Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Polo new , Seat Ibiza ή Honda Jazz ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Polo new , Seat Ibiza ή Honda Jazz ?
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    19
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      donna_c last edited by

      Πρόκειται ν αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο . Παραθέτω τις προτιμήσεις μου.
      VW Polo ( Το νέο που θα κυκλοφορήσει), Seat Ibiza ή Honda Jazz . Όλα γύρω στα 1400 cc
      Περιμένω τις απόψεις σας!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        donna_c last edited by

        Πρόκειται ν αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο . Παραθέτω τις προτιμήσεις μου.
        VW Polo ( Το νέο που θα κυκλοφορήσει), Seat Ibiza ή Honda Jazz . Όλα γύρω στα 1400 cc
        Περιμένω τις απόψεις σας!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          donna_c last edited by

          Πρόκειται ν αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο . Παραθέτω τις προτιμήσεις μου.
          VW Polo ( Το νέο που θα κυκλοφορήσει), Seat Ibiza ή Honda Jazz . Όλα γύρω στα 1400 cc
          Περιμένω τις απόψεις σας!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            johnkyr last edited by

            jazz

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              donna_c last edited by

              Thanks johnkyr. Άριστο το Volvo σου. Είχα σκεφτεί κι εγώ το C30, αλλά 1)το βγάζει 3 θυρο και 2) αυτόματο μόνο στα 2000cc.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                corsair last edited by

                Polo 1.2 DSG...

                απαξ και οδηγησεις DSG there is no way back....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nikos last edited by

                  Με το καλό αλλά γιατί στα 'Μελλοντικά Μοντέλα' όμως?

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                    Με το καλό αλλά γιατί στα 'Μελλοντικά Μοντέλα' όμως?

                    Ίσως επειδή δεν έχει έρθει το Polo ακόμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Κοριτσάκι δεν είσαι; Τότε προφανώς Polo (ευτυχώς ξέφυγες από τα Yaris! ), μιας και μάλλον δεν φτάνεις το ΜΙΝΙ και δεν θέλεις το 500. Ούτως ή άλλως φαίνεται μια χαρά, θα είναι σίγουρα καλύτερο (και μάλλον ακριβότερο...) από το Ibiza, ενώ το Jazz έχει σαν πλεονέκτημα τους χώρους, αλλά δεν είναι τόσο μουράτο... Πάντως είναι εξαιρετικό, αλλά δεν θα φτάνει την ποιότητα στο εσωτερικό του Polo, ούτε την κύλισή του... Και ειδικά το Polo με τον νέο 1.2 TSI και το DSG, δεν έχει αντίπαλο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                        Κοριτσάκι δεν είσαι; Τότε προφανώς Polo (ευτυχώς ξέφυγες από τα Yaris! ), μιας και μάλλον δεν φτάνεις το ΜΙΝΙ και δεν θέλεις το 500. Ούτως ή άλλως φαίνεται μια χαρά, θα είναι σίγουρα καλύτερο (και μάλλον ακριβότερο...) από το Ibiza, ενώ το Jazz έχει σαν πλεονέκτημα τους χώρους, αλλά δεν είναι τόσο μουράτο... Πάντως είναι εξαιρετικό, αλλά δεν θα φτάνει την ποιότητα στο εσωτερικό του Polo, ούτε την κύλισή του... Και ειδικά το Polo με τον νέο 1.2 TSI και το DSG, δεν έχει αντίπαλο...

                        +1

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                          ... Και ειδικά το Polo με τον νέο 1.2 TSI και το DSG, δεν έχει αντίπαλο...

                          +1

                          Donna καλύτερα επικεντρώσου στο Polo και στο Jazz.
                          Το Ιbiza πέρα απο την 'υποκειμενικά' καλή εμφάνιση δεν νομίζω ότι προσφέρει τίποτα άλλο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            sofia78 last edited by

                            Το πολο θα κυκλοφορησει το ΄10... Το ιμπιζα ειναι παλιο πλεον και οι κινητηρες τιποτα το ιδιαιτερο.
                            Το τζαζ ειναι λιγο ασχημο αλλα καλη επιλογη γενικα αν και ακριβο.
                            Αυτα εχω καταλαβει εγω πουτα κοιταω εδω και μηνες.Εγω θα περιμενω με το πεζακι(206) μου το πολο !

                            Παντως δεν εχετε δικιο για το γιαρις. Αν εισαι οδηγος με καμμια απαιτηση το γιαρις σε κερδιζει με την πρωτη. Ειναι το πιο ευκολοδηγητο αμαξι που υπαρχει ! Αριστη επιλογη θα τη χαρακτηριζα (ακομα και για μενα αλλα μεσα μου φαινεται μπλιαααχχ)..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              italakias last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                              Με το καλό αλλά γιατί στα 'Μελλοντικά Μοντέλα' όμως?

                              γιατι δεν το εχει παρει ακομα αλλα θα το παρει .
                              δλδ στο μελλον,αρα καλα εκανε και το εβαλε εδω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                mark last edited by

                                Ο χρήστης sofia78 έγραψε:

                                Παντως δεν εχετε δικιο για το γιαρις. Αν εισαι οδηγος με καμμια απαιτηση το γιαρις σε κερδιζει με την πρωτη. Ειναι το πιο ευκολοδηγητο αμαξι που υπαρχει ! Αριστη επιλογη θα τη χαρακτηριζα (ακομα και για μενα αλλα μεσα μου φαινεται μπλιαααχχ)..

                                +1 Ακριβώς το ίδιο έλεγα σήμερα σε μια κουβέντα που είχαμε για αμάξια σε μια παρέα.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stelios-k last edited by

                                  Από ότι έχω πληροφορηθεί, το μεγαλύτερο για εμένα μειονέκτημα του jazz εκτός του ότι είναι ερκετά ακριβό για την κατηγορία του είναι οι ΜΗ αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες του!!! Στο αντίστοιχο forum του jazz έχει γραφτεί ότι οι βαλβίδες του νέου κινητήρα δεν είναι αυτορυθμιζόμενες και ότι κάθε 40.000 χιλ. περίπου θέλουν ρύθμιση από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο...από ότι γνωρίζω πρέπει να είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει κινητήρα με Μη αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες...μου θυμίζει ένα opel kadett του 1979 που είχε ο πατέρας μου και όταν το πηγαίναμε για ρύθμιση βαλβίδων και το έπιαναν τα 'μαγικά' χέρια των 'γκαραζοτεκνών'έλεγες βόηθα παναγιά... αν λοιπόν όντως ισχύει φανταστείτε να επιχειρούν τη ρύθμιση τα 'εξουσιοδοτημένα' με κάθε λογής μαθητευόμενο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Ο χρήστης stelios.k έγραψε:
                                    Από ότι έχω πληροφορηθεί, το μεγαλύτερο για εμένα μειονέκτημα του jazz εκτός του ότι είναι ερκετά ακριβό για την κατηγορία του είναι οι ΜΗ αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες του!!! Στο αντίστοιχο forum του jazz έχει γραφτεί ότι οι βαλβίδες του νέου κινητήρα δεν είναι αυτορυθμιζόμενες και ότι κάθε 40.000 χιλ. περίπου θέλουν ρύθμιση από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο...από ότι γνωρίζω πρέπει να είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει κινητήρα με Μη αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες...μου θυμίζει ένα opel kadett του 1979 που είχε ο πατέρας μου και όταν το πηγαίναμε για ρύθμιση βαλβίδων και το έπιαναν τα 'μαγικά' χέρια των 'γκαραζοτεκνών'έλεγες βόηθα παναγιά... αν λοιπόν όντως ισχύει φανταστείτε να επιχειρούν τη ρύθμιση τα 'εξουσιοδοτημένα' με κάθε λογής μαθητευόμενο...

                                    Υπερβάλλεις και φαίνεται ότι δεν ξέρεις (χωρίς παρεξήγηση). Η ρύθμιση βαλβίδων είναι πανεύκολη, το δε μοτεράκι του Jazz είναι ΤΟ καλύτερο ατμοσφαιρικό (συνδυασμός απόδοσης ΚΑΙ κατανάλωσης).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                      Από ότι έχω πληροφορηθεί, το μεγαλύτερο για εμένα μειονέκτημα του jazz εκτός του ότι είναι ερκετά ακριβό για την κατηγορία του είναι οι ΜΗ αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες του!!! Στο αντίστοιχο forum του jazz έχει γραφτεί ότι οι βαλβίδες του νέου κινητήρα δεν είναι αυτορυθμιζόμενες και ότι κάθε 40.000 χιλ. περίπου θέλουν ρύθμιση από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο...από ότι γνωρίζω πρέπει να είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει κινητήρα με Μη αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες...μου θυμίζει ένα opel kadett του 1979 που είχε ο πατέρας μου και όταν το πηγαίναμε για ρύθμιση βαλβίδων και το έπιαναν τα 'μαγικά' χέρια των 'γκαραζοτεκνών'έλεγες βόηθα παναγιά... αν λοιπόν όντως ισχύει φανταστείτε να επιχειρούν τη ρύθμιση τα 'εξουσιοδοτημένα' με κάθε λογής μαθητευόμενο...

                                      Υπερβάλλεις και φαίνεται ότι δεν ξέρεις (χωρίς παρεξήγηση). Η ρύθμιση βαλβίδων είναι πανεύκολη, το δε μοτεράκι του Jazz είναι ΤΟ καλύτερο ατμοσφαιρικό (συνδυασμός απόδοσης ΚΑΙ κατανάλωσης).

                                      Και στην Enfield , την ινδική μοτοσυκλέτα που φτιάχνεται στην Ινδία με τον ίδιο τρόπο που την έφτιαχναν οι Βρετανοί της Royal Enfield πριν 50τόσα χρόνια, είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ η ρύθμιση των βαλβίδων... Απλώς , είναι και άχρηστη, ΠΛΕΟΝ. Όλες οι άλλες μοτοσυκλέτες, ΔΕΝ χρειάζονται τέτοια ρύθμιση.

                                      Αν αυτό συμβαίνει, είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ μειονέκτημα, όταν σε όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας, οι βαλβίδες είναι αυτορυθμιζόμενες.
                                      Σαφώς επίσης, υπάρχουν κι άλλου ωραία μοτεράκια και κάθε άλλο παρά κορυφαίο είναι αυτό το Jazz. Το θεωρούσα μια χαρά, μέχρι που διάβασα τα περί ρύθμισης, που το θεωρώ απαράδεκτο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • J
                                        jarnot last edited by

                                        Ο χρήστης donna_c έγραψε:
                                        Πρόκειται ν αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο . Παραθέτω τις προτιμήσεις μου.
                                        VW Polo ( Το νέο που θα κυκλοφορήσει), Seat Ibiza ή Honda Jazz . Όλα γύρω στα 1400 cc
                                        Περιμένω τις απόψεις σας!!!

                                        Χα! Κάπου εκεί είμαι κι εγώ (χωρίς Ibiza ομολογώ)...
                                        Αμφότερα (Polo κ΄ Jazz) ακριβά (θα δούμε πόσο για το Polo), τα πιο ακριβά ίσως της κατηγορίας τους (και αγορά και συντήρηση), αλλά το ωραίο πρόβλημα είναι πού θέλει κανείς να σπρώξει τα παραπάνω λεφτουδάκια του: στους απίστευτους χώρους του Jazz (που χωρίς υπερβολή θυμίζει μικρομεσαίο) ή στην -αναμενόμενη- κορυφαία ποιότητα του Polo και το κορυφαίο μοτέρ?

                                        (Αν το Polo είχε 300άρι+ χώρο αποσκευών θα ήταν ο προσωπικός μου μονόδρομος. Αν...)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          stelios-k last edited by

                                          Υπερβάλλεις και φαίνεται ότι δεν ξέρεις (χωρίς παρεξήγηση). Η ρύθμιση βαλβίδων είναι πανεύκολη, το δε μοτεράκι του Jazz είναι ΤΟ καλύτερο ατμοσφαιρικό (συνδυασμός απόδοσης ΚΑΙ κατανάλωσης).[/quote]

                                          Θεωρητικά όντως μπορεί να είναι πανεύκολη η ρύθμιση...ομως για εμένα όταν ανοίγει το καπάκι του κινητήρα και μπαίνει ανθρώπινο χέρι στα κινούμενα μέρη του (βαλβίδες) για να ρυθμίσει το διάκενο τους το θεωρώ μειονέκτημα σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα μοντέλα που έχουν υδραυλικά αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες...και αν μη τι άλλο δεν είναι εξέλιξη αυτό κυρίως όταν οι υπόλοιποι σύγχρονοι κινητήρες ανεξαρτήτως κυβισμού δεν έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο... ενδεικτικά αναφέρω το νέο κινητήρα του yaris 1.33 με 101 ίππους που είναι εξίσου καλός και οικονομικός...
                                          Παραθέτω το εξής:
                                          'υδραυλική ρύθμιση βαλβίδων : Σύστημα αυτόματης ρύθμισης των βαλβίδων, έτσι ώστε αυτές να ακουμπούν πάντα πάνω στο έκκεντρο του εκκεντροφόρου. Στην περίπτωση των υδραυλικά αυτορυθμιζόμενων βαλβίδων, δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης διακένου, που προβλέπεται εξαιτίας της διαστολής των βαλβίδων λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. Kύρια πλεονεκτήματα του συστήματος είναι ότι δεν χρειάζεται ρύθμιση, ότι μειώνει το θόρυβο και ότι επιτρέπει στο σύστημα εκκεντροφόρου - βαλβίδας να λειτουργεί πάντα ιδανικά, ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του κινητήρα'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            donna_c last edited by

                                            Καλησπέρα
                                            Όταν έθεσα σε 'ψηφοφορία' τα 3 μικρά, είχα στο μυαλό μου σα μονόδρομο το new Polo, γι αυτό έγραψα στα μελλοντικά μοντέλα.
                                            Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν το Polo, μοντ. 2000, 1400cc, αυτόματο.
                                            Αν και το μεταχειρίστηκα σκληρά- είναι αλήθεια- , εκτός από τα καθιερωμένα σέρβις και μια φορά το τζάμι του συνοδηγού που κόλλαγε, ποτέ δε με απασχόλησε. Τώρα το χρησιμοποεί η κόρη μου και πρόκειται να το αλλάξουμε. Η κόρη μου σκέφτεται το Seat Ibiza Stylance στα 1600 , εμένα μου αρέσει η ποιότητα και η αυστηρή αισθητική των γερμανικών. Ίσως to seat είναι πιο νεανικό, μπορεί νάχει και δίκιο, σκέφτηκα και ζήτησα απόψεις. Βέβαια εκείνη θα το οδηγήσει και δική της θα είναι η τελευταία λέξη.
                                            Πήρα αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ όλους όσους ασχοληθήκατε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr