-
Το μεσημέρι είμαι με το L200 στην εθνική με κατεύθυνση απο Παπαναστασίου πρός Ρέθυμνο. Πηγαίνω στην αριστερη λωρίδα αλλά βλέποντας ένα megane sedan να έρχεται πίσω μου κάνω στη δεξιά λωρίδα. Με προσπερνάει ο τύπος - πήγαινε χαλαρα με 170-180 - και αμέσως βγάζω φλάς αριστερο να ξαναμπώ στην αριστερη λωρίδα να προσπεράσω ένα αμάξι που ήταν μπροστά μου. Καλά καλά δεν έχω προσπεράσει και βλέπω το τύπο με το megane και παίρνει κατεύθυνση διαγώνια απο την αριστερη προς τη δεξιά λωρίδα με την ίδια ταχύτητα. Έλα όμως που μπροστά του στη δεξιά λωρίδα ήταν άλλο αυτοκίνητο. Λίγα μέτρα πριν πέσει πάνω του προσπαθει να αποφύγει τη σύγκρουση. Απότομη κίνηση στο τιμόνι και φρένα. Αποτέλεσμα το αμάξι πετάει κώλο - θυμάστε τί είπα για το πόσα χλμ πήγαινε ε?. Την πρώτη φορά το έσωσε αλλά το αμάξι πετάει κώλο απο την άλλη πλευρά. Το ξανασώζει!!! Ξαναπετάει κώλο, το ξανασώζει. Το αμάξι όμως πλέον έχει πάρει τη... μοίρα του. Χτυπάει με δύναμη το προστατευτικό στη μέση της εθνικής, φεύγει και κάνοντας τετακε και τούμπες χτυπάει τις μεταλικές μπάρες στη δεξιά μεριά του δρόμου. Συνεχίζει τις τούμπες...
Εγώ με το L200 πίσω του πλακώνομαι στα φρένα χωρίς να κινδυνέψω παρόλο που είμουνα το πιο κοντινο αμάξι πίσω του. Όση ώρα έβλεπα τις τούμπες και πατόντας φρένο ανάβω με το ενστικτο αλάρμ και πιάνω τηλέφωνο το 166. Πρόλαβα και μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο και το αμάξι ακόμα έπερνε τούμπες.
Μετά αρχίζει το θέατρο του παραλόγου. Κυκλοφοριακό χάος και στα 2 ρεύματα. Σταμάτησα το αμάξι και έτρεξα στο αναποδογυρισμένο μεγκάν. Ο οδηγός ΕΥΤΥΧΩΣ φορούσε ζώνη αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να ζούσε. Ολοι οι αερόσακοι άνοιξαν, οδηγού, κουρτίνας πλαϊνοί. Ο οδηγός αν εξαιρέσουμε ένα τραύμα στο χέρι του δεν είχε τίποτα.(οπτικά βέβαια) Μαζί με τους άλλους οδηγούς του δίναμε κουράγιο, του δώσαμε ένα πανί και το τύλιξε στο χέρι του που περιέργως έχανε πολύ αίμα. Είχε τις αισθήσεις του και μιλούσε κανονικά. Του ανοίξαμε τις πόρτες να παίρνει αέρα και τον άκουσα να μου λέει:
'Πειράζει που προσπάθησα να μην χτυπήσω κανένα?'
Αξιοπερίεργα- Απίστευτο μποτιλιάρισμα.
- Όταν μετά απο λίγο ήρθαν 2 πυροσβεστικά άκουσα ένα πυροσβέστη να λέει σε ένα άλλο:' Μα καλά τί είναι εδώ? Τσίρκο είναι? Τί θέλουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι εδώ?'
- Εντυπωσιακό να βλέπω την ασφάλεια που παρέχει το αυτοκίνητο μου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΩ. Δε λέω ότι μόνο το μεγκάν είναι τόσο ασφαλές, μιλάω γενικά αλλά το γεγονός ότι έχω ακριβώς το ίδιο αμάξι μου δίνει κάποια συμπεράσματα. (μακριά απο μένα και απο όλο το κόσμο, αχρείαστα να είναι)
- Με ρώτησε ένας αστυνομικός και μέσα στη ζαλάδα μου του είπα ότι είμουνα ακριβώς πίσω του και μου ζήτησε τα στοιχεία μου για κατάθεση. Είπα ότι έτρεχε και νιώθω πάρα πολύ άβολα. Λέτε αύριο μεθαύριο που θα γίνει καλά ο άνθρωπος να του κάνει μήνυση η τροχαία για την ταχύτητα που πήγαινε και να με βρίζει?
Λίγο αργότερα ήρθε και το ασθενοφόρο και τον έβγαλαν. Τουλάχιστον απο ότι φαίνεται μόνο υλικές ζημιές είχαμε.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το μεσημέρι είμαι με το L200 στην εθνική με κατεύθυνση απο Παπαναστασίου πρός Ρέθυμνο. Πηγαίνω στην αριστερη λωρίδα αλλά βλέποντας ένα megane sedan να έρχεται πίσω μου κάνω στη δεξιά λωρίδα. Με προσπερνάει ο τύπος - πήγαινε χαλαρα με 170-180 - και αμέσως βγάζω φλάς αριστερο να ξαναμπώ στην αριστερη λωρίδα να προσπεράσω ένα αμάξι που ήταν μπροστά μου. Καλά καλά δεν έχω προσπεράσει και βλέπω το τύπο με το megane και παίρνει κατεύθυνση διαγώνια απο την αριστερη προς τη δεξιά λωρίδα με την ίδια ταχύτητα. Έλα όμως που μπροστά του στη δεξιά λωρίδα ήταν άλλο αυτοκίνητο. Λίγα μέτρα πριν πέσει πάνω του προσπαθει να αποφύγει τη σύγκρουση. Απότομη κίνηση στο τιμόνι και φρένα. Αποτέλεσμα το αμάξι πετάει κώλο - θυμάστε τί είπα για το πόσα χλμ πήγαινε ε?. Την πρώτη φορά το έσωσε αλλά το αμάξι πετάει κώλο απο την άλλη πλευρά. Το ξανασώζει!!! Ξαναπετάει κώλο, το ξανασώζει. Το αμάξι όμως πλέον έχει πάρει τη... μοίρα του. Χτυπάει με δύναμη το προστατευτικό στη μέση της εθνικής, φεύγει και κάνοντας τετακε και τούμπες χτυπάει τις μεταλικές μπάρες στη δεξιά μεριά του δρόμου. Συνεχίζει τις τούμπες...
Εγώ με το L200 πίσω του πλακώνομαι στα φρένα χωρίς να κινδυνέψω παρόλο που είμουνα το πιο κοντινο αμάξι πίσω του. Όση ώρα έβλεπα τις τούμπες και πατόντας φρένο ανάβω με το ενστικτο αλάρμ και πιάνω τηλέφωνο το 166. Πρόλαβα και μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο και το αμάξι ακόμα έπερνε τούμπες.
Μετά αρχίζει το θέατρο του παραλόγου. Κυκλοφοριακό χάος και στα 2 ρεύματα. Σταμάτησα το αμάξι και έτρεξα στο αναποδογυρισμένο μεγκάν. Ο οδηγός ΕΥΤΥΧΩΣ φορούσε ζώνη αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να ζούσε. Ολοι οι αερόσακοι άνοιξαν, οδηγού, κουρτίνας πλαϊνοί. Ο οδηγός αν εξαιρέσουμε ένα τραύμα στο χέρι του δεν είχε τίποτα.(οπτικά βέβαια) Μαζί με τους άλλους οδηγούς του δίναμε κουράγιο, του δώσαμε ένα πανί και το τύλιξε στο χέρι του που περιέργως έχανε πολύ αίμα. Είχε τις αισθήσεις του και μιλούσε κανονικά. Του ανοίξαμε τις πόρτες να παίρνει αέρα και τον άκουσα να μου λέει:
'Πειράζει που προσπάθησα να μην χτυπήσω κανένα?'
Αξιοπερίεργα- Απίστευτο μποτιλιάρισμα.
- Όταν μετά απο λίγο ήρθαν 2 πυροσβεστικά άκουσα ένα πυροσβέστη να λέει σε ένα άλλο:' Μα καλά τί είναι εδώ? Τσίρκο είναι? Τί θέλουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι εδώ?'
- Εντυπωσιακό να βλέπω την ασφάλεια που παρέχει το αυτοκίνητο μου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΩ. Δε λέω ότι μόνο το μεγκάν είναι τόσο ασφαλές, μιλάω γενικά αλλά το γεγονός ότι έχω ακριβώς το ίδιο αμάξι μου δίνει κάποια συμπεράσματα. (μακριά απο μένα και απο όλο το κόσμο, αχρείαστα να είναι)
- Με ρώτησε ένας αστυνομικός και μέσα στη ζαλάδα μου του είπα ότι είμουνα ακριβώς πίσω του και μου ζήτησε τα στοιχεία μου για κατάθεση. Είπα ότι έτρεχε και νιώθω πάρα πολύ άβολα. Λέτε αύριο μεθαύριο που θα γίνει καλά ο άνθρωπος να του κάνει μήνυση η τροχαία για την ταχύτητα που πήγαινε και να με βρίζει?
Λίγο αργότερα ήρθε και το ασθενοφόρο και τον έβγαλαν. Τουλάχιστον απο ότι φαίνεται μόνο υλικές ζημιές είχαμε.
αυτα ειναι..... Μα καλα εμ σταματησες να σε βοηθησει και να σε βρισει απο πανω? δε νομιζω. Οι μλκιες πληρωνονται. Και οχι δεν προσπαθησες αρκετα για να μη χτυπησεις κανεναν φιλε οδηγε που ετρεχες με 180. Αν ηθελες να μη χτυπησεις κανεναν θα ειχες προβλεψει ηδη τη ροη κ δε θα πηγαινες πατημενος.
ΥΓ : για μενα καλα εκανες κ εδωσες αληθινη καταθεση κ δεν ειπες ψεματα. Γτ 1ον) σε περιπτωση που ο αλλος εδινε διαφορετικη καταθεση πιθανως να ειχες κ εσυ προβλημα και 2ον) Να πληρωσει να βαλει μυαλο. Μονο καλυτερος οδηγος-ανθρωπος θα γινει μετα απο αυτο.ΥΓ2 : Ευτυχως ολα εληξαν μονο με υλικες ζημιες (κακως που δεν εβγαλες φωτο για να βλεπαμε πως εγινε το αμαξι. Θα ειχε ενδιαφερον με τοσες τουμπες)
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Απαράδεχτοι οι ΠΑΠΑΡΕΣ που αγνοούσαν το τρίγωνο, παρότι πήγα ίσα με 200 μέτρα πιο πάνω να το βάλω, πριν αρχίσει να 'βουτάει' ο δρόμος, για να είναι εύκολα και εγκαίρως ορατό. Ένας μάλιστα πέρασε και από πάνω. Άκουσε τα μπινελίκια του και έστρωσε όμως.
