-
Πριν λιγες μερες παρακολουθησα μια προεκλογικη διαμαχη μεταξύ του Μεϊμαρακη της Δημοσιογραφου Ο. Τρέμη και ενος βουλευτη του ΠΑΣΟΚ τον οποιο δεν θυμαμαι.Μεταξυ οσων ειπωθηκαν ηταν και περι της αγορας αυτοκινητου.
Συγκεκριμενα ο βουλευτης του ΠΑΣΟΚ κατηγορησε την κυβερνηση οτι μειωσε κυριως μονο τις τιμες στα πολυτελη αυτοκινητα. Η δε δημοσιογραφος ερωτησε γιατι δεν εξαιρεθηκαν τα ακριβα αυτοκινητα απο τη μειωση των τιμων.
Ο Μεϊμαρακης 'απολογηθηκε' λεγοντας πως δεν περιμεναν τοσο υψηλες πωλησεις στα μεγαλα αυτοκινητα.
και ρωταω:
Μα τοσο ασχετοι(για να μη πω τιποτα αλλο)ειναι ο βουλευτης του ΠΑΣΟΚ και η Τρεμη?Και οι τοσες παραγγελιες μεγαλων αυτοκινητων που ακυρωθηκαν απο τον Δεκεμβρη και μετα τι θα γινουν?που θα τα βαλουν οι εμποροι τα αυτοκινητα?στον κ....ο τους?Και τοσες αντιπροσωπιες πολυτελων αυτοκινητων('πολυτελειας' στην ελλαδα νοειται και μια 1800αρα SLK δε μιλαω απαραιτητα για Ferrari)τι θα κανουν θα κλεισουν? Γιτι υπαρχει τετοια κακια και μισος με τα ακριβα αυτοκινητα?Γιατι αυτος που δινει 60.000 - 70.000 ευρω για ενα αυτοκινητο με δανειο ειναι απαραιτητα πλουσιος ενω αλλος που αγοραζει διαμερισμα με 300-400 χιλιαρικα ειανι φτωχος?
Και ο ταλαιπωρος ο Μεϊμαρακης αντι να πει 'ναι καλα καναμε και μειωσαμε τις τιμες' στριμώχνεται κι ολας. Εαν θελει να ντρεπεται υπαρχουν αλλα θεματα, οπως η επαναφορα δριμυτατων τεκμηριων που επιχειρησαν να κανουν τον Δεκεμβρη και κατεστρεψαν την αγορα(και τωρα θελουν να κανουν το ιδιο) ή για τα εκβιαστικα'περιβαντολλογικα' τελη κυκλοφοριας.
Αν η κριση εφταιγε για την καθιζηση της αγορας τοτε ο κοσμος δεν θα αγοραζε αυτοκινητα οταν μειωθηκαν οι τιμες γιατι απλα δεν θα ειχε χρηματα. κατι αλλο φταει.
Γενικα στην Ελλαδα χτυπαει δυστηχως πολυ ασχημα να εχεις καλο αυτοκινητο.Ή θα στο καψουν ή θα σε χωσουν μεσα για φοροδιαφυγη -
Πριν λιγες μερες παρακολουθησα μια προεκλογικη διαμαχη μεταξύ του Μεϊμαρακη της Δημοσιογραφου Ο. Τρέμη και ενος βουλευτη του ΠΑΣΟΚ τον οποιο δεν θυμαμαι.Μεταξυ οσων ειπωθηκαν ηταν και περι της αγορας αυτοκινητου.
Συγκεκριμενα ο βουλευτης του ΠΑΣΟΚ κατηγορησε την κυβερνηση οτι μειωσε κυριως μονο τις τιμες στα πολυτελη αυτοκινητα. Η δε δημοσιογραφος ερωτησε γιατι δεν εξαιρεθηκαν τα ακριβα αυτοκινητα απο τη μειωση των τιμων.
Ο Μεϊμαρακης 'απολογηθηκε' λεγοντας πως δεν περιμεναν τοσο υψηλες πωλησεις στα μεγαλα αυτοκινητα.
και ρωταω:
Μα τοσο ασχετοι(για να μη πω τιποτα αλλο)ειναι ο βουλευτης του ΠΑΣΟΚ και η Τρεμη?Και οι τοσες παραγγελιες μεγαλων αυτοκινητων που ακυρωθηκαν απο τον Δεκεμβρη και μετα τι θα γινουν?που θα τα βαλουν οι εμποροι τα αυτοκινητα?στον κ....ο τους?Και τοσες αντιπροσωπιες πολυτελων αυτοκινητων('πολυτελειας' στην ελλαδα νοειται και μια 1800αρα SLK δε μιλαω απαραιτητα για Ferrari)τι θα κανουν θα κλεισουν? Γιτι υπαρχει τετοια κακια και μισος με τα ακριβα αυτοκινητα?Γιατι αυτος που δινει 60.000 - 70.000 ευρω για ενα αυτοκινητο με δανειο ειναι απαραιτητα πλουσιος ενω αλλος που αγοραζει διαμερισμα με 300-400 χιλιαρικα ειανι φτωχος?
Και ο ταλαιπωρος ο Μεϊμαρακης αντι να πει 'ναι καλα καναμε και μειωσαμε τις τιμες' στριμώχνεται κι ολας. Εαν θελει να ντρεπεται υπαρχουν αλλα θεματα, οπως η επαναφορα δριμυτατων τεκμηριων που επιχειρησαν να κανουν τον Δεκεμβρη και κατεστρεψαν την αγορα(και τωρα θελουν να κανουν το ιδιο) ή για τα εκβιαστικα'περιβαντολλογικα' τελη κυκλοφοριας.
Αν η κριση εφταιγε για την καθιζηση της αγορας τοτε ο κοσμος δεν θα αγοραζε αυτοκινητα οταν μειωθηκαν οι τιμες γιατι απλα δεν θα ειχε χρηματα. κατι αλλο φταει.
Γενικα στην Ελλαδα χτυπαει δυστηχως πολυ ασχημα να εχεις καλο αυτοκινητο.Ή θα στο καψουν ή θα σε χωσουν μεσα για φοροδιαφυγη -
Πριν λιγες μερες παρακολουθησα μια προεκλογικη διαμαχη μεταξύ του Μεϊμαρακη της Δημοσιογραφου Ο. Τρέμη και ενος βουλευτη του ΠΑΣΟΚ τον οποιο δεν θυμαμαι.Μεταξυ οσων ειπωθηκαν ηταν και περι της αγορας αυτοκινητου.
Συγκεκριμενα ο βουλευτης του ΠΑΣΟΚ κατηγορησε την κυβερνηση οτι μειωσε κυριως μονο τις τιμες στα πολυτελη αυτοκινητα. Η δε δημοσιογραφος ερωτησε γιατι δεν εξαιρεθηκαν τα ακριβα αυτοκινητα απο τη μειωση των τιμων.
Ο Μεϊμαρακης 'απολογηθηκε' λεγοντας πως δεν περιμεναν τοσο υψηλες πωλησεις στα μεγαλα αυτοκινητα.
και ρωταω:
Μα τοσο ασχετοι(για να μη πω τιποτα αλλο)ειναι ο βουλευτης του ΠΑΣΟΚ και η Τρεμη?Και οι τοσες παραγγελιες μεγαλων αυτοκινητων που ακυρωθηκαν απο τον Δεκεμβρη και μετα τι θα γινουν?που θα τα βαλουν οι εμποροι τα αυτοκινητα?στον κ....ο τους?Και τοσες αντιπροσωπιες πολυτελων αυτοκινητων('πολυτελειας' στην ελλαδα νοειται και μια 1800αρα SLK δε μιλαω απαραιτητα για Ferrari)τι θα κανουν θα κλεισουν? Γιτι υπαρχει τετοια κακια και μισος με τα ακριβα αυτοκινητα?Γιατι αυτος που δινει 60.000 - 70.000 ευρω για ενα αυτοκινητο με δανειο ειναι απαραιτητα πλουσιος ενω αλλος που αγοραζει διαμερισμα με 300-400 χιλιαρικα ειανι φτωχος?
Και ο ταλαιπωρος ο Μεϊμαρακης αντι να πει 'ναι καλα καναμε και μειωσαμε τις τιμες' στριμώχνεται κι ολας. Εαν θελει να ντρεπεται υπαρχουν αλλα θεματα, οπως η επαναφορα δριμυτατων τεκμηριων που επιχειρησαν να κανουν τον Δεκεμβρη και κατεστρεψαν την αγορα(και τωρα θελουν να κανουν το ιδιο) ή για τα εκβιαστικα'περιβαντολλογικα' τελη κυκλοφοριας.
Αν η κριση εφταιγε για την καθιζηση της αγορας τοτε ο κοσμος δεν θα αγοραζε αυτοκινητα οταν μειωθηκαν οι τιμες γιατι απλα δεν θα ειχε χρηματα. κατι αλλο φταει.
Γενικα στην Ελλαδα χτυπαει δυστηχως πολυ ασχημα να εχεις καλο αυτοκινητο.Ή θα στο καψουν ή θα σε χωσουν μεσα για φοροδιαφυγη -
Το σοβαρό πρόβλημα με τη μείωση του ΕΤΤ είναι το γεγνός ότι ουσιαστικά επωφελήθηκαν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού ενώ στα μικρού κυβισμού μειώθηκαν ελάχιστα.
Τι θέλω να πω.
Στο 2.0lt αμάξι η μείωση ήταν 4000€
Στο 3.0lt αμάξι η μείωση ήταν περίπου 6000€ κοκΑντίστοιχα ένα 1.8lt αμάξι είχε μείωση περίπου 800€ και ένα 1.400 αμάξι ακόμα λιγότερο.
Δηλαδή ουσιαστικά όταν είναι να δώσεις 15-20,000€ για ένα αμάξι, δεν νομίζω ότι θα σε πειράξει μία διαφορά της τάξης των 400-800, ούτε ότι δε θα αγόραζες το αμάξι σου γιατί σου έλειπαν αυτά τα 400-800€.Ούτε πιστεύω ότι κάποιος πήρε την απόφαση να αλλάξει αμάξι (αρκετά) νωρίτερα γιατί είδε ότι θα γλίτωνε αυτό το ποσό.
Δε λέω...καλή είναι οποιαδήποτε μείωση έρχεται στο τελικό κόστος αγοράς, αλλά ας το παραδεχτούμε ότι ουσιαστικά επωφελήθηκαν τα μεγάλου κυβισμού οχήματα, αφού ορισμένοι με τη μείωση αυτή τους έμειναν χρήματα για να αγοράσουν (χαλαρά) ένα ακόμα μικρό αμάξι, ενώ εσύ (όχι απαρραίτητα εσύ) με τα (άντε) 800€, τι αγοράζεις?
Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός. -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
.........................
Γενικα στην Ελλαδα χτυπαει δυστηχως πολυ ασχημα να εχεις καλο αυτοκινητο.Ή θα στο καψουν ή θα σε χωσουν μεσα για φοροδιαφυγηΚανεις δεν μισει η φθονει οσους εχουν ακριβα αμαξια... ουτε κανεις εχει προβλημα με αυτα. Αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι οτι στα πλαισια μιας κοινωνικης πολιτικης παίρνουν ενα μέτρο για να διευκολυνει τον κόσμο... κατ' επέκταση και τους εμπόρους.
Εεεε διευκόλυνση θα κάνεις σε αυτόν που ΔΕΝ εχει, θα βοηθήσεις τον μικρομεσαίο... όχι αυτον που έχει να δώσει 30-40-200κ για ένα αυτοκίνητο και που στην τελική... ειτε του κάνεις ειτε δεν τουθ κάνεις την εκπτωση, αμαξι θα παει να πάρει.
Ηταν μια ακόμη αστοχία αυτης της κυβερνησης (επιτυχια βεβαια για την πλουτοκρατια) και πολύ σωστα κατακρίνεται γι αυτο....
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Μα τοσο ασχετοι(για να μη πω τιποτα αλλο)ειναι ο βουλευτης του ΠΑΣΟΚ και η Τρεμη?Τί περίμενες από το Μega, όλη την προπαγάνδα του το ΠΑΣΟΚ από εκεί την περνάει...
