-
Ο χρήστης ektoras έγραψε:
Όπως έχω γράψει και σε προηγούμενο post η τιμή του Megane hatch δεν συγκρίνεται με αυτή του Golf πλέον. Το Dynamic που έχει στάνταρ ESP,17αρες και διζωνικό και το μόνο extra που χρειάζεται είναι αισθητήρες παρκαρίσματος (+300 ευρώ), κάνει 19.300 και η επίσημη έκπτωση της Ρενω (χωρίς μπαλαμούτι δηλαδή) είναι νομίζω 1000 ευρώ, ενώ η VW δεν κάνει έκπτωση.Ακριβώς... στις 5θυρες εκδόσεις, που έχω πρόσφατα στο μυαλό μου τιμές από τις αντίστοιχες επισκέψεις στις αντιπροσωπείες, το μεν έβγαινε 18100, το άλλο 21 μισό με καλό εξοπλισμό... αρκετά σημαντική διαφορά.
Και με γύρω 17000+ τελική τιμή παίρνεις μια χαρά εξοπλισμένο (στα μέτρα μου) megane. Δεν είναι ανάγκη να βάλεις τα πάντα όλα μέσα. -
Συν οτι τους αισθητηρες μπορει να τους κανει δωρο ο αντιπροσωπος ανεξαρτητα της εκπτωσης. Δεν ειναι εργοστασιακος βεβαια αλλα γλιτωνει κανεις 300ευρω ετσι.
-
Εγώ πάντως που το έχω μελετήσει το θέμα λέω ότι το Megane παρόλο που είναι ακριβό σαν αυτοκίνητο είναι σημαντικά πιο φθηνό από το Golf.Στην έκδοση Priviledge και μαζί με τα Xenon χωρίς έκπτωση κάνει 21600 και ο εξοπλισμός είναι υπέρ το δέον πλήρης.Στο Golf για να βάλεις τα ίδια έξτρα θες τουλάχιστον 24000(αν και έχω ακούσει ότι δεν διατίθεται με Xenon)διαφορά που όπως και να το κάνεις είναι σημαντική.
-
Στο golf απ οτι γραφει το προσπεκτους τα xenon ανηκουν στο χειμωνιατικο πακετο και γραφει επισης οτι δεν διατιθεται αυτο το πακετο στην ελλαδα. βεβαια το 21600 που γραφεις εχω την εντυπωση οτι ειναι χωρισ μεταλλικο χρωμα και λοιπα εξοδα (αν αναφερεσαι στην coupe εκδοση)
-
Έχω την εντύπωση πως στο Golf δεν υπήρχαν ξένον σαν έξτρα στην αρχή μόνο. Από μία συγκεκριμένη βδομάδα παραγωγής και έπειτα θα τα έβαζαν στη λίστα.
-
Νομίζω ότι η Renault έλαβε το μύνημα και ακολουθεί πλέον μια πιο επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Από εκεί που το Megane συγκρινόταν τιμολογιακά με το Golf, τώρα συγκρίνεται άνετα με Bravo, Focus και Leon. Πιστεύω ότι όποιος ενδιαφέρεται για μικρομεσαίο αξίζει να δει το Megane.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Έχω την εντύπωση πως στο Golf δεν υπήρχαν ξένον σαν έξτρα στην αρχή μόνο. Από μία συγκεκριμένη βδομάδα παραγωγής και έπειτα θα τα έβαζαν στη λίστα.παντως πριν απο εναν μηνα που χου ειχαν δωσει τιμοκαταλογο των εξτρα δεν υπηρχε κατι για τα xenon...βεβαια με την αντιπροσωπεια ποτε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος...
-
Το τρίθυρο έχει 21700 με το μεταλλικό.Τώρα τα υπόλοιπα έξοδα δεν τα συμπεριέλαβα αλλά δεν τα έχω συμπεριλάβει και στο Golf.Για τα Xenon του Golf ο αντιπρόσωπος εδώ,στην Κρήτη μου είχε πει ότι είχαν μπει από τον προηγούμενο Φεβρουάριο στα έξτρα.
-
Παντως γενικα το μεγκαν ειναι ΠΟΛΥ πιο σπορ απο το γκολφ. Στο τελευταιο γκολφ οι αναρτησεις εχουν μαλακωσει πολυ (κ στο 160αρι) κ το αυτοκινητο κοινως πλεει γτ εχει τελειως διαφορετικο προσανατολισμο σε σχεση με γκολφ 140αρια k 170αρια. Ειναι οτι πρεπει για ανετα ταξιδια, κοινως χιλιομετροφαγος, αλλα στις στροφες το μεγκαν υπερεχει , γτ δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα υποστροφης οσο το γκολφ.
