκι το χτύπαγε κάποιος άλλος με το αυτοκίνητό του θα γινόταν αυτή η βαβούρα στο Μενίδι; Δεν νομίζω...
Όλοι οδηγοί είμαστε, γι'αυτό καλό θα είναι να μην αναπαράγουμε παράλογα πράγματα...δεν ειπα οτι παρανομως του την εβαλαν , ειχαν δικαιολογια να τη βαλουν το θεμα ειναι ο τροπος που λειτουργησαν και το χω δει καμποσες φορες το εργακι
οσο για το αλλο , εχω εμπλακει σε πολυ περισσοτερα τροχαια απο το μεσο οδηγο , χωρις ομως να τραυματισω κανεναν
(εκτος απο τον εαυτο μου)ουτε γατακι δεν εχω πατησει , συνεπως δε μου λεει κατι η 'ευθυνη του πεζου'
ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΕΖΟ!!! μπορουμε να το κανουμε , αλλιως να παιρνουμε το λεωφορειο ή να μενουμε στα χωρια μας -
Πέρα από τον αριθμό των τροχαίων στα οποία έχεις εμπλακεί, υπάρχουν και οι νόμοι της φυσικής τους οποίους δεν μπορείς να παραβλέψεις όταν αντιμετωπίζεις πεζό. Αν πεταχτεί μπροστά σου, δεν μπορείς να τον αποφύγεις . & -
Φαντάσου ότι κατεβαίνεις την Κηφισίας στην αριστερή λωρίδα με 70χαώ (για να είσαι νόμιμος) κι ο πεζός που περιμένει στο φανάρι στο Υγεία πάνω στη διαχωριστική λωρίδα για να πάει είτε στο ένα πεζοδρόμιο είτε στο άλλο. Ξαφνικά χάνει την ισορροπία του και πέφτει μπροστά σου. Δεν πα να είσαι κι ο Σουμάχερ, ΔΕΝ μπορείς να τον αποφύγεις. Σκέψου το ίδιο σκηνικό με παιδάκι που το κρατάει η μητέρα του και ξεφεύγει. Πώς θα το αποφύγεις; Ή ρίχνεις την ταχύτητά σου στα 20χαώ κινούμενος στην Κηφισίας στην αριστερή λωρίδα (από τις 3) όταν περνάς δίπλα από πεζούς στη διαχωριστική νησίδα; Υπάρχουν δεκάδες παραπλήσια σκηνικά που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να αποφύγεις τη μ@λ@κί@ του ενήλικου πεζού ή την ανωριμότητα του ανήλικου πεζού (σε συνδυασμό με την ανευθυνότητα του ενήλικα συνοδού). Ζεις με το ενδεχόμενο ή κυκλοφορείς με το λεωφορείο. -
Με αυτη τη λογικη θα ειχα ξεκλειρισει οικογενειες ολοκληρες...
Η λογικη μου ειναι απλη, βλεπω τι συμβαινει (πολυ) μπροστα μου? Παω με 200, δε βλεπω? Παω σαν κοτα με το ποδι να χαιδευει φρενο
Με εχουν κατηγορησει μαλιστα συμφορουμιτες οτι παω φρεναριστος και οντως αλλαζω πολυ συχνα τακακια , αλλα επειδη ξερω απο πρωτο χερι τι παει να πει ατυχημα προσεχω οσο δε παει και απαιτω ολοι να κανουν το ιδιο
Μαλακιες κανω οπου ειμαι μονος μου και εκει ειναι που με γραφουν..
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
-
Γιώργο δεν είναι έτσι φίλε. Αν σου πεταχτεί άνθρωπος στα 3 μέτρα δεν θα προλάβεις καν να τον δεις...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Γνώμη μου: Το μεγαλύτερο λάθος στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι επιμένεις ότι κακώς σε έγραψαν. Από την στιγμή που είσαι παραβάτης (και είσαι παραβάτης για ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα, όχι για 20 και 30 πάνω από το όριο), γιατί το κουράζουμε; Πλην Γερμανίας δεν θα βρεις καμία χώρα του κόσμου που να ανέχεται πάνω από 130 χλμ την ώρα στους αυτοκινητόδρομους της και αυτό όχι παντού. Και λάβε υπόψη ότι στο εξωτερικό δεν χαρίζονται όσο εύκολα οι δικοί μας για 10 και 20 χλμ πάνω από το όριο.Δεν είσαι ο πρώτος ή ο τελευταίος που δέχτηκε κλήση σε αυτοκινητόδρομο. Στο μέλλον θα πηγαίνεις πιο αργά.