Έχω πατήσει και εγω μια φορά τρίγωνο. Ήταν αμέσως στο ξεκίνημα τις κατηφόρας, και δεν μπορούσα να το δω...
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το μεσημέρι είμαι με το L200 στην εθνική με κατεύθυνση απο Παπαναστασίου πρός Ρέθυμνο..........Μανωλη αυτο http://www.2810.gr/crete/index.php?opti ... &Itemid=86 ηταν;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το μεσημέρι είμαι με το L200 στην εθνική με κατεύθυνση απο Παπαναστασίου πρός Ρέθυμνο..........
Μανωλη αυτο http://www.2810.gr/crete/index.php?opti ... &Itemid=86 ηταν;
Aυτό είναι αλλά α) το ΕΚΑΒ τον έβγαλε απο το αμάξι όχι οι περαστικοί και β) τα σχόλια απο κάτω είναι εκτός τόπου και χρόνου. Ο καινούργιος κόμβος δεν έχει καμμία σχέση με το ατύχημα.
-
Ο χρήστης 307pavlos έγραψε:
Το μεσημέρι είμαι με το L200 στην εθνική με κατεύθυνση απο Παπαναστασίου πρός Ρέθυμνο. Πηγαίνω στην αριστερη λωρίδα αλλά βλέποντας ένα megane sedan να έρχεται πίσω μου κάνω στη δεξιά λωρίδα. Με προσπερνάει ο τύπος - πήγαινε χαλαρα με 170-180 - και αμέσως βγάζω φλάς αριστερο να ξαναμπώ στην αριστερη λωρίδα να προσπεράσω ένα αμάξι που ήταν μπροστά μου. Καλά καλά δεν έχω προσπεράσει και βλέπω το τύπο με το megane και παίρνει κατεύθυνση διαγώνια απο την αριστερη προς τη δεξιά λωρίδα με την ίδια ταχύτητα. Έλα όμως που μπροστά του στη δεξιά λωρίδα ήταν άλλο αυτοκίνητο. Λίγα μέτρα πριν πέσει πάνω του προσπαθει να αποφύγει τη σύγκρουση. Απότομη κίνηση στο τιμόνι και φρένα. Αποτέλεσμα το αμάξι πετάει κώλο - θυμάστε τί είπα για το πόσα χλμ πήγαινε ε?. Την πρώτη φορά το έσωσε αλλά το αμάξι πετάει κώλο απο την άλλη πλευρά. Το ξανασώζει!!! Ξαναπετάει κώλο, το ξανασώζει. Το αμάξι όμως πλέον έχει πάρει τη... μοίρα του. Χτυπάει με δύναμη το προστατευτικό στη μέση της εθνικής, φεύγει και κάνοντας τετακε και τούμπες χτυπάει τις μεταλικές μπάρες στη δεξιά μεριά του δρόμου. Συνεχίζει τις τούμπες...
Εγώ με το L200 πίσω του πλακώνομαι στα φρένα χωρίς να κινδυνέψω παρόλο που είμουνα το πιο κοντινο αμάξι πίσω του. Όση ώρα έβλεπα τις τούμπες και πατόντας φρένο ανάβω με το ενστικτο αλάρμ και πιάνω τηλέφωνο το 166. Πρόλαβα και μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο και το αμάξι ακόμα έπερνε τούμπες.
Μετά αρχίζει το θέατρο του παραλόγου. Κυκλοφοριακό χάος και στα 2 ρεύματα. Σταμάτησα το αμάξι και έτρεξα στο αναποδογυρισμένο μεγκάν. Ο οδηγός ΕΥΤΥΧΩΣ φορούσε ζώνη αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να ζούσε. Ολοι οι αερόσακοι άνοιξαν, οδηγού, κουρτίνας πλαϊνοί. Ο οδηγός αν εξαιρέσουμε ένα τραύμα στο χέρι του δεν είχε τίποτα.(οπτικά βέβαια) Μαζί με τους άλλους οδηγούς του δίναμε κουράγιο, του δώσαμε ένα πανί και το τύλιξε στο χέρι του που περιέργως έχανε πολύ αίμα. Είχε τις αισθήσεις του και μιλούσε κανονικά. Του ανοίξαμε τις πόρτες να παίρνει αέρα και τον άκουσα να μου λέει:
'Πειράζει που προσπάθησα να μην χτυπήσω κανένα?'
Αξιοπερίεργα- Απίστευτο μποτιλιάρισμα.
- Όταν μετά απο λίγο ήρθαν 2 πυροσβεστικά άκουσα ένα πυροσβέστη να λέει σε ένα άλλο:' Μα καλά τί είναι εδώ? Τσίρκο είναι? Τί θέλουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι εδώ?'
- Εντυπωσιακό να βλέπω την ασφάλεια που παρέχει το αυτοκίνητο μου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΩ. Δε λέω ότι μόνο το μεγκάν είναι τόσο ασφαλές, μιλάω γενικά αλλά το γεγονός ότι έχω ακριβώς το ίδιο αμάξι μου δίνει κάποια συμπεράσματα. (μακριά απο μένα και απο όλο το κόσμο, αχρείαστα να είναι)
- Με ρώτησε ένας αστυνομικός και μέσα στη ζαλάδα μου του είπα ότι είμουνα ακριβώς πίσω του και μου ζήτησε τα στοιχεία μου για κατάθεση. Είπα ότι έτρεχε και νιώθω πάρα πολύ άβολα. Λέτε αύριο μεθαύριο που θα γίνει καλά ο άνθρωπος να του κάνει μήνυση η τροχαία για την ταχύτητα που πήγαινε και να με βρίζει?
Λίγο αργότερα ήρθε και το ασθενοφόρο και τον έβγαλαν. Τουλάχιστον απο ότι φαίνεται μόνο υλικές ζημιές είχαμε.
αυτα ειναι..... Μα καλα εμ σταματησες να σε βοηθησει και να σε βρισει απο πανω? δε νομιζω. Οι μλκιες πληρωνονται. Και οχι δεν προσπαθησες αρκετα για να μη χτυπησεις κανεναν φιλε οδηγε που ετρεχες με 180. Αν ηθελες να μη χτυπησεις κανεναν θα ειχες προβλεψει ηδη τη ροη κ δε θα πηγαινες πατημενος.
ΥΓ : για μενα καλα εκανες κ εδωσες αληθινη καταθεση κ δεν ειπες ψεματα. Γτ 1ον) σε περιπτωση που ο αλλος εδινε διαφορετικη καταθεση πιθανως να ειχες κ εσυ προβλημα και 2ον) Να πληρωσει να βαλει μυαλο. Μονο καλυτερος οδηγος-ανθρωπος θα γινει μετα απο αυτο.ΥΓ2 : Ευτυχως ολα εληξαν μονο με υλικες ζημιες (κακως που δεν εβγαλες φωτο για να βλεπαμε πως εγινε το αμαξι. Θα ειχε ενδιαφερον με τοσες τουμπες)
Δεν ήθελα να το πώ γιατί (ξανά-μανά) θα ανοιχτεί συζήτηση για τα όρια επικινδυνότητας αυτκινήτου και οδηγού.
Φαντάζομαι ότι όλιοι μας συμφωνούμε ότι ήταν καθαρά θέμα τύχης που δε χτύπησε κανείς (ευτυχώς ούτε κανένας 'αθώος' ούτε ο ίδιος) και από την άλλη οδηγούσε χωρίς να κατέχει τις δυνατότητες τις δικές του αλλά και του αυτοκινήτου του.
Όμως πόσοι τελικά γνωρίζουν τα όρια τα δικά τους ή του αυατοκινήτου τους? Δυστυχώς (ή ευτυχώς) θα πρέπει να συμφων'ησω με την πολιτεία που επιβάλλει όρια ταχύτητας σε ΟΛΟΥΣ, ανεξαρτήτως φυλής, χρώματος, ικανότητας, ανοίγματος χεριών,ματιών κλπ. κλπ. Σύμφωνα με τη δική μου άποψη, τα όρια θα πρέπει να επιβάλλονται με γνώμονα τη μέση ταχύτητα, ηλικία αυτοκινήτου, οδηγού και οδηγικών συνθηκών (δρόμοι, βροχή, χιόνι) σε ΟΛΟΥΣ.
Δε γίνεται να είσαι εσύ (εγώ) ο γρήγορος και να απαγορεύεις στον κάθε άλλο να πηγαινει με 170 -180. Δε γίνεται εσύ (εγώ) να κατακρίνεις αυτόν που πάει με 170-180 και εσύ (εγώ είπαμε!) να κάνεις τα ίδια.
Το μόνο που δε θέλω να ακούσω είναι για τα παράλογα όρια ταχύτητας (που σε πολλές περιπτώσεις όντως είναι), γιατί αν κάνουμε γκάλλοπ για τα σωστά όρια, θα έχουμε τόσες απαντήσεις όσοι και οι αναγνώστες. ΟΥΦ τελείωσα. Sorry for the long play.xsde.
Υ.Γ.
@rafi Έβαλες και εσύ το χεράκι σου. Thanks.
@Megane98hp. Thanks γισ το Σψενιψ (?), χωρίς παρεξήγηση για αυτά που λέω παραπάνω -
Και γω σε αυτόν τον δρόμο που λέει o megane έχω 200αρίσει και γενικά όλα αυτοκίνητα τα έχω τελικιάσει εκεί(βέβαια ποτέ με κίνηση γιατί κίνηση+κρητικοί+κρητικοί που τρέχουν=καταστροφή!Και έτσι πάω σαν συνταξιούχος).
Θα συμφωνήσω σε αυτό που λες xsde σε πολλά πράγματα.Ωστόσο το πραγματικά επικίνδυνο θέμα είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση ο δρόμος ο οποίος εκτός από σαπούνι έχει και ανωμαλίες και μάλιστα πάνω στην στροφή πριν την εθεία οπότε κάποιος άπειρος που δεν το γνωρίζει αυτό και πηγαίνει με πάνω από 150 έχει πρόβλημα.Τελωσπάντων δεν θα κατακρίνω τον οδηγό γιατί τον θεωρώ άτυχο και άσε που μετά από τέτοια ζημία που υπέστη τι να του πεις...
Το θέμα είναι να μην υπερεκτιμούμε τις δυνατότητες μας το αυτοκίνητο και το δρόμο γιατί πραγματικά το να έχεις ένα ατύχημα είναι ότι χειρότερο!
Μακριά από εμάς..... -
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Και γω σε αυτόν τον δρόμο που λέει o megane έχω 200αρίσει και γενικά όλα αυτοκίνητα τα έχω τελικιάσει εκεί(βέβαια ποτέ με κίνηση γιατί κίνηση+κρητικοί+κρητικοί που τρέχουν=καταστροφή!Και έτσι πάω σαν συνταξιούχος).
Θα συμφωνήσω σε αυτό που λες xsde σε πολλά πράγματα.Ωστόσο το πραγματικά επικίνδυνο θέμα είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση ο δρόμος ο οποίος εκτός από σαπούνι έχει και ανωμαλίες και μάλιστα πάνω στην στροφή πριν την εθεία οπότε κάποιος άπειρος που δεν το γνωρίζει αυτό και πηγαίνει με πάνω από 150 έχει πρόβλημα.Τελωσπάντων δεν θα κατακρίνω τον οδηγό γιατί τον θεωρώ άτυχο και άσε που μετά από τέτοια ζημία που υπέστη τι να του πεις...
Το θέμα είναι να μην υπερεκτιμούμε τις δυνατότητες μας το αυτοκίνητο και το δρόμο γιατί πραγματικά το να έχεις ένα ατύχημα είναι ότι χειρότερο!
Μακριά από εμάς.....Συμφωνώ αλλά και διαφωνώ γιατί τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν δε δρόμους που τους ξέρουμε απέξω και ανακατωτά: ίσως γιατί είμαστε πιο χαλαροί και πιο γλήγοροι αλλά δε συμβαίνει το ίδιο όταν κινούμαστε σε δρόμους που δεν τους 'ξέρουμε'. Για μένα το θέμα είναι τα όρια ταχύητητας, έχουμε βγει όλοι στους δρόμους και έχουμε ξεφύγει από τα όρια, Πώς θα σου φαινόταν (υποθετικά) να έπρεπε να κινηθείς στο tatzitourkmenistafganipakistan με όριο ταχύτητας στα 150? Δεξιά με 60 και χαλαρααααά!
-
Για μένα υποτίθεται πως όταν ξέρεις τον δρόμο ξέρεις τα κομμάτια που είναι επικίνδυνα και ξέρεις επίσης πόσο να τρέξεις.
Σε αυτό που λες συμφωνώ...και όχι με 60 με 30 μη σου πω θα πήγαινα! -
στη Δεκελείας στη Ν.Φιλαδέλφεια σήμερα το μεσημέρι ένας παππούς(αν είδα καλά) χτυπημένος στη μέση της διάβασης
είχε κόσμο μαζεμένο και του μιλούσαν οπότε εύχομαι για τα καλύτερα.ΥΓ περνάς στα 3 μέτρα απο κάπου που είναι ξάπλα κάποιος χτυπημένος και απλά πρέπει να συνεχίσεις.
σκατά μας έχει κάνει αυτή η κωλοπόλη. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το μεσημέρι είμαι με το L200 στην εθνική με κατεύθυνση απο Παπαναστασίου πρός Ρέθυμνο. Πηγαίνω στην αριστερη λωρίδα αλλά βλέποντας ένα megane sedan να έρχεται πίσω μου κάνω στη δεξιά λωρίδα. Με προσπερνάει ο τύπος - πήγαινε χαλαρα με 170-180 - και αμέσως βγάζω φλάς αριστερο να ξαναμπώ στην αριστερη λωρίδα να προσπεράσω ένα αμάξι που ήταν μπροστά μου. Καλά καλά δεν έχω προσπεράσει και βλέπω το τύπο με το megane και παίρνει κατεύθυνση διαγώνια απο την αριστερη προς τη δεξιά λωρίδα με την ίδια ταχύτητα. Έλα όμως που μπροστά του στη δεξιά λωρίδα ήταν άλλο αυτοκίνητο. Λίγα μέτρα πριν πέσει πάνω του προσπαθει να αποφύγει τη σύγκρουση. Απότομη κίνηση στο τιμόνι και φρένα. Αποτέλεσμα το αμάξι πετάει κώλο - θυμάστε τί είπα για το πόσα χλμ πήγαινε ε?. Την πρώτη φορά το έσωσε αλλά το αμάξι πετάει κώλο απο την άλλη πλευρά. Το ξανασώζει!!! Ξαναπετάει κώλο, το ξανασώζει. Το αμάξι όμως πλέον έχει πάρει τη... μοίρα του. Χτυπάει με δύναμη το προστατευτικό στη μέση της εθνικής, φεύγει και κάνοντας τετακε και τούμπες χτυπάει τις μεταλικές μπάρες στη δεξιά μεριά του δρόμου. Συνεχίζει τις τούμπες...
Εγώ με το L200 πίσω του πλακώνομαι στα φρένα χωρίς να κινδυνέψω παρόλο που είμουνα το πιο κοντινο αμάξι πίσω του. Όση ώρα έβλεπα τις τούμπες και πατόντας φρένο ανάβω με το ενστικτο αλάρμ και πιάνω τηλέφωνο το 166. Πρόλαβα και μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο και το αμάξι ακόμα έπερνε τούμπες.
Μετά αρχίζει το θέατρο του παραλόγου. Κυκλοφοριακό χάος και στα 2 ρεύματα. Σταμάτησα το αμάξι και έτρεξα στο αναποδογυρισμένο μεγκάν. Ο οδηγός ΕΥΤΥΧΩΣ φορούσε ζώνη αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να ζούσε. Ολοι οι αερόσακοι άνοιξαν, οδηγού, κουρτίνας πλαϊνοί. Ο οδηγός αν εξαιρέσουμε ένα τραύμα στο χέρι του δεν είχε τίποτα.(οπτικά βέβαια) Μαζί με τους άλλους οδηγούς του δίναμε κουράγιο, του δώσαμε ένα πανί και το τύλιξε στο χέρι του που περιέργως έχανε πολύ αίμα. Είχε τις αισθήσεις του και μιλούσε κανονικά. Του ανοίξαμε τις πόρτες να παίρνει αέρα και τον άκουσα να μου λέει:
'Πειράζει που προσπάθησα να μην χτυπήσω κανένα?'
Αξιοπερίεργα- Απίστευτο μποτιλιάρισμα.
- Όταν μετά απο λίγο ήρθαν 2 πυροσβεστικά άκουσα ένα πυροσβέστη να λέει σε ένα άλλο:' Μα καλά τί είναι εδώ? Τσίρκο είναι? Τί θέλουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι εδώ?'
- Εντυπωσιακό να βλέπω την ασφάλεια που παρέχει το αυτοκίνητο μου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΩ. Δε λέω ότι μόνο το μεγκάν είναι τόσο ασφαλές, μιλάω γενικά αλλά το γεγονός ότι έχω ακριβώς το ίδιο αμάξι μου δίνει κάποια συμπεράσματα. (μακριά απο μένα και απο όλο το κόσμο, αχρείαστα να είναι)
- Με ρώτησε ένας αστυνομικός και μέσα στη ζαλάδα μου του είπα ότι είμουνα ακριβώς πίσω του και μου ζήτησε τα στοιχεία μου για κατάθεση. Είπα ότι έτρεχε και νιώθω πάρα πολύ άβολα. Λέτε αύριο μεθαύριο που θα γίνει καλά ο άνθρωπος να του κάνει μήνυση η τροχαία για την ταχύτητα που πήγαινε και να με βρίζει?
Λίγο αργότερα ήρθε και το ασθενοφόρο και τον έβγαλαν. Τουλάχιστον απο ότι φαίνεται μόνο υλικές ζημιές είχαμε.
Και με 50 να ελεγεσ οτι πηγαινε....με τοσα μετρα που διενυσε χτυποντας δεξια αριστερα, δεν θα σε πιστευε κανεις.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
σκατά μας έχει κάνει αυτή η κωλοπόλη.+οο
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
στη Δεκελείας στη Ν.Φιλαδέλφεια σήμερα το μεσημέρι ένας παππούς(αν είδα καλά) χτυπημένος στη μέση της διάβασηςΈλεος πια με τον παραλογισμό αυτής της χώρας. Οι πεζοί σε απόλυτο διωγμό, από τα πεζοδρόμια, από τις διαβάσεις, ακόμα και από τους πεζόδρομους. Τραυματίζονται ή ακόμα και σκοτώνονται άνθρωποι και κανείς δεν νοιάζεται...
Αυτό το θυμάστε;
Παγίδες θανάτου οι πεζόδρομοι της Αθήνας
** Αλώνονται καθημερινά από αυτοκίνητα και δίκυκλα, ενώ για την ασυδοσία, τροχαία και δήμος ρίχνουν ο ένας το «μπαλάκι» στον άλλον**
Της Λινας ΓιανναρουΚυκλοφορεί σαν ανέκδοτο ανάμεσα στους Ελληνες εποχούμενους - αυτοκινητιστές και μοτοσυκλετιστές: «Υπάρχουν δύο είδη πεζών, οι γρήγοροι και οι νεκροί». Κανείς προφανώς δεν το εννοεί, όμως κάθε μέρα που περνάει αποδεικνύεται ότι η φράση αυτή εμπεριέχει ψήγματα μιας τραγικής αλήθειας. Τη Μεγάλη Πέμπτη, με την είδηση του θανάτου της διεθνούς φήμης Ελληνίδας αρχαιολόγου Ηούς Ζερβουδάκη, η οποία παρασύρθηκε από μοτοσυκλέτα ενώ περπατούσε στον πεζόδρομο(!) της Τοσίτσα στο κέντρο της Αθήνας, διαλύθηκαν και οι τελευταίες αμφιβολίες. Στη χώρα μας, οι πεζοί πρέπει να έχουν αντανακλαστικά εφήβου για να επιβιώσουν. Ακόμα και στους πεζοδρόμους. Αλλωστε, δεν χρειάζεται παρά μια απλή βόλτα στο κέντρο και τις συνοικίες της πρωτεύουσας για να διαπιστώσει κανείς ότι τα σήματα που απαγορεύουν την κίνηση των οχημάτων στις πεζοδρομημένες οδούς έχουν μόνο διακοσμητική χρήση. Οι πεζόδρομοι αλώνονται καθημερινά από αυτοκίνητα και δίκυκλα, που τους χρησιμοποιούν είτε ως πρόσφορες παρακαμπτηρίους είτε ως χώρους στάθμευσης. «Υπάρχει πλήρης ασυδοσία», λέει στην «Κ» η πρόεδρος της Κίνησης για την Προστασία των Δικαιωμάτων των Πεζών «Πεζή» κ. Ελσα Τσεκούρα. «Κυκλοφορείς σε πεζοδρόμιο ή πεζόδρομο και όχι μόνο πρέπει να αποφεύγεις τα μηχανάκια που περνάνε, αλλά να υποστείς και το βρίσιμο, αν τυχόν διαμαρτυρηθείς. Θεωρείται, βλέπετε, κεκτημένο δικαίωμά τους». Ποιος θα βρεθεί να τους σταματήσει; «Κανείς. Ολα αυτά γίνονται μπροστά στα μάτια των αστυνομικών. «Μα δεν τους βλέπετε;» τους ρωτάμε. «Γιατί δεν τους σταματάτε;». «Και να του βάλω πρόστιμο, θα το σβήσει», απαντούν κυνικά. Η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο». Στην κυριολεξία. Οπως όλα δείχνουν, οι πεζόδρομοι αποτελούν τη «μαύρη τρύπα» του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας - οι μόνοι χώροι στις πόλεις που δεν ελέγχονται από κανέναν. Την ώρα που η Τροχαία «δείχνει» τη Δημοτική Αστυνομία, λέγοντας ότι «εμείς φυλάμε τους δρόμους, όχι τα πεζοδρόμια», το αρμόδιο όργανο των ΟΤΑ υποστηρίζει ότι δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές του η βεβαίωση παραβάσεων για κίνηση σε πεζοδρόμους, παρά μόνο για στάθμευση σε αυτούς. «Ο,τι κινείται ανήκει στην Τροχαία», σημειώνουν. «Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν πάει άλλο», τονίζει στην «Κ» ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Αθηναίων, Αντρέας Παπαδάκης. «Ηδη το τελευταίο τρίμηνο, με εντολή του δημάρχου, δεν αφήνουμε μηχανάκι χωρίς κλήση αν έχει σταθμεύσει σε πεζόδρομο ή πεζοδρόμιο, ιδιαίτερα εάν κλείνει ράμπες αναπήρων ή την οδό διέλευσης των τυφλών».