-
ξεχνατε κατι πολυ βασικο. Ο λογος που φτηνηνανε περισσοτερο τα ακριβα αυτοκινητα ειναι γιατι ο φορος ειναι πολυ μεγαλυτερος. Απο τα 1800 κυβικα και πανω οι διαφορες τιμων σε συγκριση με τις υπολειπες χωρες της Ευρωπης ειναι εμφανης. Ακομα και απο την Ελβετια ειμαστε πιο ακριβοι. Και ξερουμε ολοι οτι αυτο ειναι παρανομο και κατακρητεο απο την ευρωπαικη ενωση.
Δηλαδη ενα αυτοκινητο 12.000 ευρω ποσο επρεπε να πεσει?στις 6.000?ειναι δυνατον? -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Δηλαδη ενα αυτοκινητο 12.000 ευρω ποσο επρεπε να πεσει?στις 6.000?ειναι δυνατον?Απλά θα μπορούσε να πέσει (ή και να καταργηθεί αυτό το μικρό διάστημα) μόνο στα μικρού κυβισμού μέχρι 1,6 για να βοηθηθεί αυτός που δυσκολεύεται να αλλάξει αμάξι και να μείνει ανεπηρέαστος από εκεί και πάνω
Είναι υποκριτικό να λες 'μειώνω το ΕΤΤ' για να κινηθεί η αγορά, λες κια αυτός που ήταν να δώσει 30-40.000+€ την μείωση του ΕΤΤ περίμενε για να πάρει αμάξι.
Το ίδιο και με την απόσυρση ένα πράμα...Με τα μάξιμουμ 2000€ που σου δίνουν, παίζει να πάρεις κάτι?Το οτιδήποτε με 4 ρόδες?
Δε σε συμφέρει επουδενί εκτός κι αν το αμάξι είναι χάλια και δεν μπορεί να κάνει ούτε μισό μέτρο, οπότε και το αμάξι δεν πιάνει μία στην αγορά ως μεταχειρισμένο. -
Δέν καταλαβαίνω τί τους πειράζει που πουλήθηκαν πιό πολλά ακριβά αυτοκίνητα. Ίσα ίσα τα ακριβά αυτοκίνητα πληρώνουν πιό πολλούς φόρους όχι μόνο στην αγορά αλλά και σε βάθος χρόνου (τέλη, ασφάλειες, βενζίνες, συντήρηση)
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τι τους πειράζει που πουλήθηκαν πιο πολλά ακριβά αυτοκίνητα. Ίσα ίσα τα ακριβά αυτοκίνητα πληρώνουν πιο πολλούς φόρους όχι μόνο στην αγορά αλλά και σε βάθος χρόνου (τέλη, ασφάλειες, βενζίνες, συντήρηση)Δε νομίζω ότι τους πειράζει άμεσα.Κυρίως έμμεσα που επωφελήθηκαν και οι κατέχοντες και ότι το μέτρο και καλά βγήκε για να 'βοηθήσει την αγορά και να δώσει βοήθεια σε αυτούς που δεν έχουν'.
Αλλά προσωπικά στα @@ μου...Μαζί με το βασιλικό, ποτίζεται και η γλάστρα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κοιτάμε τι έκανε ο γείτονας.(μόνιμο πρόβλημα αυτής της χώρας ).
Κάνε εσύ ό,τι μπορείς, κέρδισε όσο μπορείς, επωφελήσου ό,τι μπορείς και άσε το γείτονα να κάνει (κι αυτός) ό,τι θέλει.
λες και αν εμείς καταφέρουμε να κερδίσουμε 1 αγελάδα και ο γείτονας 5, πρέπει να συμπεριφερόμαστε λες και αυτές τις 5 τις έκλεψε από μας -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Δηλαδη ενα αυτοκινητο 12.000 ευρω ποσο επρεπε να πεσει?στις 6.000?ειναι δυνατον?