Παλιότερα και στην Ιταλία το όριο ήταν ενδεικτικό κατ' ουσίαν. Πήγαινες με 200 στην μεσαία της Autostrada και σε περνούσαν με 250+ από την αριστερή! Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιώργο δεν είναι έτσι φίλε. Αν σου πεταχτεί άνθρωπος στα 3 μέτρα δεν θα προλάβεις καν να τον δεις...Οπου υπαρχει περιπτωση να συμβει κατι τετοιο απλα δεν τρεχω , οταν λεω βλεπω μπροστα μου εννοω πολυυυ μπροστα μου
Και τα τυχον εμποδια ( που υπαρχουν στο περιβαλλον της πολης) αποτελουν ανασταλτικο παραγονταΕγω απο τοτε που τρακαρα με το ζωο που εσφαξε ολο τον κοκ μαζι παω υπερβολικα προσεχτικα και δεν εχω παθει το παραμικρο,αρα ξερω οτι ΜΠΟΡΕΙΣ να αποφυγεις ολα τα ατυχηματα , πατερας μου δεν εχει τρακαρει ποτε και δεν ειναι ο μονος ,αρα μη μου λες για κακες στιγμες..
Αυτες τις δημιουργουμε ΚΑΙ εμεις μαζι με τα αλλα ζωαΚαθε μερα ερχομαι αντιμετωπος με ζωα κυρατσες, μηχανακια, ταριφες, χαρους και καθυστερημενους πεζους και απλα τους προσεχω
Ομολογουμενως ειμαι στη τσιτα και τις ωρες που κυκλοφορει ο πολυς κοσμος η οδηγηση ειναι για μενα σχεδον βασανο, αλλα προτιμω να το αντιμετωπιζω ετσι απο το να μπλεξω, ειδικα με πεζους και μηχανακια
(Και φυσικα θελω να διατηρησω αγρατζουνιστο το καμαρι μου μου. )Τωρα το οτι οι αστυνομικοι σε πολλες περιπτωσεις δεν σεβονται ουτε τα πιο απλα του κοκ δε θελει αναλυση, αμα εχω ορεξη μαζευω οποιαδηποτε στιγμη ενα καρο βιντεακια και φωτο, μου δινουν καθε μερα δικαιολογιες να εχω την αποψη που εχω για αυτους
Για τα λιγοστα μετρα που λες, τα γατακια της γειτονιας μου εχουν ποσοστο επιβιωσης 100%
Τρομερα χερια μπορει να μην εχω , αλλα ο χρονος αντιδρασης μου στο φρεναρισμα ειναι δραματικα καλος
Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang
-
Αν πηγαίνεις με 2α ρελαντί, είσαι τυχερός που δεν σε έχουν δείρει οι από πίσω...
ΥΓ: Μπες ΜΣΝ ρε μλμ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιώργο δεν είναι έτσι φίλε. Αν σου πεταχτεί άνθρωπος στα 3 μέτρα δεν θα προλάβεις καν να τον δεις...σε ποιο δρομο εχεις ορατοτητα 3 μετρα?μονο στα στενακια που αν πεταχτει κανεις απο παρκαρισμενα,που εκει δε πας πανω απο 30...
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
Γιώργο δεν είναι έτσι φίλε. Αν σου πεταχτεί άνθρωπος στα 3 μέτρα δεν θα προλάβεις καν να τον δεις...
σε ποιο δρομο εχεις ορατοτητα 3 μετρα?μονο στα στενακια που αν πεταχτει κανεις απο παρκαρισμενα,που εκει δε πας πανω απο 30...
Αλλο η ορατοτητα και αλλο να σου κατεβει ο πεζος στα καλα καθουμενα στον δρομο.
-
Ακριβώς αυτό που λέει ο BIll!!! Και γίνονται πολλά τέτοια...
-
Παίδες μην γελιώμαστε, τα μισά όρια ταχύτητας είναι για να στα παίρνουν κανονικά και με τον νόμο, και το γνωρίζουν αυτό τα περιπολικά και γιαυτόι κάνουν ελέγχους σε αυτά τα σημεία (βλέπε π.χ. ευθεία μετά τα τούνελ Περιφερειακής Υμμητού προς Αεροδρόμιο).
Περιστατικό;
Έρχομαι από Ν. Μάκρη βράδυ προς Αθήνα και μετά τις σστροφές του Ν. Βουτζά (όριο εάν θυμάμαι καλά 80;) έχει στην ευθεία όριο 30. (οκ έχει ένα σχολείο εκεί αλλά είπαμε...)
Απο πίσω μου κομμάτια το περιπολικό... Τί κάνω;
α)Κόβω λίγο και περνάω με 70-60 ώστε να δείξω ότι έχω δεί το όριο αλλά δεν κόβω τελείως για να μην κολήσουμε ;;
β)Τα γράφω όλα και πάω όπως πήγαινα και ρισκάρω να με τσιμπήσουν;
γ)Πλακώνομαι στα φρένα και πέφτω στα 30 ενώ ο άλλος παλεύει για να πέσει και αυτός στα 30 και τα βλέπει όλα;;;;Και ναί, η απάντηση είναι το γ). Που οντως όταν το έκανα σκέφτηκα μέσα μου 'μλκ, γιατί εγώ με 700 κιλά δεν έχω πρόβλημα αλλά ο άλλος με 1500 κιλά θα τα δεί όλα', όμως αμέσως πήρε μια ηλίθια εκφραση ευχαρίστισης το προσωπό μου όταν με προσπέρασε και είδα τον συνοδηγό να κοιτάει το ρανταράκι και να απορεί......