Το τελευταίο εξάμηνο η Δημοτική Αστυνομία έχει επιβάλει 15.000 πρόστιμα για παράνομη στάθμευση σε μηχανάκια. Το «ελεύθερο» που έχουν να κυκλοφορούν και εκτός οδοστρώματος παραδέχονται και οι ίδιοι οι οδηγοί δικύκλων. «Οσα χρόνια οδηγώ μηχανή ποτέ κανείς δεν έχει βρεθεί να με σταματήσει και να μου επιβάλει πρόστιμο σε τέτοιες περιπτώσεις», ομολογεί με ειλικρίνεια στην «Κ» ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλέτας κ. Αγγ. Μπαβέλας. «Κι αυτό γιατί στην Ελλάδα οι αρμόδιες αρχές δεν ασχολούνται με τις παραβιάσεις που προκαλούν ατυχήματα - την παραβίαση του STOP, την αντίθετη κίνηση σε μονόδρομο, την παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, την κίνηση σε πεζόδρομους. Εξαντλούνται στα πρόστιμα για κράνος, ζώνη και παράνομη στάθμευση, που δεν είναι οι παραβάσεις που προκαλούν τα ατυχήματα. Για ποιο λόγο; Για να βγάζουν λεφτά και να χρηματοδοτούνται οι ΟΤΑ. Είναι απλό». Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν φέρουν και οι ίδιοι οι οδηγοί μερίδιο της ευθύνης. «Υπάρχει γενική έλλειψη οδηγικής παιδείας. Φτιάξαμε τόσα πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής, ξοδέψαμε τόσα εκατομμύρια και τα αφήσαμε να γίνουν στέκια τοξικομανών».
-
Συμφωνώ αλλά και οι πεζοί μερικές φορές είναι ότι να ναι....πόσες φορές έχω δει πεζούς που περπατάνε στο δρόμο και όχι στο πεζοδρόμιο το οποίο είναι άδειο(και μιλάω για πεζοδρόμιο που δεν είναι κατειλημμένο από αυτοκίνητα).Ιστορίες δηλαδή καθημερινής τρέλας!
-
Το θεμα με τις διαβασεις εχει οντως παραγινει..Ιδιως στο κεντρο της πατρας ειναι απερριγραπτο αυτο που συμβαινει..
Κλασσικο παραδειγμα αν πας να περασεις απο τη κεντρικη πλατεια, τη πλατεια Γεωργιου απεναντι στη Γεροκωστοπουλου..Κατα 99% σε πατησαν..
Τις τελευταιες φορες εχω ξεκινησει να τη περναω τσαμπουκαλεμενος ετσι να δω.. Αλλοι σταματανε χωρις να πουνε κουβεντα,αλλοι σου ζητανε και τα ρεστα.. -
Χτες το πρωί (μεταξύ 6:30 με 7:30 αν θυμάμαι καλά) γύρναγε ο πατέρας μου από τα Γλυκά Νερά. Στο φανάρι πριν τον κόμβο του ΒΑσιλόπουλου, ήταν μια μηχανή πεσμένη (δε μου έδωσε λεπτομέρειες) και ένα παλικάρι στο διάζωμα σκεπασμένο (νεκρό). Ας είναι αλεφρύ το χώμα που το σκεπάζει.
-
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Συμφωνώ αλλά και οι πεζοί μερικές φορές είναι ότι να ναι....πόσες φορές έχω δει πεζούς που περπατάνε στο δρόμο και όχι στο πεζοδρόμιο το οποίο είναι άδειο(και μιλάω για πεζοδρόμιο που δεν είναι κατειλημμένο από αυτοκίνητα).Ιστορίες δηλαδή καθημερινής τρέλας!σωστο. εδω στη θεσσαλονικη ειχα διαβασει/ακουσει οτι μια κοπελα καταδικαστικε για θανατο εξ αμελειας ή κατι τετοιο επειδη πηγαινοντας να περασει χωρις να ελεγξει το δρομο, καθετα χωρις διαβαση πανω στην εγνατια κοντα στα δικαστηρια κ ο μηχανακιας που ερχοταν την ειδε κ για να την αποφυγει επεσε κ σκοτωθηκε.
Αλλα απο την αλλη, εχω δει ζωαρες που αναβει κοκκινο στη τσιμισκη κ περνανε! Αυτοι ειναι για πολυ ξυλο!
-
Εγώ ξέρω για καταδίκη πεζού στην Πάτρα. Για Θεσσαλονίκη δεν έχω ακούσει τίποτα. Πάντως και εγώ έχω δει ατύχημα στην Εγνατία στο ύψος της Αγ.Σοφίας, όπου αυτοκίνητο ξεκίνησε όταν άναψε πράσινο αλλά μια γυναίκα πετάχτηκε να περάσει -λάθος 1- (είχε ανάψει κόκκινο για τους πεζούς και δεν σταμάτησε). Φρένο το αυτοκίνητο για να περάσει -λάθος 2- και μηχανάκι ξεκράνωτο έπεσε πίσω από το αυτοκίνητο επειδή δεν πρόλαβε να φρενάρει -λάθος 3-. Την γυναίκα που πήγε να την κάνει στα μουλωχτά, την είχε σταματήσει ένας παππούς και την έκραζε. Αυτή κατέβασε το κεφάλι και όταν σταμάτησε το κράξιμο ο παππούς, την έκανε με ελαφρά...
ΥΓ. Μόνο υλικές ζημιές στο αυτοκίνητο υπήρξαν, ευτυχώς ο μπούφος που δεν φορούσε κράνος έπεσε στα πλάγια.
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Εγώ ξέρω για καταδίκη πεζού στην Πάτρα. Για Θεσσαλονίκη δεν έχω ακούσει τίποτα. Πάντως και εγώ έχω δει ατύχημα στην Εγνατία στο ύψος της Αγ.Σοφίας, όπου αυτοκίνητο ξεκίνησε όταν άναψε πράσινο αλλά μια γυναίκα πετάχτηκε να περάσει -λάθος 1- (είχε ανάψει κόκκινο για τους πεζούς και δεν σταμάτησε). Φρένο το αυτοκίνητο για να περάσει -λάθος 2- και μηχανάκι ξεκράνωτο έπεσε πίσω από το αυτοκίνητο επειδή δεν πρόλαβε να φρενάρει -λάθος 3-. Την γυναίκα που πήγε να την κάνει στα μουλωχτά, την είχε σταματήσει ένας παππούς και την έκραζε. Αυτή κατέβασε το κεφάλι και όταν σταμάτησε το κράξιμο ο παππούς, την έκανε με ελαφρά...ΥΓ. Μόνο υλικές ζημιές στο αυτοκίνητο υπήρξαν, ευτυχώς ο μπούφος που δεν φορούσε κράνος έπεσε στα πλάγια.
βρηκα για θεσσαλονικη το συγκεκριμενο θεμα. http://www.agelioforos.gr/default.asp?p ... rtid=21610
απαραδεκτο παντως κ απο τους μοτοσυκλετιστες το να μη φορανε κρανος. Ακομα πιο ζωα αυτοι που το κρατανε στον αγκωνα τους. Ντροπη κ σε ολους εμας που περναμε κεντρικους δρομους απο επικινδυνα σημεια χωρις να ελεγχουμε πολλες φορες. Δε θα το ξεχασω μια φορα πριν απο 4-5 χρονια ημουν με το ξαδερφο μου στο κεντρο της Θεσσαλονικης πανω στη τσιμισκη κ θελαμε να περασουμε απεναντι. Ο ξαδερφος μου εδω κ χρονια ζει στη βοστωνη. Κ του λεω παμε να περασουμε απεναντι, μου απανταει ναι οκ αλλα εδω δεν εχει διαβασεις. Ε κλειν ρε ελλαδα ειναι απανταω. Μου λεει να σωστα εχεις δικιο κ περναμε! απο τοτε δε ξαναπερασα ποτε δρομο χωρις διαβασεις κ το σκεφτομαι καθε μερα. Ο ξα μπορει να φαγε κ καμια κληση στην αμερικη για παρανομη διασχυση του δρομου χαχαχα!Προσοχη παιδια!
-
Εχθες ειδε κανεις την εκπομπη για τα ατυχηματα απο το καναλι της Βουλης??? μιλουσαν η Σακοραφα, η Καννελη, ο Κωνσταντινιδης απο το κιλκις νομιζω και ο ραδιοφωνατζης απο τον Συριζα.... ειπαν οτι θα δωσουν πρωτεραιοτητα στην οδηγικη παιδεια απο το σχολειο... οτι θα επρεπε να ειναι τα κρανη στον χαμηλο ΦΠΑ οτι τα ορια ετσι που ειναι δεν τα ακολουθει κανεις... οτι ο Υμμητος ειναι σπαρμενος!!!!! απο πτωματα εξ αιτιας των διαφημιστικων πινακιδων.... και οτι για τα ατυχηματα φταιει η κακη κατασταση του δικτυου..... Σε μερικα θεματα ομως ξεφυγαν πολυ ...λεγοντας για πολιτικες ευθυνες.... σε γενικες γραμμες καλη εκπομπη ηταν... αλλα να δουμε και εφαρμογες πολιτικων... απο τα κομματα....
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#