-
kalo modelo k galiko k kalosximatizmeno ala kapos akribo
Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[MOD]
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Παντως γενικα το μεγκαν ειναι ΠΟΛΥ πιο σπορ απο το γκολφ. Στο τελευταιο γκολφ οι αναρτησεις εχουν μαλακωσει πολυ (κ στο 160αρι) κ το αυτοκινητο κοινως πλεει γτ εχει τελειως διαφορετικο προσανατολισμο σε σχεση με γκολφ 140αρια k 170αρια. Ειναι οτι πρεπει για ανετα ταξιδια, κοινως χιλιομετροφαγος, αλλα στις στροφες το μεγκαν υπερεχει , γτ δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα υποστροφης οσο το γκολφ.Ενδιαφέρον.
Πάντως ο Βρετανικός τύπος λέει ακριβώς το αντίθετο. (Δεν μιλάω γιά RS)
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Παντως γενικα το μεγκαν ειναι ΠΟΛΥ πιο σπορ απο το γκολφ. Στο τελευταιο γκολφ οι αναρτησεις εχουν μαλακωσει πολυ (κ στο 160αρι) κ το αυτοκινητο κοινως πλεει γτ εχει τελειως διαφορετικο προσανατολισμο σε σχεση με γκολφ 140αρια k 170αρια. Ειναι οτι πρεπει για ανετα ταξιδια, κοινως χιλιομετροφαγος, αλλα στις στροφες το μεγκαν υπερεχει , γτ δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα υποστροφης οσο το γκολφ.
Ενδιαφέρον.
Πάντως ο Βρετανικός τύπος λέει ακριβώς το αντίθετο. (Δεν μιλάω γιά RS)
και ο ελληνικος τυπος λεει ακριβως οτι λεει ο vargas ..αλλα οχι τοσο για λογους υποστροφης !
-
Μην ασχολειστε με τον πεθαμενο ειδικο αυτοκινητιστικο τυπο..οδηγηστε τα και πειτε μου γιατι εγω δε ξερω..
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Παντως γενικα το μεγκαν ειναι ΠΟΛΥ πιο σπορ απο το γκολφ. Στο τελευταιο γκολφ οι αναρτησεις εχουν μαλακωσει πολυ (κ στο 160αρι) κ το αυτοκινητο κοινως πλεει γτ εχει τελειως διαφορετικο προσανατολισμο σε σχεση με γκολφ 140αρια k 170αρια. Ειναι οτι πρεπει για ανετα ταξιδια, κοινως χιλιομετροφαγος, αλλα στις στροφες το μεγκαν υπερεχει , γτ δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα υποστροφης οσο το γκολφ.
Ενδιαφέρον.
Πάντως ο Βρετανικός τύπος λέει ακριβώς το αντίθετο. (Δεν μιλάω γιά RS)
και ο ελληνικος τυπος λεει ακριβως οτι λεει ο vargas ..αλλα οχι τοσο για λογους υποστροφης !
ε και γω νομιζω οτι το golf ειναι πολυ μαλακο...περναει πανω απο ραγες του τραινου και δεν καταλαβαινεις τιποτα αλλα χανει σε σπορ αισθηση και σπορ στησιμο..απο την αλλη το megane ειναι αρκετα ανετο και αρκετα πιο σπορ...μαλλον το megane παντρευει καλυτερη το συνδυασμο σπορ+ανεση...
-
Eγώ πάντως που τα οδήγησα και τα δύο στην ίδια ακριβώς διαδρομή θα έλεγα ότι το Golf μου άρεσε πιο πολύ ενώ δεν έπλεε(μέχρι 150 τα πήγα και τα 2).Αναμένω πάντως να οδηγήσω το τουρμπάτο το Megane για να σχηματίσω πιο ολοκληρωμένη άποψη καθώς ο θόρυβος που έκανε το 1.6 ήταν ανυπόφορος!
-
εγω τελικα πιστευω οτι θα μας βοηθησει αν βρεθει καποιος που εχει το megane 1.4 tce αρκετο καιρο...Να μας πει για το κινητηρα γενικα, για το θορυβο, για τη συναρμολογηση, για ολα αυτα που βλεπεις οταν συμβιωνεις με το αυτοκινητο. Γιατι απ τη πλευρα του golf εχουμε πληρη ενημερωση απο χρηστες.
- 5 months later
-
Μιας και στο συγκεκριμένο θέμα έχει γίνει πολύς λόγος για τις ανεξάρτητες αναρτήσεις του golf, ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν άλλα μοντέλα στην ίδια κατηγορία με αντίστοιχες αναρτήσεις ή αν τα υπόλοιπα έχουν ημιάκαμπτο.
-
Ford Focus (το πρώτο μικρομεσαίο με πολλαπλούς! ), Alfa Romeo Giulietta (βγήκε επιτέλους ), Mazda 3 (το αδερφάκι του Focus), Seat Leon (το αδερφάκι του Golf), Volvo C30 (το άλλο αδερφάκι του Focus), Audi A3 (το άλλο αδερφάκι του Golf) και BMW σειράς 1 (ανάδελφο αυτοκίνητο ).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ford Focus (το πρώτο μικρομεσαίο με πολλαπλούς!ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΥΣ
-
το θεμα για εμενα δεν σηκωνει πολυ συζητηση. Αναμεσα σε megane και golf, η απαντηση ειναι μονοδορμος...GOLF, για πολλους και διαφορους λογους.
Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI