Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Pegeut 308 1.6 vs Renault Megane III 1.6 vs Toyota Auris 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Pegeut 308 1.6 vs Renault Megane III 1.6 vs Toyota Auris 1.6
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    15
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xarrys last edited by

      Σκεφτομαι να αγορασω αυτοκινητο. Η διαφορα μεταξυ 1.4 και 1.6 ειναι περιπου 1000€ οποτε μαλλον για 1.6
      Η κυρια χρηση του θα ειναι εκτος πολης οποτε αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η οικονομια καυσιμου, η ανεση της αναρτησης. ο μειωμενος θορυβος.
      Εχει κανει κανεις test drive? Οσοι εχουν τα αυτοκινητα μπορουν να πουν την γνωμη τους
      Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • X
        xarrys last edited by

        Σκεφτομαι να αγορασω αυτοκινητο. Η διαφορα μεταξυ 1.4 και 1.6 ειναι περιπου 1000€ οποτε μαλλον για 1.6
        Η κυρια χρηση του θα ειναι εκτος πολης οποτε αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η οικονομια καυσιμου, η ανεση της αναρτησης. ο μειωμενος θορυβος.
        Εχει κανει κανεις test drive? Οσοι εχουν τα αυτοκινητα μπορουν να πουν την γνωμη τους
        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xarrys last edited by

          Σκεφτομαι να αγορασω αυτοκινητο. Η διαφορα μεταξυ 1.4 και 1.6 ειναι περιπου 1000€ οποτε μαλλον για 1.6
          Η κυρια χρηση του θα ειναι εκτος πολης οποτε αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η οικονομια καυσιμου, η ανεση της αναρτησης. ο μειωμενος θορυβος.
          Εχει κανει κανεις test drive? Οσοι εχουν τα αυτοκινητα μπορουν να πουν την γνωμη τους
          Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            giangiak last edited by

            Καλημερα

            θα αφήσω ασχολίαστο το μεγκαν μιας και δεν έχω καθόλου επαφή με το αμάξι ,απλα απο αισθητικής άποψης μου είναι αρκετά αδιάφορο.
            οδηγούσα για ενα χρονο περίπου το AURIS 1.6 της οικογένειας μέχρι πριν απο 8 μήνες που αγόρασα προσωπικό αμάξι το 308GT .απο εμφάνιση προτιμάω το 308.ποιο νεανικο και sport.Για κινητήρες δεν θα σχολιάσω μιας και δεν ειναι αυτος ο σκοπός μου μεταξύ της συγκρισης.ατμόσφαιρα το ένα και turbo το αλλο.δεν υπάρχει λόγος.όσο αφορά το εσωτερικό σιγουρα το 308 έχει καλυτερα πλαστικά και πιο στιβαρή κατασκευή και συναμα αρκετα πολυτελής για την κατηγορία του.απο την άλλη το TOYOTA έχει αρκετα διαφορετικό εσωτερικό σχεδιασμό και τα υλικα που είναι κατασκευασμένα μπορει να σου δίνουν την εντύπωση πως δεν ειναι αριστης ποιοτητας και η κατασκευή δεν είναι και τοσο στιβαρη αλλα σε διαβεβαιω πως ενα χρόνο μετα το αμάξι δεν παρουσίασε κανενα τριγμο.επίσης το κιβώτιο του auris είναι καταπληκτικο.προσωπικα καλυτερο και απο το 308GT.οι αλλαγες είναι παιχνίδι χωρις να νιώθεις το κιβώτιο να κολλάει πουθενά.σαν short shift.απο εσωτερικούς χώρους για τους πίσω επιβάτες το toyota είναι ευρύχωρο .χωρίς κεντρικό τουνελ αλλα με επίπεδο πάτωμα είναι ετοιμο να φιλοξενήσει ανετα 3 ενήλικες σε αντίθεση με το 308 που θα φιλοξενήσει με δυσκολια.επίσης ο κλιματισμός στο auris είναι πολύ ποιο καλός και αρκετα ποιο αθόρυβος σε λειτουργια.Απο πλευράς κατανάλωση έιχα κάπου στο 7,5.τώρα που το οδηγάει η αδερφή μου είναι 10. ξέρεις πως οδηγάνε οι γυναίκες.δεν ξέρουν να αλλάζουν ταχύτητα στην ωρα τους.και τα 2 αμάξια που εχω είναι με full εξοπλισμό.στο 308 υπάρχει η πανοραμική οροφή που τώρα που την συνήθησα δεν την αλλάζω ενώ στο AURIS υπάρχει το smart entry που το βρίσκω αρκετα βολικό. απο μηχανικά η toyota είναι σίγουρα ποιο αξιοπιστη.οδηγούσα και παλαιότερα ένα peugeot 206 και μετα της 5000 στροφές φοβόμουνα μην μέινω με ένα πιστόνι λιγότερο.Αντίθετα ο ιάπωνας αποτελεί εγγύηση.δεν καταλαβαίνει χριστό.απο αναρτήση το auris το βρίσκω αρκετα ανετο και περνάει πάνω απο ανωμαλιες χωρις τα διαφορα που ακους για τουσ ημιάκαμπτους και τα σχετικά.σε σχεση με το 308gt που κοπανάει αεκετα λογω sport ανάρτησης και 18 ζαντας είναι limousine .Για το απλό 308 1.6 δεν γνωρίζω απλά η εμπειρία μου είναι ότι τα γαλλικά είναι καλύτερα στον τομέα αυτο.

            μειονέκτημα και στα 2 αμάξια είναι ο δυσχρηστος χώρος για μικροαντικειμενα στο auris κατω απο το κιβώτιο αλλά με ευχρηστα ντουλαπια,και το ανύπαρκτο σε χώρους ντουλαπάκι του συνοδηγου για το 308
            Τέλος χωρις να θέλω να σε επηρεάσω νομίζω πως ανάμεσα στα 2 το auris είναι οριακά καλύτερο.Απλα ίσως θα έπρεπε να ξανασκεφτείς την υπερπλήρωση.προσωπικα δεν ξανα αγοράζα αμάξι κάτω απο 2000 κυβικά και ατμόσφαιρα.Οχι απο πλευράς απολυτων επιδόσεων αλλα σαν στυλ οδήγησης.ισώς να σκεφτεις για τον 1.6turbo με τα 150 αλόγα ή για τον TCE στην περίπτωση του μεγκαν

            Κάνε test drive και στα 3 όπωσδήποτε και για αρκετη ώρα .οχι απλώς μια βόλτα στο τετράγωνο.και τέλος μια συμβουλή.το μάυρο είναι το ποιο ομόρφο χρωμα με διαφορα και στα 2 αμάξια ( εμένα είναι και τα 2 μάυρα ) αλλά να γνωρίζεις πως το καλοκαίρι η διαφορα θερμοκρασίας σε ενα μαυρο αμάξι μπορει να ξεπερνάει για πλάκα τους 10 βαθμους.Τωρα που μπήκε καλοκαιρακι έχω πρόβλημα γιαυτο σκεφτου το καλά

            αυτά.ελπίζω να βοήθησα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Αν θέλεις την ησυχία σου, πάρε το Auris: δεν είναι το καλύτερο, αλλά έχει το καλύτερο After Sales. Για ανθρωπομεταφορέας λοιπόν, είναι ό,τι πρέπει. Αν θέλεις το κάτι παραπάνω, δες ένα από τα light turbo όπως το πάμφηνο (γι' αυτά που προσφέρει) Bravo, το Leon (αν σου αρέσει, εμένα...όχι! ) και φυσικά το Golf που είναι μάλλον και το καλύτερο της κατηγορίας και αυτό που έχει εκδόσεις που θα ικανοποιήσουν τους πάντες!

              Αν πάντως επιμένεις στην άνεση της ανάρτησης και τον μειωμένο θόρυβο, τότε δώσε κάτι παραπάνω και πήγαινε στην Lancia Delta. Πρέπει να είναι ό,τι καλύτερο ειδικά σ'αυτούς τους τομείς. Αν επιμένεις μεταξύ των τριών που παρέθεσες, εγώ θα έλεγα πως το πιο άνετο και πολιτισμένο θα είναι το 308, κρίνοντας όμως από το 207... Το 308 φαίνεται και το ποιοτικότερο στο εσωτερικό του, κάτι βέβαια που δεν σου εγγυάται πως δεν θα βγάλει κάνα ...κουλό ηλεκτρολογικό πρόβλημα, το συνηθίζουν αυτό οι Γάλλοι !

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • X
                xarrys last edited by

                Σαν οριο χρηματων βαζω την οροφη στα 18000-18500 οπότε οι λύσεις τυπου Golf ή του 308 με τα 150 άλογα απορριπτονται. Ο πατέρας μου εχει ενα 306 και μετα απο 100.000χλμ δεν εβγαλε καποιο προβλημα.Ουτε το 207 της αδερφης μου με λιγα χλμ βεβαια οποτε το 308 μας δινει κατι σαν εγγυηση.
                Οσο για τα turbo με προβληματιζει και εμενα οταν πλεον τα 1.6 και τα 1.4 τουρμπο εχουν πάνω απο 120 άλογα, αλλά ο TCE δεν βλεπω να ερχεται πριν το φθινοπωρο και ο TSI του VW group εχω ακουσει οτι λειτουργει με 100αρα βενζινη που την πληρωνεις χρυσαφι!
                Τα ιταλικα τα εχω παρει απο κακο ματι.Εχω ακουσει αρκετους οτι βγαζουν πολλα προβληματα.
                Το πλεονεκτημα του megane ειναι το 6αρι κιβωτιο που θα οφελει την οικονομια αλλα το μειον του ειναι τα μονο 110 αλογα.
                Εξωτερικα τα auriσ μου ειναι αδιαφορο σχεδιαστικα.Δεν εχει κατι που να λες ναι με αρεσει.
                Σιγουρα θα πρεπει να γινει και test drine
                Ευχαριστω τους φιλους που απαντησαν και ειδικα τον giangiak για την αναλυτικοτατη περιγραφη του καθως και οσους αλλους πουν την γνωμη τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  μακρια απο ρενο .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rafi last edited by

                    Ο χρήστης italakias έγραψε:
                    μακρια απο ρενο .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      -Όλα τα τουρμπάκια καίνε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ 95άρα βενζίνη.
                      -Κάποιοι λένε πως τα ιταλικά βγάζουν προβλήματα. Κάποιοι λένε πως τα γαλλικά βγάζουν προβλήματα. Εσύ με τα γαλλικά είσαι ευχαριστημένος. Σε πληροφορώ πως υπάρχουν πολύ περισσότεροι ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες ιταλικών από τους δυσαρεστημένους, οι τελευταίοι είναι πολύ λίγοι σήμερα. Ίσως παλιά να ίσχυε, σήμερα οι διαφορές είναι μικρές.

                      Πίστεψέ με οι πιθανότητες να βγάλει πρόβλημα είναι περίπου ίδιες , ανεξαρτήτως καταγωγής: πχ ένα Auris μπορεί να έχει μια συχνότητα βλαβών 2/100 αυτοκίνητα και ένα Bravo 4/100... Ναι είναι...διπλάσια η πιθανότητα, αλλά είναι πάλι ΣΥΝΟΛΙΚΑ μικρή! Η μεγάλη διαφορά είναι στην αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία, ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ το πρόβλημα: η Toyota είναι καλύτερη όλων. Οι υπόλοιποι, ψαρεύουν σε θολά νερά...

                      Μην ακούς τον καθένα τι λέει, βγάλε μόνος σου άποψη αφού πας και δεις από κοντά τα αυτοκίνητα , τα εξετάσεις επιμελώς (πολλά πράγματα φαίνονται εύκολα για την κατασκευή με το αυτοκίνητο σταματημένο... ) και φυσικά τα οδηγήσεις... Πχ αν οδηγήσεις ένα turbάκι, μετά τα ατμοσφαιρικά θα σου φαίνονται πως δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους! Επιπλέον, αν σε ενδιαφέρει η άνεση, θα δεις πολύ μεγάλες διαφορές, πχ τα Seat είναι πάντα τα σκληρότερα, ενώ μεγάλες διαφορές θα δεις στο ίδιο αυτοκίνητο από έκδοση σε έκδοση!

                      -Τέλος, μην ξεχνάς τα χρηματοδοτικά: κάποιες εταιρείες έχουν ΠΟΛΥ καλύτερα , οπότε το τελικό κόστος παίζει πολύ. Καλά ψώνια!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Σε πρώτη φάση να τα οδηγήσεις και τα 3 για να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα και να δεις ποιο καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου.

                        Επειδή αναφέρθηκε το θέμα αξιοπιστία, στο Megane υπάρχει η δυνατότητα να γίνει επέκταση εργοστασιακής εγγύησης στα 5 χρόνια (2+3 χρόνια) που καλύπτει τα ΠΑΝΤΑ. Την Toyota μην την θεοποιείτε και τόσο. Περάστε από τα τεχνικά να δείτε και εκεί εξαιρέσεις στο after sales της...

                        Κάνε test drive και περιμένουμε τις εντυπώσεις σου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          soundworks57 last edited by

                          Ο χρήστης italakias έγραψε:
                          μακρια απο ρενο .

                          ναι ...πάρε ιταλικό...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            Ο χρήστης soundworks57 έγραψε:

                            μακρια απο ρενο .

                            ναι ...πάρε ιταλικό...

                            για εκτος πολης παρε κατι τουρμπο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              koralli last edited by

                              Ο χρήστης soundworks57 έγραψε:

                              μακρια απο ρενο .

                              ναι ...πάρε ιταλικό...

                              Πολύ καλό

                              Κι εγω θα συμφωνησω για το τουρμπο.

                              Fiat Bravo ή Citroen C4 ΤΗΡ θα κοιταζα εαν ειναι εντος του budget σου (νομιζω πως ειναι και τα 2).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 1
                                106_4_ever last edited by

                                εχω 307 και οι εντυπωσεις μου ειναι παρα πολυ καλες απο το αυτοκινητο!!!! εχει εξαιρετικο κρατημα για την κατηγορια και τιμονι και το καινουργιο ειναι πολυ αθορυβο .
                                το πιο αθορυβο στην κατηγορια του!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  http://www.youtube.com/watch?v=M7eSgmpG4c0
                                  εχει ομορφη γαλλικη σιλουετα και σε αυτο το χρωμα ( το ιδιο χρωμα ειναι και το 307 μου ) ειναι παρα πολυ ομορφο!!!
                                  εχει παρα πολυ καλο στησιμο αν και ειναι ενα κλικ πιο χαλαρο απο το megane 3 το οποιο σου δινει μια πιο σπορ αισθηση!
                                  εχεις αισθηση premium αυτοκινητου και το καταλαβαινεις αμεσως!
                                  μια μονο ενσταση ειχα εγω στο 307 για τον ημιακαμπτο του που μαλλον δεν το ακουω απο αλλους κατοχους 308 που σημαινει οτι το προσεξαν η οτι το δικο μου 307 κανει λιγο θορυβο
                                  ΑΥΤΟ προτεινω εγω
                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • X
                                    xarrys last edited by

                                    Πήγα μια βολτα στις αντιπροσωπειες.
                                    Auris 1.6 ειχε ελαχιστα κομματια. Τα νεα μετα τον Αυγουστο.
                                    Το Μegane δεν εχει κλιματισμο. Εξωτερικα ειναι ομορφουτσικο. Μεσα με χαλασε το λιγο το πλαστικο στις πλατες των καθισματων.
                                    Το 308 οκ. Σε μια πρωτη επαφη η πλαστιγγα παει προς το 308.

                                    Απλα ψαχνοντας χανεις την μπαλα απο τις επιλογες. Πιγα στη Ford. Focuw στην εκδοση με κλιματισμο ειχε μονο ενα χρωμα και η επομενη εκδοση που δεν ειναι η πιο πλουσια την εδινε στα 19000 τη στιγμη που διπλα εχεις μια λιμουζινα το Mondeo που ειναι στα 19000 κατι. Και του λεω αν ειναι να δωσω τα 19000 παιρνω το Mondeo. Το Focus θα επαιρνα??
                                    308 και Mondeo διαφορα περιπου 2500 χιλ. Σε προκαλει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr