-
http://www.seaa.gr/data/pdf/2010-12-a.pdf
-66%και εδω http://www.seaa.gr/data/pdf/2010-12-b.pdf
αν συγκρινεις τις πωλησεις του νοεμβρη 2010 (6771) με αυτες του δεκεμβρη 2010 (3691) υπαρχει μια μειωση κοντα στο 50%.
τον γεναρη ισως να αυξηθει λογω της απαρχης των τελων κυκλοφοριας του 2011 -
που να δείτε κ τον τιμοκατάλογο της Mercedes για το 2011
απιστευτες μειώσεις τιμών πολλών χιλιάδων euro
φανταστείτε με τι κέρδος πουλούσε τόσα χρόνια... -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
που να δείτε κ τον τιμοκατάλογο της Mercedes για το 2011
απιστευτες μειώσεις τιμών πολλών χιλιάδων euro
φανταστείτε με τι κέρδος πουλούσε τόσα χρόνια...Δεν ήταν σχεδόν κάθε χρόνο η πρώτη σε κέρδη αντιπροσωπία στη χώρα; Λίγο τα έξτρα, λίγο τα τσιμπημένα service και...
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
που να δείτε κ τον τιμοκατάλογο της Mercedes για το 2011
απιστευτες μειώσεις τιμών πολλών χιλιάδων euro
φανταστείτε με τι κέρδος πουλούσε τόσα χρόνια...κουφο, για να δουμε...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μαλλον 'το αστερι' στοκαρε αυτο το μηνα..
+1000
Δεν νομίζω.....μάλλον είναι κανονικές οι πωλήσεις.Σε επίσκεψη που έκανα μέσα Δεκέμβρη και σε ερώτηση για Ε250 cabrio μου δώσανε έκπτωση λόγω προσφοράς 20.000 ευρώ με το καλημέρα .
Τους έπιασε όλους κάψα να το κλείσουν και να βγάλουν πινακίδες Δεκέμβρη και μάλιστα σε υπερβολικά εως δυσανάλογα νούμερα σε σχέση με το μερίδιο αγοράς της συγκεκριμένης φίρμας και τις γενικότερες ταξινομήσεις;
Τα νούμερα δεν έγιναν από πελάτες λιανικής.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
που να δείτε κ τον τιμοκατάλογο της Mercedes για το 2011
απιστευτες μειώσεις τιμών πολλών χιλιάδων euro
φανταστείτε με τι κέρδος πουλούσε τόσα χρόνια...κουφο, για να δουμε...
Μα με την απόσυρση θα κέρδιζε πολλά.
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=95109186
'...Aρνητικό ρεκόρ 25ετίας (-63,3%) κατέγραψαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον πρώτο μήνα του 2011 καθώς ταξινομήθηκαν μόλις 9.736 νέα Ι.Χ. έναντι 26.584 οχημάτων τον αντίστοιχο μήνα πέρσι. Πάντως, παραδοσιακά κάθε Ιανουάριο σημειώνονταν αυξημένες πωλήσεις εξαιτίας της παράδοσης των αυτοκινήτων του Δεκεμβρίου μαζί με εκείνων του τρέχοντος μηνός. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβη και στην αρχή του 2011 καθώς ο νόμος της απόσυρσης «πάγωσε» την αγορά την ώρα που η έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) που θα σήμαινε την εκκίνηση του μέτρου έχει καθυστερήσει να εκδοθεί εδώ και 46 ημέρες.
Οσον αφορά στα αναλυτικά αποτελέσματα της αγοράς Ι..Χ για το μήνα Ιανουάριο στις 5 πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι Toyota, Opel, VW, Ford και Fiat αντίστοιχα με μόλις τις 3 πρώτες να καταφέρουν να σπάσουν το «φράγμα» των 1.000 ταξινομήσεων...
Επίσης, αξιοσημείωτη είναι και αύξηση που σημείωσαν οι πωλήσεις εταιρικών αυτοκινήτων (fleet cars) αγγίζοντας το 26% των συνολικών πωλήσεων από 12% που κυμαίνονταν τον αντίστοιχο μήνα πέρσι. Αν αφαιρεθούν από τα 9.763 νέα Ι.Χ. που διατέθηκαν τον Ιανουάριο τα 2.576 οχήματα (fleet cars) τότε σε ιδιώτες καταναλωτές διατέθηκαν μόλις 7.000 καινούρια αυτοκίνητα...'
Το δεύτερο 15θήμερο του Γενάρη ήταν καλύτερο από το πρώτο, 5.173 (=9.736-4.563), κάτι που παρατηρήσαμε και στο
συγγενικό τόπικ των πινακίδων κυκλοφορίας.Πολύ ενδιαφέροντα τα στοιχεία στο τελευταίο (χθεσινό) τεύχος των 4Τ για τις ταξινομήσεις του 2010 σε σχέση με τα
αμαξώματα και τους κινητήρες που προτιμούν οι Έλληνες, τουλάχιστον στα 10 πιο εμπορικά μοντέλα. Ξέρει κανείς που
μπορούν να βρεθούν παρόμοια στοιχεία και για τα λιγότερο εμπορικά μοντέλα και για παλιότερες χρονιές; -
η μειωση τελους ταξινομησης ισχυει και αν ΔΕΝ αποσυρεις??
και σε τελικη ποια ειναι η αναλογια οφελους...?
δηλαδη εαν ειναι 500 απο αποσυρση και 1500 απο το τελος ταξινομισης τοτε ΔΕΝ προκειται να αποσυρω το Καντετακι μου...
ετσι να την σπαω σε χαζογκομενες οτι εχω παλιο αμαξι... -
Τελικά όσο περνά ο καιρός όλο και περισσότερο η πεποίθηση ότι η Κυβέρνηση θέλει να φέρει την Ελληνική οικονομία στην χρεωκοπία μου γίνεται βίωμα.
Μα είναι δυνατόν να ανακοινώνεις ένα μέτρο όπως η απόσυρση και μετά να αφήνεις την αγορά σε έωλη ώστε να την στείλεις στον αδιάβαστο μία ώρα αρχύτερα. Ακόμα και συντηρητικός επαγγελματίας να είσαι, είναι δυνατόν να αντέξεις μία μείωση των πωλήσεων κατά 2/3 και του τζίρου κατά 3/4?
-
Στις εκλογές του 1989, ο Μητσοτάκης είχε προαναγγείλει το πρόγραμμα απόσυρσης στην αρχή της προεκλογικής περιόδου. Το μέτρο ανακοινώθηκε πρόωρα, και φυσικά δεν ήταν σχεδιασμένο σε όλες του τις λεπτομέρειες, και άργησε να εφαρμοστεί. Ήταν αρκετό όμως να βάλει την τότε αγορά στην βαθεία κατάψυξη για μερικούς μήνες.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται, αν και ηπιότερα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Στις εκλογές του 1989, ο Μητσοτάκης είχε προαναγγείλει το πρόγραμμα απόσυρσης στην αρχή της προεκλογικής περιόδου. Το μέτρο ανακοινώθηκε πρόωρα, και φυσικά δεν ήταν σχεδιασμένο σε όλες του τις λεπτομέρειες, και άργησε να εφαρμοστεί. Ήταν αρκετό όμως να βάλει την τότε αγορά στην βαθεία κατάψυξη για μερικούς μήνες.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται, αν και ηπιότερα.Και επειδή είχε κάνει τη μαλακία ο Δρακουμέλ θα πρέπει το 2011 να την επαναλάβουν?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Στις εκλογές του 1989, ο Μητσοτάκης είχε προαναγγείλει το πρόγραμμα απόσυρσης στην αρχή της προεκλογικής περιόδου.Αρα έπρεπε να εκλεγεί γιά να το εφαρμόσει . Ενώ τώρα το είπαν 1 χρόνο μετά που εκλέχτηκαν .
