Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 22
    • 23
    • 16 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    444
    733
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jarnot last edited by

      Ο χρήστης ektoras έγραψε:
      Όπως έχω γράψει και σε προηγούμενο post η τιμή του Megane hatch δεν συγκρίνεται με αυτή του Golf πλέον. Το Dynamic που έχει στάνταρ ESP,17αρες και διζωνικό και το μόνο extra που χρειάζεται είναι αισθητήρες παρκαρίσματος (+300 ευρώ), κάνει 19.300 και η επίσημη έκπτωση της Ρενω (χωρίς μπαλαμούτι δηλαδή) είναι νομίζω 1000 ευρώ, ενώ η VW δεν κάνει έκπτωση.

      Ακριβώς... στις 5θυρες εκδόσεις, που έχω πρόσφατα στο μυαλό μου τιμές από τις αντίστοιχες επισκέψεις στις αντιπροσωπείες, το μεν έβγαινε 18100, το άλλο 21 μισό με καλό εξοπλισμό... αρκετά σημαντική διαφορά.
      Και με γύρω 17000+ τελική τιμή παίρνεις μια χαρά εξοπλισμένο (στα μέτρα μου) megane. Δεν είναι ανάγκη να βάλεις τα πάντα όλα μέσα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bibendum last edited by

        Συν οτι τους αισθητηρες μπορει να τους κανει δωρο ο αντιπροσωπος ανεξαρτητα της εκπτωσης. Δεν ειναι εργοστασιακος βεβαια αλλα γλιτωνει κανεις 300ευρω ετσι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vartan last edited by

          Εγώ πάντως που το έχω μελετήσει το θέμα λέω ότι το Megane παρόλο που είναι ακριβό σαν αυτοκίνητο είναι σημαντικά πιο φθηνό από το Golf.Στην έκδοση Priviledge και μαζί με τα Xenon χωρίς έκπτωση κάνει 21600 και ο εξοπλισμός είναι υπέρ το δέον πλήρης.Στο Golf για να βάλεις τα ίδια έξτρα θες τουλάχιστον 24000(αν και έχω ακούσει ότι δεν διατίθεται με Xenon)διαφορά που όπως και να το κάνεις είναι σημαντική.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bibendum last edited by

            Στο golf απ οτι γραφει το προσπεκτους τα xenon ανηκουν στο χειμωνιατικο πακετο και γραφει επισης οτι δεν διατιθεται αυτο το πακετο στην ελλαδα. βεβαια το 21600 που γραφεις εχω την εντυπωση οτι ειναι χωρισ μεταλλικο χρωμα και λοιπα εξοδα (αν αναφερεσαι στην coupe εκδοση)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mark last edited by

              Έχω την εντύπωση πως στο Golf δεν υπήρχαν ξένον σαν έξτρα στην αρχή μόνο. Από μία συγκεκριμένη βδομάδα παραγωγής και έπειτα θα τα έβαζαν στη λίστα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                ektoras last edited by

                Νομίζω ότι η Renault έλαβε το μύνημα και ακολουθεί πλέον μια πιο επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Από εκεί που το Megane συγκρινόταν τιμολογιακά με το Golf, τώρα συγκρίνεται άνετα με Bravo, Focus και Leon. Πιστεύω ότι όποιος ενδιαφέρεται για μικρομεσαίο αξίζει να δει το Megane.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bibendum last edited by

                  Ο χρήστης Mark έγραψε:
                  Έχω την εντύπωση πως στο Golf δεν υπήρχαν ξένον σαν έξτρα στην αρχή μόνο. Από μία συγκεκριμένη βδομάδα παραγωγής και έπειτα θα τα έβαζαν στη λίστα.

                  παντως πριν απο εναν μηνα που χου ειχαν δωσει τιμοκαταλογο των εξτρα δεν υπηρχε κατι για τα xenon...βεβαια με την αντιπροσωπεια ποτε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vartan last edited by

                    Το τρίθυρο έχει 21700 με το μεταλλικό.Τώρα τα υπόλοιπα έξοδα δεν τα συμπεριέλαβα αλλά δεν τα έχω συμπεριλάβει και στο Golf.Για τα Xenon του Golf ο αντιπρόσωπος εδώ,στην Κρήτη μου είχε πει ότι είχαν μπει από τον προηγούμενο Φεβρουάριο στα έξτρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vargas last edited by

                      Παντως γενικα το μεγκαν ειναι ΠΟΛΥ πιο σπορ απο το γκολφ. Στο τελευταιο γκολφ οι αναρτησεις εχουν μαλακωσει πολυ (κ στο 160αρι) κ το αυτοκινητο κοινως πλεει γτ εχει τελειως διαφορετικο προσανατολισμο σε σχεση με γκολφ 140αρια k 170αρια. Ειναι οτι πρεπει για ανετα ταξιδια, κοινως χιλιομετροφαγος, αλλα στις στροφες το μεγκαν υπερεχει , γτ δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα υποστροφης οσο το γκολφ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kwstas-2 last edited by

                        kalo modelo k galiko k kalosximatizmeno ala kapos akribo

                        Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[MOD]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          inimic last edited by

                          Ο χρήστης vargas έγραψε:
                          Παντως γενικα το μεγκαν ειναι ΠΟΛΥ πιο σπορ απο το γκολφ. Στο τελευταιο γκολφ οι αναρτησεις εχουν μαλακωσει πολυ (κ στο 160αρι) κ το αυτοκινητο κοινως πλεει γτ εχει τελειως διαφορετικο προσανατολισμο σε σχεση με γκολφ 140αρια k 170αρια. Ειναι οτι πρεπει για ανετα ταξιδια, κοινως χιλιομετροφαγος, αλλα στις στροφες το μεγκαν υπερεχει , γτ δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα υποστροφης οσο το γκολφ.

