-
Ο χρήστης petros3110 έγραψε:
Ενδιαφέρομαι κι εγώ για τα συγκεκριμένα...ενημερώστε με παρακαλώ
Εσταλη.
ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!
πολύ καλό κατάστημα μέ πολύ καλές τιμές ,
εχει καί στην χαλκίδα αλλά καί στην αθήνα μεταξύ αλλων εταιρειών εχει καί λάδια yacco ,
( τά ειχε πάρει φίλος πρίν 1-2 χρόνια από εκεί δέν ξέρω αν φέρνει ακόμα)https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q= ... KkW7peP9Nk
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Δεν είναι δικό μου το αυτοκίνητο αλλά θέλω να βοηθήσω.
Είναι αγορασμένο το Πάσχα και πλησιάζει τα 8,000 χλμ και θα συνεχίσει λογικά στον ίδιο ρυθμό. Έχει τα εργοστασιακά λάδια και δείχνουν καθαρά ακόμα (στο μάτι)
Νόμιζα πως για προδιαγραφή Α5 το hths μπορεί να είναι max 3,5.Σχετικά με τους δύο τύπους κλπ εννοείς πως κάπου κρατάει τις ώρες λειτουργίας; Δεν σε πιάνω... ;
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Λάθος το έχω το 3,9 είναι όπως σωστά αναφέρεις MAX 3,5HTHS.
Για τον υπολογιστή ταξιδιού ,Θέλω να πω αν έχει δύο τύπους ,ένα για την κάθε μέρα και ένα που κρατάει δεδομένα μέχρι να το μηδενίσεις εσύ .Δεν ξέρω αν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα το δεύτερο.
Αναλύσεις λαδιού μου έχουν δείξει ότι τα λιπαντικά που πληρούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή αντέχουν άνετα τα διαστήματα αλλαγών που απαιτεί.
Να σκεφτείς και την ρευστότητα 0w30 και αλλαγή κάθε χρόνο η 15.000χλμ ότι έρθει πρώτο,φαντάζομαι από τα λεγόμενα σου περίπου θα διανύει 10-12.000χλμ. -
Παιδια μια ερωτηση.Θεωρητικα παντα,οσο περνανε τα χρονια και φυσικα αυξανονται τα χλμ σε ενα αυτοκινητο,τα λαδια του κινητηρα θα πρεπει να τα αλλαζουμε ιξωδες???Και αν ναι,πιο ειναι πιο παχυρευστο λαδι,το 5w-30 η' το 5w-40???Ρωταω γιατι προσφατα ακουσα μια αποψη,και μαλιστα απο μηχανικο,οτι οσο περνανε τα χρονια οι κινητηρες παρουσιαζουν την ταση να καινε σιγα σιγα ολο και περισσοτερη ποσοτητα λαδιου,οποτε θα πρεπει να βαζουμε πιο παχυρευστο λαδι ωστε να μετριασουμε την καταναλωση λαδιου.
-
Εν μέρη ισχύει. Αλλά αυτό ΑΝ και μόνο αρχίσει να καίει και δε το χάνει από κάποια φλάντζα/τσιμούχα. Που και πάλι δεν είναι ότι πιο σωστό αλλά η πιο οικονομική και άμεση λύση.
-
Βούλωμα στην τρύπα είναι που φέρει αυξημένη φθορά στο μοτέρ. Πάντα βάζουμε το λάδι για το οποίο έχει σχεδιαστεί το μοτέρ ή νεότερο που να το υπερκαλύπτει.
Το πιο χοντρό λάδι σε μοτέρ που δεν είναι από την αρχή φτιαγμένο για αυτό πάντα φέρνει περισσότερες φθορές (και ρίχνει λίγο την ιπποδύναμη, αυξάνει λίγο την κατανάλωση αλλά και τις θερμοκρασίες).
Ο σωστός μηχανικός ακολουθεί τις γραπτές οδηγίες.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Βούλωμα στην τρύπα είναι που φέρει αυξημένη φθορά στο μοτέρ. Πάντα βάζουμε το λάδι για το οποίο έχει σχεδιαστεί το μοτέρ ή νεότερο που να το υπερκαλύπτει.Το πιο χοντρό λάδι σε μοτέρ που δεν είναι από την αρχή φτιαγμένο για αυτό πάντα φέρνει περισσότερες φθορές (και ρίχνει λίγο την ιπποδύναμη, αυξάνει λίγο την κατανάλωση αλλά και τις θερμοκρασίες).
Ο σωστός μηχανικός ακολουθεί τις γραπτές οδηγίες.
Οι γραπτές οδηγίες για το corsa που έχεις/είχες, λένε για 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.
Το -40 που δίνουν είναι «βούλωμα στην τρύπα», «αυξημένη φθορά»;Που ξέρεις ότι δεν υπάρχει η επιλογή για 40 και σε άλλα οχήματα;
-
Το ιξώδες έχει να κάνει με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος στη χώρα που είσαι.Το ίδιο μοτέρ θέλει άλλο ιξώδες στην Ελλάδα και άλλο στη Ρωσία,Ινδία κτλ......οι προδιαγραφές μένουν όμως σταθερές.
Αυτό με το πέρασμα των χλμ είναι παρωχημένη άποψη πολλών δεκαετιών πίσω.... -
Παιδια βρισκω αυτα τα 2 λαδια και δεν μπορω να καταλαβω τις διαφορες τους
1- ENEOS PREMIUM ULTRA 5W30
( ACEA C3 (12), VW 504 00/507 00, Mercedes Benz MB 229.51, BMW LongLife 04, Porsche C30)
και
2-ENEOS PREMIUM HYPER 5W30
API SN/SM/CF, ACEA C3 (12) A3/B3/B4 (08), VW 505 00/505 01/502 00, Mercedes Benz MB 229.51 & 229.31, BMW LongLife 04, GM Dexos 2
οι προδιαγραφες του δικου μου Primera ειναι
API SG,SH ή SJ1 βαθμου GF-I ή GF-II1
ACEA 96-A2
ειναι καταλληλα?? -
Ας με διορθώσει κάποιος αλλά νομίζω πως οποιοδήποτε Α3/Β3 ή Α3/Β4 σε καλύπτει στο επιθυμητό ιξώδες εννοείται. Η C3 είναι diesel προδιαγραφή (αλλά νομίζω σε καλύπτει).
@GGAB οι θερμοκρασίες του περιβάλλοντως συνήθως αφορούν τα πιο χοντρά ιξώδη (που δεν πρέπει να μπαίνουν σε κρύες συνθήκες) Σχεδόν όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα πλέον έχουν προτεινόμενο ένα 30άρι ή 20άρι που καλύπτει όλες τις θερμοκρασίες.
@SuperT προφανώς αναφέρομαι σε καταστάσεις που δεν χρησιμοποιείται ιξώδες εντός προδιαγραφών. Εντός προδιαγραφών προφανώς ο κάθε ένας μπορεί να πράξει με βάση τις προτιμήσεις του. -
C3 Λιπαντικά με HTHS>3.5mPa.s., για υψηλής απόδοσης κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης σε
επιβατικά αυτοκίνητα και βαν με DPF και TWC. Αυξάνουν τη ζωή των φίλτρων σωματιδίων και
του τριοδικού καταλύτη.
Μην βάζετε low saps σε κινητήρες που δεν το απαιτεί ο κατασκευαστής ,δεν προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα σας είναι μόνο για τα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων και τις περισσότερες φορές προσφέρουν χειρότερη προστασία από τα αντίστοιχα A3/B3 .
Οπότε έπλεξε το δεύτερο τύπο ,που καλύπτει και Α3 που είναι η εξέλιξη της παλιότερες Α2 που ζητά ο κατασκευαστής σου .
Οι SH,SG είναι οι αμερικανικές προδιαγραφές που έχουν αντικατασταθεί από SM,SN η πιο νέα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ας με διορθώσει κάποιος αλλά νομίζω πως οποιοδήποτε Α3/Β3 ή Α3/Β4 σε καλύπτει στο επιθυμητό ιξώδες εννοείται. Η C3 είναι diesel προδιαγραφή (αλλά νομίζω σε καλύπτει).@GGAB οι θερμοκρασίες του περιβάλλοντως συνήθως αφορούν τα πιο χοντρά ιξώδη (που δεν πρέπει να μπαίνουν σε κρύες συνθήκες) Σχεδόν όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα πλέον έχουν προτεινόμενο ένα 30άρι ή 20άρι που καλύπτει όλες τις θερμοκρασίες.
@SuperT προφανώς αναφέρομαι σε καταστάσεις που δεν χρησιμοποιείται ιξώδες εντός προδιαγραφών. Εντός προδιαγραφών προφανώς ο κάθε ένας μπορεί να πράξει με βάση τις προτιμήσεις του.Δεν γίνεται ένα 0/20 να σε καλύψει το καλοκαίρι με 40c+ βαθμους ,όλο και κάποιο κουζίνετο θα την ακουσει.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ας με διορθώσει κάποιος αλλά νομίζω πως οποιοδήποτε Α3/Β3 ή Α3/Β4 σε καλύπτει στο επιθυμητό ιξώδες εννοείται. Η C3 είναι diesel προδιαγραφή (αλλά νομίζω σε καλύπτει).
@GGAB οι θερμοκρασίες του περιβάλλοντως συνήθως αφορούν τα πιο χοντρά ιξώδη (που δεν πρέπει να μπαίνουν σε κρύες συνθήκες) Σχεδόν όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα πλέον έχουν προτεινόμενο ένα 30άρι ή 20άρι που καλύπτει όλες τις θερμοκρασίες.
@SuperT προφανώς αναφέρομαι σε καταστάσεις που δεν χρησιμοποιείται ιξώδες εντός προδιαγραφών. Εντός προδιαγραφών προφανώς ο κάθε ένας μπορεί να πράξει με βάση τις προτιμήσεις του.Δεν γίνεται ένα 0/20 να σε καλύψει το καλοκαίρι με 40c+ βαθμους ,όλο και κάποιο κουζίνετο θα την ακουσει.
Πες το αυτό σε όσους μένουν Καλιφόρνια ή Νεβάδα όπου τα μισά αυτοκίνητα πλέον 20άρι έχουν. Εφόσον το λέει ο κατασκευαστής δεν υπάρχει θέμα. Το έχει τεστάρει δεν π@π@ρολογεί.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ας με διορθώσει κάποιος αλλά νομίζω πως οποιοδήποτε Α3/Β3 ή Α3/Β4 σε καλύπτει στο επιθυμητό ιξώδες εννοείται. Η C3 είναι diesel προδιαγραφή (αλλά νομίζω σε καλύπτει).
@GGAB οι θερμοκρασίες του περιβάλλοντως συνήθως αφορούν τα πιο χοντρά ιξώδη (που δεν πρέπει να μπαίνουν σε κρύες συνθήκες) Σχεδόν όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα πλέον έχουν προτεινόμενο ένα 30άρι ή 20άρι που καλύπτει όλες τις θερμοκρασίες.
@SuperT προφανώς αναφέρομαι σε καταστάσεις που δεν χρησιμοποιείται ιξώδες εντός προδιαγραφών. Εντός προδιαγραφών προφανώς ο κάθε ένας μπορεί να πράξει με βάση τις προτιμήσεις του.Δεν γίνεται ένα 0/20 να σε καλύψει το καλοκαίρι με 40c+ βαθμους ,όλο και κάποιο κουζίνετο θα την ακουσει.
Πες το αυτό σε όσους μένουν Καλιφόρνια ή Νεβάδα όπου τα μισά αυτοκίνητα πλέον 20άρι έχουν. Εφόσον το λέει ο κατασκευαστής δεν υπάρχει θέμα. Το έχει τεστάρει δεν π@π@ρολογεί.
Όπως η BMW στις Μ3;;;;;
Ζεις στις εν λόγω σου περιοχές και αλλάζεις λάδια;;;; -
Η BMW όταν άλλαξε το ιξώδες άλλαξε και αντλίες λαδιού με μεγαλύτερη παροχή για αύξηση της πίεσης.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το onparts δεν έχει νοθεία. Βέβαια τα λάδια τα παίρνω από αλλού που είναι ακόμα πιο φτηνά. Τα ανταλλακτικά από πέρισυ τα παίρνω από onparts. Sarantish να χαίρεσαι το οπελάκι σου. Αν θες γράψου και ιστο http://www.opel-club.gr μιας και εκεί θα βρεις αρκετή βοήθεια όσον αφορά το οπελ σου. Έχω βοηθηθεί και έχω βοηθησει παμποπάμπολλες φορές και στο φόρουμ των 4τροχων και στο οπελ κλαμπ.
Να σου πω αξιόπιστα μαγαζιά και δοκιμασμένα από μενα:
Εξειδικευμένα ανταλλακτικά για οπελ είναι ο κοντολαιμακης στα Πατήσια και ο Μπουγάς κοντά στην πλατεία Καραϊσκάκη.
http://kontolemakis.gr
http://www.opelbouga.grΕπίσης http://www.onparts.gr και http://www.maxxparts.gr είναι αξιόπιστα μαγαζιά.
Λάδια εγώ αγοράζω από https://oil-stores.gr
Πραγματικα αν και εκτος θεματος ηθελα να πω για την onparts. Ειναι πολυ καλο μαγαζι,εχει μεγαλη γκαμα προμηθευτων για να επιλεξεις μαρκα ανταλλακτικων, εχει απιστευτα πολυ δουλεια, οι υπαλληλοι δεν καθονται δευτερολεπτο , με οτι συναπαγεται αυτο για την σωστη εξυπηρετηση. Δεν εχουν χρονο να σε βοηθησουν για μια αγορα, αλλα αν ξερεις κωδικους ανταλλακτικων και εισαι ψαγμενος ειναι κορυφη, εχει τα παντα το μαγαζι. Οταν έμενα επαρχια για ενα διαστημα και εκανα παραγγελιες απο εκει για να μου τα στειλουν ταχυδρομικως(εχει και και πολυ καλες τιμες ταχυδρομικων μονο 3.7 για μεχρι 10 κιλα) κανανε λαθος επανηλειμμενα και μου τα στελνανε στη διευθυνση χρεωσης αντι στη διευθυνση αποστολης. Σε καθε παραγγελια ειχα αυτο το λαθος και το προλαβαινα με ενα τηλεφωνημα πριν το αποστειλλουν. Με ταλαιπωρησε πολυ αυτο.
Οσο αφορα τα ανταλλακτικα και τα λιπαντικα δινουν οντως γνησια, δεν αντιμετωπησα ποτε θεμα. Προσοχη στα φθηνα ιντερνετομαγαζα, εχω πετυχει μαιμου castrol λαδια σε καταστημα που τα ειχε προσφορα. Μεγαλες διαφορες τιμων απο ιντερνετομαγαζο σε ιντερνετομαγαζο να προκαλει υποψιες. Πουλανε ηδη πολυ φθηνοτερα απο οτι φυσικο καταστημα. Ποσο πιο κατω??Αυτη που με εχει δυσκολεψει παρα πολυ σε ανταλλακτικα ειναι η Ιαπωνικη. Βρισκω το ανταλλακτικο που ψαχνω δυο στις τεσσερις φορες, και αυτο θα ειναι η μια και μοναδικη μαρκα που προμηθευεται χωρις καμια δυνατοτητα επιλογης.
Σας ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια.Το onparts έχει όντως φθηνά μεταφορικά. Είμαι γραμμένος στο opel - club. Έχει ιδιοκτήτες με πολύ καλές γνώσεις.
-
Λοιπον σημερα αλλαξα λαδια στο ix35. Τα προηγουμενα ηταν Castrol edge 5w30 και τωρα μπηκαν fuchs titan 5w30. Η αληθεια ειναι οτι τα fuchs πρωτη φορα τα χρησιμοποιω σε δικο μου αμαξι. Ο θορυβος που εκανε καποτε ο μεταβλητος στο πρωινο ξεκινημα εξαφανιστηκε αλλα νομιζω οτι ο κινητηρας γενικα ειναι λιγο πιο θορυβωδης. Παιζει κατι τετοιο ειναι απο το φοβο μου μη βαλω κακο λαδι στο αυτοκινητο;
-
Χθες άλλαξα λάδια στο MX5. Ενώ κανονικά παίρνει 3400ml (συνήθως το βάζουμε 3300ml) χθές πήρε 3L και ο δείκτης το έδειχνε στο Full. Φίλτρο αλλάχτηκε, στράγγισμα έγινε, τι στο φούτσο μπορεί να συμβαίνει; Ο μηχανικός μου είπε να το τσεκάρω και σήμερα που θα χουν κάτσει τα λάδια από την ακινησία. Ακριβώς την ίδια στάθμη μου έδειξε, στο F
Dipstick δεν αλλάχτηκε για να πω ότι έχει άλλη μέτρηση. Τι άλλο θα μπορούσε να συμβαίνει και το δείχνει φουλαρισμένο ενώ μπήκαν μόνο 3L (3 μπετονάκια του 1L)?? -
Γι'αυτό σε ρώτησα στο άλλο νήμα!
Για μένα το φίλτρο που έβαλες δεν είναι το σωστό και λογικό να πάρει λιγότερη ποσότητα λαδιού συνολικά...... -
Κανονικά παίρνει 4L (3.8L + 0.2L με το φίλτρο), μήπως παίζει τίποτα με τον δείκτη;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Γι'αυτό σε ρώτησα στο άλλο νήμα!
Για μένα το φίλτρο που έβαλες δεν είναι το σωστό και λογικό να πάρει λιγότερη ποσότητα λαδιού συνολικά......Μόνο αυτό μένει να δω, αν και το φίλτρο 200ml παίρνει.
Κανονικά παίρνει 4L (3.8L + 0.2L με το φίλτρο), μήπως παίζει τίποτα με τον δείκτη;
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή το 1.6 παίρνει 3.4L + 200ml το φίλτρο. Με το δείκτη τι μπορεί να παίζει; Δεν αλλάχτηκε ποτέ, όλες οι προηγούμενες αλλαγές με αυτόν γίναν.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]