Προεκλογικά είπαν 'Λεφτά υπάρχουν' γιά να μην ξεχνιόμαστε . -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τελικά όσο περνά ο καιρός όλο και περισσότερο η πεποίθηση ότι η Κυβέρνηση θέλει να φέρει την Ελληνική οικονομία στην χρεωκοπία μου γίνεται βίωμα.Kανεις λαθος.Το ΓΑΠ αλλαζει τη χωρα και το ΠΑΠ τη κανει πιο ανατγωνιστικη
Μα είναι δυνατόν να ανακοινώνεις ένα μέτρο όπως η απόσυρση και μετά να αφήνεις την αγορά σε έωλη ώστε να την στείλεις στον αδιάβαστο μία ώρα αρχύτερα.
Τοσο το καλυτερο αφου...
Μας συμφέρει να κλείσουν οι μάντρες για να υπάρχουν λίγες, να μην μπορούν να απορροφήσουν πολλά αυτοκίνητα των τραπεζών και αυτά να καταλήγουν απευθείας σε ιδιώτες.
Τότε θα δούμε πραγματικά χαμηλές τιμές, χωρίς να πληρώνουμε και την αμοιβή του μαντρά. -
Είμαστε κοντά σύντροφοι.
Άλλος ένας 'έμπορος πολυτελών αυτοκινήτων' είδα οτι έκλεισε την τελευταία εβδομάδα! -
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά αν από 20 εμπόρους πέσουμε στους 3 ή 2 θα πέσουν οι τιμές? Τότε όλα αυτά που λέγονται και γράφονται περί ανταγωνισμού είναι μούφες?
Γιατί θεωρώ ότι αν μείνουν λίγοι τελικά αυτό που θα συμβεί είναι το μεταχειρισμένο να το αγοράζουν σε εξευτελιστικές τιμές και να το πωλούν με τιμές διατίμησης πολύ πιο ακριβά?
-
Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά αν ναι, έχει ενδιαφέρον.
Πρόσφατα έριξε χαλάζι προς Ελευσίνα μεριά, και χοντρό μάλιστα.
Τα αυτοκίνητα που το έφαγαν, επισκευάστηκαν (αφού εισπράχτηκε η ασφάλεια) και πωλούνται κανονικά σαν καινούργια...
-
Μάλιστα. Αυτό αν δεν αναφερθεί στον τελικό αγοραστή και φυσικά αυτός δεν καρπωθεί την έκπτωση (που αποτελεί μέρος της αποζημίωσης από την ασφαλιστική) είναι νόμιμο μεν αλλά ανήθικο.
-
14 civic!!!
...πάω στοίχημα ότι περισσότερο από τα μισά θα είναι 1400 και από τα υπόλοιπα κάποια θα είναι υβριδικά και τάπερ για τους τελευταίους τυχερούς που θα τα θεωρούν future classics.
Το 1800 πλέον πάει άκλαφτο... -
Τα segments δεν εχουν βγει ακομα..Απο που εχεις την πληροφορηση?
-
http://www.seaa.gr/common/statistics.asp?language=greek
Περιμένοντας τα segments... Σε σχέση με τα στατιστικά του πρώτου 15θήμερου εντύπωση προκαλεί η άνοδος της Τογιότα
(635 το 1ο, 782 το 2ο) που ίσως έχει σχέση και με το αυξημένο της ποσοστό στην Αττική.Εντωμεταξύ στα γνωστά site (wcf, carscoop) έχουμε λεπτομέρειες για το ανανεωμένο i10 που, στην έκδοση 1.0 Blue
είναι το πρώτο φτηνό αυτοκίνητο με εκπομπές κάτω από 100 γρ. CO2 ανά χλμ. και, άρα, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Λογικά θα ακολουθήσουν κι άλλα, πχ νέα Πικάντο και Λούπο. Για όλα αυτά προβλέπω λαμπρό μέλλον στην Ελληνική
αγορά.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]