                          Ενδιαφέρον.

                          Πάντως ο Βρετανικός τύπος λέει ακριβώς το αντίθετο. (Δεν μιλάω γιά RS)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 1
                            106_4_ever last edited by

                            Ο χρήστης inimic έγραψε:

                            Παντως γενικα το μεγκαν ειναι ΠΟΛΥ πιο σπορ απο το γκολφ. Στο τελευταιο γκολφ οι αναρτησεις εχουν μαλακωσει πολυ (κ στο 160αρι) κ το αυτοκινητο κοινως πλεει γτ εχει τελειως διαφορετικο προσανατολισμο σε σχεση με γκολφ 140αρια k 170αρια. Ειναι οτι πρεπει για ανετα ταξιδια, κοινως χιλιομετροφαγος, αλλα στις στροφες το μεγκαν υπερεχει , γτ δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα υποστροφης οσο το γκολφ.

                            Ενδιαφέρον.

                            Πάντως ο Βρετανικός τύπος λέει ακριβώς το αντίθετο. (Δεν μιλάω γιά RS)

                            και ο ελληνικος τυπος λεει ακριβως οτι λεει ο vargas ..αλλα οχι τοσο για λογους υποστροφης !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Μην ασχολειστε με τον πεθαμενο ειδικο αυτοκινητιστικο τυπο..οδηγηστε τα και πειτε μου γιατι εγω δε ξερω..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bibendum last edited by

                                Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                                Παντως γενικα το μεγκαν ειναι ΠΟΛΥ πιο σπορ απο το γκολφ. Στο τελευταιο γκολφ οι αναρτησεις εχουν μαλακωσει πολυ (κ στο 160αρι) κ το αυτοκινητο κοινως πλεει γτ εχει τελειως διαφορετικο προσανατολισμο σε σχεση με γκολφ 140αρια k 170αρια. Ειναι οτι πρεπει για ανετα ταξιδια, κοινως χιλιομετροφαγος, αλλα στις στροφες το μεγκαν υπερεχει , γτ δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα υποστροφης οσο το γκολφ.

                                Ενδιαφέρον.

                                Πάντως ο Βρετανικός τύπος λέει ακριβώς το αντίθετο. (Δεν μιλάω γιά RS)

                                και ο ελληνικος τυπος λεει ακριβως οτι λεει ο vargas ..αλλα οχι τοσο για λογους υποστροφης !

                                ε και γω νομιζω οτι το golf ειναι πολυ μαλακο...περναει πανω απο ραγες του τραινου και δεν καταλαβαινεις τιποτα αλλα χανει σε σπορ αισθηση και σπορ στησιμο..απο την αλλη το megane ειναι αρκετα ανετο και αρκετα πιο σπορ...μαλλον το megane παντρευει καλυτερη το συνδυασμο σπορ+ανεση...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vartan last edited by

                                  Eγώ πάντως που τα οδήγησα και τα δύο στην ίδια ακριβώς διαδρομή θα έλεγα ότι το Golf μου άρεσε πιο πολύ ενώ δεν έπλεε(μέχρι 150 τα πήγα και τα 2).Αναμένω πάντως να οδηγήσω το τουρμπάτο το Megane για να σχηματίσω πιο ολοκληρωμένη άποψη καθώς ο θόρυβος που έκανε το 1.6 ήταν ανυπόφορος!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bibendum last edited by

                                    εγω τελικα πιστευω οτι θα μας βοηθησει αν βρεθει καποιος που εχει το megane 1.4 tce αρκετο καιρο...Να μας πει για το κινητηρα γενικα, για το θορυβο, για τη συναρμολογηση, για ολα αυτα που βλεπεις οταν συμβιωνεις με το αυτοκινητο. Γιατι απ τη πλευρα του golf εχουμε πληρη ενημερωση απο χρηστες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dragonlord last edited by

                                      Μιας και στο συγκεκριμένο θέμα έχει γίνει πολύς λόγος για τις ανεξάρτητες αναρτήσεις του golf, ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν άλλα μοντέλα στην ίδια κατηγορία με αντίστοιχες αναρτήσεις ή αν τα υπόλοιπα έχουν ημιάκαμπτο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ford Focus (το πρώτο μικρομεσαίο με πολλαπλούς! ), Alfa Romeo Giulietta (βγήκε επιτέλους ), Mazda 3 (το αδερφάκι του Focus), Seat Leon (το αδερφάκι του Golf), Volvo C30 (το άλλο αδερφάκι του Focus), Audi A3 (το άλλο αδερφάκι του Golf) και BMW σειράς 1 (ανάδελφο αυτοκίνητο ).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Ford Focus (το πρώτο μικρομεσαίο με πολλαπλούς!

                                          ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ

                                          ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΥΣ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            toxotis last edited by

                                            το θεμα για εμενα δεν σηκωνει πολυ συζητηση. Αναμεσα σε megane και golf, η απαντηση ειναι μονοδορμος...GOLF, για πολλους και διαφορους λογους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 16 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr