Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster
    • 1
    • 2
    • 186
    • 187
    • 188
    • 189
    • 190
    • 306
    • 307
    • 188 / 307
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    6136
    39030
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fsword last edited by

      Ο χρήστης axel12p έγραψε:
      ΥΓ. Σχετικά με το navi, μου έκανε εντύπωση που ανέφεραν ότι το εργοστασιακό του 4χ2 ήταν πολύ καλύτερο από το after market του 4χ4.

      Δηλαδή sorry δεν παίρνει εργοστασιακό το 4x4; Γιατί αναφέρονται συγκεκριμένα στο after market του 4x4;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iason1907 last edited by

        Στο 4χ4 είναι extra ενώ στο 4χ2 είναι στάνταρ το medianav. Δεν ξέρω αν εννοούν αυτό

        Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spi_duster last edited by

          Προφανώς και μπορεί κάποιος να επιλέξει το εργοστασιακο navi εάν το θέλει. Άλλωστε δεν είναι λίγα τα οχήματα σε εκδόσεις 4χ4 που είδα να πωλούνται με αυτή την προσθήκη. Από εκεί και μετά είναι γνωστο πως στους ντίζελ υπάρχουν κάποια μέρη που είναι πανάκριβα ανεξάρτητα από κάθε μάρκα. Για το λογο αυτό υπάρχουν και σε αυτό το φόρουμ κάποια παλικάρια που το έχουν αναδείξει ως μειονέκτημα και καλά κάνουν. Τώρα στα 2800 προφανώς μιλούμε για την περίπτωση αντικατάστασης όλων των μπει κάτι που δεν είναι απαραίτητο να συμβεί έτσι εύκολα... Τέλος να γράψω για τα περί στοκ που θα πρέπει να ξεπουλήσει η εδώ αντιπροσωπεία. Η αίσθηση που έχω είναι πως οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής για το αυτοκινητο οφείλονται στη μεγάλη ζήτηση στο εξωτερικο και όχι στα 200 με 300 που πωλούνται στη χώρα μας ετησίως. Τα 315000 που αναφέρονται εντός του 2015 είναι νομίζω γιγάντιος αριθμός για αυτοκινητο με 7 χρόνια στην πλάτη του.

          ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fsword last edited by

            Μάλιστα. Έτσι από περιέργεια πόσο χρεώνουν το εργοστασιακό Navi στο 4x4;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kkokkolis last edited by

              Ναι, 4 μήνες αναμονή δεν συνάδει με ξεστοκάρισμα.
              Κάπου είχα δει το MediaNav στα περίπου 300€. Τα καλά aftermarket κοστίζουν 600€ αλλά από το eBay και με τα μισά. Έχουν DVD, video και όποιο GPS επιθυμείς (Android). Αλλά με το Medi@skin video & GPS παίζει και το MediaNav, ενώ CD/DVD έχω να χρησιμοποιήσω σχεδόν 10 χρόνια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                axel12p last edited by

                Δεν νομίζω ότι το Duster ήταν φτηνότερο παλιά και είναι 'ακριβό' τώρα. Το 2011 είχε 13990 η βασική έκδοση 4χ2 με τον 1.6 βενζίνης με τα 105 άλογα. Χωρίς πίσω ηλ. παράθυρα, χωρίς ηλ. καθρέφτες, χωρίς ESP (νομίζω), χωρίς υπολογιστή ταξιδιού, χωρίς μετ. χρώμα. Η ίδια έκδοση σήμερα με καλύτερο εξοπλισμό και 115 άλογα πλέον, κοστίζει 14710.

                Ο 1.2 βενζίνης, βγαίνει στα 18.180 για την έκδοση Style του Duster και στα 17. 980 για την βασική (Energy) του QQ, έχει όμως επιπλέον κλιματισμό αντί για απλό A/C, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, προβολής ομίχλης, σύστημα πολυμέσων, και ζάντες αλουμινίου. Εξοπλισμός που αντιστοιχεί στην έκδοση Accenta Con του QQ που βγαίνει στα 20.580 πλέον, 2400 επιπλέον του Duster.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  makwolf last edited by

                  Πριν απο 2 χρονια περιπου που παρηγγηλα το duster, μου ειχαν πει 3 μηνες αναμονη. Δεν υπηρχε ουτε για δειγμα, επρεπε να παραγγελθη απο το εργοστασιο κλπ. Το navi νομιζω το πληρωσα 400 ή 600 ευρω, δεν θυμαμαι ακριβως, νομιζω ομως οτι ηταν φτηνοτερο απο του QQ.Εχω το 4wd 1.5 dci και το δινανε ως εξτρα. Παντως ειναι πολυ ευκολο και λειτουργικο, το εχω κατευχαριστηθη..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fsword last edited by

