Πέρα από τα πλαστικά στο εσωτερικό, από που ακριβώς προκύπτει ότι τα Dacia είναι μια συλλογή από 'πράγματα 15ετίας από τα κάτω ράφια'; Σε τι υστερεί από θέμα ασφάλειας, χώρων, κινητήρα, αναρτήσεων, τετρακίνησης σε σχέση με τα τρέχοντα Renault και Nissan; Για να κοστίζει η αντίστοιχη έκδοση του Duster 2500 κάτω από το QQ προφανώς και από κάπου έπρεπε να κόψουν. Προτιμώ να κόψουν από τα πλαστικά, παρά από τους τομείς που προανέφερα. Και αν σκεφτεί κανείς πως τα σύγχρονα Renault - Nissan δεν είναι VW σε θέματα ποιότητας κατασκευής και προσοχής στην λεπτομέρεια (αν το διαβάσει αυτό ο iceman θα βρω τον μπελά μου ), είναι λογικό το εσωτερικό των Dacia να θυμίζει Renault 10ετίας.
Το καλό είναι ότι η ποιότητα κατασκευής και τα πλαστικά, φαίνονται κατά το test drive, οπότε ανάλογα με τις προτεραιότητες του ο καθένας αποφασίζει αν τον καλύπτει ή όχι. Το θετικό είναι πως από εκεί και πέρα, μετά την αγορά, δεν έχω δει ιδιοκτήτες να απογοητεύονται από την επιλογή τους. Το αντίθετο θα έλεγα. Οπότε με βάση τις απόψεις τον ιδιοκτητών πιστεύω πως τα 20 χιλιάρικα που ζητάει είναι πολύ value for money για τον συνειδητοποιημένο αγοραστή (που μάλλον τέτοιοι είναι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες Dacia, μιας και κοιτάνε την ουσία και όχι την ταμπέλα).
Όσο για το γεγονός πως αν κόστιζε 2000 λιγότερο, θα πουλούσε παραπάνω, αυτό πιστεύω πως ισχύει για το σύνολο σχεδόν της αγοράς (ΟΚ, όχι για τις Ferrari! )