Απλά θα μπορούσε να πέσει (ή και να καταργηθεί αυτό το μικρό διάστημα) μόνο στα μικρού κυβισμού μέχρι 1,6 για να βοηθηθεί αυτός που δυσκολεύεται να αλλάξει αμάξι και να μείνει ανεπηρέαστος από εκεί και πάνω
Αν δεν κάνω λάθος η μείωση του ΕΤΤ έγινε (κυρίως) για να ξεστοκάρουν οι έμποροι (και να αυξηθούν τα έσοδα κυβέρνησης και συνεργείων από φόρους και συντηρήσεις, αντίστοιχα) και όχι για να αγοράσουν οι καταναλωτές. Αν το δεις με αυτήν την προσέγγιση τότε ορθώς βγαίνει μεγαλύτερη έκπτωση στα ακριβά αυτοκίνητα, εφόσον είναι αυτά που 'φεύγουν' δυσκολότερα (θεωρητικά τουλάχιστον).
Επίσης θεωρώ ότι η κυβέρνηση δίνει ένα κίνητρο να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο (είτε με το μειωμένο ΕΤΤ, είτε με την απόσυρση) και να κινηθεί η αγορά. Δεν επιδοτεί την αγορά καινούριου αυτοκινήτου και δεν αναγκάζει κανέναν που δεν έχει τα χρήματα να αλλάξει αμάξι. Με την ίδια λογική εισάγει ένα αντικίνητρο αυξάνοντας τα τέλη κυκλοφορίας σε παλαιότερα αυτοκίνητα, χωρίς πάλι όμως να κάνει απαγορευτικό το κόστος τους και σίγουρα χωρίς να θέτει συμφέρουσα την αγορά καινούριου αυτοκινήτου, σε όποιον δεν το σχεδίαζε.
Άσχετο που στην Ελλάδα όλα τα 'παρεξηγούμε' και θεωρούμε ότι πρέπει να πάρει το παλιό μας αμάξι και να μας 'χαρίσει' μια mercedes.
ΥΓ Κάβουρας δεν τα τα γράφω για εσένα προσωπικά
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δέν καταλαβαίνω τί τους πειράζει που πουλήθηκαν πιό πολλά ακριβά αυτοκίνητα. Ίσα ίσα τα ακριβά αυτοκίνητα πληρώνουν πιό πολλούς φόρους όχι μόνο στην αγορά αλλά και σε βάθος χρόνου (τέλη, ασφάλειες, βενζίνες, συντήρηση)Ωραια... αρα δεν ειχαν και κανενα απολυτως θεμα να πληρωναν κανονικα το τελος και οχι με εκπτωση! Αυτος που ειναι να δωσει 40κ... μια η αλλη θα τα χωσει τα φραγκα ειτε με, ειτε χωρις ΕΤΤ!
Το θεμα ηταν να διευκολυνουμε μια μεριδα πληθυσμου που αποτελει την πλειοψηφια... και οχι να κανουμε τους πλουσιους πλουσιοτερους και να τριβουν τα χερια τους στην Βαυαρια για το ποσες 5αρες πουλησαν στην Ελλαδα.
Θα μπορουσαν λοιπον να αφαιρεσουν πληρως το τελος ταξινομησης μεχρι καποιο κυβισμο, και απο εκει και περα οτι ισχυει.... αλλα τελος παντων ηθελαν να διευκολυνουν τους δικους τους και οχι τον μεσο Ελληνα... οποτε τωρα ας μεινουν στην απεξω για καμια δωδεκαετια ακομα...
-
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
ΥΓ Κάβουρας δεν τα τα γράφω για εσένα προσωπικάτο κατάλαβα.
Γενικά στην Ελλάδα δεν υπάρχει προγραμματισμός και αυτό φαίνεται σε πάαααρα πολλά πράγματα που συναντάμε καθημερινά.
Είναι ένας από τους λόγους που πάμε κατά διαόλου.
Γιατί αν πχ προγραμμάτιζες ούτως ή άλλως σε 3-4-6 μήνες να αγοράσεις αμάξι, που επιπλέον ωφελήθηκε η αγορά?
Εκτός κι αν πούμε ότι ήσουν διατεθημένος να δώσεις 40.000€, το αμάξι 'επεσε' από τα 40 στα 36 οπότε έδωσες άλλα 4.000€ (που είναι έσοδα για την εκάστοτε αντιπροσωπεία) και να πάρεις μεγαλύτερου κυβισμού αμάξι ή να βάλεις περισσότερα extra.
Άρα...η διαφορά που είναι?και τα λεφτά του χάλασε ο καθένας και λεφτά στο ταμείο (του κράτους) δεν μπήκαν.Ρε...Άντε να βγει ο Ψινάκης να τα δώσει όλα τσάμπα!!!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ξεχνάτε και το εξής.Ενα πχ απούλητο Cayenne V6 με ειδικό τέλος ταξινόμησης 22.000 ευρώ (100%) άφησε στο κράτος @@.
Ενα πουλημένο Cayenne V6 με το 50% του ΕΤΤ άφησε στο κράτος 11.000 ευρώ και 8.360 ΦΠΑ.Τα έσοδα στηρίχτηκαν μόνο από τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα...
Ξεχνας επισης πως αυτος που σκεφτεται για Cayenne... δεν θα σκαλωσει σε 10 ψωροχιλιαρικα!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ξεχνάτε και το εξής.Ενα πχ απούλητο Cayenne V6 με ειδικό τέλος ταξινόμησης 22.000 ευρώ (100%) άφησε στο κράτος @@.
Ενα πουλημένο Cayenne V6 με το 50% του ΕΤΤ άφησε στο κράτος 11.000 ευρώ και 8.360 ΦΠΑ.Τα έσοδα στηρίχτηκαν μόνο από τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα...
Ξεχνας επισης πως αυτος που σκεφτεται για Cayenne... δεν θα σκαλωσει σε 10 ψωροχιλιαρικα!
και όμως ξεπουλήσανε με το μέτρο........
Το μετρο απλα τους εθεσε σε καποια χρονικα πλαισια... δεν σημαινει οτι χωρις αυτο δεν θα προεβαιναν στην αγορα μεσα σε ευλογο χρονικο διαστημα. Αλλωστε δεν νομιζω καποιος να κωλυοταν στην αγορα Cayenne λογω τιμης. Αυτος που την σκεφτεται ειναι προετοιμασμενος και να τα δωσει....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δεν είναι έτσι.Αυτός που το έβλεπε μακριά από ένα Q5 με τα 11.000 έκτωση έκανε την υπέρβαση και το πήρε.(το παράδειγμα είναι πραγματικό).Μα δεν εχει σημασια τι πηρε! Δεν εχει σημασια αν το λενε Cayenne η Apache... σημασια εχει οτι πηρε ενα ακριβο, πολλων κυβικων αυτοκινητο... 10 πανω, 10 κατω σε αυτα τα λεφτα δεν θα τα χαλασουμε...
-
Εδω παντως φαινεται κι ενας παραλογισμος του Ελληνα.Διοτι ξεπουληθηκαν πολυτελη αυτοκινητα στα οποια το κερδος ισα που εφτανε το 10%.Δλδ επι 2 μηνες πριν στεναζε η αγορα αυτοκινητων,κι ο Ελληνας περιμενε να του ριξουν 5αρα λιγα χιλιαρικα για να την αγορασει?Np-complete
Υπαρχει βεβαια και το σεναριο που θελει χιλιαδες γαλαζια παιδια να μαζευτηκαν και να καναν power buy πολυτελων αυτοκινητων,και μετα να βαλαν τα μεσα για να πετυχουν καλυτερη τιμη,αλλα ελεγχεται ως ανακριβες
-
εγω με τα τεκμηρια δεν μπορω να καταλαβω πως θα βγαλει λεφτα η κυβερνηση.Ενας φιλος αγορασε ενα Σαντα Φε 2,5 με 10.000 . Παιρνει 1100 ευρω το μηνα.Αμα του βαλουν ενα τεκμηριο 20.000 ετησιως τι θα κανει?΄Θα δηλωσει αυτα που δε βγαζει?θα αναγκαστει να το σουταρει ισα ισα να το ξεφορτωθει.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Απλά θα μπορούσε να πέσει (ή και να καταργηθεί αυτό το μικρό διάστημα) μόνο στα μικρού κυβισμού μέχρι 1,6 για να βοηθηθεί αυτός που δυσκολεύεται να αλλάξει αμάξι και να μείνει ανεπηρέαστος από εκεί και πάνω
1.6T?
Εγώ που πήρα 1.8 ατμοσφαιρικό μια χαρά μου ήρθε (+την έκπτωση της μάζντα = λουκούμι! ) -
Επίσης θεωρώ ότι η κυβέρνηση δίνει ένα κίνητρο να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο (είτε με το μειωμένο ΕΤΤ, είτε με την απόσυρση) και να κινηθεί η αγορά. Δεν επιδοτεί την αγορά καινούριου αυτοκινήτου και δεν αναγκάζει κανέναν που δεν έχει τα χρήματα να αλλάξει αμάξι. Με την ίδια λογική εισάγει ένα αντικίνητρο αυξάνοντας τα τέλη κυκλοφορίας σε παλαιότερα αυτοκίνητα, χωρίς πάλι όμως να κάνει απαγορευτικό το κόστος τους και σίγουρα χωρίς να θέτει συμφέρουσα την αγορά καινούριου αυτοκινήτου, σε όποιον δεν το σχεδίαζε.
Δε στα'πανε καλά φίλε. Το δικό μου αμάξι είναι 2.800κκ του 2000 μοντέλο με 35.000 χλμ γιατι το έχω μόνο για τα σκ, μένω 5 λεπτα με τα ποδια απο τη δουλειά μου. Πριν απο 3 χρονια το πηρα μεταχειρισμένο γιατί τοτε είχα τα φράγκα, ειχα σκιστει στη δουλεια να τα μαζεψω 5 χρονια και τα εσκασα cash, περιμενα γιατι δεν ηθελα να μπλεξω με δανεια και ληστες. Τώρα που θα πάνε 1000 το χρονο τα τελη μόνο, δε μπορω να το αντικαταστήσω γιατι 1ον δεν εχω το κεφαλαιο αλλα και 2ον και να θελω, δε μπορω πια να το πουλήσω (ποιος θα το παρει;). Μην πεις να το δωσω σε μαντρα, με τα λεφτα που θα παρω δεν παιρνω ουτε σκοντα φαμπια μεταχειρισμενο.
Αρα που με αναγκαζει το κρατος; Αμα θελω να αλλαξω, να δανειστώ. Εκει με παει, κι εκει πάει και τον παππου με το νισσαν του 90, και τον νιοπαντρο με το κορσα του 2003, και οσους, για τον α η β λογο δεν εχουν τωρα αμεσα κεφαλαιο να το σκασουν στους εμπορους-νταβατζηδες. Σωνει και καλα να τα σκασουν στους τραπεζο-νταβαντζηδες.
Αλλιώς, οπως και θα γινει, θα πρεπει να κανω μοκο και να σκαω 1000 το χρονο, γιατι τους τη βιδωσε ξαφνικα οτι ειμαι παμπλουτος και θα τα παρουν απο μενα. Να πανε στο διαολο! Πιο οικολογικο ειναι το τελεια συντηρημενο αμαξακι μου παρα να το πεταξω στα σκουπιδια και να παρω καινουριο.Διαβαστε κι εδώ να δείτε τι γινεται στην υπολοιπη ευρώπη... http://www.carmagazine.co.uk/CAR-Magazine-NEW/Search-results/New-October-2009-issue-of-CAR-Magazine/?, ανοιξτε το virtual περιοδικο και διαβαστε λιγο το αρθρο SOS (jonnh smith).
-
οπως ειπε κι ενας λογιστης στην τηλεοραση ειμαστε η μονη χωρα της ΕΟΚ χωρις ενα σταθερο φορολογικο πλαισιο το οποιο να ισχυει για τουλ. 5 χρονια. Καθε 6 μηνες αλλαζουνε νομους.Βαζουν τεκμηρια, τα βγαζουν, προσθετουν νεους φορους...Αγοραζεις κατι σημερα και δε ξερεις τι θα σου ξημερωσει.Πρεπει να φυλας τα ρουχα σου γιατι τα θηρια ενεδρευεουν σε καθε λαθος κινηση σου.
To ονειρο που μενει ονειρο