Τώρα το ποιός έχει δίκαιο και άδικο ηθικα, είναι μεγάλη ιστορία. Νομικά πάντως έιχα εγώ, απλά εάν το περιπελικό έτρωγε καμιά μπαριέρα θα έπρεπε να πάει να τα ζητήσει από τον 'νομοθέτη'
-
Ονειρεύομαι ένα κράτος που θα συνδυάζει την αυστηρή λογική της Δ. Ευρώπης, με την ελληνική εξυπνάδα και ευφυία. Να υπάρχει το όριο μεν, αλλά να μπορεί να αλλάζει στη διάρκεια της ημέρας (νύχτα δε νομίζω να λειτουργούν σχολεία). Να μπορεί να σε σταματήσει ο αστυνομικός όταν κάνεις ταρζανιές ημέρες εορτών με την κίνηση αυξημένη, αλλά να σε αφήνει να πας με 160 όταν η Ε.Ο. είναι άδεια. Να σε σταματάει γιατί προσπέρασες δημιουργώντας κίνδυνο για τους αντιθέτως ερχόμενους, αλλά να μη σε γράφει για διπλή γραμμή στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων που σε ΟΛΕΣ τις ευθείες έχουν προνοήσει να βάλουν διπλή για να είναι σίγουροι ότι δε θα περνάει κανείς, έρχεται ή δεν έρχεται στο αντίθετο κάποιος. Να μπορεί να σου γράφει παρατήρηση ο αστυνομικός και όχι κλήση αν βλέπει ότι το δίπλωμά σου είναι καθαρό. Να την πληρώνει αυτός που πετάει το μπουκάλι το νερό από το παράθυρο στην Ε.Ο. (μου έτυχε πριν λίγες ημέρες) και όχι αυτός που με προσπέρασε με 90 σε όριο 70 στην Ακράτα.
Πολύ ονειρεύομαι τελικά. Με αυτούς που ψηφίζουμε, δε θα τα δούμε ποτέ δυστυχώς.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Ονειρεύομαι ένα κράτος που θα συνδυάζει την αυστηρή λογική της Δ. Ευρώπης, με την ελληνική εξυπνάδα και ευφυία. Να υπάρχει το όριο μεν, αλλά να μπορεί να αλλάζει στη διάρκεια της ημέρας (νύχτα δε νομίζω να λειτουργούν σχολεία). Να μπορεί να σε σταματήσει ο αστυνομικός όταν κάνεις ταρζανιές ημέρες εορτών με την κίνηση αυξημένη, αλλά να σε αφήνει να πας με 160 όταν η Ε.Ο. είναι άδεια. Να σε σταματάει γιατί προσπέρασες δημιουργώντας κίνδυνο για τους αντιθέτως ερχόμενους, αλλά να μη σε γράφει για διπλή γραμμή στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων που σε ΟΛΕΣ τις ευθείες έχουν προνοήσει να βάλουν διπλή για να είναι σίγουροι ότι δε θα περνάει κανείς, έρχεται ή δεν έρχεται στο αντίθετο κάποιος. Να μπορεί να σου γράφει παρατήρηση ο αστυνομικός και όχι κλήση αν βλέπει ότι το δίπλωμά σου είναι καθαρό. Να την πληρώνει αυτός που πετάει το μπουκάλι το νερό από το παράθυρο στην Ε.Ο. (μου έτυχε πριν λίγες ημέρες) και όχι αυτός που με προσπέρασε με 90 σε όριο 70 στην Ακράτα.Πολύ ονειρεύομαι τελικά. Με αυτούς που ψηφίζουμε, δε θα τα δούμε ποτέ δυστυχώς.
Ευχαριστώ.
Και ομως, οι νομοι πρεπει να ειναι συγκεκριμένοι και απολυτα σαφεις για να μην υπαρχουν παρερμηνείες και παραθυρακια.
-
Δράμα: Αστυνομικοί πιάστηκαν στα χέρια σε μπλόκο!
Απίστευτο περιστατικό! Έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα Διευθυντής της Αστυνομίας.
Ο αστυνομικός διευθυντής σταμάτησε σε ένα μπλόκο που είχε στηθεί στο δρόμο. Ο ίδιος ήθελε να μάθει τι ακριβώς γίνεται ισχυριζόμενος την ιδιότητά του. Οι αστυνομικοί ωστόσο αρνήθηκαν να του πουν το παραμικρό καθώς δεν πίστευαν ότι είναι αστυνομικός διευθυντής.
Εκείνος επέμενε να μάθει τι συμβαίνει και ενώ του ζητούσαν να βγάλει τα χαρτιά που αποδεικνύουν την ιδιότητά του ο ίδιος αρνήθηκε. Στη συνέχεια λογομάχησαν με αποτέλεσμα να πιαστούν τελικά στα χέρια.
Ο αστυνομικός διευθυντής συνελήφθη από τους χαμηλόβαθμους αστυνομικούς και έχει τεθεί ήδη υπό διαθεσιμότητα. Από την εισαγγελία Δράμας ωστόσο από την οποία ασκήθηκαν διώξεις αφέθηκαν ελεύθεροι τόσο ο αξιωματικός όσο και οι αστυνομικοί.
Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4