                    Τα 400 ευρώ είναι μια πολύ λογική τιμή. Ακόμα και τα 600 είναι, σε σχέση με τι χρεώνουν άλλοι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos-golf last edited by

                      20.000 για dacia ειναι πολλα ομως και καταλαβαινω το σκεπτικο του περιοδικου

                      Στάλθηκε απο s4 με tapa

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        axel12p last edited by

                        Προσωπικά το 'για Dacia' δεν μου λέει το παραμικρό, ίσως γιατί προτιμώ να δίνω σημασία σε πράγματα ουσίας και όχι άυλες αξίες όπως το όνομα μίας μάρκας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Δεν έχω παρα να συμφωνήσω για άλλη μια φορά με τον axel. Συνηθίζω να αγοράζω τα αυτοκίνητα μου με γνώμονα τις ανάγκες μου. Και σήμερα που εντωμεταξύ έχουν κυκλοφορήσει και νέα μοντέλα στην κατηγορία, καλώς ή κακώς πάλι το ίδιο θα έπαιρνα γιατί προορίζεται για συγκεκριμένο τρόπο ζωής. Ένα sedan πετρελαιο δεν θα ήταν αρκετό για την καθημερινότητα μου. Ούτε ένα μίνι. Αλλά όπως και το έχω ξαναγράψει το duster στην περίπτωση μου ήταν η χρυσή τομή. Αν ήταν πιο φθηνό ακόμη καλύτερα αλλά δεν είναι.

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            riverael1 last edited by

                            Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                            20.000 για dacia ειναι πολλα ομως και καταλαβαινω το σκεπτικο του περιοδικου

                            Στάλθηκε απο s4 με tapa

                            Σαν εταιρεια το σκέφτηκε πολύ καλά. Δεν πιστεύω οτι θα αυξάνονταν οι πωλήσεις του στην Ελλάδα ακόμα και με 2000€ κάτω στην τιμή, καθώς η πλειοψηφία των ελλήνων κοιτάνε το σημα. Όπως δεν πάνε καλά και οι πωλησεις του leon πχ σε σχέση με το golf. όσοι είναι να πάρουν duster το παίρνουν γιατί είναι συνηδειτοποιημενοι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos-golf last edited by

                              Συμφωνω οτι ειναι ειδικο αυτοκινητο για συνηδειτοποιημενους αλλα αν ηταν πιο φτηνο οπως επρεπε θα το προτιμουσαν περισσοτεροι κανοντας στην ακρη το ονομα. Δε πιστευω οτι κοιτανε το σημα η πλειοψηφια αφου υπαρχει και η ποιοτητα. Ενα κασκαι π.χ. ειναι καλυτερο απο duster. Προσωπικα το θεωρω ακριβο για πραγματα 15ετιας απο τα κατω ραφια

                              Στάλθηκε απο s4 με tapa

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                inertia last edited by

                                Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                                Συμφωνω οτι ειναι ειδικο αυτοκινητο για συνηδειτοποιημενους αλλα αν ηταν πιο φτηνο οπως επρεπε θα το προτιμουσαν περισσοτεροι κανοντας στην ακρη το ονομα. Δε πιστευω οτι κοιτανε το σημα η πλειοψηφια αφου υπαρχει και η ποιοτητα. Ενα κασκαι π.χ. ειναι καλυτερο απο duster. Προσωπικα το θεωρω ακριβο για πραγματα 15ετιας απο τα κατω ραφια.

                                Στάλθηκε απο s4 με tapa

                                Ακριβώς.
                                Αυτή είναι μια μεγάλη διαφορά.

                                Renault-Nissan και Dacia απέχουν σε σήμα, ποιότητα, πολυτέλεια, τεχνολογία.
                                Αντιθέτως, το Leon με το Golf κατασκευαστικά-τεχνολογικά όμως είναι μεταξύ τους αντίστοιχα
                                και φτάνουν να διαφοροποιούνται τελικά επιφανειακά σε κάτι πλαστικά.

                                Λοιπόν το Duster και η Dacia στην Ελλάδα φαίνεται ήρθαν και πλασαρίστηκαν εξ αρχής με ακριβές τιμές.
                                Στο πέρασμα του χρόνου οι τιμές αυτές και η πολιτική αυτή στην ελληνικη αγορά δε διαφοροποιήθηκαν, πράγματι.

                                Για ένα προϊόν Duster που στο εξωτερικό τιμολογήθηκε για αυτό που ήταν, στα πολύ λιγότερα λεφτά
                                ενώ αντίθετα στην Ελλάδα για αυτό που δεν είναι.

                                Η αλήθεια είναι πως η διαφορά στις τιμές Ελλάδας-εξωτερικου για το Duster
                                δεν φτάνει να δικαιολογηθεί από κάτι τέλη ταξινόμησης και ΦΠΑ.

                                Η διαφορά στις τιμές δε θα μπορούσε άλλωστε να ισχύει σε αυτό το εύρος μόνο στην περίπτωση της Dacia.
                                Δεν κοστίζουν βλέπετε στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα - ειδικά τα μικρού κυβισμού - τα σχεδόν διπλάσια σε σχέση με έξω.

                                Άσε που στην Ελλάδα υπάρχει και το όφελος απόσυρσης.

                                Λοιπόν καλά κάνει η Dacia-Renault,
                                γιατί με το πείραμα στην Ελλάδα αποδεικνύεται
                                πως με όρους μάρκετινγκ οι ψηλότερες τιμές δεν χαλάνε το προφίλ της μάρκας,
                                το αντίθετο το κολακεύουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  axel12p last edited by

                                  Πέρα από τα πλαστικά στο εσωτερικό, από που ακριβώς προκύπτει ότι τα Dacia είναι μια συλλογή από 'πράγματα 15ετίας από τα κάτω ράφια'; Σε τι υστερεί από θέμα ασφάλειας, χώρων, κινητήρα, αναρτήσεων, τετρακίνησης σε σχέση με τα τρέχοντα Renault και Nissan; Για να κοστίζει η αντίστοιχη έκδοση του Duster 2500 κάτω από το QQ προφανώς και από κάπου έπρεπε να κόψουν. Προτιμώ να κόψουν από τα πλαστικά, παρά από τους τομείς που προανέφερα. Και αν σκεφτεί κανείς πως τα σύγχρονα Renault - Nissan δεν είναι VW σε θέματα ποιότητας κατασκευής και προσοχής στην λεπτομέρεια (αν το διαβάσει αυτό ο iceman θα βρω τον μπελά μου ), είναι λογικό το εσωτερικό των Dacia να θυμίζει Renault 10ετίας.

                                  Το καλό είναι ότι η ποιότητα κατασκευής και τα πλαστικά, φαίνονται κατά το test drive, οπότε ανάλογα με τις προτεραιότητες του ο καθένας αποφασίζει αν τον καλύπτει ή όχι. Το θετικό είναι πως από εκεί και πέρα, μετά την αγορά, δεν έχω δει ιδιοκτήτες να απογοητεύονται από την επιλογή τους. Το αντίθετο θα έλεγα. Οπότε με βάση τις απόψεις τον ιδιοκτητών πιστεύω πως τα 20 χιλιάρικα που ζητάει είναι πολύ value for money για τον συνειδητοποιημένο αγοραστή (που μάλλον τέτοιοι είναι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες Dacia, μιας και κοιτάνε την ουσία και όχι την ταμπέλα).

                                  Όσο για το γεγονός πως αν κόστιζε 2000 λιγότερο, θα πουλούσε παραπάνω, αυτό πιστεύω πως ισχύει για το σύνολο σχεδόν της αγοράς (ΟΚ, όχι για τις Ferrari! )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    εγω δεν έχω ακούσει πάντως για ρενω/νισσαν να βάζουν νερα απο τις αρμοκολλύσεις,εν αντιθέση με τα ντατσια......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      inertia last edited by

                                      Στα Leon-Golf μπορείς με τους ίδιους κωδικούς να αγοράσεις σχεδόν όλόκληρο το ίδιο το αυτοκίνητο
                                      από το σασί μέχρι τον εγκέφαλο και το κλιματιστικό.

                                      Μπορεί να πει κανείς το ίδιο για ένα Κασκάι και ένα Ντάστερ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos-golf last edited by

                                        Τι απο που προκυπτει axel? Ολοι το ξερουν εσυ δεν το μαθες ακομα? Value for money δεν ειναι σε καμια περιτωση απλα επειδη ειναι πιο φτηνο απο αλλα αναγκαστηκα στρεφονται εκει οι αγοραστες της κατηγοριας αφου παρα πολλοι κοιταζουν για κατι φτηνοτερο

                                        Στάλθηκε απο s4 με tapa

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          axel12p last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                                          Τι απο που προκυπτει axel? Ολοι το ξερουν εσυ δεν το μαθες ακομα?
                                          Στάλθηκε απο s4 με tapa

                                          Youtube Video

                                          Πολύ μου αρέσει όταν μου απαντούν με επιχειρήματα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-golf last edited by

                                            Επιχειρημα θελεις δε ξερεις οτι χρησιμοποιουν απο προηγουμενα ρενω? Ο μονος εισαι εδω μεσα μαλλον

                                            Στάλθηκε απο s4 με tapa

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 188 / 307
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr